PDA

Επιστροφή στο Forum : ΣΥΝΤΗΡΗΣΗ 318is Μ42 Ε36


s318is
02-08-06, 19:05
Χρείαζομαι τις γνώσεις σας για μερικά απλά πραματάκια
Έφτασα αισίως τα 120,000km και ηρθε η ώρα για σερβις.Το αυτοκινητο θα το κρατήσω για αρκετά χρόνια ακόμα τελικά, οποτε θα πέσουν λεφτά για οποιοδηποτε συμμάζεμα.

Ξερει κάποιος τι χρειάζεται αλλαγή σε αυτά τα χλμ?
Πχ τσιμουχες,σωληνακια κλπ επειδή στο βιβλιαράκι δεν αναφέρει τιποτα!
Σε άλλα αυτοκινητα αυτό θεωρείται το ''μεγάλο'' σερβις.
Τα μόνα που αλλάζονται τόσο καιρό στο αμάξι είναι λάδια, μπουζί, φιλτρα καθώς ποτέ δεν είδα να χρεώνουν κάτι εξτρα στις αποδείξεις.

Επίσης δεν μπόρεσα να βγάλω ακρη από τους πίνακες που υπάρχουν στο φορουμ για το τι λάδια προτείνει η BMW για τον κινητηρα μου.:nixweiss:

oldcarskickass
03-08-06, 09:08
Εκτός από τα στάνταρ θα ανεφέρω τα εξής(λάδια, φίλτρα, μπουζί, φρένα):
1)μέτρηση συμπίεσης (σε περίπτωση που κάποιος κύλινδρος απέχει πού από τους άλλους στη μέτρηση το πιο πιθανό είναι να θες φλάτζα κεφαλής και αν τσιμπάς και λάδι τότε δες τσιμουχάκια βαλβίδων).
2)μέτρηση κατάστασης μπεκ και αντλίας βενζίνης,τα μπεκ δε νομίζω να έχουν το οποιοδήποτε πρόβλημα αλλά καλού κακού κάντους ένα καθαρισμό.(αν και για το πόσο καλό είναι το καθάρισμα με υπέρηχους οι απόψεις δυίστανται)
3)έλεγχο και πιθανότατα αλλαγή σινεμπλόκ(βάσεις μοτέρ,και σινεμπλόκ ανάρτησεις εμπρός πίσω)
4)έλεγχο δυναμό
5)έλεγχο αντλίας νερού για πιθανές διαρροές.

Strax
03-08-06, 10:57
Γενικά δεν χρειάζεσαι κάτι συγκεκριμένο. Κάνε έναν καλό έλεγχο και από εκεί και πέρα βλέπεις ανάλογα.

Σχετικά με τα λάδια, μπορείς να βάλεις λάδια που ανήκουν στις ακόλουθες κατηγορίες:
Longlife 04, Longlife 01, Longlife 98, Ειδικό λάδι και προδιαγραφές ACEA, δηλαδή σχεδόν τα πάντα.

s318is
03-08-06, 23:03
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας:)

Σχετικά με τα λάδια, δεν καταλαβαίνω ποια η διαφορά μεταξύ 10-40 και 20-50 ας πουμε.

Το μόνο που έχω ακούσει είναι οτι ανάλογα την εποχή του χρόνου, βάζεις και ανάλογα λάδια λόγω ρευστότητας.

Επίσης πριν καιρό,είχα διαβάσει σε φορουμ του εξωτερικού οτι τα ημισυνθετικά ''ταιριάζουν'' καλύτερα από τα φουλ συνθετικά:nixweiss:

Αν έχετε κάποια γνώμη επί τούτου...

oldcarskickass
04-08-06, 09:49
Ο πρώτος αριθμός στο λάδι (πριν το W) δλδ εδώ το 10W-40 δείχνει την ρευστότητα του,όσο πιο μικρό είναι το νούμερο τόσο πιο εύρευστο είναι,δλδ περνάει από μικρές ανοχές με μεγαλύτερη ευκολία με πλεονέκτημα την καλύτερη λίπανση, την ευκολία της αντλίας να το στείλει απο το κάρτερ στο μοτέρ και τανάπαλιν και το μειονέκτημα είναι ότι πιθανώς να το τσιμπάει επείδη παίζει να περάσει από τις ανοχές ελατηρίου - μπλοκ η/και από τα τσιμουχάκια των βαλβίδων.
Μη φανταστείς κανά νέφος λαδιού απλά θα πέφτει η στάθμη λίγο πιο γρήγορα (αμελητέα πιθανώς) από ένα πιο "χοντρό" λάδι.

Το δεύτερο νούμερο δείχνει το εύρος λειτουργίας του λαδιού σε θερμοκρασίες περιβάλλοντος και δυστυχώς αυτό είναι το μόνο που γνωρίζω περί τούτου.

Fairytale
06-08-06, 13:18
Φίλε μου, σου παραθέτω το πλήρες πρόγραμμα εργασιών Service για την 318isE36. Μια προσεκτική ματιά σε αυτό, αλλά και ένας πρόχειρος υπολογισμός των 120.000χλμ του αυτοκινήτου (σε σχέση με τα 10.000- 12.000 που είναι συνήθως τα χλμ ανάμεσα στα παραπάνω Service), το τοποθετεί στο χρονικό ορίζοντα ενός δεύτερου Inspection Ι.
Άρα κάνε όλα τα παρακάτω Ευαγγέλιο σου... και θα έχεις ουσιαστικά το αυτοκίνητο πανέτοιμο και ελεγμένο παντού.

C U out there

Fairytale
06-08-06, 13:42
BMW Oil Service

Αλλαγή λαδιού κινητήρα και φίλτρου λαδιού.


Μηδενισμός του ενδείκτη Service (Service Indicator).


Αλλαγή του λιπαντικού του διαφορικού (μόνο στο πρώτο Oil Service).

Επιπρόσθετες προτεινόμενες εργασίες:

Έλεγχος κατάστασης φίλτρου αέρα και αν είναι απαραίτητο αντικατάσταση.

Έλεγχος κατάστασης μπουζί και εάν είναι απαραίτητο αντικατάσταση.


Έλεγχος κατάστασης φίλτρου καυσίμου και εάν είναι απαραίτητο αντικατάσταση.


BMW Inspection 1
Χώρος κινητήρα:

Επισήμανση βλαβών μέσω του διαγνωστικού συστήματος.


Αλλαγή λαδιού κινητήρα και φίλτρου λαδιού.


Αντικατάσταση μπουζί.


Αντικατάσταση φίλτρου αέρα. Σε περιοχές με πολύ σκόνη η αλλαγή να γίνεται συχνότερα.


Έλεγχος κολλάρων για διαρροές, έλεγχος στάθμης και πυκνότητας ψυκτικού υγρού, συμπλήρωμα εάν είναι απαραίτητο.
Προσοχή το υγρό του κυκλώματος ψύξης πρέπει να ανανεώνεται πλήρως κάθε 2 χρόνια.


Έλεγχος στάθμης υγρών φρένων και συμπλέκτη, συμπλήρωμα εάν είναι απαραίτητο.
Προσοχή το υγρό φρένων πρέπει να ανανεώνεται κάθε 2 χρόνια.


Έλεγχος στάθμης και πυκνότητας υγρού υαλοκαθαριστήρων παρμπρίζ και συμπλήρωμα εάν είναι απαραίτητο.


Έλεγχος έντασης και κατάστασης των τραπεζοειδών ιμάντων του κινητήρα, ρύθμιση ή αντικατάσταση εάν είναι απαραίτητο.


Έλεγχος υδραυλικού τιμονιού και αυτορυθμιζόμενης ανάρτησης (όπου υπάρχουν) για διαρροές και συμπλήρωση υγρών εάν είναι απαραίτητο.


Μηδενισμός του ενδείκτη Service (Service Indicator).

Μετάδοση κίνησης:

Έλεγχος όλων των συστημάτων μετάδοσης της κίνησης για διαρροές.
Επιθεώρηση των αγωγών καυσίμου, δεξαμενής καυσίμου και σωληνώσεων για σωστή εφαρμογή, καλή κατάσταση και διαρροές.


Αντικατάσταση φίλτρου καυσίμου.


Σύστημα εξαγωγής καυσαερίων: έλεγχος κατάστασης θέσης, ανάρτησης και διαρροών.


Έλεγχος συστήματος διεύθυνσης για τζόγους. Έλεγχος κατάστασης στις μπάρες και τα ακρόμπαρα, άξονες περιστροφής, αρθρώσεις τιμονιού, κιβώτιο διεύθυνσης, φούσκες.


Εξαγωγή και επανατοποθέτηση εμπρόσθιων και οπίσθιων τακακιών δισκοφρένων, έλεγχος πάχους επενδύσεων και αντικατάσταση εάν είναι απαραίτητο.


Έλεγχος των επιφανειών των δίσκων στους τροχούς με ζάντες ελαφρού κράματος λιπάνετε τον άξονα κεντραρίσματος του τροχού.


Έλεγχος κατάστασης των συνδέσεων και των αγωγών του συστήματος πέδησης για διαρροές, φθορές και λανθασμένη τοποθέτηση. Έλεγχος για ελεύθερη κίνηση των ντιζών του χειροφρένου και ρύθμιση σύμφωνα με τις προδιαγραφές.


Έλεγχος πίεσης ελαστικών, διόρθωση εάν είναι απαραίτητο (συμπεριλαμβανομένης της ρεζέρβας). Έλεγχος της εξωτερικής επιφάνειας ελαστικών. Έλεγχος φθοράς και κατάστασης πέλματος. Εάν η φθορά είναι ανομοιομερής τότε κάντε ευθυγράμμιση στο σύστημα διεύθυνσης.

Πλαίσιο και ηλεκτρικό σύστημα:

Έλεγχος στάθμης και πυκνότητας ηλεκτρολύτη συσσωρευτή με αποσταγμένο νερό εάν είναι απαραίτητο. Έλεγχος κατάστασης φόρτισης συσσωρευτή (τεστ υψηλού φορτίου).


Έλεγχος φώτων.


Έλεγχος φωτισμού οργάνων και χειριστηρίων.


Έλεγχος λειτουργίας της κόρνας, των φλας και των alarm.


Έλεγχος κατάστασης και λειτουργίας υαλοκαθαριστήρων και συστήματος ψεκασμού νερού. Ρύθμιση γωνίας ψεκασμού νερού.


Έλεγχος κατάστασης και λειτουργίας των ζωνών ασφαλείας.


Έλεγχος κατάστασης και λίπανση των μεντεσέδων των θυρών, πορτ-μπαγκάζ και καπώ.


Αντικατάσταση μικροφίλτρου (microfilter) καλοριφέρ ή A/C εάν υπάρχει. Σε περιοχές με πολύ σκόνη η αλλαγή να γίνεται συχνότερα.


Έλεγχος ολόκληρου του αμαξώματος, με εξαίρεση των εσωτερικών κοιλωμάτων για τυχόν διάβρωση.

Τελικός έλεγχος:

Έλεγχος συστημάτων που έχουν σχέση με την οδική ασφάλεια: φρένα (συμπεριλαμβάνεται το στρώσιμο των σιαγώνων του χειροφρένου σε αυτοκίνητα με πίσω δισκόφρενα), σύστημα διεύθυνσης, συμπλέκτης (ή αυτόματο κιβώτιο), ελατήρια και αμορτισέρ (οπτικώς), καθρέπτες.
Έλεγχος λειτουργίας κλιματισμού καλοριφέρ ή A/C.


Έλεγχος ενδεικτικών και προειδοποιητικών λυχνιών ταμπλώ οργάνων και check control.


BMW Inspection 2
Περιλαμβάνει όλες τις εργασίες που αναφέρονται στο Inspection 1 και επιπρόσθετα τις παρακάτω:
Μετάδοση κίνησης:

Αλλαγή λιπαντικού στο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων κάθε δεύτερο Inspection 2.


Αλλαγή λιπαντικού στο αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων.


Αλλαγή λιπαντικού στο διαφορικό.


Πίσω δισκόφρενα: έλεγχος φθοράς των σιαγώνων χειροφρένου.


Ημιαξόνια: έλεγχος για διαρροές στις ελαστικές φούσκες.


Έλεγχος δίσκου συμπλέκτη για φθορά κάθε δεύτερο Inspection 2.

C U out there

melodic
07-08-06, 13:11
Φιλε μου Fairytale καλα ολα αυτα...με το θεμα ομως καδενα ποια ειναι η γνωμη σου διοτι ακουω συνεχεια διαφορετικες αποψεις....

ο φιλος μας Μηνας με το 200hp IS με 200.000κμ δεν την εχει πειραξει ποτε ενω αντιθετα ενα αλλο μελος με is εσπασε το μοτερ λογο καδενας με αρκετα τα πιο λιγα χιλιομετρα...... :scratchch

psimos
07-08-06, 14:35
Φιλε μου Fairytale καλα ολα αυτα...με το θεμα ομως καδενα ποια ειναι η γνωμη σου διοτι ακουω συνεχεια διαφορετικες αποψεις....

ο φιλος μας Μηνας με το 200hp IS με 200.000κμ δεν την εχει πειραξει ποτε ενω αντιθετα ενα αλλο μελος με is εσπασε το μοτερ λογο καδενας με αρκετα τα πιο λιγα χιλιομετρα...... :scratchch

Πιστευω πως ηταν τυχαιο. Η καδενα ειναι για πολλα περισσοτερα χιλιομετρα απο το 200Κ. Φανταζομαι οτι εννοεις ελεγχο και οχι αντικατασταση καθοτι εχω ακουσει για πανω απο 300Κ ελεγχο...

s318is
08-08-06, 12:56
Fairytale ευχαριστώ:bowdown:

Όντως, με την καδένα τι γίνεται?Στον Σπανό μου είχαν πει οτι δεν χρείαζεται αλλαγή παρα μόνο αν αρχίσει και κάνει λεει ένα μεταλλικό θόρυβο.

Και μιας και είπαμε για καδένα, μπορεί καποιος να πει ποιος είναι ο ρόλος της?

Και πως θα καταλάβω αυτόν τον ''μεταλλικό'' θόρυβο απο τη στιγμή που οι 4κυλινδροι έχουν από μόνοι τους μια μεταλλική χροιά?:confused:

psimos
08-08-06, 13:20
Fairytale ευχαριστώ:bowdown:

Όντως, με την καδένα τι γίνεται?Στον Σπανό μου είχαν πει οτι δεν χρείαζεται αλλαγή παρα μόνο αν αρχίσει και κάνει λεει ένα μεταλλικό θόρυβο.

Και μιας και είπαμε για καδένα, μπορεί καποιος να πει ποιος είναι ο ρόλος της?

Και πως θα καταλάβω αυτόν τον ''μεταλλικό'' θόρυβο απο τη στιγμή που οι 4κυλινδροι έχουν από μόνοι τους μια μεταλλική χροιά?:confused:

Η καδενα (αλυσιδα) ειναι οπως ο ιμαντας χρονισμου σε αλλα μοντελα, που δινει κινηση στους εκκεντροφορους απο το στροφαλοφορο.

Εσυ - εμεις ομως δε χρειαζεται να ανησυχουμε για την κατασταση της και για την αλλαγη της :bigthumb: (οπως επισης και τα "ΕΥΡΑ" που ζηταν για την αντικατασταση του ιμαντα: ... ενα τοσο απλο και ακριβο λουρακι με σπουδαιο ρολο βεβαια) καθοτι δε χρειαζεται αντικατασταση, μονο καποιον ελεγχο σε πολλα πολλα χιλιομετρα !!!!!!!

melodic
10-08-06, 12:22
Σε καμια περιπτωση δεν εννοω αλλαγη της καδενας αλλα του τεντωτηρα..... εγω φταιω που δεν το ειπα απο την αρχη.....:idea:

psimos
10-08-06, 12:42
Σε καμια περιπτωση δεν εννοω αλλαγη της καδενας αλλα του τεντωτηρα..... εγω φταιω που δεν το ειπα απο την αρχη.....:idea:

...Καλη ερωτησης...:scratchch :scratchch

Fairytale
13-08-06, 18:00
Φιλε μου Fairytale καλα ολα αυτα...με το θεμα ομως καδενα ποια ειναι η γνωμη σου διοτι ακουω συνεχεια διαφορετικες αποψεις....

ο φιλος μας Μηνας με το 200hp IS με 200.000κμ δεν την εχει πειραξει ποτε ενω αντιθετα ενα αλλο μελος με is εσπασε το μοτερ λογο καδενας με αρκετα τα πιο λιγα χιλιομετρα...... :scratchch
Μελωδικό αγόρι, φαντάζομαι ότι έχεις τρομοκρατηθεί από όσα συνέβαιναν στους S14 (εκεί τα 150.000χλμ. ήταν οριακό διάστημα για την καδένα του εκκεντροφόρου). Η βασική αιτία του προβλήματος ήταν ο εντατήρας της. Το πρόβλημα για όσους έχουν ένα τέτοιο μοτέρ λύνεται με την αντικατάσταση του εντατήρα με αυτόν της ///Μ3 Ε36.
Στους Μ42Β18 (και ακόμα περισσότερο στους Μ44Β19 που έχουν ακόμα πιο βελτιωμένο σύστημα) δεν υπάρχουν τέτοιοι πονοκέφαλοι. Η BMW δίνει το σύστημα αυτό με εφ' όρου ζωή και για αυτό το λόγο δεν το συμπεριλαμβάνει στα περιοδικά της service. Βέβαια τίποτα δεν κρατά για πάντα, ειδικά σε βελτιωμένα μοτέρ (με ανεβασμένους κόφτες στροφών...) αλλά στην θέση σου δεν θα ανησυχούσα ιδιαίτερα πριν τα 300.000χλμ, όπως αναφέρθηκε και από άλλο μέλος. Όταν το πρόβλημα σκάσει η ηχητική προειδοποίηση θα είναι ένα κροτάλισμα σαν να έχεις τρακτέρ. Αποκλείεται να το μπερδέψεις με οτιδήποτε άλλο!!!
Ο ήχος της καδένας για την κίνηση του (των) εκκεντροφόρου (-ων) υπήρξε για τα BMW ένα από τα σημεία που έκαναν την διαφορά στο ήχο λειτουργίας τους σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα που έχουν σύστημα με ιμάντα. Η βασική διαφορά αυτού του συστήματος είναι η απουσία (...πια) περιοδικής συντήρησης και η μακροζωία του συστήματος αλλά από την άλλη ο χαρακτηριστικός ήχος (φασαρία κατά κάποιους) κατά την λειτουργία του.
C U out there

peristeriE30
22-08-06, 02:51
Ποια μοτερ εχουν καδενα κ ποια ιμαντα, υπαρχει καπου καποια λιστα?

billparas
27-06-07, 00:18
Ευτυχώς βρήκα αυτό το thread s318is και fairytale ευχαριστώ

God
27-06-07, 00:28
Ποια μοτερ εχουν καδενα κ ποια ιμαντα, υπαρχει καπου καποια λιστα?


Οχι, αλλα μπακαλικα:

Μ40/Μ20 και προηγουμενα μοτερ = ιμαντας
Μ42/Μ43/Μ50 και επομενα μοτερ = καδενα

billparas
30-09-07, 14:20
Μήπως έχουμε λίστα ελέγχου για το service των 200.000χλμ

Fairytale
01-10-07, 07:12
Δεν υπάρχει κάτι ιδιαίτερο για το service των 200.000χλμ. Θα ακολουθήσεις το γνωστό πρόγραμμα συντήρησης.
Η περιοδικότητα των service intervals έχει ήδη αναφερθεί για το αυτοκίνητο σου στο post #6, φαντάζομαι ότι θα έχεις και ο ίδιος προσέξει κάθε πότε (χρόνο ή χλμ.) σου ανάβουν οι ενδείξεις για service.
Τα δε service είναι εναλλάξ τα Oilservice και Inspection και (μεταξύ τους) επίσης εναλλάξ τα Inspection I και ΙΙ, όπως και τα 1ο ή το 2ο Inspection ΙΙ.
Μάλλον σε μπέρδεψα, πάμε αλλιώς:
Oilservice
Inspection I
Oilservice
Inspection ΙΙ
Oilservice
Inspection I
Oilservice
2o Inspection ΙΙ
...μετά ξανά από την αρχή. ;)
C U out there

billparas
01-10-07, 17:06
thanks fairytale

billparas
15-10-08, 22:44
Και επαναφέρω αυτό το thread.

Εδώ και καιρό ακούω ένα μεταλλικό ήχο - κροτάλισμα κοντά στο ρελαντί αλλά και όταν πέφτουν οι στροφές και κοντέυουν τις 1000.
Πήγα σε ένα άλλο συνεργείο - μεγάλο αλλα μη σξουσιοδοτημένο - τον οποίο μου τον προτειναν και μου είπαν ότι πιθανόν να είναι ο ρυθμιστής της καδένας. Τα παιδιά δεν μου είπαν σίγουρα αλλά καλό θα ήταν να αφήσω το αυτοκίνητο εκεί ώστε να το βάλουν μπροστά το άλλο πρωί για να το ακούσουν κρύο και να μου πουν σίγουρα.
Αυτό που με παρεξένεψε είναι ότι μου είπαν ότι κάθε 200.000 χλμ πρέπει να αλλάζονται καδένα -ρυθμιστής - γλύστρες.

Εγώ ήξερα ότι τα service της καδένας θα έπρεπε να είναι πιο αραιά.
Έχει συμβεί σε κανένα άλλον αυτό;

billparas
15-10-08, 22:46
Να συμπληρώσω ότι το αυτοκίνητο μερικές φορές όταν είναι ζεστό δυσκολεύεται να παρει μπροστά.

oldcarskickass
15-10-08, 22:55
Ακούγεται σα σφύριγμα;

billparas
15-10-08, 23:14
ναι φέρνει και προς σφύριγμα.

Dark_Angel_
16-10-08, 00:36
παιδια εχω το 318is στο ε30 ομως αλλα ειναι Μ42 το μοτερ μπαινει δηλαδη τεντωτηρας απο Μ3 Ε36 και λογικα θα εχει περισσοτερες αντοχες ?

oldcarskickass
16-10-08, 10:13
ναι φέρνει και προς σφύριγμα.

Πρέπει να είναι μαι βαλβίδα πρωϊνού ή κάπως έτσι λέγεται.

Αν έχεις και παραπάνω (λίγο) κατανάλωση από ότι πριν 99% αυτό είναι.

billparas
16-10-08, 20:09
Μπορούμε να μου το δείξεις στο BMWFANS.info ?

oldcarskickass
16-10-08, 20:17
Μπορούμε να μου το δείξεις στο BMWFANS.info ?

Με μεγάλη επιφύλαξη πρέπει να είναι το 5

http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=BE51&mospid=47425&btnr=11_1398&hg=11&fg=45

Δε τα ξέρω τα Μ42 καλά, καλό θα είναι να περιμένεις είτε να επιβεβαιωθώ είτε να με κράξουν!

Αλλά δε νομίζω να είναι θέμα καδένας, είχα Μ10 με 400.000 χλμ και ξέρω αρκετά Μ42 και Μ44 με κοντά 300+ χιλ χλμ χωρίς να έχουν πρόβλημα στην καδένα.

Fairytale
03-03-11, 11:53
Στον Μ42 μπορούν να χρησιμοποιηθούν όλες οι κατηγορίες εγκρίσεων λαδιών που έχει εκδώσει η BMW...

ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ

την LL-01 FE (fuel economy) SAE 0w-30
και
την SAE 10w-60 (που έχουν τα ///Μ engines παραγωγής μετά το 2000 δηλ. Μ3, Μ5, Μ6, Ζ4Μ και Ζ8 μετά το περίφημο recall των πρώτων S54)


Όλες οι άλλες ΒΜW πιστοποιήσεις λαδιών δηλ.

για Συνθετικά λάδια
LL-04 (2004)
LL-01 (2001)
LL-98 (1998)
για Ημι-συνθετικά λάδια
Special oils
για Ορυκτέλαια
ACEA

μπορούν να χρησιμοποιηθούν.

Τα εργοστασιακά μπουζί που τα διαστήματα αλλαγής τους αναφέρονται στο post#7 (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=72652#post72652) είναι τα 2άκιδα
-NGK BKR6EK
-BOSCH F8LCR
Μπορoύν να χρησιμοποιήθούν και τα 4κιδα πλατινένια (γνωστά και ως HIGH POWER) που είναι για χρήση έως και 80.000km
-NGK BKR6EQUP
-BOSCH FGR7DQP

C U out there

Αντών///is
03-03-11, 14:36
...Τα δε service είναι εναλλάξ τα Oilservice και Inspection και (μεταξύ τους) επίσης εναλλάξ τα Inspection I και ΙΙ, όπως και τα 1ο ή το 2ο Inspection ΙΙ.
.............
Oilservice
Inspection I
Oilservice
Inspection ΙΙ
Oilservice
Inspection I
Oilservice
2o Inspection ΙΙ
...μετά ξανά από την αρχή. ;)
C U out there
Αυτά τα πολύ σωστά έγραφε ο Fairy, στο post του #19, την 1η-10-07.

Εμένα λοιπόν μου έχει παρουσιαστεί το εξής κουλό:
Στα 209.000 km, έγινε Inspection I.
Στα 224.100 km, έγινε Oil Service.
Στα 239.700 km, το Service Indicator (S.I.) ειδοποίησε για 2ο συνεχόμενο Oil Service. Στο συνεργείο (επίσημο BMW) δήλωσαν έκπληξη για το γεγονός και άγνοια για την πιθανή αιτία. Πρότειναν να γίνει το προβλεπόμενο στη σειρά Inspection II, όπως και έγινε.
Στα 253.400 km, το S.I. ειδοποίησε για Inspection. Εγώ έκανα το Oil Service που είχε σειρά.
Τώρα, στα 268.200 km, το S.I. ειδοποιεί φυσικά για - τι άλλο; - : Oil Service.

Προτίθεμαι να κάνω το ρημάδι το Oil Service για να συγχρονιστώ πια επί τέλους με το S.I. (με βολεύει και οικονομικά, να πω την αλήθεια...). Και περιμένω με περιέργεια την επόμενη ειδοποίηση: Θα σημάνει άραγε Inspection - που έχει σειρά - ή άλλη μιά φορά 2ο συνεχόμενο Oil Service;

oldcarskickass
03-03-11, 15:15
Αυτά τα πολύ σωστά έγραφε ο Fairy, στο post του #19, την 1η-10-07.

Εμένα λοιπόν μου έχει παρουσιαστεί το εξής κουλό:
Στα 209.000 km, έγινε Inspection I.
Στα 224.100 km, έγινε Oil Service.
Στα 239.700 km, το Service Indicator (S.I.) ειδοποίησε για 2ο συνεχόμενο Oil Service. Στο συνεργείο (επίσημο BMW) δήλωσαν έκπληξη για το γεγονός και άγνοια για την πιθανή αιτία. Πρότειναν να γίνει το προβλεπόμενο στη σειρά Inspection II, όπως και έγινε.
Στα 253.400 km, το S.I. ειδοποίησε για Inspection. Εγώ έκανα το Oil Service που είχε σειρά.
Τώρα, στα 268.200 km, το S.I. ειδοποιεί φυσικά για - τι άλλο; - : Oil Service.

Προτίθεμαι να κάνω το ρημάδι το Oil Service για να συγχρονιστώ πια επί τέλους με το S.I. (με βολεύει και οικονομικά, να πω την αλήθεια...). Και περιμένω με περιέργεια την επόμενη ειδοποίηση: Θα σημάνει άραγε Inspection - που έχει σειρά - ή άλλη μιά φορά 2ο συνεχόμενο Oil Service;

Αντώνη να σε ρωτήσω κάτι εγκυκλοπαιδικά.

Σε όλη τη διαρκεία της ζωής του IX σου ακολουθείς τα λαμπάκια κανονικά;

Δλδ δεν κάνεις αλλάγες λαδιών (κυρίως λαδιών) όποτε λέει το SI;

Αντών///is
03-03-11, 15:57
Αντώνη να σε ρωτήσω κάτι εγκυκλοπαιδικά.

Σε όλη τη διαρκεία της ζωής του IX σου ακολουθείς τα λαμπάκια κανονικά;

Δλδ δεν κάνεις αλλάγες λαδιών (κυρίως λαδιών) όποτε λέει το SI;
Ομολογώ πως δεν είμαι σίγουρος πως κατάλαβα ακριβώς την ερώτησή σου...
Αυτό που έχω να πω είναι πως σε όλη τη ζωή του αυτοκινήτου, ακολουθώ τα λαμπάκια του S.I. κανονικά => κάνω τις αλλαγές λαδιών όποτε λέει το S.I. (δηλαδή σε κάθε Oil Service και σε κάθε Inspection).

oldcarskickass
03-03-11, 18:39
Ομολογώ πως δεν είμαι σίγουρος πως κατάλαβα ακριβώς την ερώτησή σου...
Αυτό που έχω να πω είναι πως σε όλη τη ζωή του αυτοκινήτου, ακολουθώ τα λαμπάκια του S.I. κανονικά => κάνω τις αλλαγές λαδιών όποτε λέει το S.I. (δηλαδή σε κάθε Oil Service και σε κάθε Inspection).

Αυτό ακριβώς εννοούσα.

Επειδή αρκετοί πλέον πιστεύουν ότι το SI και το CBS στην πράξη δεν δουλεύουν και δημιουργούν sludge (λόγω αραιών διαστημάτων αλλαγής λαδιού) δεν το ακολουθώ (κυρίως λόγω φόβου) στον άσσο.

Έχεις παρατηρήσει κάποια πτώση απόδοσης whatsoever;

Κατάλοιπα μέσα στο μοτέρ κτλ κτλ.

Συγνώμη για το OT.

Αντών///is
03-03-11, 18:55
Πτώση απόδοσης δεν έχω εντοπίσει. Η συμπίεση είναι υποδειγματική (μετρημένη πρόσφατα 14 bar σε όλους τους κυλίνδρους).
Ο κινητήρας έχει ανοιχθεί. Κατάλοιπα ή άλλα ύποπτα "σημάδια" δεν εντοπίσθηκαν ούτε στην κυλινδροκεφαλή ούτε στους κυλίνδρους.
Να επισημάνω εδώ πως το S.I. με ειδοποιεί για service κάθε 13.500 - 15.500 km. Αυτά είναι και τα μέγιστα διαστήματα μεταξύ των αλλαγών λαδιού.