PDA

Επιστροφή στο Forum : E39 στα 2.2 lit και λαδια.


tsambu
12-08-06, 10:18
Εχει ειπωθει απο αρκετους φιλους ο,τι η αγορα μεταχειρισμενου ειναι δικοπο μαχαιρι. Εχω το παραπανω μοντελο (10ος 2000 ) εδω και 6.000 χιλ, αγορασμενο απο επισημο αντιπροσωπο στην Γερμανια. Αψογη κατασταση,90.000 χιλ, λουλουδακι.
Οι πρωτες υποψιες, μου μπηκανε οταν οδηγωντας το κατα την επιστροφη για Ελλαδα, εξω απο την Κοζανη, μου αναψε την κιτρινη ενδειξη λαδιων.Δε βαριεσαι λεω, βρισκω ενα βενζιναδικο, προσθετω λαδια, και μολις ερχομαι Θεσσαλονικη πριν το service, ασε λεω να εχω το κεφαλι μου ησυχο, του αλλαζω τα λαδια με συνθετικα της AVIN 5-40.Απο τοτε κυριοι, εχω κανει 6-7 χιλ χιλιομετρα και εχω προσθεσει
1.5 λιτ. Το αυτοκινητο κυκλοφορει κατα βαση εκτος πολης, οχι ξεσκισμα, αλλα μεταξυ 120-160.
Παρακαλω τη γνωμη σας
1. Δεν σας φαινεται αρκετη η ποσοτητα λαδιου που καιει?
2.Πιθανα αιτια?
3. Συμβουλες αντιμετωπισης?

Υ.Γ Ο μηχανικος μου ( πολυ καλος) και χωρις να του αναφερω τιποτε( ηταν νωρις ακομη) μου ειπε οτι "αυτο το μοτορι θα σου καιει λιγο παραπανω λαδακι..
Απο την μανα τους το εχουν αυτο το κουσουρακι." Ισχυει κατι τετοιο?

Nick_compact
12-08-06, 13:53
Σε καμιά περίπτωση δεν έχουν αυτό το "κουσουράκι" από την μάνα τους. Το μοτέρ σου καίει πολύ λάδι, πολύ πάνω από το φυσιολογικό!

InsaneDriver
12-08-06, 13:55
Δεν παίζει αυτό...τα μοτέρ αυτά καίνε ελάχιστο λάδι και μόνο αν το σκίζεις το αμάξι.

Λυπάμαι αλλά κάτι άλλο φταίει. Αρχικά ψάξε για διαροές...

MZ3
12-08-06, 14:53
οταν πηρα εγω το αμαξη μου ηθελε αρκετα συχνα σημπληρωμα

πιος ξερη τη λαδια ειχε μεσα...

μετα απο 2 αλαγες και με τα λαδια που βαζη η αντιπροσοποια στο δικο μου ΤWS τωρα δεν μου καιει τιποτα

στα 9000 με 10000 χιλιομτερα βαζω μισο λιτρο (οτι εχει περισεψη απο την αλλαγη) και στα 12000 κανο αλαγη λαδιον και στα 24000 το φουλ σερβις με λαδια παλη φυσικα

μηπος φορας τα γερμανικα λαδια για χαμηλες θερμοκρασιες και τωρα που ειναι το αμαξη στη ελλαδα με τις θερμοκρασιες που εχουμαι τα καιει γιατι ειναι πολη λεπτορευστα??

konc
12-08-06, 18:56
Θα συμφωνήσω και εγώ, δεν είναι απλά πολύ το λάδι που καίει, είνα υπερβολικό. Πολλά μπορούν να ευθύνονται αλλά αν δεν είναι κάτι πολύ απλό σε βλέπω για άνοιγμα μοτέρ.

tsambu
13-08-06, 22:16
Συμφωνω με ολους.Θα κοιταξω να μιλησω με επισημη αντιπροσωπεια στη Θεσσαλονικη για τα αιτια και τι θα μου στοιχισει αρχικα το ψαξιμο.Σας ευχαριστω ολους για τις αποψεις σας.

millionairesteam
14-08-06, 16:33
στο 530 που ειχα και με μετατροπη ποτε δεν εκαψε τοσο λαδι!ΣΤΑ 32000 ΚΜ του συμπληρωσα περιπου 600ml!κι εσενα καιει τοσο;;;

tsambu
16-08-06, 00:44
Μοιαζει απιστευτο , και ομως ναι.1,5 λιτ κυριοι!
Αλλα φαινεται ο,τι ουτε αυτο ηταν αρκετο.Σημερα τα "εφτυσε" και ο κλιματισμος.Ξερετε, ο γνωστος διζωνικος κλπ κλπ.Το μεσημερι σημερα εφημερευα,( ειχα τα νευρα μου δεκαπενταυγουστος γαρ),μπαινω νταλα μεσημερι 3.30η ωρα, παω ν'αναψω το κλιμα, τιποτε.Βρε αμαν, ελεος, τιποτε!Τα μπουτον ειχαν ενδειξη ο,τι δουλευε, απο αερα ομως τιποτε.
Ουτε ζεστο ουτε κρυο.Τον προηγουμενο μηνα, σαν κατι να πηρε το αυτι μου, οτι εκανε κατι ψιλοδιακοπες αλλα νομιζα ο,τι ειναι η ιδεα μου.
Σημερα καπουτ.
Το αυτοκινητο δεν το εχω 6 μηνες και εβγαλε δισκους φρενων μπρος πισω, λαδια, και τωρα κλιματισμο.Τριτωσε το κακο. Αντε να δουμε.
Τωρα για το κλιμα, αν εχει καμμια ιδεα κανεις απο τα πιο απλα, ας την ριξει please(εδω δεν ξερω ουτε τις ασφαλειες που εχει),μπας και δουμε ασπρο φως.Ειδαλως ειλικρινα αρχισε να μου την δινει το θεμα.
Παρεπιπτοντως παιδες ειχα ενα φιατ 132 ( ναι εκεινα τα παλια) ολοι τα πετουσαν για σαπιλες και λαδια, εμενα ουτε σταγονα, ειχα ενα corolla
αλλαξα τακακια φρενων στις 202.000 χιλ,( σας ορκιζομαι, στην τιμη μου), ειχα ενα avensis, καλα αυτο το κρατησα δυο χρονια, τι να βγαλει...
Και τωρα το BMW μου τα βγαζει ολα μαζι...Τι να πω.Λες και το εκλεψα ρε γμτ.
Ας ειναι, ευχαριστω για την υπομονη σας.Καθε βοηθεια δεκτη.

psimos
16-08-06, 08:09
Και τωρα το BMW μου τα βγαζει ολα μαζι...Τι να πω.Λες και το εκλεψα ρε γμτ.
Ας ειναι, ευχαριστω για την υπομονη σας.Καθε βοηθεια δεκτη.

Μην αγχωνεσαι φιλε μου και εμενα κατι τετοια ψιλολοϊδια βγαζει το δικο μου και βλαστιμαω και σκεφτομαι..."γιατι πρεπει να λεω οτι τα BMW δε χαλανε";
Ομως δεν ειναι ετσι...

Εαν εξαιρεσεις το θεμα του λαδιου που ακουγεται λιγακι περιεργο ομολογουμενως (και ελπιζω μη πεσεις και εσυ στη "διαδικασια ψαξιματος" και να βρεις αμεσως τι φταιει) τα αλλα ειναι πτεσματα (τους δισκους π.χ θα τους θεωρουσα αναλωσιμο ανταλακτικο) και δυστυχως η ευτυχως απο τα αυτοκινητα που ενεφερες και απο πολλα αλλα την οδηγικη απολαυση που σου προσφερει το τουτου σου σε λιγα τη βρισκεις.
:drive2:

Αντιστοιχο προβλημα με το κλιμα εμφανισε και σε μενα (Ε36) και δε ξερω εαν ειναι η ιδια "φτιαξιά" με το Ε39 αλλα στο Ε36 ειναι απο την πλακετα του κλιματισμου που ξεκωλαει συνηθως καποια κολληση απο καποιο πυκνωτακι.

tsambu
16-08-06, 18:31
Simos ειναι αληθεια οτι οντως η ποιοτητα κυλισης στο Ε39 ειναι απολαυστικη.Και το δευτερο οτι το design του με τρελλαινει. Παντως απο το λιγο που ρωτησα σημερα, εβγαλα τα εξης
1. Κλιμα, προκειται για θερμοστατη, θα αλλαχθει με κοστος ανταλλακτικου γυρω στα 80 ευρω.
2. Λαδια, ανοιγμα κλεισιμο μηχανης ψαξιμο και αλλαγη στανταρ στοιχειων προς στεγανοποιηση , με την δουλεια περι τα 1000 ευρω.(?)
3. Εναλλακτικη λυση, αναβαθμιση του κινητηρα στα 2,5 λιτρα, το μοτορι απο τριαρι με τα 192ps, γυρω στα 3 me 3,5 χιλιαρικα.
Προς το παρον θα μετρησω τι καιει απο λαδια και θα κατσω στα αυγα μου.
Α να μην ξεχασω, ο μηχανικος μου παρηγγειλε 3! θερμοστατες γιατι ειχαν το ιδιο προβλημα αλλα δυο Ε46.Ειναι γνωστο το προβλημα μου ειπε και οι νεοι θερμοστατες ειναι καλυτερης ποιοτητας.Αυτα μου ειπε αυτα μεταφερω.Εννοειται οτ το κλιμα θα επισκευασθει αμεσα....Αυτα

psimos
17-08-06, 07:55
Φιλε tsambu δε μπορουσα νε φανταστω οτι δε θα δουλευει το κλιμα λογω του θερμοστατη. Και εγω αλλαξα θερμοστατη αλλα δεν ειχε επιρρεαστει το κλιμα. Εις αναμονην λοιπον του αποτελεσματος της αλλαγης του. Σε παρακαλω ενημερωσε δι αυτο.

Τωρα οσον αφορα το μοτερακι εκει σκουρα τα πραγματα...1000 ομορφα ζεστα ευρουλακια για να το ανοιξουν? Και που ξερουν τι ακριβως μπορει να εχει για να αλλαξουν και βγαζουν στανταρ ποσο? Παντως και η αλλαγη σε αλλο μοτερ ειναι λιγακι επιφοβη γιατι δε ξερεις τι θα κατσει..
Φανταζεσαι να καιει και εκεινο λαδια? :smashtard :banghead: :icon42:

Strax
17-08-06, 12:01
Το ανταλακτικό για τον κλιματισμό είναι ο γνωστός φακίρης και δεν έχει σχέση με τον θερμοστάτη του συστήματος ψύξης.

Σχετικά με τα λάδια, θα σου πρότεινα πριν ανοίξεις το μοτέρ να ψάξεις για εύκολες (και φθηνές) διαρροές, όπως τις πάνω φλάτζες, τη βάση του φίλτρου λαδιών, τη τάπα των λαδιών και τη ροδέλα της και φυσικά να δοκιμάσεις μια άλλη μάρκα και τύπο λαδιών.

Αν δεν δουλέψει τίποτα από όλα αυτά προχωράς σε πιο "επίπονες" λύσεις.

tsambu
17-08-06, 23:26
Λοιπον αλλαξε ο θερμοστατης ( 85 ευρω + 15 περαστικα) και ολα παλι οκ.Α, να πω οτι το προβλημα δεν ηταν μονο το κλιμα αλλα οτι γενικα το συστημα ψυξης θερμανσης ενω αναβαν οι αντιστοιχες ενδειξεις στο ταμπλω,ηταν νεκρο.Αερας μηδεν.
Παραλειπομενα απο την ψιλοκουβεντουλα.
1. Το προβλημα με τον θερμοστατη το αντιμετωπιζουν μου ειπαν συχνα,και με το Ε46, και στο Ε39.Σαν ανταλλακτικο εγιναν παραπονα στην αντιπροσωπεια και σχετικα προσφατα βγηκε πιο αξιοπιστη version θερμοστατη.Αληθεια? ψεματα? ο θεος κι η ψυχη τους.
2.O ηλεκτρολογος ( κατοχος και αυτος Ε39)μου ανεφερε ο,τι και αυτος πριν αναβαθμισει το δικο του σε τριλιτρο ειχε αναλογο προβλημα με τα λαδια.Γνωμη του ειναι οτι αυτα στα 2,2 και 2,5 λιτ
τσιμπανε το λαδακι τους,τα τριλιτρα οχι!
Του λεω μαστορα ασε το ψησιμο, αλλο τσιμπαει και αλλο να ειμαστε με το μπιτονι στο χερι,λεφτα για μετατροπη δεν υπαρχουν (ηταν μπροστα και ο μηχανικος:nod: ) οποτε ασε τον προλογο.Εδω του λεω γνωστοι με αναλογα μοτορια και δεν καινε τιποτε, οποτε τι μου λες.
Anyway, θα βαλω ενα λαδακι αλλο για το οποιο λεγανε εκει οι βοηθοι και θα δουμε.Παντως οπως λεει και ο φιλος ο Strax χαλαρα και βημα βημα.

MZ3
18-08-06, 01:27
βαλε λαδη συμφωνα με το τι λεει για το δικο σου μοντελο η αντιπροσοπεια (διασταβροσετο μεσο ιντερνετ ποτε δεν ξερης) και να θυμασε παντα δινουν 2 τυπους λαδιον για χειμονα και για καλοκαιρη.. τα χειμονειατικα ειναι πιο ψηλα οποτε διαλεξε το καλοκαιρηνο που ειναι πιο παχυρευστο

αν πας για αλλη δικη σου απλα μην βαλεις ψηλο λαδακη γιατι θα το καταποιη σε χρονο ρεκορ

BMW523i
18-08-06, 01:47
Κατανάλωση λαδιού ή βενζίνης είναι αυτό?????? Άντε να σε κάψει περίπου μισό λίτρο στα 10.000 χλμ! Τόσο ήταν το περισσότερο που μου έκαψε στα 166.000 χλμ που χω κάνει με την μπέμπα(και του πίνω το λάδι)!:drive2: :yippee:

tsambu
19-08-06, 12:00
Στο βιβλιο των service εχει μεσα το ονομα του προηγουμενου ιδιοκτητη.Το αυτοκινητο περνουσε service καθε ακριβως 25.000 χιλ.Ετσι μου ερχεται να βρω το τηλ. του και να τον ρωτησω τι παιζει με τα λαδια ρε γμτ.Μονο που ειναι Γερμανος.
Ασχετο, απο το σημαδι πανω στη ζωνη ασφαλειας , αυτος πρεπει να ζυγιζε πανω απο 150 κιλα.Λετε ολη η οικογενεια να ηταν ετσι και να το ζορισαν πολυ το πουλακι μου? χμ...
ΜΖ3 κατα κει την βλεπω την δουλεια.
Παντως το μοτορι δουλευει τοσο γλυκα και αθορυβα, ειναι δυνατον να καιει τοσο λαδι? Και ομως ειναι.Ξερετε, πεφτει και η αναλογη καζουρα απο την παρεα...ΤΟΥΡΚΟΣ γινομαι.Χαλαρα...Που θα παει θα την βρω τη λυση.

stauros772000
20-08-06, 09:45
φιλε μου,γιατι δεν κανεις μια μετρηση συμπιεσης να ξερεις για τι πραμα
θα πληρωσεις ?????το συμπιεσομετρο κοστιζει 20 ευρα.η διαδικασια ευκολη.
το πιθανοτερο για την κατανατωση λαδιου,ειναι φθαρμενοι κυλινδροι-ελατηρια πιστονιων.οντως η αγορα μεταχηρησμενου ειναι κορονα γραματα.το θεμα ειναι οτι αγορασες BMW ,και οχι καποιο γιαπωνεζο.
Δεν ξερω ,εγω σε κανενα οχημα μου δεν βρηκα καταναλωση λαδιου.
οσο για τα σερβις ,ημαρτον ,οχι και ανα 10000-12000 χιλιομετρα.εδω τα αλλαζω στις 6000 ,και λεω μηπως ειναι πολλα.και μη μου πει κανενας
"η αντιπρωσοποια " κτλ κλτ λεει αλλα,γιατι αν χαλασει το οχημα ακουγοντας τις συμβουλες της αντιπρ.παλι εμεις τα πληρωνουμε.

saikoE39
21-08-06, 11:25
Xμ.....
Εμενα δεν καει σχεδον τπτ....δηλ τπτ....και δεν οδηγω και πολυ ηρεμα..
Καθε 7.500 που τα αλλαζω εχει μεσα οσα του εχω βαλει(αντε να εχει καψει 100γρμ.....
Παρολα αυτα σε μια αλλαγη ειχα βαλει τα castrol txt 5-40...αντι να βαλω να shell ultra(κατι δεν θυμαμε στο ονομα) 10-40.....Και στα 5000 χλμ...ειχε καψει 1.5 λιτρο...και ειχε αναψει και η κιτρινη λυχνια...
Οποτε τα πεταξα και ξανα εβαλα τα shell...απο τοτε εχω κανει 2 αλλαγες και δεν εχει καψει τπτ.....
Οποτε αυτο που πιστευω να φταει ειναι τα λαδια.....

tsambu
03-02-07, 17:52
Λοιπον,επανερχομαι στο θεμα καθως υπαρχουν εξελιξεις.
Στην τελευταια αλλαγη λαδιων,εβαλα λαδια της bmw, 10-40. σε 1500 χλμ ενδειξη λαδιων,προσθεση 0,5 λιτρο.Σε ακριβως 1485 χλμ νεα ενδειξη λαδιων, προσθεση ακριβως 0,5 λιτρου! Τα παιρνω στο κρανιο.Τηλεφωνω στον φιλο μου στην Γερμανια, ψαξε του λεω για μηχανη.
Λοιπον,βρηκα ενα 520 αυτοματο του 2003 διαλυμενο, με αθικτη μηχανη, και 4000 χλμ.
Την Τεταρτη, γινεται μαλλον η αλλαγη.Τωρα,ρωταω εγω,κλιματισμοι, διαφορικα,πλεξουδες, ειναι απαραιτητο να αλλαχθουν ολα?(σημ. αγοραζω ολα τα μηχανικα του αυτοκινητου σε καλη τιμη)
Μετα την αλλαγη,πρεπει η μηχανη να δηλωθει στο μηχανολογικο, να περασω παλι ΚΤΕΟ,ή τι αλλο?
Εχει κανεις να μου υποδειξει κατι να προσεξω ή κατι αλλο χρησιμο?

tsambu
13-04-07, 14:55
Χμ, επανερχομαι μετα απο πολυ καιρο, καθως λογοι υγειας δεν μου εδωσαν τον χρονο για την αλλαγη μηχανης.Σημερα πηγε το συνολο των ανταλλακτικων στον μηχανικο, και απο αυριο αρχιζει η δουλεια.
Μπαινει η καινουρια μηχανη, σασμαν, διαφορικο, τιμονιερα κλπ κλπ.
Ακουστε ομως αυτο.Ο αρχιμηχανικος της μεγαλυτερης αντιπροσωπειας της Θεσ/νικης μου ειπε οτι η αλλαγη απο μηχανικο σε αυτοματο ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ!, και αυτοι τουλαχιστον δεν αναλαμβανουν τετοιους 'πειραματισμους' γιατι δεν ξερουν λεει αν
μετα το αυτοκινητο θα δουλεψει.
Μα, του λεω, εχω ΤΑ ΠΑΝΤΑ, γιατι να μην δουλεψει?
Η απαντηση ηταν," τι ψαχνεσαι ρε φιλε..."
Ημαρτον.
Απο την αλλη βεβαια, αφηνω και μια πισινη, ρωτω στην αλλη αντιπροσωπεια, και μου απαντουν: και βεβαια γινεται αλλα δεν σε συμφερει.Οταν γινει με το καλο η δουλεια θα σας πω κοστος δουλειας και τι μου ζητουσαν αυτοι.
Τελος παντων, το περιεργο ειναι οτι η τωρινη μηχανη μου αρχισε να καιει πολυ λιγοτερα λαδια, αλλα το νερο ηδη μπηκε στο αυλακι.Θα γινει η τραμπα, και μετα... αδερφια με αυτοματα, ριξτε μου τα φωτα σας, γιατι απο τετοια οδηγηση,ΑΠΕΙΡΟΣ.

B(3)M(1)W(8)is
13-04-07, 15:23
εισαι σιγουρος οτι τα χλμ του αυτοκινητου οταν το αγορασες ηταν πραγματικα?παιζονται πολλα με τα εισαγωγης.
εγω να σκεφτεις στο is εχω 175.500 χλμ και μου καιει 350γραμ καθε 7.500χλμ αν το σκιζω,αν δεν το σκιζω τιποτα.

alex-kal
13-04-07, 19:04
Χ
......., και μετα... αδερφια με αυτοματα, ριξτε μου τα φωτα σας, γιατι απο τετοια οδηγηση,ΑΠΕΙΡΟΣ.

Mετά από 20 χρόνια οδήγησης, είμαι τόσο πολύ ενθουσιασμένος με το αυτόματο, που δεν πρόκειται ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ να πάρω με συμπλέκτη!!
Θα δεις ότι όταν το μάθεις , θα είσαι αρκετά γρήγορος και παραπλήσιος του μηχανικού..
Πρόσφατα οδήγησα την 528 (εκείνη που πριν ενάμισι χρόνο μου άλλαξε τα μυαλά για BMW) και την πήγαινα αέρας!!!

onyx
21-04-07, 09:57
Κι εγώ μόλις πήρα αυτόματο και μόνο καλά λόγια έχω να πω. Θέλει μια μικρή εξοικείωση αλλά γρήγορα οι δυσκολίες ξεπερνιούνται εύκολα.
Βέβαια να ξεκαθαρίσουμε ότι τα σύγχρονα αυτόματα με εγκέφαλο κλπ τα λεγόμενα έξυπνα δεν έχουν σχέση με τα παλιά 3 και 4 τάχυτα. Κρατάνε την ταχύτητα όταν πρέπει και δεν σε κρεμάνε στην ανηφόρα ή πριν τη στροφή. Στην σπορ mode είναι ακόμα πιο ευχάριστα και με την επιπλέον χειροκίνητη λειτουργία του steptronic μπορείς να καλύψεις σχεδόν όλες σου τις ανάγκες. Ο μετατροπέας ροπής πολλαπλασιάζει τη ροπή χαμηλά και έτσι μπορείς να έχεις μια πολύ μακριά τελική σχέση και να ταξιδεύεις πολύ ήσυχα αλλά και οικονομικά! Μάλλον κι εγώ δύσκολα θα ξαναπάρω χειροκίνητο.....

matrixlord
26-04-07, 12:33
Παιδιά δεν είμαι υπερ του αυτόματου. Χωρίς συμπλέκτη εντάξει. Αλλά ο πλήρης έλεγχος του αυτοκινήτου δεν μου αρέσει. Όλη η μαγκιά του πισωκίνητου είναι στο γεγονός οτι σε κράταει στην στροφή κατεβάζοντας σχέση και βάζοντας το βάρος του αυτοκινήτου μπροστά.

onyx
26-04-07, 15:18
Για αυτά ακριβώς τα παράπονα που αναφέρεις αγαπητέ matrixlord φροντίζουν τα νέα αυτόματα κιβώτια. Δεν ανεβάζουν μόνα τους ταχύτητα αν αφήσεις το γκάζι (σχετικά απότομα) ή σε ανηφόρα ή σε στροφή και με τη χειροκίνητη λειτουργία μπορείς πάντα να κατεβάσεις ταχύτητα για τη στροφή κλπ.... Και όλα γίνονται πολύ πιο ομαλά και με ασφάλεια (πχ δεν μπορείς να κατεβάσεις λάθος ταχύτητα και να μπει στα κόκκινα). Οπότε αυτό που σου αρέσει και αναφέρεις σαν μαγκιά του πισωκίνητου το έχεις και με το σύγχρονο αυτόματο. Γενικά με το steprtonic έχεις πολύ έλεγχο όταν θέλεις και όταν βαριέσαι το κιβώτιο είναι αρκετά έξυπνο και σκέφτεται πολύ καλά. Δεν λέω ότι τα κάνει όλα αλλά σε μεγάλο βαθμό αυτά που λες ως αρνητικά δεν ισχύουν. Εκεί που υστερεί είναι α) στο ξεκίνημα στο φανάρι αλλά ακόμα κι αν το ζορίσεις με καρφώματα και φρένο+γκάζι τα 1500 κιλά τελικά δεν βοηθάνε για φαναρόκοντρες και β) δεν μπορείς να μπλοκάρεις τον πίσω άξονα κεταβάζοντας και αφήνοντας απότομα συμπλέκτη για να ξεκινήσεις γλύστρημα/τοποθέτηση.
Και εγώ νόμιζα αυτά ακριβώς που έλεγες κι εσύ αλλά άρχισα να το σκέφτομαι όταν με πήγε ζωηρή και πολύ παιχνιδιάρικη βόλτα ένας φίλος πριν λίγα χρόνια ενώ μεταπείστηκα τώρα που απέκτησα και οδήγησα τέτοιο αυτόματο. Βλέπω ότι οι συμβιβασμοί που φοβόμουνα ότι θα έπρεπε να κάνω είναι πρακτικά μηδαμηνοί!

matrixlord
26-04-07, 19:02
Ίσως έχεις δίκιο. Αν μου τύχει ευκαιρία θα οδήγησω ένα σύγχρονο αυτόματο να δω τι λέει.

alex-kal
26-04-07, 19:11
Εχθές το μεσημέρι , ανέβηκα πάλι Ταύγετο!!
Η γυναίκα μου τρόμαξε , έτσι όπως έμπαινε στις στροφές (ούτε με το toledo 20VT δεν έμπαινα έτσι).
Και δεν είχα καταλάβει τίποτα , ούτε αστάθειες ούτε τίποτα!!
Πάλι εκτός θέματος βγήκαμε (το θέμα είναι τα λάδια).
Με την ευκαιρία : άλλαξα πριν από 5.000 Km και δεν έχει κάψει σταγόνα!!

matrixlord
27-04-07, 07:24
Επειδή μπήκα και εγώ σε υποψίες κοίταξα και εγώ τα λάδια και διαπίστωσα οτι μετά απο 4000(με πολύ σκήσιμο!!!!) δεν έχει κάψει τίποτα. Εγώ βάζω τόσο λάδι ώστε να πάει στάθμη 1 mm πιο κάτω απο την γραμμή. Προσωχή παιδιά μην βάλει κανείς παραπάνω απο την γραμμή λάδι γιατί είναι το ίδιο κακό σαν να μην έχει καθόλου.

tsambu
04-03-08, 23:45
Παει ενας χρονος περιπου απο τοτε που ειχε προκυψει το θεμα με τα λαδια του αυτοκινητου μου, που εκαιγε περι το 1 λιτ στα 1500 χιλιομετρα κλπ κλπ.
Στο ενδιαμεσο που πηγα για αλλη δουλεια σε επισημη αντιπροσωπεια, και τους ειπα για το προβλημα, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΗΤΑΝ ΑΛΛΑΓΗ ΜΗΧΑΝΗΣ, Ή ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ 530.Τους τα εριξα χοντρα και την εκανα.
Τεσπα,τυχαια, βρηκα εναν μηχανικο στη Θεσσαλονικη, που μου τον συστησε καποιος ας πουμε που τον ειχα εξηπηρετησει σε κατι, οποτε, πηγα "συστημενος".Ο μηχανικος λοιπον, για να μην μακρυγορω μου ανεφερε καποια πραγματα, και αφου ειδε απο τα καυσαερια οτι εχω καλους υδρογονανθρακες , μου εβαλε ρε παιδια, ΛΕΠΤΟΤΕΡΟ ΛΑΔΙ.Αντι για 10-40 ( παλι της μαμας που εβαζα, μου εβαλε 5-30!
Λοιπον, 3000 χιλιομετρα, και δεν εχει καψει τιποτε.Ρε θα τρελλαθουμε?
Δεν θα εγραφα τιποτε, εως την επομενη αλλαγη λαδιων, αλλα διαβασα μερικα πραγματα σε αλλο thread, και ειπα να το αναφερω.Αντε πειτε μου εσεις πως εξηγηται....
Και κατι αλλο.Μου απαγορευσε τις αλλαγες ταχυτητων σε πολυ χαμηλες στροφες.Νυχτα....μεγαλη νυχτα.Ελα ομως που δεν καιει??

onyx
05-03-08, 09:01
Τελικά για μια ακόμα φορά αποδεικνύεται ότι είναι σπουδαίο πράμα να ξέρεις τη δουλειά σου.... και να μην κοροϊδεύεις τον κόσμο!
Τελικά η υπομονή σου ξεπληρώθηκε! Και οικονομικά και σωστά!
Η εξήγηση του φαινομένου να χάνεται το χοντρό αλλά να μην χάνεται το πιο λεπτό λάδι είναι αρκετά πολύπλοκη (και δεν θυμάμαι την εξήγηση που κάπου είχα διαβάσει) αλλά φαίνεται ότι παρατηρείται σε αρκετές περιπτώσεις ειδικά τα τελευταία χρόνια.
Νομίζω ότι οι κινητήρες αυτοί (Μ54) το θέλουν το λαδάκι τους συνθετικό και μάλλον λεπτό, οι προδιαγραφές LL01 και LL04 λένε για κρύο ιξώδες (ο αριθμός πριν από το W) 0-5 οπότε το 10-40 του έπεφτε βαρύ και εκτός προδιαγραφών (κακό!). Εκτός αν όχι μόνο ήταν εκτός προδιαγραφών λόγω ιξώδους αλλά και δεν είχε τις αντοχές κατά ACEA A3 οπότε μιλάμε για λάδι εντελώς ακατάλληλο που μπορεί να αφήσει να γίνει ζημιά στον κινητήρα.

mixalhs
05-03-08, 12:29
Παει ενας χρονος περιπου απο τοτε που ειχε προκυψει το θεμα με τα λαδια του αυτοκινητου μου, που εκαιγε περι το 1 λιτ στα 1500 χιλιομετρα κλπ κλπ.
Στο ενδιαμεσο που πηγα για αλλη δουλεια σε επισημη αντιπροσωπεια, και τους ειπα για το προβλημα, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΗΤΑΝ ΑΛΛΑΓΗ ΜΗΧΑΝΗΣ, Ή ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ 530.Τους τα εριξα χοντρα και την εκανα.
Τεσπα,τυχαια, βρηκα εναν μηχανικο στη Θεσσαλονικη, που μου τον συστησε καποιος ας πουμε που τον ειχα εξηπηρετησει σε κατι, οποτε, πηγα "συστημενος".Ο μηχανικος λοιπον, για να μην μακρυγορω μου ανεφερε καποια πραγματα, και αφου ειδε απο τα καυσαερια οτι εχω καλους υδρογονανθρακες , μου εβαλε ρε παιδια, ΛΕΠΤΟΤΕΡΟ ΛΑΔΙ.Αντι για 10-40 ( παλι της μαμας που εβαζα, μου εβαλε 5-30!
Λοιπον, 3000 χιλιομετρα, και δεν εχει καψει τιποτε.Ρε θα τρελλαθουμε?
Δεν θα εγραφα τιποτε, εως την επομενη αλλαγη λαδιων, αλλα διαβασα μερικα πραγματα σε αλλο thread, και ειπα να το αναφερω.Αντε πειτε μου εσεις πως εξηγηται....
Και κατι αλλο.Μου απαγορευσε τις αλλαγες ταχυτητων σε πολυ χαμηλες στροφες.Νυχτα....μεγαλη νυχτα.Ελα ομως που δεν καιει??

Ολα καλα τοτε!Χαιρομαι!
Δεν καταλαβα ομως γιατι να μην κανεις αλλαγες ταχυτητων σε πολυ χαμηλες στροφες.
Μιλαμε για 2000 στροφες?

stauros772000
05-03-08, 13:03
χμμμμ......εκεινο το τροπετ...που πηρες για μοτορι.......τι ο εκανες???οεο?????

320 open
05-03-08, 15:54
τελος καλο ολα καλα!επειδη εχουμε τον ιδιο κινητηρα.εμενα συνεβει το εξης,οταν αλλαξα τα λαδια σε επισημη αντιπροσωπεια με 5-30 και στην 7000χλμ τα αντικατεστησα με τα δικα μου καστρολ εντζ 0-40, μου ειχε καψει 0.5 λιτρο ενω μετα τα δευτερα τα αλλαζω καθε 10.000χλμ και συμπληρωνω ελαχιστο και καμια φορα καθολου/

Nick_compact
05-03-08, 16:01
Και του πατέρα μου το 530i παρουσίασε κάποια κατανάλωση λαδιού, που κατά τη γνώμη μου οφείλεται στο 0W-30 που έχει από τη Γερμανία που το φέραμε! Τώρα βάλαμε Edge 0W-40 αλλά δεν έχουμε κάνει χιλ.!

panagos_77
05-03-08, 23:40
Παει ενας χρονος περιπου απο τοτε που ειχε προκυψει το θεμα με τα λαδια του αυτοκινητου μου, που εκαιγε περι το 1 λιτ στα 1500 χιλιομετρα κλπ κλπ.
Στο ενδιαμεσο που πηγα για αλλη δουλεια σε επισημη αντιπροσωπεια, και τους ειπα για το προβλημα, ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΟΥ ΠΡΟΤΕΙΝΑΝ ΗΤΑΝ ΑΛΛΑΓΗ ΜΗΧΑΝΗΣ, Ή ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ 530.Τους τα εριξα χοντρα και την εκανα.
Τεσπα,τυχαια, βρηκα εναν μηχανικο στη Θεσσαλονικη, που μου τον συστησε καποιος ας πουμε που τον ειχα εξηπηρετησει σε κατι, οποτε, πηγα "συστημενος".Ο μηχανικος λοιπον, για να μην μακρυγορω μου ανεφερε καποια πραγματα, και αφου ειδε απο τα καυσαερια οτι εχω καλους υδρογονανθρακες , μου εβαλε ρε παιδια, ΛΕΠΤΟΤΕΡΟ ΛΑΔΙ.Αντι για 10-40 ( παλι της μαμας που εβαζα, μου εβαλε 5-30!
Λοιπον, 3000 χιλιομετρα, και δεν εχει καψει τιποτε.Ρε θα τρελλαθουμε?
Δεν θα εγραφα τιποτε, εως την επομενη αλλαγη λαδιων, αλλα διαβασα μερικα πραγματα σε αλλο thread, και ειπα να το αναφερω.Αντε πειτε μου εσεις πως εξηγηται....
Και κατι αλλο.Μου απαγορευσε τις αλλαγες ταχυτητων σε πολυ χαμηλες στροφες.Νυχτα....μεγαλη νυχτα.Ελα ομως που δεν καιει??

Φίλε μου η περίπτωσή σου είναι αντικείμενο... σεμιναρίου! Είσαι τυχερός που τη γλίτωσες και θα ήσουν πιο τυχερός αν παρακολουθούσα το θέμα σου από τότε που άρχισε για να σου έδινα τη λύση και να μη παιδευόσουν άδικα. Είναι κλασσική περίπτωση ακατάλληλου λιπαντικού και την εξήγηση την έχω δώσει εδώ:
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showpost.php?p=177014&postcount=24
(στους μύθους και πραγματικότητα).

stauros772000
06-03-08, 00:35
φιλε παναγο
το διαβασα ολο....θελω το ακανε με νερακι λαιλια που εταξες...(σε μικρους και σε τρελους.....δεν ταζουν...)

panagos_77
06-03-08, 02:04
φιλε παναγο
σε μικρους και σε τρελους.....δεν ταζουν...

Το έχω καταλάβει :p:
Η ζήτηση έχει αυξηθεί κατακόρυφα και θα πρέπει να επισπεύσω το ταξιδάκι μου στις Σέρρες και τη μάνα Σαλονίκη!

tsambu
14-03-08, 23:15
χμμμμ......εκεινο το τροπετ...που πηρες για μοτορι.......τι ο εκανες???οεο?????
Λες για εκεινοτο αυτοματο με 4000 χιλ που μου εφερε ο γνωστος απο Γερμανια ετσι?
Λοιπον, ναι μεν αλλα.Κι αυτο γιατι ηταν με αυτοματο σασμαν και υπηρχε προβλημα.Αρχικα, πηγα Τρικαλιωτη και ρωτησα, και μου ειπαν οτι δεν αναλλαμβανουν να μου το κανουν μετατροπη.
Μετα ο δικος μου ο μηχανικος, μου ζητησε περι τα 350 ευρω για τον νεο κινητηρα, αλλα η δυσκολια ηταν στο ποσον που ζητησε ο ηλεκτρολογος, και μαλιστα με αμφιβολο αποτελεσμα.Μαλιστα οταν ειδε το πακετο, μου ειπε οτι λειπουν απο πανω αρκετα καλουδια οποτε το ποσο σε πρωτη φαση κριθηκε ασυμφορο.Δοξα το Θεο, τα πραγματα πηγαν καλα με την υπαρχουσα μηχανη.

KATSARAIOS
14-03-08, 23:19
Λες για εκεινοτο αυτοματο με 4000 χιλ που μου εφερε ο γνωστος απο Γερμανια ετσι?
Λοιπον, ναι μεν αλλα.Κι αυτο γιατι ηταν με αυτοματο σασμαν και υπηρχε προβλημα.Αρχικα, πηγα Τρικαλιωτη και ρωτησα, και μου ειπαν οτι δεν αναλλαμβανουν να μου το κανουν μετατροπη.
Μετα ο δικος μου ο μηχανικος, μου ζητησε περι τα 350 ευρω για τον νεο κινητηρα, αλλα η δυσκολια ηταν στο ποσον που ζητησε ο ηλεκτρολογος, και μαλιστα με αμφιβολο αποτελεσμα.Μαλιστα οταν ειδε το πακετο, μου ειπε οτι λειπουν απο πανω αρκετα καλουδια οποτε το ποσο σε πρωτη φαση κριθηκε ασυμφορο.Δοξα το Θεο, τα πραγματα πηγαν καλα με την υπαρχουσα μηχανη.τελικα φιλε τι λαδια βαζεις τωρα και καθε ποτε τα αλλαζεις?σου τσιμπαει λιγο η καθολου?

tsambu
17-03-08, 19:27
5-30 της μαμας.Θα δω στις 4000 χιλ.