PDA

Επιστροφή στο Forum : δυναμο+abs


VIC
25-10-04, 11:49
καλησπερα, εχω μια κομπακτ ε 46 1800 και αντιμετωπιζω δυο προβληματα
1) δυναμο αναβει λαμπακι κινητηρα αλλα μετα δεν εμφανιζεαι κατι πιο συγεκριμενο.
2) abs μπαινει πολυ ευκολα (τα λαστιχα μου ειναι σε αριστη κατασταση) τι μπορει να συμβαινει?

MPOWER
25-10-04, 11:57
Aν μπορείς γίνε λίγο πιο σαφής...
Δυναμό και λαμπάκι κινητήρα δεν έχουν κάποια σχέση. Το λαμπάκι που δείχνει πρόβλημα στο δυναμό και την φόρτηση....εχει σχήμα μπαταρίας. Ανάβει και σβήνει ή μένει αναμμένο?
Το θέμα με το abs είναι φυσιολογικό και θα υποθέσω οτι φοράς τα εργοστασιακά του λάστιχα που και καλά να σου φαίνονται...... (για βάλε τιποτα 18άρια να δεις :D )

VIC
25-10-04, 12:06
ειναι το κλασικο λαμπακι που διχνει ενα μοτερ σε προφιλ (κιτρινο) μου ειπαν στον τρικαλιοτη οτι κατι εχει το δυναμο αλλα ολα στο πολυ φλου. οσο για τα λαστιχα ειναι 205/55/16 Η ποτενζα ρε 720 και δεν θελω να βαλω 18αρες γιατι μετα θα σερνομαι

Fanis
25-10-04, 12:25
ειναι το κλασικο λαμπακι που διχνει ενα μοτερ σε προφιλ (κιτρινο) μου ειπαν στον τρικαλιοτη οτι κατι εχει το δυναμο αλλα ολα στο πολυ φλου.

Περίεργο μου φαίνεται...αν έχει πρόβλημα το δυναμό δεν φορτίζει η μπαταρία και άρα ανάβει το κόκκινο λαμπάκι της μπαταρίας.

Τι σχέση έχει το λαμπάκι για βλάβη μηχανής με το δυναμό? Και αν έχει σχέση και έχει χαλάσει το δυναμό, τότε πως φορτίζει η μπαταρία?

MPOWER
25-10-04, 12:29
Αν το βάλουν το αυτοκίνητο σε ένα επίσημο διαγνωστικό της Bmw το λεγόμενο Gt1 θα τους πεί ακριβώς απο τί προκλήθηκε αυτό το λαμπάκι.
Τώρα το σχόλιο για τις 18άρες ήταν για να σου πώ οτι φταίνε τα λάστιχά σου, και όχι κάποιο σύστημα του αυτοκινήτου σου!

VIC
25-10-04, 12:49
σκεφτομαι να αλλαξω τους δισκους μου με ζιμερμαν τριπητους λετε να κανουν διαφορα μαζι με σωλινακια υψιλης?

compomotive
25-10-04, 12:57
καλησπερα!βασικα ειμαι καινουργιος στην παρεα εδω και λιγες μερες και δεν εχει κατσει να σας πετυχω σε κουβεντα για να γνωριστουμε καλυτερα!σας βλεπω ολους τρελαμενους και παθιασμενους με το αθλημα!!

DoctorAbo
25-10-04, 13:33
σκεφτομαι να αλλαξω τους δισκους μου με ζιμερμαν τριπητους λετε να κανουν διαφορα μαζι με σωλινακια υψιλης?

Vic εμένα μου φένεται υπερβολικό να βάλεις τρυπητούς δίσκους στην Compact. Τι είναι αυτό που θέλεις να αντιμετωπίσεις τώρα με τους τρυπητούς δίσκους? Αν τώρα, με τα λάστοιχα που έχεις ενεργοποιείται εύκολα το ABS οι τρυπητοί δίσκοι θα ενισχύσουν το φαινόμενο. Οπότε, τι είναι αυτό που θες να κάνεις? Για το θέμα του ABS ο MPOWER σου είπε κάτι πολύ επιβεβαιωμένο από το παρελθόν. Λάστοιχα. Αν τώρα, δε φρενάρεις καλά και θες να το βελτιώσεις, νομίχω πως τα σωληνάκια από μόνα τους θα βελτιώσουν την κατάσταση σα πρώτο βήμα.

Geo_3D
25-10-04, 13:54
Τα συγκεκριμενα λαστιχα ειναι παρα πολυ καλα,τα φοραω και εγω.Ειδα και στο δρομο αλλα και στην πιστα oτι εχουν κορυφαια αποδοση και κρατανε παρα πολυ καλα.Ειδικα τωρα με τις βροχες ειναι σχεδον κορυφαια.Που θελω ομως να καταληξω.Ακομα και αυτα τα λαστιχα,τα οποια εκθειαζω,σε δρομους γυαλι δεν θα εχουν αυτην την κορυφαια αποδοση που αναφερω πιο πανω.Αρα αυτο το γεγονος σε συνδιασμο με αποτομο πατημα το φρενων με περισσοτερη πιεση αποτι χρειαζεται,ειναι απολυτως λογικο να ενεργοποιειται το ABS πιο συχνα,και να νομιζουμε οτι ειναι ευαισθητο.Το ιδιο πραγμα αντιμετωπιζω και εγω,καθως εχουν φυγει οι πρωτες στρωσεις γομας,αλλα δεν με προβλιματιζει καθως ειναι κατι απολυτως φυσιολογικο.Αν ομως ζεσταθουν(και το κανουν και σχετικα γρηγορα) το φαινομενο αυτο μειωνεται παρα πολυ μεχρι και να μην γινεται καθολου.Οποτε γνωμη μου να μην ανησυχεις,δεν υπαρχει καποιο προβλημα με το ABS.

Strax
25-10-04, 14:51
Σε γενικές γραμμές, όσο "μικρότερα" φρένα έχει ένα αυτοκίνητο, τόσο πιο ευαίσθητο θα φαίνεται το ABS του κρατώντας όλες τις υπόλοιπες παραμέτρους σταθερές. Δυστυχώς στους δρόμους γυαλί που κατά κανόνα κυκλοφορούμε το φαινόμενο αυτό είναι πολύ έντονο. Από προσωπική εμπειρία μπορώ να σας πω ότι όταν έκανα μετατροπή την 518i Ε34 που είχαμε σε 525i είδα την εξής διαφορά σχετικά με τα φρένα. Η 525 είχε μεγαλύτερη διαδρομή στο πεντάλ με αποτέλεσμα ο οδηγός να μπορεί να έχει πολύ μεγαλύτερο έλεγχο στο φρενάρισμα και να μπαίνει πολύ πιο σπάνια το ABS (παρά το γεγονός που η μονάδα ελέγχου του ABS είχε παραμείνει η ίδια). Γενικά η αλλαγή στα σωληνάκια δεν θα σου προσφέρει καλύτερο φρενάρισμα, αλλά οριακά καλύτερη διάρκεια στο φρένο σου, όταν ζορίζεις το αμάξι με έντονα φρεναρίσματα. Πάντως μην περιμένεις μεγάλη διαφορά αν δεν αλλάξεις και τις υπόλοιπες παραμέτρους των φρένων σου.

volosgt
26-10-04, 07:44
Το θέμα του πόσο εύκολα ενοργοποιήται το ABS πιστεύω εξαρτάται από το πόσο δυνατά πατάς το πενταλ και από την ταχύτητα που έχει το αυτοκίνητο.

Εκει που θέλω να καταλήξω ειναι ότι στο δικό μου Ε46 316ci φοράω 225/245 αλλά επειδή πατάω πολύ δυνατά τα φρένα και με λίγα χιλίομετρα το ABS 'μπαινει' σχεδόν συνέχεια. Δεν σημαίνει οτι έχει πρόβλημα το ABS αλλά ο τρόπος που οδηγω.

compact
26-10-04, 11:36
ο κυριος Μιχαλης "μιλησε"!!!!!
να πας σε ενα bmw servise ΝΑ ΤΟ ΒΑΛΟΥΝ ΣΕ ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΟ ΕΛΕΓΧΟ!!!!!!
για να μην σου λεει ο καθε εξυπνιδης τι μπορει να ειναι!!

τα φρενα ειναι πολυ καλα, να μην πειραξεις τιποτα!!
λαστιχα και ζαντες αλλαξε ,και οχι τοσο μπαλονια διαστασεις ..

VIC
26-10-04, 19:23
το προβλημα ειναι οτι σε bmw αντιπροσωπια το πηγα και μαλιστα και στις 2 που εχει η θεσ/νικη η μια μου ειπε πως φταιει το φιλτρο βενζινης και το δοχειο υποπιεσης. αλλαξα το φιλτρο και ελενξα το δοχειο που δεν ειχε τιποτα τελικα, το λαμπακι ομως ξαναναψε. τοτε το πηγα στην αλλη αντ/πια και μου ειπαν οτι ειναι το δυναμο και πως απλα θα το σβησουν και αν ξαναναψει να το παω να δουν τι ακριβως φταιει (καλωδιωση, κατι απο μεσα, κτλ.)
Σημερα μου ξαναναψε.
οσον αφορα τα φρενα ξεχασα να αναφερω πως οι δισκοι μου εχουν αρκετα μεγαλο νυχι (πατουρα). ηερω οτι για το 90% των περιπτωσεων ευθυνεται η κατασταση των δρομων αφου το προβλημα μειωνεται αισθητα οταν ειμαι στην αθηνα, απλα ψαχνω για καποια ιδεα-λυση για την βελτιωση του φαινομενου. ευχαριστω για τις προτασεις σας και περιμενω ακομα περισοτερα. :)

Strax
27-10-04, 11:45
Το λαμπάκι που αναφέρεις είναι το λεγόμενο "check engine" και μπορεί να ανάψει για διάφορους λόγους. Μια συνηθισμένη αιτία είναι οι σένσορες των εκκεντροφόρων ή του στροφάλου. Για να ανάψει σημαίνει ότι έπιασε κάποιον σένσορα να μη λειτουργεί, ή κάποια βλαβίτσα, οπότε το έχει κρατήσει στη μνήμη του. Όταν πας λοιπόν σε κάποιο εξουσιοδοτημένο και το συνδέσει με το GT1 διαγνωστικό γράφει αμέσως από που προέρχεται το πρόβλημα. Απλά σημείωσε ότι κάποιες ενδείξεις μπορεί να έχουν πολλαπλά αίτια (όπως πχ η ένδειξη βλάβης για φτωχό/πλούσιο μίγμα μπορεί να προέρχεται είτε από το MAF είτε από αισθητήρα λάμδα ή και από αλλού).