PDA

Επιστροφή στο Forum : Στρωσιμο και πρωτη αλλαγη λαδιων


mikevchq
18-08-06, 20:53
Το ερωτημα ειναι το εξης:

- Αλλαγη λαδιων αμεσως μετα το στρωσιμο + φιλτρο

ή

- Συμφωνα με τις προδιαγραφες του κατασκευαστη, οι οποιες μπορει να λενε και στα 10.000 km?


Εγω πιστευω πως θα πρεπει να αλλαζουν αμεσως μετα το στρωσιμο επειδη θα ειναι ιδιαιτερα ακαθαρτα λογω σωματιδιων (ρινισματων) που θα εχουν φαγωθει απο το σωμα της μηχανης.

:help: γιατι εχω μπερδευτει λιγακι και δεν ξερω τι να αποφασισω!

MZ3
18-08-06, 20:58
σωστα να φιγουν τα λαδια με τα ρινισματα

1000 χιλιομετρα ομος ειναι αρκετα? μηπος θα ηταν καλυτερα στα 3000 χιλιομετρα καλητερα?

jackdaniels
18-08-06, 21:00
...γιατή απ'ότι έχω καταλάβει η κάθε αντιπρωσοπεία λέει τα δικά της! Πάντως λογικό μου φένεται να ακολουθήσεις της οδηγίες του κατασκευαστή, δεν ξέρεις τη λάδια έχει βάλει μέσα τα οποία μπορεί να πρέπει να μείνουν μέσα για 10.000 για το καλό του κινητήρα!

Geo_3D
18-08-06, 21:09
Ολες οι αντιπροσωπειες εχουν αρχισει και δινουν νουμερα για σερβις και λαδια τρομακτικα θα τολμουσα να πω.Το φτωχο μου το μυαλο λεει πως αυτο γινεται για να δειξουν και καλα την αξιοπιστια τους.

Θα ελεγα η πρωτη αλλαγη να γινει στα 3-4.000 χλμ και μετα καθε 5-7.500 χλμ

Εγω παντως δεν τολμαω ουτε να το σκεφτω οτι θα αφηνα για 10.000 χλμ το λαδι στο κινητηρα

DoctorAbo
19-08-06, 11:36
Ότι και να λένε οι κατασκευαστές, τα πρώτα χιλιόμετρα της λειτουργίας του κινητήρα παράγονται γρέζια και πούδρα μετάλου. ΔΕν υπάρχει απολύτως κανένα πρόβλημα στο να αλλάξει κανείς τα λαδάκια και το φιλτράκι του- όχι με εναρρόφηση αλλά από κάτω από την τάπα) .

Η γνώμη μου μάλιστα είναι να γίνει μια αλλαγή στα 1000 KM και μετά άλλη μία στα 4.000 - 5.000 . Από κει και μετά οι αλλαγές μπορούν να γίνονται οπουδήποτε μεταξύ των 5.000 και 7.000 χιλιομέτρων. Με κάθε αλλαγή λαδιών καλό είναι να αλάζεται και το φίλτρο.


Η θεωρία που λέει ότι τα σωματίδια πρέπει να κυκλοφορούν μέσα στον κινητήρα για να ολοκληρωθεί η διαδικασία φινιρίσματος δε με φτιάχνει καθόλου. Σήμερα οι διαδικασίες φινιρίσματος κατα την κατασκευη των εξαρτημάτων είναι πλήρως ολοκληρωμένη πρίν τη συναρμολόγηση.Σωματίδια παράγονται κθόλη τη διάρκεια της ζωής του κινητήρα και από αυτήν προκύπτει και η φθορά του - υποβάθμισή του. Όσο περισσότερο περιορισεί η δυνητική επαφη των μεταλικών μερών τόσο περισότερο ελαχιστοποιείται η φθορά και αυξάνει η ζωή του κινητήρα. Οπότε, μη φοβάστε να αλάζετε λάδια. Κάνετε τους λαδάδες πλούσιους αλλά αυξάνετε τη ζωή και την απόδοση του κινητήρα.

mikevchq
19-08-06, 18:21
Η θεωρία που λέει ότι τα σωματίδια πρέπει να κυκλοφορούν μέσα στον κινητήρα για να ολοκληρωθεί η διαδικασία φινιρίσματος δε με φτιάχνει καθόλου.


Αληθεια υπαρχει τετοια θεωρια???? :twak:

DoctorAbo
19-08-06, 18:28
Αληθεια υπαρχει τετοια θεωρια???? :twak:

Ναι :sleeping:

jackdaniels
19-08-06, 18:28
Ναι ρε, αφού σου λέει:Όσο περισσότερο περιορισεί η δυνητική επαφη των μεταλικών μερών τόσο περισότερο ελαχιστοποιείται η φθορά και αυξάνει η ζωή του κινητήρα.:bowdown:

Panoz
19-08-06, 18:45
Εξαρτάται απο το αυτοκίνητο. Για παράδειγμα, τα ///Μ έχουν ειδικό λάδι στρωσίματος και ειδική διαδικασία αλλαγής. Τα υπόλοιπα BMW έχουν κανονικά λάδια. Η άποψή μου είναι πως η πρώτη αλλαγή πρέπει να γίνεται στα 5.000 με 7.500 χλμ (ανάλογα με τη χρήση). Ύστερα, κάθε 10 με 15.000 χλμ πάλι ανάλογα με τη χρήση.

melodic
21-08-06, 01:21
Γνωμη μου οτι οσο πιο γρηγορα τα αλλαξεις τοσο το καλητερο για το μοτερ σου.........


[quote=DoctorAbo] όχι με εναρρόφηση αλλά από κάτω από την τάπα) .

quote]

ουτε εγω το πιστευα μεχρι που το ειδα με τα ματια,μου (λογο της υποπιεσης που δημιουργητε φιλε μου Δημητρη δεν μενει απολυτος τιποτα μεσα και μετα οταν ανοιξεις απο κατο το καρτερ δεν σταζει τιποτα....ενω αμα τα βγαλεις απο κατο θα σταζει σταγονες για μερες............ anyway

φιλε Πανο αυτο το ειδηκο λαδι στρωσίματος τι ειναι??? εχεις κανα link για more info....?

psimos
21-08-06, 08:14
όχι με εναρρόφηση αλλά από κάτω από την τάπα) .

quote]

ουτε εγω το πιστευα μεχρι που το ειδα με τα ματια,μου (λογο της υποπιεσης που δημιουργητε φιλε μου Δημητρη δεν μενει απολυτος τιποτα μεσα και μετα οταν ανοιξεις απο κατο το καρτερ δεν σταζει τιποτα....ενω αμα τα βγαλεις απο κατο θα σταζει σταγονες για μερες............ anyway

more info....?

Για να μην ανοιγω καινουργιο thread για μια απλη ερωτηση: :p:

Τελικα ειναι καλυτερα να αλλαζονται τα λαδια με αναρροφηση απο το να τα αφηνεις να φευγουν απο κατω ? Ειχε τοσο μεγαλη διαφορα?

rapid_fast
21-08-06, 09:00
Κανονικά, πρέπει να υπάρχει μέσα στον κινητήρα λάδι μακράς αποθήκευσης
του οχήματος.
Γιατί απο την στιγμή που το αυτοκίνητο παραχθεί, μπορεί να μεσολαβήσουν
6-7 μήνες μέχρι να πουληθει.
Κάθε 6 μήνες το λάδι θέλει αλλαγή, έτσι και αλλιώς γιατί χαλάει.
Επιπρόσθετα, οι κινητήρες δοκιμάζονται απο το εργοστάσιο με ειδικό λάδι
αυξημένων τριβών που προσομοιώνει πολλαπλάσιες φθορές.
Έτσι, όσο πιο σύντομα αλλάξεις το πρώτο λάδι (μαζί με το φίλτρο) , τόσο
καλύτερα.
Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία, θα θυμούνται οτι οι παλιοι κινητήρες απο τα
αυτοκίνητα παρέμεναν σφιχτοι (κλειστοι όπως λέγαμε) μέχρι και τα 40.000χλμ.
Αυτό βέβαια οφείλονταν στις συχνές αλλαγές λαδιού (κάθε 3, ή 5.000 χλμ) και
την υποχρεωτική πρώτη αλλαγή στα 1000.

mikevchq
21-08-06, 11:26
οι κινητήρες δοκιμάζονται απο το εργοστάσιο με ειδικό λάδι
αυξημένων τριβών που προσομοιώνει πολλαπλάσιες φθορές.


Αυτο το λαδι μπορουμε να το βρουμε στο εμποριο; αν π.χ. αλλαξουμε τα εμβολα και πρεπει να ξαναστρωνουμε δεν θα πρεπει να βαλουμε απο αυτο;

bardull
21-08-06, 13:27
Η συχνη αλλαγη λαδιων ειναι μυθος.Πλεον τα λαδια αντεχουν πολλα χιλιομετρα.Δεν ειναι τυχαιο οτι η BMW λεει αλλαγη καθε 24000 χιλιομετρα (στο 6κυλινδρο 2.2).Αγορασα ενα SYZYKI WAGON R 1.0,και η πρωτη αλλαγη εγινε στα 7500.Οι κινητηρες δεν δουλευουν πρωτη φορα οταν αγοραζουμε εμεις τα αυτοκινητα.Οτι λεει ο κατασκευαστης πιστευω οτι ειναι πιο κοντα στην αληθεια.Εγω παντως αλλαζω λαδια καθε 12000.

psimos
21-08-06, 13:39
Ακουγονται και λεγονται πολλα περι αλλαγης λαδιων. Και εδω εχουν ειπωθει πολλα και αλλου. Οι μισοι forumιστες προτεινουν αλλαγη λαδιων σε λιγα χλμ και οι αλλοι μισοι οτι μπορουμε να τα κρατησουμε περισσοτερα.
Ομολογω πως επειδη δεν εχω ασχοληθει με αυτο εχω μπερδευτει.
Νομιζω πως η καλυτερη επιλογη ειναι μια μεση κατασταση.
Να βαζουμε σωστων προδιαγραφων λαδια (με βαση κατασκευαστη) και ας αλλαζουν σε καποιο λογικη χρονικη περιοδο, οχι κατω απο 5-6Κ αλλα ουτε και 24Κ το οποιο θεωρω υπερβολικο (οσο και εαν αντεχουν με 40 βαθμους θερμοκ. περιβαλλοντος. και κινηση στη πολη (με απιστευτο ρελαντι) οπως και να το κανεις δεν μπορει να λιπαινουν το ιδιο). Εκτος εαν μιλαμε για ορυκτελαιο οποτε αναγκαστικα κατω απο 5Κ.

Ελζπιζω μη βγηκα...:offtopic:

melodic
21-08-06, 20:03
Για να μην ανοιγω καινουργιο thread για μια απλη ερωτηση: :p:

Τελικα ειναι καλυτερα να αλλαζονται τα λαδια με αναρροφηση απο το να τα αφηνεις να φευγουν απο κατω ? Ειχε τοσο μεγαλη διαφορα?

Ναι ειναι καλητερο αλλα οχι σε ολα τα αυτοκινητα μονο σε group vag bmw και τα αλλα τα ακατανομαστα τα merc ....τελος πολλα new cars δεν εχουν ταπα απο κατο!!! βλεπε smart.... (εκει τι κανεις δηλαδι γυρνας το αμαξι τουμπα και περιμενεις να στραγκιξει???:bugeye: )

(sorry gia to off topic)

Dionysis
21-08-06, 20:13
Εγώ την πρώτη αλαγή λαδιών μαζί με φίλτο λαδιού σε Ε90 320 την έκανα στα 6.000 χλμ και μου κόστισε 95€ την επόμενη αλαγή σκοπεύω να την κάνω στα 15.000 χλμ

rapid_fast
21-08-06, 21:44
Η συχνη αλλαγη λαδιων ειναι μυθος.Πλεον τα λαδια αντεχουν πολλα χιλιομετρα.Δεν ειναι τυχαιο οτι η BMW λεει αλλαγη καθε 24000 χιλιομετρα (στο 6κυλινδρο 2.2).Αγορασα ενα SYZYKI WAGON R 1.0,και η πρωτη αλλαγη εγινε στα 7500.Οι κινητηρες δεν δουλευουν πρωτη φορα οταν αγοραζουμε εμεις τα αυτοκινητα.Οτι λεει ο κατασκευαστης πιστευω οτι ειναι πιο κοντα στην αληθεια.Εγω παντως αλλαζω λαδια καθε 12000.
Δεν είπε κανεις οτι δεν αντέχουν τα λάδια, τα γρέζια θέλουμε να διώξουμε
και να ξεπλύνουμε τα πρώτα λάδια, τα οποία δεν μπορούμε να ξέρουμε πότε
έχουν τοποθετηθεί απο το εργοστάσιο.
Επιπρόσθετα, αν έχει μπει λάδι για συνθήκες π.χ Γερμανιας, και φέρεις το αυτοκίνητο στην Ελλάδα που έχει υψηλότερες θερμοκρασίες, πρέπει υποχρεωτικά να αλλάξεις το λάδι.
Η πρόληψη είναι καλύτερη της θεραπείας...

rapid_fast
21-08-06, 21:49
Αυτο το λαδι μπορουμε να το βρουμε στο εμποριο; αν π.χ. αλλαξουμε τα εμβολα και πρεπει να ξαναστρωνουμε δεν θα πρεπει να βαλουμε απο αυτο;
Με τίποτα, είναι πανάκριβο.. 250 γραμμάρια κοστίζουν 200 ευρώ..
Μόνο στην Αυστρία παράγεται (Ευρώπη), και μόνο η Steyer το διαθέτει...

psimos
21-08-06, 22:41
Ναι ειναι καλητερο αλλα οχι σε ολα τα αυτοκινητα μονο σε group vag bmw και τα αλλα τα ακατανομαστα τα merc ....τελος πολλα new cars δεν εχουν ταπα απο κατο!!! βλεπε smart.... (εκει τι κανεις δηλαδι γυρνας το αμαξι τουμπα και περιμενεις να στραγκιξει???:bugeye: )

(sorry gia to off topic)

Καλη φαση...δεν ειναι και τιποτε να το γυρισουμε και αναποδα !!! χε χε χε:dance: οποτε μην ανχωνομαι οταν γινεται ετσι...οκ ΤΝΧ!!!

jackdaniels
22-08-06, 15:39
Κανονικά, πρέπει να υπάρχει μέσα στον κινητήρα λάδι μακράς αποθήκευσης
του οχήματος.
Γιατί απο την στιγμή που το αυτοκίνητο παραχθεί, μπορεί να μεσολαβήσουν
6-7 μήνες μέχρι να πουληθει.
Κάθε 6 μήνες το λάδι θέλει αλλαγή, έτσι και αλλιώς γιατί χαλάει.
Επιπρόσθετα, οι κινητήρες δοκιμάζονται απο το εργοστάσιο με ειδικό λάδι
αυξημένων τριβών που προσομοιώνει πολλαπλάσιες φθορές.
Έτσι, όσο πιο σύντομα αλλάξεις το πρώτο λάδι (μαζί με το φίλτρο) , τόσο
καλύτερα.
Οι μεγαλύτεροι σε ηλικία, θα θυμούνται οτι οι παλιοι κινητήρες απο τα
αυτοκίνητα παρέμεναν σφιχτοι (κλειστοι όπως λέγαμε) μέχρι και τα 40.000χλμ.
Αυτό βέβαια οφείλονταν στις συχνές αλλαγές λαδιού (κάθε 3, ή 5.000 χλμ) και
την υποχρεωτική πρώτη αλλαγή στα 1000.

Σ'αυτό συμφωνώ, μέσω του VIN του προηγούμενου μπεμπέ μου βρήκα ότι το αμάξι ήταν κοντά 1,5 χρόνο σε αποθήκη πριν το πάρο :rtfm: Κι απ'ότι ξέρουμε τα λάδια οξυδόνονται οπότε μάλλον δίκιο έχεις!

sakkunen
22-08-06, 23:40
μέσω του VIN του προηγούμενου μπεμπέ μου...

Υπαρχει σχετικη ιστοσελιδα ή πρεπει να απευθυνθω σε αντιπροσωπο για να μαθω κι εγω?:feedback:

rapid_fast
23-08-06, 08:06
Υπαρχει σχετικη ιστοσελιδα ή πρεπει να απευθυνθω σε αντιπροσωπο για να μαθω κι εγω?:feedback:
βάλε εδώ " http://www.realoem.com/bmw/select.do" τα τελευταία
7 ψηφία απο το VIN και θα σου πεί πότε βγήκε απο το εργοστάσιο..

mikevchq
23-08-06, 14:48
τα τελευταία 7 ψηφία απο το VIN

Συγγνωμη για το offtopic, αλλα που μπορω να βρω το VIN του δικου μου αυτοκινητου;

InsaneDriver
23-08-06, 14:52
Είναι στην άδεια του αυτοκινήτου σου ή ανάγλυφη στον μπροστινό θόλο. Ο αριθμός πλαισίου είναι αυτός.

jackdaniels
23-08-06, 15:31
βάλε εδώ " http://www.realoem.com/bmw/select.do" τα τελευταία
7 ψηφία απο το VIN και θα σου πεί πότε βγήκε απο το εργοστάσιο..

Υπάρχει και άλλη μία καλύτερη διέυθηνση, ψάξε μέσα στο φόρουμ γιατή την έχω χάσει αλλά υπάρχει κάπου εδώ μέσα, ρε παιδιά όποιος την θυμάτε ας την ρίξη!:nod:

panosp
06-10-06, 10:34
Οι κατασκευαστές συνήθως σήμερα αναφέρουν από 10.000 έως 20.000 χλμ ανάλογα το μοντέλο ή την μάρκα ενός αυτοκινήτου. Αλλά με τις συνθήκες που οδηγούμε στο κέντρο π.χ νομίζω ότι μία αλλαγή στα 5.000 χλμ ειδικά σε ένα καινούργιο θα ήταν μία σωστή κίνηση.

Raz
17-10-06, 10:43
Απο 3 μεχρι 5.000 εξαρταται βεβαια ποσο γρηγορα θα τα κανεις σιγουρα παντως οχι οσο λεει ο κατασκευαστης δηλ. 7.000-10.000.:nono:

jimaras
24-10-06, 02:22
:scratchch τι θα λεγατε λοιπον αν σας έλεγα οτι στο άστρα μου η οπελ κανει αλλαγη στα λαδια καθε 30.000χμ?:bugeye: :bugeye: Οταν το εμαθα πρωτη φορα λεω: τι εγινε ρε γ@μοτο?διαστημόπλοιο θα αγοράσω?φυσικα κι εγω οπως και οι περισσοτεροι αλαζουμε τα λαδια ανα 15000 εκτος αντιπροσωπειας και στα 30000 που ειναι τα σερβις αυτοι τα ξανααλαζουνε χωρις φυσικα να καταλάβουν απολύτως τιποτα. το λεω διοτι οταν σε βαζουν να υπογράψεις την εγγύηση,ενα απο τα πρωτα πραγματα που βλεπεις να γραφει ειναι οτι σε περιπτωση αλλαγης λαδιών αλλού εκτος επησημου αντιπροσωπου οπελ συμαινει αυτόματα λήξη της 6ετους εγγυησης! που λενε και στο χωριο μου:χέσε μεσα!!! :bs:

psimos
24-10-06, 08:52
:scratchch το λεω διοτι οταν σε βαζουν να υπογράψεις την εγγύηση,ενα απο τα πρωτα πραγματα που βλεπεις να γραφει ειναι οτι σε περιπτωση αλλαγης λαδιών αλλού εκτος επησημου αντιπροσωπου οπελ συμαινει αυτόματα λήξη της 6ετους εγγυησης! που λενε και στο χωριο μου:χέσε μεσα!!! :bs:

Και πως θα καταλαβουν οτι αλλαξες νωριτερα εσυ λαδια? Θα κανουν χημικο ελεγχο στα λαδια? Εαν σου πουν οτι πρεπει στα 30Κ km η αλλαγη και εσυ τα αλλαξεις νωριτερα στο 15Κ km που θα καταλαβουν οτι αλλαχτηκε? Υπαρχει καποιος τροπος?

Dark_Niaou
24-10-06, 09:10
Παιδιά λάδια να αλλάζετε όσο το δυνατόν πιο γρήγορα!!! εγω προσωπικά 5000 - 7000 χλμ τα κρατάω και βάζω 100% συνθετικα

jimaras
25-10-06, 04:16
Και πως θα καταλαβουν οτι αλλαξες νωριτερα εσυ λαδια? Θα κανουν χημικο ελεγχο στα λαδια? Εαν σου πουν οτι πρεπει στα 30Κ km η αλλαγη και εσυ τα αλλαξεις νωριτερα στο 15Κ km που θα καταλαβουν οτι αλλαχτηκε? Υπαρχει καποιος τροπος?

ο αρχιμηχανικος και 1-2 άλλοι που εχουν μεγαλη εμπειρια μπορουν. απο την πυκνότητα και το χρωμα.ομως 100% τα λάδια στο συνεργείο θα στα αλλάξει το ''παιδι για ολες τις δουλειές'' και οχι αυτοι που προανέφερα,αρα δεν τηθεται θέμα.

Captain
25-10-06, 10:23
ανάλογα με το αμάξι κυβικά και κύλιδρους. Το αργότερο πάντως στα 5000 km μην ακούτε ποτέ τους πολιτές λένε %##@%^.

Stakaman318is
26-12-06, 03:41
Πρώτη αλλαγή πρέπει να γίνεται γύρω στις 3000 km!!!! Απαραιτήτως!!!! Για μετά εγώ προτιμώ ένα καλό ημισυνθετικό λάδι και αλλαγή κάθε 5000 km γιατί μην ξεχνάτε ότι το λάδι είναι η ζωή του κινητήρα!! Όσο καλύτερη ποιότητα βρίσκεται στο κάρτερ του, τόσο λιγότερες τριβές, τόσο μικρότερες θερμοκρασίες άρα και μακροζωία!!!

ANTONHS
21-01-07, 16:17
Εμενα μου ηπανε οταν αγορασε οπατερασμου το SAAB το 9,3 του ηπανε να αλαξ λαδια στα 40,000χιλ.:icon11: :bugeye:

Chris316
08-03-07, 15:14
Πάντως αν τα αλλάξεις καλό θα κάνεις όπως και να χει οπότε γιατί να το ρισκάρεις? οεο?

MSF
23-04-07, 23:40
Καλο κανεις ,κακο δεν κανεις!(Παρα μονο στην τσεπη σου!!!!!!!!)

InsaneDriver
23-04-07, 23:44
Αυτή η ιστορία πάντως με την πρώτη αλλαγή λαδιών ώστε να φύγουν τα ρινίσματα ή δεν ξέρω τι, μου ακούγεται κουφή. Αν είναι δυνατόν να κυκλοφορούσαν ρινίσματα μέσα στο μοτέρ και δεν θα πάθαινε ζημιά...

Να πούμε ότι το λάδι ''ξεπλένει'' τον κινητήρα, να το δεχτώ. Αλλά δεν πιστεύω έτσι απλά να κυκλοφορούνε ρινίσματα στο εσωτερικό ενός νέου κινητήρα.

E12 520
24-04-07, 02:17
Η γνωμη μου στα 2000-2500 χλμ αλλαγη μονο λαδια και στα 7500 αλλαγη λαδια και φιλτρο.απο κει και περα τα αλλαζεις καθε 7500 χλμ

bmw maniac
15-05-07, 13:07
Στα 1000 χλμ στο στρώσιμο πιστεύω ότι είναι καλό να αλλαχτούν λάδια αλλά εγώ δεν το έκανα γιατί την πήρα "στρωμένη" με πολλές χιλιάδες χιλιόμετρα στην πλάτη της!!!!!!!!!!!