PDA

Επιστροφή στο Forum : ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΜΕ ΦΙΛΤΡΟ Κ&Ν


STAYROS7
26-08-06, 23:44
ΑΝ ΤΟ ΕΧΕΙ ΒΑΛΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΑΝ ΘΕΛΕΙ ΑΣ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ:rtfm:

ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΒΑΛΩ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΣΤΟΝ ΠΑΠΑ ΑΛΛΑ ΦΟΒΑΜΑΙ ΜΗΝ ΧΑΛΑΣΕΙ AIR FLOOY AN ΞΕΡΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΒΟΗΘΕΙΣΗ ΘΑ ΔΩΣΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΧΑΜΗΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΤΡΑΒΑΕΙ,, Η ΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΠΟΙΟ ΑΛΛΟ ΦΙΛΤΡΟ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟ ΠΟΛΥ,:chair:

Geo_3D
27-08-06, 02:11
Με μικρα γραμματα παρακαλω

STR
27-08-06, 08:48
Δεν θα καταλαβεις καμια αισθητη διαφορα με ενα φιλτρο!!!Αυτο ειναι το σιγουρο.Κακο ομως δεν θα κανεις αν προσεχεις και κανεις καθαρισμο του φιλτρου τακτικα και οπως λεει ο κατασκευαστης,οχι με αερα...

dion999
27-08-06, 11:48
Ο ηχος θα αλλαξει λιγο και ισως καταλαβεις μια πολυ-πολυ μικρη βελτωση στην "σπιρταδα" του αυτοκινητου.Ενοειται οτι με 50-100 euro που κανει το φιλτρο δεν ειναι δυνατον να περιμενεις και πολλα πραγματα.

alexk
27-08-06, 12:17
Στο δικό μου είχα βάλει φιλτροχοάνη K&N στον παππά (το compact φοράει φιλτροχοάνη στον παπά και όχι πλακέ φίλτρο).
Έκανε λίγο πιο ενδιαφέρον ήχο, και η διαφορά πολύ μικρή θα έλεγα.

Άν γυρνούσα πίσω στο χρόνο, δεν θα το ξαναέβαζα γιατί ήταν ψιλοτσάμπα 65 ευρώ.

jimbo
27-08-06, 17:03
παιδιά ένα φίλτρο ή μία χωάννη σκέτη δεν κάνει απολύτως τίποτα. από επιδόσεις εννοώ... η μόνη καλή διαφορά είναι στον ήχο.αν δεν έχεις κάνει αλλαγές ίσως και να σου κόψει κιολας...

rapid_fast
28-08-06, 06:45
Γιατί να σου κόψει?? Ποιός ο λόγος?

alexk
28-08-06, 10:16
παιδιά ένα φίλτρο ή μία χωάννη σκέτη δεν κάνει απολύτως τίποτα. από επιδόσεις εννοώ... η μόνη καλή διαφορά είναι στον ήχο.αν δεν έχεις κάνει αλλαγές ίσως και να σου κόψει κιολας...
Δεν είπε πιστεύω κάποιος ότι παίρνει τίποτα τρελό.
Τα compact έχουν φιλτροχοάνη όπως είπα, μέσα στον παπά και έτσι, βάζοντας μιας K&N (ή άλλη μάρκα) βάζεις ακριβώς το ίδιο πράγμα (σχήμα, μέγεθος) απλά πιο καλή ποιότητα και πιο ελεύθερο. Πραγματικά, δεν βλέπω το λόγο να μην δουλεύει σωστά, όπως και δεν βλέπω το λόγο να χάσει ή να κερδίσει. Το κέρδος όπως είπα είναι λίγο πιο ενδιαφέρον ήχος και ότι δεν το πετάς κάθε φορά (το φίλτρο τέλος πάντων) αλλά το καθαρίζεις. Είναι και μεράκι ρε παιδί μου, βάζεις κάτι καλύτερο από το εργοστασιακό στο αμάξι σου.

Τώρα, ο rapid_fast λέει ότι γιατί να κόψει. Κάποια αυτοκίνητα και μοτέρ, όταν καταργείς τον παπά και βάζεις κιτ φιλτροχοάνης, κερδίζουν δύναμη. Αυτό έχει να κάνει με το κιτ-άκι, πόσο καλά είναι σχεδιασμένο για να παίζει στο αυτοκίνητό σου. Ένα μικρό παράδειγμα από την εμπερία μας. Στο mini cooper (ατμοσφαιρικό) είχαμε βάλει το κιτ 57i της K&N που είναι σχεδιασμένο γι'αυτό το μοτέρ. Με την εισαγωγούλα του κτλ κτλ. Το αμάξι, είχε αισθητή βελτίωση με την φιλτροχοάνη αυτή. Χονδρική εκτίμηση, 5-6 άλογα ήταν σίγουρα πάνω. Θα μου πείτε, ό ήχος σε μπερδεύει... Ίσως, αλλά μετά του αλλάξαμε και λίγο το πρόγραμμα και στο δυναμόμετρο έβγαλε 136 άλογα. Οπότε, το configuration έπαιζε σωστά.

Νομίζω κάποιο παιδί έχει βάλει 57i της K&N σε 116i και είναι ευχαριστημένος.
Υπάρχει και αντίστοιχο thread.

bmwlover
28-08-06, 13:51
Κοιτα με ενα φιλτρο δεν θα δεις μεγαλη διαφορα,αυτο που θα δεις ειναι λιγο καλυτερες ροπες,και σιγουρα στα αποτομα γεμισματα θα σε πωρωνει με τον ηχο του:ylsuper: .Αυτα ειδα εγω στο δικο μου (316ι ε36).Συνεπως απο οτι καταλαβες κακο δεν κανει βαλε αρκει φυσικα να το καθαριζεις.


Υ.Γ. αν βαλεις τελικα φιλτροχωανη προσεχε να μην τραβαει το ζεστο αερα του μηχανοστασιου γιατι τοτε θα εχεις προβλημα.

alexk
28-08-06, 13:59
Πάμε πάλι....

το compact φοράει φιλτροχοάνη στον παπά και όχι πλακέ φίλτρο

Να και η φώτο της φιλτροχοάνης μέσα στον παπά.
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/attachment.php?attachmentid=4577&d=1152638845

alexk
29-08-06, 11:14
Θα ήθελα να ρωτησω ποσο σου κοστισε και εαν οντως αξιζει.
Ρωταω γιατι φοραω ακριβως το ιδιο φιλτρο "μαμα"

Ευχαριστω

Από όσο θυμάμαι, στοιχίσε γύρω στα 65 ευρώ.
Όπως είπα και παραπάνω κάνει τον ήχο πιο ενδιαφέρον (μην φανταστείς τίποτα υπερβολικό) και έχεις μια αίσθηση καλύτερης ευστροφίας. Σε απόλυτα άλογα δεν νομίζω ότι κερδίζει κάτι, απλά είχα την αίσθηση ότι φόρτωνε λίγο πιο γρήγορα τις στροφές του κινητήρα.

Το καλό είναι ότι το αγοράζεις μια φορά και το καθαρίζεις μετά, δεν το πετάς.

danis
29-08-06, 13:26
Στο δικό μου πάντος που δοκίμασα (325 ε36)το kn και μετά το μαμά φίλτρο, ένιωσα διαφορά σε απόδοση κυρίως στις μεσαίες και ψηλά και δεν νομίζω να είναι ιδέα μου...
Φυσικά το κέρδος σε ήχο είναι ακόμα καλύτερο ;)

ΜΙΧΑΛΗΣ
29-08-06, 14:19
Στο δικό μου πάντος που δοκίμασα (325 ε36)το kn και μετά το μαμά φίλτρο, ένιωσα διαφορά σε απόδοση κυρίως στις μεσαίες και ψηλά και δεν νομίζω να είναι ιδέα μου...
Φυσικά το κέρδος σε ήχο είναι ακόμα καλύτερο ;)

Χαμηλα πως το ειδες εκοψε καθολου;!!!!

danis
30-08-06, 13:45
Να σου πω την αλήθεια,δεν κατάλαβα διαφορά.Θα προτιμούσα να κέρδιζα χαμηλά αλλά δεν μου έκατσε...

Να πω οτι φοράω και ένα τελικό (wiesmann mst).Μπορεί να σχετίζεται με το κέρδος της απόδοσης του φίλτρου.

Snoopy
30-08-06, 14:27
Το μονο φίλτρο που κάνει πράγματα απο μόνο του, είναι αυτό που πίνει ο Αστερίξ.

Αποδεδειγμένα σε δυναμόμετρα του αγγλικού περιοδικού Which δεν παίζει καμμία διαφορά με ένα απλό φίλτρο.
Αν θελετε και λινκ πείτε μου.

(Το Which θεώρείται το πιο αξιόπιστο και ανεξάρτητο περιοδικό. Δεν δέχεται διαφημίσεις και είναι αυστηρά συνδρομητικής υποστήριξης).

Tasulis
07-09-06, 13:58
Εγώ στο Ε46 μου έβαλα το Κ&Ν μέσα στον κουτί και έχω μείνει απόλυτα ευχαριστημένος. Βέβαι μου στοίχισε 100 ευρώ το φιλτρο αλλά το γουστάρω που γουργουρίζει ΄και φορτώνει απο χαμηλά σαν τρελό.
Αντε να μπεί και μια SUPERSPRINT και να γίνει μακελειό.

Για καμιά ΟΜΑΔΙΚΗ αγορά απο την EPSILON παίζει ρε συνάδελφοι>>>????

Tasulis
11-09-06, 21:30
ΚΑΤΑΛΑΒΑ, κανένας δεν νοιάζεται για SUPERSPRINT.
Kρίμα βρε παιδιά.
Πονάει η καρδούλα μου που δεν την έχω κάνει δώρο ακόμη στην bebe μου.

mikevchq
12-09-06, 01:05
:offtopic: Να ρωτησω κατι ασχετο... Εγω που το αναψα χωρις καθολου φιλτρο γιατι δεν καταλαβα καποια διαφορα στον ηχο;;; :scratchch (Ε36 316i)

mikevchq
12-09-06, 01:17
χαααχχαχ!!! και γω ακριβως το ιδιο εκανα και διαφορα στον ηχο μηδεν.

Παντως περα απ την πλακα εχω διαβασει σε φορουμ του εξωτερικου και σε μερικα αρθρα του τυπου ΄φτιαξτο μονος σου΄ οτι σε Ε36 τουλαχιστον,τα φιλτρα του εμποριου δν δουλευουν σωστα και προτεινει ως καλυτερη λυση τη δημιουργια ενος ram-air προς το μαμα φιλτροκουτι με το μαμα φιλτρο απο την δεξια εισαγωγη διπλα στο προβολακι του Μ προφυλακτηρα.τα στοιχεια τα υποστηριζει και με δυναμομετρηση!

Για δωσε link αν θυμασαι!

vasilis-E36
12-09-06, 01:32
www.bimmerdiy.com/e36

manosm3
13-09-06, 11:36
:offtopic: Να ρωτησω κατι ασχετο... Εγω που το αναψα χωρις καθολου φιλτρο γιατι δεν καταλαβα καποια διαφορα στον ηχο;;; (Ε36 316i)
Εγω καταλαβα τρελη διαφορα!!! Ειδικα στο αποτομο σανιδωμα του γκαζιου ακουγεται ενα μεγαλο "τσουφ" και μετα γινεται μπασος ο ηχος αν το κρατησεις πατημενο. Μιλαμε για πολλη φασαρια!!! Οταν κυκλοφορω στην "περιφεριεα" μου το βγαζω πλεον. Κι ας μην πηγαινει τοσο καλα.
Περιπου σαν Μ3.:bananasmi :dance: :smokin:

VanVIC
13-09-06, 11:43
Εχω ακούσει οτι το βαρελάκι της BMC (με ανθρακόνημα) κάνει καλή δουλειά. Βέβαια κοστίζει και γύρω στα 300 ευρώ.

mikevchq
13-09-06, 12:22
Εγω καταλαβα τρελη διαφορα!!! Ειδικα στο αποτομο σανιδωμα του γκαζιου ακουγεται ενα μεγαλο "τσουφ" και μετα γινεται μπασος ο ηχος αν το κρατησεις πατημενο. Μιλαμε για πολλη φασαρια!!! Οταν κυκλοφορω στην "περιφεριεα" μου το βγαζω πλεον. Κι ας μην πηγαινει τοσο καλα.
Περιπου σαν Μ3.:bananasmi :dance: :smokin:

Εγω θα σου προτεινα να μην κυκλοφορεις χωρις το φιλτρο γιατι θα παρεις κανα κυλινδρο και κανα injection στο χερι...

Raz
09-10-06, 17:32
Σε σχέση με άλλα αυτοκίνητα η εισαγωγη της Compact και όχι μόνο μπορεί να θεωρηθεί πολυ κλειστη. Υπάρχουν κιτ της Κ&Ν για BMW γενικά αλλά ειδικά για compact δίνει μόνο φίλτρο αντικατάστασης λίγο πιο ελευθερο απο αποψη υλικου. Στο δικό μου εβαλά Simota είναι ακριβό:smashtard αλλα ηταν το μονο που βρηκα την περιοδο εκεινη που εφαρμοζε γενικα σε ολες τις Ε46. Αν εχεις σκοπο να ανοιξεις τις αναπνοες του αυτοκινητου πρεπει να σκεφτεις και τον καταλυτη και το τελικο και την εισαγωγη.....