PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα αντλίας υδραυλικών τιμονιού σε 116i


Ghost_
01-09-06, 14:35
Λοιπόν είπα κι εγώ να εκφράσω ένα πρόβλημα που αντιμετωπίζω ΣΥΝΕΧΕΙΑ με το 116 μου.Το πρόβλημα είναι η τρίτη φορά που μου εμφανίζεται μέσα σε διάστημα 1,5 μήνα.Τι γίνεται λοιπόν μόλις ζοριστεί λίγο το τιμόνι του αμαξιού(το κόψεις δηλαδή τέρμα και πατήσεις γκάζι για να φύγεις) σπάει η αντλία των υδραυλικών του τιμονιού.Αυτό έγινε τη πρώτη φορα.Η δικαιολογία είναι ότι η εταιρεία είχε βγάλει μια παρτίδα προβληματικές αντλίες.Μετα από δεκαπέντε περίπου μέρες που ξαναζόρισα λίγο το τιμόνι φυσικά ξαναέσπασε.Ξαναπάω στην αντιπροσωπεια η δικαιολογία η ίδια.Αυτή τη φορά αλλάχτηκε και η κρεμαργιέρα λόγω γρεζιών που είχε πετάξει η αντλία όταν έσπασε.Φτάνουμε λοιπόν και στη τρίτη φορά που ήταν προχτές όπου ξανααντιμετώπισα το ίδιο πρόβλημα.Πήγα στην αντιπροσωπεία ξανά και ενημέρωσαν τα κεντρικα στην Αθήνα(γιατι είμαι από Χανιά)και μου είπαν ότι θα ενημερωθεί και το εργοστάσιο στη Γερμανία για το πρόβλημα και θα περιμένουν από κει απάντηση για το τι θα γίνει.


Και να ρωτήσω τώρα εγώ αν το ξαναπάθει, ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ??

Κανονικά η εταιρεία αν το αμάξι συνεχίζει να είναι προβληματικό δεν πρέπει να το πάρει πίσω??

Μήπως έχει κανείς καμιά ιδέα τι μπορεί να φταίει?? :banghead: :banghead:

Έχω απελπιστεί πάντως........................:shakehead

EVANGELOS
01-09-06, 14:43
Εσύ προφανώς και δε φταίς αλλά να σου αλλάξουν αμάξι ΔΕΝ το βλέπω διάβασε για το φίλο με το Ζ4 3.0 LT και θα βάλεις τα κλάματα...
Το θέμα είναι να εντοπιστεί το πρόβλημα και για να σου πω την αλήθεια ΔΕΝ πάει κάπου το μυαλό μου...:nixweiss:
Ψυχραιμία :angryfire και βλέπεις...

gp35
01-09-06, 16:54
εαν εχεις ακομη την εγγυηση να απαιτησεις να σου την αλλαξουν.οντος ηταν μια παρτιδα με προβληματικες ανλιες ,,,,χωρις πολλα λογια πες τους!ΘΕΛΩ να την αλλαξετε!

DjBac
01-09-06, 17:56
Φίλε μου, δυστυχώς να σου αλλάξουν αυτοκίνητο για το συγκεκριμένο πρόβλημα είναι αδύνατο!!

Το θέμα είναι πως η αντιπροσωπεία δέχεται και σου αλλάζει την αντλία ή ό,τι άλλο σχετικό!! Από εκεί και πέρα, αν και πάλι δε βγει άκρη (εφόσον έχει ενημερωθεί η BMW Hellas και η BMW AG) μπορείς να προσωρήσεις διαφορετικά!

Έτσι έβγαλα άκρη.. Βέβαια, στη δική μου περίπτωση η αντιπροσωπεία είναι που δε δεχόταν ΚΑΜΙΑ αλλαγή σε αμάξι ενός μηνός! Και πάλι όμως δεν τα έχουν λύση όλα τα προβλήματα!!

Μην το αφήσεις όμως έτσι, δες τι θα γίνει με την επόμενη αλλαγή και αν έχει και πάλι πρόβλημα κυνήγα το!!!

wisdom
03-09-06, 15:53
πώς ακριβώς εκφράζεται το πρόβλημα αυτό?τνχ

jackdaniels
03-09-06, 16:29
βαρή τιμόνι και θόρυβος, είναι φίλος μου ο Ghost και ξέρω πρώτο χέρι το πρόβλημα, των έχουν τον άνθρωπο μια εβδομμάδα τώρα χωρίς αντλία, μ@λάκες!!!

bimmer-corfu
04-09-06, 10:25
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΝΑ ΣΟΥ ΑΛΛΑΞΟΥΝ ΤΟ ΑΜΑΞΙ.
Πληροφοριακά πάντως αν είναι χοντρή η βλάβη και φταίει η BMW τότε υπάρχει περίπτωση να μην πάρουν καθόλου χρήματα για την επισκευή ακόμα και αν είναι εκτός εγγύησης το αμάξι.
Του bimmercabrio του άλλαξαν μοτέρ οροφής και αισθητήρες οροφής (Κόστος 1.000 Ευρώ +) χωρίς κόστος.

rapid_fast
04-09-06, 12:03
Να έχεις στα υπόψιν, οτι και η αλλαγμένη αντλια έχει 12 μήνες εγγύηση,
όπως και η εργασία της. Συνεπώς, και 100 χρόνια να σου πάει έτσι, 100 χρόνια
θα σου αλλάζουν δωρεάν αντλία..
Για αντικατάσταση οχήματος, ούτε κάν να το σκέφτεσαι...

Ghost_
05-09-06, 13:50
Ρε παιδιά τι να πω.......Σήμερα πήγα να μου αλλάξουν την αντλία και άφησα το αμάξι στο σέρβις και μου έδωσαν ένα 320(Ε90) μέχρι να ετοιμαστεί το δικό μου κι έσπασε κι αυτό με τον ίδιο τρόπο..


Τι να πω.............θα αρχίσω να αμφιβάλλω για την ποιότητα πλέον.....:icon42: :icon42:

Nick_compact
05-09-06, 18:48
Με πόση ακριβώς δύναμη τερματίζεις το τιμόν;;;

MZ3
05-09-06, 19:26
μαλον πρεπει να προσεχεις να μην τερματιζεις το τιμονη
αφου ακους οτι ζοριζεται σε αυτο το σημειο τι το πιεζεις ?

jackdaniels
05-09-06, 19:46
μαλον πρεπει να προσεχεις να μην τερματιζεις το τιμονη
αφου ακους οτι ζοριζεται σε αυτο το σημειο τι το πιεζεις ?

Με πόση ακριβώς δύναμη τερματίζεις το τιμόν;;;

Πλάκα κάνετε τώρα? Έχει δώσει συγκεκριμένες προδιαγραφές πίεσης στο τιμόνι η μπεμβέ ή πριν πάρεις αυτοκίνητο σου λέει να μην το ζορίσεις?:screwy: Όπως είπαμε και στον τεχνικό εκεί, θα το ζορίζουμε όσο θέλουμε, δεν υπογράψαμε συμβόλαιο κάτα την αγορά του ότι δεν θα το ζορίσουμε δηλαδή:nono: και το να σπανε 2 καινούργια και το 46άρι να μένει ανέπαφο εμένα κάτι μου λέει :pth:

MZ3
05-09-06, 19:53
καλα δωσε του εσυ κυριε jack το 46 σου και αν το φερει πισω με σπασμενο τημονη τι θα πεις τοτε? ισος εχει βρη την αχειλιο πτερνα τον bmw και τα σπαει μεχρη να μην μεινη ουτε ενα :P καποιος να τον σταματηση :PpPp

jackdaniels
05-09-06, 19:57
καλα δωσε του εσυ κυριε jack το 46 σου και αν το φερει πισω με σπασμενο τημονη τι θα πεις τοτε? ισος εχει βρη την αχειλιο πτερνα τον bmw και τα σπαει μεχρη να μην μεινη ουτε ενα :P καποιος να τον σταματηση :PpPp

:icon11: Τρελός είσαι? :screwy: Ο άνθρωπος έχει σπάσει 4 αντλίες σε ένα εφτάμηνο! :icon11:

rapid_fast
05-09-06, 20:28
Πλάκα κάνετε τώρα? Έχει δώσει συγκεκριμένες προδιαγραφές πίεσης στο τιμόνι η μπεμβέ ή πριν πάρεις αυτοκίνητο σου λέει να μην το ζορίσεις?:screwy: Όπως είπαμε και στον τεχνικό εκεί, θα το ζορίζουμε όσο θέλουμε, δεν υπογράψαμε συμβόλαιο κάτα την αγορά του ότι δεν θα το ζορίσουμε δηλαδή:nono: και το να σπανε 2 καινούργια και το 46άρι να μένει ανέπαφο εμένα κάτι μου λέει :pth:
Δηλαδή συγγνώμη για να καταλάβω..
Αν έρθω στο αυτοκίνητο σου, και αρχίζω να ανοιγοκλεινω τις πόρτες με όλη μου τη δύναμη και τις σπάσω, φταίει το εργοστάσιο?
Και αν είμαι μέσα, σταματημένος σε κατηφόρα 20% και ανοίξω την πόρτα
με όλη μου την δύναμη και την ξηλώσω, θα φταίει το εργοστάσιο?
Αν κλειδώνω με το κλειδί με όλη μου τη δύναμη και σπάω τα κλειδιά και τις κλειδαριές, φταίει το εργοστάσιο??
Η καλύτερα, αν είμαι παρκαρισμένος κολητά με πεζοδρόμιο και κρεμαστώ στο
τιμόνι, και μασρσάρω σαν τρελός, πρέπει να ξηλωθει το πεζοδρόμιο? δεν πρέπει να χαλάσει λογικά η αντλία??
Υπάρχουν και όρια πιστευω..
Κλείνοντας, να τονίσω οτι δεν λέω κάτι για το παιδί που έχει πάθει την ζημια.
Απλά λέω οτι όλα έχουν τα όρια τους, και σίγουρα μέσα στο βιβλίο του κατασκευαστή, θα λέει οτι με τερματισμένο τον ατέρμονα δεν μαρσάρουμε, ούτε πιέζουμε άλλο το τιμόνι..

jackdaniels
05-09-06, 20:36
Δηλαδή συγγνώμη για να καταλάβω..
Αν έρθω στο αυτοκίνητο σου, και αρχίζω να ανοιγοκλεινω τις πόρτες με όλη μου τη δύναμη και τις σπάσω, φταίει το εργοστάσιο?
Και αν είμαι μέσα, σταματημένος σε κατηφόρα 20% και ανοίξω την πόρτα
με όλη μου την δύναμη και την ξηλώσω, θα φταίει το εργοστάσιο?
Αν κλειδώνω με το κλειδί με όλη μου τη δύναμη και σπάω τα κλειδιά και τις κλειδαριές, φταίει το εργοστάσιο??
Η καλύτερα, αν είμαι παρκαρισμένος κολητά με πεζοδρόμιο και κρεμαστώ στο
τιμόνι, και μασρσάρω σαν τρελός, πρέπει να ξηλωθει το πεζοδρόμιο? δεν πρέπει να χαλάσει λογικά η αντλία??
Υπάρχουν και όρια πιστευω..
Κλείνοντας, να τονίσω οτι δεν λέω κάτι για το παιδί που έχει πάθει την ζημια.
Απλά λέω οτι όλα έχουν τα όρια τους, και σίγουρα μέσα στο βιβλίο του κατασκευαστή, θα λέει οτι με τερματισμένο τον ατέρμονα δεν μαρσάρουμε, ούτε πιέζουμε άλλο το τιμόνι..

Με την ίδια ακραία λογική που χρεισιμοποιής, αν κάτα των απότωμο ελιγμώ αποφυγής εμποδίου στην εθνική έσπαγε ο ατέρμονας και σκωτονόσουνα, ε ούτε τότε θα έφτεγαι το εργοστάσιο? Όλοι θυμόμαστε το τεστ αποφυγής ταράνδου στις πρώτες Α Class, σίγουρα είναι μαλκία του εργοστασίου η αντλία, κι ο λόγος είναι ότι στο 46 μου δεν έσπασε με την ίδια ακριβώς χρήση!

Geo_3D
05-09-06, 20:36
και σίγουρα μέσα στο βιβλίο του κατασκευαστή, θα λέει οτι με τερματισμένο τον ατέρμονα δεν μαρσάρουμε, ούτε πιέζουμε άλλο το τιμόνι..
Αυτο το λεει μονο ο Tiff στο 5th Gear ως μια απο τις ενεργειες που πρεπει να εκτελεσεις για να κανεις donuts:p:
Για να σοβαρευτουμε και λιγο,συμφωνω απολυτα σε οσα ειπες.Ολα εχουν ορια.
Απο εκει και περα προσωπικα πιστευω 2 ειναι τα ενδεχομενα,καλως ή κακως.
1.Ελλατωματικη αντλια και αντικατασταση με ελλατωματικο ανταλλακτικο (τυχαινει)
2.Κακη μεταχειρηση.

rapid_fast
05-09-06, 20:46
Με την ίδια ακραία λογική που χρεισιμοποιής, αν κάτα των απότωμο ελιγμώ αποφυγής εμποδίου στην εθνική έσπαγε ο ατέρμονας και σκωτονόσουνα, ε ούτε τότε θα έφτεγαι το εργοστάσιο? Όλοι θυμόμαστε το τεστ αποφυγής ταράνδου στις πρώτες Α Class, σίγουρα είναι μαλκία του εργοστασίου η αντλία, κι ο λόγος είναι ότι στο 46 μου δεν έσπασε με την ίδια ακριβώς χρήση!
εκει οι δυνάμεις είναι πολύ μικρότερες καθότι το όχημα τρέχει και ανασηκώνεται απο το έδαφος, άσε που δεν θα μαθαίναμε ποτέ τι συνέβει πραγματικά, μιας και ο οδηγός δε θα ζούσε για να μας το πει..
Και η τροχαια θα έλεγε για υπερβολική ταχύτητα.. Ετσι δεν είναι?

rapid_fast
05-09-06, 20:48
Πάντως μου κάνει εντύπωση που δεν ξεχείλησαν τα λάδια απο το δοχείο υδραυλικου...

jackdaniels
05-09-06, 20:52
Πάντως μου κάνει εντύπωση που δεν ξεχείλησαν τα λάδια απο το δοχείο υδραυλικου...

Αυτό δεν έγινε διότι σύμφωνα με τον τεχνικό δεν σπάει η ίδια η αντλία αλλά κάτι εσωτερικές τις βαλβίδες!

rapid_fast
05-09-06, 21:00
Αυτό δεν έγινε διότι σύμφωνα με τον τεχνικό δεν σπάει η ίδια η αντλία αλλά κάτι εσωτερικές τις βαλβίδες!
Βαλβίδες επιστροφής λοιπόν...
Μόνη εξηγηση, οτι με τερματισμένο το τιμόνι, εξακολουθεις να παιζεις το τιμόνι.:drive2: Ετσι όλη η πίεση εγκλωβίζεται στο εσωτερικό κύκλωμα της αντλιας..
Μόνο ετσι χαλάνε τα ελατήρια απο αυτές τις βαλβίδες.. Αν δεν κάνεις έτσι, τότε υπάρχει κατασκευαστικό ελάτωμα...

jackdaniels
05-09-06, 21:02
Βαλβίδες επιστροφής λοιπόν...
Μόνη εξηγηση, οτι με τερματισμένο το τιμόνι, εξακολουθεις να παιζεις το τιμόνι.:drive2: Ετσι όλη η πίεση εγκλωβίζεται στο εσωτερικό κύκλωμα της αντλιας..
Μόνο ετσι χαλάνε τα ελατήρια απο αυτές τις βαλβίδες.. Αν δεν κάνεις έτσι, τότε υπάρχει κατασκευαστικό ελάτωμα...

Δηλαδή αν κλειδώσης το τιμόνι για ντόνατ δεν πρέπει να το ξανακουνήσεις μέχρι το τέλος? Κι εμένα γιατή δεν σπάει ρε γαμώτο? :nixweiss:

rapid_fast
05-09-06, 21:04
Δηλαδή αν κλειδώσης το τιμόνι για ντόνατ δεν πρέπει να το ξανακουνήσεις μέχρι το τέλος? Κι εμένα γιατή δεν σπάει ρε γαμώτο? :nixweiss:
χα χα χα.. και εσύ του κλάμπ είσαι ε???:bricks1:
Οταν το τερματίζεις δεν το ακους που χτυπάει? αν το αφήσεις χαλαρό, καλώς,
αν συνέχεια το χτυπάς και μαρσάρεις, το πήρες στο χέρι!!!!!

jackdaniels
05-09-06, 21:08
χα χα χα.. και εσύ του κλάμπ είσαι ε???:bricks1:
Οταν το τερματίζεις δεν το ακους που χτυπάει? αν το αφήσεις χαλαρό, καλώς,
αν συνέχεια το χτυπάς και μαρσάρεις, το πήρες στο χέρι!!!!!

Κι εγώ κι ο Ghost, που πρέπει να αλάξει όνομα σε destroyer :boink: Τέσπα, το θέμα θα διερευνηθή με την 4ή αντλία και το γνωστο σύστημα τεσταρίσματος, τα συμπεράσματα θα ποσταριστούν παρ'αυτά :ices_ange :GrowUp:

Ghost_
05-09-06, 21:39
Ρε παιδιά το τιμόνι όταν κάνω κυκλάκι δεν το κρατάω τερματισμένο γιατί εκεί που τα κάνω έχει πολύ χώρο οπότε δεν είναι ακριβώς κυκλάκι το σχήμα αλλά ένα οβάλ πράγμα.:nutkick: Αλλά τώρα τι να πω που κι ο αρχιμηχανικός εδώ της ΒΜW δεν ξέρει να μου πεί τι γίνεται.


Θα ενημερώσω το εργοστάσιο να μου κρατήσουν μια θέση στην ομάδα δοκιμών της εταιρείας.Στο συνεργείο μου είπαν ότι 'εχω σπασει κάθε ρεκόρ :icon42: (Αυτά για το αστείο μέρος της υπόθεσης).:GrowUp:

Nick_compact
06-09-06, 20:29
Κι εγώ κι ο Ghost, που πρέπει να αλάξει όνομα σε destroyer :boink: Τέσπα, το θέμα θα διερευνηθή με την 4ή αντλία και το γνωστο σύστημα τεσταρίσματος, τα συμπεράσματα θα ποσταριστούν παρ'αυτά :ices_ange :GrowUp:

Αν όντως ήταν ελατωματικές οι αντλίες των 116i και 316i-320i E90 , τότε ΟΛΕΣ οι αντλίες θα έσπαγαν στο τερμάτισμα ακριβώς με τον ίδιο τρόπο σε όλους τος οδηγούς. Δεν γίνεται να είναι τυχαίο που σπάει μόνο στον φίλο μας. Αυτό από μόνο του είναι απόδειξη.

Gary Kokkin
10-09-06, 05:26
Σε άλλα εξιδεικευμένα forum δεν εχει αναφερθεί τίποτε-Δεν καταλαβαίνω που αποσκοπούν "ειδικές" ή ατυχείς καταστάσεις με το να γενικεύονται....

jackdaniels
11-09-06, 07:26
Θα τα πούμε κάποια άλλη στιγμή, απλά το φόρουμ παρακολουθήτε απ'τους συγκεκριμένους κυρίους και γι'αυτό σταμάτηαε το ποστάρισμα, όταν τελιώση η ιστορία με πιθανή καταγελλία μας και μύνηση θα τα ξαναπούμε για τις απειλές και που δεχτήκαμε απ΄τους κυρίους αυτούς!

Gary Kokkin
12-09-06, 03:53
Υπάρχει και νόμος και για την ελευθερία έκφρασης (εκτός αν αναφέρονται συκοφαντίες,οπότε θα πρέπει "ν'αποδειχτούν" οι απόψεις και από τις δύο πλευρές) για κάθε ενημέρωση,και για να καταλάβουμε και μείς.

Προσωπικά στο δικό μου εξουσιοδοτημένο service μου ανέφεραν ότι είναι απλά από τα γεγονότα που συμβαίνουν μια στο τόσο,στα χιλιάδες αμάξια που βγαίνουν κάθε μήνα.Και γι'αυτό η εγγύηση.Γνωρίζω όμως ότι κακοί επαγγελματίες υπάρχουν παντού,αν δεν απευθυνθείς στα κατάλληλα άτομα.

jackdaniels
12-09-06, 09:22
Υπάρχει και νόμος και για την ελευθερία έκφρασης (εκτός αν αναφέρονται συκοφαντίες,οπότε θα πρέπει "ν'αποδειχτούν" οι απόψεις και από τις δύο πλευρές) για κάθε ενημέρωση,και για να καταλάβουμε και μείς.

Προσωπικά στο δικό μου εξουσιοδοτημένο service μου ανέφεραν ότι είναι απλά από τα γεγονότα που συμβαίνουν μια στο τόσο,στα χιλιάδες αμάξια που βγαίνουν κάθε μήνα.Και γι'αυτό η εγγύηση.Γνωρίζω όμως ότι κακοί επαγγελματίες υπάρχουν παντού,αν δεν απευθυνθείς στα κατάλληλα άτομα.

Garry τα λέμε στο άλλο φόρουμ, εδώ σου εξήγησα ΔΕΝ μπορώ να μιλήσω γιατή δεν είναι και δική μου η περίπτωση και δεν μπορώ να πάρω τέτοια ευθήνη, μπορούμε να συζητάμε στο άλλο όσο θες, εκτός κι αν είσαι εσύ αυτός που κάνει τον τσάτσο του αντιπρώσοπου, χωρίς διάθεσει προσβολής, αν δεν έχεις την μύγα δεν θα μιγιαστής ;)

rapid_fast
12-09-06, 09:49
ΑΙΣΧΟΣ, αν έπεσαν σε επίπεδο τέτοιο είναι ΑΙΣΧΟΣ:icon02:

mikevchq
12-09-06, 10:35
Μια απο τις συμβουλες που ειχαν δωσει στον πατερα μου για το αυτοκινητο την ημερα της παραλαβης ηταν να μην τερματιζει ποτε και για κανενα λογο το τιμονι, διοτι αυτο θα την εκανε να μας "αφησει" προωρα. Εχω παρατηρησει κι εγω οτι αν τερματισεις το τιμονι ακουγεται να ζοριζεται η αντλια και αν το αφησεις ελευθερο σε γυρναει μονη της λιγο πιο πισω. Παρολ'αυτα την εχω τερματισει απειρες φορες αθελα μου σε παρκαρισματα και δεν εχει βγαλει τπτ (σχεδον τπτ δλδ αφου εδω και λιγο καιρο το τιμονι ειναι πιο βαρυ). Η περιπτωση του φιλου ghost ομως ειναι σκετη γκαντεμια.

jackdaniels
12-09-06, 15:34
Μια απο τις συμβουλες που ειχαν δωσει στον πατερα μου για το αυτοκινητο την ημερα της παραλαβης ηταν να μην τερματιζει ποτε και για κανενα λογο το τιμονι, διοτι αυτο θα την εκανε να μας "αφησει" προωρα. Εχω παρατηρησει κι εγω οτι αν τερματισεις το τιμονι ακουγεται να ζοριζεται η αντλια και αν το αφησεις ελευθερο σε γυρναει μονη της λιγο πιο πισω. Παρολ'αυτα την εχω τερματισει απειρες φορες αθελα μου σε παρκαρισματα και δεν εχει βγαλει τπτ (σχεδον τπτ δλδ αφου εδω και λιγο καιρο το τιμονι ειναι πιο βαρυ). Η περιπτωση του φιλου ghost ομως ειναι σκετη γκαντεμια.

Βαρύ??? Μήπως ακούγεται κανένας θόρυβός ταυτόχρονα σαν ηλεκτρικό μοτερ? Μήπως έχει παραδόσει πνέυμα και δεν το έχεις πάρει χαμπάρι? Την ώρα που πηγένεις στο δρόμο ελαφρένη μήπως?

rapid_fast το site παρακολουθήτε, μας κάλεσαν στην αντιπρωσοπεία και μας έδειξαν τα ποστ φάτσα κάρτα!

mikevchq
12-09-06, 17:24
Δεν ξερω ρε συ Jack τι παιζει... Οταν βρεθουμε θα το πιασεις και συ και θα μου πεις την γνωμη σου! Αυτοι που παρακολουθουν το site παντως μου ειπαν πως ειναι νορμαλ η υποβοηθηση...

jackdaniels
12-09-06, 17:29
Ναι είδα ότι έκανες inspection και σε έσκισαν, κι έφυγες κι ευχαριστημένος:smashtard Σιγά μην σου έβρισκε το πρόβλημα ο Τα..ης, αυτός δεν ήξερε καν ότι το χειρόφρενο στα 116 δεν λειτουργή με ενεργοποιημένα τα ηλεκτρονικά και εν κινήση, του το είπαμε εμείς!!!
Εγώ θα το κάνω στο ηράκλειο μαζί με τον Ghost, έχουν σοβαρό σέρβις και μία μεγάλη μονάδα, επίσης ξέρουμε από προσωπική εμπειρία ότι είναι πολλύ εξυπηρετικός!

MZ3
12-09-06, 20:43
και καποιος γνωστος μου ηθελε να παει χανια για καλητερο λεει σερβις

:rofl2: :rofl2: :rofl2:

Gary Kokkin
13-09-06, 00:41
Garry τα λέμε στο άλλο φόρουμ, εδώ σου εξήγησα ΔΕΝ μπορώ να μιλήσω γιατή δεν είναι και δική μου η περίπτωση και δεν μπορώ να πάρω τέτοια ευθήνη, μπορούμε να συζητάμε στο άλλο όσο θες, εκτός κι αν είσαι εσύ αυτός που κάνει τον τσάτσο του αντιπρώσοπου, χωρίς διάθεσει προσβολής, αν δεν έχεις την μύγα δεν θα μιγιαστής ;)

"Kαθαρός ουρανός αστραπές δεν φοβάται",ούτε φιμώνεται ,αλλά πρέπει να ξεκαθαρίσει και η παραπληροφόριση μαζί με τους κακούς επαγγελματίες κάποια στιγμή,και το "ψάξιμο" δεν βλάπτει.

jackdaniels
13-09-06, 18:48
Ξαναλέω, περιμένουμε εξελίξεις στο θέμα, μέχρι νεοτέρας...

InsaneDriver
21-09-06, 23:36
Ερώτηση για να μην ανοίγω ξεχωριστό topic...

Στην compact μου παρατήρησα εδώ και λίγες μέρες ότι σε ακινησία το τιμόνι κάνει ένα αναιπαίσθητο τικ κάθε λίγα δευτερόλεπτα και πιο πολύ το αισθάνεσαι αν το ακουμπάς. Δεν ακούγεται δλδ τόσο. Τι μπορεί να είναι;

InsaneDriver
25-09-06, 00:42
Κανένας;;; Καμοία ιδέα;;;

Snoopy
25-09-06, 08:00
Τρόμπα
η
Κακή πίεση στο κύκλωμα.

Strax
25-09-06, 08:36
Αφού είναι περιοδικό, για κοίταξε για καμμιά πετρούλα ή και βίδα/καρφί στα λάστιχα!

Snoopy
25-09-06, 08:40
Ερώτηση για να μην ανοίγω ξεχωριστό topic...

Στην compact μου παρατήρησα εδώ και λίγες μέρες ότι σε ακινησία το τιμόνι κάνει ένα αναιπαίσθητο τικ κάθε λίγα δευτερόλεπτα και πιο πολύ το αισθάνεσαι αν το ακουμπάς. Δεν ακούγεται δλδ τόσο. Τι μπορεί να είναι;

Αφού είναι περιοδικό, για κοίταξε για καμμιά πετρούλα ή και βίδα/καρφί στα λάστιχα!

Κερνάω καφέ. Πρέπει να πιείς δύο ΤΩΡΑ.
Εκτός αν έχει πετραδάκι με λόξυγγα και πηδάει σταματημένο:chair:

InsaneDriver
25-09-06, 13:29
Έχει 2-3 μέρες να το κάνει πάντως...

jabar
08-10-06, 19:36
Να έχεις στα υπόψιν, οτι και η αλλαγμένη αντλια έχει 12 μήνες εγγύηση,
όπως και η εργασία της. Συνεπώς, και 100 χρόνια να σου πάει έτσι, 100 χρόνια
θα σου αλλάζουν δωρεάν αντλία..
Για αντικατάσταση οχήματος, ούτε κάν να το σκέφτεσαι...Aυτο που λες για την εγγυηση ανταλλακτικου που εχει μπει στο αυτοκινητο με εγγυηση(χωρις να πληρωσεις δλδ)ειναι πονεμενη ιστορια...Αναλλογο θεμα ειχα ποσταρει
στο φορουμ 4τ.
Στο 316 του πατερα ξανακαψε πολλαπλασιαστη αρκετα μετα την εγγυηση του αυτοκινητου αλλα οχι πριν συμπληρωθουν τα 2 χρονια απο την τελευταια αλλαγη που ειχε γινει στο πλαισιο της εγγυησης,κι οταν το ανεφερα για να μην πληρωσω, μονο που δεν κρατουσαν την κοιλια τους απ τα γελια(λεμε τωρα...).Η φαση ειναι οτι το συζητησα με αρκετους φιλους απο τοτε κ δε μου δωσαν ολοι δικιο

Gary Kokkin
11-10-06, 14:00
Ξαναλέω, περιμένουμε εξελίξεις στο θέμα, μέχρι νεοτέρας...

Κανένα νέο για την "διαμάχη" με το service ?

civilen
11-10-06, 16:31
να πω και τη δικη μου προσωπικη εμπειρια. κατοχος 116 μου εχει παρουσιασει και εμενα το ιδιο προβλημα.εχω ανοιξει και τοπικ στο foroum ζητωντας βοηθεια πριν αρκετουσ μηνες.το οτι εχει σπασει και κτ δεν παει καλα το καταλαβαινεισ μονο οταν εχει 1η και προσπαθεισ να παρκαρεισ αφου το τιμονι γινεται βαρυ τοτε και ακουγεται ενασ περιεργος θορυβος. το προβλημα μου το παρουσιασε υστερα απο συνεχη προσπαθεια να κανω σβουρα με τερματισμενο τιμονι και τερμα γκαζι. ΚΑΚΗ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΗ δηλαδη σε συνεργασια με ΕΥΑΙΣΘΗΤΟ ΤΙΜΟΝΙ. ενας συμφοιτητησ μου ο οποιος μεταχειριζεται τη δικη τοθ 116 πολυ σκληρα εχει σπασει την αντλια 4 φορεσ τουλαχιστον ενω εχει σπασει και την αντλια του αμαξου τηα αντιπρωσοπειασ που του εδςσαν για να μετακινειται μεχρι να του το φτιαξουν(116 και αυτο).
και μετα σου λενε πωσ χαλανε τα ιταλικα.alfa romeo επρεπε να παρω

MrZ
11-10-06, 16:57
Ώχ...μη μου λέτε τέτοια γιατί με κόβω να μπαίνω και εγώ στο club(της σπασμένης αντλίας).Κάθε μέρα,τουλάχιστον 2+ φορές θα γυρίσω το τιμόνι γρήγορα μέχρι να κάνει "γκάπ" στο τέρμα...Βέβαια δεν το κρατάω εκεί γιατί ακούγονται κάτι ήχοι...και πέφτουν οι στροφές του κινητήρα:dupe: Ευτυχώς δεν έχω επιχειρήσει να κάνω ούτε καν κουραμπιέδες αλλά με κόβω να την αλλάζω και εγώ...Στο Escort που δεν είχε υδραυλικό είχα διαλύσει το σύστημα διέυθυνσης...Αφού το τερμάτιζα με φόρα και δεν παραπονιόταν...:icon02:

jackdaniels
16-10-06, 16:02
Ποιά κακή μεταχείρηση και πράσινα άλογα μωρέ, εγώ σπάω την 46άρα μου κάθε μέρα πολλύ χειρότερα απ'οτι ο Ghost, κανονικά θα έπρεπε να είχα πάρει και τα υδραυλικά του σπιτιού μου στο χέρι όχι μόνο του αυτοκινήτου, έχει γίνει λαλακιά από κατασκευής στα νέα μοντέλα, είμαι περίεργος να δω τη θα βγάλουν οι κανούργιες Μ3, κανείς δεν ξεχνά τους σπασμένους κινητήρες των πρώτων Μ3 Ε46.

Garry εξελίξεις δεν υπάρχουν γιατή ο Ghost παέι σαν Chicken τελευταία :loser:

eddy_e46
16-10-06, 20:23
Η αλήθεια είναι ότι κι εγώ έχω τσακίσει την 46άρα μου...
Και έχω αλλάξει αντλία 2 φορές. Και αν δεν είσαι "ψείρας" στην Ε46 δε το καταλαβαίνεις άμεσα. Αρχικά αρχίζει να δακρύζει η αντλία από τα υγρά της και μετά από καιρό κάνει θόρυβο και βαραίνει το τιμόνι από τη μια μεριά μόνο.
Την πρώτη φορά λοιπόν παρατήρησα τη διαρροή και πήγα και μου την αλλάξανε (με ολοκαίνουργια-του κουτιού)...
Το κακό είναι ότι μετά από λίγο καιρό έγινε πάλι το ίδιο και μάλιστα αυτή τη φορά η διαρροή ήταν πολύ μεγαλύτερη από την μαμίσια.
Τελικά τη δεύτερη φορά που μου την αλλάξανε δε μου βάλανε του κουτιού αλλά τις λεγόμενες re-fubrished. Αυτές δηλαδή που γυρνάνε πίσω στο εργοστάσιο ως ελλατωματικές και επισκευάζονται. Μάλλον κατάλαβανε πως ότι και να γίνει θα της συμπεριφέρομαι άγρια και μου βάλανε την επισκευασμένη που είναι πιο heavy duty. Και να πω την αλήθεια έτσι ήταν (και είναι)...
Από τότε που την άλλαξα τελευταία φορά και παρά το γεγονός ότι δεν άλλαξε η οδηγική μου συμπεριφορά η αντλία δουλεύει άψογα, δε χάνει ούτε σταγόνα, είναι εντελώς αθόρυβη και φυσικά τώρα κατάλαβα τι σημαίνει μεταβλητή υποβοήθηση, γιατί με τις προηγούμενες αντλίες, επειδή είχαν διαρροη έπερναν αέρα στο κύκλωμα (όπως μου εξήγησε ο μηχανικός) με αποτέλεσμα να μη δουλεύει πότε σωστά η μεταβλητή υποβοηθηση.
Νομίζω πως όταν ανακαλύψουν το πρόβλημα το ίδιο θα κάνουν και στην 116. Θα τις επισκευάσουν και θα γίνει καμιά ανάκληση για αντικατάσταση με re-fubrised.

jackdaniels
16-10-06, 20:30
Τη να σου πω, εγώ δεν πέιρα αντλία στο χέρι ακόμα πάντως, το παρκάρο σε γκαράζ οπότε θα έβλεπα τυχών διαροές, θόρυβο έξτρα δεν έχω, οπότε αποκλείετε να έσπασε και να μην πήρα χαμπάρι!

eddy_e46
16-10-06, 23:13
Διαρροή μην περιμένεις να δεις στο πάτωμα γιατί α) υπάρχει η πλαστική ποδιά της μηχανής η οποία λειτουργεί και ως λεκάνη! και β) η αντλία είναι δίπλα στην πολλαπλή εξαγωγής που σημαίνει ότι και να χάνει η αντλία ουσιαστικά από τη θερμότητα εξατμίζεται το υγρό. Μόνο αν βάλεις το χέρι σου κάτω από την αντλία (θέλει τρόπο για να το βάλεις χωρίς να βγάλεις το διακοσμητικό καπάκι της μηχανής που είναι και ψιλοσκούπα για το φιλτρο αέρος) και τη "χαϊδέψεις" μπορείς να καταλάβεις αν είναι υγρό ή όχι.

Πάντως αν χαλάσει (που δε το εύχομαι) φαντάζομαι ότι θα το καταλάβεις από το πως ακούει το τιμόνι.

jackdaniels
17-10-06, 15:45
Ναι ξέρω, έχω εμπειρία πλέον κι εγώ :icon02:

paspas
09-11-06, 16:39
Αφου διαβασα και ξαναδιαβασα αυτο το thread αρχισα να ακουω περιοδικα κατι απο το τιμονι......Εχασα τον υπνο μου!!!
Πηγα στον τοπικο αντιπροσωπο (στο συνεργειο)και του ειπα τι συμβαινει.Με κοιτουσε καλα καλα και μου λεει οτι δεν ετυχε να ξανακουσει κατι τετοιο.
Ο ελεγχος εγινε και δεν υπαρχει προβλημα πουθενα.Ο θορυβος επαψε να ακουγεται(η να τον ακουω)
Δεν παμε καλααααααααα!!!!:105whistl

Gary Kokkin
11-11-06, 16:52
Στα χιλιάδες αμάξια που βγαίνουν κάθε μήνα φυσικά είναι να υπάρχουν μερικά με αστοχία υλικού,και γιάυτό υπάρχει και η εγγύηση-Είναι να μην σου τύχει-Βέβαια το χέρι τους βάζουν και οι αντιπρόσωποι που παραγγέλνουν αμάξια με βάση το κόστος (με κράχτη τα πακέτα εξοπλισμού),τα όποια κατασκευασμένα από ειδικές γραμμές παραγωγής,έχουν και ανάλογης ποιότητας μέρη.

MZ3
12-11-06, 18:33
Στα χιλιάδες αμάξια που βγαίνουν κάθε μήνα φυσικά είναι να υπάρχουν μερικά με αστοχία υλικού,και γιάυτό υπάρχει και η εγγύηση-Είναι να μην σου τύχει-Βέβαια το χέρι τους βάζουν και οι αντιπρόσωποι που παραγγέλνουν αμάξια με βάση το κόστος (με κράχτη τα πακέτα εξοπλισμού),τα όποια κατασκευασμένα από ειδικές γραμμές παραγωγής,έχουν και ανάλογης ποιότητας μέρη.



για κανετο λιανα αυτο γιατι δεν νομηζω να τιθετε τετοιο θεμα στην bmw

mini_fan
18-03-07, 03:40
Σορρυ ρε παιδια, αλλα θα μου πεσουν τα μαλλια με αυτα που διαβαζω.:banghead: Εχει παρουσιαστει ΕΝΑ προβλημα σε ΕΝΑ αυτοκινητο ΤΡΕΙΣ φορες. Δηλαδη ρε Jack θα πηγαινετε να αλλαζετε αντλια καθε φορα που σπαει και μετα θα κανετε το ΙΔΙΟ πραγμα που σπαει την αντλια ΚΑΘΕ ΦΟΡΑ μεχρι ποτε? Μεχρι να πετυχετε το τζακποτ με την αντλια που δεν σπαει? Αν οι κατασκευαστικες της προδιαγραφες ειναι τετοιες ωστε να μην αντεχει, θα σπαει στον ΑΙΩΝΑ ΤΟΝ ΑΠΑΝΤΑ. Και καποια στιγμη απλα δεν θα δεχονται να αλλαζουν την αντλια πλεον. Δηλαδη πρεπει να σας το πουνε στεγνα οτι με κλειδωμενο τιμονι ΔΕΝ τερματιζεις το γκαζι για να το καταλαβετε? Το αυτοκινητο γυριζει και χωρις να κλειδωσει το τιμονι.

Υ.γ.1:Jack, μπορει να ζοριζεις το 46αρι σου περισσοτερο,αλλα τα 46αρια ειχαν καθαρα υδραυλικο συστημα, δηλαδη αλλες αντλιες, ισως πιο ανθεκτικες, απο τα Ε87 που εχουν ηλεκτροϋδραυλικο.

Υ.γ.2:Σε πισωκινητο θες να πεταξεις κωλο με χειροφρενο και τα ηλεκτρονικα ΟΝ?:shakehead

Υ.γ.3:Οι διπλες γραμμες παραγωγης ΑΠΛΑ ΔΕΝ παιζουν σαν ενδεχομενο.