PDA

Επιστροφή στο Forum : compressor gia e36 316.. gnomes


pantilikis
26-10-04, 14:04
exw ena compact 326 e36 me kit tis schnitzer.. den moy ftanoyn ta aloga.. to theoro psofio..moy mpike sto myalo h idea tou compresora.. turbo den goustarw k eidika se bmw.. allagi moter den sikwnei h tseph mou.. opote oloi oi dromoi odhgoyn sth romi (compresor).. piga k rotisa ton tagkounaki.. o tupos ekei mou eipe oti den bazoyn compresor se 1600 cc.. prepei leei na einai 6kylindro to moter.. egw omws brika ena filo sthn thessalonikh opou leei oti bazei... k oti tha parei to maksi 35-45 aloga... epeidh den thelw na kanw kamia blakeia thelw thn gnwmh olwn.... eyxaristw ek twn proteron,, :) :)

antonio
26-10-04, 14:12
Δεν έχει σχέση ο αριθμός των κυλίνδρων, αλλά ο κυβισμός.
Και γω πιστεύω ότι δεν ενδύκνειται ο κομπρέσσορας για 1600άρη μοτερ, καθώς ως γνωστόν αυτός παίρνει κίνηση από τον στρόφαλο, οπότε απαιτεί και κάποια κυβικά παραπάνω!

tasosbmwe30
26-10-04, 14:17
o Καφουνης βαζει σε 1600cc αλλα.......δεν εχω ακουσει και τα καλυτερα λογια,ασε που ειναι πανακριβος!!!!!!!!

pantilikis
26-10-04, 14:19
an mporeis re tasso dwse mou liges plhrofories parapanw..

tasosbmwe30
26-10-04, 14:32
το ανεβαζε στα 160 αλογα με πολυ καλη ροπη(δεν θυμαμαι ακριβως ποσο)!!!αν μπεις στο site του Καφουνη πιστευω να εχει ακομα την "διαφημιση" για Ε36....πριν 1 χρονο υπηρχε ακομα!!!!ρωτησε ενας φιλος του πατερα μου που αγορασε μια 316 Ε36 μεταχειρησμενη και δεν πηγαινε "μια" και ηθελε να την δυναμωσει.........η τιμη......5500 ευρο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!δ εν συμφερει ρε φιλε κατα την αποψη μου!!!!!αν εχεις λιγα χλμ στο μοτερ σου....πηγαινε στον Αλεκο στο Αργος για turbo!!!!!!......ναι απ'οτι καταλαβα θες "γκαζι"....αλλα να δουλευει σαν ατμοσφαιρικο εεεε?????ο αλεκος στο φτιαχνει 170 αλογα περιπου(περισσοτερες πληροφοριες στον ιδιο) χωρις σχεδον καθολου lag(υστερηση τουρμπινας) και εχει πολυυυυυυυυυυυυ γκαζι!!!!!!!!ο MPOWER το εχει φτιαξει εκει καμποσα χρονια χωρις καθολου προβληματα......ρωτησε τον εντυπωσεις!!!!!!!!!!!

pantilikis
26-10-04, 14:43
eyxaristw re file.. am einai gia 5000 na paei na balei ston loko tou compressor..

Fanatic
26-10-04, 15:23
eyxaristw re file.. am einai gia 5000 na paei na balei ston loko tou compressor..

EEEEEEEEτσι!!!!!Ατμοσφαιρα rulez!Με 4000 το πολυ το κανεις 325!!!Κατω απο 3000 νομιζω δυσκολο θα παει το τουρμπισμα....οποτε πιστευω αξιζει και με το παραπανω το 25αρι! ;)

VIC
26-10-04, 20:02
θα +φωνησω με τον προλαλησαντα. ατμοσφαιρα και παλι ατμοσφαιρα. αλλωστε BMW εχεις και οχι καμια λαλακια benz. τι παει να πει κομπρεσορας???
βρεσ κανενα καλο μοτερακι και βαλτο να 'χεις και το κεφαλι σου ησυχο. :cool:

Action Man
27-10-04, 00:10
EEEEEEEEτσι!!!!!Ατμοσφαιρα rulez!Με 4000 το πολυ το κανεις 325!!!Κατω απο 3000 νομιζω δυσκολο θα παει το τουρμπισμα....οποτε πιστευω αξιζει και με το παραπανω το 25αρι! ;)
Συμφωνω με τον Μ-POWERfanatic!Το δικο μου που ειναι βαριδη παει καλα με το 25αρη.Το δικο σου που ειναι πολυ πιο ελαφρη θα πηγαινει κομματια!

Geo_3D
27-10-04, 01:07
Συμφωνω με τον Μ-POWERfanatic!Το δικο μου που ειναι βαριδη παει καλα με το 25αρη.Το δικο σου που ειναι πολυ πιο ελαφρη θα πηγαινει κομματια!
Δηλαδη αμα βαλω και εγω στο δικο μου ρε Παντελη το 25αρι θα μου λες μετα:
NICE FLIGHT????? :D :D
Ναι αλλα τοτε δεν θα τρεχω!!!!!!!!!!!!!!!!!!χεχεχεχεχε

BMW Power
28-10-04, 16:45
Η γνώμη μου είναι όχι compressor.

Αν θες να κάνεις κάτι στο αυτοκίνητό σου άλλαξε του μοτέρ. Βάλε ένα 2,5 και θα βρεις την υγειά σου. 192 αλογάκια πιστεύω ότι είναι καλά. Βέβαια αυτή η μετατροπή θα σου στοιχίσει περίπου 4.500 ευρώ ενώ το τούρμπησμα στον Αλέκο που ανέφερε ο Τάσος λιγότερα και χωρίς προβλήματα αξιοπιστίας.

compomotive
28-10-04, 17:46
συγνωμη που επεμβαινω αλλα απειδη εχω συνεργειο bmw στον αγ.δημητριο.εξειδικευμενο(κρητικος-μαργετης).το αμαξι σου για να το κανεις 25αρι εκτος το οτι δεν μπορεις να το δηλωσεις μετα,λογο ενος καινουργιου νομου που λεει οτι μπορεις να το υπερκυβισεις μονο 10% δηλαδη απο 1600 μπορεις να το κανεις μονο 1800.με τα λεφτα που θα δωσεις για να το κανεις 25αρι θα παρεις μια μηχανη σαν γουρουνι στο τσουβαλι.στο συνεργειο προ ολιγες μερες καναμε 1 ε361600 turbo το αμαξι δουλευει 0,85bar πιεση ειναι 185 αλογα και εχει ενα χρονο εγγυηση για τα πραγματα.στα 25ρια ριχνει αρκετα.

antonio
28-10-04, 18:04
συγνωμη που επεμβαινω αλλα απειδη εχω συνεργειο bmw στον αγ.δημητριο.εξειδικευμενο(κρητικος-μαργετης).το αμαξι σου για να το κανεις 25αρι εκτος το οτι δεν μπορεις να το δηλωσεις μετα,λογο ενος καινουργιου νομου που λεει οτι μπορεις να το υπερκυβισεις μονο 10% δηλαδη απο 1600 μπορεις να το κανεις μονο 1800.με τα λεφτα που θα δωσεις για να το κανεις 25αρι θα παρεις μια μηχανη σαν γουρουνι στο τσουβαλι.στο συνεργειο προ ολιγες μερες καναμε 1 ε361600 turbo το αμαξι δουλευει 0,85bar πιεση ειναι 185 αλογα και εχει ενα χρονο εγγυηση για τα πραγματα.στα 25ρια ριχνει αρκετα.


Αυτός ο νόμος που λες είναι αρχαίος και έχουν αλλάξει πολλά πράγματα καθώς μπορείς να δηλώσεις την μετατροπη ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ απο την στιγμη που η bmw βεβαιώσει ότι βγάζει αντίστοιχο μοντέλο και πάρεις και το ανάλογο δελτίο έγκρισης τύπου.
Μάλλον έχεις μείνει λίγο πίσω στις μετατροπές των fiat-seat 124 με δίλιτρα μοτερ.
Τώρα το ότι ενα τουρμπισμένο 16άρι με 185 άλογα ρίχνει ΑΡΚΕΤΑ σε 25άρι εξακύλινδρο, 24βάλβιδο, απλά δεν το σχολιάζω. Για να μην μιλήσω για την μεταξένια λειτουργία και την καμπύλη ροπής του 2,5!
Πιθανόν δεν έχεις οδηγήσει κάποιο 25αρι καλό!
Φιλικά πάντα!

PS Γιατί το post σου μου μοιάζει σαν μια απλή διαφήμιση του συνεργείου που έχεις ή δουλεύεις?? :eek:

InsaneDriver
28-10-04, 18:05
Eγγύηση για τα πράγματα???? :confused:
Δεν το κατάλαβα. Δηλαδή εγγύηση μόνο για την τουρμπίνα, τις σωληνώσεις, βαλβίδα εκτόνωσης κτλπ?
Δηλαδή αν σπάσει το μοτέρ και πάρει κανά πιστόνι στο χέρι τότε δεν ισχύει η εγγύηση? :eek:

compomotive
28-10-04, 18:12
εγω φιλαρακι εκανα μετατροπη στο αμαξι μου πριν το καλοκαιρι και ισχυε αυτος ο νομος στο λεω εμπιστα γιατι ειχα προβλημα στη δηλωση του υπερκυβισμου.οσο για την εγγυηση που λεει το αλλο παλικαρι την δινει για ολο το μοτερ εφοσον το μοτερ εχει λιγα χλμ και οχι καμια 250.000 χλμ.οσο για το αν παει καλα ενα 24βαλβιδο 25αρι δοκιμασε να ανοιξεις με ενα 25αρι 12βαλβιδο ε30 να δεις διαφορες.εγω παντως ειδα τετοια κοντρα και δεν το πιστευα.

antonio
28-10-04, 18:16
Τώρα συγκρίνεις άσχετα πράγματα!!
Το Ε30 έχει 170 άλογα και το Ε36 192 ή και 170 ανάλογα το μοτερ
Έχεις όμως υπόψη σου τη διαφορά βάρους και τα διαφορικά ή μπααα??
Στο λέει κάποιος που είχε και Ε30 και Ε36
Τώρα όταν λες "έχω συνεργείο" εννοείς έχεις γνωστό σου συνεργείο ή δικό σου συνεργείο?
Όσο για τις δηλώσεις μάλλον δεν τα γνωρίζεις καλά τα πράγματα!

compomotive
28-10-04, 18:25
θα στο πω ποιο ξεκαθαρα.ο πατερας μου εχει συνεργειο και εγω δουλευω εκει.τωρα για την κοντρα που σου ελεγα ηταν μεταξυ ε30 325 172 hp με ε36 325 195hp.ανοιξανε στην μαυρη.το ε30 ηταν οχι το τελειως καμπριο αυτο με τις κολονες.το οτι ανεφερα οτι εχω συνεργειο μην το δενεις σκοινι κορδονι.και την διαφορα βαρους μεταξυ ε36 και ε30 την κερδιζε το ε36 λογο παραπανω υπποδυναμης.

antonio
28-10-04, 18:33
Kαλά για άλλο ξεκινήσαμε και αλλού καταλήξαμε!
Τέσπα δεν θα το συνεχίσω γιατί δεν βλέπω φως... :confused:
Τώρα όσοι κατάλαβαν, κατάλαβαν!! :cool:
Και βέβαια είναι ανόητο να συγκρίνουμε ένα τουρμπισμένο 16άρι, ακόμα και αν είναι "μπούνια", με έστω και νορμαλ 25άρι, σκεπτόμενοι πάντα την αξιοπιστία, την τεχνολογία και βέβαια τις προοπτικές βελτίωσης!
Όσο για το θέμα της εγγύησης, αυτή πρέπει να είναι κοινή για όλους και όχι υπο προυποθέσεις....διαφορετικά καλύτερα να μην δίνεται γιατί δεν έχει καμία σημασία
Ο Καρράς στο Άργος δίνει ΠΑΝΤΑ εγγύηση και βέβαια είναι και από μόνος του εγγύηση!!

compomotive
28-10-04, 18:41
οκ κανενα προβλημα οσο για τον καρρα τον αλεκο τον ξερω αρκετα καλα εφοσον πηγαινοερχομαι συνεχεια αργος.τελως παντων καληνυχτα σε ολους!!

Nick_compact
28-10-04, 21:32
Το ότι το 16αρι τουρμπισμένο,σωστά,είναι πιο γρήγορο είναι γνωστό!Μόνο αν σκεφτείς οτί το 16αρι έχει 185 ίππους με το θεόκοντο για αυτή την ιπποδύναμη κιβώτιο του 316i και την ροπή του που είναι μεγαλύτερη από του 25αριού το συμπέρασμα αυτό βγαίνει αβίασταΚαι μάλιστα με 100 περίπου κιλά λιγότερα στο 16αρι και καλύτερη κατανομή βάρους..Στο θέμα εγγύηση συμφωνώ στο ότι ο βελτιωτής δεν μπορεί να δώσει εγγύηση σε ένα αυτοκίνητο με 250.000 km καθώς θα ήταν παράλογο.Βασικά ο βελτιωτής δεν πρέπει καν να προχωρήσει σε βελτίωση τέτοιου μοτέρ πλην της περίπτωσης ανακατασκευής!
επίσης διάβασα πραγματα περί αξιοπιστίας και εξακύλινδρου.ΞΕΧΑΣΤΕ πια τα 325 Ε36 γιατί απλά τα μοτέρ τους Μ50Β25 που απέδιδαν 192 ίππους σταμάτησαν να παράγονται τον 7ο μήνα του 1995 όπου και τα αντικατέστησαν τα 323 και 328(Μ52)!Και φανταστείτε πόσα km θα έχει ένα τέτιο μοτερ.Απαγορευτικά.
Οπότε antonio διαφωνώ κάθετα με τις απόψεις σου και περισότερο με το ύφος των post σου προς τον compomotive.και χωρίς να έχω κανένα συμφέρον για να μην παρεξηγούμαστε.
Όταν είπα στον Μιχάλη "θέλω να το κάνω 25αρι" μου είπε "καλύτερα τούρμπο πιο καλά θα πηγαίνει και δεν θα σπάει κιόλας αν γίνει στον Καρρα".αυτό το αναφερω γιατί όλοι ξέρετε αν ο Μιχάλης (MPower) είναι γνώστης,κάτι που δεν ξέρετε για μένα.αυτά.

pantilikis
02-11-04, 13:59
sas eyxaristw gia to endiaferon.. katalaba polla apo thn suzhthsh.. mallon gia toyrpo tha paw.. giati exw rotisei k einai spanio na breis kalo moter ..

DoctorAbo
03-11-04, 12:40
Αυτός ο νόμος που λες είναι αρχαίος και έχουν αλλάξει πολλά πράγματα καθώς μπορείς να δηλώσεις την μετατροπη ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ απο την στιγμη που η bmw βεβαιώσει ότι βγάζει αντίστοιχο μοντέλο και πάρεις και το ανάλογο δελτίο έγκρισης τύπου.
Μάλλον έχεις μείνει λίγο πίσω στις μετατροπές των fiat-seat 124 με δίλιτρα μοτερ.
Τώρα το ότι ενα τουρμπισμένο 16άρι με 185 άλογα ρίχνει ΑΡΚΕΤΑ σε 25άρι εξακύλινδρο, 24βάλβιδο, απλά δεν το σχολιάζω. Για να μην μιλήσω για την μεταξένια λειτουργία και την καμπύλη ροπής του 2,5!
Πιθανόν δεν έχεις οδηγήσει κάποιο 25αρι καλό!
Φιλικά πάντα!

PS Γιατί το post σου μου μοιάζει σαν μια απλή διαφήμιση του συνεργείου που έχεις ή δουλεύεις?? :eek:



χεχεχεχε Antonio. Εεεεμπαινε κόσμε διαλιέχτε κορόμηλαααααααα. Εχω Εχωωωωωωω . :p

DoctorAbo
03-11-04, 12:44
Τώρα συγκρίνεις άσχετα πράγματα!!
Το Ε30 έχει 170 άλογα και το Ε36 192 ή και 170 ανάλογα το μοτερ
Έχεις όμως υπόψη σου τη διαφορά βάρους και τα διαφορικά ή μπααα??
Στο λέει κάποιος που είχε και Ε30 και Ε36
Τώρα όταν λες "έχω συνεργείο" εννοείς έχεις γνωστό σου συνεργείο ή δικό σου συνεργείο?
Όσο για τις δηλώσεις μάλλον δεν τα γνωρίζεις καλά τα πράγματα!

Ρίχτου μεγάλε. Ρίχτου με το ρόπαλο να πούμε. Φάτου τάντεραααααα :eek:

DoctorAbo
03-11-04, 12:46
θα στο πω ποιο ξεκαθαρα.ο πατερας μου εχει συνεργειο και εγω δουλευω εκει.τωρα για την κοντρα που σου ελεγα ηταν μεταξυ ε30 325 172 hp με ε36 325 195hp.ανοιξανε στην μαυρη.το ε30 ηταν οχι το τελειως καμπριο αυτο με τις κολονες.το οτι ανεφερα οτι εχω συνεργειο μην το δενεις σκοινι κορδονι.και την διαφορα βαρους μεταξυ ε36 και ε30 την κερδιζε το ε36 λογο παραπανω υπποδυναμης.

Η προσπάθερια ανακατασκευής των δηλωθέντων μας πείθει και μας αφήνει απόλυτα ικανοποιημένους. Αλλη φορά να προσέχετε όμως διότι εδώ δε μασάμε. Φτύνουθμε και το κουκούουουουουτσι :p . Καλυνύχτα σας

antonio
03-11-04, 16:47
O Γιατρός με κάλυψε απόλυτα!!! Έτσι είναι οι μεγάλες ηλικίες συναντιούνται!!!! :p :eek:

STR
03-11-04, 19:06
εγω ειχα 316 τουρμπο απο τον καφουνη.το θεμα ειναι να μαθεις τι ωελεις απο το αυτοκινητο σου.μια μετατροπη σε τουρμπο εχει πολλα καλα αλλα και πολλες αδυναμιες.μην περιμενεις να κατεβαινεις βουτα και να το σκιζεις συνεχεια γιατι θα το παρεις στο χερι.επισης σε ενα μακρινο ταξιδακι στην τσιτα δεν αποκλειεται να σηκωσει θαρμοκρασια.φυσικα δεν θα παραβλεψω την τεραστια αυξηση ιπποδυναμης απο το ιδιο το μοτερ σου,οσο και τον τρελο ηχο της σκαστρας.εμενα παντως δεν αντεξε το μουερ και εσπασε συν τα πολλα προβληματακια που ειχε στην διαρκεια.να μου πεις αλλο καφουνης κι αλλο καρρας.τωρα παντως που το εχω κανει 320,εχω κανει 183000χλμ και το μοτερ κραταει ακομα αψογα.κι επειδη μιλησαν για κοντρες εγω που του εχω βαλει φιλτρο-προγραμμα-εξατμιση τα πηγα με τουρμπο 170αλογα και τον περασα μεχρι τα 140 που τελειωσε η κοντρα.αν εχεις υπομονη και ψαξεις θα βρεις καλο μοτερ.τιποτα δεν συγκρινεται με τον ηχο ενος εξακυλινδρου με μια εξατμιση

Ripper
03-11-04, 20:15
Το ότι το 16αρι τουρμπισμένο,σωστά,είναι πιο γρήγορο είναι γνωστό!Μόνο αν σκεφτείς οτί το 16αρι έχει 185 ίππους με το θεόκοντο για αυτή την ιπποδύναμη κιβώτιο του 316i και την ροπή του που είναι μεγαλύτερη από του 25αριού το συμπέρασμα αυτό βγαίνει αβίασταΚαι μάλιστα με 100 περίπου κιλά λιγότερα στο 16αρι και καλύτερη κατανομή βάρους..Στο θέμα εγγύηση συμφωνώ στο ότι ο βελτιωτής δεν μπορεί να δώσει εγγύηση σε ένα αυτοκίνητο με 250.000 km καθώς θα ήταν παράλογο.Βασικά ο βελτιωτής δεν πρέπει καν να προχωρήσει σε βελτίωση τέτοιου μοτέρ πλην της περίπτωσης ανακατασκευής!
επίσης διάβασα πραγματα περί αξιοπιστίας και εξακύλινδρου.ΞΕΧΑΣΤΕ πια τα 325 Ε36 γιατί απλά τα μοτέρ τους Μ50Β25 που απέδιδαν 192 ίππους σταμάτησαν να παράγονται τον 7ο μήνα του 1995 όπου και τα αντικατέστησαν τα 323 και 328(Μ52)!Και φανταστείτε πόσα km θα έχει ένα τέτιο μοτερ.Απαγορευτικά.
Οπότε antonio διαφωνώ κάθετα με τις απόψεις σου και περισότερο με το ύφος των post σου προς τον compomotive.και χωρίς να έχω κανένα συμφέρον για να μην παρεξηγούμαστε.
Όταν είπα στον Μιχάλη "θέλω να το κάνω 25αρι" μου είπε "καλύτερα τούρμπο πιο καλά θα πηγαίνει και δεν θα σπάει κιόλας αν γίνει στον Καρρα".αυτό το αναφερω γιατί όλοι ξέρετε αν ο Μιχάλης (MPower) είναι γνώστης,κάτι που δεν ξέρετε για μένα.αυτά.


Ise sigouros ga tin ropi pou les? emena mou ipan oti pano apo 22kila me turbano sto 1.6 den pernis aksiopista!

120ihatch
04-11-04, 10:13
Aν το μοτερ σου εχει λιγα χλμ τοτε καλυτερα να το τουρμπισεις απο το να παρεις καποιο που θα εχει οργωσει ολη τη γερμανια.
Κατα την αποψη μου καντο light turbo αν δεν το θες για κοντρες αλλα για να διασκεδαζεις με ασφαλεια σε καθε ειδους δρομο (και οχι μονο στην ευθεια)
Ετσι, και δεν θα εχεις αποτομες αντιδρασεις (αντιθετα θα ειναι προοδευτικο και ανα πασα στιγμη ρυθμισιμο) και θα διατηρησεις την αξιοπιστια του μοτερ και θα το σκιζεις για περισσοτερο και η καταναλωση δεν θα ειναι υπερβολικη.
Κατα την αποψη μου με φλατζα, intercooler και πιεση στα 0.65 με 160 ps το αυτοκινητο θα παραμεινει ομοιογενες και θα το χαρεις για πολλα χρονια.

pantilikis
04-11-04, 12:37
koita to amaksi einai idi piragmeno.. exei programma ekkentroforous k elafromeno strofalo apo schnitzer.. exei omws k 125.000 km opou tp 50% ths zwhs tou t5o exei perasei me pportes k koftes.. to allo 50 % to exei perasei sthn ethniki tsites.. ta proigoumena 2 xronia taksideya polu syxn 1500 km thn ebdomda sxedon ekana.. to moter omws akopma douleyei roloi...den kserw ti na kanw.. prin apo thn bmw eixa ena honda civic 1.8 v-tec.. htan 200 ps.. twra ayto mou fainete san na odigw podhlato sthn anhfora.. i need more power..

tasosbmwe30
04-11-04, 15:36
koita to amaksi einai idi piragmeno.. exei programma ekkentroforous k elafromeno strofalo apo schnitzer.. exei omws k 125.000 km opou tp 50% ths zwhs tou t5o exei perasei me pportes k koftes.. to allo 50 % to exei perasei sthn ethniki tsites.. ta proigoumena 2 xronia taksideya polu syxn 1500 km thn ebdomda sxedon ekana.. to moter omws akopma douleyei roloi...den kserw ti na kanw.. prin apo thn bmw eixa ena honda civic 1.8 v-tec.. htan 200 ps.. twra ayto mou fainete san na odigw podhlato sthn anhfora.. i need more power..




TURBO(Kαρρας εννοειται)!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nick_compact
04-11-04, 15:44
Για την ροπή που ανέφερα είμαι σίγουρος αλλά όχι και απόλυτος αφού εξαρτάται πάρα πολύ από την πίεση!στο 0.9 δυναμομετρημένα 190 ps και 27kg ροπή!Αντίθετα κανένα 2.5 δεν βγάζει στο δυναμόμετρο πάνω από 23 kgm!¨ενα 316 light turbo(0.5) βγάζει περίπου 19-20.όσον αφορά την γραμμικότητα το 2.5 Μ50 που δεν έχει VANOS δεν είναι και τόσο γραμμικό όσο τα τελευταία εξακύλινδρα.βασικά από ένα φίλο που το έχει χαμηλες στροφές δεν λέει και πολλά..

compomotive
04-11-04, 22:57
συμφωνω με τον nick compact ο οποιος μιλαει αρκετα σωστα αφου δειχνει οτι ξερει καποιο 316 turbo και εχει δει καποια πραγματα πανω στο αυτοκινητο.και ο αδερφος ενος φιλου μου εχει ενα ιδιο μονο που με 0.9 πιεση ειναι κοντα 200 αλογα(με καποια μετατροπη στις παροχες βενζινας)

Ripper
05-11-04, 00:11
An tha mporouse kapios na mou klisi ena rantevou na do kai na testaro kapio 316ti compact turbo tha imoun poli evnomon! :)

thnx

alexk
05-11-04, 00:53
εγώ θα παρακαλούσα κάποιον να μου κανονίσει ένα ραντεβού να δοκιμάσω ένα μ3 διπλοτούρμπινο, με τουλάχιστον 800 άλογα, για να δώ άν αντέχει στα χέρια μου, ή μήπως σπάει...

θα προτιμούσα κίτρινο χρώμα :)

gambit
18-11-04, 15:57
Re paidia ola wraia mexri stigmhs...oloi milane gia turbo kai ta sxetika....
alla auta pou den leei kaneis (isws thewrountai autonohta alla den ta kseroun oloi....) einai oti meta apo ligo kairo apo to turbisma/compressor tha xreiasteis kainourio disko/plato (den tha antexei gia poly o ergostasiakos tou, mias kai den einai ftiagmenos gia na douleuei me 160 'h 180 aloga alla 115)....allh pithani allagh einai kai to kibwtio taxythtwn....(se tetoia auksish alogwn....tha krathsoun ta granazia ???)....Eidika de oson afora gia ton disko....exw akousei pws ta BMW einai pathitika se auton ton tomea!!!!

Kai egw Bmw Compact 316 exw kai skeftomai ton compressora gia to mellon (logw ths mikroterhs kataponhshs tou kinhthra....thewritika panta) ston kafouni me compressor (pou den einai para ena kit...ftiaxto monos sou...MEXRI KAI ODHGIES EXEI MESA) sou yposxetai 170-182+ aloga...

Shmeiwsh gnwstos mou mhxanikos apo thn mercedes....efere ton compressor kit gia thn BMW tou compact 316ti kai to olo kit tou phge 3000 E.
Dystixws exw xasei epafes mazi tou kai den kserw ti egine sthn poreia!!!...
Pantws an kapoios kserei tha me endiefere na mathw sta 170-182 hp tis epidoseis mias compact 316... (0-100, auksisi katanalwshs,klp...kpl..) an fysika kserei kaneis.

FIlika panta

Fanis
18-11-04, 16:06
Gambit, αν δεν κάνω λάθος, συμπλέκτης και κιβώτιο είναι ίδια σε όλες τις Compact, οπότε αφού αντέχει τα 192PS της 2.5, αντέχει και τα 160-170 της turbo 1.6. Οτι θα χρειάζεσαι πιο συχνά αλλαγή δίσκου, πολύ πιθανόν, αλλά αυτό συμβαίνει σε όλα τα γρήγορα αυτοκίνητα.

Όσο για τον Καφούνη, επειδή δεν έχω ακούσει ποτέ τίποτα καλό, θα σου έλεγα να μείνεις μακριά.

gambit
18-11-04, 19:36
Se euxaristw fani gia thn apanthsh sou sto post mou...
Basika ofeilw na omologhsw pws den kserw gia auth thn leptomereia....
An ontws einai etsi tote exeis dikio!!!

Paidia mporeite parakalw na balete kai kana thlefwno apo ton Karra Aleko...
Thelw na mathw perissoteres leptomeries gia tuning sto diko mou!!!

pantilikis
19-11-04, 00:07
kapoia stigmh prepei na ton gnorisoume ayton ton aleko k na mas lysei oles tis apories.. isws na mas ekane k epidiksi kapoia douleia tou.. emeis theloume aloga aytos pelates.. as broume thn xrysh tomh

BMW Power
19-11-04, 11:07
kapoia stigmh prepei na ton gnorisoume ayton ton aleko k na mas lysei oles tis apories.. isws na mas ekane k epidiksi kapoia douleia tou.. emeis theloume aloga aytos pelates.. as broume thn xrysh tomh


Θα πρέπει να κάνουμε μια Τρίτη εκδρομή στο Ναύπλιο για να λύσει ο αλέκος όλες τις απορίες. Πάντως μπορείτε να δείτε δουλειά του μιας και ο MPOWER έχει τουρμπήσει στον Αλέκο. :nod:

gambit
22-11-04, 17:43
MPOWER... postare mas re file to thl ths douleias tou alekou se parakalw...

MZ3
07-12-04, 11:34
συγνωμη που επεμβαινω αλλα απειδη εχω συνεργειο bmw στον αγ.δημητριο.εξειδικευμενο(κρητικος-μαργετης).το αμαξι σου για να το κανεις 25αρι εκτος το οτι δεν μπορεις να το δηλωσεις μετα,λογο ενος καινουργιου νομου που λεει οτι μπορεις να το υπερκυβισεις μονο 10% δηλαδη απο 1600 μπορεις να το κανεις μονο 1800.με τα λεφτα που θα δωσεις για να το κανεις 25αρι θα παρεις μια μηχανη σαν γουρουνι στο τσουβαλι.στο συνεργειο προ ολιγες μερες καναμε 1 ε361600 turbo το αμαξι δουλευει 0,85bar πιεση ειναι 185 αλογα και εχει ενα χρονο εγγυηση για τα πραγματα.στα 25ρια ριχνει αρκετα.


ksanalew.. ego apo 316 oktavalvido e 46 to dilosa kanonikotata 3.400 kivika.. kinos M3 apla i to parapano pou plironis einai ena paravolo ton 800 eyro (gia iperkivismo)

MZ3
07-12-04, 11:36
εγω ειχα 316 τουρμπο απο τον καφουνη.το θεμα ειναι να μαθεις τι ωελεις απο το αυτοκινητο σου.μια μετατροπη σε τουρμπο εχει πολλα καλα αλλα και πολλες αδυναμιες.μην περιμενεις να κατεβαινεις βουτα και να το σκιζεις συνεχεια γιατι θα το παρεις στο χερι.επισης σε ενα μακρινο ταξιδακι στην τσιτα δεν αποκλειεται να σηκωσει θαρμοκρασια.φυσικα δεν θα παραβλεψω την τεραστια αυξηση ιπποδυναμης απο το ιδιο το μοτερ σου,οσο και τον τρελο ηχο της σκαστρας.εμενα παντως δεν αντεξε το μουερ και εσπασε συν τα πολλα προβληματακια που ειχε στην διαρκεια.να μου πεις αλλο καφουνης κι αλλο καρρας.τωρα παντως που το εχω κανει 320,εχω κανει 183000χλμ και το μοτερ κραταει ακομα αψογα.κι επειδη μιλησαν για κοντρες εγω που του εχω βαλει φιλτρο-προγραμμα-εξατμιση τα πηγα με τουρμπο 170αλογα και τον περασα μεχρι τα 140 που τελειωσε η κοντρα.αν εχεις υπομονη και ψαξεις θα βρεις καλο μοτερ.τιποτα δεν συγκρινεται με τον ηχο ενος εξακυλινδρου με μια εξατμιση


sostoooooooooos!!!

alexk
07-12-04, 11:59
ksanalew.. ego apo 316 oktavalvido e 46 to dilosa kanonikotata 3.400 kivika.. kinos M3 apla i to parapano pou plironis einai ena paravolo ton 800 eyro (gia iperkivismo)
Μάλλον εννοείς 3200 και όχι 3400

petrosk
30-12-04, 08:22
Kαλημερα σας

Ειμαι καινουργιος εδω. :hello: Για ποιο κινητηρα μιλατε αν ειναι 3200 ή 3400.
εχω αρκετη εμπειρια στη bmw και πιστευω οτι θα βοηθησω αρκετα.