PDA

Επιστροφή στο Forum : RS6 , M3


EVANGELOS
04-09-06, 12:36
Για κάτι merc 350 κλπ ΔΕΝ γράφω βαρίεμαι... αλλά χθές στην Κατεχάκη κατά τις 21.00 πετυχαίνω RS6 τουμπανάκι σκούρο μπλέ.
Βρίκομαι πίσω του με πολλή κίνηση και λίγο πριν την έξοδο για Περιφεριακή Ημηττού ο τύπος (που δεν πρέπει να με είχε δει καν αφου έτσι και αλλιώς με 90 πηγαίναμε λόγω traffic) το ανοίγει τσίτα...
Πύραυλος το RS και τσιμπάω κι εγώ (άλλο που δε θέλω...) sport button , κατέβασμα 3η και χώνω.
Στην είσοδο για Περιφεριακή (100-200m) τον πιάνω και μπαίνουμε μπούνια. Καπάκι τρώω κίνηση στη μάπα κόβω τελείως (μην έχουμε και κανά ατύχημα) και τελικά φτάνει 1ος στα διόδια.
Φεύγω από διόδια αρκετά μετά (μπούφος ο υπάλληλος έκανε μία ώρα με τα ρέστα...) και πλακώνομαι να τον προλάβω , όπως και έγινε λίγο πριν το τούνελ, ο μάγκας με κόβει από καθρέπτη (κανά 20άρι μέτρα πρίν τον φτάσω) και σανιδώνει , οπότε πάμε μπούνια (200+) για κάνα 2λεπτο.
Γεγονός είναι ότι ούτε έφυγε ούτε τον έφτασα (αλλά ο δρόμος ΔΕΝ ήταν άδειος οπότε και οι δύο φυλαγόμασταν , ειδικά στις κλειστές δεν έχεις ορατότητα στην έξοδο της στροφής και μπορεί να βρεθείς μπροστά σε fiat με 50Km/h άνετα...).
Το Rs έμπαινε καλύτερα αλλά και το Μ κρατήθηκε καλά (αν και λόγω μάπα ελάστικών έβαλα dsc on) σε κάποια κλειστά άνοιγε και σε κάποια ανοικτά μάζευα
Σε ρεπρίζ πάντως το RS δεν παίζεται αφού για να κρατηθώ είχα συνεχώς 4ες με πάνω από 6000 rpm... εκεί δηλαδή που στους άλλους ρίχνω κολώνες για πλάκα με το RS πάλευα πραγματικά ....
Η φάση ανέβασε αδρεναλίνη full.

Στην διχάλα για Μαρκόπουλο χωρίσαμε , κορναριστήκαμε , χαιρετηθήκαμε και όλα καλά.

Τελικά :

1) To RS6 είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ γρήγορο , και παρά τους περίπου 2tn "μπαίνει" απίστευτα καλά

2) Το Μ3 με το που γεμίσει την 2α είναι ΑΛΛΟΥ

3) ΘΕΛΩ ΛΑΣΤΙΧΑ .....

4) Ευχαριστώ την Μ GmBh

S38B38 Monsta
04-09-06, 13:19
Ενδιαφέρουσα περιγραφή.

Το RS6 είναι 450 αν δε κάνω λάθος? Αν ναι τότε ίσως στα 200+ να σου έκανε κάποια διαφορά?

sakkunen
04-09-06, 18:37
Το RS6 παντως βγηκε αρκετα εξελιγμενο, με ηλεκτρονικα ρυθμιζομενη αναρτηση, bi-turbo κινητηρα κ τουμπανιζε εμφανιση.

Υ.Γ Δοξα κ τιμη σ αυτους που σχεδιασαν την Περιφερειακη Υμηττου!!!:clap: :clap:

santo
04-09-06, 18:45
Υ.Γ Δοξα κ τιμη σ αυτους που σχεδιασαν την Περιφερειακη Υμηττου!!!:clap: :clap:
:+1: :+1: ΟΛΕ!!

alexk
04-09-06, 18:45
Υ.Γ Δοξα κ τιμη σ αυτους που σχεδιασαν την Περιφερειακη Υμηττου!!!:clap: :clap:

:+1:
Είπαμε Imittos Ring SuperStage!!!

EVANGELOS
04-09-06, 20:05
Ενδιαφέρουσα περιγραφή.

Το RS6 είναι 450 αν δε κάνω λάθος? Αν ναι τότε ίσως στα 200+ να σου έκανε κάποια διαφορά?

Και στα 200- πιό γρήγορο είναι το RS απλά το Imittos-Ring (:bananasmi ) δεν είναι ευθεία και είχε και traffic που σε έκανε να κόβεις...
Η κ@υλα δεν ήταν η "κόντρα" που έτσι και αλλιώς ΔΕΝ έγινε ποτέ αλλά το "car chase" που μαμούσε και τελικά έγινε με αρκετή ασφάλεια αφου κανείς από τους δύο δεν κοκάλλωσε ποτέ ή δεν έκλεισε-ενόχλησε κανέναν διερχόμενο...:bugeye: :bugeye:

NICK_M3
05-09-06, 09:52
μπραβο ρε συναδελφε!!!!
πάντως τα ρημαδια αυτα πάνε εξαιρετικα!!!!!
είχα πετυχει ενα παληκάρι με ένα ποντικι 550!!!!!
ανοιξαμε για πλάκα και περα απο τα 2 αμάξια που έφαγα κατευθείαν είχε και απίστευτο θορυβο!!!!!
πάντως το Μ3 στέκεται πολυ καλά δίπλα στο μαμα!!!

Panoz
05-09-06, 12:13
Και στα 200- πιό γρήγορο είναι το RS απλά το Imittos-Ring (:bananasmi ) δεν είναι ευθεία και είχε και traffic που σε έκανε να κόβεις...
Η κ@υλα δεν ήταν η "κόντρα" που έτσι και αλλιώς ΔΕΝ έγινε ποτέ αλλά το "car chase" που μαμούσε και τελικά έγινε με αρκετή ασφάλεια αφου κανείς από τους δύο δεν κοκάλλωσε ποτέ ή δεν έκλεισε-ενόχλησε κανέναν διερχόμενο...:bugeye: :bugeye:

Ακριβώς....Τα ίδια αισθάνθηκα και εγω με το Supra...κάποιες φορές, τα παιχνίδια είναι καλύτερα απο τις στημένες κόντρες.

P.S. 19ρια έβαλες??

EVANGELOS
05-09-06, 14:26
Λέω να μην... ώπα μην :smashtard ...

1) Θα έρθω σε coffee να δείτε από κοντά τα OZ δεν είναι και χάλια...

2)Μτχ μαμά 19" έως 1200 euro με ελαστικά βρίσκω μόνο από e-bay αλλά το φοβάμαι ...

3) Με 1000-1200 μπάζω brand new 18άρια ελαστικά και από ότι έχω διαβάσει (evo.uk,M3forum,κτλ) η καλύτερη διάσταση για το Μ3 είναι τα 18"

4) Με τα χρήματα της 19άρας μπάζω tein με edfc και front strut ....

p.s.Και ΟΝ-TOPIC

Άνοιξα (από στάση) χθές με το TDM 850 (μοντ.95' 85hp-180kgr) του κολλητού (σήμερα το πούλησε οπότε ήταν ευκαιρία να τον συννετήσω...) στην άνοδο της Κατεχάκη από φανάρια Παπάγου έως την 1η δεξιά.
Βρέθηκε στο φανάρι και ένα μαύρο ΤΤ...:bananasmi
Το TDM έφυγε 1ο (εγώ κοίταγα τον ΤΤ μήπως και ψηθεί να το ανοίξει... και άργησα λίγο) στο κούμπωμα 3ης και αφού άφησα 1mm προφίλ στην άσφαλτο βρέθηκα ΠΟΛΥ μπροστά και σταμάτησα ΠΟΛΥ πριν την στροφή αφου η διαφορά ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΑ.
Ο κολλητός ΔΕΝ το πίστευε τόση διαφορά (καλά δεν είναι και γνώστης) και χάρηκε ιδιαιτέρως που το πουλάει.
Το ερώτημα βέβαια είναι που είναι το TT οεο....

Αυτά τα ανώριμα για σήμερα...

MZ3
05-09-06, 19:43
Λέω να μην... ώπα μην :smashtard ...

1) Θα έρθω σε coffee να δείτε από κοντά τα OZ δεν είναι και χάλια...

2)Μτχ μαμά 19" έως 1200 euro με ελαστικά βρίσκω μόνο από e-bay αλλά το φοβάμαι ...

3) Με 1000-1200 μπάζω brand new 18άρια ελαστικά και από ότι έχω διαβάσει (evo.uk,M3forum,κτλ) η καλύτερη διάσταση για το Μ3 είναι τα 18"

4) Με τα χρήματα της 19άρας μπάζω tein με edfc και front strut ....

p.s.Και ΟΝ-TOPIC

Άνοιξα (από στάση) χθές με το TDM 850 (μοντ.95' 85hp-180kgr) του κολλητού (σήμερα το πούλησε οπότε ήταν ευκαιρία να τον συννετήσω...) στην άνοδο της Κατεχάκη από φανάρια Παπάγου έως την 1η δεξιά.
Βρέθηκε στο φανάρι και ένα μαύρο ΤΤ...:bananasmi
Το TDM έφυγε 1ο (εγώ κοίταγα τον ΤΤ μήπως και ψηθεί να το ανοίξει... και άργησα λίγο) στο κούμπωμα 3ης και αφού άφησα 1mm προφίλ στην άσφαλτο βρέθηκα ΠΟΛΥ μπροστά και σταμάτησα ΠΟΛΥ πριν την στροφή αφου η διαφορά ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΑ.
Ο κολλητός ΔΕΝ το πίστευε τόση διαφορά (καλά δεν είναι και γνώστης) και χάρηκε ιδιαιτέρως που το πουλάει.
Το ερώτημα βέβαια είναι που είναι το TT οεο....

Αυτά τα ανώριμα για σήμερα...



δωσε μου την adreess σου να σου στειλω καμια κουτα λιπτον να κερνας τον κοσμο γιατη μαλον τα δικα σου θα σου εχουν τελειωση με το ρυθμο που τα δινεις :icon02:

jackdaniels
05-09-06, 19:51
Για κάτι merc 350 κλπ ΔΕΝ γράφω βαρίεμαι... αλλά χθές στην Κατεχάκη κατά τις 21.00 πετυχαίνω RS6 τουμπανάκι σκούρο μπλέ.
Βρίκομαι πίσω του με πολλή κίνηση και λίγο πριν την έξοδο για Περιφεριακή Ημηττού ο τύπος (που δεν πρέπει να με είχε δει καν αφου έτσι και αλλιώς με 90 πηγαίναμε λόγω traffic) το ανοίγει τσίτα...
Πύραυλος το RS και τσιμπάω κι εγώ (άλλο που δε θέλω...) sport button , κατέβασμα 3η και χώνω.
Στην είσοδο για Περιφεριακή (100-200m) τον πιάνω και μπαίνουμε μπούνια. Καπάκι τρώω κίνηση στη μάπα κόβω τελείως (μην έχουμε και κανά ατύχημα) και τελικά φτάνει 1ος στα διόδια.
Φεύγω από διόδια αρκετά μετά (μπούφος ο υπάλληλος έκανε μία ώρα με τα ρέστα...) και πλακώνομαι να τον προλάβω , όπως και έγινε λίγο πριν το τούνελ, ο μάγκας με κόβει από καθρέπτη (κανά 20άρι μέτρα πρίν τον φτάσω) και σανιδώνει , οπότε πάμε μπούνια (200+) για κάνα 2λεπτο.
Γεγονός είναι ότι ούτε έφυγε ούτε τον έφτασα (αλλά ο δρόμος ΔΕΝ ήταν άδειος οπότε και οι δύο φυλαγόμασταν , ειδικά στις κλειστές δεν έχεις ορατότητα στην έξοδο της στροφής και μπορεί να βρεθείς μπροστά σε fiat με 50Km/h άνετα...).
Το Rs έμπαινε καλύτερα αλλά και το Μ κρατήθηκε καλά (αν και λόγω μάπα ελάστικών έβαλα dsc on) σε κάποια κλειστά άνοιγε και σε κάποια ανοικτά μάζευα
Σε ρεπρίζ πάντως το RS δεν παίζεται αφού για να κρατηθώ είχα συνεχώς 4ες με πάνω από 6000 rpm... εκεί δηλαδή που στους άλλους ρίχνω κολώνες για πλάκα με το RS πάλευα πραγματικά ....
Η φάση ανέβασε αδρεναλίνη full.

Στην διχάλα για Μαρκόπουλο χωρίσαμε , κορναριστήκαμε , χαιρετηθήκαμε και όλα καλά.

Τελικά :

1) To RS6 είναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ γρήγορο , και παρά τους περίπου 2tn "μπαίνει" απίστευτα καλά

2) Το Μ3 με το που γεμίσει την 2α είναι ΑΛΛΟΥ

3) ΘΕΛΩ ΛΑΣΤΙΧΑ .....

4) Ευχαριστώ την Μ GmBh

Χμμμμμ, επίσης φύσαγε αντίθετος άνεμος κι ήταν ανηφορικά για το Μ3 μόνο, α και μετά που πέρναγε το RS6 κάποιος έβρεχε των δρόμο και γλυστραγα!΄Δικαιολογίες, στην υγειά σου το τσάγιασμα :icon_kidr

kapamaru
06-09-06, 02:07
ΤΟ RS6 EINAI ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ Μ5 ΑΔΕΛΦΙΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΒΛΕΠΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΙΣΟ ΕΛΙΚΑΚΙ

bimmer-corfu
06-09-06, 07:25
Βρε παιδιά γιατί η BMW δεν βγάζει το πίσω σήμα φωτιζόμενο ώστε να το βλέπουν καλύτερα όσοι πίνουν τσάι?

alexk
06-09-06, 08:45
Τι αμερόληπτοι που είμαστε όλοι.
Καθόλου φανατισμός...

ΥΓ : Μην γράφετε με κεφαλαία!!!

Panoz
06-09-06, 10:09
2)Μτχ μαμά 19" έως 1200 euro με ελαστικά βρίσκω μόνο από e-bay αλλά το φοβάμαι ..

Να μη το φοβάσαι...αν είναι καταξιωμένος πωλητής δε θα έχεις κανένα πρόβλημα....

bmwlover
06-09-06, 11:27
Χμμμμμ, επίσης φύσαγε αντίθετος άνεμος κι ήταν ανηφορικά για το Μ3 μόνο, α και μετά που πέρναγε το RS6 κάποιος έβρεχε των δρόμο και γλυστραγα!΄Δικαιολογίες, στην υγειά σου το τσάγιασμα :icon_kidr

Φιλε evangele συμφωνω και εγω στην υγεια σου το κερασμα αλλα κατ εμε σε ενα κυνηγητο και σε μια κοντρα δεν εχει σημασια αν χασεις η αν κερδισεις (καλα μη λεμε και λαλακιες οταν κερδιζεις ειναι καλυτερα) αυτο που εχει σημασια ειναι το αισθημα της αδρεναλινης και του χαβαλε αρκει και ο αντιπαλος να ειναι χαβαλες και να μην ειναι καφρος.

Τεσπα ευγε Φιλε :D μου συνεχισε ετσι σε λιγο θα εισαι διασημος, αφου η τροχαια :pth: ετοιμαζει το σχετικο

wanted
bmw m3 μαυρο με
oz ζαντικο και οδηγο
σιφουνα που δεν αφηνει τιποτα χωρις να το κυνηγησει :eek:

danis
06-09-06, 13:10
Άνοιξα (από στάση) χθές με το TDM 850 (μοντ.95' 85hp-180kgr) του κολλητού (σήμερα το πούλησε οπότε ήταν ευκαιρία να τον συννετήσω...) στην άνοδο της Κατεχάκη από φανάρια Παπάγου έως την 1η δεξιά.
Βρέθηκε στο φανάρι και ένα μαύρο ΤΤ...:bananasmi
Το TDM έφυγε 1ο (εγώ κοίταγα τον ΤΤ μήπως και ψηθεί να το ανοίξει... και άργησα λίγο) στο κούμπωμα 3ης και αφού άφησα 1mm προφίλ στην άσφαλτο βρέθηκα ΠΟΛΥ μπροστά και σταμάτησα ΠΟΛΥ πριν την στροφή αφου η διαφορά ήταν ΤΕΡΑΣΤΙΑ.
Ο κολλητός ΔΕΝ το πίστευε τόση διαφορά (καλά δεν είναι και γνώστης) και χάρηκε ιδιαιτέρως που το πουλάει.


Δεν θέλω να γίνω κακός αλλά ένα νορμάλ TDM είναι αρκετά πιο γρήγορο έως τα 400 μέτρα από το M3(12,5 τα 400μ).Όταν λες στο κούμπωμα 3ης,είναι τελείως ουτοπικό στην πράξη εκτός αν ο φίλος σου είναι κουλαμάρι ή το μηχανάκι του ήταν εντελώς χρέπι και τότε καλά έκανε και το πούλησε...:nod:
Απλά επειδή ασχολούμαι αρκετά με τα μηχανάκια,δεν μπορώ να ακούω τέτοια...:nixweiss:


Το κοντρικό με το RS6 πρέπει να ήταν δυνατή εμπειρία.:dblthumb2

Action Man
06-09-06, 13:25
ΤΟ RS6 EINAI ΣΤΗΝ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ Μ5 ΑΔΕΛΦΙΑ ΚΑΙ ΕΚΕΙ ΒΛΕΠΕΙ ΜΟΝΟ ΤΟ ΠΙΣΟ ΕΛΙΚΑΚΙ

Δώσε δύναμη kapamaru!!!:dblthumb2
Kαλό το rs6.....αλλα πράγματι τρώει ξύλο απο την Μ5.

sakkunen
06-09-06, 19:14
Δώσε δύναμη kapamaru!!!:dblthumb2
Kαλό το rs6.....αλλα πράγματι τρώει ξύλο απο την Μ5.

Απο ποια γενια Μ5?Την ε39?:sleeping: :party:
Δυσκολο.Την ε60 ναι.

Action Man
06-09-06, 20:42
Απο ποια γενια Μ5?Την ε39?:sleeping: :party:
Δυσκολο.Την ε60 ναι.
Γούστα ειναι αυτά ρε Κώστα.......γρηγορότερο απο την ε39 είναι......απο στήσιμο όμως.......:friday:

EVANGELOS
06-09-06, 20:49
Όπα παιδιά ένα , ένα ...

Ποτέ δεν είπα δικαιολογία για το RS απλά ούτε αυτός ούτε εγώ στηθήκαμε (να με πάρει κανονικά και με το νόμο). Εξάλλου δε νομίζω να πιστεύει κανείς ότι σε 400-άρι από στάση 4wd με 100+ Hp (τσιγκλισμένο 200+hp) θα έρθει 2ο... Δείτε post Πάνου , το chase είναι όλα τα λεφτά και (είτε λόγω traffic , είτε δεν το πάτησε τέρμα) το RS στα στροφιλίκια του Ημμηττού δεν άνοιξε διαφορά ΠΟΤΕ...

Το TDM όπως είπα ήταν μοντ. 94-95 (ακόμα πρέπει να υπάρχει η αγγελία στην Χ.Ε. , χθες έγινε η μεταβίβαση) και όντως από κούμπωμα 3ης και έως τα 140-160 (δε γέμισα καν 4η) που έκοψα η διαφορά ήταν ΠΟΛΥ μεγάλη (όσο κουλός και αν είναι ο κολλητός δε νομίζω εγώ να είμαι κανάς Γασπαράτος...). Στα 0-100 προφανώς και είναι καλύτερο το ΤDM και ίσως κοντράκιας να το πήγαινε καλύτερα αλλά είπαμε αυτά είναι φιλικά για να μάθουμε το Μ3...Παρεπιπτόντως τις μετρήσεις 0-400 σε τόσο παλιά μηχανάκια ή και αυτοκίνητα που έγιναν χωρίς Vbox μην τις παίρνεται και τοις μετρητοίς...

Ναι θα ηρεμήσω λίγο (το σκέφτηκα κι εγώ με τους μπλέ) αν και δεν έχει λάβει χώρα σφήνα ή άλλης επικίνδυνη πάσης φύσεως μανούβρα... γιατί ο χαβαλές εύκολα γίνεται λαλακία και μετά :banghead: :banghead:

Ρε Πάνο θα ανεβάσω zoom photo , τα ΟΖ αρχίζουν και μου αρέσουν (αλλά τι να κάνω που είσαι πνευματικός father στα Μ και η επιμονή σου με βάζει σε σκέψεις...)

Θεωρητικά το RS6 μαμά έχει 0-100km/h 4.7sec και άρα πάιζει με το Μ5 Ε60 ή το Μ6 από την άλλη ένα καλό Ε39 ή ακόμα και ένα καλοστημμένο Μ3 σε πίστα (ή σε στροφιλίκι τύπου Ημηττός)μπορεί και να κάνει καλύτερο χρόνο ... άλλη απόκριση η ατμόσφαιρα είναι και το μπλοκέ ... δε ξέρω αν κάποιος έχει επίσημους χρόνους από Nurburgring ας δώσει Link

Τέλος για tsai πολλά θα δώσουμε πολλά θα πιούμε αρκεί να προσέχουμε και να γίνεται η φάση για ΧΑΒΑΛΕ μόνο ...
Σε κανά καφέ να σας πω φάση με gsx-r 750 που στα 140 σηκώθηκε καντήλι και με χαιρετούσε και έμεινα :icon11: :icon11:. Τελικά οι καλύτερες φάσεις γίνονται με πολύ γρηγορότερα αμάξια-μηχανές (evo - τουμπανάκια , supersport κλπ) που και το δικό σου check-άρεις και έχεις και χαβαλέ στο τέλος... τους γαμπρούς με τα boxster, τα merc και τα s2k με τα 20άρια ζαντικά με offset από ferrari που στο φανάρι μετά το τσάι παθαίνει αγκύλωση ο σβέρκος τους και κοιτάνε μόνο μπρός δεν αντέχω ...

kapamaru
07-09-06, 02:18
Εχουμε και Κ1200R .εκει να δεις τσαι .........αρωματικο 2,8sec .Φερτε και RS6 και 8 και 10 και οτι θελετε

EVANGELOS
11-09-06, 13:58
Και όμως είχα δίκιο....
Μπήκα στο www.track-challenge.com και έκανα comparisson Μ3 Ε46 με RS6 ιδού τα αποτελέσματα (θεωρώ ότι και οι δύο οδηγοί ήταν εξίσσου καλοί...)

Hockenheim Μ3 RS6
Round time 1.17,6 min 1.17,6 min
Nuerburgring
Round time 8.22 min 8.20 min

Transverse Acceleration
Standard Courve 1,1 g 1,1 g
at Speed 164 Km/h 93 Km/h

Acceleration/Braking
0 - 200 - 0 Km/h 23,2 s 24,4 s

Handling
Slalom Course (36m) 123 Km/h 118 Km/h
Evasive Course (110m) 136 Km/h 137 Km/h

Γενικά το Μ3 ανοίγει στις στροφές και χάνει στις ευθείες...

Άρα δεν είναι περίεργο που στο στροφιλίκι του Ημηττού δεν άνοιξε διαφορά ποτέ.