PDA

Επιστροφή στο Forum : Μπλοκέ διαφορικό σε Ζ4


mpikounis
25-05-04, 08:00
Έχει κανεις βαλει μπλοκέ διαφορικό σε Ζ4;

Απο ο,τι γνωρίζω υπάρχει η λύση του να κανεις μπλοκε το διαφορικο σου με μικρο σχετικα κόστος. Αυτο που δεν γνωριζω ειναι αν το εχει κανει κανεις και αν αντεξε, αν δουλευε σωστα κλπ.

Η 2η λυση θα ηταν μπλοκε απο Μ3 Ε46. Εχω ακουσει οτι η πισω γεφυρα "κουμπωνει" ως εχει αλλα θελεις ζαντες με αλλο offset. Ισχυει κατι τετοιο; Το εχει δοκιμασει κανεις; Και απο κοστος;

Strax
25-05-04, 09:53
Μπλοκέ διαφορικό! Δυο λέξεις που έχουν κυριολεκτικά στιγματίσει την προσωπικότητά μου. Η αλήθεια είναι ότι έζησα μια απίστευτη περιπέτεια κοροϊδίας και εξαπάτησης στην προσπάθειά μου να βάλω μπλοκέ στο προηγούμενό μου αμάξι! :mad: Δεν θέλω να επεκταθώ (προς το παρόν :mad: )αλλά κατέληξα στο μπλοκέ διαφορικό του Μπούμπη που νομίζω ότι θα καλύψει πλήρως τις ανάγκες σου. Το αμάξι που το είχα ήταν ένα Slk 225 Hp με 32 κιλά ροπή, οπότε και από πλευράς δύναμης έχει τεσταριστεί (αν και ο Μπούμπης έχει κάνει πολλές βελτιώσεις από τότε).
Για τη λύση του Μ3 σίγουρα θα ήταν πιο καλή, αλλά πιστεύω ότι κινδυνεύεις να φύγεις τόσο πολύ σε κόστος, που αξίζει έστω και μια ευκαιρία στο μπλοκέ του Μπούμπη ακόμα και αν καταλήξεις τελικά στη λύση Μ3!

MPOWER
25-05-04, 11:26
Φίλε Μιχάλη, λοιπόν έχεις...
τα ίδια ημιαξώνια με το 328Ci, και όλα τα diesel 318-320 Ε46
τα ιδια πάνω ψαλίδια με όλα τα Ε46
τα ιδια κάτω ψαλίδια με όλα τα Χ3
και τέλος διαφορετική γέφυρα, βασικό ψαλίδι και διαφορικό από όλα τα άλλα BMW!

Οπως καταλαβαίνεις δεν θα είναι εύκολο :p να ταιριάξεις το πίσω σύστημα από Μ3 Ε46 χωρίς πατέντες!
Γι' αυτό λοιπόν θα προτείνω και εγώ να αρχίσεις τουλάχιστον απο τον Μπούμπη !!!

BMW Power
25-05-04, 12:12
Οπότε σύμφωνα με αυτά που λέει ο MPOWER εγώ που επίσης θέλω μπλοκέ δεν θα δυσκολευτώ να βάλω την γέφυρα του Μ3 στο 330. γνωρίζει όμως κανείς περίπου το κόστος αυτής της αλλαγής? Μήπως είναι πολύ πιο μακρύ ή κοντό το βήμα του M3? :confused:

Strax
25-05-04, 14:37
Το βήμα του M3 E46 είναι 3.63 αν θυμάμαι καλά! Τώρα το 330i έχει 2.93 το χειροκίνητο και 3.38 το αυτόματο, όπως είναι το δικό σου. Θα κοντύνεις λίγο δηλαδή, κυρίως στις ψηλές ταχύτητες. Πάντως μπορείς να συνδυάσεις και ένα 6τάχυτο για μια ακόμα ταξιδιάρικη σχέση! Από ότι φαίνεται οι υπόλοιπες 5 σχέσεις δεν διαφέρουν μεταξύ 5τάχυτου αυτόματου και 6τάχυτου χειροκίνητου! Ιδανικός συνδυασμός θα έλεγα, μπλοκέ από Μ3 και 6άρι manual :)

MPOWER
25-05-04, 14:47
Το βήμα του M3 E46 είναι 3.62 (Σιγά τη διαφορά)

BMW Power
25-05-04, 14:48
Thanks for the tips strax αλλά πρέπει να μάθω και το κόστος αυτών των αλλαγών. Πάντως θα ήταν πολύ καλό αν μπορούσα να συνδυάσω κιβώτιο, άξονα, διαφορικό και πίσω γέφυρα από Μ3. ;)

MPOWER
25-05-04, 14:50
Μπορείς να πάρεις και Μ3!!! :p

BMW Power
25-05-04, 15:12
Μπορείς να πάρεις και Μ3!!! :p

Ναι και Ferrari μπορώ να πάρω αρκεί να μου δώσεις τα χρήματα. :(

Εσύ που μπορείς να πάρεις Μ3 γιατί δεν το κάνεις????? :mad:

stef
25-05-04, 22:35
Έχουμε παραδείγματα από κοινό μας φίλο με τον Strax όπου το μπλοκέ του Μπούμπη δεν έχει δουλέψει όπως θα έπρεπε!
Η καλύτερη λύση είναι απευθείας αγορά απο quaife ή racelogic!

BMW Power
27-05-04, 14:47
Έχουμε παραδείγματα από κοινό μας φίλο με τον Strax όπου το μπλοκέ του Μπούμπη δεν έχει δουλέψει όπως θα έπρεπε!
Η καλύτερη λύση είναι απευθείας αγορά απο quaife ή racelogic!

Δυστυχώς η quaife δεν διαθέτει διαφορικό για κανένα Ε46 η racelogic έχει μόνο traction control οπότε δεν μας ενδιαφέρει, έτσι καταλήγουμε στον πολυαγαπητό μας Μπούμπη. Και ο θεός βοηθός. :p

stef
27-05-04, 23:19
Η Quaife κατασκευάζει για Ε46 κατόπιν παραγγελείας!
Ρώτισε γνωστός μου στο εργοστάσιο!
Βέβαια έχει ένα κόστος της τάξεως των 2,500 euros....

mpikounis
28-05-04, 07:58
Έχουμε παραδείγματα από κοινό μας φίλο με τον Strax όπου το μπλοκέ του Μπούμπη δεν έχει δουλέψει όπως θα έπρεπε!
Η καλύτερη λύση είναι απευθείας αγορά απο quaife ή racelogic!
Τι εννοείς "δεν έχει δουλέψει όπως θα έπρεπε"; Έσπασε το διαφορικό ή μετα απο λιγο καιρο δεν ηταν πλεον μπλοκέ; Και ο Μπούμπης δεν ανέλαβε να το διορθώσει;

stef
01-06-04, 00:07
Δεν ήταν πλέον μπλοκέ...!
Και από ότι ξέρω ο Μπούμπης θεωρείται τοπ στους εκκεντροφόρους...

BMW Power
01-06-04, 11:36
Εγώ πάντως δεν θα εμπιστευόμουν να πάρω εκκεντροφόρους από κάποιον “no name” μιας και είναι πιο πολύτιμο το μοτέρ από το διαφορικό αλλά το μπλοκέ είναι μια διαφορετική υπόθεση. Πολύ κακώς βέβαια που δεν προσφέρεται από την BMW και έχει αντικατασταθεί με τα DSC και τις λοιπές βλακείες, που είναι μεν πολύ χρίσμα για να μην σκοτωθείς αν κάνεις βλακεία, αλλά ουσιαστικά δεν μπορείς να παίξεις. :mad: Οπότε απλά το θεωρώ πολύ χρήσιμο. Το κόστος βέβαια των 2.500€ που αναφέρει ο stef είναι υπερβολικό για ένα μπλοκέ και πιστεύω ότι κοντά σε αυτή την τιμή θα βρίσκεται και η πίσω γέφυρα του Μ3 οπότε δεν το συζητώ για το τι προτιμώ. ;)

DUKE
01-06-04, 13:42
Apo osoy exw akoysei, sthn Ellada o kalyteros einai o Mpoumpis.
Mporei na yparxoyn mikra problhmata, alla syni8ws ta analambanei ekeinos.
An exeis ta lefta kalytera na pas na pareis kati epwnymo opws soy eipe o Stefanos...

Pandws na soy to kanei o Mpoumpis mploke, den einai polla lefta, kai den xaneis tipota :D

BMW Power
01-06-04, 20:59
Pandws na soy to kanei o Mpoumpis mploke, den einai polla lefta, kai den xaneis tipota :D


Αυτό πιστεύω και εγώ. Μιας και δεν υπάρχει περίπτωση να καταστρέψεις το διαφορικό σου και μιας και το κόστος είναι σχετικά μικρό, δεν έχεις να χάσεις τίποτε δοκιμάζοντάς το. Έτσι θα γίνει μάλλον. ;)

popolaros
08-06-04, 23:32
opos eipe kai o stef ego tha pigena gia eponima kai sinama pio olokliromenes protasis opos ipothike apo quaife kai racelogic............... an einai pou leei o logos na paro ena amaksi ton 50.000 euro+ kai meta na trexo ston x ,y mpoumpi ..................kalitera na min balo

stef
19-06-04, 01:07
Έχω την εντυπωση πως η Bmw αργά ή γρήγορα θα ξεκινίσει πάλι την διάθεση Lsd!Από 1/1/2005 το ΜΙΝΙ θα διατίθεται κατόπιν παραγγελείας!Λέτε τα Βmw να μείνουν απ 'εξω...? :(

BMW Power
21-06-04, 20:20
Έχω την εντυπωση πως η Bmw αργά ή γρήγορα θα ξεκινίσει πάλι την διάθεση Lsd!Από 1/1/2005 το ΜΙΝΙ θα διατίθεται κατόπιν παραγγελείας!Λέτε τα Βmw να μείνουν απ 'εξω...? :(


Αυτό ομολογώ ότι δεν το ήξερα και μακάρι να αρχίσει η διάθεση μπλοκέ από την μαμά εταιρία αλλά δυστυχώς το βλέπω από χλωμό έως κατακίτρινο :(

Strax
22-06-04, 08:20
Θα συμφωνήσω ότι είναι μάλλον χλωμό, μια και με τα ηλεκτρονικά η BMW καλύπτει το 99,9% των πελατών της και μένει και το μικρό ποσοστό των γνωστών βλαμμένων στους οποίους λέει ουσιαστικά να πάρουν κάποιο Μ. Το κακό για εμάς είναι βέβαια ότι η μεγάλη ανάγκη για μπλοκέ υπάρχει μόνο στους ελληνικούς δρόμους, των οποίων το επίπεδο πρόσφυσης δεν έχει καμμία σχέση με τους δρόμους όλου του υπόλοιπου κόσμου. Γιαυτό η "ζήτηση" για μπλοκέ είναι πολύ μικρή για να ασχοληθεί η BMW! To Mini (το Cooper S) δεν πατάει κυριολεκτικά πουθενά και λογικά από εκεί προέκυψε η χρήση μπλοκέ!

aVog
09-07-04, 11:18
Ρε παιδιά έχουμε μήπως κανένα νεο σχετικά με το ζήτημα του μπλοκέ σε Ζ4 γιατί έχω αρχήσει και το ζητάει ο οργανισμός μου. Το αμάξι αυτό με μπλοκέ θα ήταν κάτι μαγικό. αν κάποιος έχει μάθει τίποτα να μου το πεί να το εξετάσω. αλήθεια το μπλοκέ του φιλου σας του μπούμπη πόσο περίπου να κοστίζει. και τέλος για να σου βάλει μπλοκέ σου βγάζει το δικό σου διαφορικό ή το προσαρμόζει?

mpikounis
09-07-04, 11:41
Ρε παιδιά έχουμε μήπως κανένα νεο σχετικά με το ζήτημα του μπλοκέ σε Ζ4 γιατί έχω αρχήσει και το ζητάει ο οργανισμός μου. Το αμάξι αυτό με μπλοκέ θα ήταν κάτι μαγικό. αν κάποιος έχει μάθει τίποτα να μου το πεί να το εξετάσω. αλήθεια το μπλοκέ του φιλου σας του μπούμπη πόσο περίπου να κοστίζει. και τέλος για να σου βάλει μπλοκέ σου βγάζει το δικό σου διαφορικό ή το προσαρμόζει?
Απο όσο γνωρίζω (χωρίς να είμαι 100%) στον Μπούμπη πας το δικό σου διαφορικό (όχι ολόκληρο αμάξι!) και στο κάνει μπλοκέ. Το κόστος είναι σχετικά μικρό (θα υπέθετα κάτω από 1000€). Δεν ξέρω πόσο χρόνο θέλει, αν το κάνει για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο κλπ. Ίσως κάποιος που τον ξέρει (Strax!) να τον έπαιρνε ένα τηλέφωνο να μάθει λεπτομέριες!

BMW Power
09-07-04, 15:13
Απο όσο γνωρίζω (χωρίς να είμαι 100%) στον Μπούμπη πας το δικό σου διαφορικό (όχι ολόκληρο αμάξι!) και στο κάνει μπλοκέ. Το κόστος είναι σχετικά μικρό (θα υπέθετα κάτω από 1000€).


Έτσι ακριβώς είναι Μιχάλη όπως τα λές αλλά μιας και είμαστε 3 προς το παρών που ενδιαφερόμαστε για μπλοκέ μπορούμε να κατεβάσουμε την τιμή. Θα συζητηθεί το θέμα την Δευτέρα στο meeting. ;)

aVog
09-07-04, 15:18
Οι τρείς να υποθέσω οτι είμαστε, εσυ, ο μιχαλης και εγω? είμαι μεσα. καλή φαση!!!

BMW Power
09-07-04, 15:22
Οι τρείς να υποθέσω οτι είμαστε, εσυ, ο μιχαλης και εγω? είμαι μεσα. καλή φαση!!!

Ακριβώς!!! Και είναι ίσως ώρα να χρησιμοποιήσουμε την δύναμη των έως τώρα 115 ατόμων του forum μας!!! ;)

stef
12-07-04, 17:19
Θα σας πω το απόγευμα στη συνάντηση για μπλοκέ της Ζ4!
Υπομονή

MPOWER
22-07-04, 13:15
3.91 Limited Slip Differential

Part #: D773-0460

Price: $2499.00

Labor Units: 58.0
Required Products: SMG equipped cars require special transmission software for use with the 3.91 differential ($349.00; Part #D902-34A6D)
Special Notes: Sold on an exchange basis. $1800.00 refundable core deposit required.
Point Value: 2



The shorter 3.91 gearing takes advantage of torque multiplication for a substantial increase in torque delivered to the road. The improved acceleration comes with only a minor increase in engine speeds at cruise and no effective reduction in top speed potential. The 3.91 ratio was selected in order to enable the car to attain a speed of 60 mph without introducing a second to third gear shift, which would otherwise slow down 0-60 mph times.

The Dinan 3.91 Limited Slip Differential delivers what is perhaps the greatest "bang for the buck" in terms of improved and more immediate acceleration from the M3..

Strax
22-07-04, 13:40
Δυστυχώς, το συγκεκριμένο προϊόν αναφέρεται σε πιο κοντό διαφορικό σε Μ3 Ε46 που έχουν ήδη μπλοκέ. Γι' αυτό έχουν και core deposit! Πρέπει να τους στείλεις δηλαδή το Μ3 Ε46 μπλοκέ σου... :rolleyes:

MPOWER
22-07-04, 13:51
Ναι έτσι είναι και για τα τρίλιτρα έχουν modifications αλλά παραμένουν χωρίς μπλοκέ! Παντελώς άχρηστο δηλαδή!

Strax
22-07-04, 13:57
Δεν είναι τελείως άχρηστο! Είναι πιο κοντό βήμα για τα τρίλιτρα 6τάχυτα που έχουν αρκετά μακριές σχέσεις και μπορούν να κερδίσουν με ένα πιο κοντό βήμα, χωρίς μεγάλους συμβιβασμούς.

MPOWER
22-07-04, 14:23
Απλά δεν χρειάζεται να το στείλεις στην Αμερική....ούτε να πληρώσεις ένα κάρο λεφτά! Το κάνεις και εδώ ψιλοτσάμπα!

aVog
22-07-04, 15:13
Απλά δεν χρειάζεται να το στείλεις στην Αμερική....ούτε να πληρώσεις ένα κάρο λεφτά! Το κάνεις και εδώ ψιλοτσάμπα!


Ρε παιδιά δεν το πολυ κατάλαβα, δεν επιασα τι διαφορά θα δώ εγώ. Για εξηγήστε μου λιγάκι
Ευχαριστώ εκ των πρωτερων

Strax
23-07-04, 08:56
Ουσιαστικά κονταίνει το βήμα του διαφορικού. Αυτό σημαίνει ότι κάθε σου ταχύτητα θα πιάνει λιγότερα χιλιόμετρα. Απ' ότι θυμάμαι το τρίλιτρο Ζ4 με το 6τάχυτο σασμάν έχει ουσιαστικά πολύ μακριά 6η που χρησιμεύει μόνο για χαλαρό cruisιng. Με το "κοντό" διαφορικό κονταίνεις όλες σου τις ταχύτητες κάνοντας τις λειτουργικές για καλύτερες επιδόσεις. Αυτό επιτυγχάνεται γιατί ανά πάσα στιγμή φτάνει περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς. Βέβαια, το αν θα κερδίσεις τελικά σε επιδόσεις είναι συνάρτηση της δύναμής σου, των σχέσεων του κιβωτίου και πρέπει να εξετάζεται ανά περίπτωση (Δεν ισχύει πάντα το κονταίνουμε για να γίνουμε πιο γρήγοροι).

stef
23-07-04, 22:16
Πιο κοντό βήμα=Πιο καλή επιτάγχυνση=Πιο μικρή τελική

stef
05-08-04, 18:17
Δυστυχώς απάντηση από Quaife δεν είχα , κάτι που με κάνει να ανησυχώ...
Θα ψάξω όμως και αλλού..

aVog
05-08-04, 18:19
Δυστυχώς απάντηση από Quaife δεν είχα , κάτι που με κάνει να ανησυχώ...
Θα ψάξω όμως και αλλού..
ΣτεΦ αν κοιτάξεις για μπλοκέ τότε μάθε σίγουρα και για εγκύηση. Είναι πολύ σημαντικός παράγωντας. Εμεις με τα Ζ4 σε ευχαριστούμαι εκ των πρωτέρων για την προσπάθεια σου...

stef
06-08-04, 16:54
AVog, το θέμα της εγγύησης είναι διφορούμενο!
Μπορεί να σου δίνει εγγύηση το εργοστάσιο,αλλά ποιος μου λέει εμένα αυτός που θα στο τοποθετήση αν και τι είδους εγγύηση δίνει... :mad: :(

Strax
07-08-04, 12:23
Εγώ θα το ξαναπώ, το μπλοκέ του Μπούμπη θα σας καλύψει πλήρως! Έχει βελτιωθεί υπερβολικά από την πρώτη έκδοση. Και είναι και σε πολύ λογικά λεφτά. Πιστεύω ότι μόλις μαζευτούμε όλοι πίσω πρέπει να κάνουμε μια διερεύνηση και ίσως το πρώτο group-buy του κλαμπ!

aVog
08-08-04, 11:05
Εγώ θα το ξαναπώ, το μπλοκέ του Μπούμπη θα σας καλύψει πλήρως! Έχει βελτιωθεί υπερβολικά από την πρώτη έκδοση. Και είναι και σε πολύ λογικά λεφτά. Πιστεύω ότι μόλις μαζευτούμε όλοι πίσω πρέπει να κάνουμε μια διερεύνηση και ίσως το πρώτο group-buy του κλαμπ!

Δεν έχω αντίρηση είμαι έτοιμος να ρισκάρω αλλοστε και εγω δεν έχω ακούσει και τίποτα αρνητικο για τον ΜΠΟΥΜΠΥ οποτε δεν έχω λόγους να μην το δοκιμάσω. Αντε να οργανοθούμαι σιγά σιγά.

Strax
23-08-04, 15:32
Λοιπόν, ο Γάλλος από τις Γαλλικές ανησυχίες (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=168&highlight=%E3%E1%EB%EB%E9%EA%E5%F2+%E1%ED%E7%F3%F5 %F7%E9%E5%F2) έβγαλε και μπλοκέ για Ζ4! Θα στείλω email για περισσότερες λεπτομέριες. Υπάρχει η βασική έκδοση με 25% και 1300€ περίπου και μπορείς να επιλέξεις 40% με +150€ ή 75% με +750€! Θα μάθω και τι γίνεται με Ε46 (δεν σε ξέχασα BMW Power!).

compact
23-08-04, 16:50
στο κακομοιρο το compact δεν θα βαλόυμε μπλοκε?

Octane
23-08-04, 17:04
Γιατι,στο πηγαδι κ@#$%^&σε το κακομοιρο???+βεβαια θα βαλουμε!!Απο M3!!!Μετα το μοτερακι ομως!!Αντε,ταυτοχρονα :)

compact
23-08-04, 17:14
το ξερεις οτι δεν περναμε εγκριση κτεο με μ3 μοτερ(γιατι δεν εχει παραχθει ποτε το compact με τετοιο μοτερ)
με το 325 γινετε οποτε θελεις(325 + comressor=300hp)
οχι ασχημα!!!!

Octane
23-08-04, 17:19
Το ΚΤΕΟ μου ειναι αγνωστη λεξη!!Ξεχνας τις πινακιδες μου? :D :cool:
Εσενα θα σε παραπεμψω στην G-power +...ουδεν προβλημα!!

Geo_3D
27-10-05, 02:03
Λοιπόν, ο Γάλλος από τις Γαλλικές ανησυχίες (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=168&highlight=%E3%E1%EB%EB%E9%EA%E5%F2+%E1%ED%E7%F3%F5 %F7%E9%E5%F2) έβγαλε και μπλοκέ για Ζ4! Θα στείλω email για περισσότερες λεπτομέριες. Υπάρχει η βασική έκδοση με 25% και 1300€ περίπου και μπορείς να επιλέξεις 40% με +150€ ή 75% με +750€! Θα μάθω και τι γίνεται με Ε46 (δεν σε ξέχασα BMW Power!).
Μη ρωτησετε που το ξεθαψα αυτο το post και το thread γενικοτερα,δεν εχω απαντηση να σας δωσω.
Παρ'ολα αυτα εχω την εξης απορια.Τελικα ισχυει κατι απτα παραπανω?Ειχες Στρατο κανενα νεο?Ρωταω επειδη εχουμε κολλησει στο Quaife για το Ζ4,ενω υπαρχει αυτη η περιπτωση εδω και εναν χρονο.Επισης εχει καιρο να μας παει ο mpikounis για το μπλοκε του και θα ηθελα να ακουσω αν ολα μεχρι τωρα ειναι καλα.

Αυτα....

stef
27-10-05, 09:03
Παιδιά ερώτηση:το Quaife ταιριάζει και σε 2,5 & 2,2 ?

mpikounis
27-10-05, 09:15
Το μπλοκέ στο Ζ4 συνεχίζει να δουλεύει άψογα και δεν έχω κανένα απολύτως παράπονο. Το θέμα του Γάλλου θα ισχύει, αλλά όταν μπορείς να βάλεις quaife δεν ξέρω αν έχει νοημα κάτι άλλο ειδικά όταν είναι στο ίδιο κόστος.

Stef νομίζω οτι κάνει για όλα τα 6-κύλινδρα, δηλαδή όσαν έχουν το μεγάλο διαφορικό.