PDA

Επιστροφή στο Forum : ΠΩΛΕΙΤΑΙ Μ5!!!!!!


compact
06-09-06, 10:10
πωλειται το παρον Μ5 με:105000χλμ,μετατροπη απο την πρωτη μερα 6/94,
3,8 λτ 340 αλογα αδηλωτο,ολα γνησια Μ5 απο ζαντες μεχρι πατακια!ειναι Nuerburgring edition ολο το πακετο!!καινουρια λαστιχα ,αναρτηση αξιας 4000 ευρω.πρωτο χερι ,ο κατοχος του εχει και αλλο ενα Μ5 ε39,σε αριστη κατασταση και το πουλαει λογο χωρου!!! η τιμη ειναι 18000 ευρω, τιμη συζητησημη!
υ.γ το αμαξι ειναι σε αριστη κατασταση!!!!
υ.γ2 δεν το πουλαει σε κοματια!![μην ρωτησετε αν πουλαει το χερουλι, η την πισω δεξια ζαντα,please]

EVANGELOS
07-09-06, 17:58
ΠΑΡΑ πολλά λεφτά για αδήλωτη μετατροπή σε μοντ. 94 ...
Τι ανάρτηση φοράει (4χιλ ???) ?
p.s. αυτά τα 34άρια είναι ότι πρέπει για project car αλλά με 18 χιλ αγορά :nixweiss:

m_power_lunatic
07-09-06, 18:56
Παρα πολυ ωραιο και φαινεται προσεγμενο,μου κανει εντυπωση οτι εχει κρατησει και τα πορτοκαλι φλασακια,ευχομαι να πουληθει γρηγορα και να βρει εναν καλο ιδιοκτητη,φοβερο σασι το Ε34 παντως ,απο τις καλυτερες στιγμες της BMW και ενα απο τα καλυτερα μοτερ ολων των εποχων της Μ Gmbh!!:dblthumb2

alexk
08-09-06, 11:03
Χθες είδαμε το αυτοκίνητο από κοντά.
Η κατάστασή του είναι πολύ καλή!
Εν τω μεταξύ, έχει καινούργια λάστιχα και ανάρτηση (είναι απάτητα).
Το εσωτερικό του σε άριστη κατάσταση.
Και μερικές φώτος...

S38B38 Monsta
08-09-06, 15:04
Ποιος έκανε τη μετατροπή το 94?

Που κάνει service το αμάξι?

Είναι 6-τάχυτο όπως όλα τα Nurburgring edition?

Η ανάρτηση είναι η υδροπνευματική με το κουμπάκι, σωστά? Τα πήρε ολοκαίνουρια τα αμορτισέρ από τη BMW?

Τι διάμετρο έχουν τα μπροστινά φρένα? Ρωτώ διότι τα Nurburgring είχαν 340 χιλιοστά εμπρός και ΔΕΝ χωρούσαν με τις 17αρες.

Ευχαριστώ!

compact
09-09-06, 15:06
το μονο που ξερω, ειναι οτι η αναρτηση ειναι η γνησια του μ5[ηλεκτρουδραυλικη], και την πηρε απο την BMW καινουρια πριν 2μηνες,γι’αυτο και ηταν τοσο ακριβη.
για τα υπολοιπα θα ρωτησω να μαθω.

5555
09-09-06, 17:37
παιδια - οχι επειδη εχω συμφερον- απλα για να πω την γνωμη μου , το αυτοκινητο ειναι σε ολους τους τομεις αψογο, οδηγηκα δεν τριζει τιποτα ,κατασταση για ταχρονια του παραπολυ καλη ,ειναι με παρα πολλα εξτρα ,μεχρι αλκανταρα οροφη εχει
Το ατομο που το εχει -φιλος κοντα 10 χρονια- ειναι πολυ ψειρας εως μηστυριος με τα αυτκινητα.
Απλα ηθελα να πω την γνωμη μου για ενα αυτοκινητο που το εχω ζησει και οχι επειδη εχω ακουσει κατι γι'αυτο ,και για να βοηθησω στην αποφαση καποιου πιθανου και τυχερου αγοραστη.

Τελος νομιω οτι με τα λεφτα αυτα απλα δεν περνεις απολυτως τιποτα που να εχει 340 ιππους πισωκουνητους .....

S38B38 Monsta
11-09-06, 16:54
Επειδή είχα ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο (Nurburgring edition) και είχα κάνει τα ίδια χλμ (103,000) πριν το πουλήσω, αλλά είχε και όλα τα καλούδια περιφεριακών (6-τάχυτο, μεγάλα φρένα, μαμίσιες 18αρες), γι αυτό και ρωτάω τις λεπτομέρειες.

Αν και αυτό δεν τα έχει τα παραπάνω που είχε το δικό μου, πιστεύω ότι η τιμή του δεν είναι υπερβολική, δεδομένου ότι το αυτοκίνητο είναι ατρακάριστο και δεν έχει κάποιο μηχανικό πρόβλημα.

Το δικό μου ήταν άψογο, το πούλησα 24,000 δηλωμένο, το Δεκέμβριο που μας πέρασε, με μαμίσια οροφή και ΧΕΝΟΝ. Αρκετά παιδιά από το club το θυμούνται.

Πρέπει όμως ο φίλος σου να κάνει τη κίνηση να το δηλώσει (περίπου 1,000 ευρώ). Δύσκολα πουλιέται αδήλωτο αυτοκίνητο τη σήμερον ημέρα, δεν είναι όπως παλιά με τα τεκμήρια...

Snoopy
11-09-06, 17:09
Ναί αλλά η μεταβίβαση καλό θα είναι να γίνει σε εκκλησία, μιας και όποιος το αγοράσει θα το παντρευτεί.
Είναι πλέον πολύ δύσκολο να πουληθεί αυτό το αυτοκίνητο.
Οι πιό πολλοί σε αυτά τα λεφτά προσανατολιζονται με 3άρες ή ακόμα και σε 525 του 97.
Για μετατροπή υ-π-ε-ρ-β-ο-λ-ι-κ-ο ποσό (πλεόν).

ΝΙΚΟΣ Z3schnitzer
12-09-06, 04:12
Ontws prepei na einai ligo yperbolikh timh gia adhlwto kai metatroph par'ola auta to amaksi fainetai na einai APSOGO. An to poulouse ligotero sigoura kapoios tha to agoraze...

compact
19-09-06, 10:27
λοιπον εμαθα.
το αμαξι εχει αγοραστει απο τον Τζιβελο 10.000.000δρχ καινουριο.
πηγε με 38χλμ στον Δεδουση για την μετατροπη η οποια στοιχησε 21.000.000δρχ.το 94 ολα αυτα.
τα Nurburgring edition μεχρι το 94 ειχαν την ηλεκτρουδραυλικη αναρτηση,πιο χοντρες αντιστρεπτικες,σερβοτρονικ τιμονι,και ζαντες φαρδυτερες πισω.[αυτα τα εχει].
μονο τα τελευταια επετειακα του 94 [επειδη σταματουσε η παραγωγη] ειχαν 4πιστονα φρενα,18 ζαντες,και 6ταχυτο.[δεν τα εχει].

ολα τα ανταλακτικα που χρειαστικε το αμαξι εχουν αγοραστει γνησια και καινουρια απο την interservise.

νεα τιμη 16000ευρω.

Panoz
19-09-06, 14:28
Παρακαλώ πολύ να γίνει edit το παραπάνω post και να γραφτεί στα Ελληνικά. Παρακαλώ να διαβάζονται οι κανόνες του forum.

Nikos M5
19-09-06, 15:07
Καλημερα,
Το Nurburgring Sportpacket υπαρχει στα Ε34 Μ5 3.8 απο το 1992, προσφεροταν ως εξτρα εξοπλισμος με εξτρα χρεωση και περιελαμβανε φαρδυτερες πισω ζαντες κατα 1 ιντσα, πιο χοντρες ζανφορ, σερβοτρονικ τιμονι και ηλεκτροηδραυλικη αναρτηση με EDC,δηλαδη με θεσεις 'programmed' και 'sport'. Απλα το πακετο αυτο αποτελουσε στανταρντ εξοπλισμο μαζι με 18αρες, τετραπιστονες δαγκανες και εξαρι σασμαν στο επετειακο μοντελο του 1995 ακριβως πριν καταργηθει το Ε34, γι αυτο και εχει μια επετειακη πλακεττα στην κονσολα. Επισης, για να λυθει αλλη μια απορια , το sunroof στα Ε34 οπως και στα Ε39 ιταν ΠΑΝΤΑ εξτρα και οχι στανταρντ. το Μ5 που εκανε ρεκορ αντοχης σε πιστα της Γερμανιας το 1993 σε χρωμα avusblau δεν εχει οροφη για οσο το δυνατον μεγαλυτερη μειωση των στρεβλωσεων και οχι μονο.
Συμφωνω οτι με 16-17 χιλιαδες καποιος μπορει να παρει ενα Ε39 525, αλλα η διαφορα ειναι οτι το Μ5 παροτι παλιο ακομα ολοι το χαζευουν (αν ειναι καλοδιατηρημενο φυσικα), ενω στο 525 μαλλον καποιος μοιαζει να οδηγει το αυτοκινητο του μπαμπα του.
οσο για την οδηγικη ευχαριστηση.....αν δεν δοκιμασεις ......δεν μπορεις να καταλαβεις (τηρουμενων παντα των αναλογιων και λαμβανομενου υποψιν οτι μιλαμε για τεχνολογια 15ετιας).

Fairytale
19-09-06, 17:10
Ωραίος... πρόσεξε τώρα μία μικρή λεπτομέρεια. Τα post σου έχουν στο κάτω δεξιά τους μέρος ένα κουμπάκι edit δίπλα στο quote. Την επόμενη φορά λοιπόν που θα θελήσεις να αλλάξεις οτιδήποτε σε κάποιο post σου, πάτα εκεί για να μην χρειάζεται να γράφεις διπλά post.
Καλώς ήλθες :friday:
C U out there

Nikos M5
20-09-06, 11:54
ο.κ ευχαριστω....μαθαινω...

c.u

EVANGELOS
20-09-06, 15:54
ο.κ ευχαριστω....μαθαινω...

c.u

Τα του forum , γιατί στα άλλα τα ξέρεις μιά χαρά ...

ON TOPIC : Νομίζω αδήλωτο δεν πουλίεται τέτοιο αμάξι σε όσο καλή κατάσταση και αν είναι, εκτός αν το πάρει πολύ ψαγμένος που ξέρει ότι θα το δηλώσει εύκολα.
Δηλωμένο στα 14 είναι καλή ευκαιρία (δυστυχώς το Ε34 δεν είναι εμπορέυσιμο σε αντίθεση με τα Ε36 π.χ. που ακόμα και μετατροπές 98-99 "πιάνουν" 18 χιλ.)

dmskosbmw
20-09-06, 19:55
Τα του forum , γιατί στα άλλα τα ξέρεις μιά χαρά ...

ON TOPIC : Νομίζω αδήλωτο δεν πουλίεται τέτοιο αμάξι σε όσο καλή κατάσταση και αν είναι, εκτός αν το πάρει πολύ ψαγμένος που ξέρει ότι θα το δηλώσει εύκολα.
Δηλωμένο στα 14 είναι καλή ευκαιρία (δυστυχώς το Ε34 δεν είναι εμπορέυσιμο σε αντίθεση με τα Ε36 π.χ. που ακόμα και μετατροπές 98-99 "πιάνουν" 18 χιλ.)

Εγω θα διαφωνησω λίγο ως προς το τελευταιο οτι το Ε34 Μ5 δεν ειναι εμπορευσιμο .

Εγω ξερω τουλαχιστον 2 περιπτωσεις στο νησί που εχουν αγοραστει Μ5 Ε34 με μοτερ 3.6 και ενα με 3.8 και τα δύο αγοραστηκαν απο 19000 € εως 23000€
μεσα σε 1 ετος.

EVANGELOS
20-09-06, 21:08
Εγω θα διαφωνησω λίγο ως προς το τελευταιο οτι το Ε34 Μ5 δεν ειναι εμπορευσιμο .

Εγω ξερω τουλαχιστον 2 περιπτωσεις στο νησί που εχουν αγοραστει Μ5 Ε34 με μοτερ 3.6 και ενα με 3.8 και τα δύο αγοραστηκαν απο 19000 € εως 23000€
μεσα σε 1 ετος.

Εκεί στην Κω φαίνεται είστε πολύ του γκαζιού ή έχεται πολλά λεφτά ... , γιατί για να πουληθούν 2 Μ5 Ε34 και μάλιστα 23χιλ σε 1 χρόνο όταν στη Χ.Ε. βλέπω μήνες τα ίδια και τα ίδια ...Τα ίδια ακούω βέβαια και για Κρήτη οπότε φαίνεται στα νησιά είναι αλλιώς.

Το Ε34 είναι τούμπανο (κάθε φορά που βλέπω Ronin παθαίνω κάτι...) απλά είναι 2 μοντέλα πίσω ... αν είναι και μετατροπή νομίζω δύσκολα πουλιέται (εκτός αν πάει ο φίλος στην Κώ που κάνουν συλλογή....)

dmskosbmw
21-09-06, 07:55
Εκεί στην Κω φαίνεται είστε πολύ του γκαζιού ή έχεται πολλά λεφτά ... , γιατί για να πουληθούν 2 Μ5 Ε34 και μάλιστα 23χιλ σε 1 χρόνο όταν στη Χ.Ε. βλέπω μήνες τα ίδια και τα ίδια ...Τα ίδια ακούω βέβαια και για Κρήτη οπότε φαίνεται στα νησιά είναι αλλιώς.

Το Ε34 είναι τούμπανο (κάθε φορά που βλέπω Ronin παθαίνω κάτι...) απλά είναι 2 μοντέλα πίσω ... αν είναι και μετατροπή νομίζω δύσκολα πουλιέται (εκτός αν πάει ο φίλος στην Κώ που κάνουν συλλογή....)


Γενικα στο Νησι κυκλοφορουν πανακριβα αυτοκινητα (PORSCHE-FERRARI-LAMPO)ΚΤΛ. απλως υπαρχει λιγο τρέλα με το γκάζι , και σιγουρα χρημα.

Τωρα νομίζω τα "Μ" πάντα θα ξεχωριζουν ας ειναι και 2 μοντέλα πίσω , ειναι θέμα γούστου.

S38B38 Monsta
21-09-06, 09:05
Εκεί στην Κω φαίνεται είστε πολύ του γκαζιού ή έχεται πολλά λεφτά ... , γιατί για να πουληθούν 2 Μ5 Ε34 και μάλιστα 23χιλ σε 1 χρόνο όταν στη Χ.Ε. βλέπω μήνες τα ίδια και τα ίδια ...Τα ίδια ακούω βέβαια και για Κρήτη οπότε φαίνεται στα νησιά είναι αλλιώς.

Το Ε34 είναι τούμπανο (κάθε φορά που βλέπω Ronin παθαίνω κάτι...) απλά είναι 2 μοντέλα πίσω ... αν είναι και μετατροπή νομίζω δύσκολα πουλιέται (εκτός αν πάει ο φίλος στην Κώ που κάνουν συλλογή....)

Ευάγγελε, το δικό μου πουλήθηκε μέσα σε 2 βδομάδες από τη στιγμή που μπήκε ΧΕ στα 24χιλ. Ήταν βέβαια άριστο & ατρακάριστο. Οι πόρτες έκλειναν με πολύ καλύτερο τρόπο από οποιοδήποτε Ε39. Απίστευτα δεμένη καρότσα. Πίξελ στα χιλιόμετρα δεν είχε κάψει ούτε 1 (σε αντίθεση με όσα Ε38 / Ε39 έχω δει).

Τα Ε34 Μ5 έχουν ακόμα ζήτηση, αν το αμάξι είναι σε καλή κατάσταση, ο γνώστης και ///Μ ψυχάκιας θα το προτιμήσει από ένα ταλαιπα Ε39 520 1ης γενιάς.

BMW5S
21-09-06, 09:47
Νομίζω ότι τα πεντάρια (Ε34) είναι από τα πιο ολοκληρωμένα αυτοκίνητα συγκριτικά με τα αυτοκίνητα παραγωγής της εποχής τους. Έχουν φοβερή ποιότητα κατασκευής καθώς και πολύ αξιόπιστους κινητήρες.
Επειδή κατά καιρούς και εγώ είχα ψάξει για αγορά Ε34 Μ5 και είχα δει αρκετά μπορώ να πω ότι αυτά που βλέπει κανείς στη Χ-Ε και δεν πουλιούνται είναι γιατί τα περισσότερα από αυτά είναι ρημάδια, πολύ κακές μετατροπές οι οποίες χρειάζονται πολύ χρήμα για να έρθουν στα ίσια τους. Οι καλές μετατροπές όπως του φίλου Κώστα που είχα προλάβει και είχα δει το αυτοκίνητό του αξίζουν πραγματικά πολύ.

EVANGELOS
21-09-06, 13:48
Ευάγγελε, το δικό μου πουλήθηκε μέσα σε 2 βδομάδες από τη στιγμή που μπήκε ΧΕ στα 24χιλ. ...Τα Ε34 Μ5 έχουν ακόμα ζήτηση, αν το αμάξι είναι σε καλή κατάσταση, ο γνώστης και ///Μ ψυχάκιας θα το προτιμήσει από ένα ταλαιπα Ε39 520 1ης γενιάς.

Είπαμε τα Μ είναι αλλού ... απλά τα Ε34 (respect) έχουν ειδικό κοινό ... πάντως 24 χιλ είναι ψιλοπολλά για αμάξι early 90's ... αλλά περί ορέξεως...

Nikos M5
21-09-06, 14:53
Επειδη εχω ζησει με Ε34 Μ5 3.8 Νurburgring, 10 χρονια και οχι 1-2 η μερικους μονο μηνες, να σας πω οτι μιλαμε για ενα αυτοκινητο το οποιο οι γερμανοι ονομαζαν 'business express', στην αγγλια εβγαινε επει σειρα ετων 'best allround car of the year' και ειχε ψηφιστει 'αυτοκινητο της δεκαετιας' του '90. (και αυτο στην αγγλια, οχι εδω στη μπανανια ωπου καποια 'τυπακια' γνωστου περιοδικου εβαλαν στις σερρες το καινουργιο Μ5 και μας ειπαν οτι δεν εστριβε καλα ........η απαντηση μου σε αυτα τα 'παιδακια' ειναι οτι ειστε 'ελαχιστοι' για να εκφερετε αποψη για το Μ5 και το λαθος ηταν της BMW Hellas που σας το εδωσε για τεστ χωρις να γνωριζει τι θα κανετε. αντι να πανε ενα ταξιδι 2,000 χλμ μικτης διαδρομης και να μας πουν εντυπωσεις το εχωσαν στην πιστα παρεα με τα 'σαυριδια' αλλων εταιριων που δεν χωρανε ουτε μια σακκουλα σουπερ μαρκετ μεσα). Ο φιλος που πουλησε το δικο του Μ5 24 χιλιαρικα σταθηκε τυχερος διοτι βρηκε τον καταλληλο ανθρωπο τη σωστη στιγμη και οχι διοτι το αυτοκινητο του ηταν κατι το εξαιρετικο (θα μπορουσε καποιος να του πει οτι δεν εχει ηλεκτρικα με μνημες ας πουμε για να του βρει ενα μειονεκτημα). εχω φιλο μου με το πρωτο 3.8 που ηρθε στην ελλαδα , το αυτοκινητο του μανιατοπουλου, σε χρωμα avusblau, σε μια κατασταση εκθεσιακη, γνησιο και οχι μετατροπη και δεν πωλειται ουτε 20 χιλιαδες αυτη τη στιγμη. το Ε34 Μ5 ειναι αυτοκινητο που εχει ελαχιστο κοινο αλλα και πολυ μεγαλο κοινο αρκει να βρεθει ο καταλληλος αγοραστης. σαφως κυκλοφορουν και πολυ φθηνα με 10-12 χιλιαδες, αλλα σκεφτειτε οτι μονο αναρτηση να χρειαστει, θελει 4 χιλιαρικα για 4 αμορτισερ και δεν υπαρχει εναλλακτικη καθως τα βγαζει μονο η Boge φασον για την BMW. και αυτη ειναι μονο μια περιπτωση ........μην πουμε για σασμαν που τα περισσοτερα ειχαν και εχουν χτυπημενες τριτες, η για αυτα που εβγαλαν τον κοφτη στροφων και ο στροφαλος τους ειναι σαν κουλουρι πια. το θεμα ειναι οτι αν βρεις ενα καλοσυντηρρημενο, αγοραζεις ενα αυτοκινητο θρυλο με λιγοτερα λεφτα απ οτι ενα Σμαρτ, με 275 χλμ πραγματικη τελικη (χωρις κοφτη τελικης ), me 40.1 kgr ροπη εκ των οποιων τα 30 απο τις 1,800 στροφες, με κορυφαια ανεση, χωρους και κρατηματα (ειδικα στην περιπτωση του Nurburgring sportpacket) και ενα look που ακομα πολλοι το χαζευουν. το αν καποιος το θελει δηλωμενο η οχι ειναι δικο του θεμα. εγω εζησα τις εποχες του μεγαλου κυνηγιου ,απο την πρωτη ημερα της ομαδας Σιγμα (με επιασε το πρωτο βραδυ το Σιερρα στη Βουλιαγμανης με 220 και ευτυχως τη γλυτωσα) εως και τη μερα της καταργησης της, εως και σημερα που υπαρχει παντελης αδιαφορια απο την αστυνομια για τα αυτοκινητα αυτα. σαφως αν παει καποιος και τους προκαλεσει θα βρει το μπελα του, αλλα στη χειροτερη θα αναγκαστει να το δηλωσει με ελαχιστες συνεπειες .

S38B38 Monsta
21-09-06, 15:54
Αν και είμαστε όλοι ΟΦ ΤΟΠΙΚ μιας και κάποιος προσπαθεί να πουλήσει ένα αυτοκίνητο με τούτο το θρεντ, παρ όλα αυτά δώσαμε σε ένα θρύλο όπως το Ε34 Μ5 τη προσοχή που του αξίζει.

Στον φίλτατο MUNICH: Αν ο Μανιατόπουλος πουλάει το Μ5 του 20 χιλ και είναι σε κατάσταση εκθεσιακή όπως λες, στείλε μου με ΡΜ τηλ/να κτλ για να πάω να το δω.

EVANGELOS
21-09-06, 16:00
Συμφωνώ στο 99% όσων λες (και γουστάρω που γράφεις μεγαλύτερα Post κι από μένα...)
Τα Μ5 από το 28 έως και το 60 είναι ο ορισμός του allaround με περγαμηνές και σε επιδόσεις handling και σε ταξίδια μεγάλων αποστάσεων και με πολλές ανέσεις Luxury sedan. Πουθενά τέλειο παντού πάρα πολύ καλό.

Τα Test "Μ5 vs corvette c6" και τα τα άρθρα του στυλ "βαλαμε στο Καρτόδρομο Μ5 και lotus exige τι θα γίνει ????:banghead: " αν δεν είναι επί τούτου και προκατειλημένα είναι τουλάχιστον ηλίθια.
Όταν το Μ5 Ε60 των 1.8tn γυρνάει στο ring σαν 996 τι να λέμε...

Κι εγώ πιστέυω ότι τα χρήματα που συζητάνε οι φίλοι είναι πολύ δύσκολο να τα πάρει κάποιος για αμάξι '94-'95 ακόμα και αν υποθέσουμε ότι το αμάξι δε θα "ζητήσει" τίποτα (ή ότι θα βάλει ανταλλακτικά μτχ ή μαιμού ή κι εγώ δε ξέρω τι).
Αυτά βέβαια για "μαμά" γιατί μετατροπή Μ5 Ε34 προφανώς και δεν το συζητάω σε πάνω από 12-14 χιλ. (ανάλογα την κατάσταση) ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΟΝΟ ΔΗΛΩΜΕΝΗ.

Εδώ διαφωνώ μαζί σου ... αν συληφθείς με ΜΗ δηλωμένη μετατροπή ΔΕ ΞΕΜΠΕΡΔΕΥΕΙΣ απλά με το να το δηλώσεις .

Το αμάξι σου ΚΑΤΑΣΧΕΤΑΙ , θα πληρώσεις πολύ μεγάλο ΠΡΟΣΤΙΜΟ και υπάρχει ο κίνδυνος αν δεν έχεις ΟΛΑ τα έγγραφα (τιμολόγια αγοράς μοτέρ κ.ο.κ) να ΜΗ ΚΑΤΑΦΕΡΕΙΣ ΝΑ ΤΟ ΠΕΡΑΣΕΙΣ από το ΚΤΕΟ Ελληνικού ΠΟΤΕ...

Nikos M5
21-09-06, 16:33
Κωστα, το Μ5 στο οποιο αναφερθηκα, ηταν του τοτε αντιπροσωπου στην ελλαδα Μανιατοπουλου (ΙΝΤΕCAR Α.Ε) και το αγορασε ο φιλος μου απο αυτον το 1995 (εκανε καινουργιο 42 εκ δραχμες και αγοραστηκε 25 εκ. Μαλιστα ηταν στο εξωφυλλο των 4Τ εκεινης της εποχης (1992 αν θυμαμαι καλα) και για να καταλαβετε διαφορα αντιμετωπισης , το ειχε τεσταρει ο στρατης χατζηπαναγιωτου με απιστευτη ευλαβεια (το τευχος υπαρχει για οποιον θελει να δει τι θα πει σεβασμος σε ενα κορυφαιο μηχανημα οδηγησης) και μαλιστα δεν εκαναν καν δοκιμη επιταχυνσης απο σταση για να μη το ζορισουν. (και ερχομαστε στη σημερον οπου τα 'ανθρωπακια' των μοδατων περιοδικων εβαλαν το Μ5 στην πιστα και δεν τους ικανοποιησε λεει ο τροπος που εστριβε......(ανθρωπακι!!!!!!!!! προσεχε μη σε πετυχει κανενα Μ5 Ε60 σε καμια ανοιχτη καμπη και σε περασει με 280+ , με μουσικη, κλιματισμο, 10 βαλιτσες και 4 ατομα μεσα και εσυ εισαι με κανενα "σαυροειδες" και εχεις παρει μαζι μονο ενα T-Shirt για το weekend που πας για τεστ ντραιβ, γιατι μονο αυτο χωραει μεσα) . Το αυτοκινητο παντως δεν πωλειται . χαραχτηριστικα μου ειπε "καλυτερα να το κρατησω και να το κανω ζαρντινιερα" και μεταξυ μας εχει και δικιο.
Για το αδηλωτο Ευαγγελε εχω μια επιφυλαξη μιας και εκτος απο τα τελη κυκλ. το κρατος δεν χανει πουθενα αλλου πια μετα την καταργηση των τεκμηριων.

m_power_lunatic
21-09-06, 16:42
Eαν δεν κανω λαθος ηταν το εξωφυλλο των 4Τ με φοντο το Μ5 Ε34 και απο πισω ενα JET....το εχω το τευχος και εχω δει το αυτοκινητο απο κοντα πριν πολλα χρονια σε μια εκθεση στα Μελισσια εδω που μενω!Ειναι αψογο πραγματικα με λευκα δερματινα......///Μ.....ρααααα!!!:love:

S38B38 Monsta
21-09-06, 16:53
Το αυτοκινητο παντως δεν πωλειται

Κρίμα, διότι αν και είμαι στην αγορά για Ε39 Μ5, το 34άρι ακόμα ΔΕΝ το έχω ξεπεράσει. Μου είχε χαρίσει αμέτρητες συγκινήσεις. Μια από τις τελευταίες για παράδειγμα, φίλου / πελάτη με ΤΤ (ΤQ) φτιαγμένο στην ΜΤΜ 350 άλογα, που δεν πίστευε πως ανοίγει το Μ5 στα πολλά, και αφού μέχρι τα 100 δεν μου ξεμίτυσε ούτε εκατοστό και μετά τα 160 με έβλεπε αργά αργά να εξαφανίζομαι, όταν σταματήσαμε μου λέει: 'Ρε συ πως πάει έτσι αυτή η μπανιέρα??' Είχε φάει πάνω από 5 κολώνες μέχρι τα 230....

Πράμα που σημαίνει ότι είμαι περίπτωση σπάνιου αγοραστή που κάτω από τις κατάλληλες προυποθέσεις ξανα-γυρνούσε σε Ε34 Μ5. :love:

santo
21-09-06, 17:03
Πράμα που σημαίνει ότι είμαι περίπτωση σπάνιου αγοραστή που κάτω από τις κατάλληλες προυποθέσεις ξανα-γυρνούσε σε Ε34 Μ5. :love:

:banhim:
Αδιόρθωτε!!!

S38B38 Monsta
21-09-06, 17:05
Σπύρο άργησες αλλά βρήκες τη παρέα μας :)

Nikos M5
21-09-06, 17:09
Eγω εχω και τα δυο αυτη τη στιγμη, Ε34 και Ε39 Μ5 και δεν σου κρυβω οτι ειναι πειρασμος να πουλησω η οχι το παλιο.......μετα απο 10 χρονια συμβιωσης και απιστευτες χαρες που μου εχει χαρισει , δε νομιζω οτι του αξιζει να φυγει για 15 χιλιαρικα........θα ειναι για παντα king of the road και να σου πω και κατι αλλο.....κοιταζοντας τα και τα δυο μαζι στο γκαραζ, ειναι ΠΟΛΥ ΠΙΟ Μ5 το 34αρι απο το 39αρι με τις διχρωμιες του και το αγριο λουκ. Η αισθηση που προκαλεσε οταν κυκλοφορησε ειδικα το 3.8 με το Νurburgring sportpacket ηταν πολυ μεγαλυτερη απο το Ε60 σημερα μιας και ο ανταγωνισμος κοιμοταν και εφτιαχνε ταξι και αλλα συναφη συμπαθητικα οχηματα.

S38B38 Monsta
21-09-06, 17:28
Eγω εχω και τα δυο αυτη τη στιγμη, Ε34 και Ε39 Μ5 και δεν σου κρυβω οτι ειναι πειρασμος να πουλησω η οχι το παλιο.......μετα απο 10 χρονια συμβιωσης και απιστευτες χαρες που μου εχει χαρισει , δε νομιζω οτι του αξιζει να φυγει για 15 χιλιαρικα........θα ειναι για παντα king of the road και να σου πω και κατι αλλο.....κοιταζοντας τα και τα δυο μαζι στο γκαραζ, ειναι ΠΟΛΥ ΠΙΟ Μ5 το 34αρι απο το 39αρι με τις διχρωμιες του και το αγριο λουκ. Η αισθηση που προκαλεσε οταν κυκλοφορησε ειδικα το 3.8 με το Νurburgring sportpacket ηταν πολυ μεγαλυτερη απο το Ε60 σημερα μιας και ο ανταγωνισμος κοιμοταν και εφτιαχνε ταξι και αλλα συναφη συμπαθητικα οχηματα.

Συμφωνώ απόλυτα μαζί σου και μ αρέσει όπως γράφεις.

Σου εύχομαι να τα κρατήσεις και τα δύο, έχεις ένα φανταστικό στάβλο, συμφωνώ για το άγριο λουκ του Ε34, αλλά προσωπικά μ αρέσει πολύ και το 39άρι, κυρίως για το V8 που είναι 'αλλού'.

Βάλε και μερικές φωτό να τα δούμε τα εργαλεία σου.

dmskosbmw
21-09-06, 19:39
Εγω πάντως θα το σκεφτώ πολύ να το αλλάξω , αν και μου το ζητάνε
21000 € .

Ψάχνω για το Ε39 Μ5 αλλά μου είναι φοβερά δύσκολο να το αποχορηστώ.

Οπως ήπαν και οι προλαλησαντες ενα Μ5 Ε34 θα είναι πάντα ένα θηρίο γεμάτο αναμνήσεις , και με προσωπικοτητα αρχηγού.

S38B38 Monsta
14-10-06, 09:11
Να ενημερώσω εδώ ότι το συγκεκριμένο 'λουλούδι' πουλήθηκε (ευτυχώς) σε άνθρωπο-γνώστη και στην αρχική τιμή που ζήταγε ο πωλητής του, παρόλες τις λαλακίες που είπαν μερικοί ότι ήταν ακριβό.

Μάλιστα δεδομένης της άριστης κατάστασής του και των πανάκριβων ανταλλακτικών που πρόσφατα μπήκαν επάνω (ανάρτηση), πιστεύω ότι στα 18 χιλ επρόκειτο για καθαρή ευκαιρία.

Ευτυχώς λοιπόν που υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που ξέρουν να εκτιμήσουν ένα σωστό αυτοκίνητο για αυτό που είναι και όχι καθαρά εμπορικά όπως θα το βλεπε ένας ....μαντράς.

Christos 330i ///M
14-10-06, 11:46
Αυτο το αυτοκινητο δεν παει σε οποιον να ναι . . .
Αυτο το αυτοκινητο ειχε,εχει και θα εχει το κοινο του . . . !
Τυχερος οποιος το καβαλαει . . . !

djnogood
14-10-06, 12:30
Μας κατάστρεψες,αυτό είναι το απόλυτο αμάξι για μένα,θα ήθελα να ξέρω την κατάσταση του ατέρμονα στο τιμόνι

drac@
19-10-06, 23:42
ποια ειναι η τελικη τιμη του Μ5 σε μετρητα;

Snoopy
19-10-06, 23:55
Να ενημερώσω εδώ ότι το συγκεκριμένο 'λουλούδι' πουλήθηκε (ευτυχώς) σε άνθρωπο-γνώστη και στην αρχική τιμή που ζήταγε ο πωλητής του, παρόλες τις λαλακίες που είπαν μερικοί ότι ήταν ακριβό.

Μάλιστα δεδομένης της άριστης κατάστασής του και των πανάκριβων ανταλλακτικών που πρόσφατα μπήκαν επάνω (ανάρτηση), πιστεύω ότι στα 18 χιλ επρόκειτο για καθαρή ευκαιρία.

Ευτυχώς λοιπόν που υπάρχουν ακόμα άνθρωποι που ξέρουν να εκτιμήσουν ένα σωστό αυτοκίνητο για αυτό που είναι και όχι καθαρά εμπορικά όπως θα το βλεπε ένας ....μαντράς.

δουλειά του ήταν να πουλήσει, δουλειά μας να το πάρουμε τσάμπα.

Ετσι είναι αυτά...

Κρίμα, στα 14 θα το χτύπαγα άνετα...:nono: οοοοχι δεν είμαι τσογλανι...

Panoz
20-10-06, 09:21
Το αυτοκίνητο πουλήθηκε και το thread κλείνει.