PDA

Επιστροφή στο Forum : ΔΥΝΑΜΟΜΕΤΡΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ //Μ3 ΤΟΥ FORUM


DoctorAbo
08-09-06, 14:36
Αγαπητοί φίλοι,

πριν λίγα λεπτά μιλούσα με το φίλο μου τον AlexK και είχα μια ιδέα.
Εχει γίνει πολύ συζήτηση τώρα τλευταία για το τι κάνει και πως πάει το κάθ' ένα από τα //Μ3 της παρέας μας.
Το δικό μου δηλώνω πως είναι μαμά και μάλιστα είμαι φανατικός μαμάκιας
Του Strax έχει υποστεί ειδικές περιποιήσεις
Του Νίκου έχει υποστεί ειδικές περιποιήσεις
Προστεθηκε και το Ευάγγελου
Προστέθηκε και του Γιάννη του αδελφού του STR
Προστέθηκε και το Individual του MPOWER

Δηλαδή, έχουμε ένα καλό αριθμό από τέτοια αυτοκίνητα πλέον.

Τι θά λέγατε για μια δυναμομέτρηση όλων των //Μ3 του forum μας την ίδια μέρα, στό ίδιο δυναμόμετρο ?
Νομίζω πως αυτό θα αποτελούσε την πλέον αντικειμενικη αποτύπωση της κατάστασης
θα δημιοργούσε ένα εξαιρετικό event
θα δημιουργούσε χαβαλέ

Παρακαλώ τους καταρχήν ενδιαφερόμενους να απαντήσουν και μετά τους υπόλοιπους.

bmwlover
08-09-06, 14:52
Καλη ιδεα, αλλα πιστευω οτι θα εχουμε ενα μικρο προβλημα.
Αν δεν κανω λαθος και αν τα μετρησα καλα μιλαμε για 6 Μ3.
Και διερωταμε τωρα που θα χωρεσουν ρε φιλε μου 2058 μουλαρια :bugeye: σε ενα δυναμομετρο ε που;

Snoopy
08-09-06, 15:04
Εγώ λέω να γίνει άλλη μέτρηση αντρική. Οπως παλιά στο φαρ ουέστ.
Ετσι θα μετρηθούν και αναρτήσεις και λάστιχα και σεταρίσματα και όλα.

Θα δένουμε τα Μ3 απο τους κοτσαδόρους κώλο - κώλο και όποιος τραβήξει όποιον.

Ετσι είναι οι μετρήσεις. Ο δυνατότερος θα πάρει δώρο ένα δίσκο πλατώ και δυό πισινά λάστιχα.

joe
08-09-06, 15:34
θα φέρω κι εγώ το δικό μου...


:bigthumb:
...πάντα είχα την απορία...
...αν τα άλογα του M3 ...
...είναι τα δικά μου επί 3...

:rofl2::rofl2: :rofl2:

EVANGELOS
08-09-06, 16:25
Μέσα με τα χίλια απλά θέλουμε σοβαρό dyno γιατί τα Μ3 είναι δύσκολο να μετρηθούν έως τις 7900 (επεμβαίνει το DSC και η ECU) και για να μην έχουμε κανά ατύχημα με καμμένες βαλβίδες....
Θέλει κουβέντα με Στράτο και μάλλον με Θωμά (Παπαπάσχο) που έχει πρόσβαση στο Dyno του Evo και την τεχνογνωσία να θέσει την ecu σε dyno-mode.
Για να οργανωθούμε ... Στράτο ...

Dark_Niaou
08-09-06, 16:29
Doctor φανταστικη ιδεα!! Ευγε για αλλη μια φορα για τις ιδεες σου!
Λοιπον κυριοι ενωστε τα αλογα και φυγαμε!

m_power_lunatic
08-09-06, 17:22
Να πω κατι και εγω με την σειρα μου για αυτη την κατα τα αλλα ωραια προταση,οση διαφορα και να δειτε στο δυναμομετρο σημασια παντα θα εχει ο δρομος και μονο αυτος.Αυτο το λεω οχι απο θεμα οδηγου αλλα παρα πολλες φορες δυο αυτοκινητα με Χ διαφορα ιπποδυναμης μπορει να εχουν πολυ μικρη διαφορα εως καθολου!!!Εχω παλεψει με τα δυναμομετρα και ακρη δεν βγαινει....Προσφατα εγινε ανοιγμα φιλικο μεταξυ μελων του club με ///Μ3 διαφορετικης γενιας ο καθενας και το αποτελεσμα ηταν απροσμενο οπως ξερετε οι περισσοτεροι-εγινε και αντιστοιχο thread για τους individual κινητηρες-θα ελεγα οτι ειναι ωραιο να γινει η δυναμομετρηση αλλα δεν θα βγουν και πολυ ασφαλη συμπερασματα.Ισως να υπαρξουν καποια συμπερασματα για το ποσο αξιζει μια βελτιωση στους ///Μ κινητηρες και αν πιανουν τοπο καποια χρηματα για να επεξεργαστουν περαιτερω αυτα τα διαμαντια της μηχανολογιας...:icon11: :icon11:

EVANGELOS
08-09-06, 17:30
...θα ελεγα οτι ειναι ωραιο να γινει η δυναμομετρηση αλλα δεν θα βγουν και πολυ ασφαλη συμπερασματα.Ισως να υπαρξουν καποια συμπερασματα για το ποσο αξιζει μια βελτιωση στους ///Μ κινητηρες και αν πιανουν τοπο καποια χρηματα για να επεξεργαστουν περαιτερω αυτα τα διαμαντια της μηχανολογιας...:icon11: :icon11:

Γεγονός , ειδικά για τις βελτιώσεις δεν βγαίνει πάντα άκρη από το dyno αφού η ροή αέρα στο δρόμο ΔΕΝ μπορεί ποτέ να εμφανισθεί στο στατικό dyno.
Πάντως καλό είναι να ξέρεις πως "πάει" το μοτέρ και αν χρειάζεται "βοήθεια" κάπου. Πολλές φορές κάτι δεν δουλεύει στο 100% και η ecu δεν εμφανίζει καμία ένδειξη, οπότε το dyno είναι χρήσιμο.
Άσε που θα έχει και ΧΑΒΑΛΕ ...

NICK_M3
09-09-06, 08:57
ολε!!!
να γίνει λέω αλλά με μια μικρά παράκληση
να γίνει μετά τις σέρρες διότι το δικό το τουτού προβλέπεται να έχει βαρύ πρόγραμμα την επόμενη βδομάδα με τα δυναμόμετρα και την μεθεπόμενη έρχονται τας σέρρας....οπότε απο τις 25 του μήνα που θα έρθουμε να το κανονίσουμε επι τόπου!!!!!
αχ ρε γιατρε τελικά είσαι και συ άρρωστος και θέλεις να το κρύβεις!!!!

DoctorAbo
09-09-06, 10:31
Νίκο μιλάμε σίγουρα για μετά τις Σέρρες.
Προς το παρόν πάντως δεν έχουμε κανένα feedback από τους υπόλοιπους ιδιοκτήτες. Αν δεν ενδιαφερθούν, μπορούμε να πάμε σε ένα δυναμόμετρο όσοι ενδιαφερθήκαμε και να μετρήσουμε.

Strax
11-09-06, 09:28
Γιατρέ, έκανα πολλές ώρες ψυχοθεραπείας για να ξεπεράσω την καζούρα που έφαγα από εσένα μετά την δυναμομέτρηση στο Power!

Αλλά όχι δεν σου έφτανε αυτή, θες να επαναλάβεις σε εμένα και να απλωθείς και σε καινούρια "θυματάκια". Παιδιά, προσοχή!!

Πέρα από την πλάκα, εμένα όπου υπάρχει συγκριτικό με διαγράμματα, καμπύλες, αριθμούς είμαι μέσα. Μπορώ να ρωτήσω μόλις καταλήξουμε στον αριθμό των συμμετέχοντων για δυναμόμετρο.

DoctorAbo
11-09-06, 09:46
Ωραία, βλέπω, υπάρχει πρόοδος στο θέμα. Αναμένουμε Strax

MPOWER
11-09-06, 10:03
Γιατί όχι? Πλάκα θα έχει...αν και πραγματικά όμως κανένα νόημα!

EVANGELOS
11-09-06, 13:42
Γιατί όχι? Πλάκα θα έχει...αν και πραγματικά όμως κανένα νόημα!

Και όμως έχει νοήμα. Ακόμα και αν τελικά κανένα Μ3 δεν βγάλει στο dyno την πραγματική ισχύ (λόγω air-flow , θερμοκρασίας , ecu σε dyno-mode, κλπ) , Η ΣΥΓΚΡΙΣΗ έχει νόημα.
Έτσι μπορεί να βγουν συμπεράσματα για το που (αν κάπου) "πάσχει" το κάθε μοτέρ και να γίνει "ΜΠΑΞΙΜΟ" με νόημα....

ΑΝΤΕ να κανονισθεί....

p.s. Να πάω για service πριν (είμαι στις 56) ????
p.s.2 Στράτο ή Γιατρέ κάντε upload το dyno-chart έτσι για διάβασμα.
p.s.3 Κανά πέρασμα με VBOX (Θωμά ???) να μετρηθεί και το 400-άρι????

DoctorAbo
11-09-06, 14:02
Γιατί όχι? Πλάκα θα έχει...αν και πραγματικά όμως κανένα νόημα!

Αγαπητέ MPOWER, εδώ μέσα, η πλάκα μετράει. Όχι το νόημα.

DoctorAbo
11-09-06, 14:04
Αγαπητέ MPOWER, εδώ μέσα, η πλάκα μετράει. Όχι το νόημα.

Αν και τώραπου το σκέπτομαο...... ίσως προκύψει και ΝΟΗΜΑ.
Η εκτίμησή μου για το νόημα ? Ίσως τελικά προκύψει ότι το κόστος για τα κλασσικά πειράγματα σε μια /Μ3 δεν αξίζει τον κόπο. Είδωμεν

Strax
11-09-06, 14:19
Αν και τώραπου το σκέπτομαο...... ίσως προκύψει και ΝΟΗΜΑ.
Η εκτίμησή μου για το νόημα ? Ίσως τελικά προκύψει ότι το κόστος για τα κλασσικά πειράγματα σε μια /Μ3 δεν αξίζει τον κόπο. Είδωμεν

Σε αυτό έχουμε ήδη συμφωνήσει!! Τουλάχιστον εγώ συμφωνώ.

thanassis
11-09-06, 16:43
Sorry για την Off-Topic ερώτηση αλλά πότε θα ανεβείτε Σέρρες? Θα τρέξετε τα Μ3??

DoctorAbo
11-09-06, 17:18
Sorry για την Off-Topic ερώτηση αλλά πότε θα ανεβείτε Σέρρες? Θα τρέξετε τα Μ3??

Δες εδώ παρακαλώ

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=75647#post75647

kapamaru
11-09-06, 18:13
Μεσα ειμαι και εγω αν και ξερω οτι το καρχαρινι θα μας κανει κουτους . DOCTOR αν δεν το φερω λογο δουλειας εγω, θα πω στον Στρατο να το φερει.Οσο για Σερρες μαλλον εκει θα ειμαι αλλα μην περιμενετε να με δειτε μεσα στην πιστα. α) Την λυπαμαι να την ταλαιπωρω την μικρη β) ειμαι streetfighter :icon02:

DoctorAbo
11-09-06, 21:55
Μεσα ειμαι και εγω αν και ξερω οτι το καρχαρινι θα μας κανει κουτους . DOCTOR αν δεν το φερω λογο δουλειας εγω, θα πω στον Στρατο να το φερει.Οσο για Σερρες μαλλον εκει θα ειμαι αλλα μην περιμενετε να με δειτε μεσα στην πιστα. α) Την λυπαμαι να την ταλαιπωρω την μικρη β) ειμαι streetfighter :icon02:

Φίλε Kapamaru χέρομαι που σε βλέπω. Μέρος του χαβαλέ είναι να σε δούμε και σένα στη δυναμομέτρηση αλλά και στις Σέρρες. ΄Το καρχαρίνι δε ταλαιπωρήθηκε καθόλου τότε. Πρόκειται για εξαιρετική πίστα. Έλα όμως, και ποτέ δε ξέρεις.... μπορεί και να μπεις :dance:

NICK_M3
11-09-06, 22:03
να συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα!!!
τωρα ο big bro του str και δεν θα τολμήσει μια βουτιά.....!!!:)

DoctorAbo
11-09-06, 22:46
να συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα!!!
τωρα ο big bro του str και δεν θα τολμήσει μια βουτιά.....!!!:)

To κόλπο είναι να δημιουργήσουμε ένα street fight και μετά οι συνθήκες θα είναι ιδανικές. :clap:

NICK_M3
11-09-06, 23:46
να το κανουμε ως εξης :
να πατησουμε στην πισω ευθεία τσουλητα και να μπουμε στη πρώτη δεξια!!!
και μετά να πέσει το κυνήγι!!!! :):)
κατι σαν αγώνας αλλά στο χαλαρό μην παθουμε και τίποτα!!
οπότε και street fight είναι και ο φίλος μας θα βουτήξει μαζί μας!!!!
ε ρε γλέντια σε 2 βδομάδες!!

Geo_3D
11-09-06, 23:56
Γιαννη το θεμα εχει ως εξης:
Θα πατε στην δυναμομετρηση καλη ωρα
θα βγαλει το καρχαρινι 10 αλογα παραπανω πχ
θα αρχισει μετα η καζουρα απ'τον ντοκτορα για να σε τσιγκλισει
και εσυ σαν καλο παιδι "θα τσιμπησεις".
Ετσι λοιπον,οταν θα παμε στις Σερρες
Και θα μπεις μεσα
Θα πεις στον ντοκτορα:"για να δουμε τι ψαρια πιανει το καρχαρινι"
Σαν καλο παιδι που ειναι και ο ντοκτορας θα τσιμπησει και αυτος
και ετσι θα εχουμε ενα street fight μεσα σε απολυτα ασφαλες περιβαλλον
και χωρις κανεναν κινδυνο για εσας,τα αμαξια σας,και τους υπολοιπους.

Πως σου φαινεται σαν σεναριο????

kapamaru
12-09-06, 00:08
Με πριζωνετε ασχημα τωρα λοιπον σε μιση ωρα στην αττικη οδο ολα τα Μ3

Geo_3D
12-09-06, 00:13
Με πριζωνετε ασχημα τωρα λοιπον σε μιση ωρα στην αττικη οδο ολα τα Μ3
Ασε τις Αττικες Οδους τωρα και μπαξε αυριο κανα ζαντολαστιχο για τις Σερρες!!!!

kapamaru
12-09-06, 00:26
Ασε τις Αττικες Οδους τωρα και μπαξε αυριο κανα ζαντολαστιχο για τις Σερρες!!!!
μαλλον δεν θα ειμαι Σερρες στις 23. Στις 30 ομως θα ειμαι

Strax
28-09-06, 12:10
Λοιπόν για να μην λένε μερικοί μερικοί, ρώτησα για δυναμομέτρηση και πήρα τιμή για 5-6 αυτοκίνητα. Είναι 70€ έκαστο! Το δυναμόμετρο καινούριο Dynapack στη Θηβών. Ακούω γνώμες και σχόλια!

EVANGELOS
28-09-06, 14:18
Λοιπόν για να μην λένε μερικοί μερικοί, ρώτησα για δυναμομέτρηση και πήρα τιμή για 5-6 αυτοκίνητα. Είναι 70 έκαστο! Το δυναμόμετρο καινούριο Dynapack στη Θηβών. Ακούω γνώμες και σχόλια!

Αν εγγυάται ότι μπορεί να μετρήσει Ε46 (χρειάζεται αυτή η λαλακία gt1 που βάζει την ecu σε dyno mode...) εγώ ΕΙΜΑΙ ΜΕΣΑ ΜΕ ΤΑ ΜΠΟΥΝΙΑ...

Απλά επειδή service έχω σε 1800χλμ να γίνει έγκαιρα ενημέρωση ώστε 1)να το πάω για service ΠΡΙΝ το DYNO...
2) να κουμαντάρω τις άλλες δουλειές (αυτές που αναγκάζομαι να κάνω όταν δεν ασχολούμαι με το Μ3...:GrowUp: )

DoctorAbo
02-10-06, 09:08
Εγώ είμαι μέσα. Τα 70€ είναι λογικά.

Η δυναμομέτρηση του //Μ3 είναι εφικτή ελέω Mpower.

Να προσπαθήσουμε να βρούμε μέρα και ώρα ?

Strax
02-10-06, 09:56
Εγώ είμαι μέσα. Τα 70€ είναι λογικά.

Η δυναμομέτρηση του //Μ3 είναι εφικτή ελέω Mpower.

Να προσπαθήσουμε να βρούμε μέρα και ώρα ?

Εγώ δεν έχω πρόβλημα, αρκεί να μιλάμε για απογευματινές ώρες (μετά τις 6) ή Σάββατο!
Ας δούμε πότε μπορεί ο καθένας και θα προσπαθήσω να συννενοηθώ.

DoctorAbo
02-10-06, 11:55
Mια από τα ίδια

EVANGELOS
02-10-06, 12:03
Αν γίνεται να το αργήσουμε κανά μήνα (λέω αν ...) να κάνω service (σε 1500 είναι άντε να το κάνω σε χίλια...).

santo
02-10-06, 12:11
Αν γίνεται να το αργήσουμε κανά μήνα (λέω αν ...) να κάνω service (σε 1500 είναι άντε να το κάνω σε χίλια...).

:offtopic:
για να κάνεις 1000-1500 θέλεις 1 μήνα???
1 ΣΚ φτάνει.. να μην σου πώ 2 βράδυα....
πχ.
1ο βράδυ πάς Λαμία για ποτάκι..
2ο βράδυ πάς Πάτρα για φαγητό και ποτάκι...:bricks1:

EVANGELOS
02-10-06, 12:17
:offtopic:
για να κάνεις 1000-1500 θέλεις 1 μήνα???
1 ΣΚ φτάνει.. να μην σου πώ 2 βράδυα....
πχ.
1ο βράδυ πάς Λαμία για ποτάκι..
2ο βράδυ πάς Πάτρα για φαγητό και ποτάκι...:bricks1:

1000 χλμ x 15lt/100km = 150 lt x 1 euro/lt vpower = 150 euro + 100 ποτά φαγητά καφέδες Λαμίας + 100 ποτά φαγητά καφέδες Πάτρας = 350 euro σε 1ΣΚ , για να γλυτώσω 20-30 euro με το group dyno...
χμμ....
Και όμως κάτι μου λέει ότι θα το κάνω :banghead:

STR
02-10-06, 12:17
Να προσθεσω κι εγω οτι αν ειχες παει Σερρες θα τα ειχες κανει κιολας!!!

NICK_M3
02-10-06, 13:08
κυριε κυριε να πω?????

εχω μια ιδέα παιδακια....

λέω να το καθυστερήσουμε λιγάκι ακόμη....
το παληκάρι που έφτιαξε το δικό μου το χάρβαλο ανοίγει σε λίγο δικό του μαγαζί με δυναμόμετρο και απο όσα έχω πεί μαζί του το μηχάνημα του είναι εξαιρετικό και το χρησιμοποιούν ορισμένοι τυχάρπαστοι όπως οι : maclaren-porsche-m division-ferrari....
άσε που μπορεί και βγάζει και την πραγματική απώλεια στον τροχό μόνο του το πράγμα....

τι λέτε? λίγη υπομονή ακόμη....??? :)

alexk
02-10-06, 13:30
Ρε παιδιά, μια δυναμομέτρηση δεν είναι το τέλος της εποχής ενός οχήματος...
Δεν έγινε και τίποτα.

Εγώ υπολογίζω μέχρι το Πάσχα ότι θα έχω κάνει άλλες 4 στο μηχανάκι μου. Δεν παθαίνει τίποτα στο δυναμόμετρο

EVANGELOS
02-10-06, 21:22
Επειδή στο τέλος φοβάμαι θα καταλήξουμε να μην κάνουμε τίποτα λέω :

Να κλείσει ο Στράτος σε αυτό που βρήκε (εφόσον το θεωρεί σοβαρό) προτεινόμενη ημερομηνία από 1 έως 15 Νοεμβρίου οπότε προλαβαίνουμε όλοι να κανονίσουμε δουλείες κλπ και εγώ να κάνω service ...(χεχε υστερόβουλος)

Να πάμε και μετά για check στου Νίκου...

Στράτο προχώρα το ...

NICK_M3
24-10-06, 10:11
κυριε κυριε να πω?????

εχω μια ιδέα παιδακια....

λέω να το καθυστερήσουμε λιγάκι ακόμη....
το παληκάρι που έφτιαξε το δικό μου το χάρβαλο ανοίγει σε λίγο δικό του μαγαζί με δυναμόμετρο και απο όσα έχω πεί μαζί του το μηχάνημα του είναι εξαιρετικό και το χρησιμοποιούν ορισμένοι τυχάρπαστοι όπως οι : maclaren-porsche-m division-ferrari....
άσε που μπορεί και βγάζει και την πραγματική απώλεια στον τροχό μόνο του το πράγμα....

τι λέτε? λίγη υπομονή ακόμη....??? :)

λοιπόν επειδή εγώ πήγα στο δυναμόμετρο το συγκεκριμένο και μου έφυγε η μαγκια λέω ακόμη μια φορά να ξαναπάμε εκει!!!!!!
απίστευτο μηχάνημα και
πολύ
μα πάρα πολύ
πολύ όμως λέω
ΑΥΣΤΗΡΟ!!!!!!!!!!!!:banghead: :bananasmi
έχω ήδη κανονίσει και την τιμή για 7-8 αυτοκίνητα με το παιδί στα 80ευρώ!!!!!
τι λέτε??

να φέρουν και οι "νέοι" τα εργαλεία όλα να γίνει πανικός εκεί πέρα.....

ενδιαφέρεστε?

EVANGELOS
24-10-06, 18:08
1. Που είναι το μαγαζί που λες ρε Νίκο και πως λέγεται ?
2. ΑΠΟΦΑΣΗΣΤΕ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΚΑΙ ΠΑΜΕ

3. Τι εννοείς αυστηρό ρε Νίκο ? πόσο έδειξε ??? ανέβασε κανά chart να δούμε ...

NICK_M3
25-10-06, 00:19
χαχαχα
θες να δεις chart φίλε μου?
έλα σήμερα στην συνάντηση!!!!:):)

πολύ αυστηρό πιστεψέ με!!!!

το μαγαζι είναι ολοκαίνουργιο στην Βάρης Κορωπίου και θα λέγεται
PLEX TUNING....

πάντως αν μπορούμε να το κανονίσουμε θα ήταν καλή φάση...

πάλι θα κλαίμε όλοι με του μήτσου το αυτοκίνητο....:greenboun

αλλά να μαζευτούμε τουλάχιστον 5-6 κομάτια και να πάμε...2-3 αυτοκίνητα δεν λέει....

α και οι δυναμομέτρηση αφορά μόνο τροχό!!!!:p:

alexk
25-10-06, 08:47
5-6 κομάτια

:smashtard
κομμάτι = Μ3

santo
25-10-06, 08:56
:smashtard
κομμάτι = Μ3

κομμάτι μπορεί να είναι και ένα 330? Έτσι για να συμπληρώσουμε...

alexk
25-10-06, 09:03
Να θέσω εγώ ένα θέμα επί τάπητος τώρα?

Νίκο, πώς είναι στην ρόδα τα άλογα, αφού οι ρόδες λείπουν από το αμάξι?

EVANGELOS
26-10-06, 15:48
Να θέσω εγώ ένα θέμα επί τάπητος τώρα?

Νίκο, πώς είναι στην ρόδα τα άλογα, αφού οι ρόδες λείπουν από το αμάξι?

Είδες ... άρχισε τα ψέματα ... :bricks1: αλλά τι να λεέι 300hp στον άξονα ??? στο μουαγιέν ????...

Άντε ρε αν είναι να το καθυστερείτε θα πάω ΜΟΝΟΣ μου ...

streetracing
27-10-06, 09:02
για ποιο δυναμομετρο μιλαμε?

NICK_M3
27-10-06, 10:53
κομάτι = αυτοκίνητο...

και ναι και 330 και κανα ποσρσικο.....

φιλε streetracing το dyno το λέω λίγο πιο πάνω....

ο ευάγγελος αδημονεί....

οι υπόλοιποι.....????

alexk
27-10-06, 11:40
οι υπόλοιποι.....????

Άντε πάμε ρε παιδιά να βγάλω και εγώ κανένα βιντεάκι :yipee:

EVANGELOS
27-10-06, 12:02
...ο ευάγγελος αδημονεί....

Και θέλει και ανοιγματάκι .... αλλά εσύ :pth: :pth:

EVANGELOS
08-11-06, 19:55
Λοιπόν dyno έγινε και λέμε :

1)Dyno που πρότεινε ο Νίκος (Plex Tuning) ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
2) Επαγγελματίες και σοβαροί. Ασχολούνται αρκετά και o Γιάννης πολύ καλό παιδί. Δεν είναι του στύλ είμαι ο αρχιμηχανικάρας και τα βελτιώνω όλα ... Τα μηχανήματα πολύ σύγχρονα και η διαδικασία ασφαλέστατη. Χωρίς δεσίματα και γκράμπα - γκρούμπα στο ράουλο.
3) Τα αποτελέσματα ΔΕΝ είναι πάρτα - φύγε αλλά γίνεται καλή ανάλυση (λ,μορφή καμπύλης,σύγκριση ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ στην οθόνη μέσα από το δυναμόμετρο την ώρα της μέτρησης-live που λέμε... με προηγούμενες καμπύλες και με καμπύλες άλλων αυτοκινήτων)
4)Κάναμε αρκετά runs, με 4η,5η,sport button on/off κλπ..

5) ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ....

ΡΟΠΗ 33kgrm@5170 rpm
ΙΣΧΥΣ 290hp@7320 rpm

ΣΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ....:clap:

Πάρα μα πάρα πολύ καλά :boink: :)

Σε σύγκριση με γνωστό .. εχμμμ ... Μ3 με εισαγωγή , εξάτμιση , πρόγραμμα πήγαινα "ΚΟΠΙΑ" μέχρι της 6500-6800 και έχασα γύρω στα 12hp στο peak μου 7300rpm και γύρω στα 25hp στο δικό του peak (8200 rpm ...βλ. πρόγραμμα...).
Mε λίγο fine -tuning πιστεύω θα δω 300 στους τροχούς και καλύτερη καμπύλη- η οποία πάντως και τώρα είναι μια χαρά.
Μίγμα είμαι καλά λratio=0.9.

To dyno είναι κατά ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ όλων των παρισταμένων , πελατών κλπ (έχω πάει 2 φορές και μιλήσει με αρκετους βελτιωτές , μηχανικούς,ιδιώτες που πάνε εκεί ...) ΠΟΛΥ ΑΥΣΤΗΡΟ ... έως και 10-20% ΚΑΤΩ από τις μετρήσεις άλλων π.χ. Μαλίωρα.
Άρα το 290 που έβγαλα,όπως μου είπε και ο Γιάννης είναι πάρα πολύ καλό...
Για αναγωγή σε στρόφαλο με 15% (για πισωκίνητο) πάμε στις 290/0,85=341,2 στρόφαλο και με 12% στα 330.
Δεδομένου ότι στο dyno είναι πάντα ΔΥΣΚΟΛΟ να βγάλεις το 100% της stock ισχύος , το αποτέλεσμα δείχνει ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΟΤΕΡ... ΜΠΡΑΒΟ Μ GmbH :clap:

greekm3
08-11-06, 20:09
Λοιπόν dyno έγινε και λέμε :

1)Dyno που πρότεινε ο Νίκος (Plex Tuning) ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ
2) Επαγγελματίες και σοβαροί. Ασχολούνται αρκετά και o Γιάννης πολύ καλό παιδί. Δεν είναι του στύλ είμαι ο αρχιμηχανικάρας και τα βελτιώνω όλα ... Τα μηχανήματα πολύ σύγχρονα και η διαδικασία ασφαλέστατη. Χωρίς δεσίματα και γκράμπα - γκρούμπα στο ράουλο.
3) Τα αποτελέσματα ΔΕΝ είναι πάρτα - φύγε αλλά γίνεται καλή ανάλυση (λ,μορφή καμπύλης,σύγκριση ΕΠΙ ΤΟΠΟΥ στην οθόνη μέσα από το δυναμόμετρο την ώρα της μέτρησης-live που λέμε... με προηγούμενες καμπύλες και με καμπύλες άλλων αυτοκινήτων)
4)Κάναμε αρκετά runs, με 4η,5η,sport button on/off κλπ..

5) ΤΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ....

ΡΟΠΗ 33kgrm@5170 rpm
ΙΣΧΥΣ 290hp@7320 rpm

ΣΤΟΥΣ ΤΡΟΧΟΥΣ ....:clap:

Πάρα μα πάρα πολύ καλά :boink: :)

Σε σύγκριση με γνωστό .. εχμμμ ... Μ3 με εισαγωγή , εξάτμιση , πρόγραμμα πήγαινα "ΚΟΠΙΑ" μέχρι της 6500-6800 και έχασα γύρω στα 12hp στο peak μου 7300rpm και γύρω στα 25hp στο δικό του peak (8200 rpm ...βλ. πρόγραμμα...).
Mε λίγο fine -tuning πιστεύω θα δω 300 στους τροχούς και καλύτερη καμπύλη- η οποία πάντως και τώρα είναι μια χαρά.
Μίγμα είμαι καλά λratio=0.9.

To dyno είναι κατά ΓΕΝΙΚΗ ΟΜΟΛΟΓΙΑ όλων των παρισταμένων , πελατών κλπ (έχω πάει 2 φορές και μιλήσει με αρκετους βελτιωτές , μηχανικούς,ιδιώτες που πάνε εκεί ...) ΠΟΛΥ ΑΥΣΤΗΡΟ ... έως και 10-20% ΚΑΤΩ από τις μετρήσεις άλλων π.χ. Μαλίωρα.
Άρα το 290 που έβγαλα,όπως μου είπε και ο Γιάννης είναι πάρα πολύ καλό...
Για αναγωγή σε στρόφαλο με 15% (για πισωκίνητο) πάμε στις 290/0,85=341,2 στρόφαλο και με 12% στα 330.
Δεδομένου ότι στο dyno είναι πάντα ΔΥΣΚΟΛΟ να βγάλεις το 100% της stock ισχύος , το αποτέλεσμα δείχνει ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗ ΑΠΟΔΟΣΗ ΜΟΤΕΡ... ΜΠΡΑΒΟ Μ GmbH :clap:

στα 290 εισαι πολυ μα παρα πολυ καλα...εγω με delage ECU,supersprint kats,x-pipe,race muffles,pulleys,K&n63 ειχα δει 303,7...

NICK_M3
08-11-06, 21:39
εκείνο το γνωστό σου Μ3....εεεχχχμμμμμ.....

θα ξαναπάει στο ίδιο μέρος μετα τα νέα καλούδια του....:):)
αναμονή απο αμερική λίγο ακόμη....!!!!

το peak είναι στις 8050 βαγγέλη οχι 8200..εκεί είναι ο κόφτης για λόγους απόδοσης και ασφάλειας....!!!

προς το παρόν να ξαναπώ οτι τα 290 στην ρόδα σου είναι καταπληκτικό νούμερο!!!!!

του doctor πόσο να βγάλει άραγες.....???????????????

και επειμένω ακόμη μια φορά οτι το συγκεκριμένο μηχάνημα είναι εξαιρετικό....

για αυτό είπα και να πάμε εκεί...
το μόνο μείον πιστεύω οτι είναι ο χρόνος....
ανέβα - κατέβα απο το δυναμόμετρο....

m_power_lunatic
08-11-06, 23:29
Να ρωτησω κατι?Τα 290 τροχο ητανε με το AC SCHNITZER-τελικο αν δεν κανω λαθος με το συγκεκριμενο αυτοκινητο και φιλτρο μαμα???:nixweiss:

Strax
09-11-06, 08:31
Νομίζω ότι είναι πάρα πολύ καλά τα νούμερα που έβγαλες. Σου είπαν τα παιδιά που κυμαίνονται τα μαμά Μ3 στο συγκεκριμένο δυναμόμετρό??

EVANGELOS
09-11-06, 12:43
Δε νομίζω το τελικό της AC να κάνει διαφορά .... εξάλλου θα το ΒΓΑΞΩ σύντομα και θα δουμε... με x-pipe SS και τελικό Eisenemann...
Το αμάξι μου είναι επί της ουσίας ΤΕΛΕΙΩΣ ΜΑΜΑ...

Στράτο 272 με 285 rwp μου είπε πριν το dyno να περιμένω...

Αντέγραψα τα νούμερα σε excel , οπότε πάρτε και καμπύλη.
Η καμπύλη στο excel που ποστάρω είναι πιό ΕΞΟΜΑΛΥΜΕΝΗ από την πραγματική , αφού δεν έχω τα νούμερα για όλα τα σημεία. Πάντως σε μορφή και max -min είναι κόπια αυτής του dyno.

Strax
10-11-06, 08:25
SOS Evangelos!!!

Τα πιο σημαντικά δεν μας είπες!!

Πως ήταν το μίγμα σου και τι αναλογία δούλευες???

EVANGELOS
10-11-06, 13:04
αναλογία a/f 0.9 με καμπύλη χωρίς πρόβλημα.... Ο Γιάννης μου είπε ότι οριακά να μπορεί να το βελτιώσει στο 0.88 (που πήγε του "άλλου" γνωστού ... εχμμμ... Μ3) , αλλά και έτσι είναι μιά χαρά νομίζω ????

Strax
10-11-06, 14:09
Να υποθέσω ότι το νούμερο που αναφέρεις είναι volt. Αν το range για το οποίο μιλάμε είναι 0-1 volt, τότε δεν πρέπει να μιλάμε για wide band oxygen sensor. Αυτοί συνήθως λειτουργούν στα 0-5 volt.

Μπερδεύτηκα!!

NICK_M3
10-11-06, 14:28
ειναι στο 12.7-12.8 το afr....!!!

ξεμπερδεύτηκες????
το μαμα είναι 12.9-13....

Strax
10-11-06, 15:35
Αλλού είναι η ένστασή μου Νίκο. Υποτίθεται ότι εμπιστευόμαστε το λάμδα στα δυναμόμετρα γιατί είναι Wide Band και διαθέτει ακρίβεια. Αυτοί οι λάμδα είναι κατα κανόνα από 0-5 Volt. Το ότι ο συγκεκριμένος είναι 0-1 Volt δείχνει ότι πρόκειται για απλό λάμδα.

Τέτοιους έχει και το αυτοκίνητός μας και δεν χρειάζεται να κάνουμε δυναμομέτρηση για να δούμε το μίγμα μας. Πάμε και βόλτα με κάποιο OBD scan και το βλέπουμε. Και είναι και στο δρόμο σε πραγματικές συνθήκες!

Αφήνω βέβαια την περίπτωση να είναι κάτι ειδικό ο συγκεκριμένος. Όποιος βρεθεί πρώτος εκεί ας μάθει.

NICK_M3
10-11-06, 20:18
ok
now i read you....!!

αλλα να σου πω και κάτι....πιασ το αυγό και κούρευτο λένε στο χωριο μου...
ας είμαστε ευχαριστημενοι με οτι έχουμε.....ελλαντα ζούμε...:(:(