PDA

Επιστροφή στο Forum : Προβλήματα σε Ζ4


Sonam
11-09-06, 09:59
Καλημέρα παίδες. Ανοίγω αυτό το θέμα μια και ένα από τα φιλαράκια μας έχει αγανακτήσει με τα προβλήματα που του βγάζει η Ζ4. Έτοιμος είναι να την πουλήσει και είναι χρόνου. Ούτε που πρόλαβε να μεγαλώσει λίγο. Τα προβλήματα που έχει συναντήσει είναι τα εξής:

α)εγκέφαλος
β)αισθητήρας λάμδα
γ)πρόβλημα στην κυλινδροκεφαλή

Σκοπός να μάθω για άλλα γνωστά προβλήματα που έχουν οι Ζ4 για να ξέρουμε.
α)Να το κρατήσουμε
β)Να το πουλήσουμε
γ)Να το αγιάσουμε

Καλημέρα

MPOWER
11-09-06, 10:06
Μάλλον να το αγιάσει....γιατί ακνένα απο τα προβλήματα που αναφέρεις δεν μου δεν είναι γνωστό πρόβλημα σε Ζ4.
Αν η φίλη μας είναι όσο μικρή λές τότε έχει σίγουρα και εγγύηση!

santo
11-09-06, 10:07
Καλημέρα παίδες. Ανοίγω αυτό το θέμα μια και ένα από τα φιλαράκια μας έχει αγανακτήσει με τα προβλήματα που του βγάζει η Ζ4. Έτοιμος είναι να την πουλήσει και είναι χρόνου. Ούτε που πρόλαβε να μεγαλώσει λίγο. Τα προβλήματα που έχει συναντήσει είναι τα εξής:

α)εγκέφαλος
β)αισθητήρας λάμδα
γ)πρόβλημα στην κυλινδροκεφαλή

Σκοπός να μάθω για άλλα γνωστά προβλήματα που έχουν οι Ζ4 για να ξέρουμε.
α)Να το κρατήσουμε
β)Να το πουλήσουμε
γ)Να το αγιάσουμε

Καλημέρα


Καλημέρα και σε σένα, μπορείς σε παρακαλώ να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος.
Τι μοτέρ φοράει το Ζ4, τι πρόβλημα στην κυλινδροκεφαλή?

Geo_3D
11-09-06, 10:09
α)εγκέφαλος
β)αισθητήρας λάμδα
γ)πρόβλημα στην κυλινδροκεφαλή

Κανενα απο τα παραπανω δεν εχει αναφερθει εδω μεσα απο αλλους κατοχους Ζ4.Πρωτη φορα ακουω για προβλημα σε αυτα

Sonam
11-09-06, 10:33
Καλημέρα και σε σένα, μπορείς σε παρακαλώ να γίνεις λίγο πιο συγκεκριμένος.
Τι μοτέρ φοράει το Ζ4, τι πρόβλημα στην κυλινδροκεφαλή?

Το πρόβλημα παρουσιάστηκε χθες το πρωί. Έβαλε μπρος, δούλεψε κανονικά για κανένα λεπτό (δεν είχε ξεκινήσει ακόμα) και έπειτα άρχισε να τρέμει και η εξάτμιση να κάνε περίεργο θόρυβο (ούτε harley να ήταν). Τελικά έρχεται το παλικάρι της οδικής (BMW) και αφού του κάνει έναν έλεγχο, του λέει μάλλον είναι κυλινδροκεφαλή. Του αλλάζει κάτι (δεν ξέρω και τι είναι η κυλινδροκεφαλή ρε παίδες) και επανήλθε. Μέχρι τότε όμως το φιλαράκι είχε χάσει 2,3 ζωές.

Εν τω μεταξύ το αμάξι είναι μάμα, με μια αλλαγή στο τελικό που έγινε πρόσφατα, αλλά όπως είπε και το παλικάρι της οδικής ουδεμία σχέση.,

Λέτε να είναι γκαντέμης ο οδηγός του?

MPOWER
11-09-06, 10:36
99% Πολλαπλασιαστής!

rapid_fast
11-09-06, 10:59
Ε, καλά.. μας λές για πρόβλημα που δεν παρουσιάστηκε??
δεν το κατάλαβα αυτό που έκανες..

:thread:

Sonam
11-09-06, 11:04
Δεν κατάλαβα τι εννοείς με το δεν παρουσιάστηκε. Πρώτον δεν ήμουνα μπροστά και δεύτερον το μεταφέρω επακριβή. Το παλικάρι της οδικής είπε για κυλινδροκεφαλή, έβγαλε ανταλλακτικό, έβαλε ανταλλακτικό. Τώρα τι πως και γιατί, δεν κατάλαβα. Δεν νομίζω ότι η κυλινδροκεφαλή είναι κάτι τόσο απλό για να αλλάζει. Αλλά και πάλι αν και μηχανικός, δεν είναι στο τομέα μου τα αμάξια ως προς τα μηχανικά τους μέρη.
Ουγκ!!!

alexk
11-09-06, 11:06
α)εγκέφαλος
β)αισθητήρας λάμδα
γ)πρόβλημα στην κυλινδροκεφαλή

Αγαπητέ φίλε, είναι σύνηθες την κλωστή να την κάνουμε παλαμάρι. Σε αυτά όλα που έγραψες, τελικά μάλλον είχε χαλάσει ένα πολλαπλασιαστής (ένα πραγματάκι που ανάβει τα μπουζί), οπότε κάποιος κύλινδρος δεν είχε σωστή ανάφλεξη. Πως "αλλάχτηκαν" όλα αυτά που ανέφερες, πραγματικά απορώ.

Υπ'όψιν ότι τα αυτοκίνητα, είναι "μηχανήματα" υψηλής τεχνολογίας και μεγάλης πολυπλοκότητας και μερικές φορές χαλάνε. Εδώ τα διαστημικά λεωφορεία έκαναν μπαμ εμπρός στα μάτια του κόσμου και ήταν μια "βλάβη".

Τώρα, άν ο φίλος σου θέλει να δώσει το αυτοκίνητό του, επειδή έπαθε αυτή τη βλάβη, καλά θα κάνει να το δώσει γιατί θα αποδεικνύει ότι είναι ο ορισμός του γαμπρού και ίσως είναι πολύ καλό αυτοκίνητο το Ζ4 για αυτόν.
:thread:

rapid_fast
11-09-06, 11:14
Μα εδώ ξεκινάς και λές για τα προβλήματα που ΕΧΕI βγάλει η BMW,
προβλήματα που ΕΧΕΙ συναντήσει, και τελικά καταλήγουμε στο ότι ένα πρωινο
ρετάρισε απο λάθος ρευματα..
Το θέμα δεν είναι τι θα μπορούσε να προκαλέσει παρόμοια συμπτώματα, αλλα
το τι πραγματικά ήταν η αιτία..
Και μάλιστα με όλα αυτά τα προβλήματα που ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ η BMW, ο φίλος
σου είναι τόσο απογοητευμένος ποτ σκεφτεται να την πουλήσει κι'ολας...

vasilis-E36
11-09-06, 11:53
ωραια,πες μας τωρα και για τα υπολοιπα προβληματα που λες στην αρχη...

Sonam
11-09-06, 12:16
Αγαπητέ φίλε, είναι σύνηθες την κλωστή να την κάνουμε παλαμάρι. Σε αυτά όλα που έγραψες, τελικά μάλλον είχε χαλάσει ένα πολλαπλασιαστής (ένα πραγματάκι που ανάβει τα μπουζί), οπότε κάποιος κύλινδρος δεν είχε σωστή ανάφλεξη. Πως "αλλάχτηκαν" όλα αυτά που ανέφερες, πραγματικά απορώ.

Υπ'όψιν ότι τα αυτοκίνητα, είναι "μηχανήματα" υψηλής τεχνολογίας και μεγάλης πολυπλοκότητας και μερικές φορές χαλάνε. Εδώ τα διαστημικά λεωφορεία έκαναν μπαμ εμπρός στα μάτια του κόσμου και ήταν μια "βλάβη".

Τώρα, άν ο φίλος σου θέλει να δώσει το αυτοκίνητό του, επειδή έπαθε αυτή τη βλάβη, καλά θα κάνει να το δώσει γιατί θα αποδεικνύει ότι είναι ο ορισμός του γαμπρού και ίσως είναι πολύ καλό αυτοκίνητο το Ζ4 για αυτόν.
:thread:

Με βρήσκω απόλυτα σύμφωνο, αλλά ποιος του το λέει

Sonam
11-09-06, 12:21
Μα εδώ ξεκινάς και λές για τα προβλήματα που ΕΧΕI βγάλει η BMW,
προβλήματα που ΕΧΕΙ συναντήσει, και τελικά καταλήγουμε στο ότι ένα πρωινο
ρετάρισε απο λάθος ρευματα..
Το θέμα δεν είναι τι θα μπορούσε να προκαλέσει παρόμοια συμπτώματα, αλλα
το τι πραγματικά ήταν η αιτία..
Και μάλιστα με όλα αυτά τα προβλήματα που ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ η BMW, ο φίλος
σου είναι τόσο απογοητευμένος ποτ σκεφτεται να την πουλήσει κι'ολας...

Δεν κατηγόρησα την BMW. Ίσα ίσα δόξα το θεό είναι και αξιόπιστη και πιστεύω ότι προσφέρει σε όλους μας μεγάλες συγκινήσεις.
Άνοιξα ένα πεδίο στο forum, αναζητώντας άλλες βλάβες σε Ζ4 καθώς και την γνώμη σας για όσες έχει πάθει ήδη. Δεν είπα κάτι για ελαττώματα στην BMW, ιδίως στο roadster της. Απλά με έβαλε σε σκέψεις για τις τόσες αναποδιές και σταμάτησα και εγώ τις κινήσεις μου για την αγορά ενός ίδιου μεταχειρισμένου.

Αυτά για τυχόν παραξηγήσεις

Sonam
11-09-06, 12:27
ωραια,πες μας τωρα και για τα υπολοιπα προβληματα που λες στην αρχη...

Τα άλλα δυο προβλήματα παρουσιάστηκαν αρχές άνοιξης και καλοκαιριού. Για το μεν εγκέφαλο ούτε καν θυμάμαι τι είπε η BMW, για το μεν αισθητήρα συνέπαισε με περίοδο νοθευμένης βενζίνης.
Καλύτερα όμως να βάλω τον ίδιο να σας τα πει, μιας και είναι και αυτός δικός μας. Θα τον ενημερώσω και θα κάνει εκείνος τις δικές του δημοσιεύσεις

DjBac
11-09-06, 17:54
Γενικά η Ζ4 (προ-facelift) είχε μερικές παρτίδες με ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ προβλήματα!! Έχεις ανάλογη αντιπετώπιση από την ανάλογη αντιπροσωπία!!

Τώρα, το ρετάρισμα ίσως να ήταν ρεύμα στα μπουζί (αλήθεια, τι μοτέρ φοράει??).. Σύνηθες πρόβλημα (δε θυμάμαι σε ποιον κύλινδρο).. Αλλάζουν (δεν ξέρω πως λέγεταΙ) βάση μπουζί, καλώδια και όλα τα συναφή!

Αισθητήρας λάμδα και νοθευμένη βενζίνη--> δε φταίει το καημένο το αυτοκίνητο!! Δεν το θεωρώ ελλάτωμα!!

Εγκέφαλος--> Τι πρόβλημα? ΑΝ όντως είναι πρόβλημα ας κάνει κάτι η αντιπροσωπεία (επαναπρογραμματισμός, αντικατάσταση)...

Δε νομίζω πως αυτά τα "προβλήματα" είναι λόγος πώλησης ενός καινούριου αυτοκινήτου!! ΑΝ ήταν έτσι, όλες οι μάντρες θα ήταν γεμάτες αυτοκίνητα!!

Αυτό που σου συνηστώ είναι να πεις στο φίλο σου να χαρεί όσο μπορεί το αυτοκίνητο, έχει πολλά να του προσφέρει!! Από τα προβλήματα που λέει, λογικά μόνο ο εγκέφαλος έχει μείνει! Ας το πιέσει για αντικατάστασή του!!

Sonam
14-09-06, 10:09
Καλησπέρα σε όλους. Θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για τις συμβουλές και τα σχόλιά σας. Όλα τα προβλήματα οδεύουν στην λύση τους και το αυτοκίνητο για την ώρα θα μείνει στα χέρια του ιδιοκτήτη του. Να είστε καλά όλοι, θα τα πούμε στον Άταλλο την Πέμπτη. Αν τυχόν δεν σας προλάβω (θα έρχομαι από Κρήτη τώρα) πείτε στον κ.Ελευθερίου (the boss) να σας περιποιηθεί.

Αντίος αμίγκος

EVANGELOS
14-09-06, 13:40
....
Τώρα, άν ο φίλος σου θέλει να δώσει το αυτοκίνητό του, επειδή έπαθε αυτή τη βλάβη, καλά θα κάνει να το δώσει γιατί θα αποδεικνύει ότι είναι ο ορισμός του γαμπρού και ίσως είναι πολύ καλό αυτοκίνητο το Ζ4 για αυτόν.
:thread:

Δε διαφωνώ αλλά το σχόλιο περί "γαμπρού" είναι στα όρια της ευγένειας... ο Πάνος που πούλησε το προβληματικό του Μ3 γαμπρός είναι ????
Αν αγοράσεις ένα αμάξι και τελικά βγεί προβληματικό σου "τη σπάει" που λέμε και δε θες ούτε να το βλέπεις...

alexk
18-09-06, 11:06
Δε διαφωνώ αλλά το σχόλιο περί "γαμπρού" είναι στα όρια της ευγένειας... ο Πάνος που πούλησε το προβληματικό του Μ3 γαμπρός είναι ????
Αν αγοράσεις ένα αμάξι και τελικά βγεί προβληματικό σου "τη σπάει" που λέμε και δε θες ούτε να το βλέπεις...
Μιλάς για την ειδική περίπτωση του Πάνου τώρα? Που είχε μπάξει πάνω όλα τα βελτιωτικά προϊόντα για Μ3?
Και άν δεν κάνω λάθος, το παλικάρι είχε μιλήσει για ένα μικρό πρόβλημα και ότι ο άλλος ήθελε να το δώσει. Και τέλος πάντων, που είναι το πρόβλημα? Γιατί μίλησα έτσι?
Αυτή είναι η άποψή μου. Όταν κάποιος πουλάει ένα αμάξι για ένα ασήμαντο πρόβλημα, σημαίνει ότι δεν ξέρει γιατί το πήρε και είναι γαμπρός.

rapid_fast
18-09-06, 13:28
Και εγώ μαζί σου alexk.....:greenboun

BMW-Racing
18-09-06, 19:08
Πάντως δεν είναι καλό για μια φίρμα σαν την BMW να φτάνεις να πληρώνεις τόσα λεφτά και να παρουσιάζονται τόσα προβλήματα.Πιστεύω πως αγοράζουμε bmw καί για την αξιοπιστία-ποιότητα.Δεν πρέπει να μας στενοχωρούν...

Geo_3D
18-09-06, 19:15
Πάντως δεν είναι καλό για μια φίρμα σαν την BMW να φτάνεις να πληρώνεις τόσα λεφτά και να παρουσιάζονται τόσα προβλήματα.Πιστεύω πως αγοράζουμε bmw καί για την αξιοπιστία-ποιότητα.Δεν πρέπει να μας στενοχωρούν...
Και απο μια αλλαγη πολλαπλασιαστη φαινεται οτι η αξιοπιστια και η ποιοτητα της BMW ειναι ενα μαυρο χαλι.......
:thumbsdow :icon02: :friday:

Πουληστε τα ολοι!!!!

spider
18-09-06, 19:52
Με ένα-δύο καλά παντιλίκια θα το έχει ξεχάσει το πρόβλημά του ο φίλος.

Αλήθεια τώρα που έβρεξε θα γυρίζει και πιο εύκολα...:party:

EVANGELOS
20-09-06, 15:11
Δε νομίζω να αμφιβάλλει κανείς για την αξιοπιστία των BMW (τόσα Ε30 νομίζω φτάνουν για να την αποδείξουν τοις πράγμασι).
Νομίζω όμως ότι ο καθένας μας αν αγόραζε "κουτί" αμάξι 40χιλ θα ΞΕΝΕΡΩΝΕ αν έβγαζε το παραμικρό πρόβλημα.
Παρεπιπτόντως τα πολλά θέματα για Z4 , οι ανακλήσεις στα Μ3 κλπ είναι φαινόμενα όχι πολύ ενθαρυντικά αλλα συνηθισμένα πλέον ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ...

spider
20-09-06, 20:05
Δε νομίζω να αμφιβάλλει κανείς για την αξιοπιστία των BMW (τόσα Ε30 νομίζω φτάνουν για να την αποδείξουν τοις πράγμασι).
Νομίζω όμως ότι ο καθένας μας αν αγόραζε "κουτί" αμάξι 40χιλ θα ΞΕΝΕΡΩΝΕ αν έβγαζε το παραμικρό πρόβλημα.
Παρεπιπτόντως τα πολλά θέματα για Z4 , οι ανακλήσεις στα Μ3 κλπ είναι φαινόμενα όχι πολύ ενθαρυντικά αλλα συνηθισμένα πλέον ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ...

Με 1700 ηλεκτρονικά εξαρτήματα και 2500 αισθητήρες που έχει πλεόν το κάθε τουτούδι, είναι απόλυτα λογικό και φυσιολογικό (και σε συνθήκες θερμοκρασίας και πίεσης και κραδασμών) να υπάρχει μια αστοχία υλικού.

Αλλά με την πρώτη αναποδιά, "το πουλάω" πάει πολύ.

Επειδή στο παρελθόν έχω μπλέξει με μετατροπή και χτύπαγα το κεφάλι μου :banghead::smashtard , ο φίλος μας δεν έχει δει τίποτα.:D

Ρίξε και μια ματιά από mercedes να δεις προβλήματα στα ηλεκτρικά...:jester: