PDA

Επιστροφή στο Forum : ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ


S38B38 Monsta
28-09-06, 09:49
Λόγω της καθημερινής μου επαφής με αυτοκίνητα διάφορων κατασκευαστών, θεωρώ ότι έχω σχηματίσει μία πολύ καλή εικόνα για το ποιο αυτοκίνητο μπορεί να θεωρηθεί ποιοτικό και ποιο όχι.

Πάμε λοιπόν, αρχίζω με το θάψιμο:

Φορντ Μασταν GT (το καινούριο βέβαια): Ελεεινή ποιότητα κατασκευής εσωτερικού, με πλαστικά που θυμίζουν Φιατ Πουντο των 90s. Αλλά τι περιμένεις από αυτοκίνητο που στη χώρα κατασκευής του κοστίζει 25 χιλ δολλάρια. Άραγε γιατί να πληρώσει κάποιος γι αυτό το αυτοκίνητο στην Ελλάδα 60+ χιλ, γιατί άραγε ξαναρωτώ??? Εδώ βέβαια αξίζει να σημειωθεί η τεράστια διαφορά ποιότητας FORD USA με FORD EUROPE.

Σεβρολε Κορβετ '03: Ως άνω με απίστευτα τριξίματα από παντού. Λες και κόντευε να διαλυθεί...

Σιτροεν C2/C4: Αμάν πια ρε παιδιά! Η Ρενώ έφτιαξε (κάπως) τη ποιότητα από τη προηγούμενη γενιά Κλιό, εσείς ακόμα??

Πεζό 206 / 307 / 406 / 407: Ως άνω. Υπάρχουν πολύ πιο ποιοτικά μοντέλα στη κατηγορία του 206 ακόμα και από τη Κορέα.

Κραϊσλερ 300C 5.7L: Πολύ καλή αρχική εντύπωση, με μαλακά πλαστικά στο ταμπλό, αλλά και μερικά μάπα ποιότητας πχ. το κάτω μέρος του ταμπλό έχει πολύ σκληρό πλαστικό που τρίζει (προφανώς σκεφτήκανε ότι κανείς δεν θα το βλέπει εκεί χαμηλά). Πολύ στιβαρό, ωραίο ήχο κλείσιμου πόρτας, μοτέρ με τρελή ροπή που στην απότομη εκκίνηση δεν το προλαβαίνουν τα ηλεκτρονικά και ζωγραφίζει για λίγο. Διακοσοπενινταρίζει για πλάκα αν και στα πολλά ψιλο-πλέει. Γενικά όμως πολύ ακριβό (90 χιλ) στην Ελλάδα, αλλά στα 50 χιλ $ στην Αμερική το χτύπαγα χαλαρά.

Τζαγκουαρ Χ-Ταϊπ: Δεν έχει τη ποιότητα που περιμένεις από Τζαγκ, η δε κεντρική κονσόλα σου θυμίζει αυτοκίνητο 10 ετίας στη σχεδίαση και ποιότητα. Ωραία όμως σε ποιότητα δέρματα.

ΒΜW: Καλά το ξέρω ότι θα φάω κράξιμο, αλλά κανείς δε μπορεί να με πείσει ότι Ζ4 και Χ3 έχουν τη ποιότητα που τους αρμόζει. Έχω πολλές Ζ4, που τα πλαστικά τους τρίζουν και αντίστοιχα στις Χ3. Αυτά βέβαια δεν τα λέω μονάχα εγώ αφού οι ίδιοι ιδιοκτήτες είναι αγανακτισμένοι.
Το Χ5 βέβαια είναι σε άλλη κατηγορία (αυτό θα πει κλείσιμο πόρτας / χρηματοκιβωτίου), αλλά απαράδεκτα βαμένα χερούλια πόρτας που ξεφτίζουν με τη χρήση). Απίστευτη η καινούρια 7άρα που έχει βελτιωθεί ακόμα περισσότερο από τις πρώτες (προ- φεις λιφτ) αλλά και η σειρά 6.

Λαντ Ροβερ Φριλαντερ: Παναγία βόηθα! Μιλάμε για ένα από τα πιο γελοία και ελεεινά σε ποιότητα αυτοκίνητα που έχω δει. Τα πλαστικά του πρέπει να είναι κοκκάλινα, ναι τόσο σκληρά είναι, και ξεφτίζουνε για πλάκα. Περιμένω με αγωνία τη καινούρια γενιά που λένε ότι θα δανείζεται τη ποιότητα που έχει το μεγάλο Range.

ΡΧ-8: Ένα πολυ-συζητημένο / πολυ-φορεμένο αυτοκίνητο και θα πείτε 'Ποιος είσαι συ να το κρίνει?' Όμως παρόλο που το αμάξι είναι πολύ ωραίο σε σχεδίαση (μέσα) με τις γωνίες, τις καμπύλες, τα όμορφα όργανα με τον ωραίο
φωτισμό και γραμματοσειρά, παρ όλα αυτά τα σκληρά πλαστικά του ΔΕΝ με πείθουν καθόλου για ένα αυτοκίνητο που κοστίζει από 30 ως και 44 χιλιάρικα. Επίσης με φοβίζει η απουσία της μεσαίας κολώνας κι ας λένε ότι έχει νεύρα γύρω-γύρω και ενισχυσεις στις πόρτες.

Σαμπ 9-3 (κούτα): Λοιπόν αυτό δεν το περίμενα από καινούριο Σαμπ. Πολλοί μπορεί να μη το πιστέψετε αλλά πηγαίνετε σε μία αντιπροσωπεία να δείτε. Απαράδεκτο φιλέτο κοκκάλινου πλαστικού που αγκαλιάζει όλη τη κονσόλα και το πίνακα οργάνων, παρόμοιας ποιότητας και ανάμεσα στο χειρόφρενο που τρίζει τρελά και το καλύτερο απ όλα.....δοκιμάστε να κλείσετε πόρτα ενώ είστε μέσα και πείτε μου μετά αν αυτός ο ήχος είναι αποδεκτός για αυτοκίνητο της κατηγορίας. Αχ αυτή η GM....

Και τα καλά:

Κια Σπόρτατζ: Λοιπόν το Κία ΔΕΝ είναι μ@λακία τελικά. Καλά πλαστικά με ωραία σε ποιότητα χειριστήρια και πολύ ωραία κλείσιμο πόρτας - δείχνει στιβαρό. Ανώτερο από ΡΑΒ προηγούμενης γενιάς.

Εντάξει, η AUDI πλέον είναι ΑΛΛΟΥ σε ποιότητα, την βάζω χαλαρά πάνω από τη BMW πλέον, η Mercedes θα μπορούσε σε ορισμένους τομείς να βελτιωθεί πχ. να ΜΗ βάζει δέρματα από γουρούνι πλέον (αν δε παραγγείλεις ΝΑΠΑ), τα οποία έχουν και πολύ κακή ποιότητα ΒΑΦΗΣ (ξεβάφουν για πλάκα με καθημερινή χρήση). Καλή ποιότητα η Φορντ (για τα λεφτά που δίνεις πάντα).

Στα μη γερμανικά, κερδίζει τη ψήφο μου η Χιουντάϊ με το νέο Σαντα Φε, η Χοντα με το νέο Σιβίκ, η Λαντσια με τη Μουσα (Θεέ μου τι ωραίο δέρμα είναι αυτό!), η Λέξους βέβαια ανέκαθεν, αλλά και η Σκόντα Octavia 5(που είναι η Σαμπ να δει ποιοτικό εσωτερικό??), η Τογιότα με το Αβένσις και το νέο Ραβ και βέβαια η Βολβο που με το νέο Σ40 είναι κατά τη γνώμη μου το πιο ολοκληρωμένο μικρό σεντάν και από τους Γερμανούς ανταγωνιστές του. Ποιότητα με ενδιαφέρουσα σχεδίαση / τιμή = +1

Δε χρειάζεται βέβαια να αναφέρω Πόρσε (Boxster/996/997/Cayenne), Λαμπο Γκαλάρντο (αχ αυτή η AUDI) που εκεί πράγματι παίρνεις αυτό που πληρώνεις.

******EDIT A παραλίγο να ξεχάσω: Ferrari = προσοχή είναι έθραυστες οι στρίγγλες (ναι ακόμα και η 430), Αston Martin DB9 = απίστευτο σε ποιότητα, αν και του έβγαλε κάποια μικρο-ηλεκτρο-προβληματάκια βλ. check engine, ξεχαρβάλωμα ενός πιτσιλιστιριού από τα ΧΕΝΟΝ και ένα πλαϊνό φλας που πέσανε ενώ πήγαινε με 290.


Έχω βέβαια κι άλλα αμέτρητα παραδείγματα τα οποία όμως με αφήνουν αδιάφορο, είναι δηλ απλά αποδεκτά (βλ VW, SEAT, ALFA, JEEP, MITSU, OPEL, SUZUKI)

Snoopy
28-09-06, 10:06
Ξέρεις οτι υπάρχει ειδικό μηχάνημα που αναλύει την κυματομορφή και το punch που κάνει η πόρτα όταν κλείνει?
Το έχει η ΤΟΥΟΤΑ και έτσι καταφέρνει μια κατα τα άλλα τσίγκινη πόρτα να δίνει αυτή την αίσθηση...
Οποιος ενδιαφέρεται έχω το άρθρο...

S38B38 Monsta
28-09-06, 10:14
Ενδιαφέρον! Πρέπει να το έχει και η Χιουντάι, Χόντα, Κία κτλ...

Snoopy
28-09-06, 10:29
Βέβαια όλα αυτά είναι οδοντόκρεμες καθώς είχα την τύχη μια φορά στη ζωή μου να κλείσω πόρτα απο Arnage.
Είναι σαν να κλείνει μια χαλύβδινη πλάκα ενός τόνου.
Βαριά λιγάκι στην αρχή, μετά αναλαμβάνει ένα μοχλικό να την τραβήξει (υποβοήθηση σε πόρτα!!!) και τέλος ακουμπάει στα φιλέτα με ένα -φουπ- για να ασφαλίσει τελικά μόνη της με ένα δυνατό ΚΛΑΚ.
Να γιατί κάνουν τόσα λεφτά.
Its all about the feeling

S38B38 Monsta
28-09-06, 11:28
Arnage.


Arnage?!?! Τι είπες τώρα!! :icon11:

STR
28-09-06, 11:32
Συμφωνω με τα περισσοτερα αυτοκινητα που ανεφερες.Απο αυτα τουλαχιστον που εχω μπει η εχω ακουσει απο εγκυρες φιλικες πηγες.Διαφωνω λιγο στο 307 της πεζο.Το εχω οδηγησει και πραγματικα η ηχομονωση του και η ποιοτητα συναρμολογησης του σχεδον εκμηδενιζουν τους τριγμους.Μπορει να μην εχει παντου μαλακα πλαστικα καλης ποιοτητας αλλα εχει γινει καλη δουλεια σε σχεση με τα αλλα της εταιριας.

S38B38 Monsta
28-09-06, 11:59
Θα διαφωνήσω για το 307. Μπορεί να σου άφησε καλή εντύπωση όσο αφορά την οδήγηση, αλλά κάτσε να σου δώσω 2-3 πρόσφατα παραδείγματα:

307cc 2 μηνών με 3,500 χλμ: Κάθισμα οδηγού (δέρμα) ξέβαψε. Προβλήματα στα ηλεκτρικά παράθυρα. Πρόβλημα στον αυτόματο κλιματισμό.

307 3-ετίας (του κουμπάρου μου): ΤΑ άπειρα ηλεκτρικά προβλήματα από τη 1η μέρα που δεν έχουν καταφέρει να τα λύσουν όλα ακόμη. Τριγμοί από παντού. Το πιο πρόσφατο ήταν και αυτό στα ηλεκτρικά του παράθυρα που ενώ οδηγούσε ξαφνικά άρχισαν να ανεβο-κατεβαίνουν μόνα τους. Άλλαξε και τους 2 διακόπτες έναντι 120 ευρώ.

Snoopy
28-09-06, 12:57
Μιας και πιάσαμε την κουβέντα, έτσι ακαδημαϊκά το λέω
Στη δουλειά έπαιζε σε λήζινγκ πέρισυ και το 307 όπου ειδικά το στέησιον είχε μεγάλη πέραση και το είχαν πάρει σχεδόν όλοι οι οικογενειάρχες + κάτι μυστήριοι και καλά sportsmen για τα σκι, ράφτινγκ κτλ.
το είχαν διαλέξει επειδή έχει ωραίο σουλούπι.
Δεν θα μιλήσω για τις επιδόσεις του όταν είναι φορτωμένο με ότι ΠΡΕΠΕΙ να είναι μέσα του με τέτοιους χώρους (απλά επικύνδυνο)
αλλά θα σας πώ πως ΟΛΟΙ (7 αυτοκίνητα) έχουν παράπονα απο την κονσόλα όπου και τρίζει ασύληπτα όπως επίσης και ξεβάφει αυτό το ασημί φιλέτο γύρω γύρω.
Ενας μάλιστα αναγκάστηκε να χώσει χαρτάκια ανάμεσα στην κεντρική μάσκα και τα γύρω γύρω γιατί κοπάναγε το σύμπαν.
Επίσης το χρώμα ξεθωριάζει απο τον ήλιο.

Ολα αυτά στον 21ο αιώνα και στην Πεζω...
No further comments

S38B38 Monsta
28-09-06, 13:19
^^ Εμείς οι δύο μου φαίνεται καταλαβαινόμαστε ^^

jackdaniels
28-09-06, 15:43
ΒΜW: Καλά το ξέρω ότι θα φάω κράξιμο, αλλά κανείς δε μπορεί να με πείσει ότι Ζ4 και Χ3 έχουν τη ποιότητα που τους αρμόζει. Έχω πολλές Ζ4, που τα πλαστικά τους τρίζουν και αντίστοιχα στις Χ3. Αυτά βέβαια δεν τα λέω μονάχα εγώ αφού οι ίδιοι ιδιοκτήτες είναι αγανακτισμένοι.
Το Χ5 βέβαια είναι σε άλλη κατηγορία (αυτό θα πει κλείσιμο πόρτας / χρηματοκιβωτίου), αλλά απαράδεκτα βαμένα χερούλια πόρτας που ξεφτίζουν με τη χρήση). Απίστευτη η καινούρια 7άρα που έχει βελτιωθεί ακόμα περισσότερο από τις πρώτες (προ- φεις λιφτ) αλλά και η σειρά 6.


Εγώ όταν τ'άλεγα με κράζαν, χερούλια τρίζουν και στις Ε46 κουπέ και μάλιστα έχω δει Μ3 Ε46 με καραξεφτιζένα χερούλια, τουλάχιστον στα Μ έπρεπε να βάζουν κάτι παραπάνω από ένα πλαστικό χερουλάκι!:twak:

STR
28-09-06, 16:56
Τι να σας πω ρε παιδια.Ισως ο φιλος μου ηταν τυχερος.Απο τριξιματα τιποτα και απο προβληματα,μια φορα που ειχε κολησει ο συναγερμος του.

bimmer-corfu
28-09-06, 18:14
Πιστεύω ότι πάντα πρέπει να κρίνουμε αν ένα αμάξι τρίζει μετά από αρκετή χρήση π.χ. μετά από 6 μήνες γιατί σχεδόν όλα τα καινούργια είναι μια χαρά. Μετά αρχίζουν τα δύσκολα.

thanassis
01-10-06, 19:01
Συμφωνω με τα περισσοτερα αυτοκινητα που ανεφερες.Απο αυτα τουλαχιστον που εχω μπει η εχω ακουσει απο εγκυρες φιλικες πηγες.Διαφωνω λιγο στο 307 της πεζο.Το εχω οδηγησει και πραγματικα η ηχομονωση του και η ποιοτητα συναρμολογησης του σχεδον εκμηδενιζουν τους τριγμους.Μπορει να μην εχει παντου μαλακα πλαστικα καλης ποιοτητας αλλα εχει γινει καλη δουλεια σε σχεση με τα αλλα της εταιριας.

πράγματι το 307 έχει καλή ηχομόνωση
ας σταθούμε στα προβλήματα που γνωρίζω από προσωπική εμπειρία:
-διακόπτης περιστροφής(δεν ξέρω τι είναι, είχε πρόβλημα κ αλλάχθηκε)
-πολλαπλασιαστής-μπουζί-μπουζοκαλώδια....κ όλα τα συναφή
-αλλαγή δεξιού καθρέπτη( δεν λειτουργεί ο μοχλός από μέσα, .....) κ τώρα έχει ξαναχαλάσει
-αλλαγή τιμονιού(επειδή δεν λειτουργεί η κόρνα) κ το πρόβλημα ξαναεμφανίστηκε
-αλλαγή φλασιέρας(η συγκεκριμμένη επισκευή έγινε στο αυτοκίνητο ενός γνωστού)
-αλλαγή εμπροσθιου αριστερού φαναριού(δεν λειτουργούσε το φλας)
κ κάτι ψιλά που δεν θυμαμαι
επίσης τα καθίσματα οπτικά είναι ωραία αλλά στην πραγματικότητα, για αυτούς που κάθονται, είναι άθλια. όποτε κάθομαι για πάνω από 30 λεπτά πιάνεται η μέση μου, χώρια πως το κεφάλι δεν ακουμπά στα προσκέφαλα......
οσο για την αξία μεταπώλησης:


(χωρίς λόγια)
χίλιες φορές Ε36 316

Θα ήθελα να επισημάνω για τα Jeep, Cherokee και Grand Cherokee αντίστοιχα, η ποιότητα κατασκευής του εσωτερικού ειδικά στο 1ο μου θύμισε Hyundai Atos ή αλλιώς Daewoo Matiz(πείτε το κ Chevrolet αν θέλετε)!!! τι ταμπλό είναι αυτό ρε παιδιά???? Έλεος!!! γιατί να μην είναι όπως είναι κ εξωτερικά? εντάξει το Commander κάτι λέει αλλά δεν το έχω δει ποτέ στο δρόμο να κυκλοφορεί