PDA

Επιστροφή στο Forum : 116i η COMPACT ti


telisBMW
02-11-04, 22:16
Kαλησπερα παιδια!Ειμαι νεος στο forum και θα ηθελα την γνωμη σας.Σε λιγες μερες αγοραζω αυτοκινητο.COMPACT 1.6 ti η 116i? :)

compomotive
02-11-04, 22:51
κοιτα φιλαρακο οτι σε κανει να νιωθεις ποιο ομορφα για σενα και οχι για τους αλλους.αλλη κατηγορια το καθε αμαξι και για τον λογο που το θες!!

Geo_3D
02-11-04, 23:14
Kαλησπερα παιδια!Ειμαι νεος στο forum και θα ηθελα την γνωμη σας.Σε λιγες μερες αγοραζω αυτοκινητο.COMPACT 1.6 ti η 116i? :)
Εχω την εντυπωση πως η COMPACT 1.6 ti ειναι 1.8 lt,ενω 116 1.6.(Αν εχω λαθος για την compact,ας με διορθωσει καποιος).
Οποτε δες αυτη την λεπτομερεια πρωτα.Απο την αλλη τι ακριβως ζητας.Το ενα ειναι διπορτο,το αλλο τετραπορτο.Το ενα εκτος απο την οδηγικη απολαυση εχει και καποιους χωρους.Το αλλο φτιαχτηκε αποκλειστικα για οδηγικη απολαυση και δεν δωθηκε τοσο πολυ βαση στους χωρους.
Εμφανισιακα παντως εμενα μου αρεσει τρελλα η σειρα 1,αλλα αν παλι ημουνα εσυ,θα περιμενα λιγο ακομα να βγει και η διπορτη σειρα 1,οπου και θα διαλεγα αυτη.Αλλα επειδη εγω ειμαι εγω και δεν ειμαι εσυ,η επιλογη ειναι δικη σου.Οτι και αν αποφασισεις,καλοταξιδο να ειναι :)

Octane
02-11-04, 23:40
Εχω την εντυπωση πως η COMPACT 1.6 ti ειναι 1.8 lt,ενω 116 1.6.(Αν εχω λαθος για την compact,ας με διορθωσει καποιος).


Λοιπον Γιωργο,την ιδια απορια ειχα + εγω!Ρωτησα στην Ελλαδα (αφου Γερμανι + Αυστρια δεν βγαινει η Compact με 1.6 κινητηρα) (η δικια μου λεει 316ti) + ενας πωλητης μου ειπε οτι + οι δυο (1.6 + 1.8) απο πισω λενε το ιδιο (316ti) + γενικα , δεν τις ξεχωριζεις!Κουλο λιγο αλλα δεν εχω δει + κατι διαφορετικο!Οταν πρωτοβγηκε μονο ειχε παρει το ματι μου κατι "1.8" , πισω δεξια , αντι του "316ti"!Τελικα εχω μεινει με την απορια!
TelisBMW εγω προτιμω την Compact (+ δεν το λεω επειδη την εχω :) )!
Θεμα γουστου ειναι περισσοτερο!Εμενα δε μ'αρεσουν τα πενταπορτα πχ!
Πορτμπαγκαζ δε νομιζω οτι εχει + πολυ μεγαλυτερο η Compact (αν θυμαμαι καλα μου φανηκε λιγο μικροτερο της 1) + απο χωρους παλι στα ιδια θα ελεγα!Η Compact εχει μεγαλυτερα παραθυρα (+ μεγαλυτερες πορτες,εννοειται) + γενικα εχει μεγαλη διαφορα στην αισθηση οταν εισαι μεσα στο καθε αυτοκινητο!
Παντως εγω ακομα να συνηθισω την 1! :(
Μονο το πισω της μ'αρεσει!!

compact
03-11-04, 08:34
τα κακο και στα 2 τουτου ειναι οτι εχουν το ιδιο μη βελτιωσιμο μοτερ!!προσεξε το αυτο!!!!!
το 1 ειναι πιο φρεσκο σαν σχεδιο ,το compact εχει πολλα στοιχεια απο την πανεμορφη σειρα 3!!
ακουσα για παρα πολλα μουτρα στην σειρα 1??????
η επιλογη δικια σου..

Ray
03-11-04, 09:05
Καλημέρα κι από μένα.

Για τις compact ισχύει ότι τόσο το 1.6 όσο και το 1.8 αναφέρονται ως 316ti απλά το 1.8 το γράφει απο πισω δίπλα στο 316ti.

Εγώ είμαι υπέρ της 116 πάντως πού είναι πιο φρέσκια, παρόλο που στο design γέρνω υπέρ της compact ακόμα (ναι πείτε με συντηρητικούρα αλλά ακόμα προτιμώ τα 46άρια απτα νέα design...). ΄

Επίσης το γεγονός ότι η 116 θα πωλείται σε όλο το πλανήτη με αυτό το μοτέρ δίνει μεγαλύτερη αισιοδοξία για τις βελτιώσεις που θα παρουσιαστούν για την πάρτη του ;)

VIC
03-11-04, 09:19
εγω προσωπικα εχω τη compact 316ti 1,8 η οποια μαλλον δεν ειναι αυτη που θελεις, αλλα η 1,6 (απ' οτι καταλαβα) ειναι φοβερο αμαξι και ολοκληρωμενο σε ολους τους τομεις πλην των επιδωσεων, τωρα η 1,6 υστερει ακομα περισοτερο λογο ροπης (χωρισ να ειναι ουτε η μεν ουτε η δε απαραδεκτες η επικινδυνες απλα δεν βαζουν φωτια στον δρομο) κατα τα αλλα βρηκα μια χαρα την 1 και στους χωρους και στην εμφανηση αν εξαιρεσεις το μπροστινο της μερος που μου φανηκε ψηλο (θα της εριχνα ενα χαμηλωματακι). παντως αξιζει πιστευω να κανεισ λιγη υπομονη για να δεις + την 3θυρη - 2θυρη αλλα και να ξεπεραστυν τυχον προβληματα νεοτητας. οποια κι αν ειναι η τελικη σου επιλογη σου ευχομαι να ειναι καλοταξιδη

MPOWER
03-11-04, 09:23
Η αλήθεια είναι οτι υπάρχει ένα μπέρδεμα με τα μοτέρ στα compact.
Κανόνας δεν υπάρχει. Το μόνο που μπορώ να σας πώ είναι ότι στα Compact σχεδόν όλα τα 316 είναι 1,8 (αυτά δηλαδή που έχουν τα ακόλουθα μοτέρ Ν40, Ν42, Ν46) Ενώ αν έχετε Compact με μοτέρ Ν45 τότε λυπάμαι αλλά είναι 1,6.
Όποιος δεν γνωρίζει ποιο μοτέρ φοράει μπορεί να μου στείλει τον αριθμό σασί του και θα του πώ!

Οσο για την επιλογή...μου αρέσει η ιδέα του geo....να περιμένεις την 1 σε δίπορτη! Γεγονός είναι οτι δεν γνωρίζουμε και πολλά για την 1 ενώ το compact το ξέρουμε!
Αν περιμένεις λίγο θα έχεις και πιο ολοκληρωμένη άποψη για την 1.
Ασε λίγο να αρχίσει να κυκλοφορεί...να δούμε τα καλά και τα κακά της!
Εμφανισιακά πάντως μου αρέσουν πολύ και τα δύο, απλά τεχνολογικά η 1 λόγω μεταγενέστερου μοντέλου "οφείλει" να είναι πιο προηγμένη!

BMW Power
03-11-04, 16:41
Είδα μια μαύρη 116 σήμερα και μπόρεσα να την περιεργαστώ γιατί ήταν σε βενζινάδικο μετά από πλύσιμο. Μάλλον θα ήταν το πρώτο της.

Το αυτοκίνητο μου άρεσε πάρα πολύ!!!!!!!! Πιο πολύ από compact και ας είναι 5πορτο. :cool:

Ripper
03-11-04, 19:54
Geo oi xori tou compact ine afti tou 316 e46 tou kanonikou! den isteri pouthena!
Tora se sxesi me to 116 den ksero!

Geo_3D
03-11-04, 21:20
Geo oi xori tou compact ine afti tou 316 e46 tou kanonikou! den isteri pouthena!
Tora se sxesi me to 116 den ksero!
Μου φαινεται δεν καταλαβες τι ακριβως εγραψα.Για την 116 αναφερομουνα οταν ελεγα οτι φτιαχτηκε αποκλειστικα για την οδηγικη απολαυση και δεν εδωσαν πολυ βαση στους χωρους.Δηλαδη στο θεμα χωρου η compact ειναι πολυ πιο μπροστα απο την 116

ks50:50
03-11-04, 22:16
Ένας φίλος μου 1,82 είχε πρόβλημα με την θέση οδήγησης της 116 και πάει για compact.Έβρισκαν τα γόνατα του.

Dark_Niaou
04-11-04, 09:26
Εγώ σε γενικές γραμμές είμαι υπέρ του ότι βγαίνει καινούριο είναι και βελτιωμένο... Αλλά εδώ μπαίνει και ο παράγοντας εξωτερικής παρουσίας των 2 αυτοκινήτων... Είναι καθαρά υποκειμενικό!! Εγώ είδα μια 116i στην Χαλκίδα βράδυ και μου άρεσε πάραπολύ μέσα ο κρυφός φωτισμός που είχε... Είδες φίλε μου;;; είναι καθαρά υποκειμενικό!!
Εγώ θα διάλεγα την 116i.

tasosbmwe30
04-11-04, 15:25
η αποψη μου ειναι να διαλεξεις ενα "αυτοκινητο"(bmw φυσικα) που να γουσταρεις πραγματικα που το βλεπεις εξωτερικα(το ολο σχημα του) και εσωτερικα (ταμπλο κτλ) και να σε "τρελαινει"!!!!!!ολα τα αλλα βελτειωνονται...........!!!!!!!!!!!!!μην παρεις κατι μονο και μονο επειδη ειναι πιο καινουριο μοντελο.....ειναι λαθος αυτο φιλαρακι!!!!!!γνωμη μου παντα!!!!!!!ευχομαι οτι τελικα και να διαλεξεις.............να το γουσταρεις πραγματικα!!!!!!!!!!!!!!!!

telisBMW
04-11-04, 15:28
σας ευχαριστω ολους για το ενδιαφερον που δειξατε.τελικα θα παρω κομπακτ.

Ripper
05-11-04, 00:03
Μου φαινεται δεν καταλαβες τι ακριβως εγραψα.Για την 116 αναφερομουνα οταν ελεγα οτι φτιαχτηκε αποκλειστικα για την οδηγικη απολαυση και δεν εδωσαν πολυ βαση στους χωρους.Δηλαδη στο θεμα χωρου η compact ειναι πολυ πιο μπροστα απο την 116

Gia to megethos ton dio den iksera! Ixa sto mialo mou oti to 116 ine pio megalo dioti 4a porto!

Thnx :)

Geo_3D
05-11-04, 00:18
Παντως φιλε telisBMW θα σου ελεγα να κανεις ενα test drive πρωτα και τα 2 αμαξια.Και αυτο διοτι πριν απο λιγο οδηγησα την 116 και εχω μεινει αναυδος :eek: .Μιλαμε για ΚΟΡΥΦΑΙΑ οδηγικη συμπεριφορα.Αλλα ξεχνα τα αναποδα εστω και με πρωτη σε καλο οδοστρωμα.Σε δρομους γυαλι ολο και κατι θα κανεις.Μιλαμε για ενα ουδετερο αυτοκινητο που σου δινει ομως την δυνατοτητα να κινηθεις ακομα πιο γρηγορα.Ακομα και με τα ηλεκτρονικα εκτος λειτουργιας.Βεβαια δεν εχω οδηγησει compact για να μπορω να σου θεσω την αποψη μου για τις διαφορες ως προς την οδηγηση,αλλα τουλαχιστον σε συγκριση με το δικο μου 316 Ε36 ειναι πολυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ μεγαλη η διαφορα.Για μενα πλεον εχει μπει στο κεφαλι μου για τα καλα η σειρα 1 και εχει θεσει πολυ σοβαρη υποψηφιοτητα να ειναι το επομενο μου αυτοκινητο.Αλλα παλι οπως σου ξαναειπα,εγω ειμαι εγω και δεν ειμαι εσυ,η επιλογη ειναι δικη σου!!!!!!

Fanis
05-11-04, 09:26
Γιώργο το σκέφτομαι και εγώ για την σειρά 1. Αύριο έχουμε κλεισει test-drive με έναν φίλο (έχει 320Ci) να δούμε πως πάει στο δρόμο.

Αλλά μόνο θετικά σχόλια έχω ακούσει ;)

Action Man
05-11-04, 22:34
Απογοητευτηκα με την 1αρα.Δεν καταφερα να βρω την σωστη θεση οδηγησης,ειναι εκνευριστικα ουδετερη,μου φανηκε υποστροφικη,και το σχημα της αλλοκοτο(εκτος απο το πισω μερος).Δεν θεωρω την compact κουκλα αλλα κατα την γνωμη μου ειναι πιο ωραια απο την 1αρα.Δεν μου αρεσει να λεω μεγαλες κουβεντες και ουτε θελω να κανω τον εξυπνο αλλα πιστευω οτι η 316 compact ειναι πιο ρυθμισημη πιο παιχνιδιαρα και πιο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ απο την SPACECAR 1αρα.Δεν θελω να γινω ιεροροσυλος αλλα νομιζω οτι ενα focus 1.6 γυριζει πιο ευκολα απο την 1αρα και ας ειναι μπροστοκινητο. :( .
Και τα δυο αυτοκινητα τα οδηγησα απο μιση ωρα περιπου (το compact 1.6 πριν τεσσερις μηνες) και η 1αρα δεν μου εκανε κλικ.Κατα την γνωμη μου η compact 1.6 ειναι η σωστη επιλογη.ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ! :o

Geo_3D
06-11-04, 00:46
Απογοητευτηκα με την 1αρα.Δεν καταφερα να βρω την σωστη θεση οδηγησης,ειναι εκνευριστικα ουδετερη,μου φανηκε υποστροφικη,και το σχημα της αλλοκοτο(εκτος απο το πισω μερος).Δεν θεωρω την compact κουκλα αλλα κατα την γνωμη μου ειναι πιο ωραια απο την 1αρα.Δεν μου αρεσει να λεω μεγαλες κουβεντες και ουτε θελω να κανω τον εξυπνο αλλα πιστευω οτι η 316 compact ειναι πιο ρυθμισημη πιο παιχνιδιαρα και πιο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ απο την SPACECAR 1αρα.Δεν θελω να γινω ιεροροσυλος αλλα νομιζω οτι ενα focus 1.6 γυριζει πιο ευκολα απο την 1αρα και ας ειναι μπροστοκινητο. :( .
Και τα δυο αυτοκινητα τα οδηγησα απο μιση ωρα περιπου (το compact 1.6 πριν τεσσερις μηνες) και η 1αρα δεν μου εκανε κλικ.Κατα την γνωμη μου η compact 1.6 ειναι η σωστη επιλογη.ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ! :o
Παντελη επετρεψε μου να διαφωνησω μαζι σου,απο ποια αποψη.Οτι δεν μπορεις να εχεις αντικειμενικη γνωμη απο την στιγμη που οδηγεις μια compact.Βεβαια ουτε εγω στην δικη μου κριση ως προς την σειρα 1 ημουν αντικειμενικος διοτι οπως ειπα,δεν εχω οδηγησει compact.Η συγκριση που εκανα ηταν με το δικο μου.Αυτος που δεν οδηγει compact αλλα κανει test drive την 1 και μετα την compact θα μπορει να εχει την πιο αντικειμενικη αποψη για το πιο απο τα δυο εχει καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα.
Κορυφαια θα εχουν και τα 2 αφου ειναι BMW αλλα το θεμα ειναι πιο ερχεται πιο κοντα σε αυτο που ζηταει ο καθε ενας.
ΚΑΙ ΝΑ ΤΗΝ ΠΑΡΕΙΣ ΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΕΙ ΜΠΑΜ ΑΠΟ ΜΑΚΡΥΑ

Action Man
06-11-04, 09:37
δεν μπορεις να εχεις αντικειμενικη γνωμη απο την στιγμη που οδηγεις μια compact.
Γιωργο ειναι καθαρα θεμα γουστου.Εχω οδηγησει και τα δυο (316ti 1.6 και 116i) και πιστευω οτι η ti στους τομεις που με ενδιαφερουν (οδικη συμπεριφορα,εμφανιση) ειναι καλυτερη.Δεν επιμενω στο compact επειδη οδηγω compact,απλα ειπα την γνωμη μου.Επισης δεν συγκρινα 325ti me 116i αλλα 316ti me 116i.Mε λιγα λογια απογοητευτηκα με την 1αρα και θα προτιμουσα compact.

Geo_3D
06-11-04, 13:50
Γιωργο ειναι καθαρα θεμα γουστου.Εχω οδηγησει και τα δυο (316ti 1.6 και 116i) και πιστευω οτι η ti στους τομεις που με ενδιαφερουν (οδικη συμπεριφορα,εμφανιση) ειναι καλυτερη.Δεν επιμενω στο compact επειδη οδηγω compact,απλα ειπα την γνωμη μου.Επισης δεν συγκρινα 325ti me 116i αλλα 316ti me 116i.Mε λιγα λογια απογοητευτηκα με την 1αρα και θα προτιμουσα compact.
Παντελη μου οσο οδηγεις ΚΟΚΚΙΝΟ compact δεν εισαι αντικειμενικος.Για μενα ολα τα υπολοιπα,αν ημουνα στην θεση σου ειναι "κατωτερα",οχι επειδη δεν ειναι compact αλλα επειδη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΑ!!!!!!!!!!!! :D

Action Man
06-11-04, 14:03
Παντελη μου οσο οδηγεις ΚΟΚΚΙΝΟ compact δεν εισαι αντικειμενικος.Για μενα ολα τα υπολοιπα,αν ημουνα στην θεση σου ειναι "κατωτερα",οχι επειδη δεν ειναι compact αλλα επειδη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΑ!!!!!!!!!!!! :D
Τωρα εχει γινει κεραμυδι απο την βρωμα. :D ΑΣΧΕΤΟ.(Κλεινω τεσσερης παω σπιτι πεφτει μασα και ριχνω τηλεφωνο)

Geo_3D
06-11-04, 14:16
Τωρα εχει γινει κεραμυδι απο την βρωμα. :D ΑΣΧΕΤΟ.(Κλεινω τεσσερης παω σπιτι πεφτει μασα και ριχνω τηλεφωνο)
Σιγα μην εχει γινει και μπορντοροδοκοκκινο που λεει και η Μιραρακη. :D :D
ΑΣΧΕΤΟ.(Κλεισε,πηγαινε σπιτι,ριξε μασα και παρε με τηλεφωνο)

Dark_Niaou
06-11-04, 14:30
Σιγα μην εχει γινει και μπορντοροδοκοκκινο που λεει και η Μιραρακη. :D :D
ΑΣΧΕΤΟ.(Κλεισε,πηγαινε σπιτι,ριξε μασα και παρε με τηλεφωνο)

Καλησπέρα, παίδες τι γίνεται και όλο ΑΣΧΕΤΑ πράγματα συμβαίνουν;;;

Fanatic
06-11-04, 14:35
Καλησπέρα, παίδες τι γίνεται και όλο ΑΣΧΕΤΑ πράγματα συμβαίνουν;;;

Γινεται μια προσπαθεια αναλυσης της θεωριας της ασχετικοτητας! :p

Dark_Niaou
06-11-04, 14:43
Γινεται μια προσπαθεια αναλυσης της θεωριας της ασχετικοτητας! :p

Σωσtost!!!!!!!!!

konstantinos
10-11-04, 15:27
Στο τευχος Νοεμβριου του εγγλεζικου περιοδικου BMW CAR υπαρχει δοκιμη συγκριτικη μεταξυ σειρας 1, compact και mini που νομιζω ειναι κατατοπιστικη.Παντως αν σου αρεσει σχεδιαστικα(εμενα οχι) η σειρα 1 θα ηταν καλη επιλογη γιατι ειναι ενα νεο αυτοκινητο ακυκλοφορητο.

Action Man
10-11-04, 15:36
Απογοητευτηκα με την 1αρα.Δεν καταφερα να βρω την σωστη θεση οδηγησης,ειναι εκνευριστικα ουδετερη,μου φανηκε υποστροφικη,και το σχημα της αλλοκοτο(εκτος απο το πισω μερος).Δεν θεωρω την compact κουκλα αλλα κατα την γνωμη μου ειναι πιο ωραια απο την 1αρα.Δεν μου αρεσει να λεω μεγαλες κουβεντες και ουτε θελω να κανω τον εξυπνο αλλα πιστευω οτι η 316 compact ειναι πιο ρυθμισημη πιο παιχνιδιαρα και πιο ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ απο την SPACECAR 1αρα.Δεν θελω να γινω ιεροροσυλος αλλα νομιζω οτι ενα focus 1.6 γυριζει πιο ευκολα απο την 1αρα και ας ειναι μπροστοκινητο. :( .
Και τα δυο αυτοκινητα τα οδηγησα απο μιση ωρα περιπου (το compact 1.6 πριν τεσσερις μηνες) και η 1αρα δεν μου εκανε κλικ.Κατα την γνωμη μου η compact 1.6 ειναι η σωστη επιλογη.ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΚΑΙ ΜΗΝ ΤΟ ΠΑΡΕΙΣ ΣΕ ΚΟΚΚΙΝΟ! :o
Το ξαναοδηγησα και εξακολουθω να πιστευω τα ιδια!! :shakehead

Panoz
10-11-04, 15:43
Για μένα τα δύο αυτοκίνητα δεν έχουν τρομακτικές διαφορές σε τενχικά και οδηγικά χαρακτηριστικά. Απλά μπαίνει μόνο το θέμα εμφάνισης (πάντα μιλάω και για τα 2 να είναι 1.6)...

Απο κει και πέρα η 1 έχει το αντικειμενικό πλεονέκτημα του φρέσκου το οποίο όμως γυρνάει μπούμερανγκ (για το 1ο χρόνο κυκλοφορίας τουλάχιστον) διότι οι παιδικές του αθένειες δεν έχουν εμφανιστεί ακόμα....
Σε αντίθεση η Compact είναι ένα δοκιμασμένο αυτοκίνητο, αξιόπιστο με διασκεδαστική συμπεριφορά (όσο του επιτρέπει η δύναμή του) και ποιοτικότατα κατασκευασμένο....

Εάν έπρεπε να πάρω ΤΩΡΑ αυτοκίνητο, θα έπαιρνα τη Compact, αλλιώς θα περίμενα κανένα χρόνο ακόμα για την 1.

Και κάτι ακόμα....μπορείς να κάνεις πολλά παζάρια στην αγορά της Compact, αφού είναι μοντέλο προς εξαφάνιση και οι αντιπροσωπείες θέλουν να ξεφορτωθούν το στόκ τους...

Geo_3D
10-11-04, 15:43
Το ξαναοδηγησα και εξακολουθω να πιστευω τα ιδια!! :shakehead
Αντε παλι τα ιδια.Τι αλλο να σου δειξω για να καταλαβεις οτι δεν ΄σ'αρεσει επειδη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ??????
:tapedshut :angryfire :banghead:

Octane
10-11-04, 15:51
Ε ας οδηγησει ρε παιδι μου αυτος ο "Axion Man" μια κοκκινη επιτελους μηπως + γινει αντικειμενικος!! :)
+ γω προτιμω την Compact!!Με 1000!!(+αλογα να ηταν,καλα θα ηταν)
"Πιανομαι" Γιωργο? :)
Λοιπον,χωρις πλακα,ξαναειδα πριν απο λιγο μια ανθρακι!Δε μπορω να τη συνηθισω με τιποτα!!Σα φορτηγο ειναι μπροστα!!Αυτα τα αμερικανικα,αλα Bundit!!

Action Man
10-11-04, 15:55
Αντε παλι τα ιδια.Τι αλλο να σου δειξω για να καταλαβεις οτι δεν ΄σ'αρεσει επειδη ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΗ??????
:tapedshut :angryfire :banghead:

ΆΧΙΟΝ ΜΑΝ-Τι χρωμα ειναι το αυτοκινητο,ποσο εχει κτλ κτλ........
ΠΡΩΗΝ ΚΑΤΟΧΟΣ-Εχει τοσο κτλ κτλ......και ειναι ΚΟΚΚΙΝΟ!!!
AXION MAN-Τιιιιιιιιιιιιιιιι...ΚΟΚΚΙΝΟ : :smashtard

120ihatch
15-11-04, 13:02
Συγνωμη που θα γράψω κατι που ίσως να είναι άσχετο αλλα...

ΠΑΡΕ ΜΙΑ ΚΑΛΟΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΗ 323ti Ε-36 COMPACT NA BΡΕΙΣ ΤΗΝ ΥΓΕΙΑ ΣΟΥ.

(μου φαίνεται το έγραψα για τον εαυτό μου!!!)


Οτι και να πάρεις να είναι καλοτάξιδο και να πηγαίνεις παντού και πάντα
με τα πλάγια

(!)

Nick_compact
15-11-04, 14:04
Συμφωνώ...το μοναδικό BMW που προσφέρεται για παντιλικια την τελευταία 10ετία(εντάξει πλην των Μ!).Πάντως εγώ έχω οδηγήσει και το Ε46 compact 1.6 και πριν 1 εβδομάδα έκανα test drive το 116i και απορώ με τα λεγόμενα μερικών εδώ.Πολύ καλύτερα στημένο από το compact!!!!καταρχήν το compact γέρνει του κερατά μπροστά στην 1,πράγμα που δεν ανέφερε κανείς.και δεύτερο το τιμόνι της μου φάνηκε καλύτερο.Εγώ έμεινα άναυδος με το στήσιμο της φοβερό!(σκέφτομαι τι θα γίνει αν την στήσεις κιόλας αν είναι καρτ από την μάνα της!)

Action Man
15-11-04, 14:46
Οι "μερικοι"εχουν αυτη την αποψη για την 1αρα.Αν καποιος αλλος εχει διαφορετικη την γραφει ελευθερα χωρις να κατακρινει τους "μερικους" :cool: !

Geo_3D
15-11-04, 15:00
Οι "μερικοι"εχουν αυτη την αποψη για την 1αρα.Αν καποιος αλλος εχει διαφορετικη την γραφει ελευθερα χωρις να κατακρινει τους "μερικους" :cool: !
Oταν αυτοι οι "μερικοι" οδηγουν ΚΟΚΚΙΝΟ COMPACT ειναι λογικο να μην εχουν και τις καλυτερες εντυπωσεις απο αλλα ΜΗ ΚΟΚΚΙΝΑ αυτοκινητα ακομα και αν ειναι BMW!!!! :thefinger

Action Man
15-11-04, 15:07
Oταν αυτοι οι "μερικοι" οδηγουν ΚΟΚΚΙΝΟ COMPACT ειναι λογικο να μην εχουν και τις καλυτερες εντυπωσεις απο αλλα ΜΗ ΚΟΚΚΙΝΑ αυτοκινητα ακομα και αν ειναι BMW!!!! :thefinger
χαχαχαχαχαχαχαχαχα :p ΚΟΚΚΙΝΟ :banghead: :bowdown:

Nick_compact
15-11-04, 15:22
το μερικοί δεν το είπα ειρωνικά ούτε υποτιμητικά για να μην παρεξηγούμαι.

tzort
19-11-04, 13:15
Συμφωνώ...το μοναδικό BMW που προσφέρεται για παντιλικια την τελευταία 10ετία(εντάξει πλην των Μ!).Πάντως εγώ έχω οδηγήσει και το Ε46 compact 1.6 και πριν 1 εβδομάδα έκανα test drive το 116i και απορώ με τα λεγόμενα μερικών εδώ.Πολύ καλύτερα στημένο από το compact!!!!καταρχήν το compact γέρνει του κερατά μπροστά στην 1,πράγμα που δεν ανέφερε κανείς.και δεύτερο το τιμόνι της μου φάνηκε καλύτερο.Εγώ έμεινα άναυδος με το στήσιμο της φοβερό!(σκέφτομαι τι θα γίνει αν την στήσεις κιόλας αν είναι καρτ από την μάνα της!)

Συμφωνό απόλυτα. Είμαι ευτυχής κάτωχος ενός 116 executive 3 μόλις ημερών. Το αμάξι στρίβει πολύ καλύτερα από το Compact, το ESP βγαίνει off πλήρως, δεν είναι όμως για μεγαλώσομους.

Will keep you posted

Fanis
19-11-04, 14:00
Συμφωνό απόλυτα. Είμαι ευτυχής κάτωχος ενός 116 executive 3 μόλις ημερών. Το αμάξι στρίβει πολύ καλύτερα από το Compact, το ESP βγαίνει off πλήρως, δεν είναι όμως για μεγαλώσομους.

Will keep you posted

Καλορίζικο!!! Πολλά και καλά χιλιόμετρα. :)

Ενημέρωνε μας πως πάει το αυτοκίνητο....μάλλον είναι η πρώτη 1αρα του Club!

DRIFTER
19-11-04, 14:04
Καλά χλμ φίλε..και να το χέρεσαι :)

Octane
19-11-04, 14:45
Συμφωνό απόλυτα. Είμαι ευτυχής κάτωχος ενός 116 executive 3 μόλις ημερών. Το αμάξι στρίβει πολύ καλύτερα από το Compact, το ESP βγαίνει off πλήρως, δεν είναι όμως για μεγαλώσομους.

Will keep you posted

Καλοριζικο + καλοταξιδο tzort!! :)

Υ.Γ.+ στην Compact βγαινει πληρως το ESP OFF!!

jackdaniels
24-11-04, 14:18
Για χαρά, οδηγάω την Compact 316ti 1,6 (που αισίως σε κάνα χρόνο θα είναι 2,5) αλλά προτείνω την πρωτάρα για αγορά, περισότερο λόγω τις μεγαλύτερης αξίας μεταπώλησεις που θα έχει σε μερικά χρόνια.

Ripper
25-11-04, 17:11
Καλοριζικο + καλοταξιδο tzort!! :)

Υ.Γ.+ στην Compact βγαινει πληρως το ESP OFF!!

aaaa emena me klepsan!!! den exi ESP...grafi mono DSC :smashtard :deal:

alexk
25-11-04, 17:37
Ripper> η bmw το λέει DSC ...

tzortz > Κατ'αρχάς καλορίζικο το νέο σου αυτοκίνητο! Καλοτάξιδο και να το χαρείς με υγεία και ασφάλεια πάνω από όλα.

tzortz && Nick_compact>Μετά, από κατασκευής η compact έχει μεγαλύτερο μεταξόνιο και μετατρόχιο. Επιπλέον, έχει αντίστοιχο ζύγισμα και ανάρτηση (σχεδίαση ανάρτησης) με την σειρά 1. Τα παραπάνω σημαίνουν ότι λόγω κατασκευής, η compact υπερτερεί στον τομέα κρατήματος και οδικής συμπεριφοράς. Στην πίστα η 316 compact είναι πιο γρήγορη από την 116. Επιπλέον, μπορούμε να τα δούμε και Live αυτά. Πολύ ευχαρίστως μπορώ να σε πάω βόλτα με την δικιά μου compact. Επιπλέον, και στην compact βγαίνει εντελώς εκτός το DSC. (Φιλικά τα λέω, μην με παρεξηγήσετε). Και σε καμμία περίπτωση δεν θέλω να υποτιμήσω τη σειρά 1.

Axion Man> Τι θα γίνει? Θα τα ανταλλάξουμε τα δικά μας? Αλλά θα κρατήσω τα λάστιχά μου.

Action Man
25-11-04, 18:10
Πανω που αρχισα να ηρεμω, ξαναμπηκα στην μπριζα για ζανταρες!

Ripper
25-11-04, 18:19
Ripper> η bmw το λέει DSC ...




thnx!!! pano pou elega na to pao piso, alla epsaxna tin apodiksi!! :smiley_ab :pth:

Octane
25-11-04, 19:40
aaaa emena me klepsan!!! den exi ESP...grafi mono DSC :smashtard :deal:
:icon11: :smashtard

tzort
26-11-04, 14:49
Einai idia h piso anartisi 116 kai compact?
Einai alouminenia h mprostini anartisi ths compact?
Apenergopoieitai se 2 stadia to Esp ths Compact?
Ti baros exei h compact?
H 116 einai 1280 kila kai exei kontes 1h,2h,3h sxeseis, 4h,5h makria

Ripper
26-11-04, 20:25
Nai apenergopiite se dio stadia to DSC (esp) tis compact!
Vasi tou Kosta (compact) to car0 tou ine 1400kila!
Ta alla den ta ksero!

Nick_compact
26-11-04, 20:53
H 116i έχει πολύ κοντές σχέσεις.και 4η και πέμπτη.

Alexk --->θα έλεγα το εξής : δεν έχει σημασία το μεταξόνιο και τα μετατρόχια ανεξάρτητα αλλά σε σχέση μεταξύ τους!πιο απλά καλύτερο κράτημα θεωρητικά θα έχει αυτό που ο λόγος μετατρόχιο προς μεταξόνιο είναι μεγαλύτερος!δεύτερο:το μεγαλύτερο μεταξόνιο δε σημαίνει και καλύτερο κράτημα σε όλες τις συνθήκες.το μεγάλο μεταξόνιο ευνοεί τη σταθερότητα στις μεγάλες ταχύτητες αλλά χαντακώνει τη συμπεριφορά και την ευκινησία στις κλειστές αργές.γι'αυτό πολοί παραπονιούνται για "μουριάσματα" εδώ.γι'αυτό και προτιμώ το κατά 40 μόνο χιλ. μικρότερο μεταξόνιο της 1.μετά δεν έχουν την ίδια ανάρτηση η compact με την 1.η 1 έχει όλο τον εμπρός άξονα αλουμινένιο,τεράστιο πλεονέκτημα έναντι του εμπρός άξονα της compact και ας είναι ίδιας σχεδίασης.και ο πίσω άξονας έχει έναν σ΄θνδεσμο επιπλέον στην 1 και χαρακτηριστικά μεταβλητής απόκλισης των τροχών στις στροφές(κάτι που δεν έχει η compact νομίζω).επιπλέον είναι λίγο ελαφρύτερη από την compact 1.6 και με πιο άκαμπτο σασί μια και προέρχεται σε μεγάλο μέρος από την επόμενη τριάρα.αυτά είναι πολλά και ουσιαστικά πλεονεκτήματα υπέρ της 1.

alexk
27-11-04, 01:29
116i vs. 316i compact

βάρος
1280 1375

μήκος
4.22 4.26

μεταξόνιο
2.66 2.72

μετατρόχιο
1.49 1.49

ύψος
1.43 1.40

σασμάν

4.23 4.23
2.52 2.52
1.67 1.66
1.22 1.22
1.0 1.0

διαφορικό
3.64 3.64

Άν δούμε τα παραπάνω, θα διαπιστώσουμε ότι πράγματι η 116 έχει χαμηλότερο βάρος. Έχει ελάχιστα μικρότερο μήκος, αλλά μικρότερο μεταξόνιο. Αυτό σημαίνει ότι θα κάνει ελαφρώς πιο έντονες μετατοπίσεις βάρους, γιατί οι άξονες της compact είναι πιο κοντά στις άκρες του αυτοκινήτου. Επιπλέον, η 116 είναι πιο ψηλή. Δεν ξέρω την τιμή στρεπτικής ακαμψίας της 116, αλλά δεν είναι σίγουρο ότι είναι υψηλότερη από την compact, μιας και είναι πεντάπορτη (τα δίπορτα συνήθως είναι πιο άκαμπτα). Ναι, η εμπρός ανάρτηση της compact είναι από αλουμίνιο. Και τέλος, οι σχέσεις δεν είναι πιο κοντές.

Σε καμμία περίπτωση δεν θέλω να υποτιμήσω την σειρά 1. Αλλά δεν πρέπει να την συγκρίνουμε με την compact. Είναι άλλη κατηγορία (σαν να συγκρίνουμε την 5 με την 7). Και μιας και είπαμε και τεχνικά, είπα να ρίξω φως.

Vanatorul
08-12-04, 22:12
Συμφωνό απόλυτα. Είμαι ευτυχής κάτωχος ενός 116 executive 3 μόλις ημερών. Το αμάξι στρίβει πολύ καλύτερα από το Compact, το ESP βγαίνει off πλήρως, δεν είναι όμως για μεγαλώσομους.

Will keep you posted

Τι ακριβώς εννοείς δεν είναι για μεγαλόσωμους. Δεν έχω αξιωθεί να πάω από μία αντιπροσωπεία, αλλά είμαι 1.87 με 80 κιλά. Δεν θα βολεύομαι μέσα στην 1 λες?
Μήτσος

tzort
09-12-04, 08:02
Ean exeis ypsos pano apo 1.80 dyskola tha boleuteis. Epishs kai o synodigos den prepei na einai megalosomos dioti exei mikro anoigma h porta kai briskei eite to kefali tou eite to podi tou pano sto tamplo. (h loyrida titaniou sto tamplo proeksexei apo to tamplo kai thelei prosoxi!
Ego exo to amaxi edo kai 25 meres,paei mia xara,to strono akoma. Exo tin aisthisi oti einai poly konto. 5h taxythta 4000rpm 136kmh.
Oso gia to kratime, se katiforikes anoixtes kai kleistes strofes apo Araxova-Livadia ena Focus 1.6 3thiro den mporouse na me akolouthisei!!!

compact
09-12-04, 08:34
σημερα το πρωι, ερχομουν απο την κατεχακη με το μηχανακι, και πετυχαινω mazda 3 και στο πλαι που το εβλεπα το μπερδεψα με σειρα 1!!!!!!!!!
αν τα δειτε απο το πλαι θα με καταλαβετε!!!

BMW Power
09-12-04, 13:32
σημερα το πρωι, ερχομουν απο την κατεχακη με το μηχανακι, και πετυχαινω mazda 3 και στο πλαι που το εβλεπα το μπερδεψα με σειρα 1!!!!!!!!!
αν τα δειτε απο το πλαι θα με καταλαβετε!!!


:banhim: :banhim: :banhim: Αίσχος

Octane
09-12-04, 18:12
σημερα το πρωι, ερχομουν απο την κατεχακη με το μηχανακι, και πετυχαινω mazda 3 και στο πλαι που το εβλεπα το μπερδεψα με σειρα 1!!!!!!!!!
αν τα δειτε απο το πλαι θα με καταλαβετε!!!

Εμενα μου φερνει παρα πολυ στην αντιστοιχη alfa 147,οπως εχω ξαναπει!!Τωρα mazda 3 δεν ξερω!
:banhim: :banhim: :banhim:

Vanatorul
09-12-04, 21:44
Exo tin aisthisi oti einai poly konto. 5h taxythta 4000rpm 136kmh.
Oso gia to kratime, se katiforikes anoixtes kai kleistes strofes apo Araxova-Livadia ena Focus 1.6 3thiro den mporouse na me akolouthisei!!!

Η κατασκευάστρια δίνει τελική 200. Ο κόφτης δεν είναι στις 6500; Πώς τότε πιάνει 200; :banghead: Θα μου πεις η Celica με 6 και 4.000 έχει 140 στο κοντερ και έχει τελική 225. :whip: Σωστό και αυτό. Μήτσος

Nick_compact
10-12-04, 17:36
την πέμπτη της 116i την "βάρεσα κόφτη" στο test drive.216-217 στο κοντέρ στις 6450 περίπου και μετά το αυτοκινήτο με έκοψε σταδιακά.είναι πάρα πολύ κοντή.εκνευριστικά θα έλεγα γιατί σε ταξίδι για να κινηθείς γρήγορα πρέπει να κρατάς τον κινητήρα σε ψηλές στροφές.

Vanatorul
10-12-04, 22:42
την πέμπτη της 116i την "βάρεσα κόφτη" στο test drive.216-217 στο κοντέρ στις 6450 περίπου και μετά το αυτοκινήτο με έκοψε σταδιακά.είναι πάρα πολύ κοντή.εκνευριστικά θα έλεγα γιατί σε ταξίδι για να κινηθείς γρήγορα πρέπει να κρατάς τον κινητήρα σε ψηλές στροφές.

Αυτό μπορεί να αλλάξει εύκολα. Μπορείς να αλλάξεις το γρανάζι της τελική σχέσης μετάδοσης με ένα μικρότερου αριθμού, πχ από 4.26 σε 3,36 και να δείς τεράστιες αλλαγές στην τελική. Το μόνο πρόβλημα θα είναι ότι όλες οι σχέσεις θα γίνουν πολύ μακρυές (που σημαίνει ότι θα χάσεις σε ροπή) και επίσης δεν ξέρω κατά πόσο η BMW έχει γρανάζια με μικρότερο συντελεστή. Η αλλαγή γενικά είναι πολύ εύκολη. Ενδεχομένως τα μεγάλου κυβισμού μοντέλα με 5άρι κιβώτιο να έχουν το κατάλληλο γρανάζι τελικής μετάδοσης. Το κακό είναι ότι πλέον βάζει 6άρια κιβώτια στα μεγάλα μοντέλα και δεν ξέρω αν θα είναι συμβατά.
Μήτσος

tzort
13-12-04, 08:11
H alitheia einai oti to S/K pou piga thn deuteri ekdromoula me tin 116 mou, tora pleon exo kanei pano apo 2000km opote to aniksa to moteraki ligaki,exei arketa konti 5h.Auto exei omos to pleonektima oti ston eparxiako se arketi anifora me 4 atoma kai full porpagkaz anebaina me 5h oriaka.Stin ethniki pantos den katebasa 4h gia prosperasi. Exei poly kali ropi to moter auto.Oso gia kratimata me ti nea anartisi,ena tha po,auti tin stigmi exei to kalytero se sexesi me Golf,A3,Focus,Astra. To paradexthikan kai ta paidia pou irthane mazi mou,pou exoun tetoia autokinita. To proigoumeno mou amaxi itan ena Mini Cooper 1.6 115hp,mod.02 .Estribe fobera stis kleistes strofes alla stis anoixtes fobize ligaki. To moteraki tou mini itan xronia piso se sxesi me to BMW 116. To Mini to edosa dioti eise 30000km kai etrize san na eixe 90000km. Ti na pei kaneis,mporei kai na etyze mono sto diko mou Mini.

konstantinos
18-12-04, 20:07
Ντριφταροντας με την νεα σειρα 1 http://members.chello.nl/adevo/MOV02590.MPG

http://members.chello.nl/adevo/MOV02589.MPG

BMW Power
19-12-04, 13:01
Πολύ ωραία videάκια!!!

Έτσι για να βλέπουμε όλοι τι μπορεί να κάνει ακόμα και το πιο μικρό BMW. :flipa:

nikos_E34
19-12-04, 13:47
ego file mou tha elega na perimenes na vgaloun to nomo gia ta diesel na agoraseis to 120D me ta 160 onomastika aloga an kai se dynotest evgale parapano aloga sto troxo 122.5 KW kai 357 Nm ropi...max speed enos filou aftomato sto D evgale 240 km...to diesel einai pio grigoro pio dinato sta panta...kai sto 400ari vgazei polla parapano

oriste kai to link sti selida ...des ti dinamometrisi

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=13288&postdays=0&postorder=asc&highlight=120%E4&start=15

konstantinos
19-12-04, 17:54
Σ αυτα τα video ειναι η 120d

Nick_compact
20-12-04, 18:51
όχι φυσικά!Ακόμα και το one 1.6 είναι πιο γρήγορο από το 116i.το μοτέρ της 116i είναι πιο προηγμένο τεχνολογικά αλλά του Mini cooper είναι πολύ πιο δυνατό στην πράξη.(της 116 στις δυναμομετρησεις του ειδικού τύπου βγάζει στο στρόφαλο όσα λέει η ΒΜW και κάτι λιγότερο σε αντίθεση με το μοτέρ του cooper που βγάζει 123-125 και με μεγαλύτερη ροπή).Ακόμα και το mini one 1.6 δεν βγάζει 90 αλλά περίπου 100 και η μόνη διαφορά με το μοτέρ του cooper είναι ότι ο εγκέφαλος δίνει εντολή η πεταλούδα να κλείνει σταδιακά μετά τις 4000 rpm...τα σχόλια δικά σας...Εμένα πάντως ενώ το 116i μου άρεσε πολύ σαν σύνολο από κινητήρα απογοητεύτικα εντελώς.όχι τόσο από δύναμη αλλά από την απόκριση στο γκάζι.ειλικρινά η χειρότερη που έχω δει ποτέ.και σε μερικές φάσεις με δευτέρα και 2000 rpm είναι σαν να μπερδεύεται το ηλεκτρικό γκάζι στις μικρές κινήσεις του πεντάλ και κάνει κάτι "λόξυγγες"!αυτό που δεν ξέρω είναι τι διαφορές έχει το μοτέρ της 116i από το 1.6 16V που βγήκε για την αγορά μας.Η BMW δίνει άλλες στροφές για την μέγιστη ιπποδύναμη και άλλες για την μέγιστη ροπή σε σχέση με το 1.6 των Ε46.και παρ'οτι το 116 είναι πιο ελαφρύ από το compact 1.6 με την ίδια κλιμάκωση στο κιβώτιο και καλύτερη (νομίζω) αεροδυναμική είναι πιο αργή.Αυτό είναι τουλάχιστον αξιοπερίεργο.

tzort
21-12-04, 07:59
DEN EIPAME OTI TO MINI EINAI PIO ARGO APO TO 116.TO MINI OMOS EXEI AERODYNAMIKO SYNTELESTH 0.36 ENO TO 116 0.29.TO MINI EXEI FOBERA REPRIZ ME DEYTERA KAI TRITH TAXYTHTA LOGO MAKRYAS KLIMAKOSHS ALLA EFOSON O KINITHRAS EXEI PANO APO 2.500-3.000 RPM.SYGKRITIKA NA ANFERO OTI MEXRI TA 110-120 KM PAI TO IDIO KALA ME ENA ERGOSTASIAKO SAXO VTS TELEUTAIAS GENIAS.APO TA 120 KAI PANO LOGO KAKHS AERODYNAMIKHS EINAI PIO ARGO.TO 116 PAEI PIO XEKOURASTA KAI PIO ATHORYBA ME 5H KAI 4000-4500 RPM, H TRITH TOY DOULEUEI KAI STIS 1500 RPM PRAGMA POU TO MINI DEN TO EKANE (KOMPIAZE). OSO AFORA TO MPEREDEMA ME TO GKAZI, AUTO TO EKANE KAI TO DIKO MOU OSO ITANE KAINOURGIO,TORA OMOS EXEI STROSEI.H IDIA H BMW DINEI GIA TO 116 0-100 10.8, GIA TO COMPACT 316TI DINEI LIGOTERO? TO COMPACT EXEI KAI 17ARES ZANTES POY TO KOBOUN EINAI KAI PIO BARY! MIN TRELATHOUME KIOLAS. EPISHS H PISO ANARTISI TOU EINAI MIA GENIA PISO APO TO 116

alexk
21-12-04, 08:22
SYGKRITIKA NA ANFERO OTI MEXRI TA 110-120 KM PAI TO IDIO KALA ME ENA ERGOSTASIAKO SAXO VTS TELEUTAIAS GENIAS.APO TA 120 KAI PANO LOGO KAKHS AERODYNAMIKHS EINAI PIO ARGO.EPISHS H PISO ANARTISI TOU EINAI MIA GENIA PISO APO TO 116 Το mini cooper ουδεμία σχέση έχει σε επιδόσεις με saxo vts ή rallye. Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Μην ξεχνάς ότι είναι και 300 κιλά βαρύτερο.

Η ανάρτηση της compact είναι μια γενιά πίσω??? Πως το εννοείς αυτό?
Ποιες είναι οι διαφορές της ανάρτησης της σειράς 1, που την καθιστούν σχεδιαστικά ανώτερη από της Ε46 3.

tzort
21-12-04, 11:39
Το mini cooper ουδεμία σχέση έχει σε επιδόσεις με saxo vts ή rallye. Δεν τίθεται θέμα σύγκρισης. Μην ξεχνάς ότι είναι και 300 κιλά βαρύτερο.

Η ανάρτηση της compact είναι μια γενιά πίσω??? Πως το εννοείς αυτό?
Ποιες είναι οι διαφορές της ανάρτησης της σειράς 1, που την καθιστούν σχεδιαστικά ανώτερη από της Ε46 3.

Pare ena prospectous ths siras1 kai ena tis Compact kai tha deis tis diafores. Oso afora to Mini zygizei 1150 kila,eno to Saxo VTS teleutaias geneias 1050. To mini omos exei stenotera lastixa kai pianei ta 100 me 2ara opote kai mexri ekei einai dipla-dipla

alexk
21-12-04, 11:50
Pare ena prospectous ths siras1 kai ena tis Compact kai tha deis tis diafores. Oso afora to Mini zygizei 1150 kila,eno to Saxo VTS teleutaias geneias 1050. To mini omos exei stenotera lastixa kai pianei ta 100 me 2ara opote kai mexri ekei einai dipla-dipla
Έχω προσπέκτους, πάλι δεν καταλαβαίνω. Συγγνώμη.

Το saxo vts ζυγίζει 930 κιλάκια (full extra) και το mini cooper 1180.
Το saxo πιάνει με 2α 105, ενώ το mini (με κανονικό πρόγραμμα), γύρω στα 93-95. Επιπλέον, άν τα συγκρίνεις (είχα vts και ο αδερφός μου cooper), το cooper, μέχρι τα 100, έχει φάει γύρω στις 4-5 καρότσες. Μετά από αυτά τα χιλιόμετρα, είναι χάος...

Black5
21-12-04, 14:47
Η ανάρτηση της compact είναι μια γενιά πίσω??? Πως το εννοείς αυτό?
Ποιες είναι οι διαφορές της ανάρτησης της σειράς 1, που την καθιστούν σχεδιαστικά ανώτερη από της Ε46 3.

Eίναι 5 συνδέσμων

Nick_compact
21-12-04, 15:08
Alexk τα παραλές λίγο.Τo saxo vts βάσει μετρήσεων είχε 0-100 8,7 και 0-1000 σε 29,8-30 sec. ενώ το mini cooper αντίστοιχα 9,2 και 0-1000 σε 30,7-30,9.Είναι αρκετά πιο γρήγορο το saxo αλλά η διαφορά δεν είναι τραγική.
Τώρα tzortz όσον αφορά τις επιδόσεις τη 116i γνωρίζω οτί η BMW δίνει 0-100 σε 10,8(και 11,3 δίνει για την compact).Επίσης δεν φοράνε όλα τα Ε46 compact 17αρες αλλά μόνο η sports ti.Οι βασικές εκδόσεις φοράνε 195-65-15 με σιδερένια ζάντα.Ίσα ίσα που είναι μειονέκτημα τα 195-55-16 των βασικών 1 γιατί όπως διαπίστωσα και μόνος μου στο test drive τα runflat χαλάνε αρκετά τη συμπεριφορά(και αυξάνουν και το βάρος του τροχού).Από εκεί και πέρα στις δυναμομετρήσεις στους τροχούς το 116i με το ζόρι άγγιξε και ξεπέρασε ελάχιστα τα 100 τη στιγμή που το compact άγγιξε τα 110 στους τροχούς και 120 σχεδόν σύνολο(εδω μόνο κάποιος μηχανικός θα μπορέσει να μας πει τι διαφορές έχουν οι δύο κινητήρες).Και τα Vbox έδειξαν σε όλον τον ειδικό τύπο 12 για το 0-100 και 33,5 για τα 0-1000 τη στιγμή που για το compact 1,6 οι τιμές αυτές είναι 11,6-11,7 για το 0-100 και 32,6-32,9 για το χιλιόμετρο.

Nick_compact
21-12-04, 15:14
Έχω προσπέκτους, πάλι δεν καταλαβαίνω. Συγγνώμη.

Το saxo vts ζυγίζει 930 κιλάκια (full extra) και το mini cooper 1180.
Το saxo πιάνει με 2α 105, ενώ το mini (με κανονικό πρόγραμμα), γύρω στα 93-95. Επιπλέον, άν τα συγκρίνεις (είχα vts και ο αδερφός μου cooper), το cooper, μέχρι τα 100, έχει φάει γύρω στις 4-5 καρότσες. Μετά από αυτά τα χιλιόμετρα, είναι χάος...


Πράγματι η ανάρτηση της 116i είναι ανώτερη,έχει αναφερθεί και παραπάνω.Η εμπρός ανάρτηση της 116i είναι ολόκληρη αλουμινένια και η πίσω έχει έναν επιπλέον σύνδεσμο.Επιπλέον αυτή είναι η ανάρτηση και της επερχόμενης σειράς 3.

το cooper ζυγίζει 1050 όχι 1180.Το cooper s ζυγίζει περίπου τόσο.

alexk
21-12-04, 16:29
Λαμβάνουμε ότι ότι 100km/h είναι 28m/sec.
Σύμφωνα με τον Nick_compact
Το vts έχει 0-100 σε 8.7 sec
Το mini έχει 0-100 σε 9.2 sec

u=g*t (ταχύτητα = επιτάχυνση 'επί' χρόνο)
g=u/t

Συνεπώς
vts --> g=3.21 m/sec^2
mini --> g=3.04 m/sec^2

Οπότε, στα 8.7 secs που μεσολαβουν για να πιάσει το vts τα 100.
Έχουμε:

s=1/2* gt^2 (απόσταση = 1/2 'επί' επιτάχυνση 'επί' χρόνος εις το τετράγωνο)

Συνεπώς:
vts --> s= 121.48m
mini --> s= 115.04m

Οπότε, μέχρι τα 100, το Vts είναι 6.5m μπροστά από το Mini. Το vts έχει μήκος 3.5m,
οπότε μιλάμε με σιγουριά για 1 καρότσα.
Πάντα μιλάμε για ιδανικές συνθήκες. Όμως στην πραγματικότητα, το mini χάνει πιο πολύ, λόγω κακής ελκτικής πρόσφυσης, καθώς και ότι πρέπει να βάλει και 3η για τα 100.

Υ.Γ. Η citroen δίνει 0-100 σε 7.9 για το vts. Τα περιοδικά συνήθως μετράνε στο 8.5.

STR
21-12-04, 21:00
Τα πρωτα vts ειχαν 8.5 τα 100χλμ.Τα τελευταια τα τριφυσα τα εχουν σε 7.9 και ειναι διαολια. Εχει ενας φιλος μου και με παταει κανονικα :smashtard

DoctorAbo
21-12-04, 22:36
Λαμβάνουμε ότι ότι 100km/h είναι 28m/sec.
Σύμφωνα με τον Nick_compact
Το vts έχει 0-100 σε 8.7 sec
Το mini έχει 0-100 σε 9.2 sec
u=g*t (ταχύτητα = επιτάχυνση 'επί' χρόνο)
g=u/t
Συνεπώς
vts --> g=3.21 m/sec^2
mini --> g=3.04 m/sec^2
Οπότε, στα 8.7 secs που μεσολαβουν για να πιάσει το vts τα 100.
Έχουμε:
s=1/2* gt^2 (απόσταση = 1/2 'επί' επιτάχυνση 'επί' χρόνος εις το τετράγωνο)
Συνεπώς:
vts --> s= 121.48m
mini --> s= 115.04m
Οπότε, μέχρι τα 100, το Vts είναι 6.5m μπροστά από το Mini. Το vts έχει μήκος 3.5m,
οπότε μιλάμε με σιγουριά για 1 καρότσα.
Πάντα μιλάμε για ιδανικές συνθήκες. Όμως στην πραγματικότητα, το mini χάνει πιο πολύ, λόγω κακής ελκτικής πρόσφυσης, καθώς και ότι πρέπει να βάλει και 3η για τα 100.

Υ.Γ. Η citroen δίνει 0-100 σε 7.9 για το vts. Τα περιοδικά συνήθως μετράνε στο 8.5.

Αγαπητέ μου φίλε AlexK, υπήρξες ακριβέστατος, αναλυτικότατος και προπάντων επιστημονικότατος. Τα να πω....... :bugeye:

Με έστειλες αδιάβαστο. Μόνο πες μου...... τους τύπους τους θυμώσουν απέξω? Τους έψαξες στο βιβλίο του Μάζη ? :feedback:

alexk
22-12-04, 00:29
Φίλε Δημήτρη ευχαριστώ!
Του τύπους τους θυμώμουν απ'έξω. Κάτι τέτοια, μου έχουν μείνει, γιατί τα χρησιμοποιώ με το μυαλό μου, για τα αγαπημένα σε όλους μας αυτοκίνητα.

Black5
22-12-04, 00:35
Φίλε Δημήτρη ευχαριστώ!
Του τύπους τους θυμώμουν απ'έξω. Κάτι τέτοια, μου έχουν μείνει, γιατί τα χρησιμοποιώ με το μυαλό μου, για τα αγαπημένα σε όλους μας αυτοκίνητα.

Λυπάμαι που το ξαναλέω αλλά αυτοί οι τύποι δεν ισχύουν.... ΤΟ έχω ξαναεξηγήσει...... :nixweiss:

Black5
22-12-04, 00:45
Συνεπώς
vts --> g=3.21 m/sec^2



s=1/2* gt^2 (απόσταση = 1/2 'επί' επιτάχυνση 'επί' χρόνος εις το τετράγωνο)
.

Οπότε για τα 1000m t=ρίζα του 2s/g=24,96 sec

Ένα παράδειγμα για να δεις πόσο λάθος αποτελέσματα βγάζεις..... :banghead: :smashtard

alexk
22-12-04, 01:00
Οπότε για τα 1000m t=ρίζα του 2s/g=24,96 sec
Ένα παράδειγμα για να δεις πόσο λάθος αποτελέσματα βγάζεις..... :banghead: :smashtard Αγαπητέ, φίλε, αυτή είναι η επιτάχυνση (για την ακρίβεια, η μέση επιτάχυνση) για τα πρώτα 8.7 δευτερόλεπτα. Ποιος είπε ότι η επιτάχυνση είναι σταθερή μέχρι τα 150,180,200,300 χλμ/ώρα???

Black5
22-12-04, 09:03
Αγαπητέ, φίλε, αυτή είναι η επιτάχυνση (για την ακρίβεια, η μέση επιτάχυνση) για τα πρώτα 8.7 δευτερόλεπτα. Ποιος είπε ότι η επιτάχυνση είναι σταθερή μέχρι τα 150,180,200,300 χλμ/ώρα???

Αυτό ήθελα να πώ. Μόνο με μέση επιτάχυνση μπορείς να το πεις. Γιατί οι τύποι αυτοί ισχύουν για κίνηση με σταθερή επιτάχυνση.