Επιστροφή στο Forum : Τι είναι η πλαστικοποίηση


eddy_e46
13-10-06, 11:55
Είναι γνωστό ότι πριν βαφτεί ένα πλαστικό μέρος του αμαξώματος (προφυλακτήρες, καθρέπτες, χειρολαβές, κλπ) υπόκειται στη διαδικασία της πλαστικοποίησης. Επειδή φαντάζομαι και αυτή είναι μια ακόμα ελληνική π@π@ρο-μετάφραση μιας και ενας πλαστικός προφυλακτήρας είναι πλαστικό από τη φύση του και δε μπορεί να πλαστικοποιηθεί, μήπως κανένας χριστιανός ξέρει ακιβώς τι είναι αυτή η ριμάδα η πλαστικοποίηση;;;
Δηλαδή ποιο είναι το υλικό που ψεκάζεται με το πιστόλι, πόσα στρώματα χρειάζονται, πόση ώρα θέλει να στεγνώσει, αν μετά το στεγνωμα θέλει να τριφτεί με γυαλόχαρτο, αν ψεκάζεται πριν ή μετα το αστάρι...
Αν κάποιος σχετικός μπορούσε να με διαφωτίσει θα ήμουν ευγνώμων...

(Πάντως όποιον "μάστορα" ρώτησα δε θέλησε να με διαφωτίσει. Είναι τόσο σπουδαίο το μυστικό;;; Η μήπως είναι άλλη μια ελληνική εφεύρεση για να μας τα παίρνουν;;;)

STR
13-10-06, 12:01
Πλαστικοποιηση νομιζω οτι εννουν το ασταρομα ,για να κλεισουν οι ποροι του πλαστικου ωστε να βαφτει πιο σωστα και να κρατησει πανω το χρωμα...Αυτο εχω καταλαβει εγω,μπορει να κανω και λαθος...

kouk
13-10-06, 12:34
Πλαστικοποιήση (ετσι το λένε αλλά είναι λάθος) γίνεται στο πάτωμα του αυτοκινήτου, οχι στα πλαστικά μέρη. Και εκει δεν είναι "πλαστικοποίηση" αλλά πέρασμα με ένα υλικό που μοιάζει με τσίχλα και μονώνει το πάτωμα. Απαιτείται μάλιστα να γίνει με ιδιαίτερη προσοχή ωστε να μην μένει πουθενά νερό!

Τα πλαστικά τρίβονται για να αφαιρεθεί όλο το προηγούμενο υλικό, περνιόνται ειδικό primer (αστάρι), ξανατρίβονται για να γίνουν εντελώς λεία, και μετά βάφονται.

Αν δεν γίνει σωστή δουλειά, το χρώμα θα αρχίσει να ξεφτιζει μετά απο πολύ λίγο!

Tasulis
13-10-06, 23:50
Πλαστικοποιηση ειναι η διαδικασια που λαμβανει χωρα σε ενα κομματι πλαστικο που δεν εχει βαφει.
Εναι η βαση που εκει πανω πιανει το χρωμα μας. Χωρις την διαδικασια αθτη το χρωμα θα σκασει αμεσως (σιγουρα θα εχετε δει προφυλακτηρες με διχρωμια με το μαυρο στανταρ).
Ετσι λοιπον εαν θελετε να πετυχει η βαφη πρεπει να γινει ολη η διαδικασια.
Οσο για το εαν τριβονται τα πλαστικα οπως αναφερεται πιο πανω το βλεπω χλωμο μεχρι πολυ σκουρο.

stauros772000
14-10-06, 09:06
το κοινο 2κ χρωμα δεν εχει καλη προσφυση πανω στο πλαστικο.κοινως,δεν κολαει δυνατα,με συνεπεια την αποκοληση του π.χ οταν το πλενεις με πιεστικο ή το βαραει καθε μερα ο καλοκαιρινος ελληνικος ηλιος ή τρεχεις με 450-451χλμ.ωρα ή ολα μαζι και ταυτοχρονως.για τον λογο αυτο,πριν βαφει το πλαστικο το βαφουμε με μερικες στρωσεις ειδικου ασταριου,το οποιο δεν εχει τις ιδιοτητες του χρωματος αλλα εχει ιδανικη ποσφυση με το πλαστικο .αφου το αφησουμε κανα 10λεπτο(να μην ξεραθει αλλα και να μην ειναι υγρο και περασει αποχρωση στο χρωμα μας ή δακρυσει)περναμε οσα στρωματα χρωματος χρειαστει για να καλυφθει η πλαστικοποιηση και να φανει η αποχρωση που θελουμε.αν ειναι πολυ ευκαμπτο το πλαστικο που θα βαψεις,να βαλεις μεσα στο χρωμα και ελαστικοποιητη σε αναλογια 10-15 %(προσεξετο αυτο γιατι εβαψα το ταμπλο του σιβικ μου και εβαλα 30% ελαστικοποιητη και τωρα 3 χρονια μετα ,δεν εχει στεγνωσει ακομα)για να περνει κλισεις χωρις να σπαεο το χρωμα.1 κιλο πλαστικοποιητης καλος ,της du pont κοστιζει 60 ευρω αλλα ειναι ο καλυτερος.παντως καλυτερα μην βαψεις πλαστικο αν δεν το πλαστικοποιησεις.σε 1 χρονο το πολυ θα θελει παλι βαψιμο.αυτα .ουφ ..............κουραστικα,ωρα για σιγαρετο.

eddy_e46
15-10-06, 16:58
το κοινο 2κ χρωμα δεν εχει καλη προσφυση πανω στο πλαστικο.κοινως,δεν κολαει δυνατα,με συνεπεια την αποκοληση του π.χ οταν το πλενεις με πιεστικο ή το βαραει καθε μερα ο καλοκαιρινος ελληνικος ηλιος ή τρεχεις με 450-451χλμ.ωρα ή ολα μαζι και ταυτοχρονως.για τον λογο αυτο,πριν βαφει το πλαστικο το βαφουμε με μερικες στρωσεις ειδικου ασταριου,το οποιο δεν εχει τις ιδιοτητες του χρωματος αλλα εχει ιδανικη ποσφυση με το πλαστικο .αφου το αφησουμε κανα 10λεπτο(να μην ξεραθει αλλα και να μην ειναι υγρο και περασει αποχρωση στο χρωμα μας ή δακρυσει)περναμε οσα στρωματα χρωματος χρειαστει για να καλυφθει η πλαστικοποιηση και να φανει η αποχρωση που θελουμε.αν ειναι πολυ ευκαμπτο το πλαστικο που θα βαψεις,να βαλεις μεσα στο χρωμα και ελαστικοποιητη σε αναλογια 10-15 %(προσεξετο αυτο γιατι εβαψα το ταμπλο του σιβικ μου και εβαλα 30% ελαστικοποιητη και τωρα 3 χρονια μετα ,δεν εχει στεγνωσει ακομα)για να περνει κλισεις χωρις να σπαεο το χρωμα.1 κιλο πλαστικοποιητης καλος ,της du pont κοστιζει 60 ευρω αλλα ειναι ο καλυτερος.παντως καλυτερα μην βαψεις πλαστικο αν δεν το πλαστικοποιησεις.σε 1 χρονο το πολυ θα θελει παλι βαψιμο.αυτα .ουφ ..............κουραστικα,ωρα για σιγαρετο.

Ευχαριστώ stauros772000, αυτή είναι μια ολοκλρωμένη απάντηση... Αν και κουράστηκες λιγάκι... Εγώ πάντως χρησιμοποιώ τον ηλεκτρονικό λογογράφο. Από τότε τέρμα η πληκτρολόγηση, απλά μιλάω στο μικρόφωνο !!!

MZ3
15-10-06, 17:21
Ευχαριστώ stauros772000, αυτή είναι μια ολοκλρωμένη απάντηση... Αν και κουράστηκες λιγάκι... Εγώ πάντως χρησιμοποιώ τον ηλεκτρονικό λογογράφο. Από τότε τέρμα η πληκτρολόγηση, απλά μιλάω στο μικρόφωνο !!!



αθανατη τεχνολογιαααααααααααααα

πες να σου ρικση και κανενα βαψημο σε κανενα πλαστικο :ppPpp

stauros772000
15-10-06, 19:23
αν λαβεις υπ'οψην οτι ειμαι σε νετ καφε(μαλωμενος με τον οτε γαρ) και δεν μπορο να χρησημοποιησω λογογραφο,τοτε θα με δικαιολογησεις