PDA

Επιστροφή στο Forum : Τελος Εποχης - Michael Schumacher


DoctorAbo
22-10-06, 21:08
Τέλος εποχής ... και αρχή νέας.

Παρακολούθησα τον Michael Schumaher από τις αρχές της προηγούμενης δεκαετίας μέχρι και σήμερα (πριν λίγο) . Παρακολουθώντας τον πέρασα από όλες τις διαθέσεις μέχρι που σιγά σιγά με κέρδισε. Τον εκτίμησα για τη μαχητικότητά του και για το γεγονός ότι όσο πέρναγαν τα χρόνια ορίμαζε και γινόταν εμπειρότερος και πιο προβλέψιμος. Ο τσαμπουκάς και η αλητεία που είχε τα πρώτα του χρόνια δε με χάλασαν καθόλου. Δεν θα μπορούσαν εξάλλου να με χαλάσουν. Τις μεγάλες προσωπικότητες δε τις κρίνουμε. Τις δεχόμαστε όπως είναι και τις ευχαριστούμε που έκαναν ότι έκαναν για όσο καιρό το έκαναν.

Επίσης τον εκτίμησα για το ότι τελικά αυτός ο άνθρωπος είναι και άξιος μηχανικός. Έπαιξε σημαντικό ρόλο στο σωστό στήσιμο των αυτοκινητων του όλα τα χρόνια. Στο συγκεκριμένο σημείο πιστεύω ότι θα κάνει και τη διαφορά (προς τα κάτω) ο επόμενος οδηγός που εκτιμώ πολύ και θα τον διαδεχτεί στη Ferrari.

Τέλος τον εκτίμησα γιατί όλα του τα χρόνια στην F1 δούλεψε πολύ και όσα πέτυχε δεν ήταν αποτέλεσμα τύχης αλλά αποτέλεσμα σκληρής δουλειάς.

Ολοκλήρωσε την καριέρα του νέος, υγιής και πολύ πλούσιος. Μπράβο του και είμαι σίγουρος όι θα τον δούμε σε μεγάλα διοικητικά πόστα στη Ferrari τα επόμενα χρόνια. Δε νομίζω πως θα του φύγει ποτέ το μικρόβιο και επίσης δε νομίζω πως managers σαν τον LDM θα αφήσουν τέτοιο μάγκα να φύγει από κοντά τους.

Προσωπικά, επειδή δε γουστάρω τον Alonsο και αντίθετα γουστάρω πολύ τον Kimi αλλά και επειδή δεν αντέχω πλέον τους φλεγματικούς Εγγλέζους και τη Mercedes αποφάσισα (μετά από 15 χρόνια) ότι από δω και μετά θα ακολουθήσω τον οδηγό που γουστάρω (Kimi) και την πιο Μεσογειακή ομάδα της F1 (Ferrari) μέχρι κάτι να αλλάξει πάλι τη σκηνή. Και όλα αυτά έχοντας επίγνωση ότι Kimi και Ferrari δε σημαίνει απαραίτητα ότι σήμαινε Schumi και Ferrari.

mpikounis
22-10-06, 21:49
Μολις τελειωσε ο τελευταιος αγωνας του Michael Schumacher και ηθελα να ξεκινησω ενα thread αφιερωμενο στον - κατα τη γνωμη μου - καλυτερο οδηγο Formula 1 ολων των εποχων.

Διαβασα το post του DoctorAbo σε ενα αλλο thread και το αντεγραψα εδω μια και νομιζω πως ηταν η καλυτερη αρχη για αυτη τη συζητηση.

Ο τελευταιος αγωνας.. και τι αγωνας! Νομιζω πως αυτο που ειδαμε σημερα ηταν ο τελειος τροπος να τελειωσει τη καριερα του (σαν οδηγος) ο Schumi. Θα μου πειτε οτι δεν κερδισε, θα μου πειτε οτι η Renault και ο Alonso πηραν παλι το πρωταθλημα, θα μου πειτε οτι τιποτα δεν πηγε καλα ξεκινωντας απο το προβλημα στα προκριματικα και το σκασμενο λαστιχο στον αγωνα ΑΛΛΑ ολα αυτα δεν εχουν σημασια. Το χαμογελο στο προσωπο μου θα κανει μερες να φυγει...

Ημουν πολυ απογοητευμενος απο το προβλημα στα προκριματικα οταν ειδα οτι χαθηκε το Pole position απο ενα ακομη τεχνικο προβλημα. Ξεκινησα να βλεπω τον αγωνα και η διαθεση μου βελτιωνοταν με καθε θεση που κερδιζε ο γερμανος και οταν περασε και τον Fisichella σχεδον πανηγυριζα.. Και τοτε εσκασε το λαστιχο. Απογοητευση και παλι.. Αλλη μια ατυχια που κοστισε εκτος απο ολες τις ελπιδες για το πρωταθλημα, και την ευκαιρια να δουμε ενα ενδιαφερον GP. Απογοητευση και παλι.. Ο Schumi τελευταιος, ενα γυρο πισω απο ολους, δεν θα δουμε τιποτα ειπα. Ποσο λαθος ημουν...

Ο γερμανος με τη χαρακτηριστικη επιμονη του, το παθος του και φυσικα τις καταπληκτικες του οδηγικες ικανοτητες για μια ακομη φορα καταφερε να μου αλλαξει τη διαθεση. Οταν μετα το πρωτο pit-stop εμφανιστηκε στη 13η θεση σκεφτηκα "λες;".. Απο εκει και περα πανηγυριζα σε καθε προσπεραση, απο τις πιο απλες μεχρι τις πιο δυσκολες, heidfeld, raikkonen, fisichella, barrichello.

Ναι το αυτοκινητο ηταν πιο γρηγορο αλλα με τη διαθεση και τι κουραγιο ξεκινας τελευταιος, γνωριζοντας οτι δεν θα φυγεις με το 8ο παγκοσμιο πρωταθλημα, περνας τοσους και τελειωνεις τον αγωνα 4ος;

Αυτος ηταν ο καλυτερος τροπος να τελειωσει τη καριερα του γιατι μεσα σε 71 γυρους εδειξε σε ολο το κοσμο τι χρειαζεσαι για να γινεις ο καλυτερος οδηγος F1. Μπραβο και καλη συνεχεια σε οτι αποφασισει να κανει. Εμας στους θεατες της F1 θα ληψει, ειτε τωρα - στους υποστηρικτες του - ειτε αργοτερα - σε ολους τους αλλους.

Action Man
22-10-06, 23:08
Μπράβο στον Μ.S.....ίσως ο καλύτερος πιλότος που πέρασε απο την F1!
Δυστηχώς,το ενδιαφέρον μου για την F1 μειώθηκε σε μεγάλο βαθμό όταν έφυγε ο Mika....και τώρα μειώνεται ακόμα περισότερο..
Η καινούργια γενιά οδηγών δεν θα καταφέρει να καλύψει το κενό(ελπίζουμε στον KIMI)

NICK_M3
23-10-06, 00:35
σήμερα τον αγώνα δεν τον είδα....
δεν μπορούσα....
ήταν ο τελευταίος ενός απο τους μεγαλύτερους όλων των εποχών...
έκανε τα πάντα
και τα έκανε καλά...
πριν λίγα χρόνια έχασε την μητέρα του και όμως εκεί ψυχρός στον αγώνα...
σε κάποιο γκράν πρι χτύπησε ο μικρός και εκεί και πάλι....
ο ανθρωπος ψυχρός και όμως ανθρωπος...
όταν χάθηκε ο μεγαλύτερος όλων o senna έκλαιγα 1 μέρα ολόκληρη την κυριακή του πάσχα τότε το 94....μετά είπα οτι δεν ξαναβλέπω φόρμουλα γιατί δεν είχε κάτι αξιόλογο...και όμως τότε ο πιτσιρικάς schumi μου έκλεψε την καρδιά με την οδήγηση και τον τσαμπουκά του...μου θύμιζε και λίγο τον αυρτον σε κάποια πράγματα...τώρα όμως??
κανείς απο όσους τρέχουν δεν με ενθουσιάζει έκτος ίσως απο τον πιτσιρικά τον ροζμπεργκ....
το μέλλον θα δείξει...

InsaneDriver
23-10-06, 03:05
Αν και δεν τον συμπάθησα ιδιαίτερα σαν χαρακτήρα δεν παύω να τον σέβομαι απόλυτα ως τον πιο επιτυχημένο οδηγό της F1.

Υπάρχει μια συνομιλία του κατά τη διάρκεια αγώνα με τον Ross Brawn που πραγματικά είναι χαρακτηριστική...

Ross Brawn: "Michael, you have 19 laps to build a 25-second lead..."
Michael Schumacher: "Thank you very much..."
(Hungarian GP, Hungaroring 1998)

stauros772000
23-10-06, 07:31
δεν μπορω να πω οτι ηταν κακος .....αλλά....οχι και ο καλυτερος.φ1 σταματησα να βλεπω 2/5/94.δεν υπηρχε λογος.και συνεχιζει να μην υπαρχει λογος.αυτο δεν ειναι αθλημα.ειναι χειροτερο και απο το ελληνικο πρωταθλημα ποδοσφαιρου.απο τωρα ξερω πιος θα ειναι πρωταθλητης σε 2 χρονια.-

jackdaniels
23-10-06, 07:40
Από σήμερα λέμε θα ξαναρχίσω επιτέλους να βλέπω F1, με λίγη τύχη μπορεί να ξαναγυρίσουν και τα τούρμπο σε λίγα χρόνια, αντε να αραιώνουν οι ξενέρωτοι σιγά σιγά!

Z3 Fat Bastard
23-10-06, 08:05
δεν μπορω να πω οτι ηταν κακος .....αλλά....οχι και ο καλυτερος.φ1 σταματησα να βλεπω 2/5/94.δεν υπηρχε λογος.και συνεχιζει να μην υπαρχει λογος.αυτο δεν ειναι αθλημα.ειναι χειροτερο και απο το ελληνικο πρωταθλημα ποδοσφαιρου.απο τωρα ξερω πιος θα ειναι πρωταθλητης σε 2 χρονια.-

Σταυρο εισαι λιγο υπερβολικος ....... he is DEAD !!! Get OVER IT !

Όσο για τον "καταπληκτικο" αγωνα του MS, (προσοχη !! αν και ειμαι βαμμενος φεραρικος) μονο εγω ειδα οτι 8 στις 10 προσπερασεις που εκανε για θεση ηταν σαν να περναει back trackers ??
Μονο εγω καταλαβα οτι ΚΑΝΕΝΑΣ αλλος στον αγωνα ΔΕΝ χρειαζοταν να "κανει" το κατι παραπανω στον αγωνα ?
H Renault με τις θεσεις που ειχε κερδιζε των κατασκευαστων και των οδηγων.
H BMW ειχε εξασφαλισει την πεμπτη θεση στο κατασκευαστων.
Η Honda μια απο τα ιδια .....
Ο Massa ηταν ανετα πρωτος
Ο Raikonen να τρεξει παραπανω γιατι ??

Οσο για τις δυο "εντυπωσιακες" προσπερασεις (Fisichella και Raikonen) ο πρωτος ειναι γνωστος για την γκαντεμια του ενω ο δευτερος απλα το εκανε να φαινεται πιο δυσκολο απο τους αλλους.....

Σε γεινικες γραμμες πιστευω οτι το Logo στην πισω αεροτομη των BMW τα ελεγε ολα : Thank you Michael

Κλεινωντας πιστευω οτι πρεπει να γιορταζουμε τη συνολικη προσφορα του MS στο αθλημα και οχι την επιδοση του στον τελευταιο αγωνα ο οποιος και ηταν τελειως αδιαφορος για ολους τους αλλους ......

MPOWER
23-10-06, 08:15
Μολις τελειωσε ο τελευταιος αγωνας του Michael Schumacher και ηθελα να ξεκινησω ενα thread αφιερωμενο στον - κατα τη γνωμη μου - καλυτερο οδηγο Formula 1 ολων των εποχων.

Διαβασα το post του DoctorAbo σε ενα αλλο thread και το αντεγραψα εδω μια και νομιζω πως ηταν η καλυτερη αρχη για αυτη τη συζητηση.

Ο τελευταιος αγωνας.. και τι αγωνας! Νομιζω πως αυτο που ειδαμε σημερα ηταν ο τελειος τροπος να τελειωσει τη καριερα του (σαν οδηγος) ο Schumi. Θα μου πειτε οτι δεν κερδισε, θα μου πειτε οτι η Renault και ο Alonso πηραν παλι το πρωταθλημα, θα μου πειτε οτι τιποτα δεν πηγε καλα ξεκινωντας απο το προβλημα στα προκριματικα και το σκασμενο λαστιχο στον αγωνα ΑΛΛΑ ολα αυτα δεν εχουν σημασια. Το χαμογελο στο προσωπο μου θα κανει μερες να φυγει...

Ημουν πολυ απογοητευμενος απο το προβλημα στα προκριματικα οταν ειδα οτι χαθηκε το Pole position απο ενα ακομη τεχνικο προβλημα. Ξεκινησα να βλεπω τον αγωνα και η διαθεση μου βελτιωνοταν με καθε θεση που κερδιζε ο γερμανος και οταν περασε και τον Fisichella σχεδον πανηγυριζα.. Και τοτε εσκασε το λαστιχο. Απογοητευση και παλι.. Αλλη μια ατυχια που κοστισε εκτος απο ολες τις ελπιδες για το πρωταθλημα, και την ευκαιρια να δουμε ενα ενδιαφερον GP. Απογοητευση και παλι.. Ο Schumi τελευταιος, ενα γυρο πισω απο ολους, δεν θα δουμε τιποτα ειπα. Ποσο λαθος ημουν...

Ο γερμανος με τη χαρακτηριστικη επιμονη του, το παθος του και φυσικα τις καταπληκτικες του οδηγικες ικανοτητες για μια ακομη φορα καταφερε να μου αλλαξει τη διαθεση. Οταν μετα το πρωτο pit-stop εμφανιστηκε στη 13η θεση σκεφτηκα "λες;".. Απο εκει και περα πανηγυριζα σε καθε προσπεραση, απο τις πιο απλες μεχρι τις πιο δυσκολες, heidfeld, raikkonen, fisichella, barrichello.

Ναι το αυτοκινητο ηταν πιο γρηγορο αλλα με τη διαθεση και τι κουραγιο ξεκινας τελευταιος, γνωριζοντας οτι δεν θα φυγεις με το 8ο παγκοσμιο πρωταθλημα, περνας τοσους και τελειωνεις τον αγωνα 4ος;

Αυτος ηταν ο καλυτερος τροπος να τελειωσει τη καριερα του γιατι μεσα σε 71 γυρους εδειξε σε ολο το κοσμο τι χρειαζεσαι για να γινεις ο καλυτερος οδηγος F1. Μπραβο και καλη συνεχεια σε οτι αποφασισει να κανει. Εμας στους θεατες της F1 θα ληψει, ειτε τωρα - στους υποστηρικτες του - ειτε αργοτερα - σε ολους τους αλλους.

Μιχάλη πραγματικά με συγκίνησες με αυτό το post...μου έρχεται να βάλω τα κλάματα...
Νά πώς ένας κοινός θνητός (Michael Schumacher) μπορεί να κάνει έναν άλλο κοινό θνητό (mpikounis) ποιητή!!!:loser:

mpikounis
23-10-06, 08:19
Ευχαριστω Μιχαλη μου για την ειρωνια και το επιπεδο. Νασαι καλα κυριε admin

MPOWER
23-10-06, 08:25
Ευχαριστω Μιχαλη μου για την ειρωνια και το επιπεδο. Νασαι καλα κυριε admin

Αγάπα τους φίλους σου με τα ελαττώματά τους...όπως κάνουμε και εμείς.

bmwkamares
23-10-06, 08:43
stauros gia pes poios htan o kaluteros?o soumi einai kai tha einai o kaluteros odhgos olon ton epoxwn kai as peirazei kapoious auto.mono na vlepate ton agona extes mono

Strax
23-10-06, 09:07
Κανείς δεν νομίζω ότι μπορεί να αμφισβητήσει ότι ο Schumacher ήταν ένας πολύ καλός οδηγός. Αυτό είναι δεδομένο!

Αλλά δεν μπορώ να δεχτώ με τίποτα ότι ήταν ο καλύτερος οδηγός όλων των εποχών!! Για τους 3 παρακάτω λόγους:

1) Απαιτούσε και είχε πάντα τσιράκι, 2ο οδηγό στη Ferrari, δηλαδή φοβόταν την μοναδική απευθείας σύγκριση που μπορούσε να γίνει.

2) Ήταν μάλλον μέτριος στη διαχείριση της πίεσης. Όποτε είχε πίεση έκανε πολλά λάθη και έφτανε μέχρι στο σημείο να κάνει αντιαθλητικές και απροκάλυπτες ενέργειες.

3) Είναι ο μόνος οδηγός στη Φόρμουλα 1 που έχει μηδενιστεί ολόκληρη η χρονιά του για αντιαθλητική συμπεριφορά.

mpikounis
23-10-06, 09:52
1) Απαιτούσε και είχε πάντα τσιράκι, 2ο οδηγό στη Ferrari, δηλαδή φοβόταν την μοναδική απευθείας σύγκριση που μπορούσε να γίνει.


Κανεις απο τα τσιρακια του οταν αλλαξε ομαδα δεν μπορεσε να κανει τιποτα παραπανω απο το να ειναι και παλι ..2ος οδηγος. Οποτε δεν ξερω ποσο ήταν θεμα πολιτικης και ποσο ικανοτητων.


2) Ήταν μάλλον μέτριος στη διαχείριση της πίεσης. Όποτε είχε πίεση έκανε πολλά λάθη και έφτανε μέχρι στο σημείο να κάνει αντιαθλητικές και απροκάλυπτες ενέργειες.

3) Είναι ο μόνος οδηγός στη Φόρμουλα 1 που έχει μηδενιστεί ολόκληρη η χρονιά του για αντιαθλητική συμπεριφορά.

Ξεχναμε νομιζω τις περιπτωσεις του Σενα και Προστ (Ιαπωνια 89 και Ιαπωνια 90) που ο Σενα επιτηδες και πιθανοτατα και προμελετημενα τρακαρε τον Προστ για να παρει το πρωταθλημα (90) και το αναποδο (89). Αυτοι περασαν στη μνημη μας σαν μεγαλοι οδηγοι και πολλα ξεχαστηκαν. Υποθετω πως σε 10 χρονια κανεις δεν θα θυμαται και τις αντιστοιχες περιπτωσεις του MS.

Elias_Z3
23-10-06, 11:04
Τον Scumi τον υποστηριζα απο τοτε που ηταν στη Renault και οταν αργοτερα πηγε στην Ferrari, την μεγαλη μου αγαπη μετα την BMW, ηταν ο καλυτερος συνδιασμος. Ο schumi καταφερε να αναγεννηση την Ferrari και να της δωσει την χαμενη της δοξα.
Πιστευω οτι ειναι ατοπο να πεσουμε σε συγκρισεις του ειδους ο Senna ηταν καλυτερος και ολα αυτα. Ο καθε οδηγος ειναι ξεχωριστος οπως επισης και η καθε εποχη και τεχνολογια που υπαρχει.
Για εμενα ο schumi απλα καταφερε να κρατησει το ενδιαφερον για την F1 τα ιδια επιπεδα με πριν.
Ελπιζω στη νεα γενια και ιδιαιτερα στον Kimi!

taz
23-10-06, 11:27
Δεν ξέρω κατά πόσο είναι αλήθεια, στον αγώνα που πέθανε ο καλύτερος οδηγός όλων των εποχών, μετά το θανατηφόρο ατύχημα του Σαββάτου, μαζέψανε όλων τις υπογραφές για να μην γίνει ο αγώνας την Κυριακή, αλλά λόγω έλλειψης απαρτίας τελικά έγινε. Ο μόνος που δεν υπέγραψε ήταν ο Μ.Σ. (Αν είναι αλήθεια, τότε μόνο αυτό μου φτάνει).
Κατά τα άλλα ο Μ.Σ έτυχε να μεσουρανεί σε μια εποχή με λίγο ή και καθόλου ανταγωνισμό ίδιου επιπέδου. Λίγο ο Χάκινεν, Βιλνέβ. Για την νέα γενιά δεν θα αναφέρω τίποτα γιατί τα μονοθέσια τα έχουν κάνει πολύ πιο ευκολοοδήγητα από παλιότερα. Όταν οδήγησε ο Μιχαλάκης ένα τούρμπο με το οποίο ο Σέννα έριχνε γύρο στο βρεγμένο στον δεύτερο, με σλίκ λάστιχα, είπε ότι είναι πολύ επικύνδυνο και εγώ δεν θα έτρεχα με τέτοιο μονοθέσιο. Ο Μ.Σ δεν είχε δίπλα του να συναγωνιστεί τρείς παγκόσμιους πρωταθλητές, ίσως λίγο στην αρχή. Ο Σέννα έτρεχε με Πρόστ, Μάνσελ, Αλεζί κλπ.

Παρόλα αυτά δεν αμφισβητώ την ικανότητά του στην οδήγηση και την εξέλιξη του μονοθεσίου του. Καλή τύχη σε ότι και αν κάνει από δω και πέρα.

Υ.Σ. Η Φόρμουλα 1 για να γίνει πάλι αντρικό άθλημα και όχι για παιδάκια, πρέπει να γυρίσουν τα σλίκ λάστιχα και να αφήσουν ελεύθερη την εξέλιξη και τα κυβικά και τα κιλά. Μόνο ίσως στα υλικά να πρέπει να υπάρχει περιορισμός για να μην ευνοούνται οι πιο εύπορες ομάδες.

taz
23-10-06, 11:35
Επίσης να θυμόμαστε σε πόσο καιρό έκενε ότι έκανε ο Μ.Σ και σε πόσο ο Αύρτον.

mpikounis
23-10-06, 11:39
taz δε νομιζω οτι ειναι καλη ιδεα να ξεκινησουμε συζητηση συγκρισης. Οπως αναφερθηκε ηδη αλλες εποχες αλλοι οδηγοι. Ο μονος λογος που αναφερα τον Σενα ηταν διοτι καλως η κακως οταν κρινουμε τον ΜΣ για την αντι-αθλητικη συμπεριφορα του ξεχναμε αντιστοιχες συμπεριφορες απο αλλους οδηγους.

STR
23-10-06, 12:11
taz δε νομιζω οτι ειναι καλη ιδεα να ξεκινησουμε συζητηση συγκρισης. Οπως αναφερθηκε ηδη αλλες εποχες αλλοι οδηγοι. Ο μονος λογος που αναφερα τον Σενα ηταν διοτι καλως η κακως οταν κρινουμε τον ΜΣ για την αντι-αθλητικη συμπεριφορα του ξεχναμε αντιστοιχες συμπεριφορες απο αλλους οδηγους.

Πολυ σωστα!!!Δεν πρεπει να συγκρινουμε αλλες εποχες και οδηγους.Παντα σε ολα τα αθληματα ειναι ακυρη.Απλα μενουμε στο οτι ηταν ο καλυτερος στην <εποχη> του και κραταμε τις αναμνησεις και τα ρεκορ του.

Strax
23-10-06, 12:19
Κανεις απο τα τσιρακια του οταν αλλαξε ομαδα δεν μπορεσε να κανει τιποτα παραπανω απο το να ειναι και παλι ..2ος οδηγος. Οποτε δεν ξερω ποσο ήταν θεμα πολιτικης και ποσο ικανοτητων.

Αυτό ακριβώς λέω και εγώ!! Απαιτούσε και είχε κομπάρσους δεύτερους οδηγούς και απέφυγε σαν διάολος το λιβάνι να έρθει στη Ferrari οποιοσδήποτε πρωτοκλασσάτος οδηγός. Και μην ξεχνάμε ότι η μόνη σύγκριση που μπορεί να γίνει με κάποια αξιοπιστία είναι απέναντι σε αυτόν που οδηγάει το ίδιο μονοθέσιο.

Ξεχναμε νομιζω τις περιπτωσεις του Σενα και Προστ (Ιαπωνια 89 και Ιαπωνια 90) που ο Σενα επιτηδες και πιθανοτατα και προμελετημενα τρακαρε τον Προστ για να παρει το πρωταθλημα (90) και το αναποδο (89). Αυτοι περασαν στη μνημη μας σαν μεγαλοι οδηγοι και πολλα ξεχαστηκαν. Υποθετω πως σε 10 χρονια κανεις δεν θα θυμαται και τις αντιστοιχες περιπτωσεις του MS.

Αυτοί ήταν δύο οδηγοί που τρέχαν με το ίδιο αυτοκίνητο, με equal status μέσα στην ομάδα και πρόσφεραν θέαμα μέχρι τελικής πτώσης, τη σύγκρουση δηλαδή με ότι αυτό συνεπάγεται (όχι κάνε δεξιά γιατί το λέει το συμβόλαιο και θα απολυθείς και ας είμαστε ακόμα στο 4ο GP της χρονιάς)! Όταν ο Prost είχε τρακάρει με τον Senna ήταν το πρώτο GP που είχα δει και είχα εκστασιαστεί. Εκεί να δεις οδήγηση από τον Senna, ο οποίος δεν εγκατέλειψε (άλλαξε) αεροτομή και έπρεπε να νικήσει για να πάρει το πρωτάθλημα. Τελικά πήρε τη νίκη, αλλά ακυρώθηκε επειδή οι αγωνοδίκες τον έσπρωξαν προς τα πίσω (αν θυμάμαι καλά).

Captain
23-10-06, 12:35
H τον αγαπάς ή αγαπάς να τον μισείς.

Θα μπορούσα να γράψω σελίδες για την αξία του άλλα τα λόγια είναι περιττά.

Αφιερώνω ένα τραγούδι

I΄m singin΄ in the rain
Just singin΄ in the rain,
What a glorious feeling,
And I΄m happy again.
I΄m laughing at clouds
So dark, up above,
The sun΄s in my heart
And I΄m ready for love.

Let the stormy clouds chase.
Everyone from the place,
Come on with the rain
I have a smile on my face.
I΄ll walk down the lane
With a happy refrain
Just singin', singin' in the rain.

Dancing in the rain.

I'm happy again.

I'm singin' and dancin' in the rain.

Dancin' and singin' in the rain.

mpikounis
23-10-06, 12:44
Αυτό ακριβώς λέω και εγώ!! Απαιτούσε και είχε κομπάρσους δεύτερους οδηγούς και απέφυγε σαν διάολος το λιβάνι να έρθει στη Ferrari οποιοσδήποτε πρωτοκλασσάτος οδηγός. Και μην ξεχνάμε ότι η μόνη σύγκριση που μπορεί να γίνει με κάποια αξιοπιστία είναι απέναντι σε αυτόν που οδηγάει το ίδιο μονοθέσιο.

Αν υποθεσουμε οτι ο ΜΣ αποφασιζει ποιον θα παρει η Ferrari και το ξερεις, παω πασο. Δεν το γνωριζω, αλλα υποθετω οτι απλα δεν χρειαζοταν η ομαδα 2ο μεγαλο οδηγο, ενας ειναι αρκετος.


Αυτοί ήταν δύο οδηγοί που τρέχαν με το ίδιο αυτοκίνητο, με equal status μέσα στην ομάδα και πρόσφεραν θέαμα μέχρι τελικής πτώσης, τη σύγκρουση δηλαδή με ότι αυτό συνεπάγεται (όχι κάνε δεξιά γιατί το λέει το συμβόλαιο και θα απολυθείς και ας είμαστε ακόμα στο 4ο GP της χρονιάς)! Όταν ο Prost είχε τρακάρει με τον Senna ήταν το πρώτο GP που είχα δει και είχα εκστασιαστεί. Εκεί να δεις οδήγηση από τον Senna, ο οποίος δεν εγκατέλειψε (άλλαξε) αεροτομή και έπρεπε να νικήσει για να πάρει το πρωτάθλημα. Τελικά πήρε τη νίκη, αλλά ακυρώθηκε επειδή οι αγωνοδίκες τον έσπρωξαν προς τα πίσω (αν θυμάμαι καλά).

Ωραια ολα αυτα αλλα δεν εχουν σχεση με αυτο που ειπα εγω. Εφερα αυτο το παραδειγμα για να δειξω οτι η αντιαθλητικη συμπεριφορα που ειχες αναφερει δεν ειναι χαρακτηριστικο μονο του ΜΣ αλλα πολλων αλλων οδηγων - συνηθως αυτων που ειναι βαρυτατα παθιασμενοι. Δεν συμφωνεις με αυτο;

rapid_fast
23-10-06, 13:33
το 89, ο Πρόστ "έσκασε" πάνω στον Σέννα, αφού με εκεινη τη μανούβρα
ο Βραζιλιάνος πήρε και τα μποξεράκια απο τον Γάλλο.
Και ο Βραζιλιάνος ακυρώθηκε επειδή ξαναμπήκε στον αγώνα, πήρε τα μποξεράκια του Ναννίνι με τον ίδιο ακριβώς τρόπο, που χαρακτηρίστηκε προσπέραση όλων των εποχών, αλλά τα Γαλόπουλα τον ακύρωσαν για υπερβολικό ζήλο. Και του πήραν και την Superlicense.
Τα ίδια Γαλόπουλα, που το 1984, σταμάτησαν το Μονακό μόλις προσπέρασε
ο Σέννα με την Τόλεμαν, τον Πρόστ με την Μακλάρεν και μετρήσανε τα αποτελέσματα του προηγούμενου γύρου..
Το 90, στην Ιαπωνία πάλι, ο Πρόστ έπεσε πάνω στον Σέννα (πάλι) προσπαθώντας να εκβιάσει μια προσπέραση..(πρώτη στροφή-πρώτος γύρος).
Ολοι είπαν οτι έφταιγε ο Πρόστ, και 2 χρόνια μετά που ο Σέννα παραδέχτηκε οτι απλά δεν έκανε τίποτα να αποφύγει την σύγκρουση, όλοι τον κατηγόρησαν οτι το έκανε επίτηδες..
Πότε λοιπόν προκάλεσε ο Σέννα μια αλητεία, οπως κατ'επανάληψη έκαναν μερικοί?? Πότε έκλεψε τον συναγωνιζόμενο στην ομάδα του, βιάζοντας τον
να κάνει στην άκρη κατεπανάληψη? Πότε, ενώ ο δευτερος οδηγός ήταν και 60 δευτερόλεπτα μπροστά???

M3Convertible
23-10-06, 14:07
Το Πρίν
http://www.f1-grandprix.com/senna.jpg

Και το Μετά
http://www.voanews.com/serbian/images/kimi-raikonen_1.jpg

ΤΕΛΟΣ

mpikounis
23-10-06, 14:07
Μπορει για καποιες πολιτικες της ομαδας να ειναι συνυπευθυνος και ο ΜΣ αλλα νομιζω πως ειναι αδικο χωρις να γνωριζουμε να του φορτωνουμε ολες τις -ισως λανθασμενες- επιλογες της Ferarri.

Εκτος αυτου, οπως ειπα και παραπανω η συγκριση ειναι ακυρη. Εγω εφερα το παραδειγμα του Σενα/Προστ για να υπενθυμισω οτι τετοια περιστατικα γινοντουσαν παντα και δεν δεν ειναι μονοπωλειο του ΜΣ.

tsambu
23-10-06, 15:18
Έχω την αισθηση οτι ναι μεν οι οδηγικες ικανοτητες καποιου αναδεικνυονται μεσα στον αγωνα, οπου υπαρχουν ΚΑΙ οι προσπερασεις,πιστευω δε οτι τα δοκιμαστικα και δη οι pole position,
συνολικα σε μια καριερα, αναδεικνυουν τις ικανοτητες καποιου οδηγου .Επαναλαμβανω, το ΣΥΝΟΛΟ αυτων.Και τουτο, διοτι οι ασταθμητοι παραγοντες σε εναν αγωνα, αλλα πολυ πιο ουσιαστικα η στρατηγικη της ομαδας συχνα δινουν τη νικη, περα των ικανοτητων του οδηγου.Πολλα τα παραδειγματα.Τον Χιλ τον θυμαστε?
Στα δοκιμαστικα εισαι εσυ, το εργαλειο, και το χρονομετρο.
Εμεις που προλαβαμε να δουμε απο παλια F1, εχουμε δει και Λαουντα, και Ρεγκατσονι,και Φιτιπαλντι,και Σεκτερ, και τον μπαμπα Βιλνεβ... και ας μου επιτρεψουν οι νεοτεροι εχουμε αντικειμενικα μεγαλυτερο ευρος οδηγων να συγκρινουμε.'Η καλυτερα, οδηγικων ικανοτητων να συγκρινουμε
Οταν λοιπον ηρθε O Σεννα, ολα αλλαξανε.Βρηκαμε τον οδηγο, που δεν συζητουσαμε για να τον κρινουμε αλλα μονο για το ποτε θα τον ξαναδουμε.Δεν ξερω αν σημερα ζουσε ο Φατζιο,(απ' οτι ακουμε), ποιος θα επαιρνε τον τιτλο του γρηγοροτερου.Σιγουρα ομως ο Sumi δεν μπορει να συγκριθει μαζι τους.Διοτι αν και αριστος, του λειπει αυτο το κλικ για να γινει θρυλος.
Κανω λοιπον μια υποθετικη ερωτηση.Δοκιμαστικα,με βροχη στο Μονακο.Το ιδιο αυτοκινητο.Ποιος θα εγραφε καλυτερο χρονο.Σεννα, ή Σουμι...
Τι πιστευετε?

Geo_3D
23-10-06, 15:41
Μεγαλος οδηγος ο Μichael και λυπαμαι που τελειωσε την καριερα του.Θα μας λειψει....Επισης λυπαμαι γιατι ο μοναδικος ισως που θα μπορουσε να μεινει στην ιστορια ως εφαμιλος του Michael και γενικοτερα των μεγαλων οδηγων,ειναι βλαμμενος στον εγκεφαλο,και αυτη τη στιγμη βρισκεται εκτος formula 1.
Juan Pablo Montoya!!!:bowdown:

mpikounis
23-10-06, 15:47
Κανω λοιπον μια υποθετικη ερωτηση.Δοκιμαστικα,με βροχη στο Μονακο.Το ιδιο αυτοκινητο.Ποιος θα εγραφε καλυτερο χρονο.Σεννα, ή Σουμι...
Τι πιστευετε?

Καλη ερώτηση αν και ειπαμε πολλες φορες οτι δεν εχει νοημα η συγκριση οδηγων διαφορετικων εποχων. Η απαντηση λοιπον ειναι οτι θα κερδιζε οποιος ετρεχε με το αυτοκινητο του. Αν ετρεχαν με σημερινα αυτοκινητα πιστευω πως ο Σουμι θα κερδιζε αλλιως ο Σεννα.

Αλλα το ποιος ειναι πιο γρηγορος ειναι μεν σημαντικο αλλα δεν ειναι το 100% της αξιας ενος οδηγου. Ποιος ειναι πιο σταθερος, ποιος βοηθαει περισσοτερο για να φτασει το αυτοκινητο εκει που ειναι, ποιος κραταει την ομαδα καλυτερα μαζι του; Ειναι πολλα αυτα που κανουν εναν οδηγο σπουδαιο και δεν πιστευω θα μπορουσε να κριθει στη πιστα σε ενα γυρο η εναν αγωνα.

DoctorAbo
23-10-06, 17:00
Χεχεχεχχε διαβάζω από χθές κάθε ένα από τα posts που γράφτηκαν. Καταλήγω σε ένα απλο συμπέρασμα .... αν ο Scumi δεν ήταν γνήσιος υπεροδηγός δε θα είχε γίνει τόση κουβέντα για πάρτη του. Το θέμα θα είχε περάσει στα ψηλά. Φυσικά και έίναι κατανοητοί οι :smiley_ab μεταξύ φίλων για το ποιανού ο αγαπημένος είναι ο καλύτερος αλλά μη ξεχνάμε πως όλοι τους σε αυτό το επίπεδο είναι αρκετά υπέράνθρωποι.

EVANGELOS
23-10-06, 17:26
Διάβασα κι εγώ τα post και τελικά επιβεβαιώνεται ότι δεν μένει την καρδιά σου πάντα ο πρώτος ...
Ναι ο Σούμι έχει σπάσει τα περισσότερα ρεκόρ , ναι "έβαλε" τη ferrari (μαζί με πολλούς άλλους...) πάλι στο παιχνίδι, ναι είναι ο καλύτερος οδηγός των τελευταίων ετών , ναι έχει πεπόνια , ναι έχει χέρια , ναι έχει γνώσεις μηχανικού ...
αλλά
ΟΠΙΣΘΕΝ στη διάρκεια αγώνα ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ... αυτός που όταν πέθανε το 99% των τότε πιτσιρικάδων που το μάθανε από στόμα σε στόμα κάνανε να συνέλθουν ένα μήνα , αυτός που έτρεχε με τον Μανσελ τότε που οι προσπεράσεις γίνονταν ακόμα και από τις αμμοπαγίδες και όχι στα pit-stop και τη στρατηγική, αυτός που μόλις άρχιζε η βροχή πανυγήριζες γιατί ήξερες ότι στο βρεγμένο θα πάει ΠΑΛΙ ΤΑΠΑ , αυτός που χωρίς να ξέρεις γιατί κάθε φορά που ακούς μοτέρ F1 τον φέρνεις στο μυαλό σου , αυτός που είναι ο μόνος Βραζιλιάνος που έγινε διάσημος σε γήπεδο με ΑΣΦΑΛΤΟ και όχι γκαζόν...

Γι'αυτό κύριοι ΔΕΝ με ενδιαφέρει αν σταμάτησε ή όχι ο Σούμι , αυτός που λέω παραπάνω έχει ΔΥΣΤΥΧΩΣ σταματήσει εδώ και καιρό ... από το μόνο πράγμα που μπορούσε να τον σταματήσει ΕΝΑ ΤΟΙΧΟ ...

Nick_compact
23-10-06, 17:26
Κάποιοι εδώ μπορούν να λένε ότι θέλουν και να τα ισοπεδώνουν όλα. Με αποδείξεις είναι ο καλύτερος οδηγός όλων των εποχών.
Στενοχωρήθηκα πολύ που δεν αποχαιρέτησε την F1 με ένα ακόμα πρωτάθλημα, αφού στάθηκε πολύ άτυχος σταα δυο τελευταία GP. Πραγματικά έμεινα έκπληκτος με τον τρόπο που λυσούσε να προσπεράσει τους πάντες στους πρώτους γύρους... Ο Ζ3 fat bastard είπε οτι κάποιοι δεν είχαν κίνητρο. Δεν είναι κίνητρο το να μαζέψεις πόντους για το πρωτάθλημα κατασκευαστών και για το οδηγών αντίστοιχα;;; Πώς κάποιος αποκάλεσε τον Fisichela άτυχο;;; Επειδή υπέκυψε στην πίεση του Schumacher που λυσούσε να τον περάσει από πίσω του και είχε έξοδο ήταν άτυχος;; Πραγματικά πρέπει να απόρησε ο Ιταλός που τον ξαναείδε πίσω του αφού ήταν ένα γύρο πίσω και τον μάζεψε... Η προσπέραση στον Ραικόνεν ήταν τέλεια... Αν είχε λίγους γύρους ακόμα χαλάρα θα έπαιρνε την 2η θέση.
Πραγματικά η F1 είναι φτωχή χωρίς αυτόν... Κρατήθηκα ώστε να μην κυλήσουν δάκρυα χθες... Μεγάλωσα με αυτόν στην F1, τον κατέκρινα πάρα πολύ μέχρι πριν 2-3 χρόνια όμως τα κατάφερε και με κέρδισε όπως και πολλούς άλλους... Πιστεύω οτί και 5 χρόνια ακόμα να έτρεχε πάλι θα γ@μούσε.. ποτέ δεν ήμουν φανατικός με τίποτα, αλλά αυτός με έκανε , με την οδήγηση του, τον χαρακτήρα του, την μαχητικότητα του. Ας μην ξεχνάει κανείς την ταχύτητα του στο βρεγμένο... Και τον πανικό που δημιουργεί σε όποιον γεμίζει τον καθρεπτη του... Τρανό παράδειγμα ο Fisichela χθες.
Σύντομα το δωμάτιο μου θα κοσμεί ένα τεράστιο poster του Michael, δίπλα στην σημαία της Ferrari που ήδη έχω... Και θα μείνει για πάντα στην καρδιά μου...

tsilis
23-10-06, 19:07
Είναι τεράστιας κλάσης αγωνιζόμενος-εξέλικτής και ο τελευταίος μιας γενιάς οδηγών που πρόλαβαν και οδήγησαν αυτοκίνητα με χειροκίνητα κιβώτια,χωρίς ηλεκτρονικά,και χωρίς την απόλυτη δικαίωση της αεροδυναμικής...(ναι παίδες,τον Σούμι είχε πίσω του ο μακαρίτης όταν πέθανε,και μέχρι εκεινο τον αγώνα τα είχε βρει μπαστούνια με τον πιτσιρικά...)

Δεν μου ήταν συμπαθής λόγω ιδιοσυγκρασίας,αλλά από αυτό το επίπεδο,μέχρι την αμφισβήτηση υπάρχει ο γκρεμός!

Κατάφερε και ανέστησε την διαλυμένη Φεράρι,κατάφερε να σπάσει κάθε ρεκόρ στατιστικό,δημιούργησε γύρω του τις καλύτερες συνθήκες ώστε να νικά (θέλει και αυτό ικανότητα και κότσια),γενικώς ήταν μια εγγυημένη επένδυση επιτυχίας...

Σύμφωνοι,στη συνείδηση των παλαιοτέρων δεν μπορεί να πάρει τη θέση του Νουβολάρι,του Καρατσιόλα,του Κλαρκ,του Ζιλ Βιλνέβ,του Σένα,όμως δεν φταίει αυτός,αλλά η εποχή και οι ιθύνοντες,οι οποίοι οδήγησαν το Σπορ στην αποστείρωση με γνώμονα την "ασφάλεια"...

Είναι άτοπη η σύγκριση με τους παλαιότερους,πιθανόν αν ζούσε στην εποχή τους να προσαρμοζόταν και να ήταν ταχύτερος,μπορεί και όχι...αυτό όμως δεν του στερεί τον τίτλο του ζωντανού θρύλου

rapid_fast
23-10-06, 19:49
Με αποδείξεις, άλλος έχει νίκη με κάθε ομάδα που αγωνίστηκε, άλλος έχει μια τουλάχιστον πολ για κάθε χρονια συμετοχής του, άλλος έχει τις περισσότερες νίκες στον δυσκολότερο αγώνα της F1, και τις περισσότερες συνεχόμενες.
Άλλος έτρεχε με τόλεμαν στο βρεγμένο Μονακό και πέρασε 6 εν ενεργεια παγκόσμιους πρωταθλητες, άλλος ήταν ο νεότερος 3 φορές παγκόσμιος πρωταθλητής, άλλος περνούσε στο βρεγμένο οδηγούς σαν στραγάλια, άλλος
έριξε ολόκληρο γύρο στον δευτερο σε βροχή, άλλος σήκωνε εσωτερικό τροχό με ενεργητική ανάρτηση, άλλος έβαλε 2 φορές όπισθεν σε αγώνα, άλλος έτρεξε γρηγορότερα απο την τηλεμετρία το 92, άλλος βγήκε απο το μονοθέσιο στα προκριματικά στο ΣΠΑ για να βοηθήσει συναθλητή του, άλλος κέρδισε αγώνα μόνο με 6η στο κιβώτιο κάνοντας τον ένα ταχύτερο γύρο μετά τον άλλο, άλλος κέρδισε Ουγγαρία ξεκινώντας με σβηστό κινητήρα, άλλος πηρε πόλ στο Μονακό απο τον δευτερο Πρόστ με 2+ δευτερόλεπτα διαφορα με ολόιδιο αυτοκίνητο(αν υπήρχε 107% τότε, θα έτρεχε μόνος του στον αγώνα), άλλος έδωσε 400 εκατομμύρια δολλάρια για ορφανά παιδιά χωρίς να καταλάβει κανεις τίποτα, άλλος έφυγε πρώτος μέσα και έξω απο την πίστα...

Pitsirikas
23-10-06, 20:29
εγω επειδη ειμαι μικρος και τον προλαβα στα πιο ωριμα χρονια του και οταν ηταν πιο τσαμπουκας και πο θρασυς.εγω πιστευω οτι εδειξε στον τελευταιο αγωνα τι μπορει να κανει ακομα και τωρα.για αυτο πιστευω κατα την γνωμη μου οτι η φορμουλα εχασε το ενδιαφερον της και επισης εκλεισε μια εποχη.μπραβο του παντως για ολα αυτα τα χρονια που προσφερε θεαμα και συγκινησεις καλη τυχη οτι και αν αποφασισει να κανει

stauros772000
24-10-06, 07:35
οι νεαροτεροι απο εσας ,δεν μπορειτε να φερετε αποψη για καποια γεγονοτα
,αφου καποιοι δεν ζουσαν τοτε....οταν περιμεναμε να ερθει η κυριακη για να δουμε θεαμα.και αυτο ειναι που κανει την διαφορα τελικα σε ενα αθλημα.τι να το κανω που ο σουμι εχει καταρηψει ολα τα ρεκορ?με το που ξεκινουσε ,ηξερες το αποτελεσμα.εχω πολλα να πω ,αλλα εγω θα γραφω για αλλα,και καποιοι θα διαβαζουν αλλα.....ολο το ζητημα ειναι στο θεαμα.το οποιο δεν προσεφερε ο σουμι ,για χ λογους που δεν με ενδιαφερουν.και δεν λεγω οτι δεν ειναι κακος οδηγος,αλλα ο καλυτερος δεν ειναι.(υποψην οτι η φια ,επρεπε να δωσει στην φεραρι ,την μακροβιοτερη ομαδα φ1,μερικα πρωταθληματα και εβγαζε κανονισμους που την βοηθουσαν.-

Strax
24-10-06, 08:51
Ο Ζ3 fat bastard είπε οτι κάποιοι δεν είχαν κίνητρο. Δεν είναι κίνητρο το να μαζέψεις πόντους για το πρωτάθλημα κατασκευαστών και για το οδηγών αντίστοιχα;;;


Αυτό που εννοεί είναι ότι όλες οι θέσεις για το πρωτάθλημα κατασκευαστών είχαν ήδη κριθεί από τον 2ο γύρο με την εγκατάλειψη των Toyota (με εξαίρεση την πρώτη, όπου και το 1-2 να έκανε η Ferrari πάλι η Renault το σήκωνε με τις θέσεις που είχε).

Η Ferrari είχε την Κυριακή που μας πέρασε ένα αυτοκίνητο που ήταν 1,5 δευτερόλεπτο στο γύρο πιο γρήγορο από τα υπόλοιπα. Με ένα τέτοια αυτοκίνητο είναι όλα πολύ απλά...

Εκεί πάει και η δικιά μου ένσταση. Ο μόνος με τον οποίο μπορείς να σύγκρίνεις τον Σούμι είναι ο συνοδηγός του και εκεί άσκούσε βέτο κάθε φορά που η Ferrari επέλεγε δεύτερο οδηγό. Ο καλύτερος οδηγός όλων των εποχών δεν είναι δυνατόν να φοβάται τον συνοδηγό του...

Φέτος ο Σουμάχερ σχεδόν εξαναγκάστηκε στη σύνταξη. Η Ferrari ήθελε εδώ και καιρό τον Rai και δεν μπορούσε να τον αφήσει τώρα που έληγε το συμβόλαιό του. Έτσι ο Σούμι έπρεπε να επιλέξει να τρέξει με τον Rai ή να βγει στη σύνταξη. Είναι γνωστό τι επέλεξε, αλλά τώρα πια θεωρώ την κίνηση λογική, αφού η σύγκριση με τον Rai θα ήταν πολύ επώδυνη. Μην το παρεξηγήσετε δεν εννοώ λόγω ικανοτήτων, αλλά κυρίως λόγω ηλικίας.

Τέλος να προσθέσω ότι, αν το καλοσκεφτείς, καλύτερος οδηγός όλων των εποχών με αποδείξεις μπορεί να χαρακτηριστούν πολλοί πρωταθλητές του παρελθόντος, όπως ο Fangio, ο Μoss επειδή μόνο και μόνο επέζησαν της Φόρμουλα 1!!!

Action Man
24-10-06, 14:21
:clap:

http://www.f1total.com//bilder/2006/gp/0618bra/so/z053.jpg
http://img216.imageshack.us/img216/5077/d06bra2010zl8.jpg
http://img178.imageshack.us/img178/9217/progdvb2006102015593679oj1.jpg

Action Man
24-10-06, 14:22
http://img266.imageshack.us/img266/949/d06bra1442oy8.jpg
http://img331.imageshack.us/img331/7812/d06bra1441yn1.jpg
http://www.f1total.com//bilder/2006/gp/0618bra/so/z059.jpg

Action Man
24-10-06, 14:25
"The biggest difference is that there are so many cameras and photographers, but once you are in the car it is the same," said Schumacher after practice.

"But there was something different in practice, and it was very nice. It was the message from BMW and I would like to thank them for the message."

BMW motorsport chief Mario Theissen said: "The most successful driver of all time is retiring, he did a lot for the sport and because of him, especially in Germany, F1 is very popular.

"As a thank you to Michael Schumacher we have 'Thanks Michael' and 'Danke Michael' on the rear wings of our cars."


http://img174.imageshack.us/img174/1079/d06bra1044qr5.jpg

Pitsirikas
24-10-06, 14:39
[QUOTE=stauros772000;81057]οι νεαροτεροι απο εσας ,δεν μπορειτε να φερετε αποψη για καποια γεγονοτα
,αφου καποιοι δεν ζουσαν τοτε....
εγω ειπα την γνωμη μου απο την στιγμη που τον θυμαμαι σαν οδηγο και οχι οταν ακομα δεν ζουσα ειπα οτι ειδα μεχρι τωρα.

Action Man
24-10-06, 14:59
Sorry....παίδες....κράξτε με(δικαιολογημένα)....εμένα δεν με εντυπωσίαzε ιδίαίτερα ο Senna...:takecover
Στεναχωρήθηκα που "έφυγε" αλλά δεν ήμουν και πολύ Fun της οδηγησης του΄...
Απο τους λατινοαμερικάνους ο Μοntoya ήταν πιο εκρηκτικός!:icon_kidr
Τσακώθηκα σε ένα ξένο φόρουμ με κάποιους alonsosenneous.....επειδή λέγανε οτι ο Senna ξεκίνησε απο πολύ χαμηλά....χωρίς χρήμα μπλα μπλα μπλα μπλα.....φυσικά αυτό δεν ισχύει...η οικογένια του ήταν απο τις πλουσιότερες της χώρας και αυτό έπαιζε (και παίζει) μεγάλο ρόλο για να ξεκινήσεις(δεν σημαίνει οτι λόγο χρήματος έγινε αυτός που έγινε.....το γρά φω έτσι...για την ιστορία)
Η οικογένια του Σούμι είχε καντίνα μέσα στην πίστα....και ήταν και για αυτόν "εύκολη" η πρόσβαση στο motorsport.......για μένα μαζί με τον Ηakkinen είναι οι καλύτεροι οδηγοί της συγχρονης F1(1992 εως σήμερα)
Για την..... Αλόνσο....δεν έχω να πω τπτ.....δεν έχει την στόφα του πρωταθλητή ο άνθρωπος....ειναι ενας κω_______δας......:icon02:

DoctorAbo
24-10-06, 15:16
Φίλε μου Strax με κίνδυνο να δημιουργήσω ρήγμα στη "σχέση μας" θα απαντήσω σε ένα προς ένα


είχαν ήδη κριθεί από τον 2ο γύρο με την εγκατάλειψη των Toyota

Και λοιπόν ? Ούτε ο Fisico ούτε ο Kimi κάτσανε στην άκρη να τους περάσει. Μη ξεχνάς ότι κάθε οδηγός της F1 ανά πάσα στιγμή πρέπει να υπερασπιστεί τη θέση του. Και το κάνανε και οι 2 τους.

Η Ferrari είχε ένα αυτοκίνητο που ήταν 1,5 δευτερόλεπτο στο γύρο πιο γρήγορο από τα υπόλοιπα.

Σε κάθε αγώνα, κάποια αυτοκίνητα έχουνε την τιμητική τους. Οι μηχανικοί βρίσκουν κάτι και πάνε γρήγορα. Αυτό δεν είναι απαραίτητα ανητικό για το πως πήγαινε ο Schumi και για τα ρίσκα που πήρε εντέλει
Ο μόνος με τον οποίο μπορείς να σύγκρίνεις τον Σούμι είναι ο συνοδηγός του και εκεί άσκούσε βέτο κάθε φορά που η Ferrari επέλεγε δεύτερο οδηγό. Ο καλύτερος οδηγός όλων των εποχών δεν είναι δυνατόν να φοβάται τον συνοδηγό του...

Ποτέ στην ιστορία δε θυμάμαι ομάδα που να είχε 2 πρωτοκλασσάτους οδηγούς. Μάλλον δε βγαίνει το budget. Ασε που ο μικρός Massa μου φαίνεται πολύ πιο πρωτοκλασσάτος από τον Rubens ας πούμε....... Τον φοβήθηκε ο Schumi ?

Φέτος ο Σουμάχερ σχεδόν εξαναγκάστηκε στη σύνταξη. Η Ferrari ήθελε εδώ και καιρό τον Rai και δεν μπορούσε να τον αφήσει τώρα που έληγε το συμβόλαιό του. Έτσι ο Σούμι έπρεπε να επιλέξει να τρέξει με τον Rai ή να βγει στη σύνταξη. Είναι γνωστό τι επέλεξε, αλλά τώρα πια θεωρώ την κίνηση λογική, αφού η σύγκριση με τον Rai θα ήταν πολύ επώδυνη. Μην το παρεξηγήσετε δεν εννοώ λόγω ικανοτήτων, αλλά κυρίως λόγω ηλικίας.

Γιατί εξαναγκάστηκε ? Σαν οδηγός βρισκόταν σε θέση να κερδίζει αγώνες. Αν δεν έσπαγε το μοτέρ θα είχε πάρει πρωτάθλημα με μια ομάδα η οποία μέχρι τα μέσα του πρωταθλήματος δεν τον υποστήριξε καλά. Απλά, κάθε παιχνίδι στη ζωή πρέπει κάποια στιγμή να τελειώνει. Πρέπει να ξέρεις πότε να βγεις. Αν ήταν πρόπερσυ, φέτος ή του χρόνου δεν θα έκανε και μεγάλη διαφορά σε μια τέτοια καριέρα. Και στο παραφινάλε ζυγίζεις τις καταστάσεις και αποφασίζεις πότε να βγεις.

Τέλος να προσθέσω ότι, αν το καλοσκεφτείς, καλύτερος οδηγός όλων των εποχών με αποδείξεις μπορεί να χαρακτηριστούν πολλοί πρωταθλητές του παρελθόντος, όπως ο Fangio, ο Μoss επειδή μόνο και μόνο επέζησαν της Φόρμουλα 1!!!

Ανάμεσά τους και ο Schumaher που επίσης επέζησε

DoctorAbo
24-10-06, 15:19
[QUOTE=stauros772000;81057]οι νεαροτεροι απο εσας ,δεν μπορειτε να φερετε αποψη για καποια γεγονοτα
,αφου καποιοι δεν ζουσαν τοτε....
εγω ειπα την γνωμη μου απο την στιγμη που τον θυμαμαι σαν οδηγο και οχι οταν ακομα δεν ζουσα ειπα οτι ειδα μεχρι τωρα.

Μεγάλε μη μασσάς από τέτοια σχόλια. Εδώ βρίσκεσαι για να πεις τη γνώμη σου ακόμα και αν κάπιοι σε θεωρούν πιτσιρικά κλπ κλπ κλπ. Πουθενά δε λέει το φόρουμ ότι οι νεώτεροι δεν δικαιούνται δια να ομιλούν

Nikos M5
24-10-06, 16:07
Καλη η αντιπαραθεση για το αν ηταν ο καλυτερος ολων η οχι ,αλλα κατα βαθος οσοι παρακολουθουν Φ1 εδω και χρονια δεν μπορουν να μην αναγνωρισουν την αξια του Σουμι.
Εγω υποστηριζω τη Μακ Λαρεν απο την εποχη του Τζειμς Χαντ, παρολ' αυτα ο Σουμι οσο και αν μας εγινε μισιτος με τα αντιαθλητικα του καμωματα αρκετες φορες, πολυ περισσοτερες μας απεδειξε οτι δεν βρεθηκε τυχαια στην κορυφη.
Ο ανθρωπος "που μας εκοψε το γηπεδο" για 3-4 χρονια με την κυριαρχια της Φερραρι δεν μπορει να συγκριθει ουτε με τον Σεννα ουτε με το Λαουντα, ουτε με τον μπαμπα Βιλνεβ ουτε με αλλους προγενεστερους .
Ηταν αλλες εποχες , αλλοι κανονισμοι , αλλη καλυψη του σπορ απο ολους τους τομεις.
Με την ιδια λογικη δεν υπαρχει καλυτερος απο τον Φαντζιο ο οποιος ετρεχε με αυτοκινητο που ζυγιζε 600 κιλα, ειχε 500 ιππους δυναμη, λαστιχο "μπαλονι" στενοτερο απο σημερινο on-off μηχανακι, σουστα αναρτηση και προσεξτε .......340 χλμ τελικη σε πιστα ωπου σημερα θα εσπαγε ακομα και συμβατικο αυτοκινητο αν εκανε ενα μονο γυρο.
Αναλογικα αυτοι ηταν θεοι και υπερανθρωποι......
Για τα σημερινα δεδομενα ο ανθρωπος ηταν ο καλυτερος και το απεδειξε απο τη μεση της χρονιας και μετα που σιγουρα κερδισε πολλους απο εμας .
Οσο για τον "μικρο" που ειπε τη γνωμη του παραπανω, ο ανθρωπος το ξεκαθαρισε απο την αρχη και ηταν αδικο που εισεπραξε την απαντηση οτι "οι μικροι δεν εχουν δικαιωμα να μιλανε " εκτος και αν η απαντηση ηρθε απο τον μπαμπα του Μπερνι Εκλεστοουν......
MANY THANKS MICHAEL

stauros772000
25-10-06, 07:17
φιλτατοι,κανεις δεν μπορει να μας απαγορεψει να πουμε την γνωμη μας,για οτιδηποτε,αλλα αν δεν γνωριζεις κατι ,πως μπορεις να φερεις αποψη???????????????(οχι γνωμη ,αποψη)η ελληνικη γλωσσα ειναι πλουσια ,ευτηχως.και να ξανατονισω οτι ,καλος οδηγος αλλα δεν εδινε θεαμα με τιποτα.με το ιδιο σκεπτικο,για μενα ,και ο προστ ηταν μια απο τα ιδια.ακομα και ο χαμπουρκερ .....καλυτερος ηταν(στο θεαμα λεμε).

Nikos M5
25-10-06, 13:13
Παιδια για να ελαφρηνουμε λιγο την συζητηση , σας θυμηζω την καλυτερη στιγμη της Φορμουλας 1 (αυτο αξιζει να το μαθει και να το δει "ο πιτσιρικας" και ολοι οι μικροτεροι).
οι καλυτεροι 3 γυροι στην ιστορια μεταξυ Gilles Villeneuve kai Rene Arnoux στη Dijon το 1979, Ferrari vs Renault (η Ρενο εκεινης της εποχης ηταν ετη φωτος μπροστα απο τη Φερραρι).
Μπειτε στο http://www.globalserve.net/~trauttf/Gilles/ και καντε κλικ στο σημειο με κιτρινα γραμματα Dijon79.mpeg .
μετα θα ξεχασετε οτι ξερατε μεχρι σημερα........

Nick_compact
25-10-06, 17:56
Παιδια για να ελαφρηνουμε λιγο την συζητηση , σας θυμηζω την καλυτερη στιγμη της Φορμουλας 1 (αυτο αξιζει να το μαθει και να το δει "ο πιτσιρικας" και ολοι οι μικροτεροι).
οι καλυτεροι 3 γυροι στην ιστορια μεταξυ Gilles Villeneuve kai Rene Arnoux στη Dijon το 1979, Ferrari vs Renault (η Ρενο εκεινης της εποχης ηταν ετη φωτος μπροστα απο τη Φερραρι).
Μπειτε στο http://www.globalserve.net/~trauttf/Gilles/ και καντε κλικ στο σημειο με κιτρινα γραμματα Dijon79.mpeg .
μετα θα ξεχασετε οτι ξερατε μεχρι σημερα........

Όντως αυτό το video είναι οτι πιο συγκλονιστικό στην F1, όλων των εποχών...

Είναι προφανές οτί ο κύριος Strax είναι πολέμιος του Schumi... Καλώς ή κακώς όμως υπάρχουν αποδείξεις, με την μορφή αριθμών, που αποδεικνύουν ποιός είναι ο καλύτερος όλων των εποχών. Ένας από αυτούς τους αριθμούς:

7 παγκόσμια πρωταθλήματα οδηγών!!!

Και όπως σωστά τονίζει ο γιατρός κανείς δεν του χάρισε την θέση του.
Όλα τ'άλλα λοιπόν είναι απλά υποκειμενικά σχόλια.
Και τι έγινε που ο Schmacher δεν οδηγούσε στην εποχή των turbo ή στον Β' Παγκόσμιο;;; Απλά αν οδηγούσε τότε , θα προσαρμοζόταν στα τότε δεδομένα όπως οι τότε οδηγοί και θα Γ@μούσε

autodream
25-10-06, 23:21
Eιμαι 40 χρονων και ειμαι ferrari μονο και μονο γιατι κατασκευαζει ενα αυτοκινητο number1 μονη της.Βεβαια ηρθε ενας Γερμανος για να μας αποδειξει ποσο δυνατο ειναι.Το σπας και δεν σπαει ,το χαλας και δεν χαλαει.
Δεν εχω δει ποτε μου τοσο βαρια ποινη μεσα στο Μοντε Καρλο σε εναν 7 φορες παγκοσμιο πρωταθλητη,να τον αναγκαζουν να ξεκιναει 22ος με paule position δικια του (ασχετως τι ελεγε ο Γκαστονε),αλλα ο Γερμανος με τον τσαμπουκα του δεν ξεκινησε 22ος αλλα απο τα pits stop(ακομα χειροτερα!!!!!)Εκανε τις προσπερασεις της ζωης του και τερματησε 4ος (πραγμα αδιανοητο
μεσα στο Μοντε Καρλο).Οσον αφορα τα δυο σαινια του alpha βαμμενοι mercedakides,,θα τους υποστουμε πολλα χρονια ακομα χαρη στη βλακεια του alpha να τους κραταει ,τα ατομα κανουν μονο για αναμεταδοση διαφημησεων του skip και του tide.Kαι φθανουμε επιτελους στον τελευταιο αγωνα της χρονιας,τα σαινια μεταδιδουν οτι ολοι οι οδηγοι θα τον αφησουν να περασει.
Δεν ειδα κατι τετοιο,ολοι οι οδηγοι λυσσαξανε να τον κρατησουν πισω τους,ομως ο Γερμανος τους αποδειξε οτι θα ξεκινουσε 10ος , θα εφτανε 4ος , θα του εσκαγε το λαστιχο ,(τα σαινια κανανε μιση ωρα να το καταλαβουνε ),θα πηγαινε 22ος και στο τελος θα τερματηζε 4ος.
Αν αυτο δεν ειναι οδηγικη ικανοτητα τοτε τι ειναι?
:drive2: ΝΙΚΟΣ

stauros772000
26-10-06, 08:36
....και αν η γιαγια μου ειχε κακαλα.............πολυ ωραιο το βιντεακι......
ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΘΕΑΜΑ,που αξιζει να κατσεις μπρος στο χαζοκουτι και να μην
αφησεις κανεναν να διακοψει το οφθαλμολουτρο σου,ουτε προς νερου σου να πας.αυτο το θεαμα δεν μας το εδωσε η φ1 τα τελευταια 10 χρονια.

Pitsirikas
26-10-06, 20:46
[QUOTE=Pitsirikas;81100]

Μεγάλε μη μασσάς από τέτοια σχόλια. Εδώ βρίσκεσαι για να πεις τη γνώμη σου ακόμα και αν κάπιοι σε θεωρούν πιτσιρικά κλπ κλπ κλπ. Πουθενά δε λέει το φόρουμ ότι οι νεώτεροι δεν δικαιούνται δια να ομιλούν

φιλε ευχαριστω που καταλαβες τι θελω να πω. και δεν μασαω ενταξει τι να κανουμε μπορει να ειμαι πολυ μικρος για καποιους για να εκφερω αποψη οκ δεν πειραζει και ουτε το λεω για να τσακωθω αυτο

Action Man
30-10-06, 20:57
O Σούμι συνεχίζει με άλλο ρόλο!(φυσιολογική εξέλιξη)

http://www.rally.gr/default.asp?menu_code=main-article&article_id=11319&race_id=0

STR
30-10-06, 22:31
Ειληκρινα διαβαζωντας με προσοχη τα ποστ σας απογοητευτηκα απο το επιπεδο της συζητησης.Αν μπορει να χαρακρηριστει συζητηση αυτο.Ενα thread που ξεκινησε σαν αποχαιρετισμος σε εναν μεγαλο για την εποχη μας οδηγο αγωνων.Αναλωθηκατε ολοι σε χαζες ερωτησεις-υποθεσεις και ανoφελες συγκρισεις.
Για να καταλαβω δηλαδη,καλος οδηγος ποιος ειναι.Αυτος που μπορει και βαζει οπισθεν σε εναν αγωνα?Η αυτος που δεν χρειαζεται να βαλει.Ειναι φλωρος που ειπε οτι δεν θα οδηγαγε τα παλια αυτοκινητα γιατι ειναι επικινδυνα?Πειτε το αυτο στον μακαριτη Σεννα και στο καμενο προσωπο του Λαουντα.
Μα δεν καταλαβα ποιος απο εμας ειναι αξιος και γνωστης να πει ασχετο εναν πιλοτο F1.Και μαλιστα στην περιπτωση μας τον πιο πολυνικη.
Συμπαθιες και αντιπαθιες ολοι μπορουμε να εχουμε.Αλλα οπως και να το κανουμε ηταν ο καλυτερος οδηγος της εποχης μας.
Δεν ειμαι φανατισμενος μαζι του απλα για μενα αξια θα περασει στο πανθεον των κορυφαιων πιλοτων μαζι με ολους τους προηγουμενους που αφησαν ιστορια στο αθλημα.

EVANGELOS
31-10-06, 15:46
Ειληκρινα διαβαζωντας με προσοχη τα ποστ σας απογοητευτηκα απο το επιπεδο της συζητησης.Αν μπορει να χαρακρηριστει συζητηση αυτο.Ενα thread που ξεκινησε σαν αποχαιρετισμος σε εναν μεγαλο για την εποχη μας οδηγο αγωνων.Αναλωθηκατε ολοι σε χαζες ερωτησεις-υποθεσεις και ανoφελες συγκρισεις.

Sorry ρε φίλε για το χαμηλό επίπεδο και τις χαζές ερωτήσεις ... εσύ πάντως κάνεις έξυπνες ερωτήσεις ..

Για να καταλαβω δηλαδη,καλος οδηγος ποιος ειναι..
1η καλή ερώτηση

Αυτος που μπορει και βαζει οπισθεν σε εναν αγωνα?Η αυτος που δεν χρειαζεται να βαλει.
2η ερώτηση τρομερή

Ειναι φλωρος που ειπε οτι δεν θα οδηγαγε τα παλια αυτοκινητα γιατι ειναι επικινδυνα?Πειτε το αυτο στον μακαριτη Σεννα και στο καμενο προσωπο του Λαουντα.
3η ερώτηση απίστευτα έξυπνη

Μα δεν καταλαβα ποιος απο εμας ειναι αξιος και γνωστης να πει ασχετο εναν πιλοτο F1.Και μαλιστα στην περιπτωση μας τον πιο πολυνικη.
4η ερώτηση τεράστιου ενδιαφέροντως και συνεισφοράς στο Thread

Συμπαθιες και αντιπαθιες ολοι μπορουμε να εχουμε.Αλλα οπως και να το κανουμε ηταν ο καλυτερος οδηγος της εποχης μας.
Δεν ειμαι φανατισμενος μαζι του απλα για μενα αξια θα περασει στο πανθεον των κορυφαιων πιλοτων μαζι με ολους τους προηγουμενους που αφησαν ιστορια στο αθλημα.
Και να μια άποψη εντελώς διαφορετική από το ΧΑΜΗΛΟΥ ΕΠΙΠΕΔΟΥ post-άρισμα των προηγουμένων...

Μπράβο , εύγε

mowner
31-10-06, 16:02
Mπραβο στο Μ.S γιατι διαλεξε να αποχωρισει την στιγμη που ηταν ακομα στην κορυφη.Παρολο που ο Μ.S δεν ηταν στην BMW δεν μπορει κανεις πει οτι ο S δεν ειναι ενας απο τους ποιο κορυφαιους πιλοτους της F1!Ο M. μας χαρισες τρομερες στιγμες στην F1,και ας ελπισουμε να δουμε ξανα κατι παρομοιο,αφησε ιστορια!

STR
31-10-06, 16:59
Φιλε Βαγγελη,νιμιζω οτι εγραψες αυτα, απλα για να τα γραψεις.Οι χαζες ερωτησεις μου οπως λες δεν ειναι τιποτε αλλο απο αποσπασματα προηγουμενων ποστ τα οποια και διευκρινησα ως χαζα.Δεν ειναι δικα μου λογια.Εκτος αν και δεν εχεις διαβασει ολο το thread αλλα μονο το δικο μου και το δικο σου ποστ.Τωρα για την τελευταια παραγραφο μου δεν καταλαβα και πολυ τι θελεις να πεις.

EVANGELOS
31-10-06, 17:09
Φιλε Βαγγελη,νιμιζω οτι εγραψες αυτα, απλα για να τα γραψεις.Οι χαζες ερωτησεις μου οπως λες δεν ειναι τιποτε αλλο απο αποσπασματα προηγουμενων ποστ τα οποια και διευκρινησα ως χαζα.Δεν ειναι δικα μου λογια.Εκτος αν και δεν εχεις διαβασει ολο το thread αλλα μονο το δικο μου και το δικο σου ποστ.Τωρα για την τελευταια παραγραφο μου δεν καταλαβα και πολυ τι θελεις να πεις.

Μα αυτό ακριβώς λέω ... κρίνεις ως ΧΑΖΟ το Post-άρισμα των άλλων και τελικά ΔΕΝ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ καινούργιο στο thread ούτε εσύ...

Γνώμη μου είναι ότι ΟΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΡΑΨΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ δεν πρέπει να σχολιάζεται με ΕΠΙΘΕΤΑ αλλά με ΕΠΙΓΧΕΙΡΗΜΑΤΑ...

Αν δηλαδή κάποιος σου απαντούσε ότι είναι βλακώδες το Post σου και δεν μπορεί να χαρακτηριστεί ως σοβαρή συζήτηση τι θα έλεγες .... αυτό εννοώ .

Αν διαφωνείς γράψε τη διαφωνία μη χαρακτηρίζεις την ποιότητα των άλλων post. :nono:

Panoz
01-11-06, 08:06
Αν έχετε διαφωνίες, παρακαλώ να τις λύσετε με PM. Να μείνουμε στο Topic του thread.

M3Convertible
01-11-06, 08:45
Διάβασα κι εγώ τα post και τελικά επιβεβαιώνεται ότι δεν μένει την καρδιά σου πάντα ο πρώτος ...
Ναι ο Σούμι έχει σπάσει τα περισσότερα ρεκόρ , ναι "έβαλε" τη ferrari (μαζί με πολλούς άλλους...) πάλι στο παιχνίδι, ναι είναι ο καλύτερος οδηγός των τελευταίων ετών , ναι έχει πεπόνια , ναι έχει χέρια , ναι έχει γνώσεις μηχανικού ...
αλλά
ΟΠΙΣΘΕΝ στη διάρκεια αγώνα ΜΟΝΟ ΕΝΑΣ ΕΧΕΙ ΤΟΛΜΗΣΕΙ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ... αυτός που όταν πέθανε το 99% των τότε πιτσιρικάδων που το μάθανε από στόμα σε στόμα κάνανε να συνέλθουν ένα μήνα , αυτός που έτρεχε με τον Μανσελ τότε που οι προσπεράσεις γίνονταν ακόμα και από τις αμμοπαγίδες και όχι στα pit-stop και τη στρατηγική, αυτός που μόλις άρχιζε η βροχή πανυγήριζες γιατί ήξερες ότι στο βρεγμένο θα πάει ΠΑΛΙ ΤΑΠΑ , αυτός που χωρίς να ξέρεις γιατί κάθε φορά που ακούς μοτέρ F1 τον φέρνεις στο μυαλό σου , αυτός που είναι ο μόνος Βραζιλιάνος που έγινε διάσημος σε γήπεδο με ΑΣΦΑΛΤΟ και όχι γκαζόν...

Γι'αυτό κύριοι ΔΕΝ με ενδιαφέρει αν σταμάτησε ή όχι ο Σούμι , αυτός που λέω παραπάνω έχει ΔΥΣΤΥΧΩΣ σταματήσει εδώ και καιρό ... από το μόνο πράγμα που μπορούσε να τον σταματήσει ΕΝΑ ΤΟΙΧΟ ...


ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ είσαι φοβερός!!!

http://www.ddavid.com/formula1/images/sen7.jpg

Αφιερωμένη εξαιρετικά στους νεότερους που δυστυχώς δεν έζησαν αυτές τις Μαγικές, Ηδονικές, Απολαυστικές, Θεϊκές, Λατρευτές, Μυθικές στιγμές από το θεό της βροχής Ayrton Senna Da Silva

M3Convertible
01-11-06, 09:06
Φίλε μου Strax με κίνδυνο να δημιουργήσω ρήγμα στη "σχέση μας" θα απαντήσω σε ένα προς ένα


Ποτέ στην ιστορία δε θυμάμαι ομάδα που να είχε 2 πρωτοκλασσάτους οδηγούς. Μάλλον δε βγαίνει το budget. Ασε που ο μικρός Massa μου φαίνεται πολύ πιο πρωτοκλασσάτος από τον Rubens ας πούμε....... Τον φοβήθηκε ο Schumi ?




DoctorAbo Θέλω το σχόλιό σου για το δίδυμο Prost - Senna

DoctorAbo
01-11-06, 10:27
DoctorAbo Θέλω το σχόλιό σου για το δίδυμο Prost - Senna

O Prost ήταν / είναι ένας εκπλητικός οδηγός, πλην όμως όσοι τον θυμόμαστε από τις μέρες που αγωνιζόταν, ήταν πολύ χειρότερος αλητάμπουρας από τον Schumi. Για την ακρίβεια, ήταν ο απόλυτος αλητάμπουρας της εποχής του.

Ο Senna από την άλλη τι ήταν ? Ένας εκπλητικός οδηγός και ένας απίθανος αλητάμπουρας, μόνο που προερχόταν από λατινοαμερικάνικη γειτονειά και όχι από Ευρωπαίκή.

Με άλλα λόγια, πρέπει να μάθουμε να μην τους κρίνουμε όλους αυτούς. Ανήκουν όλοι μαζί σε ένα υπέροχο πάνθεο ατόμων με εκπληκτικές δυνατότητες. Καθένας τους κουβαλάει ένα δωμάτιο από κουσούρια. Αυτό για το οποίο γίνανε διάσημοι και τους τιμούμε με κάθε τρόπο είναι οι ικανότητές τους και όχι τα κουσούρια τους.