PDA

Επιστροφή στο Forum : ΒΜW 320 E36 vs Scooby 1.6 TS


antonio
07-11-04, 17:24
Σήμερα το μεσημέρι, γυρνώντας από το σπίτι ενός φίλου στην Χαλκίδα, ένα άτυχο impreza 1.6 turbo άρχισε να μου κάνει φώτα ακριβώς στην έξοδο για εθνική οδό. Ανοίξαμε από τα 60 km/h, αφού μάλιστα τον άφησα να περάσει και μπροστά και βέβαια το ξύλο που έφαγε ήταν .......ΜΟΝΑΔΙΚΟ! :D
Η κατάσταση είχε ξεκαθαρίσει μέχρι τα 160 όπου ήδη ήταν αρκετές καρότσες πίσω...και μιλάμε ΑΡΚΕΤΕΣ!! ;)
Απλά να υπενθυμίσω ότι το αμάξι μου έδειξε κατά την τελευταία του επίσκεψη στο δυναμόμετρο 171hp και 21,9 kgm . Όλα αυτά ελέω προγράμματος, ολόκληρης εξάτμισης με χταπόδι supersprint και καταλύτη supersprint, ελεύθερου φίλτρου...

compomotive
07-11-04, 17:38
ωραιος!ετσι θελει γιατι ολοι εχουν παρει ενα subaru με μπλε χρωμα και χρυσαφι ζαντες και νομιζουν οτι ειναι αρχοντες,ανεξαρτητων αλογων και κυβικων!και παλυ μπραβο!

antonio
07-11-04, 17:54
ωραιος!ετσι θελει γιατι ολοι εχουν παρει ενα subaru με μπλε χρωμα και χρυσαφι ζαντες και νομιζουν οτι ειναι αρχοντες,ανεξαρτητων αλογων και κυβικων!και παλυ μπραβο!

Καλά το συγκεκριμμένο ήταν μαύρο, αλλά δεν πειράζει το ίδιο είναι :D :p

DRIFTER
07-11-04, 19:30
Well done...Εγώ πάλι όταν βλέπω κάτι τέτοια ΤS και νομίζουν ότι έχουν κανα wrc τα ψιλοπέρνω :D

alexk
07-11-04, 19:47
μπράβο φίλε!!!

εγώ είχα πετύχει ένα τέτοιο μια μέρα στο φανάρι. είχε 18-άρες και η μπροστά δεξιά ήταν τετράγωνη (από χτύπημα). του κάνω νόημα και του λέω, η ζάντα σου είναι κάπως. το ξέρω, το ξέρω μου λέει.
:)

DoctorAbo
07-11-04, 20:50
Το πρόβλημα δε δαύτα είναι ότι δε ξέρεις πάντα τι έχει κάτω από το καπό. Εγώ δηλαδή που δε μποροω να τα καταλάβω από το πως πατάνε στο δρόμο. Ετσι λοιπόν, αν δε τ'ακούσω πως κάνουν πρώτα είμαι πιφυλακτικούλης. Φαντάζεστε να πέσω πάνω σε κανα θηρίο και να φάω τσάι? Κίτρινο το τσάι, κιίτρινο και το εργαλείο μου, δε λέει. :p

alexk
07-11-04, 21:04
Doctor, αν έχεις ακούσει συζητήσεις περί κοντρών, όλοι αναφέρουν πόσο πίσω ή πόσο μπροστά είναι από Μ3. Όλοι βελτιώνουν, επενδύουν χρήμματα, για να καταφέρουν να περάσουν μία εργοστασιακή Μ3.

Με λίγα λόγια κύριοι, το μέτρο σύγκρισης ήταν, είναι και θα είναι η Μ3.
Βέβαια, για στροφές δεν μιλά κανένας. Βλέπετε, δεν συμφέρει τα συμπαθή μας τσάφα-τσούφα (τουρμπάκια). Και αδιαφορώ άν το τετρακίνητο στρίβει όταν είναι γυαλί κάτω. Όταν είναι γυαλί ο δρόμος, εγώ κάθομαι στο σπίτι και πίνω ζεστή σοκολάτα. Σε κανονικό δρόμο που είναι τα τετρακίνητα??? Πίσω!!!

Geo_3D
07-11-04, 22:06
Σήμερα το μεσημέρι, γυρνώντας από το σπίτι ενός φίλου στην Χαλκίδα, ένα άτυχο impreza 1.6 turbo άρχισε να μου κάνει φώτα ακριβώς στην έξοδο για εθνική οδό. Ανοίξαμε από τα 60 km/h, αφού μάλιστα τον άφησα να περάσει και μπροστά και βέβαια το ξύλο που έφαγε ήταν .......ΜΟΝΑΔΙΚΟ! :D
Η κατάσταση είχε ξεκαθαρίσει μέχρι τα 160 όπου ήδη ήταν αρκετές καρότσες πίσω...και μιλάμε ΑΡΚΕΤΕΣ!! ;)
Απλά να υπενθυμίσω ότι το αμάξι μου έδειξε κατά την τελευταία του επίσκεψη στο δυναμόμετρο 171hp και 21,9 kgm . Όλα αυτά ελέω προγράμματος, ολόκληρης εξάτμισης με χταπόδι supersprint και καταλύτη supersprint, ελεύθερου φίλτρου...
Ναι αλλα αμα ηταν κανα Subaru με καμια μεγαλη ρουλεμανατη,με εξατμισεις,με προγραμματα,με unix,με Pentium 4 στα 7,3 ,με.... με..... με.....
την συνεχεια την ξερεις...... :D χαχαχαχαχαχαχαχα

Σοβαρα τωρα.
ΕΥΓΕ και απο εμενα φιλε antonio.Απεδειξες οτι απλα μια τουρμπινα δεν κανει την διαφορα.Η αληθινη δυναμη δεν συμπιεζεται!!!!!!!!Well done my friend!!!!!!!!

alexk
07-11-04, 22:12
Ναι αλλα αμα ηταν κανα Subaru με καμια μεγαλη ρουλεμανατη,με εξατμισεις,με προγραμματα,με unix,με Pentium 4 στα 7,3 ,με.... με..... με.....

Φίλε geo, εδώ κολλάει και το ρητό "άν και η γιαγιά μου είχε πατίνια..." .
Αλλά, ας μην βιαστούμε να βγάλουμε συμπεράσματα! Ας περιμένουμε και την άποψη του stef, κάτι θα μάθουμε...

BMW523i
08-11-04, 02:31
τέτοια θέλω να ακούω γιατί πολύ ακούγονται τα σουμπαρού & σία και δεν κάνει καλό! συγχαρητήρια!

DUKE
28-11-04, 00:33
Ta 1600 Subaru pote den bghkan kala...
K pote den htan ta aloga poy yposxentan h Subaru...

DRIFTER
02-12-04, 12:16
Συμφωνώ...

STR
05-12-04, 11:28
Φιλε antonio ειχα κανει κι εγω κοντρα με το ιδιο αυτοκινητο απο σταση. Με πηρε μιση καροτσα στην εκινηση αλλα μετα το αποτελεσμα ηταν ιδιο με το δικο σου.Ο τυπος ομως δεν πιστευε με τιποτα οτι το δικο μου ηταν 320

antonio
05-12-04, 14:24
Φιλε antonio ειχα κανει κι εγω κοντρα με το ιδιο αυτοκινητο απο σταση. Με πηρε μιση καροτσα στην εκινηση αλλα μετα το αποτελεσμα ηταν ιδιο με το δικο σου.Ο τυπος ομως δεν πιστευε με τιποτα οτι το δικο μου ηταν 320


Εγώ αν με ρώταγε θα του έλεγα ότι ήταν 16άρι με ΦΠΕ!!! :flipa: :chair:

Geo_3D
05-12-04, 16:19
Παιδια το καλυτερο το εχει πει ο φιλος μας ο Σκανδαλης οταν κυκλοφορουσε με ενα Ε36,και πισω εγραφε 320.Οταν ανοιξε λοιπον με καποιο αλλο οχημα (δεν θυμαμαι μαρκα και μοντελο),αφου του εριξε μια συνοικια ολοκληρη,ο τυπος με το αλλο αμαξι,εμφανως απογοητευμενος ειπε στον Σκανδαλη "Μας δουλευεις ρε φιλε?Βγαλτο το 320 απο πισω" οποτε γυριζει ο Σκανδαλης και του πεταει την εξης καταπληκτικη ατακα."φιλε,το 320 δεν ειναι το μοντελο,ειναι τα αλογα!!!!!" :icon02: :rofl2:
No comments :bowdown:

Vanatorul
06-12-04, 23:09
Με την σειρά όπως τα διάβασα:
Doctor-Abo το WRX γράφει από πίσω WRX με κόκκινα γράμματα και επίσης το TS ΔΕΝ έχει καπό με εισαγωγή αέρα. Το intercooler στα TS (καθ' ότι το turbo TS είναι πατέντα της ελληνικής αντιπροσωπείας) είναι πίσω από τον προφυλακτήρα και άρα δεν χρειάζεται εισαγωγή αέρα στο καπό. Από την άλλη και τα εν λόγω τυπόνια δεν κολλάνε αυτοκολλητάκια και δεν αλλάζουν καπό γιατί ξέρουν ότι θα γίνουν περίγελος.

Alexk φίλε με μέτρο την σύγκριση. Η Μ3 κοστίζει σχεδόν 90000 ευρω ενώ το πιό ακριβό εργοστασιακό STI έχει 53000. Με τα υπόλοιπα λεφτά μέχρι τα 90000, άν τα διαθέσει, θα ρίξει πολύ ξύλο σε όποια εργοστασιακή Μ3 και άν βρεθεί μπροστά του, έτσι για να είμαστε και ρεαλιστές. Τα δύο όμως αμάξια έχουν άλλη φιλοσοφία και τελείως διαφορετική εμφάνιση (εγώ ψηφίζω Μ3 πάντως, φωνάζει λιγότερο για τις δυνάμεις της)

geo_2_2003, δεν γίνεται να έχει μεγάλη τουρμπίνα γιατί το TS είναι 1600 και με μεγάλη τουρμπίνα μόλις ανοίξεις το γκάζι θα δείς στο ταμπλό μια τεράστια μούντζα που θα σου λέει ότι έσπασες το μπλοκ. Όσο για το περιστατικό με τον Σκανδάλη, έγραψε η ατάκα του.

alexk
06-12-04, 23:28
Alexk φίλε με μέτρο την σύγκριση. Η Μ3 κοστίζει σχεδόν 90000 ευρω ενώ το πιό ακριβό εργοστασιακό STI έχει 53000. Με τα υπόλοιπα λεφτά μέχρι τα 90000, άν τα διαθέσει, θα ρίξει πολύ ξύλο σε όποια εργοστασιακή Μ3 και άν βρεθεί μπροστά του Η Μ3 κάνει 80 χιλιάδες και όχι 90.

Αδερφέ (για εμένα μιλάω), να είμαι εγώ στη Μ3, με το μωρό μου, και έρχεται ο άλλος φίλος με τον κανίβαλλο του, που λέγεται STi τσίτα βελτιωμένο, με περνάει χαλαρότατα.... Πώπω, τι να σου πω, δεν θα κοιμηθώ... Να έχω και τη CSL που λατρεύω, καρφάκι δεν θα μου καεί. Σιγά που θα ασχοληθώ, Μ3 CSL, είναι αλλού...

antonio
07-12-04, 09:37
Ένα πράγμα θα πω μόνο: Το ένα έιναι BMW και το άλλο subaru! Aυτό τα λέει όλα! Τέλος! :icon42:

Xs-man
23-12-04, 10:35
Se ena apo ta liga pramata pou exoun dikio oi Americanoi kataskeuastes autokiniton: DEN YPARXEI YPOKATASTATO GIA TA KYBIKA.

AFISTE POY H SINTIRISI ENOS STI H EVO MPOREI NA EINAI PIO AKRIBH apo mias M3 H M5. :tapedshut

Filos me Impreza plirose gia SERVICE ROYTINAS tou TURBO 700 euro!!! Na mi sas po gia ti sintirisi ton diaforikon tou Evo....

Sketos koumparas einai.... Afiste pou i katanalosi enos Evo/impreza 300 ippon einai MEGALITERI apo mias M3. Kai i M3 exei dinami pantou oxi afou mpei.... to turbo! :smashtard

Geo_3D
23-12-04, 14:56
geo_2_2003, δεν γίνεται να έχει μεγάλη τουρμπίνα γιατί το TS είναι 1600 και με μεγάλη τουρμπίνα μόλις ανοίξεις το γκάζι θα δείς στο ταμπλό μια τεράστια μούντζα που θα σου λέει ότι έσπασες το μπλοκ.
Φιλε Vanatorul
θα θεωρησω την απαντηση σου αστοχη,για τον απλουστατο λογο οτι αυτο που εγραψα βασιζεται σε καποια αστεια λεγομενα καποιου αλλου μελους σε αλλο thread το οποιο εγινε πριν εισελθεις στο motorsport,και πολυ πιθανον να μην το γνωριζεις.Δηλαδη συμφωνω απολυτα με οτι λες,απλως το εγραψα κανοντας χιουμορ.Αν ξαναδιαβασεις ολο το συγκεκριμενο post θα το καταλαβεις πιστευω.
Φιλικα
geo

Nick_compact
23-12-04, 18:40
Έχω πάντως παρατηρήσει οτί όταν συγκρίνουμε την BMW με άλλη μάρκα/μοντέλο και σε κάποιο σημείο δεν έχουμε τι άλλο να πούμε λέμε "σιγά μωρε,το ένα είναι BMW και τ'άλλο Subaru.."!Βέβαια αυτό δεν είναι και πόλύ σωστό.Καλό είναι να θέτουμε και επιχειρήματα,όχι έτσι.
Η τιμή της Μ3 στην Ελλάδα είναι 82000 ευρώ και του ακριβότερου εργοστασιακού STi λίγο πάνω από 50.000.Όμως η συγκριση δεν είναι αντιπροσωπευτική γιατί οι δασμοί 3246 κ.εκ. και 2000 είναι έχουν τεράστια διαφορά.Θεωρώ αντιπροσωπευτική την διαφορά στη αγορά κάποιας ξένης χώρας που κυμαίνεται στα 12000 ευρώ περίπου αν δεν κάνω λάθος.διαφορά και πάλι μεγάλη βέβαια,πολύ μικρότερη όμως από της Ελλάδας.Πράγματι το Sti γίνεται κτήνος με λίγη προσπάθεια.Θα προτιμήσω όμως να ακούω τον εξακύλινδρο με τις έξι πεταλουδίτσες να κελαϊδάει εκεί πέρα πάνω στις 8000 και αν έβλεπα ένα STi ακόμα και πιο δυνατό από το (στην φαντασία μου προς το παρόν!) Μ3 μου,προκλητικά,επιδεικτικά και sexy θα κουνούσα τον "ποπό" της ακριβώς μπροστά του με τη βοήθεια του ///Μ variable lock differential αφήνωντας τα λάστιχα να βγάλουν και κανά συνεφάκι καπνού...και μετά ας με περάσει!!!!!!(by the way το μοναδικό χρωμα στο οποίο θα έπαιρνα Μ3 είναι εκίνο το κίτρινο-χρυσαφί!)τι να μας που τα scooby....αρκετή ήττα έφαγαν πριν καιρό σ'ένα συγκριτικό του drive όπου το ασημένιο Μ3,μετατροπή κιόλας από Παπαδόπουλο,έριξε στο STi 330 1 sec στο γύρο χωρίς να γυρίζει κιόλας στο 100%...!!!

Sras
24-12-04, 10:24
Καλημερα
Φιλε Αντονιο που εφτιαξες την εξατμηση σου γιατι ενδιαφερομαι αμεσα και εαν επιτρεπεται ποσο κοστησε?
Sras

Vanatorul
27-12-04, 11:51
Φιλε Vanatorul
θα θεωρησω την απαντηση σου αστοχη,για τον απλουστατο λογο οτι αυτο που εγραψα βασιζεται σε καποια αστεια λεγομενα καποιου αλλου μελους σε αλλο thread το οποιο εγινε πριν εισελθεις στο motorsport,και πολυ πιθανον να μην το γνωριζεις.Δηλαδη συμφωνω απολυτα με οτι λες,απλως το εγραψα κανοντας χιουμορ.Αν ξαναδιαβασεις ολο το συγκεκριμενο post θα το καταλαβεις πιστευω.
Φιλικα
geo

Έγινε :ices_ange

antonio
28-12-04, 15:15
Καλημερα
Φιλε Αντονιο που εφτιαξες την εξατμηση σου γιατι ενδιαφερομαι αμεσα και εαν επιτρεπεται ποσο κοστησε?
Sras


Φίλε μου έτσι το αγόρασα, ιδέα δεν έχω.
Το μόνο που μπορώ να σου πω είναι ότι ολόκληρη είναι supersprint με χταπόδι και καταλύτη racing, χωρις καθόλου κολήματα, είναι παντου "χωνευτή" και βιδωτή. Πρέπει πάντως όλο το σύστημα να είναι πανάκριβο... :nixweiss:

manosm3
07-01-05, 14:50
ΧΤΕΣ ΗΜΟΥΝ ΜΕ ΤΟΥΣ ΓΟΝΕΙΣ ΜΟΥ ΚΑΙ 1 ΞΑΔΕΡΦΟ ΜΟΥ ΣΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΒΟΛΟΥ-ΛΑΡΙΣΑΣ ΚΑΤΑ ΤΙΣ 9 ΤΟ ΒΡΑΔΥ ΜΕ ΜΑΖΝΤΑ 6 2.0 AUTO. ΚΑΘΩΣ ΠΗΓΑΙΝΑΜΕ ΜΕ ΠΕΡΙΠΟΥ 190+ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΜΟΥ ΚΑΝΕΙ ΔΕΞΙΑ ΚΑΙ ΠΕΡΝΑΕΙ ΜΙΑ ΣΚΟΥΡΗ ΜΠΛΕ 5ΑΡΑ Ε60 ΠΟΥ ΠΗΓΑΙΝΕ ΤΕΖΑ ΚΑΙ ΑΠΟ ΠΙΣΩ, ΠΟΛΥ ΠΙΣΩ :flipa: ΕΝΑ ΤΕΖΑΡΙΣΤΟ IMPREZA ΜΠΛΕ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΦΤΕΡΟΥΓΑ. ΔΕΝ ΠΡΟΣΕΞΑ ΤΙ ΗΤΑΝ ΑΛΛΑ ΓΥΑΛΙΖΕ ΑΠ ΤΑ ΦΩΤΑ ΤΟΥ ΜΑΖΝΤΑ ΚΑΤΙ ΑΣΗΜΙ ΣΤΟ ΚΑΤΩ ΔΕΞΙ ΜΕΡΟΣ ΤΗΣ ΠΟΡΤΑΣ ΤΟΥ ΠΟΡΤ-ΜΠΑΓΚΑΖ. ΑΡΧΙΖΑ ΝΑ ΓΕΛΑΩ ΥΠΟΘΕΤΩΝΤΑΣ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΝΟΜΙΖΑ (ΚΟΝΤΡΙΤΣΑ!!!). ΛΕΤΕ ΝΑ ΑΡΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΒΑΖΟΥΝ ΩΣ ΜΕΤΡΟ ΣΥΓΚΡΙΣΗΣ OI IMPREZAΚΗΔΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ BMW ΕΚΤΟΣ ΑΠ ΤΙΣ Μ?????? Ε ΡΕ ΔΟΥΛΕΜΑ ΠΟΥ ΧΕΙ ΝΑ ΦΑΕΙ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ IMPREZAKIAΣ!!!!!!!!!

bmwman
09-01-05, 15:12
re pedia ta subaru kai ta alla me kalo onoma ama den ixan tin tetrakinisei na tou mazebi stis strofes, kai stis ekiniseis na min spiniaroun tha tous elega ego ti fimi tha eixan mexri tora!!!!!!!!
Tha itan stin idia katigoria me ta Lada! xoris parexigisei!!!!!

SOSTOS;;;;

Nick_compact
09-01-05, 19:55
Λάθος.Οι δυο καλές τετρακούνες που κυκλοφορούν είναι πολύ καλά αυτοκίνητα και θα έλεγα οτί πρέπει να τα σέβεσαι.Με αυτά που λες και τα αυτοκίνητα αυτά υποβαθμίζεις χωρίς λόγο και,χωρίς να σε ξέρω,μου δίνεις να καταλάβω οτί δεν γνώστης του σπορ αυτοκινήτου.Μακάρι να μην είναι έτσι γιατί έχεις και καλό μοτέρ,και αυτά πρέπει να τα κατέχουν γνώστες του σπορ!