PDA

Επιστροφή στο Forum : NICK_M3 VS EVANGELOS ... στο EXCEL...


EVANGELOS
16-11-06, 17:55
Aφού ΦΟΒΑΤΑΙ να με αντιμετωπήσει με το χρέπι του ο Νικόλας ....(οκ οκ πλάκα κάνω :takecover) , έστησα ένα φιλικό άνοιγμα ΣΤΟ COMPUTER ....και φυσικά ήπια VIRUAL TEA .... αυτά τα γ@μημέν@ 28 αλογάκια ΚΑΝΟΥΝ ΜΕΓΑΛΗ ΔΙΑΦΟΡΑ εκέι πάνω (στις 7-8 χιλ rpm)...

Χοντρικά πρέπει να τρώω 0,28" δηλαδή 14 μέτρα δηλαδή πάνω από 3 καρότσες στα 400m.....:shakehead

Bέβαια στην πράξη με τις τρομερές αλλαγές μου και την επιθετική μου οδήγηση τα αναιρώ όλα αυτά και .....οκ οκ οκ οκ :bricks1: τα λέμε μετά την ss και το πρόγραμμα ...
λες να περιμένω στο τελωνείο να του σαμποτάρω τα μπεκάκια ?????:smokin: ???

Πάρτε τα "αποτελέσματα" ...

m_power_lunatic
16-11-06, 19:06
Ρε ανθρωπε ΔΕΝ ΠΑΛΕΥΕΣΑΙ.....δεν εχεις τελειωμο μιλαμε ετσι???Κοιτα μην μπερδεψεις τιποτα σχεδια με την δουλεια σου και τα κανεις σωβρακο!!!!Τα post σου παντως τα διαβαζω με χαρα ομολογω οσο υπερμαχος του ΜΑΜΑ ///Μ να εχω γινει τον τελευταιο καιρο!

InsaneDriver
16-11-06, 19:09
Όλα αυτά τα συγκριτικά με τις απόλυτες δυνάμεις, ροπές κτλπ μετά από κάποιο σημείο καταντούν βαρετά και ανούσια.

Ενδιαφέρον θα είχε να πηγαίνατε σε πίστα και με κάποιο v-bοx να βλέπατε τις διαφορές στους γύρους(ταχύτητα,πάτημα, πλευρικά g, χρόνους κτλπ).

Άποψή μου ταπεινή βέβαια...

EVANGELOS
16-11-06, 19:31
Ενδιαφέρον θα είχε να πηγαίνατε σε πίστα και με κάποιο v-bοx να βλέπατε τις διαφορές στους γύρους(ταχύτητα,πάτημα, πλευρικά g, χρόνους κτλπ)....

AΦΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΟΤΑ ΚΥΡΙΟΙ ....ωχ το βλέπω το ντιτσάκι να έρχεται ... :nutkick:

Ρε σείς ΧΑΒΑΛΕ ΚΑΝΟΥΜΕ , δεν τίθεται θέμα ... εξάλλου όλοι ξέρουμε ότι

ΣΤΗΝ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΙΜΑΙ

...ποιο αργός ... δυτυχώς .. κλαψ ...

ΑΚΟΜΑ ....:rockon:

NICK_M3
17-11-06, 00:05
σου υποσχομαι όταν τελειώσω θα πάμε 1χλμ απόσταση να δούμε πιοος και πόσο θα είναι μπροστά μετά και τα τελευταία μπαξίματα και των 2 μας....:):)

να τραβηχτεί και video όμως να έχουμε και αποδείξεις....

θα μείνω που θα μείνω πίσω να μην το θυμάμαι????

greekm3
17-11-06, 05:58
θα με αφησετε να κρατω την καρω σημαιουλα?....:)

NICK_M3
17-11-06, 09:05
^^^οχι !!!!!!

θα γραφεις το βιντεο απο το διπλανο αμάξι.....:):):)
κοιτα μην ξεχαστεις μόνο και φτάσεις πρώτος στο τέρμα....
τότε θα σου δώσουμε και την καρώ σημαία σπίτι....!!!

Carlo
17-11-06, 10:12
Αυτό δεν πρέπει να το χάσουμε. Θέλουμε να το δούμε και live!!:)

EVANGELOS
17-11-06, 14:07
Tελικά όπως και στην πράξη έτσι και στη θεωρία τα ΜΠΑΞΙΜΑΤΑ μπορεί να είναι αφαίμαξη ... έχουν όμως ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ .... τόσο η αύξηση του διαθέσιμου εύρους στροφών (με παράλληλη πάντα ΔΙΑΤΗΡΗΣΗ της ισχύος εκεί πάνω στις 8000...) όσο και η αύξηση της ροπής σε μεγάλο εύρος στροφών (και άρα της ισχύος) έχουν σημαντική διαφορά.
Θυμηθείτε ότι μόνο 1kgm στις 5000rpm "δίνει" 7 hp ενώ η ίδια διαφορά ροπής στις 8000rpm 11,16 hp

NICK_M3
17-11-06, 19:18
βαγγελη δεν είναι όλα θεωρία....
σε ένα πατημα παίζουν πολλά ρόλο...
κατα βάση είναι ο οδηγός...
εάν εγω είμαι αργος ή ανακριβης στις αλλαγές των ταχυτήτων τότε ενω το αμάξι μου μπορεί στην θεωρία να είναι 4 μήκη μπροστά το πάτημα πορεί να καταλήξει ισόπαλο ή ακόμη και με μισό ή ένα φτερό δικό σου...
εάν πάλι εγω είμαι ο αδελφός του schumacher και κάνω τέλειες και πιο γρήγορες αλλάγες απο εσένα τότε τα 4 μήκη μπορεί να γίνουν 6....
μην ξεχνάς οτι ένα καλό χέρι στις αλλάγες είναι πιο γρήγορο και απο το smg και μπορεί να του πάρει 1 καρότσι διαφορά....

μόνο στην πράξη μπορείς να διαπιστώσεις τις διαφορές σε 2 αυτοκίνητα...
με μέσου όρου οδηγους πάντα....δηλαδή εμένα κ εσένα....

εν αναμονή λοιπόν με τις νέες εξελίξεις και τα νέα καλούδια και των 2 μας...:):)

EVANGELOS
17-11-06, 19:31
βαγγελη δεν είναι όλα θεωρία....
σε ένα πατημα παίζουν πολλά ρόλο...
κατα βάση είναι ο οδηγός...
μόνο στην πράξη μπορείς να διαπιστώσεις τις διαφορές σε 2 αυτοκίνητα...
με μέσου όρου οδηγους πάντα....δηλαδή εμένα κ εσένα....

εν αναμονή λοιπόν με τις νέες εξελίξεις και τα νέα καλούδια και των 2 μας...:):)

Έτσι είναι ρε Νικόλα απλά αυτό που λεώ είναι ότι μπορεί σε κάποιον να φαίνεται χωρίς νόημα το όλο θέμα που λέγεται "μπάξιμο" και να θεωρεί ότι είναι πολύ μικρό το ώφελος από 20,30 hp ...
Θεωρητικά τα αποτελέσματα λένε άλλα, η καμπύλη ισχύος σου (βλ. Γιάννης tuning + intake , exhuast) μεταφράζεται σε πολύ μεγάλο ώφελος , όπως και περίμενα (και όπως αναφέρουν όσοι έχουν μπεί στο αμάξι σου π.χ. Doc).
Με λίγα λόγια το μπάξιμο (για τους βλαμμένους σαν κι εμένα τουλάχιστον) έχει και παρά έχει νόημα αρκεί να γίνει σωστά και μελετημένα....
Στην πράξη όντως μπορεί να χάσει ο θεωρητικά ταχύτερος , όμως ο ίδιος άνθρωπος με το ίδιο αμάξι θα δει ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ πρίν και μετά από ένα σωστό μπάξιμο.
Άρα ΜΠΑΧΤΕ ....:yippee: :yippee: