PDA

Επιστροφή στο Forum : alagi se psalidia, syneblock !! thelo gnomes!!!


Daskalopoylos
02-06-04, 10:43
:confused:exv mia e46 2000... piga extes stin antiprosopeia kai sikosa to amaksi !!!!!! thelei alagi sta dyo prostina psalidia kai kainoyria syneblock !!!!!! moy zitisan arketa leyta !!!!
H erotisi einai :
yparxoun imitasion?? an yparxoyn einai kala??? aksizei????? to idio kai gia ta syneblock !!!
kapoios filos eipe : re giati den koitas metaxirismena???? trabigmeno!!! alla rotao giati to tekmiriose kala apo kanena metaxirismeno kai tetoia...
epeisis thelo allagh se "metrith" (oxi filtro) aera. ayto =300 euro

tin gnomi kai tin symbouli sas!!!
eyxaristo poli!!!

MPOWER
02-06-04, 11:17
Υποθέτω οτι το πρόβλημα στα ψαλίδια σου είναι τα "μπόσικα" στα μπαλάκια και όχι χτύπημα! (Περίεργο να έχουν και τα δύο πρόβλημα..είσαι σίγουρος?)Ιμιτασιόν εγώ προσωπικά δεν θα έβαζα. Μεταχειρισμένο ίσως άν είναι σε πολύ καλή κατάσταση. Πρόσεξε όταν ψάξεις για ψαλίδια γιατι υπάρχουν δύο ειδών ανάλογα με το αν έχεις M SPORTS PACKAGE II (S338A) και δύο ειδών συνεμπλόκ (διαμέτρου 60mm και 66mm)
Στη θέση σου θα έψαχνα για ψαλίδια και συνεμπλόκ απο Μ3 Ε46 (τουλάχιστον τα συνεμπλόκ)
Ο μετρητής αέρος τώρα...τί έχει και θέλει αλλαγή?

jp1978car
02-06-04, 16:49
Εαν τα ψαλίδια δεν είναι στραβομένα η χτυπημένα θεωρώ οτι μπορείς να αγοράσεις μόνο τα μπαλάκια και να τα περάσεις στα ψαλίδια.
Μια απο τις εταιρίες που προμηθεύουν την Bmw είναι η Lemforder, Στο δικό μου άλλαξα τα μπαλάκια και τα σινεμπλόκ Μ3 αυτής της εταιρίας, έκανα ευθυγράμμιση και έφτιαξα πολύ καλό τιμόνι με πολύ λιγότερα χρήματα χωρίς ουσιαστικά να αλλάξω κάτι. Για μεταχειρισμένα θα σου έλεγα να μην αγοράσεις γιατί πάλι τα μπαλάκια στα ψαλίδια θα είναι πάλι καταπονημένα.

Strax
03-06-04, 09:14
Συμφωνώ και εγώ ότι μάλλον το πρόβλημά σου είναι στα μπόσικα στα μπαλάκια (με την εξαίρεση του χτυπήματος), οπότε η λύση που σου προτείνει ο jp1978car ακούγεται καλή. Το μεταχειρισμένο ψαλίδι δεν θα το συνιστούσα ιδίως αν πρόκειται μόνο για πρόβλημα με μπόσικα στα δικά σου ψαλίδια. Για το μετρητή αέρα τώρα (Mass Flow sensor) τι συμπτώματα έχεις και πως έγινε η διάγνωση; Με Modic ή Gt1 διαγνωστικό ή λόγω συμπτωμάτων απλώς?

MPOWER
03-06-04, 09:41
Οταν ξεπρεσάρουμε ένα μπαλάκι απο ένα ψαλίδι και πρεσάρουμε ένα άλλο, δεν είναι δυνατόν να πρεσαριστεί με τις ίδιες δυνάμεις. Θα μπεί, θα δείχνει ίδιο, αλλά τώρα πλέον θα ξεπρεσάρεται πιο εύκολα!
Δεν είναι τυχαίο οτι δεν δίνεται σαν ανταλλακτικό απο την BMW :rolleyes: !

Daskalopoylos
03-06-04, 10:26
Προκειται μονο για μποσικα! Δεν τα εχει χτυπησει κατι με επαφη. Απο τα λιγα που ξερω και φανταζομαι τα μποσικα δημιουργουνται απο χτυπηματα των τροχων σε λακουβες κτλ.(νομιζω).Εγω ειδα οταν το αμαξι ηταν στον αναβατηρα και εποιανες τον τροχο με το χερι και τον κουνουσες ειχε μποσικα. Πριν απο αυτο στην δοκιμαστικη πορεια που το καναμε οταν παταγες το φρενο στιγμιαια και το αφηνες το τιμονι τιναζοταν (επεζε) στιγμιαια και αυτο. Αυτο ειναι συμτομα απο συνεμπλοκ βασικα .Ερωτηση> ποσο επικινδυνο ειναι να μεινω σε αυτην την κατασταση για λιγο καιρο μεχρι να δω τι θα κανω?? :confused: γιατι το παταω λιγακι.
Οσο για τον μετριτη η διαγνωση εγινε με το pc τις αντιπροσοπειας . Συμτοματα μηδενικα μονο το οτι δεν κραταει σωστο ρελαντι μια στις 3 μερες και αυτο στιγμιαια

MPOWER
03-06-04, 11:23
Απο αυτά που περγράφεις δέν τίθεται ακόμα θέμα ασφαλείας για το αυτοκίνητό σου. Απλά θα σου σπάει τα νεύρα :mad: ! Επειδή όμως το πρόβλημά σου είναι σε ζωτικό σημείο του αυτοκινήτου καλό είναι να μην περιμένεις να σπάσει κάτι!!!
Εχω αντιμετωπίσει το ίδιο πρόβλημα σε πολλά αυτοκίνητα (Ε28, Ε30 Μ3, Χ5) και όλα σε χειρότερο βαθμό απο αυτό που περιγράφεις :cool:

jp1978car
03-06-04, 12:35
Την τακτική να αλλάζουν όλο το ψαλίδι για να αντικατασταθούν τα μπαλάκια αποτελεί εύκολη λύση των εταιριών για την πώληση ανταλακτικών καθώς επίσης γλιτώνουν χρόνο.

Η δύναμη με την οποία πρεσάρεις τα μπαλάκια στα ψαλίδια είναι ορισμένη απο τον κατασκευαστή του ψαλιδιού και αναγράφεται και στο μπαλάκι.

Εάν ξεπρεσάρεις το παλιό μπαλάκι θα κοιτάξεις εάν οι οδηγοί του ψαλιδιού είναι καλοί κατόπιν θα τοποθετήσεις το καινούργιο μπαλάκι και θα το πρεσάρεις.

Σχετικά με το κόστος είναι πολύ μικρότερο γιατί αλλάζεις μόνο αυτό που έχει πρόβλημα και όχι όλο το ψαλίδι.