PDA

Επιστροφή στο Forum : ΛΑΔΙΑ ΓΙΑ Ε46 2001, 2.2l?


koolance
30-11-06, 20:44
Γεια χαρα παιδια, βασικα εχω διαβασει τα σχετικα threads για τα λαδια αλλα ειμαι λιγο μπερδεμενος. Τι λαδια να βαλω σε 6κυλινδρο μοτερ 2,2 Ε46 2001? Η αντιπροσωπεια την τελευταια φορα μου εβαλε 15-50W bmw λαδια. Αλαζω καθε 7-8000km. Λεω αυτη τη φορα να τ'αλαξω μονος μου και να βαλω 0-40w castrol RS.

Τη γνωμη σας και προτασεις παρακαλω:nod:

bardull
30-11-06, 20:57
Εχω το ιδιο μοτερ.Του βαζω BMW και τα αλλαζω καθε 12000

koolance
01-12-06, 12:41
Ευχαριστω φιλε. Παντως δεν ξερουν τι τους γινεται στις αντιπροσωπειες! Πηγα σημερα και ρωτησα στην ιδια αντιπροσωπεια και μου ειπαν να βαλω 5-40W αντι 15-50W που ειχαν βαλει παλαιοτερα.

Τελικα αγορασα 0-40W castrol RS με 10Ευρω/λιτρο

alex-kal
01-12-06, 12:47
Ξαναμπαίνω σφήνα (ίσως κακώς αλλά....) εδώ ένα εξουσιοδοτημένο συναιργείο BMW επιμένει να κάνω service κάθε 24.000 Km !!!!
Εγώ λέω στα 10.000 να πάω (όχι σε αυτόν , στην επίσημη αντιπροσωπεία) να κάνω ένα γενικό και να ξεκινήσω από εκεί..

bardull
01-12-06, 14:21
Η BMW λεει καθε 24000 σερβις.Εγω απλα κανω στο ενδιαμεσο μια αλλαγη λαδιων της BMW 5-40.

Dark_Niaou
03-12-06, 11:03
Εχω το ίδιο μοτερ και του βάζω Valvoline 5-40 και τα αλλάζω κάθε 7-10,000 ΟΧΙ περισσότερα!!!

Marioz
03-12-06, 15:11
Η BMW λεει καθε 24000 σερβις.Εγω απλα κανω στο ενδιαμεσο μια αλλαγη λαδιων της BMW 5-40.

Να ρωτήσω κάτι. Δηλαδη δεν πάτε για σερβις η λάδια ανάλογα με τις ενδείξεις του αυτοκινήτου (χρωματικες ενδειξεις στο ταμπλο oil service, inspection ή ότι άλλο έχουν τα καινούρια μοντελα)?????????????

alex-kal
03-12-06, 15:25
Οπως πολύ καλά είπε ο Marioz πιο πάνω:
Εχω κάνει περίπου 9-10.000 Km και μου έχει σβύσει μόνο μια παύλα!
Εχουν μείνει άλλες τέσσερις!! τι κάνω τώρα? πάω για αλλαγή λαδιών ή περιμένω να σβύσουν και οι υπόλοιπες?
Τα λάδια που βάζει η BMW αντέχουν τόσα χιλιόμετρα ή θα γίνουν νεράκι ??

Marioz
03-12-06, 15:34
Οπως πολύ καλά είπε ο Marioz πιο πάνω:
Εχω κάνει περίπου 9-10.000 Km και μου έχει σβύσει μόνο μια παύλα!
Εχουν μείνει άλλες τέσσερις!! τι κάνω τώρα? πάω για αλλαγή λαδιών ή περιμένω να σβύσουν και οι υπόλοιπες?
Τα λάδια που βάζει η BMW αντέχουν τόσα χιλιόμετρα ή θα γίνουν νεράκι ??

Εγω έβαλα φουλ συνθετικά και έχω κάνει 10000 χλμ. Εχουν σβησει 2 παυλες και περιμενω αλλες 2 αλλα μαλλον ερχεται και σερβισ μεγάλο.....υπο κανονικές συνθηκες θα πηγαινα στις 15000 με 20000 χλμ για την επομενη αλλαγη. Απο μια λαλακισμένη αντιπροσωπεια μου ειπανε να βαζω ημισυνθετικά και να τα αλλαζω καθε 7500 χλμ........μου ζητησε ο μηχανικός να τον πιστεψω γιατι ήταν θεμα εμπειριας.....ειχε δει εκατονταδες κινητηρες.......μεγαλη εμπειρια.....τοσο μεγαλη που το αυτοκινητο μου μυριζει βενζινη οταν ανοιγω το παραθυρο και ουτε καν ασχοληθηκανε..........σταματαω γιατι εκνευριζομαι............

koolance
03-12-06, 17:02
Οπως πολύ καλά είπε ο Marioz πιο πάνω:
Εχω κάνει περίπου 9-10.000 Km και μου έχει σβύσει μόνο μια παύλα!
Εχουν μείνει άλλες τέσσερις!! τι κάνω τώρα? πάω για αλλαγή λαδιών ή περιμένω να σβύσουν και οι υπόλοιπες?
Τα λάδια που βάζει η BMW αντέχουν τόσα χιλιόμετρα ή θα γίνουν νεράκι ??

Πρωτα απ'ολα φιλε alex βεβαιως αντεχουν τα λαδια, ισως και παραπανω. Αλλα κατα την ταπεινη μου γνωμη θα πρεπει να λαβεις υποψη και τα παρακατω.

Βασικα η ΒΜW οπως και σχεδον ολες οι αντιπροσωπειες σου λενε οτι μπορεις να τσεκαρεις τισ ενδειξεις απο το ταμπλω, και αν τις ακολουθησεις το αυτοκινητο δε θα εχει κανενα προβλημα. Συμφωνω, αλλα αν θελεις να εχεις το αυτοκινητο σου στην καλυτερη δυνατον κατασταση τοτε θα πρεπει να το ελεγχεις πιο συχνα και οχι οποτε αναπσουν η σβησουν τα λαμπακια.

Μην ξεχναμε οτι τα λαδια ειναι απο τα σημαντικοτερα για τη ζωη ενος κινητηρα, καταλληλα λαδια+λογικος χρονος αλλαγης = υγιης κινητηρας!

Τα παραπανω ομως συσχετιζονται κι απο τον τροπο οδηγησης, πχ πολυ υψηλες στροφες κτλ.

Εκει που θελω να καταληξω ειναι οτι καλο ειναι να ελεχγουμε την κατασταση και τη σταθμη των λαδιων συχνα με το ματι οχι μονο οταν αναψουν οι ενδειξεις (που ορισμενες φορες εχουν παρεκλησεις για καποιο λογο). Επισης τα λαδια πρεπει να τα διαλεξουμε αναλογα με τον κινητηρα, κλιματολογικες συνθηκες και τροπο οδηγησης.

alex-kal
03-12-06, 17:57
Για να καταλάβετε που θέλω να καταλήξω:

Στο προηγούμενο αυτοκίνητό μου (1.8 turbo VAG) full πρώτο στάδιο (από 0.6 onerboost μαμά πίεση, εγώ δούλευα 1.7!!) άλλαζα κάθε 5.000 Km λάδια φίλτρο με πολύ καλά συνθετικά (Μotul αν θυμάμαι καλά).
Και τι κατάλαβα??? άλλος το πήρε χαρτί και το ευχαριστιέται τώρα!!
Ετσι, είπα ότι από εδώ και πέρα , θα κάνω ακριβώς ότι λέει ο κατασκευαστής..
Απαιτήσεις δεν έχω πολλές, σπάνια πάω πάνω από 5.000 στροφές και γενικά το αυτόματο με προδιαθέτει για ήρεμη και απολαυστική (το έχω ξαναγράψει αυτό) οδήγηση..
Τώρα , τη στάθμη..... κάθε 10 μέρες περίπου την κοιτάω και είναι στο ίδιο σημείο όπως ήταν τη στιγμή που το αγόρασα..

Marioz
03-12-06, 19:18
Και πως μπορούμε να ξέρουμε εμείς τις συνθήκες της ελλάδας? Εννοώ να τις κατατάξουμε στις γενικές κατηγορίες της μαμας εταιρίας και να υπολογίσουμε τις απολήξεις?

Εγω πάντως αν είχα συνεργείο......θα ήθελα να πουλάω λάδια και ανταλακτικά...........όσα περισσότερα γίνεται..........δηλαδη θα με βόλευε να αλλάζουν όλοι κάθε 7500χλμ.

Πως μπορείς να ελέγξειςτο λάδι? Εννοείς μόνο απο στάθμη γιατί απο χρώμα μαυρίζει απο την πρώτη χρήση.........

Γενικά συμφωνω με τον φίλο ότι το λάδι είναι η ζωη του κινητήρα..........κανένα λάδι καμίας μάρκας δεν γράφει απο πίσω χιλιόμετρα...........και αν θέλαμε να ΄΄εχουμε τον υγιέστατο κινητήρα....θα έπρεπε να αλλάζουμε λάδια κάθε μέρα......

koolance
03-12-06, 22:46
Και πως μπορούμε να ξέρουμε εμείς τις συνθήκες της ελλάδας? Εννοώ να τις κατατάξουμε στις γενικές κατηγορίες της μαμας εταιρίας και να υπολογίσουμε τις απολήξεις?

Εγω πάντως αν είχα συνεργείο......θα ήθελα να πουλάω λάδια και ανταλακτικά...........όσα περισσότερα γίνεται..........δηλαδη θα με βόλευε να αλλάζουν όλοι κάθε 7500χλμ.

Πως μπορείς να ελέγξειςτο λάδι? Εννοείς μόνο απο στάθμη γιατί απο χρώμα μαυρίζει απο την πρώτη χρήση.........

Γενικά συμφωνω με τον φίλο ότι το λάδι είναι η ζωη του κινητήρα..........κανένα λάδι καμίας μάρκας δεν γράφει απο πίσω χιλιόμετρα...........και αν θέλαμε να ΄΄εχουμε τον υγιέστατο κινητήρα....θα έπρεπε να αλλάζουμε λάδια κάθε μέρα......

Ναι καπως ετσι, δεν ειναι δυσκολο να καταλαβουμε τη λογικη. Οι συνθηκες της Ελλαδας ειναι λιγο πολυ γνωστες ...αναλογως την πολη που ζεις πχ Αθηνα σπανια θα δεις υπο το μηδεν βαθμους οπως επισης και ανω των 40-42 υπο σκια.Ετσι αναλογως κοιτας για καταλληλα λαδια

Το λαδι μπορεις να τα ελεγχεις οταν ειναι κρυος ο κινητηρας βαζωντας μια σταγονα στο δαχτυλο σου και με τον αντιχειρα βλεπεις το ιξωδες δηλ. ποσο πυκνο η αραιο ειναι, αλλα κ ποσο απαλο η βρωμικο/κοκκωδες ειναι. Αν ειναι πολυ κοκκωδες θελει αλλαγμα (κ το φιλτρο)!

Καθε μερα δεν μπορουμε να αλλαζουμε (φανταζομαι το λες μεταφορικα) αλλα και αν μπορουσαμε παλι λαθος θα ηταν γιατι το λαδι για να κανει σωστα τη δουλεια του πρεπει να δουλευτει απο τον κινητηρα και να κανει τον κυκλο ζωης του.

Marioz
04-12-06, 01:45
Καθε μερα δεν μπορουμε να αλλαζουμε (φανταζομαι το λες μεταφορικα) αλλα και αν μπορουσαμε παλι λαθος θα ηταν γιατι το λαδι για να κανει σωστα τη δουλεια του πρεπει να δουλευτει απο τον κινητηρα και να κανει τον κυκλο ζωης του.[/QUOTE]

Ναι μεταφορικά το λέω........αλλά πάλι αν επρεπε να είναι έτσι τότε καθε φορά που αλλάζουμε λάδι κάνουμε κακο στον κινητήρα? Ας αλλάζουμε καθε βδομάδα τότε.......δεν το είπα για το χρονικό διάστημα αλλα αν ο κινητήρας μας είχε καινούριο λιπαντικό δέν θα ήταν καλύτερα? χωρίς κόκκους βρωμιές......με το κατάλληλο ιξώδες αφού θα ήτανε καινούριο..........???

koolance
04-12-06, 12:02
Τωρα που το θετεις ετσι συμφωνω, και κατι αλλο που δεν ειπαμε ειναι οτι αφου το πληρωνουμε που το πληρωνουμε ας τ'αφησουμε μεσα οσο κραταει...

Marioz
04-12-06, 12:32
Τωρα που το θετεις ετσι συμφωνω, και κατι αλλο που δεν ειπαμε ειναι οτι αφου το πληρωνουμε που το πληρωνουμε ας τ'αφησουμε μεσα οσο κραταει...

Στα λόγια μου έρχεσαι...........πόσο κρατάει λοιπόν το λάδι? Ποιος μπορεί να μας το πει ? Παίζει απο κινητήρα σε κινητήρα? (θα έπρεπε, αν υποθέσουμε ότι τα περισότερα συμβατικά αυτοκίνητα δουλευουν στις ίδιες στροφες, στις ίδιες συνθήκες, στις ίδιες θερμοκρασίες?)

Και υποθέτω πάλι ότι για να μην ζαλίζουν τον απλο καταναλωτη με νουμερα και πίνακες.........έχουν βγαλει την αντοχή του λαδιου με τα χλμ. Γιατί λοιπόν ενώ το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου λέει (πχ από ενα οπελ που είχα) φουλ συνθετικα κάθε 30000χιλ..........στην αντιπροσωπεία μου λέγανε κάθε 15000........όταν τους ρώτησα γιατι το κάνουν μου απαντησανε ότι είναι θέμα εμπειρίας. Ωραια ρε παιδιά αφου ξέρετε κάτι παραπάνω από τον κατασκευαστή γιατι δεν του το λέτε να το γραψει και στο βιβλιαράκι και να μοιραστείτε και με όλο τον κοσμο την εμπειρία σας..........? ................Η σιωπή τους προς απάντησή μου

bardull
04-12-06, 14:29
Πρωτα-πρωτα να διορθωσω.Εγραψα 5-40 ενω βαζω 10-40.Οσον αφορα την ενδειξη σερβις εμενα γραφει απο 24000 και κατεβεινει.Απλα αλλαζω λαδια στα μισα δηλ καθε 12000.Τωρα τα 100% συνθετικα λαδια αντεχουν πολλα-πολλα χιλιομετρα.Απο την στιγμη που η εταιρια λεει καθε 24000 αλλαγη παει να πει οτι ειναι δοκιμασμενα.Αν θελετε να αλλαζετε συχνοτερα λαδια π.χ 7500 μην χρεωνεστε με πανακριβα λαδια.Αυτη ειναι η αποψη μου.

koolance
04-12-06, 14:52
Στα λόγια μου έρχεσαι...........πόσο κρατάει λοιπόν το λάδι? Ποιος μπορεί να μας το πει ? Παίζει απο κινητήρα σε κινητήρα? (θα έπρεπε, αν υποθέσουμε ότι τα περισότερα συμβατικά αυτοκίνητα δουλευουν στις ίδιες στροφες, στις ίδιες συνθήκες, στις ίδιες θερμοκρασίες?)

Και υποθέτω πάλι ότι για να μην ζαλίζουν τον απλο καταναλωτη με νουμερα και πίνακες.........έχουν βγαλει την αντοχή του λαδιου με τα χλμ. Γιατί λοιπόν ενώ το βιβλιαράκι του αυτοκινήτου λέει (πχ από ενα οπελ που είχα) φουλ συνθετικα κάθε 30000χιλ..........στην αντιπροσωπεία μου λέγανε κάθε 15000........όταν τους ρώτησα γιατι το κάνουν μου απαντησανε ότι είναι θέμα εμπειρίας. Ωραια ρε παιδιά αφου ξέρετε κάτι παραπάνω από τον κατασκευαστή γιατι δεν του το λέτε να το γραψει και στο βιβλιαράκι και να μοιραστείτε και με όλο τον κοσμο την εμπειρία σας..........? ................Η σιωπή τους προς απάντησή μου

Για αυτους τους λογους ο καθενας πρεπει να το ψαχνει λιγο παραπανω μονος του και αναλογα με το αυτοκινητο του να βγαζει και τα συμπερασματα του. Εξαλου ειναι πρακτικα αδυνατο να βγουν γενικα συμπερασματα για το ποσα χλμ. κρατανε τα λαδια κτλ. Εγω αυτο κανω, γιατι αν πεσουμε στη λογικη των μηχανικων, λαδαδων, αντιπροσωπειων τοτε τα λεφτα μας δεν θα φτανουν ουτε για ζήτω!(..για να καταλαβεις στην αντιπροσωπεια μου ειπαν καθε 5000χλμ θελει inspection γιατι ολο και κατι θα βρουν--ε να μην κονομησουν κι αυτοι?)

Με λιγα λογια προσεχω οσο γινεται το αυτοκινητο (λαδια,φιλτρα, φρενα κτλ)χωρις περιτα εξοδα, και οταν χρειαζεται να μπει αντιπροσωπεια για επισημο service κ σφραγιδες το παω χωρις δευτερη σκεψη. Και ετσι ολα καλα...

Marioz
04-12-06, 19:13
Με λιγα λογια προσεχω οσο γινεται το αυτοκινητο (λαδια,φιλτρα, φρενα κτλ)χωρις περιτα εξοδα, και οταν χρειαζεται να μπει αντιπροσωπεια για επισημο service κ σφραγιδες το παω χωρις δευτερη σκεψη. Και ετσι ολα καλα...

Σωστός.......είμαστε της ίδιας φιλοσοφίας.........έχει δοκιμάσει κανείς τα shell??

nassosbmw1
10-12-06, 00:51
...............
"Το λαδι μπορεις να τα ελεγχεις οταν ειναι κρυος ο κινητηρας βαζωντας μια σταγονα στο δαχτυλο σου και με τον αντιχειρα βλεπεις το ιξωδες δηλ. ποσο πυκνο η αραιο ειναι, αλλα κ ποσο απαλο η βρωμικο/κοκκωδες ειναι. Αν ειναι πολυ κοκκωδες θελει αλλαγμα (κ το φιλτρο)!

Καθε μερα δεν μπορουμε να αλλαζουμε (φανταζομαι το λες μεταφορικα) αλλα και αν μπορουσαμε παλι λαθος θα ηταν γιατι το λαδι για να κανει σωστα τη δουλεια του πρεπει να δουλευτει απο τον κινητηρα και να κανει τον κυκλο ζωης του.[/QUOTE]

σορρυ αδερφε,αλλα αν με το δαχτυλο του ο καθενας ειχε τη μαγικη ικανοτητα να ξεχωρισει ενα 5-40 φρεσκο απο ενα 10-40 παλιο τοτε θαχε εξασφαλισει μια βαθυπλουτη καριερα!!!ειναι ο ανθρωπος που ψαχνουν ολες οι εταιρειες λαδιων!!!!

και επειδη πολλα ακουμε απο τους "μαστορους" και γενικως ειτε BMW η YUGO,η BENTLEY εχεις θελουν να σε σκιζουν,με το προηγουμενο αμαξι μου "νεας τεχνολογιας" (16v fuel injection) ελεγε αλλαγες λαδιων καθε 15.000κμ ο μαστορης ελεγε καθε 5000....το κανα στις αρχες κανα δυο φορες και μετα καθε 15.000 και αν το θυμηθω....το μοτερακι ειναι σε ΑΡΙΣΤΗ κατασταση,εχει απο τοτε 165000κμ ουτε καν υποψια τσιμπηματος λαδιου,και συνεχιζει να προσφερει τις υπηρεσιες του καθε μερα καθε εποχη...και,οχι,δεν ειναι BMW,ενα Fiesta Si 1,25 ειναι που μολις στρωθηκε καρφωσα το γκαζι στο πατωμα ....
τι εννοω με ολα αυτα; τιιι λεει το κοντερι; αλλαγη στα 5;στα25;οποτε λεει! μεχρι και τη βεργα λαδιου τη κλασσικη καταργησε στο 116,αρα εχει σενσορα ιξωδους και ξερει απο μονο του αναλογα το σκισιμο/χρηση κλπ,ποτε ειναι η επομενη αλλαγη...
τι διαολο αντεχει το φιεστα με αυτες τις αλλαγες 165000κμ και συνεχιζει! και ολοκληρη μπεμπε;

E46 POWER
10-12-06, 13:57
πιστευω πως εχεις δικιο αλλα μην ξεχνας πως οι μπεμπες μας βγαζουν προβληματα που δεν τα εχουν ουτε τα λαντα!

Marioz
11-12-06, 21:02
...............
"Το λαδι μπορεις να τα ελεγχεις οταν ειναι κρυος ο κινητηρας βαζωντας μια σταγονα στο δαχτυλο σου και με τον αντιχειρα βλεπεις το ιξωδες δηλ. ποσο πυκνο η αραιο ειναι, αλλα κ ποσο απαλο η βρωμικο/κοκκωδες ειναι. Αν ειναι πολυ κοκκωδες θελει αλλαγμα (κ το φιλτρο)!

Καθε μερα δεν μπορουμε να αλλαζουμε (φανταζομαι το λες μεταφορικα) αλλα και αν μπορουσαμε παλι λαθος θα ηταν γιατι το λαδι για να κανει σωστα τη δουλεια του πρεπει να δουλευτει απο τον κινητηρα και να κανει τον κυκλο ζωης του.

σορρυ αδερφε,αλλα αν με το δαχτυλο του ο καθενας ειχε τη μαγικη ικανοτητα να ξεχωρισει ενα 5-40 φρεσκο απο ενα 10-40 παλιο τοτε θαχε εξασφαλισει μια βαθυπλουτη καριερα!!!ειναι ο ανθρωπος που ψαχνουν ολες οι εταιρειες λαδιων!!!!

και επειδη πολλα ακουμε απο τους "μαστορους" και γενικως ειτε BMW η YUGO,η BENTLEY εχεις θελουν να σε σκιζουν,με το προηγουμενο αμαξι μου "νεας τεχνολογιας" (16v fuel injection) ελεγε αλλαγες λαδιων καθε 15.000κμ ο μαστορης ελεγε καθε 5000....το κανα στις αρχες κανα δυο φορες και μετα καθε 15.000 και αν το θυμηθω....το μοτερακι ειναι σε ΑΡΙΣΤΗ κατασταση,εχει απο τοτε 165000κμ ουτε καν υποψια τσιμπηματος λαδιου,και συνεχιζει να προσφερει τις υπηρεσιες του καθε μερα καθε εποχη...και,οχι,δεν ειναι BMW,ενα Fiesta Si 1,25 ειναι που μολις στρωθηκε καρφωσα το γκαζι στο πατωμα ....
τι εννοω με ολα αυτα; τιιι λεει το κοντερι; αλλαγη στα 5;στα25;οποτε λεει! μεχρι και τη βεργα λαδιου τη κλασσικη καταργησε στο 116,αρα εχει σενσορα ιξωδους και ξερει απο μονο του αναλογα το σκισιμο/χρηση κλπ,ποτε ειναι η επομενη αλλαγη...
τι διαολο αντεχει το φιεστα με αυτες τις αλλαγες 165000κμ και συνεχιζει! και ολοκληρη μπεμπε;[/QUOTE]

Εγω μαζι σου...............χαχαχαχα......100%

InsaneDriver
11-12-06, 23:37
Αυτός ο έλεγχος με τα δάχτυλα για το ιξώδες είναι κάτι πολύ λάθος. Και αυτό γιατί ένα λάδι με 20.000 χιλιόμετρα στην πλάτη του, ίσως σε θερμοκρασία περιβάλοντος να μην αλλάζει η υφή του. Σε θερμοκρασίες λειτουργείας όμως; Αυτό μετράει μετράει σε ένα λάδι. Να μην χάνει τις ιδιότητές του στις διάφορες θερμοκρασίες λειτουργίας. Αυτό λοιπόν μόνο σε εργαστηριακό έλεγχο μπορεί να φανεί. Υπάρχουν εταιρίες που μπορεί κάποιος από περιέργια να στείλει τα παλιά λάδια του και να πάρει αναλύσεις.

koolance
12-12-06, 11:34
σορρυ αδερφε,αλλα αν με το δαχτυλο του ο καθενας ειχε τη μαγικη ικανοτητα να ξεχωρισει ενα 5-40 φρεσκο απο ενα 10-40 παλιο τοτε θαχε εξασφαλισει μια βαθυπλουτη καριερα!!!ειναι ο ανθρωπος που ψαχνουν ολες οι εταιρειες λαδιων!!!!

και επειδη πολλα ακουμε απο τους "μαστορους" και γενικως ειτε BMW η YUGO,η BENTLEY εχεις θελουν να σε σκιζουν,με το προηγουμενο αμαξι μου "νεας τεχνολογιας" (16v fuel injection) ελεγε αλλαγες λαδιων καθε 15.000κμ ο μαστορης ελεγε καθε 5000....το κανα στις αρχες κανα δυο φορες και μετα καθε 15.000 και αν το θυμηθω....το μοτερακι ειναι σε ΑΡΙΣΤΗ κατασταση,εχει απο τοτε 165000κμ ουτε καν υποψια τσιμπηματος λαδιου,και συνεχιζει να προσφερει τις υπηρεσιες του καθε μερα καθε εποχη...και,οχι,δεν ειναι BMW,ενα Fiesta Si 1,25 ειναι που μολις στρωθηκε καρφωσα το γκαζι στο πατωμα ....
τι εννοω με ολα αυτα; τιιι λεει το κοντερι; αλλαγη στα 5;στα25;οποτε λεει! μεχρι και τη βεργα λαδιου τη κλασσικη καταργησε στο 116,αρα εχει σενσορα ιξωδους και ξερει απο μονο του αναλογα το σκισιμο/χρηση κλπ,ποτε ειναι η επομενη αλλαγη...
τι διαολο αντεχει το φιεστα με αυτες τις αλλαγες 165000κμ και συνεχιζει! και ολοκληρη μπεμπε;[/QUOTE]


Πρωτα απ'ολα φιλε μου δεν μιλαω ποτε απολυτα και δεν προσπαθω να κανω τον εξυπνο...απλα λεω τη γνωμη μου και οτι θελει ο καθενας κανει στο κατω κατω.

Για αυτο που ειπα με το δαχτυλο ανφερομουνα στο οτι μπορει καποιος να δει αν ειναι πολυ παλιο το λαδι του βλεποντας ποσο βρωμικο ειναι-δεν ειπα κατι παραλογο. Εγω δεν ειπα οτι ξεχωριζεις το 5-40 απο το 10-40 , εσυ το ειπες!

Οσοο για τα υπολοιπα συμφωνω εν μερη, αλλα προτιμο να στηριζομαι στη δικη μου κριση και οχι στου αυτοκινητου-δεν θα το ρισκαρα να περιμενω παντα να μου λεει τι θα κανω και ποτε γιατι αν κατι δεν παει καλα θα ειναι πολυ αργα...εσυ τι λες?