PDA

Επιστροφή στο Forum : E 30 M3 2.5 EVO


veduza
15-11-04, 14:29
ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΕΝΑ Μ3 Ε30 2,5 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΟ.
ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΞΩ , ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗ ΠΑΤΗΣΩ ?
ΕΠΙΣΕΙΣ
1) ΤΙ ΖΗΜΙΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ?
2) 12.000 EURO ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ ?
3) ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο STANDAR ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ
4) ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΑ ?
5) ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΒΡΙΣΚΩ ΕΥΚΟΛΑ ?

ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΕΙΣΟΥΝΕ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

Fanis
15-11-04, 14:39
Καταρχήν αν είναι γνήσιο η τιμή είναι πολύ χαμηλή.

Για να μάθεις αν είναι γνήσιο, δες τον αριθμό πλαισίου και ρώτα ή την BMW ή κάντο ποστ εδώ και έχουμε τους ειδικούς να σου πούν! ;).

Το βασικό είναι να δεις αν είναι γνήσιο. Μετατροπή Ε30 σε Μ3 δεν είναι σωστή, γιατί έχουνε άλλο πάτωμα (και φτερά) οπότε μείνε μακριά.

Υπάρχουνε Ε30 Μ3 καταλυτικές, αλλά για περισσότερες πληροφορίες μπορεί να σου πει κάπιος ποιο ειδικός, δεν θυμάμαι κωδ. κινητήρων, παρά μόνο την τελευταία EVOIII.

DRIFTER
15-11-04, 14:49
Χμμμμ αν είναι όντος EVO η τιμή είναι αρκετά χαμηλή έως πολλή...

Strax
15-11-04, 15:08
Κάνε ποστ τον αριθμό πλαισίου και θα σου απαντήσουμε! Ένας γρήγορος έλεγχος είναι αν το 2ο ψηφίο είναι S WSxxx (ισχύει μόνο για τα Μ). Τα υπόλοιπα BMW έχουν WAxxxx.

veduza
15-11-04, 21:04
H TIMH ONΤΩΣ ΕΙΝΑΙ ΧΑΜΗΛΗ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΛΟΓΟΣ ΠΟΥ ΘΕΛΩ ΝΑ ΞΕΡΩ ΑΠΟ ΟΣΟΥΣ ΕΜΠΕΙΡΟΤΕΡΟΥΣ , ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΞΩ ΚΑΛΑ.
ΤΑ ΦΤΕΡΑ ΤΗΣ ΠΑΝΤΩΣ ΤΑ ΕΧΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΑ :ices_ange

kacey
16-11-04, 03:32
Στειλε email με αριθμο πλαισιου στην BMW, το μονο σιγουρο. Παντως απο που κι ως που υπαρχουν γνησιες Μ3 Ε30 (=ελαχιστες) στην Ελλαδα, και μαλιστα 2.5 Evo (εως και καμμια...). Ακομα και αν το email σου πει οτι ο αριθμος πλαισιου ειναι Μ3, δεν ειναι απαραιτητο το αμαξι να ειναι Μ3 (κοπτοραπτικη πλαισου/αριθμου πλαισιου...). Η αδεια το εχει original 2.5λτ η γραφει τιποτα για αλλαγη κινητηρα? Τελος αν ειναι μαυρο και τον λενε γιωργο και φοραει ζαντες Μ3 Ε36 4πορτης, ειναι μετατροπη και εγινε 2.5αρι γιατι το 2.3 μοτερ εσπασε (:D )

ΥΓ Ποιος σας ειπε οτι τα Μ3 εχουν διαφορετικο πατωμα και διαφορετικα φτερα (εκτος αν εννοειτε την εμφανεστατη διαφορα των φουσκωτων φτερων που το θεωρω δεδομενο)? Οτι βιβλιο εχω για BMW πουθενα δεν μιλανε για διαφορετικο πατωμα.

m_power_lunatic
16-11-04, 07:50
Φιλε μου υποψιαζομαι οτι το αυτοκινητο το εχεις βρει στην οδο Αμφιθεας......μηπως ειναι και μπλε μεταλλικο=pearlescent blue?Αν ειναι αυτο τοτε το ειχε φιλος και μελος εδω του club,o RSM.Αν εχεις γνωσεις φανοποιιας μπορεις πανευκολα να καταλαβεις εαν ειναι γνησιο Μ3 Ε30 SPORT EVO,εαν παλι οχι τοτε ο αριθμος πλαισιου στο σασι θα σε καλυψει τα μεγιστα.Αν θελεις μπορω να στα στειλω για να ξεμπερδευεις ευκολα.Εχε υποψη σου οτι βγαινανε μονο σε κοκκινο και μαυρο= το jet black ειναι αψογο και τα δυο μη μεταλλικα!Παντως το θεωρω απιθανο να ειναι γνησιο 2.5.....αν ειναι γνησιο 2.3 θα εισαι τυχερος πολυ.Αυτη τη στιγμη παντως πωλειται γνησιο 2.3 κοκκινο του 1987 σε αρκετα χαμηλη τιμη και τελειως normal αν και θελει λιγη δουλιτσα.Οσο αναφορα την τιμη ειναι ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ χαμηλη και κατα 110% δεν ειναι γνησιο SPORT EVO,αμφιβαλλω εαν ειναι και γνησιο 2.3 σε αυτα τα λεφτα αλλα και παλι σου ευχομαι να ειναι.Παντως εαν ειναι στη Λεωφορο Βουλιαγμενης στο γνωστο παρανομο στεκι σε γνωστη εκθεση αυτοκινητων που εχει κινησει πολλα M3 E30 σου λεω προκαταβολικα οτι δεν ειναι γνησιο.Αν εχεις υπομονη θα βρεις αυτο που θελεις.Σχετικα με την συντηρηση του τα ανταλλακτικα του θα τα περιμενεις απο Γερμανια καθε φορα αλλα εχε υποψη σου οτι η ΠΑΝΕΜΟΡΦΗ φτερουγα στην πισω αεροτομη κοστιζει σχεδον 1000EURO!!!!!!!!!!Τι ναπω παντως το M3 E30 ειναι ο ερωτας μου :pth:

Fanis
16-11-04, 11:05
Kacey, δεν μόνο το Ε30 Μ3 έχει διαφορετικό πάτωμα, στις Ε36 και Ε46 είναι ίδιο. Τα φτερά είναι φουσκωμένα, αλλά είναι άλλα φτερά, θέλει ξήλωμα-ράψιμο για να μπούνε σε κανονική Ε30, δλδ. ηλεκτροκόλληση.

Δεν γνωρίζω να το αναφέρει σε βιβλιογραφία, αλλά με όσους φαναρτζηδες και μηχανικούς BMW, έχω μιλήσει μου έχουνε πει για διαφορετικό πάτωμα. Το σηζητάγαμε και με τον BMW Power kai AlexK σε μια συνάντηση.

Strax
16-11-04, 12:01
Και στην Ε46 ισχύει το ίδιο! Δηλαδή έχει διαφορετικό πίσω πάτωμα (πορτ μπαγκάζ) για να περάσουν οι 4 εξατμίσεις, αλλά και φτερά που πάλι θέλουν να κολληθούν (τα πίσω).

Fanis
16-11-04, 12:16
Αυτό δεν το ήξερα.

Ευχαριστώ Στράτο!

BMW Power
17-11-04, 17:07
ΕΧΩ ΒΡΕΙ ΕΝΑ Μ3 Ε30 2,5 ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΕΑΝ ΕΙΝΑΙ ΓΝΗΣΙΟ.
ΓΝΩΡΙΖΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΨΑΞΩ , ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΤΗ ΠΑΤΗΣΩ ?
ΕΠΙΣΕΙΣ
1) ΤΙ ΖΗΜΙΕΣ ΒΓΑΖΟΥΝ ?
2) 12.000 EURO ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΗ ΤΙΜΗ ?
3) ΠΟΙΟΣ ΗΤΑΝ Ο STANDAR ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥΣ
4) ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΗ ΚΑΤΑΛΥΤΙΚΑ ?
5) ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΑ ΒΡΙΣΚΩ ΕΥΚΟΛΑ ?

ΟΣΟΙ ΓΝΩΡΙΖΟΥΝ ΚΑΤΙ ΠΑΡΑΚΑΛΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΒΟΗΘΕΙΣΟΥΝΕ

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ


Σε παρακαλώ πολύ στείλε μας τα 7 τελευταία ψηφία του αριθμού πλαισίου γιατί έχουμε φουντώσει!!!!!!!!! :angryfire :calm: Χοντρέ!!!!!

1) Καδένα
2) Απίστευτη τιμή για SPORT EVO
3) Τα SPORT EVO Εσωτερικά: είχαν διαφορετικά καθήσματα (πολύ μπάκετ), διαφορετικό τιμόνι (το τριάκτινο το παχιό :p σε αλκατάρα ή δέρμα), αλκατάρα λεβιέ ταχυτήτων, κόκκινες ζώνες,
Εξωτερικά: δεν είχαν προβολέις ομίχλης μπροστά αλλά εισαγωγές αέρα, μια μικρή εισαγωγή στον μπροστινό προφιλακτήρα χαμηλά που στα άλλα Μ3 ήταν κλειστή, μία μαύρη αεροτομή κάτω από τον μπροστινό προφιλακτήρα που βγένει μπροστά, μια έξτρα μαύρη ρυθμιζόμενη αεροτομή στην πίσω αεροτομή :eek: που αρχίζει από το κάτω μέρος της και ανεβένει προς τα πάνω. Υπάρχουν μόνο κόκκινα με μαύρες ρίγες στους προφιλακτήρες και μαύρα με κόκκινες.
4) Δεν υπάρχουν μη καταλυτικά SPORT EVO
5) Όχι αν και μερικά είναι ίδια με το 316!!!!

kacey
17-11-04, 21:27
Μπορει καποιος να μου πει που ειναι διαφορετικα στο πατωμα τα Μ3 Ε30 απο τα απλα Ε30? Συγνωμη αλλα τωρα κολλησα γιατι το ακουω πρωτη φορα και αυτο το αυτοκινητο το εχω ψαξει οσο δεν παει αλλο.

Fanis
18-11-04, 09:06
Kacey, χτες πήγα σε έναν φίλο μου, που έχει τρέλλα με την Ε30 Μ3. Δυστυχώς δεν θυμόταν που είχε το βιβλίο που μου είπε (κάποιο μόνο για Ε30 Μ3), αλλα οι διαφορές που θυμόταν είναι:

- Άλλο πάτωμα απο το πίσω παρμπρίζ και μετά.
- Άλλο πίσω παρμπρίζ, γιαυτό λεεί έχει και το φιλέτο πάνω, για να καλύπτει την ραφή
- Κολλητό παρμπρίζ μπροστά και όχι με λάστιχα.
- Παρμπρίζ με μεγαλύτερη γωνία κλίσης πίσω
- Άλλο πορτμπαγκάζ.

stef
18-11-04, 13:35
Τo θέμα Μ3 Ε30, έχει πολλές φορές συζητηθεί σε διάφορα φόρουμ και δη στο δικό μας!
Θέλει τεράστια γνώση, προσοχή και για να είσαι σίγουρος για κάτι, έχε μαζί σου έναν ειδικό τον οποίο να εμπιστεύεσαι 100% προκειμένου να καταλήξεις σε ένα συμπέρασμα !

alexk
18-11-04, 18:25
Μπορει καποιος να μου πει που ειναι διαφορετικα στο πατωμα τα Μ3 Ε30 απο τα απλα Ε30? Συγνωμη αλλα τωρα κολλησα γιατι το ακουω πρωτη φορα και αυτο το αυτοκινητο το εχω ψαξει οσο δεν παει αλλο.

Το Μ3 Ε30 έχει τις εξής διαφορές (μπορεί να ξεχνώ και κάτι).

1. Διαφορετικό πάτωμα, πιο ενισχυμένο
2. Οι θέσεις έδρασης της πίσω γέφυρας είναι σε διαφορετικό σημείο, γιατί είναι μεγαλύτερη λόγω του αυξημένου μετατρόχιου
3. Διαφορετικά φτερά
4. Ο πίσω κώλος είναι εντελώς διαφορετικός σχεδιαστικά και κατασκευαστικά
5. Κολλητά παρμπρίζ εμπρός και πίσω
6. Η ραφή στο πίσω τμήμα της οροφής είναι αεροδυναμικό βοήθημα (και όχι ενίσχυση όπως πολλοί πιστεύουν) για να έχει πιο σταθερή ροή ο αέρας στο πίσω τμήμα του αυτοκινήτου
7. Διαφορετικές πόρτες

Ουσιαστικά, τα μόνα πράγματα που είναι κοινά μεταξύ μίας Ε30 και μίας Μ3 Ε30 είναι το καπώ και τα χερούλια στις πόρτες. Πρόκειται για ένα εντελώς διαφορετικό αυτοκίνητο

kacey
18-11-04, 18:56
Για φτερα και παρμπριζ+πορτμπαγκαζ το ηξερα, ειναι προφανεις αλλωστε οι διαφορες, απλως νομιζα οτι τα φτερα ειναι βιδωτα και αλλαζονται ευκολα.

Για διαφορετικο πατωμα, αν μπορουσε να μου πει καποιος ΠΟΥ ΑΚΡΙΒΩΣ (και οχι απλως "πισω πατωμα") θα ημουν ευγνωμων

Για διαφορετικες θεσεις γεφυρα δεν ξερω, αυτο που ξερω ειναι οτι τα πισω ακρα απο το Ζ3 Μ (που εχουν κατι ενισχυσεις παραπανω) μπαινουν κουτι ΚΑΙ στο Μ3 ΚΑΙ στα απλα Ε30. Οποτε πως μπορει η γεφυρα να ειναι διαφορετικη (οποτε ακολουθως να χρειαζεται αλλα σημεια εδρασης) ?

veduza
26-11-04, 15:11
KAT"AΡΧΗΝ ΝΑ ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΟΛΟΥΣ ΟΣΟΥΣ ΕΔΩΣΑΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΠΟΡΙΕΣ ΜΟΥ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ Ε 30 Μ3 2.5
ΤΕΛΙΚΑ Η ΥΠΟΘΕΣΗ ΕΧΕΙ ΩΣ ΕΞΗΣ :
TO 1987 ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ ΣΑΝ ΕΝΑ ΑΠΛΟ ΤΑΠΕΙΝΟ 316. ΠΕΡΑΣΕ ΤΑ ΠΡΩΤΑ 6 ΧΡΟΝΙΑ ΤΗΣ ΖΩΗΣ ΤΟΥ ΑΝΑΜΕΣΑ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟΥ ΔΙΝΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΣΗΜΑΣΙΑ ΚΑΙ ΤΟΤΕ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΑΓΡΙΕΨΕΙ !!!
ΤΟΤΕ ΠΗΓΕ ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΛΛΗΛΟ ΜΟΔΙΣΤΡΟ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗ ΜΕΘΟΔΟ ΤΗΣ ΠΡΟΣΘΑΦΑΙΡΕΣΗΣ ( Η" ΚΟΠΤΟΡΑΠΤΙΚΗΣ ) ΦΟΥΣΚΩΣΕ ΠΡΙΣΤΗΚΕ ΚΑΙ ΕΓΙΝΕ
ΕΝΑ Μ 3 ΜΕ ΜΟΤΕΡ 2.3
ΑΥΤΟ ΟΜΩΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΑΡΚΕΤΟ !!!!
ΔΥΟ ΧΡΟΝΙΑ ΑΡΓΟΤΕΡΑ ΤΟ 2.3 ΕΓΙΝΕ 2.5 ΑΛΛΑ Ο ΙΔΙΟΚΤΗΤΗΣ ΤΟΥ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΝΕΙ ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ ΓΙΑ 1.600 cc
ΘΕΛΩ ΓΙΑ ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΦΟΡΑ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟ ΔΩ !!!!!!!!!!!!!!
ΝΑ ΤΟΥ ΔΩΣΩ CHICITA H" YΠΑΡΧΕΙ ΚΑΛΥΤΕΡΗ ΜΑΡΚΑ ΜΠΑΝΑΝΑ ?undefined

alexk
26-11-04, 15:36
Μαμάααααααααααααααα....... :icon11: (http://www.bmw-motorsport.gr/forums/misc.php?do=getsmilies&wysiwyg=1&forumid=0#) :icon11:
Μπουάααααααααααααααααααα

Σέλω και εγώ τέτοιο (http://www.s14.ctmnet.de/0192/02.jpg)

stef
26-11-04, 15:51
Κύριοι και alexk παρέα!
Μήπως ψάχνουμε κάτι τέτοιο???
Κοιτάχτε τιμή Γερμανίας και τα ξαναλέμε....
Αντε γεια.... :banghead:

http://eng.autoscout24.com/home/index/detail.asp?ts=5681991&id=40680617&sc=&make=13&model=1646&pricefrom=0&euroto=0&zip=

Action Man
26-11-04, 16:37
28900!!!! :drive2:

stef
26-11-04, 17:28
Σκέψου λοιπόν πόσα θες για εκτελωνισμό μιας και τα αυτοκίνητα πάνω απο 3ετία όχι απλά φορολογούνται αλλα τσεκουρόνονται...! :smashtard