EVANGELOS
10-12-06, 22:11
Πρόλαβα ΟΛΟΥΣ σας και άνοιξα το Thread χε χε χε...
Λοιπόν το γνωστό εκ Γερμανίας τούμπανο , είναι ΑΛΛΟΥ...
Εξωτερικά είναι απίστευτο , οι επιλογές του Δημήτρη πολύ καλές , και το αμάξι δείχνει ... ειδικά τα GT3 parts είναι όνειρο (ο προφυλακτήρας είναι ίσως το highlight).
Eσωτερικά είναι ποιοτικό , χωρίς άσκοπη χλίδα αλλά με ανέσεις που δικαιολογούν το γιατί ΔΕΝ επιλέχιηκε τελικά η gt3 996. To 997 ισορροπεί ανάμεσα στο καθαρά πολεμικό και το luxury και τα καταφέρνει ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.
Μοτέρ-επιδόσεις-αίσθηση. Προφανώς θέλει πολύ παραπάνω χρόνο και φυσικά όχι μόνο από το αριστερό μπάκετ (όπως κοιτάς απο έξω...) για να βγεί ολοκληρωμένο συμπέρασμα ... και αυτό θα το κάνει ο χαρούμενος ιδιοκτήτης εγώ απλά παρατηρώ ..
1)Ήχος 10/10 , πόρωση είναι το λιγότερο... μέχρι και ο τρελός με το Μ3 που μπάζει αβέρτα (ο Νίκος ντε) ΕΜΕΙΝΕ ... πάντως δεν είναι ανυπόφορα (βλ. Supersprint Race) αλλά άγριος ήχος όπως θα περίμενες. Με κλειστό παράθυρο κάνεις ταξίδι ΑΝΕΤΑ...
2)Επιτάγχυνση. Νομίζω είναι μπροστά από το Μ3 άνετα... Σίγουρα ξεκινάει καλύτερα , σίγουρα είναι πιό γεμάτο στις μεσαίες και μόνο σε άνοιγμα με τρίτες γεμάτες νομίζω θα σταθεί ΛΙΓΟ πίσω το Μ3. Δεν έχει τη σφαλίαρα των τούρμπο είναι γραμμικό και ανοίγει συνεχώωωωωωως. Η πολλή ροπή πάντως φαίνεται.
3)Συμπεριφορά στο δρόμο - Αίσθηση. ΕΔΩ είναι το θέμα.
Το 997s (με το tuning και την ρυθμιζόμενη ανάρτηση - μαμά porsce-) EINAI ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟ.
Α)Aλλαγή λωρίδας με πολλά (εννοώ πολλά...) και ΔΕΝ καταλαβάινει τίποτα
Β)Νομίζεις ότι κάποιος το πιέζει κάτω από τα 20 έως τα 220 και πραγματικά δεν καταλαβαίνω ΠΩΣ δε θα στρίβει παντού και με όσα...Η αίσθηση που έχω με το δικό μου στα 2-παραμένει με το 997 στα 2+
Γ) Αν το Μ3 δίνει αίσθηση σφιχτοδεμένου το porsche νομίζεις ότι είναι ΜΟΝΟΜΠΛΟΚ , ούτε πλανάρει , ούτε "ψάχνει" ούτε τίποτα...
Δ)Φρένα... απλά ΑΓΚΥΡΕΣ ... και το αμάξωμα υπακούει και απλά φρενάρει ... ούτε σε ΕΒΟ με 6 πίστονες δεν το έχω ζήσει αυτό.
Ε)Απόκριση. Εδώ πάλι φαίνεται το πλεονέκτημα του χαμηλού βάρους - σπορ 2-θέσιου αμαξώματος ...όλα γίνονται άμεσα και αισθάνεσαι ένα συμπαγές σύνολο.
Μόνο στην αίσθηση της απόκρισης στο γκάζι νομίζω ότι ο εύστροφος S54 είναι κοντά στην 997s , στη συνολική εικόνα το 997 μοιάζει να κάνει ΟΤΙ ΤΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΟΔΗΓΟς ΣΕ ΧΡΟΝΟ DT...
Aυτά με 10λεπτη εμπειρία ...
Δημήτρη ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ... είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ φίλε ...
Λοιπόν το γνωστό εκ Γερμανίας τούμπανο , είναι ΑΛΛΟΥ...
Εξωτερικά είναι απίστευτο , οι επιλογές του Δημήτρη πολύ καλές , και το αμάξι δείχνει ... ειδικά τα GT3 parts είναι όνειρο (ο προφυλακτήρας είναι ίσως το highlight).
Eσωτερικά είναι ποιοτικό , χωρίς άσκοπη χλίδα αλλά με ανέσεις που δικαιολογούν το γιατί ΔΕΝ επιλέχιηκε τελικά η gt3 996. To 997 ισορροπεί ανάμεσα στο καθαρά πολεμικό και το luxury και τα καταφέρνει ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ.
Μοτέρ-επιδόσεις-αίσθηση. Προφανώς θέλει πολύ παραπάνω χρόνο και φυσικά όχι μόνο από το αριστερό μπάκετ (όπως κοιτάς απο έξω...) για να βγεί ολοκληρωμένο συμπέρασμα ... και αυτό θα το κάνει ο χαρούμενος ιδιοκτήτης εγώ απλά παρατηρώ ..
1)Ήχος 10/10 , πόρωση είναι το λιγότερο... μέχρι και ο τρελός με το Μ3 που μπάζει αβέρτα (ο Νίκος ντε) ΕΜΕΙΝΕ ... πάντως δεν είναι ανυπόφορα (βλ. Supersprint Race) αλλά άγριος ήχος όπως θα περίμενες. Με κλειστό παράθυρο κάνεις ταξίδι ΑΝΕΤΑ...
2)Επιτάγχυνση. Νομίζω είναι μπροστά από το Μ3 άνετα... Σίγουρα ξεκινάει καλύτερα , σίγουρα είναι πιό γεμάτο στις μεσαίες και μόνο σε άνοιγμα με τρίτες γεμάτες νομίζω θα σταθεί ΛΙΓΟ πίσω το Μ3. Δεν έχει τη σφαλίαρα των τούρμπο είναι γραμμικό και ανοίγει συνεχώωωωωωως. Η πολλή ροπή πάντως φαίνεται.
3)Συμπεριφορά στο δρόμο - Αίσθηση. ΕΔΩ είναι το θέμα.
Το 997s (με το tuning και την ρυθμιζόμενη ανάρτηση - μαμά porsce-) EINAI ΔΙΑΣΤΗΜΙΚΟ.
Α)Aλλαγή λωρίδας με πολλά (εννοώ πολλά...) και ΔΕΝ καταλαβάινει τίποτα
Β)Νομίζεις ότι κάποιος το πιέζει κάτω από τα 20 έως τα 220 και πραγματικά δεν καταλαβαίνω ΠΩΣ δε θα στρίβει παντού και με όσα...Η αίσθηση που έχω με το δικό μου στα 2-παραμένει με το 997 στα 2+
Γ) Αν το Μ3 δίνει αίσθηση σφιχτοδεμένου το porsche νομίζεις ότι είναι ΜΟΝΟΜΠΛΟΚ , ούτε πλανάρει , ούτε "ψάχνει" ούτε τίποτα...
Δ)Φρένα... απλά ΑΓΚΥΡΕΣ ... και το αμάξωμα υπακούει και απλά φρενάρει ... ούτε σε ΕΒΟ με 6 πίστονες δεν το έχω ζήσει αυτό.
Ε)Απόκριση. Εδώ πάλι φαίνεται το πλεονέκτημα του χαμηλού βάρους - σπορ 2-θέσιου αμαξώματος ...όλα γίνονται άμεσα και αισθάνεσαι ένα συμπαγές σύνολο.
Μόνο στην αίσθηση της απόκρισης στο γκάζι νομίζω ότι ο εύστροφος S54 είναι κοντά στην 997s , στη συνολική εικόνα το 997 μοιάζει να κάνει ΟΤΙ ΤΟΥ ΛΕΕΙ Ο ΟΔΗΓΟς ΣΕ ΧΡΟΝΟ DT...
Aυτά με 10λεπτη εμπειρία ...
Δημήτρη ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ ... είναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ φίλε ...