PDA

Επιστροφή στο Forum : Προβλημα σε μπλοκε


gkaos
13-12-06, 17:21
Φιλος μου με 328 ε36 το οποιο φοραει μπλοκε εργοστασιακο αλλαξε προσφατα βαλβολινες (αγνωστο τι βαλβολινες του εβαλαν) και εβαλε μαζι με αυτες στο διαφορικο και ποσοτητα του αντιτριβικου motor kote 100.Σχεδον αμεσως σε μια δυο μερες καταλαβε οτι το διαφορικο του επαψε να ειναι μπλοκε!Το οδηγησα και εγω το αμαξι και εντος καμια σχεση με πριν.Σπιναρει ο εσωτερικος κτλ...και δεν κανει τις πλαγιολισθησεις που εκανε.Σημερα αλλαξε παλι βαλβολινες και εβαλε 85w90 για lsd γραφαν πανω.Τιποτα βελτιωση!Και το ερωτημα ειναι καταστραφηκε λογω το αντιτριβικου το μπλοκε?Λογω ισως λαθος βαλβαλινης δε δουλευε και θα στρωσει?Παρακαλω οποιος γνωριζει κατι ας βοηθησει.Ευχαριστω

MZ3
13-12-06, 18:30
lsd ειναι του ε 46 το μπλοκε
γιατι δεν πας αντιπροσοπεια να παρεις το σωστο λαδι για μπλοκε ?
πολλες αντιπροσοπειες το μπλοκε λαδι αφου δεν εχει ζητηση το περνουν χυμα μιας και η bmw hellas το φερνη σε βαρελη..

gkaos
13-12-06, 18:44
lsd= limited slip differential δηλαδη διαφορικο περιορισμενης ολιθησης(μπλοκε διαφορικο).Τα μ3 ε36 ξερει καποιος ποια βαλβολινη περνουν?

yiannis2002
13-12-06, 18:57
Όλη η ζημιά έχει γίνει από το αντιτριβικό. Τα δισκάτα μπλοκέ λειτουργούν ουσιαστικά μέσω της τριβής. Οι βαλβολίνες στο μπλοκέ δεν παίζουν ρόλο παρα μόνο αν έχεις μεγάλο ποσοστό εμπλοκής ή είναι αγωνιστικό το αυτοκίνητο. Το θέμα είναι τώρα, κατα πόσο θα επανέλθει το μπλοκέ, ή αν θα χρειαστεί σφίξιμο. Στη θέση του φίλου σου θα το κατέβαζα, θα το ξέπλενα με βενζίνη και θα το ξανάβαζα για να φύγει το αντιτριβικό από τα δισκάκια του μπλοκέ.

gkaos
13-12-06, 19:07
Όλη η ζημιά έχει γίνει από το αντιτριβικό. Τα δισκάτα μπλοκέ λειτουργούν ουσιαστικά μέσω της τριβής. Οι βαλβολίνες στο μπλοκέ δεν παίζουν ρόλο παρα μόνο αν έχεις μεγάλο ποσοστό εμπλοκής ή είναι αγωνιστικό το αυτοκίνητο. Το θέμα είναι τώρα, κατα πόσο θα επανέλθει το μπλοκέ, ή αν θα χρειαστεί σφίξιμο. Στη θέση του φίλου σου θα το κατέβαζα, θα το ξέπλενα με βενζίνη και θα το ξανάβαζα για να φύγει το αντιτριβικό από τα δισκάκια του μπλοκέ.

Ειναι οντως δισκατα τα μπλοκε στα ε36 η με γραναζια?Παντως και εγω πιστευω λογω του αντιτριβικου εγινε η ζημια.

Geo_3D
13-12-06, 19:10
Εγω παλι να ρωτηξω γιατι βαλθηκε να αλλαξει κατι το οποιο ειναι αν θυμαμαι καλα life time??????????

gkaos
13-12-06, 19:13
Εγω παλι να ρωτηξω γιατι βαλθηκε να αλλαξει κατι το οποιο ειναι αν θυμαμαι καλα life time??????????

Τι να σου πω!!:screwy:

yiannis2002
13-12-06, 19:25
Τα μπλοκέ στα 36άρια είναι δισκάτα

Dark_Niaou
13-12-06, 20:32
θα συμφωνήσω με τον Γιώργο..... Γιατι βάλθηκε να κάνει αλχημείες στο αμάξι του;

Nick_compact
13-12-06, 21:25
Στα μπλοκέ νομίζω οτί δεν είναι lifetime οι βαλβολίνες, μόνο στα ελεύθερα διαφορικά. Δεν νομίζω οτί ένα διαφορικό το οποίο φθείρεται (δισκάκια), και χρειάζεται περιοδική συντήρηση, θα μπορούσε να έχει lifetime. Τουλ. έτσι το βλέπω, δεν είμαι σίγουρος.
Νομίζω κι εγώ οτί την ζημιά την έκανε το αντιτριβικό, σε συνδυασμό με την βαλβολίνη, γιατί τα δισκάτα διαφορικά θέλουν ειδικές βαλβολίνες, σε αντίθεση με τα γραναζάτα.

gkaos
13-12-06, 22:18
θα συμφωνήσω με τον Γιώργο..... Γιατι βάλθηκε να κάνει αλχημείες στο αμάξι του;

Το παιξε αλχημιστης και θα ψαχνει αλλη μπλοκαδουρα μαλλον τωρα:banghead:

yiannis2002
13-12-06, 22:23
Τυχερός αυτός που θα το πάρει μετα, ενα άνοιγμα, πλύσιμο και θα είναι τζέτ...

gkaos
13-12-06, 22:45
Παιδια ελπιζω να δουλεψει η λυση πλυσιμο,θα του το πω.Προφανος θα πρεπει να ανοιχτει yiannis2002 ετσι?Το εχει δοκιμασει καποιος γνωριζεις?
Νick_compact δεν τον ειρωνευτικα εγω απλα προσπαθουμε μαζι να βρουμε μια λυση

Geo_3D
13-12-06, 22:46
Για να πεσουν λιγο οι τονοι παρακαλω!!!!

Εκατεροθεν.......

yiannis2002
13-12-06, 22:49
Κακώς σβήστηκαν τα πόστ. Καλό είναι να διαβάζουμε και τα προηγούμενα όχι μόνο το τελευταίο.

gkaos, το έχω κάνει εγω, κατεβάζεις το διαφορικό αδειάζεις από βαλβολίνη, και το πλενεις καλά με ενα πινέλο και βενζίνη σούπερ. Αφου το καθαρίσεις, κλείνεις πίσω, βάζεις και την φλάντζα, το βάζεις πάνω, βάζεις βαλβολίνη και έφυγες.

gkaos
13-12-06, 22:51
Ευχαριστω θα το δοκιμασουμε!Και εσυ απο τι το ειχες παθει?

yiannis2002
13-12-06, 22:54
Είχε κάποιος την ίδια έμπνευση... Αν το έχει δουλέψει πολύ, υπάρχει πιθανότητα να χρειαστεί σφίξιμο για να αποδώσει όπως πριν.

Geo_3D
13-12-06, 22:54
Κακώς σβήστηκαν τα πόστ. Καλό είναι να διαβάζουμε και τα προηγούμενα όχι μόνο το τελευταίο.

Ναι αλλά εγω ειχα δυσκολη μερα σημερα,ακομα δυσκολοτερη αυριο και γενικα αυτες τις μερες με εχει παει....και το τελευταιο που θελω να κανω τωρα ειναι τον διατητη.Εκτος αυτου απαγορευονται παντως ειδους αψιμαχιες δημοσιως.Βρειτε τα με pm ή σταματατε εδω

Γραφει ο καθενας αυτο που νομιζει ως σωστο,το συζηταει με καποιον που μπορει να εχει αντιρρηση με ηρεμο και κοσμιο τροπο,και τελειωνει εκει το θεμα.

Παρακαλω να μην συνεχιστει αυτη η "κοντρα"

gkaos
13-12-06, 23:11
Αυριο εχει ανοιγμα και μπανιο με super βενζινη,θα σας ενημερωσουμε για οτι νεοτερο.

yiannis2002
14-12-06, 11:57
Νεότερα, από την στιγμή που έχει δουλευτεί , λόγω της φύσης του motorkote μπορεί να μην φύγει τελείως με το πλύσιμο. Καλού κακού πάρτε ενα τηλ. στην εταιρία και ρωτήστε με ποιο τρόπο μπορεί να φύγει.

Dim77
14-12-06, 13:27
Και εγώ συμφωνώ ότι το motorkote δε φεύγει μάλλον με πλυσιμο(τουλάχιστον με οργανικούς διαλύτες όπως η βενζίνη).
Η φύση του είναι σαν άλας(βασικά είναι μίγμα αλάτων) που επικάθεται πάνω στο μέταλλο και αφού δουλευτεί στο σύστημα γίνεται 1 σώμα με αυτό με ιονικούς(ετεροπολικούς) δεσμούς.
Το έχω χρησιμοποιήσει 3 φορές σε κινητήρες και κανει καλή δουλειά σαν αντιτριβικό-ενισχυτικό μετάλλων.
Με βενζίνη πολύ δύσκολα θα φύγει.
Και επειδή πιστέυω πως η λειτουργία του σαν αντιτριβικό είναι πολύ καλή(και κρατάει και πολύ στο χρόνο), μάλλον πάει το διαφορικό!!
Αλλά ας δοκιμάσει το παιδί να το πλύνει και ας ενημερώσει για το αποτέλεσμα!

Όπως γράφει και ο yiannis2002 δεν βλαπτει ενα τηλεφώνημα στην εταιρεία για πληροφορίες πως μπορεί να απομακρυνθεί.

gkaos
14-12-06, 15:36
Τελικα βελτιωθηκε το διαφορικο με το αλλαγμα της βαλβολινης,επεσε και το πλυσιμο και ειναι σχεδον σαν πριν.Ευχαριστουμε ολους για της συμβουλες

Dim77
14-12-06, 15:38
Τελικά με τι το έπλυνες?

gkaos
14-12-06, 16:58
Με βενζινη πλυθικε

Dim77
14-12-06, 17:46
Νομίζω ξέρω γιατί το γλύτωσες το διαφορικό.
Αυτό το αντιτριβικό θέλει μερικούς κύκλους ζεστάματος (της μηχανής ή του διαφορικού ή όπου το έχεις βάλει) και μετά κρύωμα για να γίνει η ενσωμάτωση.(λέει ότι γίνεται με το πρώτο κρύωμα της μηχανής αλλά δε νομίζω)
Το έλυσες μετά την πρώτη βόλτα?

Ρωτάω γιατί με βάση τα χαρακτηριστικα του προιόντος αν το έχεις χρησιμοποιήσει αρκετά (το διαφορικό, δηλαδή μερικές μέρες με λειτουργία και μετά σβησιμο για πολύ ώρα) και μετά κατάφερε να φύγει τότε ΔΕ λειτουργεί σύμφωνα με αυτά που αναγράφει στο βιβλιαράκι του κατασκευαστή του αντιτριβικού αυτού(δηλαδή γράφουν βλ@κ@$ς στο προσπέκτους).

Ευτυχώς πάντως το γλύτωσες το διαφορικό!!!

gkaos
14-12-06, 18:49
Μετα απο δυο μερες λυθηκε αλλα δεν εκανε και πολλα km μονο πολη.Ισως γιαυτο γλυτωσε!

Nick_compact
14-12-06, 20:10
Ευτυχώς για τον φίλο, γιατί θα ήταν κρίμα να κλαίει μαμά μπλοκέ από τέτοιο λόγο.

dimitro$
15-12-06, 09:53
Εγω παλι να ρωτηξω γιατι βαλθηκε να αλλαξει κατι το οποιο ειναι αν θυμαμαι καλα life time???????

Σωστός ο Geo_3D !!!!!
κάτι που δεν χρειάζεται αλλαγή γιατί να το πειράξεις?Ε36 ειν΄αυτό λίγο προνοητικότητα δεν βλάπτει...

gkaos
15-12-06, 20:51
Παλι τα ιδια :nixweiss: δε δουλευει.!! Τελικα θα το βγαλει και ψαχνει νεο μπλοκε..σε 3.15 η 3.23 βημα αν ειναι απο m3(ε36) νομιζω θελει και τα ημιαξονια?Οποιος πουλαει κατι...

yiannis2002
15-12-06, 21:48
Πριν πάει για αγορά καινούργιου, αν υπάρχει το περιθώριο από πλευράς χρόνου, θα πρότεινα να δοκιμάσετε δύο πράγματα:
Πρώτον, να πάρετε ενα τηλ. στη motorkote για να σας πουν το "αντίδοτο"
Δεύτερον αν το ξαναπλύνετε, να το πάτε σ ένα μάστορα να το σφίξει.Υπάρχει περίπτωση λόγω της απώλειας τριβής το διαφορικό να έχει ξεσφίξει.
Όταν είχα αντιμετώπίσει παρόμοια περίπτωση, το είχαμε πλύνει, ευτυχώς, χωρίς να έχει δουλευτεί καθόλου οπότε και επανήλθε.
Σίγουρα το motorkote φεύγει με τα καθαριστικά που χρησιμοποιούν τα ρεκτιφιέ.
Μακάρι να βγάλετε άκρη ανέξοδα

Nick_compact
15-12-06, 22:43
Επίσης, αν πάλι το πλύσιμο δεν κάνει τίποτα, ας το πάει καλύτερα για ενα rebuild, να βάλει καινούρια δισκάκια, και να αυξήσει πιθανώς και την "εμπλοκή" του διαφορικού από 25% πχ σε 40. καλύτερα να κάνει αυτό παρά να ψάξει για μεταχείρα.

gkaos
15-12-06, 23:21
Το εδωσε τελικα, δε θα το επισκευασει γιατι θελει να αλλαξει και βημα.Κατι σε 3.15 η 3.23 κανεις???