PDA

Επιστροφή στο Forum : GTCC - 2007


zsek
18-12-06, 18:15
Παρακολούθησα μέσω κάποιων φίλων τον θεσμό του GTCC. Για όσους δεν είναι ενήμεροι, το GTCC είναι ερασιτεχνικό πρωτάθλημα αγώνων. Περισσότερα μπορείτε να βρείτε το www.gtcc.gr.

Ανάμεσα στις πολλές συμμετοχές (από Cinque/Seicento μέχρι Evo και από Σκαραβαίους μέχρι Deltonες) και ενώ είδα κάποια BMWs να αγωνίζονται και φυσικά να ξεσηκώνουν τον κόσμο (πισωκίνητα γαρ) δεν είδα ούτε ένα BMW club να μετέχει επίσημα στον θεσμό.

Υπάρχει καμμιά πιθανότητα να μετέχουμε σαν club το 2007? Προβλέπεται εκτός από Καρτόδρομο και αγωνιστική στα Μέγαρα όπου οι μεγάλες αδερφές (Μ3/Μ5/Μ6) θα είναι πιστεύω περισσότερο στο στοιχείο τους.

Φιλικά,
zsek

chriskoukas
03-01-07, 12:18
και εγω το εχω παρακολουθησει παιδια και θα ελεγε να συμμετεχουμε...να βρουμε και εναν χορηγο για λαστιχα και παμε...χεχε

Octane
12-01-07, 15:51
Προβλέπεται εκτός από Καρτόδρομο και αγωνιστική στα Μέγαρα όπου οι μεγάλες αδερφές (Μ3/Μ5/Μ6) θα είναι πιστεύω περισσότερο στο στοιχείο τους.

Στο Gtcc τα Μεγαρα τα κοβουν + βαζουν κωνους (σαν σλαλομ) στην πολυ μικρη ευθεια που απομενει...
Οποτε,"κλαφτα Χαραλαμπε" καλυτερα τα μπεμπινια να παιρνουν μερος στα ντριφτ,αλλωστε πιο καλα περνανε εκει,το gtcc ειναι για "κουβαδακια" σαν το δικο μου :pimp:

zsek
15-01-07, 13:21
Ε όχι και για Κουβαδάκια φίλε Octane, τρέχουν και κάτι τέρατα Evo. Εγώ νομίζω ότι το GTCC είναι ένας θεσμός που προσφέρει πάνω από όλα κέφι. Μπορείς να τρέξεις με το αυτοκίνητο που κάνεις και βόλτες και πάνω από όλα με ασφάλεια. Τώρα όσο για την ευθεία στα Μέγαρα (σημείωση: δεν έχω πάει Μέγαρα ακόμα), για το GTCC το θέμα δεν είναι τι χρονο θα κάνεις στην πίστα αλλά τι χρόνο θα κάνεις σε σχέση με τους άλλους στην πίστα. Και ελπιζω ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν περιμένει να κάνει χρόνο λόγο μιας μεγάλης ευθείας!
Τέλος όσο για τα κουβαδάκια που λές οι Μ3 θα έχουν αντίπαλους τα Evo και τα φτιαγμένα S2000. Ίσως καλούς χρόνους να κάνουν και τα MR2 που και αυτά είναι πειραγμένα καργα!
Από όσο ξέρω έχουμε και κάποιες Compact στο club και κάποιες Ζ3 που λόγο του μικρού μεταξονίου τους, πιστεύω ότι μπορούν να γράψουν καλούς χρόνους στο kartodromo...

Πάντως έχουν ξεκινήσει τα meeting για την διοργάνωση του 2007...

stefos
15-01-07, 14:03
θα ήθελα να συμμετάσχω μια φορά, έτσι να δω τι γίνεται...

Octane
15-01-07, 14:17
Ε όχι και για Κουβαδάκια φίλε Octane, τρέχουν και κάτι τέρατα Evo. Εγώ νομίζω ότι το GTCC είναι ένας θεσμός που προσφέρει πάνω από όλα κέφι. Μπορείς να τρέξεις με το αυτοκίνητο που κάνεις και βόλτες και πάνω από όλα με ασφάλεια. Τώρα όσο για την ευθεία στα Μέγαρα (σημείωση: δεν έχω πάει Μέγαρα ακόμα), για το GTCC το θέμα δεν είναι τι χρονο θα κάνεις στην πίστα αλλά τι χρόνο θα κάνεις σε σχέση με τους άλλους στην πίστα. Και ελπιζω ότι ΚΑΝΕΝΑΣ δεν περιμένει να κάνει χρόνο λόγο μιας μεγάλης ευθείας!
Τέλος όσο για τα κουβαδάκια που λές οι Μ3 θα έχουν αντίπαλους τα Evo και τα φτιαγμένα S2000. Ίσως καλούς χρόνους να κάνουν και τα MR2 που και αυτά είναι πειραγμένα καργα!
Από όσο ξέρω έχουμε και κάποιες Compact στο club και κάποιες Ζ3 που λόγο του μικρού μεταξονίου τους, πιστεύω ότι μπορούν να γράψουν καλούς χρόνους στο kartodromo...

Πάντως έχουν ξεκινήσει τα meeting για την διοργάνωση του 2007...

Φιλε μου ξερω πολυ καλα τι εργαλεια τρεχουν στο GTCC.:)

Αν δεις τις κατηγοριες θα καταλαβεις για ποιο λογο το εγραψα το παραπανω ποστ για τα κουβαδακια...

Να στο πω απλα,μια 316 ειναι στην ιδια κατηγορια με ενα rallye...,τωρα αν εσυ πιστευεις οτι μπορει η εν λογω κυρια να συναγωνιστει τον μπομπηρα τοτε...τι να σου πω?:nixweiss:

Αρα μενουν μονο τα //Μ τα οποια πραγματικα τα λυπαμαι εκει μεσα,αφου δεν βγαζουν τον εαυτο τους (οπως αλλωστε + τα EVO που λες) γιατι ουτε προσφυση υπαρχει ωστε να βγει η //Μ με πατημενη δευτερα + να παει για χρονο (χωρις να γλιστραει) ουτε τα EVO των 300,400,500 + 600 αλογων φτιαχτηκαν για τις δευτερες...+ μη μου πεις οτι αυτο το ευχαριστιεται ο οδηγος των εν λογω αυτοκινητων (να παιζει με μια δευτερα ολη την ωρα προσπαθωντας να κανει χρονο...)

Με ο,τι μικρο/ελαφρυ αυτοκινητο,στημενο + 100 αλογακια περνας 3 φορες καλυτερα + με ενα ζευγαρι χερια + λιγη τυχη παιζει να κανεις + καλυτερο χρονο...

Με μια δευτερα δε νομιζω οτι πραγματικα "τρεχεις" το αυτοκινητο που εχεις...

Τετοιου ειδους "πιστες" ευνοουν συγκεκριμενο κονσεπτ αυτοκινητων αφου πλησιαζουν παρα πολυ τους αγωνες σλαλομ + εκει θελεις λιγη ροπη + κοντο κιβωτιακι.

Να στο πω + αλλιως,εχω ενα ibiza cupra,νομιζεις οτι μπορει να συναγωνιστει ενα type r ("μαμα" + τα 2 ή πρωτου σταδιου με αναρτηση) οταν ακομα + φουλ καμπερωμενο + μακρυ κιβωτιο για να βγαινει η ροπη αφηνει ακομα + την 3η ολη κατω ενω το αλλο εχει κουμπωσει 4η...χανεται?

Καθε κονσεπτ εχει τα δυνατα του σημεια + τις αδυναμιες του,γιατι ομως να πιεσεις κατι εναντια σε κατι αλλο σε περιβαλλον 30-70?Δε θα ηταν προτιμοτερο το 50-50?

Δεν ειναι τυχαιο που δεν βλεπεις "μικρες" bmw εκει...

Πιστευω εκει ειναι προτιμοτερο να δεις οχι μονο τι χρονους κανεις σε σχεση με αλλους αλλα να συγκριθεις + με ιδια αυτοκινητα ή εστω παρομοια με το δικο σου (δηλαδη πχ clio sport Vs type r) γιατι αλλιως συγκρινεις την βουρτσα .... + με κινδυνο να σε περασει η δευτερη ;) + στο τελος τι συμπερασμα εβγαλες?Κανενα...

Οι καλες compact που αναφερεις τρεχουν στην κατηγορια των EVO (καλων + κακων...) ενω + οι Z3 επισης...

Προς Θεου,ελπιζω να μην παρεξηγησεις αυτα που σου λεω,ο θεσμος αυτος μου αρεσει πολυ + καποια στιγμη θα λαβω + γω μερος,εξηγω απλα πως εχουν τα πραγματα...

Αν θελει κανεις ΜΟΝΟ αυτο που λες,να τρεξει δηλαδη το αυτοκινητο του με ασφαλεια,παει στα Μεγαρα + τα τρεχει ολοκληρα,δε χρειαζεται να τρεξει με κοινο + μαλιστα στη ...μιση πιστα + να πληρωσει + τα 10πλασια... (κανε υπολογισμο τα χρηματα που δινεις για 5-10 γυρους στο gtccc + τα χρηματα που κοστιζει μια -ή εστω μιση- μερα στα Μεγαρα + τους γυρους που μπορεις να κανεις + θα καταλαβεις τι εννοω)

Τα μπεμπινια (δυνατα + αδυναμα) περνανε καλα σε αλλα events......:)

InsaneDriver
15-01-07, 15:46
Πρώτα από όλα μην λέμε πίστα το Kartodromo γιατί θα πέσει φωτιά να μας κάψει.
Eίναι πίστα cart και δεν αξίζει να σπας το αυτοκίνητο σου εκτός αν είναι τύπου(Starlet,rallye, saxo κτλπ) όπου μπορείς να εκμεταλευτείς το μικρό μεταξόνιο και να διασκεδάσεις.

Εγώ μια φορά έβαλα το compact στον kartodromo (θυμάστε το event του bmw-motorsport) και πραγματικά σπάραζε η καρδιά μου. Το αυτοκίνητο είναι συνέχεια σε μεγάλη πίεση(φρένα,σασμάν-μετάδοση). Όπως και να το κάνουμε αν μπεις σε πίστα δεν μπορείς να πεις ότι θα πηγαίνεις χαλαρά κτλπ για να προφυλάξεις το αυτοκίνητο.