PDA

Επιστροφή στο Forum : Βελτίωση Ε30


ninos22
19-12-06, 21:10
Καλησπέρα σε όλους.
Γνωρίζει κανείς τρόπους βελτίωσης κηνιτήρα ενος Ε30 318i? (M10B18)
Σε όλους τους τομείς

Ευχαριστώ

God
19-12-06, 21:39
Καλησπέρα σε όλους.
Γνωρίζει κανείς τρόπους βελτίωσης κηνιτήρα ενος Ε30 318i? (M10B18)
Σε όλους τους τομείς

Ευχαριστώ

Toν βγαζεις και βαζεις μεγαλυτερο...

Συγνωμη αλλα ειναι η πικρη αληθεια. Οι Μ10-Μ40 δεν εχουν εξελισιμοτητα. Αντε να ειχες τον 1.6 και να του εβαζες εισαγωγη και εγκεφαλο απο 1.8 οπως εκανα και εγω, αλλα τον 1.8 οτι και να του κανεις ειναι τελειως ασυμφορο και δεν θα αποδωσει. Αστο αμαξακι στην ησυχια του...

Ουτε καν φιλτρο αερα μην βαλεις. Θα παρει λιγο στα χαμηλα και θα κοψει στα ψηλα. Ουτε καλυτερη εξατμιση που μπορει να σου ειπαν καποιοι, το πολυ να παρεις +2-3 αλογα ψοφια η να σου μετατοπισει απλως την ροπη με κοστος ανω των 500 ευρω (για χταποδι και πισω).

tsouk
20-12-06, 15:55
Οι Μ10 είναι πάρα πολύ εξελίσιμοι σύμφωνα με το e30.de αλλά αν είναι να το βελτιώσης έτσι άστα να παν..βάλε ένα μοτέρ απο 760.Λιγότερο θα καταναλώνει.
Διπλά καρμπιρατερ δεν λένε!Σας το εγγυόμαι!Θα πάει ψδψμιόντας αλλά θα σας ακούσουν όλες οι αστυνομικές αρχές μέχρι την πάτρα και ο βενζινάς θα σας κάνει συνέταιρο!

sotiris 328i
20-12-06, 19:46
Καλησπέρα σε όλους.
Γνωρίζει κανείς τρόπους βελτίωσης κηνιτήρα ενος Ε30 318i? (M10B18)
Σε όλους τους τομείς

Ευχαριστώοτι και να κανεις σε αυτο το μοτερ θα ειναι τζαμπα λεφτα.δωσε κατι παραπανω και βαλε εξακυλινδρο να σωθεις..με 325 θα πεταει!!

GMarts
10-01-07, 07:27
οτι και να κανεις σε αυτο το μοτερ θα ειναι τζαμπα λεφτα.δωσε κατι παραπανω και βαλε εξακυλινδρο να σωθεις..με 325 θα πεταει!!

Tο 325 απο Ε36 με vanos:screwy: ταιριαζει σε Ε30??????

oldcarskickass
10-01-07, 13:04
Tο 325 απο Ε36 με vanos:screwy: ταιριαζει σε Ε30??????

Εδώ μπαίνει ο V12 από το Ε31(κοινώς το 850), είναι και ένα παληκάρι από το φόρουμ που έχει ένα δίλιτρο (χωρίς βάνος αλλά δε παίζει ρόλο) Μ50. Είναι λίγο μανούρα πως θα τον στηρίξεις αλλά μπαίνει και μάλιστα χωρίς κόψε ράψε.

thanassis
10-01-07, 15:14
Εδώ μπαίνει ο V12 από το Ε31(κοινώς το 850), είναι και ένα παληκάρι από το φόρουμ που έχει ένα δίλιτρο (χωρίς βάνος αλλά δε παίζει ρόλο) Μ50. Είναι λίγο μανούρα πως θα τον στηρίξεις αλλά μπαίνει και μάλιστα χωρίς κόψε ράψε.

σοβαρά???
V12 φορούσε η 850?? μπράβο τεχνολογία!!! είχα την εντύπωση πως είχε V8

God
10-01-07, 15:16
σοβαρά???
V12 φορούσε η 850?? μπράβο τεχνολογία!!! είχα την εντύπωση πως είχε V8

Kαι το Ε30 αυτον φοραγε... :smokin:

http://www.bmw-power.de/Fahrzeuge/E30_350i_stelze/roberts_350_uebersicht.htm

oldcarskickass
10-01-07, 15:44
σοβαρά???
V12 φορούσε η 850?? μπράβο τεχνολογία!!! είχα την εντύπωση πως είχε V8
Είχε και V8 απλά όχι το 850.
http://en.wikipedia.org/wiki/BMW_840

silent
10-01-07, 16:00
Ξεχνας το Μ10 γιατι για τις επιδοσεις που θες πρέπει αναγκαστηκα να είναι //Μ όπως επίσης και Μ30 (3.5L)γιατι θα γίνει πολύ μπροστόβαρο. Μ50 μπαίνει με μοντίφες. Μ20 μπαίνει άνετα, αν και το κάνει λίγο πιο βαρύ μπροστά απο ότι είναι τώρα. Το τι Μ20 είναι το θέμα. http://www.e30.de/ , motoren , M20 . Εχει μερικά ατμοσφαιρικά γύρω στα 210 άλογα.

dimitro$
16-01-07, 14:24
φίλε tsouk οι κινητήρες Μ10 δεν είναι injection?
Το λέω, επειδή πέρσι έψαχνα μοτέρ για την Ε21 μου με χαμηλή κατανάλωση και βρήκα έναν Μ10 με injection. Η διαφορά είναι στην τροφοδοσία, στην οποία η τρόμπα της βενζίνης είναι σταθερής πίεσης και για αυτό θέλει σωληνάκι επιστροφής (όλα αυτά με οδηγίες από τη μαμά BMW για τον Μ10).
Το "κακό" με τους Μ10 είναι ότι στην Ελλάδα με δυσκολία θα βρεις κοντό κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς κυκλοφορούν πολύ τα μακριά...για αυτό κ δε φαίνονται τα λίγα (105) αλλά άξια αλογάκια του....

Action Man
16-01-07, 14:29
Μη κάνεις τπτ σε αυτό το μοτεράκι....έχω το ίδιο αυτοκίνητο(475000χλμ)και ακόμα τσουλάει αξιοπρεπέστατα..
άν θέλεις παραπάνω δύναμη βάλε άλλο μοτέρ.-

tsouk
16-01-07, 19:53
φίλε tsouk οι κινητήρες Μ10 δεν είναι injection?
Το λέω, επειδή πέρσι έψαχνα μοτέρ για την Ε21 μου με χαμηλή κατανάλωση και βρήκα έναν Μ10 με injection. Η διαφορά είναι στην τροφοδοσία, στην οποία η τρόμπα της βενζίνης είναι σταθερής πίεσης και για αυτό θέλει σωληνάκι επιστροφής (όλα αυτά με οδηγίες από τη μαμά BMW για τον Μ10).
Το "κακό" με τους Μ10 είναι ότι στην Ελλάδα με δυσκολία θα βρεις κοντό κιβώτιο ταχυτήτων, καθώς κυκλοφορούν πολύ τα μακριά...για αυτό κ δε φαίνονται τα λίγα (105) αλλά άξια αλογάκια του....

O M10 κυκλοφορεί απο το '61 μέχρι και το '83.Βγήκε και injection(k jetronic).:) Είναι απο τους πιο θρυλικούς και μακροβιώτερους κινητήρες. Ο S14 του
Μ3 Ε30 βασίστηκε σε αυτό το μπλοκ και κινούσε και φόρμουλες τις εποχής αποδίδοντας 400 άλογα απο 1600 κυβικά με 8απλα solex :bigthumb: και υπερτροφοδότηση. Δες το http://www.bmwworld.com/engines/m10.htm
και θα λυθουν οι περισσότερες απορίες σου για τον Μ10.:)

dimitro$
18-01-07, 16:41
O M10 κυκλοφορεί απο το '61 μέχρι και το '83.Βγήκε και injection(k jetronic).:bricks1: Είναι απο τους πιο θρυλικούς και μακροβιώτερους κινητήρες. Ο S14 του
Μ3 Ε30 βασίστηκε σε αυτό το μπλοκ και κινούσε και φόρμουλες τις εποχής αποδίδοντας 400 άλογα απο 1600 κυβικά με 8απλα solex :bigthumb: και υπερτροφοδότηση. Δες το http://www.bmwworld.com/engines/m10.htm
και θα λυθουν οι περισσότερες απορίες σου για τον Μ10.:bricks1:

ευχαριστώ πολύ για την πληροφόρηση...
πολύ εντυπωσιακό! 400ps από 1.6l??? κι όμως είναι αλήθεια...!

oldcarskickass
18-01-07, 21:11
Και οι Brabham Bmw έβγαζαν 1500 ps (βασικά αρκετά παραπάνω απλά τα dynos της εποχής μέχρι τόσα μετρούσαν) από αντίστοιχο κυβισμό στη F1 των '80s...

giogio
18-01-07, 22:20
Δειται και αυτο http://www.gurneyflap.com/bmwturbof1engine.html
Εχει πολλη τεχνολογια η bmw :rockon: