PDA

Επιστροφή στο Forum : Αράχνες στο βερνίκι


Dionysis
30-12-06, 15:57
Καλησπέρα αναρωτιέμαι αν υπάρχει τρόπος να σβηστούν οι γρατσουνίες (απο το σκούπισμα μετα το πλύσιμο) που φαίνονται σαν ιστός αράχνης στον ήλιο.
Επίσης υπάρχει τρόπος να γίνονται (αν όχι καθόλου) όσο το δυνατόν λιγότερο αυτου το ίδους οι γρατσουνίες?

Ευχαριστώ

Geo_3D
30-12-06, 16:10
Με γυαλισμα σε καποιο μαγαζι χρησιμοποιωντας τα καταλληλα εργαλεια

Christos 330i ///M
30-12-06, 17:03
Θελει μια ψιλη αλοιφη και ειναι οκ . . .

e60///M
30-12-06, 17:22
Oi αραχνες στο χρωμα ειναι κατω απο το βερνικι.Πανω στο χρωμα.

Ο κυριος λογος υπαρξης τους ειναι το σφουγγαρι στο πλυσιμο και το πανι που χρησιμοποιεις για να στεγνωσεις το αυτοκινητο.

Λοιπον, ενασ τροπος να τις ''σβησεις'' ειναι το Scratch X της Meguiar's.Πολλυ καλη αλοιφη.

Για να μην ξαναεμφανιστουν...
-Τερμα το σφουγγαρι. Αντικατεστησε το με ''Wash Mitt''
-Σκουπισμα οχι με μια απο τις πετσετες του νοικοκυριου αν το κανεις που δεν νομιζω δηλαδη αλλα υπαρχουν πιθανοτητες.:D Παρε ή ενα πολλυ καλο δερμα (Meguair's natural chamois) ή ενα microfiber cloth

To πρωτο μου post και ελπιζω να βοηθησα:D

eddy_e46
30-12-06, 17:29
Φοβερές αυτές οι αράχνες, διεισδύουν κάτω από το βερνίκι... Με έκανες και γέλασα.
Πάντως στην αλοιφή, συμφωνώ.
Αντίθετα στο δέρμα διαφωνώ.
ΔΕΝ χρησιμοποιούμε ΠΟΤΕ φυσικό δέρμα ζώων (όσο καλό κι αν είναι) γιατί περιέχει οργανικά οξέα που διαβρώνουν το βερνίκι. Αντίθετα χρησιμοποιούμε πανί μικρο-ινών ή ακόμα πιο απλά τη γνωστή σπονγκο-πετσέτα τη videla (που έλεγε και η διαφήμιση) η οποία βρισκεται στα ράφια όλων των σούπερ-μάρκετ (μαζί με τα vetex)....

e60///M
30-12-06, 18:11
Ποσο σιγουρος εισαι σε αυτο που λες?

Κανε ενα ψαξιμο.Δεν το λεω εγω οτι οι αραχνες ειναι κατω απο το βερνικι ο Mike Phillips το λεει.Αν δεν τον ξερεις για κοιταξε το.:google: Ειναι πολλυ επαγγελματιας ο ανθρωπος.

Δεν νομιζω αυτοι που φτιαχνουν τα δερματα να μην κανουν καποιου ειδους επεξεργασια για την αφαιρεση αυτων των οξεων που λες και ο,τι αλλων ουσιων που μπορει να υπαρχουν και να βλαψουν το χρωμα.Μπορει να ειμαι λαθος παντως και να αρχισω να χρησιμοποιω μικρο-ινων:thinkerg:
Το πανι μικρο-ινων ειναι το microfiber towel που ελεγα..χαχα.Ναι ειναι πολλυ καλα

e60///M
30-12-06, 18:30
Eddie, sorry φιλε μου.

Τα μπερδεψα.Συγχωρεσε με.Εννουοσα οτι για να αφαιρεθουν οι αραχνες πρεπει να αφαιρεθει μαζι υλικο απο τη δομη του χρωματος αναλογως το βαθος τους.Που το υλικο αυτο ειναι το βερνικι.

Ελπιχω να γινομαι κατανοητος τωρα :)

eddy_e46
31-12-06, 01:22
OK. No prob...
Σωστά τα λές.

S38B38 Monsta
04-01-07, 10:11
Ανοίξατε ένα μεγάλο κεφάλαιο.

Όπως πολύ σωστά είπανε και οι προλαλήσαντες το φαινόμενο της αράχνης πάνω (και όχι κάτω) από το βερνίκι, είναι η φυσιολογική φθορά του, που δημιουργείται με το πλύσιμο.

Είτε χρησιμοποιούμε το πιο μαλακό σφουγγάρι για πλύσιμο με το καλύτερο σαμπουάν (μεγάλη περιεκτικότητα σε κερί) + το καλύτερο πανί μικρο-ίνων στο σκούπισμα, αργά ή γρήγορα θα αρχίσουμε να βλέπουμε λίγη 'αράχνη'. Κυρίως στα σκούρα χρώματα.

Τι κάνουμε λοιπόν?

Υπάρχει η πρόληψη και αν το φαινόμενο είναι προχωρημένο η επισκευή.

Εξηγώ:

Πρόληψη

1) Κατ' αρχήν (σε ένα τέλειο αυτοκίνητο) για να μειώσουμε τις πιθανότητες να συμβεί το παραπάνω, κερώνουμε συχνά, τελεία και παύλα. Όταν είχα (κλαψ:() το Μ5 μου (μαύρο μεταλλικό) το κέρωνα κάθε τρίτο περίπου πλύσιμο. Μπορεί να ακούγεται υπερβολή αλλά λόγω της δουλειάς μου, οι πελάτες έπρεπε να βλέπουν το δικό μου αυτοκίνητο για να εξασφαλισθεί η 'πώληση'. Είναι βέβαια αυτονόητο ότι το αυτοκίνητο πλενόταν δύο φορές τη βδομάδα, με τα καλύτερα & ακριβότερα σαπούνια με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε κερί (= πολύ λίγη σαπουνάδα). Άφθονο νερό λοιπόν, πλύσιμο κομμμάτι-κομμάτι, ξέβγαλμα σφουγγαριού μετά από κάθε σφουγγάρισμα και πριν το βούτηγμα στο κουβά, στέγνωμα με λεπίδα σιλικόνης και πανί μικρο-ίνων.

Επισκευή

2) Τώρα σε περιπτώσεις με προχωρημένο στάδιο 'αράχνης' αν το κέρωμα δεν κάνει δουλειά, πρέπει να προηγηθεί ένα χέρι ψιλής αλοιφής που μπορεί να περαστεί και με το χέρι. Ακολουθούν κεριά δύο στρώσεων (σφράγισμα). Επιλέγετε πάντα επώνυμα προϊόντα και όχι αλοιφές από Practiker κτλ.

3) Αν ούτε τα παραπάνω σας φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, πάτε για επαγγελματικό γυάλισμα και εκεί αρχίζουν τα δύσκολα...

Και επειδή δεν βρίσκομαι στο forum για να κάνω διαφήμιση, περισσότερα για το Νο. 3 σε pm.

Καλή γυμναστική :)

M3Convertible
04-01-07, 11:03
Τίποτα από τα παραπάνω
1) Απλά πλένεις το αμάξι
2) Δεν το σκουπίζεις
3) Βγαίνεις Αττική Οδό
4) Πατάς το γκάζι τέρμα με 5η
5) Φτάνεις τα 200χλμ και τα κρατάς για 30sec
6) Γυρνάς στην οικία σου και συνεχίζεις να καθαρίζεις το εσωτερικό.

S38B38 Monsta
04-01-07, 15:03
^^ Καλή προσπάθεια αλλά λάθος ^^ :)

Πρέπει αναγκαστικά να σκουπίσεις τα νερά που θα χουν τρέξει, διότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να σου μείνουν οι στάμπες του νερού, αν αυτό είναι πλούσιο σε άλατα.

thanassis
06-01-07, 13:28
^^ Καλή προσπάθεια αλλά λάθος ^^ :)

Πρέπει αναγκαστικά να σκουπίσεις τα νερά που θα χουν τρέξει, διότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να σου μείνουν οι στάμπες του νερού, αν αυτό είναι πλούσιο σε άλατα.

όντως και σε σκούρα χρώματα γίνεται....

sotiris 328i
06-01-07, 17:40
Ανοίξατε ένα μεγάλο κεφάλαιο.

Όπως πολύ σωστά είπανε και οι προλαλήσαντες το φαινόμενο της αράχνης πάνω (και όχι κάτω) από το βερνίκι, είναι η φυσιολογική φθορά του, που δημιουργείται με το πλύσιμο.

Είτε χρησιμοποιούμε το πιο μαλακό σφουγγάρι για πλύσιμο με το καλύτερο σαμπουάν (μεγάλη περιεκτικότητα σε κερί) + το καλύτερο πανί μικρο-ίνων στο σκούπισμα, αργά ή γρήγορα θα αρχίσουμε να βλέπουμε λίγη 'αράχνη'. Κυρίως στα σκούρα χρώματα.

Τι κάνουμε λοιπόν?

Υπάρχει η πρόληψη και αν το φαινόμενο είναι προχωρημένο η επισκευή.

Εξηγώ:

Πρόληψη

1) Κατ' αρχήν (σε ένα τέλειο αυτοκίνητο) για να μειώσουμε τις πιθανότητες να συμβεί το παραπάνω, κερώνουμε συχνά, τελεία και παύλα. Όταν είχα (κλαψ:() το Μ5 μου (μαύρο μεταλλικό) το κέρωνα κάθε τρίτο περίπου πλύσιμο. Μπορεί να ακούγεται υπερβολή αλλά λόγω της δουλειάς μου, οι πελάτες έπρεπε να βλέπουν το δικό μου αυτοκίνητο για να εξασφαλισθεί η 'πώληση'. Είναι βέβαια αυτονόητο ότι το αυτοκίνητο πλενόταν δύο φορές τη βδομάδα, με τα καλύτερα & ακριβότερα σαπούνια με τη μεγαλύτερη περιεκτικότητα σε κερί (= πολύ λίγη σαπουνάδα). Άφθονο νερό λοιπόν, πλύσιμο κομμμάτι-κομμάτι, ξέβγαλμα σφουγγαριού μετά από κάθε σφουγγάρισμα και πριν το βούτηγμα στο κουβά, στέγνωμα με λεπίδα σιλικόνης και πανί μικρο-ίνων.

Επισκευή

2) Τώρα σε περιπτώσεις με προχωρημένο στάδιο 'αράχνης' αν το κέρωμα δεν κάνει δουλειά, πρέπει να προηγηθεί ένα χέρι ψιλής αλοιφής που μπορεί να περαστεί και με το χέρι. Ακολουθούν κεριά δύο στρώσεων (σφράγισμα). Επιλέγετε πάντα επώνυμα προϊόντα και όχι αλοιφές από Practiker κτλ.

3) Αν ούτε τα παραπάνω σας φέρουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, πάτε για επαγγελματικό γυάλισμα και εκεί αρχίζουν τα δύσκολα...

Και επειδή δεν βρίσκομαι στο forum για να κάνω διαφήμιση, περισσότερα για το Νο. 3 σε pm.

Καλή γυμναστική :)Γεια σου ρε Κωστα καλιτεχνη!!Σωστος!!!!

Sp!ros G
06-01-07, 23:28
τι ειναι η ψιλη αλοιφη ρε παιδια?που την βρισκουμε?

thanassis
07-01-07, 13:11
τι ειναι η ψιλη αλοιφη ρε παιδια?που την βρισκουμε?

σε αξεσουάρ!! υπάρχει ψιλή κ χοντρή, η ψιλή είναι για κάτι πολύ ψιλό-επιφανειακό και συνήθως έχει και κερί και αναζωγονεί το χρώμα (Wenol Polish, την θεωρώ μαγική!!), αν τώρα είναι ταλαιπωρημένο το χρώμα θέλει χοντρή.. σκέψου ότι έχει κάποιους κόκκους μέσα που τρίβουν το χρώμα και είναι αυτοί οι κόκκοι ψιλοί ή χοντροί ανάλογα με την αλοιφή. πιστεύω να σε κάλυψα

Panoz_335i
07-01-07, 13:43
Πολυ ωραιο topic...o,τι ακριβως εψαχνα.

Monsta , οταν λες οτι κερωνες το αμαξι καθε 3 πλυσιματα ενοεις οτι περναγες ΟΛΟΚΛΗΡΟ το αμαξι κερι με το χερι και μετα το αφαιρουσες παλι μονος σου? Ποσες ωρες σου επαιρνε αυτο ? Και μηπως η τοσο συχνη χρηση τελικα κανει κακο στο βερνικι του αμαξωματος.

Μπορεις να διαχωρησεις το επαγγελματικο απο το απλο κερωμα που κανουμε εμεις μονοι μας (χρησημοποιουν αλλου ειδους κερι?)?

Σου ειναι κοπος να περιγραψεις την διαδικασια κερωματος ?

To αμαξι μου εχει το νεο χρωμα space grey το οποιο χρησημοποιει η BMW μονο στην νεα σειρα Ε92. Λογω της χροιας του χρωματος επιβαλεται να διατηρειται σε αψογη κατασταση και επειδη δεν εχω σκοπο να δινω καθε λιγο και λιγακι εναν σκασμο λεφτα για κερωμα ,θα εκτιμουσα την βοηθεια σου ως γνωστης.

thanassis
07-01-07, 13:50
ΝΑΤΟΣ!! ΑΥΤΟΣ ΕΙΝΑΙ ΜΕ ΤΟ ΠΡΩΤΟ 335!!

Panoz_335i
07-01-07, 14:07
Ωχ!! Τι εκανα?? Με πιασανε??

thanassis
07-01-07, 14:22
έτσι η μουράκλα!! περιμένουμε κ άλλες φώτο

Panoz_335i
07-01-07, 15:02
Comming soon...

silent
07-01-07, 15:51
Καλό θα ήταν να προτιμήσεις μία αλοιφή που δουλέυεται εύκολα με το χέρι ακόμα και χωρίς αλοιφαδόρο, όπως το super resin polish της Autoglym.
Αν θέλεις να το κάνεις μόνος σου, υπάρχουν σαφείς οδηγίες στο site της Autoglym για το γυάλισμα και το κέρωμα. Μπορείς να το γυαλίσεις περισσότερα χέρια για καλύτερο αποτέλεσμα.
Υπάρχει bundle της Αutoglym το οποίο μέσα περιέχει μια αλοιφή γυαλίσματος, ένα σαμπουάν με κερί και ένα απαλό σφουγγαράκι. Επίσης θα χρειαστεί micro-fiber πετσετούλα για το γυάλισμα.
Για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα όμως, δεν είναι ίδια με την επαγγελματική αλοιφή που χρησιμοποιεί ο Κώστας, και η διαφορά στο αποτέλεσμα είναι αισθητή και στο πλύσιμο, και το γυάλισμα και το κέρωμα κυρίως (στο τέλος το περνάει και με επιπλέον πιο σκληρό προστατευτικό κερί).
Ο Κώστας έχει απίστευτη εμπειρία και εξοπλισμό και θα σου συνιστούσα ειδικά αν έχει ατέλειες το χρώμα σου να πας γιατι μπορεί να σε εξηπηρετήσει άψογα. Θα γλιτώσεις και χρόνο και χρήμα στη τελική.

Panoz_335i
07-01-07, 21:54
Οκ ευχαριστω ...Το θεμα ειναι οτι αν η αλοιφη δεν δουλευτει σωστα δεν τρως απλα το κοστος και την πετας. Η λαθος χρηση μπορει να χαλασει το χρωμα. Αυτο ακριβως θελω να αποφυγω.

Επισης εχω την εντυπωση οτι δεν εγινε σωστη "αποκερωση" του αυτοκινητου μου ,καθως βλεπω πολυ μικρες βουλες σε διαφορα σημεια του αυτοκινητου οταν το γυαλιζω μετα το πλυσιμο οι οποιες δεν δειχνουν να βγαινουν τοσο ευκολα.

S38B38 Monsta
12-01-07, 09:24
Πάνο,

Απαντώ στα ερωτήματά σου:

Ναι φυσικά και περνούσα ολόκληρο το αυτοκίνητο. Το κερί όχι μόνο δεν κάνει κακό στο βερνίκι - από τις μεγαλύτερες ανοησίες που έχω ακούσει ποτέ, για να μη πω τίποτα χειρότερο...- anyway, επιβάλεται μιας και όσο συχνότερα τόσο το καλύτερο.

Αυτό που μπορεί να προξενήσει φθορά στο βερνίκι είναι το συχνό γυάλισμα με ΧΟΝΤΡΗ αλοιφή και σε συνδιασμό με αλοιφαδόρο, σε υψηλές ταχύτητες και επιμονή στο ίδιο σημείο! Αν έχει γίνει αυτό μετά από πολλές δεκάδες γυαλίσματα, ναι, μπορεί να δούμε μείωση του πάχους της βαφής στο ηλεκτρονικό παχύμετρο που μετράει με υπέρηχο και βέβαια είναι στη διάθεσή σου (σας) προς επίδειξη.

Τώρα, προσωπικά όταν γυαλίζω ένα αυτοκίνητο με προβλήματα (πχ. σημάδια από βούρτσες πλυντηρίου / κλαδιά δέντρων κτλ) και πρέπει αναγκαστικά να χρησιμοποιήσω χοντρή αλοιφή, ναι θα επιμείνω με υψηλές στροφές και αρκετή ώρα σε ολόκληρο το αυτοκίνητο, ώστε να γίνει σωστή δουλειά και το αυτοκίνητο να γίνει τέλειο. Δεν υπάρχει άλλη γιατρειά. Το αμάξι βέβαια δεν θα πάθει τίποτα για μία, δύο, δέκα φορές στη ζωή του να κάνει τέτοιο γυάλισμα. Είπαμε στις πολλές δεκάδες θα αρχίσουμε να βλέπουμε μείωση του πάχους βαφής.

Φυσικά και μπορείς να το κερώνεις και μόνος σου. Η σειρά λιανικής είναι πάρα πολύ καλή (από τις κορυφαίες του χώρου) και ιδιαίτερα αποδοτικές στις δικές μας κλιματολογικές συνθήκες. Μόνο που η επαγγελματική σειρά μας είναι πραγματικά 'αλλού' από πλευράς απόδοσης.

Η διαδικασία είναι σχετικά απλή, εφόσον ακολουθήσεις ορισμένες βασικές οδηγίες που θα σου δώσω.

Για το αν έχει γίνει σωστή αποκέρωση, αυτό πρέπει σίγουρα να το δω από κοντά. Σήμερα και αύριο για παράδειγμα έχω ΔΥΟ ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΑ Ζ4 ///Μ COUPE για 'σωστή' αποκέρωση και στο τέλος επαγγελματικό κέρωμα δύο σταδίων.

Ελπίζω να ήμουνα κατατοπιστικός. Στη διάθεσή σας για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία....

SILENT: Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, γνωριζόμαστε?

Dionysis
12-01-07, 10:01
Για εμάς που είμαστε απο επαρχία που μπορούμε να βρούμε αυτα τα προϊοντα απο που μπορούμε να τα προμηθευτούμε

M3Convertible
12-01-07, 10:15
^^ Καλή προσπάθεια αλλά λάθος ^^ :)

Πρέπει αναγκαστικά να σκουπίσεις τα νερά που θα χουν τρέξει, διότι υπάρχει σοβαρή πιθανότητα να σου μείνουν οι στάμπες του νερού, αν αυτό είναι πλούσιο σε άλατα.
Σωστά!!! πάντα σκούπισμα καλό!!!

Να σας πω εγώ τι έπαθα.

Το προηγούμενο αυτοκίνητο ήταν χρώματος ασημί και το έπλυνα με το νερό της γεώτρησης που έχουμε (μικρός και άμυαλος τότε)……άντε γεια το αμάξι είχε στάμπες από άλατα για 2 με 3 μήνες και δεν έφευγαν με τίποτα δεν ήξερα τότε για το ξύδι Τοπ να πάρω από τη μαμά μου λίγο.

S38B38 Monsta
12-01-07, 10:28
Για εμάς που είμαστε απο επαρχία που μπορούμε να βρούμε αυτα τα προϊοντα απο που μπορούμε να τα προμηθευτούμε


Επικοινώνησε με τα κεντρικά 210-9959606 να σου πουν για τοπικό αντιπρόσωπο ή αν δεν υπάρχει στη περιοχή σου να σου στείλουν ότι θες με αντικαταβολή.

Nikos M5
12-01-07, 11:08
Τίποτα από τα παραπάνω
1) Απλά πλένεις το αμάξι
2) Δεν το σκουπίζεις
3) Βγαίνεις Αττική Οδό
4) Πατάς το γκάζι τέρμα με 5η
5) Φτάνεις τα 200χλμ και τα κρατάς για 30sec
6) Γυρνάς στην οικία σου και συνεχίζεις να καθαρίζεις το εσωτερικό.

Καλα.......εχεις τη λυση , ξερεις την απαντηση σε τετοιο προβλημα και τοσο καιρο δεν το μοιραζεσαι μαζι μας ??
Απαρραδεκτος....

Nikos M5
12-01-07, 11:23
Καλό θα ήταν να προτιμήσεις μία αλοιφή που δουλέυεται εύκολα με το χέρι ακόμα και χωρίς αλοιφαδόρο, όπως το super resin polish της Autoglym.
Αν θέλεις να το κάνεις μόνος σου, υπάρχουν σαφείς οδηγίες στο site της Autoglym για το γυάλισμα και το κέρωμα. Μπορείς να το γυαλίσεις περισσότερα χέρια για καλύτερο αποτέλεσμα.
Υπάρχει bundle της Αutoglym το οποίο μέσα περιέχει μια αλοιφή γυαλίσματος, ένα σαμπουάν με κερί και ένα απαλό σφουγγαράκι. Επίσης θα χρειαστεί micro-fiber πετσετούλα για το γυάλισμα.
Για να ξεκαθαρίζουμε τα πράγματα όμως, δεν είναι ίδια με την επαγγελματική αλοιφή που χρησιμοποιεί ο Κώστας, και η διαφορά στο αποτέλεσμα είναι αισθητή και στο πλύσιμο, και το γυάλισμα και το κέρωμα κυρίως (στο τέλος το περνάει και με επιπλέον πιο σκληρό προστατευτικό κερί).
Ο Κώστας έχει απίστευτη εμπειρία και εξοπλισμό και θα σου συνιστούσα ειδικά αν έχει ατέλειες το χρώμα σου να πας γιατι μπορεί να σε εξηπηρετήσει άψογα. Θα γλιτώσεις και χρόνο και χρήμα στη τελική.

Εμενα παντως παει την τεταρτη στον Κωστα για εξωτερικη συντηρηση.
Κακα τα ψεματα παιδια, μπορει να στοιχιζει αρκετα παραπανω απο αυτο που κανει ο καθενας μας σπιτι του αλλα το τελικο αποτελεσμα σε ποιοτητα και διαρκεια δεν εχει σχεση ακομα και με τη χρηση των ιδιων σχεδον υλικων απο εμας.

S38B38 Monsta
13-01-07, 08:20
αλλα το τελικο αποτελεσμα σε ποιοτητα και διαρκεια


Νίκο και ακόμα δεν είδες τίποτα... :)