PDA

Επιστροφή στο Forum : Πρόβλημα στον επιλογέα ταχυτήτων


Stakaman318is
30-12-06, 19:27
Γεια σε όλους. Το 2006 κλείνει με μικροζημιά μάλλον:angryfire
Γυρνάω από έξοδο χθες και βγαίνω στο ποτάμι από αρχή. Μετά την 4η πάω να βάλω 5η και ο λεβιές είναι τελείως χαλαρός, σχεδόν χωρίς επιστροφή!! Οι ταχύτητες μπαίνουν κανονικά πάντως και το σασμάν δουλεύει σωστά. Φθάνοντας σπίτι προν σβήσω ξανατεστάρω μπας και συνήλθε αλλά τίποτα. Παρουσιάζει ένα τζόγο και στο τέλος πρέπει να ζορίσω το λεβιέ (σχεδόν όσο χρειάζεται για να βάλω όπισθεν). Ταυτόχρονα σβήνει και το λαμπάκι από το φωτιζόμενο λεβιέ!!
Τι παίζει;; Γνωρίζει κανείς;;

oldcarskickass
31-12-06, 06:58
Υπαρχει περιπτωση να εχει σπασει ο επιλογεας, η να ειναι στα τελευταια του.

Παρατηρεις καπως μετατοπισμενο τον λεβιε? Δηλαδη να φαινεται πως εχεις τριτη ενω εχεις πρωτη ( απο την θεση του λεβιε )

rapid_fast
31-12-06, 08:46
Δοκίμασες να τον πατήσεις προς τα κάτω?

Stakaman318is
31-12-06, 12:28
Παρατηρεις καπως μετατοπισμενο τον λεβιε? Δηλαδη να φαινεται πως εχεις τριτη ενω εχεις πρωτη ( απο την θεση του λεβιε )

Όχι φαίνεται κανονικά στη θέση του

Stakaman318is
31-12-06, 12:29
Δοκίμασες να τον πατήσεις προς τα κάτω?

Ούτε αναιβοκατεβαίνει!

kouk
02-01-07, 09:00
Το πιθανότερο είναι ότι χρειάζεσαι αλλαγή του σινεμπλόκ και του συνδέσμου της μπάρας του επιλογέα (κόστος ~¤35).
Βέβαια, κοίταξε πρώτα μήπως έχει σπάσει το πλαστικό δακτυλίδι της μπίλιας του λεβιέ!!!

Είχα ακριβώς το ίδιο πρόβλημα, ασάφεια δηλαδή σε 3η-4η-5η, και τα άλλαξα, βλέποντας τεράστια διαφορά πιά. Είναι καινούργιο!!!

Πρόσεχε όμως.
Το έκανα όταν άλλαξα δίσκο. Πρέπει να λυθεί το κιβώτιο για να αλλαχθούν αυτά που σου λέω, οπότε είναι λίγο δύσκολο!

:)

bardull
02-01-07, 13:18
Το πιο πιθανο ειναι το δαχτυλιδι του λεβιε.

Stakaman318is
04-01-07, 03:02
Αύριο πρωί μπαίνω συνεργείο και θα ενημερώσω. Το περίεργο στην όλη υπόθεση είναι ότι το φαινόμενο αυτό μια σταματάει και μια επανέρχεται! Το σίγουρο είναι ότι κάτι πρέπει να αλλαχτεί.

rapid_fast
04-01-07, 08:40
Σου ευχομαι μόνο να μην είναι τα εσωτερικο ελατήριο ξεκουμπωμένο..

thanassis
04-01-07, 15:57
Καλή τύχη!!!

Stakaman318is
11-01-07, 16:04
Λοιπόν, πριν 2500 km που έκανα σέρβις, ο μηχανικός μου είπε ότι θα χρειαστώ δίσκο. Πηγαίνοντάς το να κοιτάξει τι ακριβώς είναι αυτό που παρατήρησα μου είπε πως θα αλλάξουμε δίσκο και λάδια στο σασμάν και οτιδήποτε άλλο χρειαστεί. Αλλάζοντάς τα σταμάτησε η διαρροή που είχα από το σασμάν και βελτιώθηκε πολύ η αίσθησή του. Μου έβαλε δίσκο LUK Repset. Το κουτί έγραφε επίσης NON ASBESTOS. Είναι καλός ο δίσκος; Παρ’ όλ’ αυτά ο λεβιές συνεχίζει να κάνει αυτό που μου έκανε. Ο μηχανικός μου είπε ότι προφανώς μπορεί να έχει χαλαρώσει κάποιο ελατήριο που βρίσκεται μέσα στο σασμάν. Αυτή η μη επαναφορά διορθώνεται μετά από 1 με 2 λεπτά πορείας!

oldcarskickass
11-01-07, 17:21
Λοιπόν, πριν 2500 km που έκανα σέρβις, ο μηχανικός μου είπε ότι θα χρειαστώ δίσκο. Πηγαίνοντάς το να κοιτάξει τι ακριβώς είναι αυτό που παρατήρησα μου είπε πως θα αλλάξουμε δίσκο και λάδια στο σασμάν και οτιδήποτε άλλο χρειαστεί. Αλλάζοντάς τα σταμάτησε η διαρροή που είχα από το σασμάν και βελτιώθηκε πολύ η αίσθησή του. Μου έβαλε δίσκο LUK Repset. Το κουτί έγραφε επίσης NON ASBESTOS. Είναι καλός ο δίσκος; ΠαρΆ όλΆ αυτά ο λεβιές συνεχίζει να κάνει αυτό που μου έκανε. Ο μηχανικός μου είπε ότι προφανώς μπορεί να έχει χαλαρώσει κάποιο ελατήριο που βρίσκεται μέσα στο σασμάν. Αυτή η μη επαναφορά διορθώνεται μετά από 1 με 2 λεπτά πορείας!

Αυτό τοπροφανώς δε μπορούσε να το δει όταν είχε κατεβάσει το σασμάν;Εσύ ήσουν μπροστά; Τα σινεμπλόκ του μοχλικού τα είδες; Σε τι κατάσταση ήταν;

Stakaman318is
11-01-07, 18:51
Αυτό τοπροφανώς δε μπορούσε να το δει όταν είχε κατεβάσει το σασμάν;Εσύ ήσουν μπροστά; Τα σινεμπλόκ του μοχλικού τα είδες; Σε τι κατάσταση ήταν;

Tο σασμάν το κατέβασε αλλά δεν το άνοιξε. Μου είπε ότι το ελατήριο αυτό βρίσκεται μέσα στο σασμάν. Εγώ ήμουν μπροστά συνέχεια. Τα σινεμπλόκ του μοχλικού ήταν μια χαρά. Τα μόνα συνεμπλοκ που είχαν αρχίσει να κόβονται και αλλάχτηκαν ήταν αυτά τα 2 που στηρίζουν ολόκληρο το σασμάν από κάτω (δύο μικρά στρογγυλά).

oldcarskickass
11-01-07, 19:30
Προσωπική εκτίμηση είναι ότι βαρέθηκε να το ανοίξει μιας και το συγκεκριμένο εξάρτημα για να αλλαχθεί είναι ψιλομανούρι (γιατί όπως και κάποιος είπε θέλει άνοιγμα το σασμάν).Θεωρώ λοιπόν ότι αφού τα σινεμπλόκ του μοχλικού είναι ΟΚ πρέπει να φταίει το εν λόγω ελατήριο.
Τώρα γιατί δε στο επισκεύασε δε μπορώ να το γνωρίζω, αν μπορείς να το συνηθήσεις καλώς γιατί δε νομίζω να αξίζει να ξανακατεβάσεις το σασμάν μόνο και μόνο γιαυτό.

Stakaman318is
11-01-07, 23:38
Προσωπική εκτίμηση είναι ότι βαρέθηκε να το ανοίξει μιας και το συγκεκριμένο εξάρτημα για να αλλαχθεί είναι ψιλομανούρι (γιατί όπως και κάποιος είπε θέλει άνοιγμα το σασμάν).Θεωρώ λοιπόν ότι αφού τα σινεμπλόκ του μοχλικού είναι ΟΚ πρέπει να φταίει το εν λόγω ελατήριο.
Τώρα γιατί δε στο επισκεύασε δε μπορώ να το γνωρίζω, αν μπορείς να το συνηθήσεις καλώς γιατί δε νομίζω να αξίζει να ξανακατεβάσεις το σασμάν μόνο και μόνο γιαυτό.

Μου είπε ότι το να άνοιγε το σασμάν θα ανέβαζε πολύ την τιμή, λόγω εργασίας και ανταλλακτικών που θα χρειαζόντουσαν να αντικατασταθούν αφού το σασμάν θα ανοιγόταν. Με διαβεβαίωσε ότι δεν υπάρχει κανένας κίνδυνος ζημιάς και όπως είπα αυτό το φαινόμενο εξαφανίζεται πολύ σύντομα για την ώρα. Αν παραγίνει θα το ξαναπάω.

nasos M40
12-01-07, 08:12
Καλημερα!
Το NON ASBESTOS που εγραφε το κουτι ειναι πολυ καλο, ειναι πολυ καλο για την υγεια σου, για την υγεια του μηχανικου σου, για την υγεια των παντων γιατι το ASBESTOS ειναι ενα πολυ καρκινογονο προιον που χρησιμοποιουνταν παλαιοτερα στο δισκο του συμπλεκτη στα τακακια των φρενων και αλλου το οποιο και αργοτερα ευτυχως αντικατασταθηκε:bananasmi :yippee:

kouk
12-01-07, 12:38
Η χαλάρωση του λεβιέ οφείλεται είτε στο σινεμπλόκ είτε στο joint.
Δεν υπάρχει ελατήριο μέσα στο κιβώτιο.

Το κόστος και των δύο είναι ¤33,5.

Τα άλλαξα πρόσφατα και ο λεβιές έγινε σαν καινούργιος!

:ylsuper:

rapid_fast
12-01-07, 13:10
Καλημερα!
Το NON ASBESTOS που εγραφε το κουτι ειναι πολυ καλο, ειναι πολυ καλο για την υγεια σου, για την υγεια του μηχανικου σου, για την υγεια των παντων γιατι το ASBESTOS ειναι ενα πολυ καρκινογονο προιον που χρησιμοποιουνταν παλαιοτερα στο δισκο του συμπλεκτη στα τακακια των φρενων και αλλου το οποιο και αργοτερα ευτυχως αντικατασταθηκε:bananasmi :yippee:

με μια λέξη αμιαντος..