PDA

Επιστροφή στο Forum : με καταλυτη η χωρις?


agrotis328
03-01-07, 16:19
σκεφτομαι να βγαλω τον καταλυτη αλλα μου λενε πως θα κανει πολυ θορυβο και θα χασω στις μεσαιες τι λενε οι πιο εμπειροι?

M3Convertible
03-01-07, 16:25
Και γιατί ρε φίλε να αναπνέω εγώ τα δηλητήρια σου δηλαδή.
Αν σε τσιμπήσουν έχει αυτόφωρο και στο υπουργείο το αμάξι…σκέψου καλά.

agrotis328
03-01-07, 16:38
Και γιατί ρε φίλε να αναπνέω εγώ τα δηλητήρια σου δηλαδή.
Αν σε τσιμπήσουν έχει αυτόφωρο και στο υπουργείο το αμάξι…σκέψου καλά.

αν με τσιμπησουν με βλεπω να κανω μπαντιλικια με το τρακτερ η αδεια ειναι 1600!

kimiE46coupe
03-01-07, 18:12
αν το βγαλεις θα δεις τεραστια διαφορα.θα κερδησεις παντου με λιγο παραπανω θορυβο.το ρισκο αν εισαι Αθηνα μεγαλο να σε πιασουν.αν εισαι επαρχια σε οποιαδηποτε πολη η χωριο δεν προκειται να σε πιασουν ποτε.τα στρουμφακια δεν ξερουν καν την υπαρξη του σιγκεκριμενου οργανου που μετραει τη ποιοτητα των καυσαεριων.πριν πας για κτεο τον ξαναβαζεις και εισαι μαγκας.

konc
03-01-07, 18:18
Με καταλύτη ελεύθερο.
Ούτε τον καρκίνο να βγάζεις και να τον αναπνέουμε οι υπόλοιποι (αλήθεια κανέναν δε νοιάζει αυτό? Σκέψου ότι εσύ θα τα αναπνέεις περισσότερο απ' όλους),
ούτε παράνομος να είσαι (κάρτα θα βγάζεις),
ούτε θα έχεις τεράστια διαφορά απ'ότι χωρίς καταλύτη.

tsilis
03-01-07, 18:26
Με καταλύτη ελεύθερο.
Ούτε τον καρκίνο να βγάζεις και να τον αναπνέουμε οι υπόλοιποι (αλήθεια κανέναν δε νοιάζει αυτό? Σκέψου ότι εσύ θα τα αναπνέεις περισσότερο απ' όλους),
ούτε παράνομος να είσαι (κάρτα θα βγάζεις),
ούτε θα έχεις τεράστια διαφορά απ'ότι χωρίς καταλύτη.


Σωστός!
+1

manosm3
03-01-07, 18:54
Σαφως ΜΕ καταλυτη...

kouk
03-01-07, 18:58
Ούτε μια στο εκατομμύριο χωρίς καταλύτη. Είναι έγκλημα!!

kimiE46coupe
03-01-07, 19:13
παιδια για ενα λεπτο.συμφονω και εγω οτι τα αυτοκινητα που δεν εχουν καταλυτη ρυπαινουν περισσοτερο το περιβαλλον αλλα δεν ειναι και ο καρκινος που αναφερεται.δηλαδη τα μη καταλητικα αυτοκινητα κατα βαση απο το 1990 και πριν θα επρεπαι να εχουν απαγορευτει και οι ιδιοκτητες τους να εχουν πεθανει.στο θεμα μας τους καταλητες τους ανακαληψαν οι γερμανοι λογο του προβληματος της οξινης βροχης και ενα οχημα που δεν διαθετει καταλυτη δεν ειναι κατι το τοσο τρομερο οσο μας το παρουσιαζουν. ειναι σαν ενα μη καταλητικο αμαξι.και στην τελικη οι κυβερνησοις ας καταφερουν να πεισουν την usa και την κινα να συμορφοθουν με τις ενδειξεις του κιοτο και αμεσως και εγω θα δεχτω τα παντα γιατην προστασια του περιβαλοντος.ισως ειμαι λιγο αλαζονας αλλα εχω βαρεθει να μας κοροιδευουν.

sotiris 328i
03-01-07, 19:38
τζαμπα θα τους βγαλεις δεν κανουν διαφορα να ξερεις.τους ειχα βγαλει εγω και ηταν το ιδιο.δυο ειναι αν εχεις εξακυλινδρο.

Christos 330i ///M
03-01-07, 19:49
τζαμπα θα τους βγαλεις δεν κανουν διαφορα να ξερεις.τους ειχα βγαλει εγω και ηταν το ιδιο.δυο ειναι αν εχεις εξακυλινδρο.



Συμφωνω με τον sotiri . . .
Αλλα απο θορυβο θα ουρλιαζει ειδικα στο εξακυλινδρο . . .

konc
03-01-07, 20:45
παιδια για ενα λεπτο.συμφονω και εγω οτι τα αυτοκινητα που δεν εχουν καταλυτη ρυπαινουν περισσοτερο το περιβαλλον αλλα δεν ειναι και ο καρκινος που αναφερεται.δηλαδη τα μη καταλητικα αυτοκινητα κατα βαση απο το 1990 και πριν θα επρεπαι να εχουν απαγορευτει και οι ιδιοκτητες τους να εχουν πεθανει.στο θεμα μας τους καταλητες τους ανακαληψαν οι γερμανοι λογο του προβληματος της οξινης βροχης και ενα οχημα που δεν διαθετει καταλυτη δεν ειναι κατι το τοσο τρομερο οσο μας το παρουσιαζουν. ειναι σαν ενα μη καταλητικο αμαξι.και στην τελικη οι κυβερνησοις ας καταφερουν να πεισουν την usa και την κινα να συμορφοθουν με τις ενδειξεις του κιοτο και αμεσως και εγω θα δεχτω τα παντα γιατην προστασια του περιβαλοντος.ισως ειμαι λιγο αλαζονας αλλα εχω βαρεθει να μας κοροιδευουν.


Το θέμα έχει ξανασυζητηθεί (και η αλήθεια είναι πως υπήρξαν πολλές απόψεις).
Παρόλ' αυτά είσαι εντελώς λάθος: ένα όχημα που δεν διαθέτει καταλύτη αλλά καίει αμόλυβδη ΔΕΝ είναι σε καμία περίπτωση ίδιο με ένα μη καταλυτικό.
Και δεν πιστεύω πως είσαι αλαζόνας, απλά δεν φαίνεται να γνωρίζεις ότι αυτό που βγαίνει από πίσω είναι όντως τρομερό, όσο και αν δεν το πιστεύεις.

thanassis
03-01-07, 22:04
ίσως να είναι το ίδιο με ένα μη καταλυτικό αυτοκίνητο αλλά ας μην φτάσουμε εκεί.....γιατί θα είναι +1 αμάξι που μολύνει..
πάντως ο καταλύτης δεν είναι και ότι καλύτερο στην κοινωνία μας....έχει δίκιο ο kimiE46coupe(όταν φυσικά είναι σαν εξάρτημα χρησιμοποιημένο εκτός αυτοκινήτου, το θεωρώ σαν τα πυρηνικά απόβλητα)

bardull
03-01-07, 22:48
Το σωστο ειναι να βαλεις μεταλικο πιο ελευθερο καταλυτη.Σκεψου οτι και τα αγωνιστικα φορανε.Η μη υπαρξει του καταλυτη αφενος κανει κακο στο περιβαλλον και αφετερου δεν λειτουργει οπως πρεπει λογω απωλειας Back-presure.

agrotis328
03-01-07, 22:57
Το σωστο ειναι να βαλεις μεταλικο πιο ελευθερο καταλυτη.Σκεψου οτι και τα αγωνιστικα φορανε.Η μη υπαρξει του καταλυτη αφενος κανει κακο στο περιβαλλον και αφετερου δεν λειτουργει οπως πρεπει λογω απωλειας Back-presure.

μαλλον εχεις δικιο

Dim77
03-01-07, 23:47
παιδια για ενα λεπτο.συμφονω και εγω οτι τα αυτοκινητα που δεν εχουν καταλυτη ρυπαινουν περισσοτερο το περιβαλλον αλλα δεν ειναι και ο καρκινος που αναφερεται.δηλαδη τα μη καταλητικα αυτοκινητα κατα βαση απο το 1990 και πριν θα επρεπαι να εχουν απαγορευτει και οι ιδιοκτητες τους να εχουν πεθανει.στο θεμα μας τους καταλητες τους ανακαληψαν οι γερμανοι λογο του προβληματος της οξινης βροχης και ενα οχημα που δεν διαθετει καταλυτη δεν ειναι κατι το τοσο τρομερο οσο μας το παρουσιαζουν. ειναι σαν ενα μη καταλητικο αμαξι.και στην τελικη οι κυβερνησοις ας καταφερουν να πεισουν την usa και την κινα να συμορφοθουν με τις ενδειξεις του κιοτο και αμεσως και εγω θα δεχτω τα παντα γιατην προστασια του περιβαλοντος.ισως ειμαι λιγο αλαζονας αλλα εχω βαρεθει να μας κοροιδευουν.

Φίλε kimiE46coupe πραγματικά φαίνεται ότι δεν ξέρεις τόσο καλά πολλά πράγματα παρότι νομίζεις ότι τα γνωρίζεις άριστα.
Σε πληροφορώ ότι τα αυτοκίνητα που καινε αμόλυβδη βενζίνη ΠΡΕΠΕΙ να έχουν καταλύτη γιατι η αμόλυβδη βενζίνη έχει στη συνθεση της πολύ περισσότερους καρκινογόνους αρωματικούς υδρογονάνθρακες από ότι η παλιά βενζίνη (με μόλυβδο).
Κακώς επιτρέπεται η χρήση από αυτοκίνητα που μπορούσαν να την δεχθουν οι κινητήρες τους(επιτρεπόταν επειδή δεν είχαν πρόβλημα στη λίπανση των βαλβίδων και εσωτερικών μερών που βοηθούσε ο μολυβδος)

Παρόλα αυτα η αμόλυβδη βενζίνη (ακαυστη) είναι ΠΟΛΥ περισσότερο καρκινογόνος από την μολυβδωμένη. (απλά και ο μόλυβδος έχει τη δική του προσφορα σε αυτο το πρόβλημα, αλλά αλλιώς)

Πάντα η αμόλυβδη βενζίνη πρέπει να περνάει από καταλύτη ωστε τα τυχον ακαυστα υπολείμματα να εξουδετερώνονται.
Το κερδος σε άλογα είναι γελοίο.(3 άλογα σε σύγχρονους κινητήρες που έχουν σχεδιαστεί απο την ΑΡΧΗ για χρήση με καταλύτη)
(όσο άν βάλεις ένα μεταλλικο καταλύτη)

Ευχομαι να μη τύχει φίλε κιμι να δείς δικό σου ανθρωπο να υποφέρει από καρκίνο. (στο φαρμακείο όμως εγώ το τι βλεπω είναι άλλο θεμα)

Στο σύγχρονο κόσμο που ζούμε σε τόσο επιβαρυμένο περιβάλλον από καρκινογεννετικές ουσίες το να κερδίσεις εσύ 1-2 άλογα (ή οποιοσδήποτε άλλος) είναι γελοίο.
Εχεις σκεφτεί ότι θα μπορούσες να μην οδηγείς καθόλου ( και να γλύτωνε το περιβάλλον):embarassm

Ποιός ο λόγος δηλαδή να υποκινείς κάποιον να βγάλει το καταλύτη του για να κερδίσει 2 άλογα?
Συγνώμη, ισως παραφέρθηκα λίγο αλλά ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ:thumbsdow να υποκινεί κάποιος έναν άλλο (με σαθρό επιχείρημα που ελέγχεται) να βγάλει τον καταλύτη και θα κερδίσει παντού...
Ελεος....300 ευρώ ας δώσει για ενα μεταλλικο καταλύτη...η ας βάλει μεγαλυτερο μοτέρ.

Οσο για τους Γερμανους που ανακάλυψαν τους καταλύτες...:shakehead
Οι καταλύτες ξεκίνησαν και διαδοθηκαν στις ΗΠΑ την δεκαετία του 70 (αρχές 70 μάλιστα και από εκεί προήλθε και ο θάνατος των φοβερών muscle cars με τις μεγάλες μειωσεις σε ιπποδυνάμεις, και τα αποτελείωσε η πετρελαικη κριση)
Στην Ευρώπη οι πρώτοι καταλύτες εμφανίστηκαν 15 χρόνια μετά.

stefos
04-01-07, 00:03
:+1: στον dim... το θεωρώ απαρέδεκτο να αφαιρούνται η καταλύτες για κέρδος ενός ή δύο ίππων (γιατί τόσο είναι σε σχέση με ένα ελεύθερο μεταλικό).Ας μην είμαστε τελείως απερίσκεπτοι.

agrotis328
04-01-07, 14:52
ωραια καταληξαμε στον μεταλικο εχω εναν απο το gsi που ειχα πιστευω να κανει ξερει κανεις τι θα κερδισω απο αλογα περιπου?

Christos 330i ///M
04-01-07, 15:05
:+1: στον dim... το θεωρώ απαρέδεκτο να αφαιρούνται η καταλύτες για κέρδος ενός ή δύο ίππων (γιατί τόσο είναι σε σχέση με ένα ελεύθερο μεταλικό).Ας μην είμαστε τελείως απερίσκεπτοι.

Συμφωνω και εγω με εσας τους δυο :boink: . . .

thanassis
04-01-07, 15:11
τι να κερδίσεις?? πιστεύεις ότι και να πάρεις ένα άλογο θα δεις διαφορά? αν και δεν ξέρω αν αυτός του gsi κάνει, πόσα κυβικά ήταν??

bmw318cabrio
04-01-07, 15:20
Φίλε kimiE46coupe πραγματικά φαίνεται ότι δεν ξέρεις τόσο καλά πολλά πράγματα παρότι νομίζεις ότι τα γνωρίζεις άριστα.
Σε πληροφορώ ότι τα αυτοκίνητα που καινε αμόλυβδη βενζίνη ΠΡΕΠΕΙ να έχουν καταλύτη γιατι η αμόλυβδη βενζίνη έχει στη συνθεση της πολύ περισσότερους καρκινογόνους αρωματικούς υδρογονάνθρακες από ότι η παλιά βενζίνη (με μόλυβδο).
Κακώς επιτρέπεται η χρήση από αυτοκίνητα που μπορούσαν να την δεχθουν οι κινητήρες τους(επιτρεπόταν επειδή δεν είχαν πρόβλημα στη λίπανση των βαλβίδων και εσωτερικών μερών που βοηθούσε ο μολυβδος)

Παρόλα αυτα η αμόλυβδη βενζίνη (ακαυστη) είναι ΠΟΛΥ περισσότερο καρκινογόνος από την μολυβδωμένη. (απλά και ο μόλυβδος έχει τη δική του προσφορα σε αυτο το πρόβλημα, αλλά αλλιώς)

Πάντα η αμόλυβδη βενζίνη πρέπει να περνάει από καταλύτη ωστε τα τυχον ακαυστα υπολείμματα να εξουδετερώνονται.
Το κερδος σε άλογα είναι γελοίο.(3 άλογα σε σύγχρονους κινητήρες που έχουν σχεδιαστεί απο την ΑΡΧΗ για χρήση με καταλύτη)
(όσο άν βάλεις ένα μεταλλικο καταλύτη)

Ευχομαι να μη τύχει φίλε κιμι να δείς δικό σου ανθρωπο να υποφέρει από καρκίνο. (στο φαρμακείο όμως εγώ το τι βλεπω είναι άλλο θεμα)

Στο σύγχρονο κόσμο που ζούμε σε τόσο επιβαρυμένο περιβάλλον από καρκινογεννετικές ουσίες το να κερδίσεις εσύ 1-2 άλογα (ή οποιοσδήποτε άλλος) είναι γελοίο.
Εχεις σκεφτεί ότι θα μπορούσες να μην οδηγείς καθόλου ( και να γλύτωνε το περιβάλλον):embarassm

Ποιός ο λόγος δηλαδή να υποκινείς κάποιον να βγάλει το καταλύτη του για να κερδίσει 2 άλογα?
Συγνώμη, ισως παραφέρθηκα λίγο αλλά ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ:thumbsdow να υποκινεί κάποιος έναν άλλο (με σαθρό επιχείρημα που ελέγχεται) να βγάλει τον καταλύτη και θα κερδίσει παντού...
Ελεος....300 ευρώ ας δώσει για ενα μεταλλικο καταλύτη...η ας βάλει μεγαλυτερο μοτέρ.

Οσο για τους Γερμανους που ανακάλυψαν τους καταλύτες...:shakehead
Οι καταλύτες ξεκίνησαν και διαδοθηκαν στις ΗΠΑ την δεκαετία του 70 (αρχές 70 μάλιστα και από εκεί προήλθε και ο θάνατος των φοβερών muscle cars με τις μεγάλες μειωσεις σε ιπποδυνάμεις, και τα αποτελείωσε η πετρελαικη κριση)
Στην Ευρώπη οι πρώτοι καταλύτες εμφανίστηκαν 15 χρόνια μετά.




Συμφωνω απολυτα με τον Dim...οχι μονο ειπες αυτο που επρεπε να πεις , αλλα το ειπες κ με τον τροπο που πρεπει..και εγω θεωρω οτι ειναι απαραδεκτο να κερδιζεις 2-3 αλογα (που ουτε θα τα δεις ποτε στο δρομο) εις βαρος ολων μας και του περιβαλλοντος. :+1: στον Dim

kimiE46coupe
04-01-07, 15:23
φιλε dim77 οι καταλυτες ανακαληφθηκαν και διαδοθηκαν στην γερμανια την δεκαετια του 70 και οχι στην ηπα.εξαλου οι ηπα ειναι μονο ικανοι να καταστρεφουν τον κοσμο και οχι να τον βοηθανε.απο τοτε οι γερμανοι πνηγουν τα αυτοκινητα τους ολο και περισσοτερο σε σχεση με αλλα αυτοκινητα.εχει διαπιστωθει οτι η αλλαγη καταλυτη σε γερμανικο αμαξι ειναι ευεργετικη.οσο για τους συνανθρωπους μας που ταλεπωρουνται απο καρκινο σιγουρα δεν φταιει ο καταλυτης του καθενος.οπως ειπα οι μεγαλες δυναμοις κινα usa επιβαρινουν το περιβαλλον δισεκατομηρια φορες περισσοτερο με την βαρια βιομηχανια αποτι εμεις με τους καταλυτες μας.αυτο για την αμολυβδη μπορω να πω οτι πρωτη φορα το ακουω.ξερω οτι η μονη διαφορα αναμεσα σε αμολυβδη και μη ειναι ο μολυβδος οποτε μου φαινεται λιγο κουφο.τελος μπορω να πω οτι και εγω θα βαλω μεταλικο καταλυτη αλλα επειδη φοβαμαι μην με πιασουν δεν τον αφαιρω τελειος.

agrotis328
04-01-07, 15:30
τι να κερδίσεις?? πιστεύεις ότι και να πάρεις ένα άλογο θα δεις διαφορά? αν και δεν ξέρω αν αυτός του gsi κάνει, πόσα κυβικά ήταν??

ηταν vectra Α διλιτρο (μετατροπη εννοειτε) και μου ειχαν πει πως ο καταλυτης κανει για μοτερ μεχρι 250ps

tsambu
04-01-07, 15:32
Το γεγονος οτι ειμαστε τρελλαμενοι με τα αυτοκινητα μας, δεν σημαινει οτι τρελλαθηκαμε γενικως.Ουτε 2 αλλα ουτε 102 ιπποι δεν δικαιολογουν καποιες συμπεριφορες.Καλα ειναι,πιστευω, ασχετως ηλικιας και χρονου συμμετοχης στις συζητησεις του εν λογω forum, να αντιλαμβανομαστε την σοβαροτητα η οχι των οσων λεμε.

nassosbmw1
04-01-07, 15:47
Φίλε kimiE46coupe πραγματικά φαίνεται ότι δεν ξέρεις τόσο καλά πολλά πράγματα παρότι νομίζεις ότι τα γνωρίζεις άριστα.
Σε πληροφορώ ότι τα αυτοκίνητα που καινε αμόλυβδη βενζίνη ΠΡΕΠΕΙ να έχουν καταλύτη γιατι η αμόλυβδη βενζίνη έχει στη συνθεση της πολύ περισσότερους καρκινογόνους αρωματικούς υδρογονάνθρακες από ότι η παλιά βενζίνη (με μόλυβδο).
Κακώς επιτρέπεται η χρήση από αυτοκίνητα που μπορούσαν να την δεχθουν οι κινητήρες τους(επιτρεπόταν επειδή δεν είχαν πρόβλημα στη λίπανση των βαλβίδων και εσωτερικών μερών που βοηθούσε ο μολυβδος)

Παρόλα αυτα η αμόλυβδη βενζίνη (ακαυστη) είναι ΠΟΛΥ περισσότερο καρκινογόνος από την μολυβδωμένη. (απλά και ο μόλυβδος έχει τη δική του προσφορα σε αυτο το πρόβλημα, αλλά αλλιώς)

Πάντα η αμόλυβδη βενζίνη πρέπει να περνάει από καταλύτη ωστε τα τυχον ακαυστα υπολείμματα να εξουδετερώνονται.
Το κερδος σε άλογα είναι γελοίο.(3 άλογα σε σύγχρονους κινητήρες που έχουν σχεδιαστεί απο την ΑΡΧΗ για χρήση με καταλύτη)
(όσο άν βάλεις ένα μεταλλικο καταλύτη)

Ευχομαι να μη τύχει φίλε κιμι να δείς δικό σου ανθρωπο να υποφέρει από καρκίνο. (στο φαρμακείο όμως εγώ το τι βλεπω είναι άλλο θεμα)

Στο σύγχρονο κόσμο που ζούμε σε τόσο επιβαρυμένο περιβάλλον από καρκινογεννετικές ουσίες το να κερδίσεις εσύ 1-2 άλογα (ή οποιοσδήποτε άλλος) είναι γελοίο.
Εχεις σκεφτεί ότι θα μπορούσες να μην οδηγείς καθόλου ( και να γλύτωνε το περιβάλλον):

Ποιός ο λόγος δηλαδή να υποκινείς κάποιον να βγάλει το καταλύτη του για να κερδίσει 2 άλογα?
Συγνώμη, ισως παραφέρθηκα λίγο αλλά ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ:thumbsdow να υποκινεί κάποιος έναν άλλο (με σαθρό επιχείρημα που ελέγχεται) να βγάλει τον καταλύτη και θα κερδίσει παντού...
Ελεος....300 ευρώ ας δώσει για ενα μεταλλικο καταλύτη...η ας βάλει μεγαλυτερο μοτέρ.

Οσο για τους Γερμανους που ανακάλυψαν τους καταλύτες...:shakehead
Οι καταλύτες ξεκίνησαν και διαδοθηκαν στις ΗΠΑ την δεκαετία του 70 (αρχές 70 μάλιστα και από εκεί προήλθε και ο θάνατος των φοβερών muscle cars με τις μεγάλες μειωσεις σε ιπποδυνάμεις, και τα αποτελείωσε η πετρελαικη κριση)
Στην Ευρώπη οι πρώτοι καταλύτες εμφανίστηκαν 15 χρόνια μετά.


ειχα την ιδια απορια καποτε με το μηχανακι μου που διεθετε απλο καταλυτη οξειδωσης...ρωτησα το λοιπον στον ακατανομαστο (αντιπροσωπεια)εαν βγαζοντας την εξατμιση και τον καταργησω τι ρυπους βγαζει με την αμολυβδη...η απαντηση;...
"η αμολυβδη παραγει πολυ λιγωτερους ρυπους οταν χρησιμοποιηται χωρις καταλυτη σε συγκριση χρησης συμβατικου καυσιμου (με μολυβδο) σε συμβατικο μοτερ....αντε βγαλτε ακρη....:banghead: :feedback:

thanassis
04-01-07, 15:48
ηταν vectra Α διλιτρο (μετατροπη εννοειτε) και μου ειχαν πει πως ο καταλυτης κανει για μοτερ μεχρι 250ps

τι μάρκα είναι ο καταλύτης? (από περιέργεια)
πάντως φίλε πρέπει να ράβει το 2800 έτσι?? μην έχεις παράπονο....

Dim77
04-01-07, 17:18
ειχα την ιδια απορια καποτε με το μηχανακι μου που διεθετε απλο καταλυτη οξειδωσης...ρωτησα το λοιπον στον ακατανομαστο (αντιπροσωπεια)εαν βγαζοντας την εξατμιση και τον καταργησω τι ρυπους βγαζει με την αμολυβδη...η απαντηση;...
"η αμολυβδη παραγει πολυ λιγωτερους ρυπους οταν χρησιμοποιηται χωρις καταλυτη σε συγκριση χρησης συμβατικου καυσιμου (με μολυβδο) σε συμβατικο μοτερ....αντε βγαλτε ακρη....:banghead: :feedback:

Λοιπον ο μολυβδος είναι ενα στοιχείο στην κατηγορία των βαρέων μεταλλων. Είναι σημαντικός ρύπος για το περιβάλλον ΚΑΙ καρκινογόνο. (Επικάθεται στον οργανισμό και δεν απομακρυνεται ποτέ).
Οι αμόλυβδη βενζίνη σαν σύσταση (έχει μια συνταγή, αποτελείται από πολλές ενώσεις.) μπορεί να είναι απαλλαγμένη από το μόλυβδο, περιέχει όμως περισσότερους αρωματικούς υδρογονάνθρακες απο την παλιά (με μόλυβδο) για να επιτύχει παράπλήσια αντικροτική συμπεριφορά.
Χωρίς καταλύτη είναι ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ σε ρύπανση.

Συμπέρασμα ...Για να βγάλουμε ακρη...ΠΑΝΤΑ ΚΑΤΑΛΥΤΗΣ...

Όσο για τον φίλτατο Κίμι...(που έχουμε αντιπαρατεθεί και σε άλλα θέματα)...είσαι αρκετά ερειστικος και δεν τα ξέρεις τόσο καλά όσο νομίζεις..

Στις ΗΠΑ οι κανονισμοί για τους ρύπους στα αυτοκίνητα ειναι πολύ αυστηρότεροι από την Ευρώπη. (Τα ίδια γερμανικά αυτοκίνητα π.χ. που κυκλοφορούν εδώ, στην Αμερική έχουν λιγο διαφορετικές ρυθμίσεις και αποδίδουν λίγο λιγότερο) (και ειδικά στην πολιτεία της Καλιφόρνια ισχύουν ακομη πιο αυστηρα απο τις υπόλοιπες πολιτείες).
Απλά στην Αμερική ρυπαίνει πολύ η απίστευτα μεγάλη βιομηχανία...(και εκεί γίνονται διάφορα κόλπα με τα οποία οι βιομηχανίες γλυτώνουν από τα μέτρα κατά της ρύπανσης.)
Επίσης εκεί τα αυτοκίνητα έχουν πολύ μεγαλύτερους κινητήρες που εκπέμπουν τελικά τεραστιες ποσότητες CΟ2.

Αυτά για τη Γερμανία που πνίγουν τα αυτοκίνητα είναι τουλάχιστον αστεία.
Αυτό που το έχεις διαβάσει/μάθει/ακούσει ότι οι καταλύτες εφευρέθηκαν στη Γερμανία και εκεί πνίγουν τα αυτοκίνητα από το 70?

agrotis328
04-01-07, 17:37
τι μάρκα είναι ο καταλύτης? (από περιέργεια)
πάντως φίλε πρέπει να ράβει το 2800 έτσι?? μην έχεις παράπονο....

ο καταλυτης ειναι americat.το 28αρι δεν παιζεται οχι σε δυναμη αλλα και σε ηχο λυπαμαι που τοσα χρονια δεν ειχα ακουσει τετοιο μοτερ

kimiE46coupe
04-01-07, 18:00
θα προσπαθεισω dim77 να βρω την πηγη που το διαβασα περι καταλυτη και γερμανιας και θα σε ενημεροσω.οσο για τις διαφονιες μας που καλα κρατουν.εχεις προσεξει πιστευω οτι εσυ εισαι παντα αυτος που επεμβενει και με ακομψο τροπο και μερικες φορες προσβλητικο προσπαθεις να κατακρινεις αυτα που λεω.και ενω μου λες οτι θα μιλησουμε με πμ για να μην χαλασουμε το θεμα δεν περνω καμοια απαντιση.δεν νομιζω οτι υπαρχει λογος να συνεχιστει αυτη η ατυπη αντιπαραθεση.ας λυθει η παρεξηγηση με πμ η ας μου πεις τουλαχιστον τι ειναι αυτο που εχω κανει και εισαι τοσο αρνητικος μαζι μου.με πμ παρακαλω.

Dim77
04-01-07, 18:22
θα προσπαθεισω dim77 να βρω την πηγη που το διαβασα περι καταλυτη και γερμανιας και θα σε ενημεροσω.οσο για τις διαφονιες μας που καλα κρατουν.εχεις προσεξει πιστευω οτι εσυ εισαι παντα αυτος που επεμβενει και με ακομψο τροπο και μερικες φορες προσβλητικο προσπαθεις να κατακρινεις αυτα που λεω.και ενω μου λες οτι θα μιλησουμε με πμ για να μην χαλασουμε το θεμα δεν περνω καμοια απαντιση.δεν νομιζω οτι υπαρχει λογος να συνεχιστει αυτη η ατυπη αντιπαραθεση.ας λυθει η παρεξηγηση με πμ η ας μου πεις τουλαχιστον τι ειναι αυτο που εχω κανει και εισαι τοσο αρνητικος μαζι μου.με πμ παρακαλω.

Φίλε κίμι εγώ δεν απαντάω με άκομψο τρόπο. Ψάξε στα θρεντ να δείς. Απλά να προσέχεις λίγο τι γράφεις, τι συμβουλεύεις και πως αντιδράς.
Κοίτα τι γράφεις εσύ...
Όσο για το pm έρεχται αφού με παρακαλείς.

EVANGELOS
04-01-07, 18:58
σκεφτομαι να βγαλω τον καταλυτη αλλα μου λενε πως θα κανει πολυ θορυβο και θα χασω στις μεσαιες τι λενε οι πιο εμπειροι?

αν με τσιμπησουν με βλεπω να κανω μπαντιλικια με το τρακτερ η αδεια ειναι 1600!

ωραια καταληξαμε στον μεταλικο εχω εναν απο το gsi που ειχα πιστευω να κανει ξερει κανεις τι θα κερδισω απο αλογα περιπου?

ηταν vectra Α διλιτρο (μετατροπη εννοειτε) και μου ειχαν πει πως ο καταλυτης κανει για μοτερ μεχρι 250ps

Φίλε αγρότη ΔΕΝ παίζεσαι .... +1000

Βάλε τουρμπίνα στο vectra και φόρα το μοτέρ στο 328 (χωρίς καταλύτη εννοείται...) βγάλε άδεια για παπί και κατέβα στα RWYB ...

agrotis328
04-01-07, 19:04
Φίλε αγρότη ΔΕΝ παίζεσαι .... +1000

Βάλε τουρμπίνα στο vectra και φόρα το μοτέρ στο 328 (χωρίς καταλύτη εννοείται...) βγάλε άδεια για παπί και κατέβα στα RWYB ...

δυστυχως το vectra δεν υπαρχει πλεον το τελευταιο ατυχημα το αποτελειωσε και εγινε δωρητης οργανων.......

thanassis
04-01-07, 21:11
δυστυχως το vectra δεν υπαρχει πλεον το τελευταιο ατυχημα το αποτελειωσε και εγινε δωρητης οργανων.......

τότε βάλε 2 τουρμπίνες στο 328, βγάλε και τους καταλύτες:thinkerg:

agrotis328
04-01-07, 21:18
τότε βάλε 2 τουρμπίνες στο 328, βγάλε και τους καταλύτες:thinkerg:

εγω λεω να του βαλω το μοτερ απο το τρακτερ να εχω 200 κιλα ροπη και να καιω και πετρελαιο θερμανσης.......!

thanassis
04-01-07, 21:40
εγω λεω να του βαλω το μοτερ απο το τρακτερ να εχω 200 κιλα ροπη και να καιω και πετρελαιο θερμανσης.......!

πρώτος!!! θα σ φεύγουν αλλά στην ανηφόρα θα πίνουν τσαγάκια, πάρε και ένα ακόμη Ε36 για να το κολλήσεις σε αυτό που έχεις για να χωρέσει το μοτέρ!! στα ίσα... Ε36 να κουβαλάει νταλίκα!!

325ixE30
05-01-07, 15:00
Φίλε kimiE46coupe πραγματικά φαίνεται ότι δεν ξέρεις τόσο καλά πολλά πράγματα παρότι νομίζεις ότι τα γνωρίζεις άριστα.
Σε πληροφορώ ότι τα αυτοκίνητα που καινε αμόλυβδη βενζίνη ΠΡΕΠΕΙ να έχουν καταλύτη γιατι η αμόλυβδη βενζίνη έχει στη συνθεση της πολύ περισσότερους καρκινογόνους αρωματικούς υδρογονάνθρακες από ότι η παλιά βενζίνη (με μόλυβδο).
Κακώς επιτρέπεται η χρήση από αυτοκίνητα που μπορούσαν να την δεχθουν οι κινητήρες τους(επιτρεπόταν επειδή δεν είχαν πρόβλημα στη λίπανση των βαλβίδων και εσωτερικών μερών που βοηθούσε ο μολυβδος)


Το παραπάνω θέμα σηκώνει πολύ συζήτηση...
1ον. Οι καρκινογόνοι αρωματικοί υδρογονάνθρακες στην βενζίνη, είναι ο εξής ένας : βενζόλιο
2ον. Η μέγιστη περιεκτηκότητα του βενζολίου στις βενζίνες με βάση τους ισχύοντες κανονισμούς, είναι 1% δηλαδή σχεδόν τίποτα
3ον. Οι υπόλοιποι αρωματικοί υδρογονάνθρακες στις βενζίνες, [κυρίως τολουόλιο], δεν θεωρούνται καρκινογόνοι με βάση την υπάρχουσα επιστημονική γνώση
4ον. (αλλά) Οι υπόλοιποι αρωματικοί υδρογονάνθρακες, αρέσκονται σε συνθήκες ατελούς καύσης, να αποχωρίζονται τα παρακλάδια τους και να μετατρέπονται σε ...βενζόλιο
5ον. Οι καταλύτες είναι πάρα πολύ αποδοτικοί στην οξείδωση του βενζολίου φτάνει να τους δοθεί αρκετός χρόνος
6ον. Ελάχιστα αυτοκoίνητα έχουν τη δυνατότητα να οξειδώσουν όλο το βενζόλιο που τυχόν παράγεται από ατελή καύση σε συνθήκες υψηλών φορτίων(μεγάλη παροχή καυσαερίων), και λόγω παλαιότητας και λόγω υπάρχουσας τεχνολογίας καταλυτών
7ον. Οι δοκιμές στα KTEO και στο δρόμο, που βγάζουν τα καταλυτικά αυτοκίνητα να παράγουν γενικώς μηδανικούς ρύπους, είναι εκτός πραγματικότητας διότι γίνονται σε πολύ χαμηλά φορτία, οπότε και πολύ χαμηλές παροχές καυσαερίων, τις οποίες και ένας τελειωμένος καταλύτης μπορεί να διαχειριστεί άνετα.
8ον. Ούτως ή άλλως όμως είναι ελάχιστα τα αυτοκίνητα που κάνουν τόσο κακή καύση ώστε να παράγουν αξιόλογες ποσότητες βενζολίου
9ον. Σε καμία περίπτωση ένα καταλυτικό αμάξι που καίει αμόλυβδη και δεν έχει καταλύτη δεν παράγει περισσότερο βενζόλιο από ένα μη καταλυτικό αμάξι που δεν έχει καταλύτη και καίει την ίδια αμόλυβδη
10ον. Η LRP που προορίζεται για μη καταλυτικά αμάξια έχει ακριβώς την ίδια ενεργειακή σύσταση (βγαίνει από την ίδια δεξαμενή) με την απλή αμόλυβδη

Οπότε ένα καταλυτικό αμάξι σε καλή κατάσταση χωρίς καταλύτη που καίει αμόλυβδη, ΔΕΝ παράγει περισσότερο βενζόλιο από ένα μη καταλυτικό σε εξίσου καλή κατάσταση που καίει LRP.

Pitsirikas
05-01-07, 15:27
παιδια. το καλυτερο που μπορει να κανει περα απο την πλακα ειναι να βαλει εναν πιο ελευθερο καταλυτη.

kimiE46coupe
05-01-07, 17:24
μπραβο στον 325ixE30 ειναι πραγματικα πολυ καλα διαβασμενος και εδωσε νεα τροπη στο θεμα.και παλι μπραβο.

konc
06-01-07, 09:27
Το παραπάνω θέμα σηκώνει πολύ συζήτηση...
Πάμε λοιπόν :)

2ον. Η μέγιστη περιεκτηκότητα του βενζολίου στις βενζίνες με βάση τους ισχύοντες κανονισμούς, είναι 1% δηλαδή σχεδόν τίποτα
Τίποτα? Πως τίποτα? επειδή είναι μικρό το νούμερο=τίποτα? Αυτό δεν είναι καθόλου τίποτα!

9ον. Σε καμία περίπτωση ένα καταλυτικό αμάξι που καίει αμόλυβδη και δεν έχει καταλύτη δεν παράγει περισσότερο βενζόλιο από ένα μη καταλυτικό αμάξι που δεν έχει καταλύτη και καίει την ίδια αμόλυβδη
Καμία αντίρρηση, αλλά είναι εντελώς άσχετο! Το θέμα μας είναι πως σίγουρα και τα δύο είναι πιο βλαβερά από ένα καταλυτικό ΜΕ καταλύτη.

Οπότε ένα καταλυτικό αμάξι σε καλή κατάσταση χωρίς καταλύτη που καίει αμόλυβδη, ΔΕΝ παράγει περισσότερο βενζόλιο από ένα μη καταλυτικό σε εξίσου καλή κατάσταση που καίει LRP.
Οπότε βουρ να ξηλώσουμε όλοι τους καταλύτες και να γυρίσουμε στο '80? Συμφωνώ με αυτά που λες αλλά θα επαναλάβω (χωρίς παρεξήγηση) ότι χάνεις την ουσία. Γιατί στο καλό να ξηλώσει κάποιος τον καταλύτη και να μολύνει περισσότερο από πριν? Έστω και αν αυτό το "περισσότερο" τελικά είναι σαν ένα αυτοκίνητο του '80 και όχι σαν προπολεμικό τρακτέρ, γιατί?

rapid_fast
06-01-07, 10:32
Σε καμία περίπτωση ένα καταλυτικό αμάξι που καίει αμόλυβδη και δεν έχει καταλύτη δεν παράγει περισσότερο βενζόλιο από ένα μη καταλυτικό αμάξι που δεν έχει καταλύτη και καίει την ίδια αμόλυβδη
10ον. Η LRP που προορίζεται για μη καταλυτικά αμάξια έχει ακριβώς την ίδια ενεργειακή σύσταση (βγαίνει από την ίδια δεξαμενή) με την απλή αμόλυβδη

Οπότε ένα καταλυτικό αμάξι σε καλή κατάσταση χωρίς καταλύτη που καίει αμόλυβδη, ΔΕΝ παράγει περισσότερο βενζόλιο από ένα μη καταλυτικό σε εξίσου καλή κατάσταση που καίει LRP.
Σχεδόν έτσι. Ο λ είναι αυτος που κανονίζει το μειγμα των εισερχομένων να ειναι τετοιο που να έχει την καλύτερη καυση.
Συνεπώς, όσο καλό και αν ειναι το συμβατικό αυτοκίνητο, θα έχει περισσότερα και μη ελεγχόμενα ατελώς καμένα καυσαέρια. Ετσι δεν είναι??
Ομως τα οκτάνια στην LRP είναι περισσότερα και βοηθούν στην καλύτερη καυση.
Επιπρόσθετα, τη στιγμή που δεν υπάρχει κανονας που να προσδιορίζει αν η ελευθερη εξαγωγή καυσαερίων αυξάνει ή μειώνει την απόδοση ιπποδύναμης και ροπής, (χωρις καθόλου εξάτμιση-εντελώς ελευθερη ροη- χάνεις άλογα)
ο παράγοντας που επηρεάζει άμεσα την απόδοση ειναι ο λ.
Με δεδομένα τα παραπάνω, είναι σίγουρο οτι ένα συμβατικό αυτοκίνητο με αιθητήρα λ που καιει LRP περισσοτέρων οκτανιων, έχει λιγότερα καυσαέρια
απο καταλυτικό αυτοκίνητο με βγαλμένους καταλύτες.
Και αυτό δυστυχώς είναι κανόνας.

Dim77
06-01-07, 11:02
Το παραπάνω θέμα σηκώνει πολύ συζήτηση...
1ον. Οι καρκινογόνοι αρωματικοί υδρογονάνθρακες στην βενζίνη, είναι ο εξής ένας : βενζόλιο
2ον. Η μέγιστη περιεκτηκότητα του βενζολίου στις βενζίνες με βάση τους ισχύοντες κανονισμούς, είναι 1% δηλαδή σχεδόν τίποτα
3ον. Οι υπόλοιποι αρωματικοί υδρογονάνθρακες στις βενζίνες, [κυρίως τολουόλιο], δεν θεωρούνται καρκινογόνοι με βάση την υπάρχουσα επιστημονική γνώση
4ον. (αλλά) Οι υπόλοιποι αρωματικοί υδρογονάνθρακες, αρέσκονται σε συνθήκες ατελούς καύσης, να αποχωρίζονται τα παρακλάδια τους και να μετατρέπονται σε ...βενζόλιο
5ον. Οι καταλύτες είναι πάρα πολύ αποδοτικοί στην οξείδωση του βενζολίου φτάνει να τους δοθεί αρκετός χρόνος
6ον. Ελάχιστα αυτοκoίνητα έχουν τη δυνατότητα να οξειδώσουν όλο το βενζόλιο που τυχόν παράγεται από ατελή καύση σε συνθήκες υψηλών φορτίων(μεγάλη παροχή καυσαερίων), και λόγω παλαιότητας και λόγω υπάρχουσας τεχνολογίας καταλυτών
7ον. Οι δοκιμές στα KTEO και στο δρόμο, που βγάζουν τα καταλυτικά αυτοκίνητα να παράγουν γενικώς μηδανικούς ρύπους, είναι εκτός πραγματικότητας διότι γίνονται σε πολύ χαμηλά φορτία, οπότε και πολύ χαμηλές παροχές καυσαερίων, τις οποίες και ένας τελειωμένος καταλύτης μπορεί να διαχειριστεί άνετα.
8ον. Ούτως ή άλλως όμως είναι ελάχιστα τα αυτοκίνητα που κάνουν τόσο κακή καύση ώστε να παράγουν αξιόλογες ποσότητες βενζολίου
9ον. Σε καμία περίπτωση ένα καταλυτικό αμάξι που καίει αμόλυβδη και δεν έχει καταλύτη δεν παράγει περισσότερο βενζόλιο από ένα μη καταλυτικό αμάξι που δεν έχει καταλύτη και καίει την ίδια αμόλυβδη
10ον. Η LRP που προορίζεται για μη καταλυτικά αμάξια έχει ακριβώς την ίδια ενεργειακή σύσταση (βγαίνει από την ίδια δεξαμενή) με την απλή αμόλυβδη

Οπότε ένα καταλυτικό αμάξι σε καλή κατάσταση χωρίς καταλύτη που καίει αμόλυβδη, ΔΕΝ παράγει περισσότερο βενζόλιο από ένα μη καταλυτικό σε εξίσου καλή κατάσταση που καίει LRP.

1ον+2ον+3ον: Με βάση την τοξικολογία το βενζόλιο είναι υπέυθυνο για διάφορες μορφές τοξικότητας.
(Οι υπόλοιποι αρωματικοί κυκλικοί-πολυκυκλικοί υδρογονανθρακες απλα διασπώνται σε...βενζόλιο)
Αναφέρω τις χρόνιες γιατί για τις άλλες(βραχυπρόθεσμες) δε μπορουν να θεωρηθουν (ακριβώς) υπέυθυνα τα αυτοκίνητα.

-Μυελοτοξικότητα (παρέμβαση στον κυτταρικό κύκλο, διακοπή της μίτωσης-αναπαργωγη κυττάρων)
-Πρόκληση κακοηθων νεοπλασιών (καρκινος)
-Εμπλέκεται κατα τη διάρκεια αντιγραφής και μετάφρασης του DNA στον οργανισμό=>πιθανές μεταλλάξεις=> σύνθεση ΜΗ λειτουργικού DNA=>χρωμοσωμικές ανωμαλίες

Στην τοξικολογία αναφέρονται ως ρύποι κατηγορίας υδρογονανθράκων το εξής.
-Ακαυστοι υδρογονάνθρακες (ειδικότερα πολυκυκλικοί αρωματικοί υδρογονάνθρακες που δημιουργούνται στην εκκίνηση του κρύου κινητήρα και κατά τη λειτουργία του με ΜΙΚΡΟ φορτίο.)

Επιπλέον άλλοι ρύποι : Μονοξείδιο του άνθρακα και οξείδια του αζώτου.

4ον: ΑΚΡΙΒΩΣ!!

5ον+6ον: Σχεδόν Διαφωνώ

7ον : Διαφωνώ! Στα χαμηλότερα φορτία(και ειδικά στο ρελαντί) είναι που γίνεται ατελής καύση και έχουμε παράγωγα ακαυστων HC (πολυκυκλικών αρωματικών...που αποσυντιθενται σε...ΒΕΝΖΟΛΙΟ)

8ον : Μόνο τα σύγχρονα αυτοκίνητα με προκαταλύτες ΚΑΙ καταλύτη (Δηλαδή τα σύμφωνα με Euro4!)κάνουν τόσο καλή καύση από την αρχή και σε κάθε βαθμό λειτουργίας τους.

9ον + 10ον : Δεν διάβασες όλα τα ποστ μου! Είπα για την παλιά μολυβδωμένη βενζίνη (απλά αυτή έχει μόλυβδο που είναι...επίσης πολύ τοξικός βλ. πιο κάτω :) ). Η LRP (νέα ''σούπερ'') είναι αντίστοιχη με την αμόλυβδη σε σύσταση.


Ας αναφέρω και μερικά από τα αποτελέσματα του μολύβδου στον οργανισμό.
- Διαταραχές αιμοποίησης
- Εγκεφαλοπάθεια
- Περιφερική νευρίτις
- Νεφρικές βλάβες


Επίσης οι καταλύτες δημιουργουν ΑΛΛΑ προβλήματα ρύπανσης αλλά δεν είναι λόγος αφαιρεσης τους αλλά προσεκτικής συντήρησης και ελέγχου της σωστής λειτουργίας τους.

Επειδή πολλοί μπορεί να φρίκαραν λίγο με αυτό το ποστ για διάφορους λόγους απλά μπορουμε να έχουμε σαν βάση ότι οι καταλύτες ΕΙΝΑΙ χρήσιμοι για την
μικρότερη ρύπανση.

Το θέμα είναι δυστυχώς ότι οι ρύποι από τα αυτοκίνητα είναι μηδαμινοί (προσωπική μου γνώμη) σε σχέση με τους ρύπους απο την βιομηχανία (και εκεί είναι που πρέπει να τηρηθεί η εφαρμογή μέτρων όπως ''καταλύτες''.

ΥΓ. Αυτό που ήθελα να προσθέσω στο τέλος είναι ότι μια ουσία δεν αρκεί να είναι καρκινογόνος για να είναι τοξική εως πολύ τοξική και επιβλαβής στον οργανισμό ή το περιβάλλον (το τολουόλιο που αναφέρθηκε δεν είναι καρκινογόνο(μάλλον, δεν είναι 100% σίγουρο ακόμα) αλλά είναι τοξικό)
Το σημαντικότερο θέμα είναι οι πραγματικές εκπομπές ρύπων και όχι αυτά που δείχνουν οι τυποποιημένες μετρήσεις.
(όντως οι μετρήσεις για τα καυσαέρια των αυτοκίνητων δεν ανταποκρίνονται ακριβώς στην πραγματικότητα)
Παρόλα αυτά από αυτά που γνωρίζουμε σήμερα οι περισσότεροι τοξικοί ρύποι οφείλονται σε κακή και ατελή καύση (των πολυ τοξικών συστατικών της βενζίνης) η οποία κακή καύση γίνεται σε συνθήκες μποτιλιαρίσματος κυρίως-ρελαντί, πολύ χαμηλές στροφές κλπ.)

325ixE30
06-01-07, 11:57
Πάμε λοιπόν :)


Τίποτα? Πως τίποτα? επειδή είναι μικρό το νούμερο=τίποτα? Αυτό δεν είναι καθόλου τίποτα!


Καμία αντίρρηση, αλλά είναι εντελώς άσχετο! Το θέμα μας είναι πως σίγουρα και τα δύο είναι πιο βλαβερά από ένα καταλυτικό ΜΕ καταλύτη.


Οπότε βουρ να ξηλώσουμε όλοι τους καταλύτες και να γυρίσουμε στο '80? Συμφωνώ με αυτά που λες αλλά θα επαναλάβω (χωρίς παρεξήγηση) ότι χάνεις την ουσία. Γιατί στο καλό να ξηλώσει κάποιος τον καταλύτη και να μολύνει περισσότερο από πριν? Έστω και αν αυτό το "περισσότερο" τελικά είναι σαν ένα αυτοκίνητο του '80 και όχι σαν προπολεμικό τρακτέρ, γιατί?

Ώπα,
πουθενά δεν προτείνω την αφαίρεση των καταλυτών, τεχνικό σχόλιο κάνω

325ixE30
06-01-07, 12:12
Σχεδόν έτσι. Ο λ είναι αυτος που κανονίζει το μειγμα των εισερχομένων να ειναι τετοιο που να έχει την καλύτερη καυση.
Συνεπώς, όσο καλό και αν ειναι το συμβατικό αυτοκίνητο, θα έχει περισσότερα και μη ελεγχόμενα ατελώς καμένα καυσαέρια. Ετσι δεν είναι??
Ομως τα οκτάνια στην LRP είναι περισσότερα και βοηθούν στην καλύτερη καυση.
Επιπρόσθετα, τη στιγμή που δεν υπάρχει κανονας που να προσδιορίζει αν η ελευθερη εξαγωγή καυσαερίων αυξάνει ή μειώνει την απόδοση ιπποδύναμης και ροπής, (χωρις καθόλου εξάτμιση-εντελώς ελευθερη ροη- χάνεις άλογα)
ο παράγοντας που επηρεάζει άμεσα την απόδοση ειναι ο λ.
Με δεδομένα τα παραπάνω, είναι σίγουρο οτι ένα συμβατικό αυτοκίνητο με αιθητήρα λ που καιει LRP περισσοτέρων οκτανιων, έχει λιγότερα καυσαέρια
απο καταλυτικό αυτοκίνητο με βγαλμένους καταλύτες.
Και αυτό δυστυχώς είναι κανόνας.

- Ο λ κανονίζει όχι την κάλύτερη καύση αλλά την καύση που θα σε ικανοποιήσει ανάλογα με το πόσο πατάς το γκάζι. Κατακρίβεια με τέρμα γκάζι τον έχουμνε γραμμένο τον λ διότι ανατρέχουμε μόνο στους χάρτες (οι οποίοι φυσικά μπορούν να ανανεώνονται συνεχώς με βάση τις τιμές που δίνει ο λ)
- Τα οκτάνια στην LRP φίλε μου είναι ακριβώς μα ακριβώς τα ίδια με της αμόλυβδης. Όπως έγραψα πιο πάνω τα δύο καύσιμα βγαίνουν από την ίδια δεξαμενή, στην LRP προστίθεται κάλλιο για λίπανση(από το οποίο ελάχιστο φτάνει στην αντλία διότι είναι υδατοδιαλυτό και κατακρατείτε από το νερό που περνάει από τους κοινούς αγωγούς των διυληστηρίων μεταξύ των καυσίμων) και στην αμόλυβδη ο ιχνηθέτης.
- Χωρίς καθόλου εξάτμιση δεν χάνεις καθόλου άλογα, χάνεις απόδοση σε κάποιο εύρος στροφών που μπορεί να σε ενδιαφέρει και συνήθως σε ενδιαφέρει. Η τέλεια εξάτμιση για overall απόδοση έχει πολύ μικρό μήκος και καθόλου καζάνια. Τα καζάνια μπαίνουν, και διότι δε θέλουμε θόρυβο, και διότι αναγκαζόμαστε να έχουμε τρελό μήκος για να βγουν τα καυσαέρια πίσω οπότε προσπαθούμε να εξομοιώσουμε την ατμόσφαιρα κάπου πιο κοντά
- Με τα παραπάνω δεδομένα (και αυτά που γράφω στο προηγούμενο ποστ) το σίγουρο είναι ακριβώς το ανάποδο

325ixE30
06-01-07, 12:31
Φίλε Dim
σε θέματα τοξικολογικών παρενεργειών στον άνθρωπο δεν μπορώ να πω τίποτα, είμαι και θα είμαι αδιάβαστος,

στους κινητήρες,
Σε μικρά φορτία έχουμε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό παραγής βενζολίου από ότι σε ψηλά αλλά μικρότερο ποσό παραγωγής. Στα μικρά φορτία αυτό που φταίει είναι η κακή ανάμιξη λόγω ελλειπούς τύρβης και οι χαμηλές θερμοκρασίες καύσης, και στα ψηλά φορτία φταίει το πλούσιο μίγμα. Και στα ψηλά δεν υπάρχει χρόνος στον κατάλυτη για πλήρη οξείδωση.
Οι καταλύτες πρέπει να είναι τόσο μικροί που να ζεσταίνονται γρήγορα, και τόσο μεγάλοι που 1ον να χωράει όλο τα καυσαέριο να περάσει και 2ον να προλαβαίνουν να οξειδώνουν αρκετά άκαυστα ώστε να περνάνε τα τεστ.
Οπότε αφού στα τεστ έχουν να διαχειριστούν μικρό όγκο καυσαερίων προτιμούν να είναι μικροί για να ζεσταίνονται.
Αν μετρήσεις τι ρύπους βγάζει πχ ένα S3 με πρόγραμμα, φίλτρο, downpipe, τελικό και μεγάλο intercooler στην μέγιστη ισχύ του (ο μαμά καταλύτης στη θέση του και με 20.000Km ψιλοσκισμένα) θα σου πέσουν οι τρίχες γνωρίζοντας ότι το ΚΤΕΟ το περνάει με μηδενικούς ρύπους

Συμφωνώ και επαυξάνω για το γεγονός οτι τα αυτοκίνητα θα έπρεπε να μας απασχολήσουν μετά τις βιομηχανίες αλλά όπως όλοι ξέρουμε οι φτωχοί βιομήχανοι δεν έχουν την οικονομική άνεση του μέσου οδηγού ώστε να αγοράσουν τους κατάλληλους αντιρυπαντικούς μηχανισμούς

Dim77
07-01-07, 00:10
Φίλε Dim
σε θέματα τοξικολογικών παρενεργειών στον άνθρωπο δεν μπορώ να πω τίποτα, είμαι και θα είμαι αδιάβαστος,

στους κινητήρες,
Σε μικρά φορτία έχουμε πολύ μεγαλύτερο ποσοστό παραγής βενζολίου από ότι σε ψηλά αλλά μικρότερο ποσό παραγωγής. Στα μικρά φορτία αυτό που φταίει είναι η κακή ανάμιξη λόγω ελλειπούς τύρβης και οι χαμηλές θερμοκρασίες καύσης, και στα ψηλά φορτία φταίει το πλούσιο μίγμα. Και στα ψηλά δεν υπάρχει χρόνος στον κατάλυτη για πλήρη οξείδωση.
Οι καταλύτες πρέπει να είναι τόσο μικροί που να ζεσταίνονται γρήγορα, και τόσο μεγάλοι που 1ον να χωράει όλο τα καυσαέριο να περάσει και 2ον να προλαβαίνουν να οξειδώνουν αρκετά άκαυστα ώστε να περνάνε τα τεστ.
Οπότε αφού στα τεστ έχουν να διαχειριστούν μικρό όγκο καυσαερίων προτιμούν να είναι μικροί για να ζεσταίνονται.
Αν μετρήσεις τι ρύπους βγάζει πχ ένα S3 με πρόγραμμα, φίλτρο, downpipe, τελικό και μεγάλο intercooler στην μέγιστη ισχύ του (ο μαμά καταλύτης στη θέση του και με 20.000Km ψιλοσκισμένα) θα σου πέσουν οι τρίχες γνωρίζοντας ότι το ΚΤΕΟ το περνάει με μηδενικούς ρύπους

Συμφωνώ και επαυξάνω για το γεγονός οτι τα αυτοκίνητα θα έπρεπε να μας απασχολήσουν μετά τις βιομηχανίες αλλά όπως όλοι ξέρουμε οι φτωχοί βιομήχανοι δεν έχουν την οικονομική άνεση του μέσου οδηγού ώστε να αγοράσουν τους κατάλληλους αντιρυπαντικούς μηχανισμούς

Συμφωνώ απόλυτα σε αυτά που είπες φίλε 325ιχΕ30.
Επίσης συμφωνώ απόλυτα και στο παράδειγμα με το βελτιωμένο S3 (δε θα μου πέσουν οι τρίχες, ξερω τι γινεται)

Απλά δε μπορώ να αντέξω έστω και την υπόνοια ότι κάποιος μπορεί να βγάλει τον καταλύτη του για να κερδίσει οτιδήποτε(ενώ σίγουρα θα ρυπαίνει περισσότερο)...(βασικά δε κερδίζει και τίποτα επιπλέον απο αν βάλει 1 σωστό μεταλλικό καταλύτη για τον κυβισμό και την ισχύ του κινητήρα του)
Φιλικά Δημήτρης

rapid_fast
10-01-07, 13:57
- Ο λ κανονίζει όχι την κάλύτερη καύση αλλά την καύση που θα σε ικανοποιήσει ανάλογα με το πόσο πατάς το γκάζι. Κατακρίβεια με τέρμα γκάζι τον έχουμνε γραμμένο τον λ διότι ανατρέχουμε μόνο στους χάρτες (οι οποίοι φυσικά μπορούν να ανανεώνονται συνεχώς με βάση τις τιμές που δίνει ο λ)
- Τα οκτάνια στην LRP φίλε μου είναι ακριβώς μα ακριβώς τα ίδια με της αμόλυβδης. Όπως έγραψα πιο πάνω τα δύο καύσιμα βγαίνουν από την ίδια δεξαμενή, στην LRP προστίθεται κάλλιο για λίπανση(από το οποίο ελάχιστο φτάνει στην αντλία διότι είναι υδατοδιαλυτό και κατακρατείτε από το νερό που περνάει από τους κοινούς αγωγούς των διυληστηρίων μεταξύ των καυσίμων) και στην αμόλυβδη ο ιχνηθέτης.
- Χωρίς καθόλου εξάτμιση δεν χάνεις καθόλου άλογα, χάνεις απόδοση σε κάποιο εύρος στροφών που μπορεί να σε ενδιαφέρει και συνήθως σε ενδιαφέρει. Η τέλεια εξάτμιση για overall απόδοση έχει πολύ μικρό μήκος και καθόλου καζάνια. Τα καζάνια μπαίνουν, και διότι δε θέλουμε θόρυβο, και διότι αναγκαζόμαστε να έχουμε τρελό μήκος για να βγουν τα καυσαέρια πίσω οπότε προσπαθούμε να εξομοιώσουμε την ατμόσφαιρα κάπου πιο κοντά
- Με τα παραπάνω δεδομένα (και αυτά που γράφω στο προηγούμενο ποστ) το σίγουρο είναι ακριβώς το ανάποδο

Τρελλό και πολύ ενδιαφέρον θεματάκι ανοίξαμε..
Ο λ μετράει οξυγόνα στην εξάτμηση. Ετσι δεν είναι? Και προσπαθει να τα κρατάει απο 0,98 μέχρι 1.02. Ετσι δεν είναι??
Μεγαλύτερη ποσότητα απο 1 σημαινει έλειψη καυσίμου, μικρότερη σε έλειψη
αέρα.. Σωστά?
Οταν πατάμε τέρμα γκάζι, παρακάμτουμε τις μετρήσεις του λ που πηγαινουν
μέχρι και το 2,5 πράγμα που σημαινει οτι έχουμε ακόμη και ακαυτη βενζινη στην εξάτμηση. Οχι όμως περισσότερα καυσαέρια, δεν έχει καει το καυσιμο, σε υγρή μορφή βγαινει. Σε καμια περίπτωση η μέτρηση του λ δεν κατεβαινει κάτω απο το 0,7, αν γίνει αυτό, κόβει η αντλια καυσίμου μέσω εγκεφάλου.

Η αμόλυβδη έχει 95 οκτάνια, και η LRP 96. Κάνω κάπου λάθος??
Αν είχε λιγότερα απο 96, δεν θα έπρεπε να πάω το αυτοκίνητο για αλλαγή αβάνς? Παλια που είχε απλή και σούπερ, αν έβαζα απλή με έσκιζε στην προανάφλεξη θυμάμαι.. Τώρα μια χαρά πάει..
Το έξτρα οκτάνιο δεν μου δίνει καλύτερη καυση στο ρελαντί??
άρα δεν μου δίνει και λιγότερα καυσαέρια??

Για τις εξατμήσεις. Η εξάτμηση βγάζει 3-8 φορές περισσότερο όγκο αερίων απο τα εισερχόμενα του κινητήρα. Και πρέπει να περιορίζει τα εξερχόμενα αέρια. Ακόμα και μια τρύπα στην εξάτμηση σε κάνει να χάνεις σε απόδοση, ή ιπποδύναμη όπως λέω εγω. Το μήκος των εξατμήσεων είναι συγκεκριμένο και πάντα μεγαλύτερο απο το διπλάσιο του μήκους απο τον αυλό εισαγωγής μέχρι το σημειο εισαγωγής του αέρα.
Και ο λόγος που δεν μπορούμε να μην έχουμε εξάτμηση είναι πάλι συγκεκριμένος.
Βάλε το αυτοκίνητο σου σβησμένο σε νερο ύψους 40 εκατοστών, βγάλε τα μπουζοκαλώδια και δοκίμασε να βάλεις μπρός. Και πές μου μετά πώς θα βρεθει το νερό μέσα στους κυλίνδρους, και πώς θα αρχίσει να βγαίνει το νερό απο την εισαγωγή του αέρα.
Στο θέμα των καζανιών θα μπώ άλλη μέρα, είναι και αυτό μεγάλο θέμα που παίζει πολύ ουσιαστικό ρόλο στην απόδοση του κινητήρα.

325ixE30
13-01-07, 15:05
Τρελλό και πολύ ενδιαφέρον θεματάκι ανοίξαμε..
Ο λ μετράει οξυγόνα στην εξάτμηση. Ετσι δεν είναι? Και προσπαθει να τα κρατάει απο 0,98 μέχρι 1.02. Ετσι δεν είναι??
Μεγαλύτερη ποσότητα απο 1 σημαινει έλειψη καυσίμου, μικρότερη σε έλειψη
αέρα.. Σωστά?
Οταν πατάμε τέρμα γκάζι, παρακάμτουμε τις μετρήσεις του λ που πηγαινουν
μέχρι και το 2,5 πράγμα που σημαινει οτι έχουμε ακόμη και ακαυτη βενζινη στην εξάτμηση. Οχι όμως περισσότερα καυσαέρια, δεν έχει καει το καυσιμο, σε υγρή μορφή βγαινει. Σε καμια περίπτωση η μέτρηση του λ δεν κατεβαινει κάτω απο το 0,7, αν γίνει αυτό, κόβει η αντλια καυσίμου μέσω εγκεφάλου.

Η αμόλυβδη έχει 95 οκτάνια, και η LRP 96. Κάνω κάπου λάθος??
Αν είχε λιγότερα απο 96, δεν θα έπρεπε να πάω το αυτοκίνητο για αλλαγή αβάνς? Παλια που είχε απλή και σούπερ, αν έβαζα απλή με έσκιζε στην προανάφλεξη θυμάμαι.. Τώρα μια χαρά πάει..
Το έξτρα οκτάνιο δεν μου δίνει καλύτερη καυση στο ρελαντί??
άρα δεν μου δίνει και λιγότερα καυσαέρια??

Για τις εξατμήσεις. Η εξάτμηση βγάζει 3-8 φορές περισσότερο όγκο αερίων απο τα εισερχόμενα του κινητήρα. Και πρέπει να περιορίζει τα εξερχόμενα αέρια. Ακόμα και μια τρύπα στην εξάτμηση σε κάνει να χάνεις σε απόδοση, ή ιπποδύναμη όπως λέω εγω. Το μήκος των εξατμήσεων είναι συγκεκριμένο και πάντα μεγαλύτερο απο το διπλάσιο του μήκους απο τον αυλό εισαγωγής μέχρι το σημειο εισαγωγής του αέρα.
Και ο λόγος που δεν μπορούμε να μην έχουμε εξάτμηση είναι πάλι συγκεκριμένος.
Βάλε το αυτοκίνητο σου σβησμένο σε νερο ύψους 40 εκατοστών, βγάλε τα μπουζοκαλώδια και δοκίμασε να βάλεις μπρός. Και πές μου μετά πώς θα βρεθει το νερό μέσα στους κυλίνδρους, και πώς θα αρχίσει να βγαίνει το νερό απο την εισαγωγή του αέρα.
Στο θέμα των καζανιών θα μπώ άλλη μέρα, είναι και αυτό μεγάλο θέμα που παίζει πολύ ουσιαστικό ρόλο στην απόδοση του κινητήρα.

Λοιπόν
- Πλούσιο μείγμα δεν σημαίνει απαραίτητα και άκαυστη βενζίνη. Συνήθως σημαίνει μισοκαμένη, δηλαδή μερικώς οξειδωμένη, οπότε έχουμε στα καυσαέρια πιο πολλούς HC και CO
- Τόσο η LRP όσο και η αμόλυβδη έχουν 96 οκτάνια (εξου και το 95+ που διαφημίζουν όλοι), και αυτό για λόγους logistics στα διυληστήρια. Ξαναλέω ότι και τα δύο καύσιμα προέρχονται από την ίδια δεξαμενή
- Το θέμα των εξατμίσεων είναι τεράστιο, αν θέλεις καλύτερα να ανοίξουμε ένα άλλο thread ή να βρούμε κάποιο παλιό σχετικό να τα γράψουμε

rapid_fast
13-01-07, 16:30
Οκ φίλε 325ιΧ Ε30..:icon18:

nassosbmw1
13-01-07, 19:29
Λοιπόν
- Πλούσιο μείγμα δεν σημαίνει απαραίτητα και άκαυστη βενζίνη. Συνήθως σημαίνει μισοκαμένη, δηλαδή μερικώς οξειδωμένη, οπότε έχουμε στα καυσαέρια πιο πολλούς HC και CO
- Τόσο η LRP όσο και η αμόλυβδη έχουν 96 οκτάνια (εξου και το 95+ που διαφημίζουν όλοι), και αυτό για λόγους logistics στα διυληστήρια. Ξαναλέω ότι και τα δύο καύσιμα προέρχονται από την ίδια δεξαμενή
- Το θέμα των εξατμίσεων είναι τεράστιο, αν θέλεις καλύτερα να ανοίξουμε ένα άλλο thread ή να βρούμε κάποιο παλιό σχετικό να τα γράψουμε

+10 για το πλουσιο μειγμα...αλλωστε οι ακαυστοι HC η το CO δεν ειναι τοσο βλαβερa οσο τα οξειδια του αζωτου..
ενα παλιο και απλο κολπακι για να κανεις εναν κινητηρα να περναει ελεγχο καυσαεριων ειναι να τον ρυθμισεις στην περιοχη που δουλευει με πλουσιο μειγμα (οχι απαραιτητα "μπουκωμενος") : εχεις ατελη καυση μεν,αλλα δεν εχεις παραγωγα του αζωτου/βενζολιο,αλλα καις και τον αμπακα δε...το καλο μεσα στα μειον ειναι οτι μοτερ που δουλευει στην "πλουσια "περιοχη του μειγματος εχει και λιγοτερες φθορες...
παραδειγμα:στο παλιο μου αμαξι το συμβατικο (εσκορτ '78) αν φτωχαινες το μειγμα επεφτε η καταναλωση αλλα κτεο δεν περναγε!...με πλουσιο μειγμα ακομα και με τον ενα κυλινδρο στο 50% περασε χαλαρα...!!!δεν εχετε παρατηρησει περα απο τα καλουδια και το βαρος αλλα και την τρελλη τεχνολογια των σημερινων αυτοκινητων οτι καινε σχεδον τα...ιδια με τα παλια;ενω ανετα οι βιομηχανιες θα μπορουσαν να εχουν ριξει την καταναλωση στο μισο...
η ουσια ειναι οτι οι βιομηχανιες κανουν οτι θελουν ...

dimitro$
16-01-07, 14:31
συμφωνώ απόλυτα με τον konc,
δεν είναι σωστό να επιβαρύνει ακόμα ένας τη ζωή των υπολοίπων, βοηθώντας το φαινόμενο του θερμοκηπίου και αυξάνοντας τον κίνδυνο των νεοπλασιών!!!

BMW και ξερό ψωμί φίλε μου, αλλά ζούμε και οδηγούμε...