PDA

Επιστροφή στο Forum : ΑΛΛΑΓΗ ΜΟΤΕΡ- ΑΥΞΗΣΗ ΚΥΒΙΣΜΟΥ- ΕΛΕΓΧΟΣ ΤΡΟΧΑΙΑΣ- ΚΤΕΟ- ΔΗΛΩΣΗ ΜΟΤΕΡ


120ihatch
23-11-04, 12:09
Ωραια... αλλαξαμε το μοτερακι και η πρωην 316 εγινε 2.3, 2.5 ή 2.8. Το αυτοκινητο πηγαινει πολυ καλα, το μοτερ απροβληματιστο ΑΛΛΑ...

Τι γινεται σε περιπτωση ελεγχου απο την τροχαια οπου ο 6κυλινδρος βγαζει ματι? :flipa:

Επισης μπορουμε να δηλωσουμε οτι καναμε απ ευθειας το 1.6> 2.5??? :tapedshut

κτεο νομιμα μπορουμε να περασουμε? :(

Αυτα τα ερωτηματα πιστευω απασχολουν πολλους απο εμας και γι αυτο τα παραθετω προς συζητηση.

Ευχαριστω προκαταβολικα για τις απαντησεις! :nod:

BMW Power
23-11-04, 12:14
Αν η μετατροπή που κάνεις έχει ως αποτέλεσμα ένα αυτοκίνητο που παραγόταν κανονικά από το εργοστάσιο, δηλώνεται κανονικά. Οπότε περνά κανονικά ΚΤΕΟ κλπ. Πρόβλημα θα έχεις αν σε ένα Ε36 βάλεις μοτέρ από Μ5 Ε39 για παράδειγμα, αλλά ακόμα και αυτό μπορεί να δηλωθεί παράνομα βέβαια. :chair:

stef
23-11-04, 13:11
Θα συμφωνήσω με τον φίλο και συμμαθητή μου Δημήτρη!
Επίσης κάτι "έξυπνο" που έκανα παλιότερα ήταν όταν έβαζαν σε 316 μοτέρ 325 ή 325, το δήλωναν ως 320 μιας και τα μοτέρ όλα αυτα εμφανισιακά για τα στρουμφάκια ήταν το ίδιο... :shakehead :thefinger

MICZ
23-11-04, 14:05
Εάν θέλετε την δική μου γνώμη που έκανα μετατροπή από 316 σε 325, η υπόθεση βγάζει ποοοοολύ πόνο και χρήμα (τουλάχιστον σε μένα). Ο νόμος λέει ότι δεν πρέπει να ξεπερνάει το 25% του αρχικού κυβισμού και αυτό ισχύει ΑΚΟΜΑ.Επομένως αν θα γίνει κάτι τέτοιο θα γίνει με το γνωστό Ελληνικό τρόπο! Πρέπει να τύχει ο σωστός άνθρωπος τη σωστή στιγμή (όχι έλεγχοι στα ΚΤΕΟ από κλίμάκια του Υπουργείου λόγω του ατυχήματος στο Μαλλιακό κλπ) Ύστερα βεβαίωση η ΒΜW δεν δίνει για το αυτοκίνητο που έκανε την μετατροπή (στην περίπτωση που θα έχεις την ατυχία να το δηλώσεις πρώτος) παρά μόνο ότι το αμάξωμα παίρνει το συγκεκριμένο κινητήρα. Και αν περάσεις από ΚΤΕΟ μπορεί να σκοντάψεις στο Υπουργείο! Γενικά και για να μην πολυλογώ αν είσαι ο πρώτος που την δηλώνει χρειάζεται ...υπομονή, σωστές συγκυρείες, αρκετό χρήμα και άνθρωπο με άριστα κονέ σε ΚΤΕΟ και Υπουργεία. Αλλιώς όπως λέει και ο stef δίλιτρος! (και αυτό συνυπολογίστε το σε χρήμα μαζί με την μετατροπή). Εγώ πάντως (ίσως είχα και ατυχία) Α Γ Α Ν Α Κ Τ Η Σ Α και μόνο από αυτά που τράβηξα το μετάνοιωσα! Αθάνατη Ελλαδάρα!!!


Υ.Γ. Έχω ακούσει από τις ειδήσεις (και από αλλού)ότι αρχίζουν τα στρουμφάκια συστηματικούς ελέγχους γιάυτό το λόγο οπότε ΠΡΟΣΟΧΗ!

Sras
23-11-04, 15:49
Καλημερα
Παιδια εχετε υπ'οψιν σας οτι μιας και ζουμε στο Ελλαδισταν ολα μπορουν να γινουν.Αρκει να βρεθει ο καταλληλος εξω απο εκει που ξερετε.
Sras

kacey
23-11-04, 17:49
Ο νομος λεει ξεκαθαρα οτι το +25% (που ειναι ΚΑΙ σε κυβικα αλλα ΚΑΙ σε ιπποδυναμη οριο +25%) ισχυει ΜΟΝΟ για την περιπτωση που το συγκεκριμενο μοτερ ΔΕΝ προβλεποταν για το συγκεκριμενο μοντελο. Το γραφει και πανω στην αιτηση αλλαγης μοτερ που στελνεις στο υπουργειο, οτι χρειαζεται να δηλωθει ο κυβισμος και η ιπποδυναμη του νεου μοτερ και να ειναι ΕΩΣ +25% "ΜΟΝΟ ΑΝ το συγκεκριμενο μοτερ δεν προβλεπεται ως εναλλακτικο του αυτοκινητου αυτου απο την βιβλιογραφια του κατασκευαστη".

Δηλαδη σε 316 μπορεις να βαλεις 325 (328, 330) κλπ αρκει να σου δωσει η BMW μια βεβαιωση οτι το συγκεκριμενο αμαξωμα βγαινει με το συγκεκριμενο μοτερ απο το εργοστασιο. Για Μ3 δεν ξερω (λογω ενισχυσεων στο αμαξωμα κλπ κλπ), αλλα σε καθε περιπτωση αυτο εξαρταται απο την ιδια την BMW. Αν σου δωσει χαρτι που λεει οτι η 3αρα βγαινει απο το εργοστασιο με S54, τοτε το υπουργειο το δεχεται.

Strax
23-11-04, 18:24
Τα πράγματα είναι όπως τα λέει ο kacey! Έτσι για Ε36 δεν έχεις κανένα πρόβλημα για οποιαδήποτε μετατροπή μέχρι και Μ3. Στο Ε46 πάλι όλα οκ εκτός από το Μ3. Δεν μπορεί να δηλωθεί κανονικά η μετατροπή σε Μ3, γιατί το Μ3 έχει διαφορετικό αριθμό σασί, οπότε και δεν μπορεί να πάρει κανείς τη βεβαίωση από τη BMW.

DoctorAbo
23-11-04, 18:47
Σα να λέμε δηλαδή, ότι όποιος έχει Μ3 made in Aigaleo καλό είναι να μη τη παρκάρει κάτω από δέντρα γιατί θα σκαρφαλώσει πάνω με τη μία.
Επίσης, σα να λέμε ότι δεν υπάρχει ούτε μια νόμιμη made in Aigaleo. Μπήκα !!!!! :dance:

Fanatic
23-11-04, 19:01
Σα να λέμε δηλαδή, ότι όποιος έχει Μ3 made in Aigaleo καλό είναι να μη τη παρκάρει κάτω από δέντρα γιατί θα σκαρφαλώσει πάνω με τη μία.
Επίσης, σα να λέμε ότι δεν υπάρχει ούτε μια νόμιμη made in Aigaleo. Μπήκα !!!!! :dance:

Πλεον ετσι και αλλιως δεν αξιζει να παρεις η εχεις Μ3 Ε46 made by glifitzouras power motors αφου τα εισαγωγης σαν το δικο σου Doctora ειναι σε πολυ συμφερουσες τιμες αλλα επιπλεον εκτελονιζονται...στα E36 325,328,Μ3 κτλ δεν ισχυει το ιδιο οποτε η μετατροπη ειναι μονοδρομος....εκτος αν βρεις κανα παραδρομο....;)

BMW523i
23-11-04, 19:13
Δηλαδή αν εγώ κάνω το 523 Μ5 δεν με πιάνει το 25%?? Είναι νόμιμο?

kacey
23-11-04, 20:50
Οπως ειπαμε, αν μπορεις να παρεις εγγραφη βεβαιαωση απο επισημο της BMW οτι το ΤΑΔΕ μοτερ (οπου ταδε δεν πα να ειναι και απο Diablo το μοτερ, η βεβαιωση ειναι αυτο που χρειαζεσαι) τοτε εισαι οκ. Προφανως το Μ5 δεν θα εχει προβλημα εκτος αν παιζει το ιδιο πραγμα με τις 3αρες/Μ3 (οπου και εκει ισως να μπορεις να βρεις καποιον επισημο που να σου δωσει βεβαιωση).

ΠΡΟΣΟΧΗ

Πριν αρχισετε να κανετε οτιδηποτε, πηγαιντε στο Υπουργειο (η στο ΚΤΕΟ αλλα μαλλον στην διευθυνση κτεο ΣΤΟ υπουργειο) και ρωτηστε. Αμα καποιος εχει ηδη κανει την μετατροπη (πχ καποιος με κοννε στην BMW εχει παρει βεβαιωση για μοτερ Μ3 σε 3αρα και εχει δηλωση την μετατροπη), τοτε τα πραγματα γινονται πολυ πιο ευκολα/γρηγορα/απλα αφου η μετατροπη που θελετε να κανετε εχει ηδη γινει.

ΥΓ Η πλακα ειναι οτι ετσι οπως τα γραφει πανω στην αιτηση αλλαγης μοτερ και ετσι οπως το καταλαβαινει το απλο μυαλουδακι μου, μπορεις να βαλεις και μοτερ απο αλλες μαρκες. Αυτο γιατι στην περιπτωση που δεν μπαινει το ταδε μοτερ στο δεινα αμαξι απο το εργοστασιο (πχ μοτερ Astra gsi σε Escort mk2...) δεν ζητειται πουθενα πιστοποιηση κατασκευαστη αλλα απλη δηλωση μηχανικου για τα +25% σε κυβικα/ιπποδυναμη απο το αρχικο μοτερ. Αν μπορει να το ρωτησει καποιος αυτο αμα παει στο υπουργειο.

MICZ
23-11-04, 21:44
Πάντως εγώ παιδιά που τα έζησα επιμένω ότι αν είσαι ο πρώτος τα πράγματα είναι δύσκολα.Σε όσους και αν πήγα που ασχολούνται με αυτό το θέμα αυτή τη ρημάδα την βεβαίωση δεν τη δώσανε από την ΒΜW γιατί είναι λένε παράνομες οι μετατροπές!Και μη μου πείτε ότι δεν βρήκα τον κατάλληλο γιατί το έψαξα πολύ και μόνος μου πήγα.Πάντως άλλο να γράφουμε τις απόψεις μας και άλλο να το ζεις.Τελικά πήγα στη λύση του δίλιτρου (ενώ ήθελα να ήμουν νόμιμος).Υπόψην ότι το μοτέρ το βρήκα ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ με 0 χλμ και με όλα τα χαρτιά(τιμολόγια κλπ) και η μετατροπη ήταν full (σαζμάν,φρένα,διαφορικό).Τι να πώ ίσως έπεσα και στην περίπτωση.Το αυτοκίνητο πάντως είναι τέλειο (πετάει μαζί με κάτι άλλα ψιλοπράγματα που έχω βάλει) αλλά αν τα ήξερα αυτά που θα τράβαγα δεν θα την έκανα.Ξαναλέω αγανάκτησα!!(πάντα στην περίπτωση που είσαι ο πρώτος, όπως εγώ, γιατί αν δεν είσαι τα πράγματα είναι πολύ πιο εύκολα-όχι χρηματικά αλλά διαδικαστικά-όπως είπαν και οι προλαλύσαντες).

Black5
24-11-04, 00:24
Σα να λέμε δηλαδή, ότι όποιος έχει Μ3 made in Aigaleo καλό είναι να μη τη παρκάρει κάτω από δέντρα γιατί θα σκαρφαλώσει πάνω με τη μία.
Επίσης, σα να λέμε ότι δεν υπάρχει ούτε μια νόμιμη made in Aigaleo. Μπήκα !!!!! :dance:

Γενικά διακρίνω ένα ειρωνικό ύφος για το Αιγάλεω και γενικά για τα δυτικά προάστια ή μου φαίνεται?

jackdaniels
24-11-04, 15:32
Καλά και η μετατροπή σε Compressor που μου δίνει η εδω αντιπρωσοποία για την Compact μου παράνομη θα είναι? Αφου γίνεται μέσω αντιπρωσοποίας η μετατροπή!

stef
24-11-04, 16:33
Καλά και η μετατροπή σε Compressor που μου δίνει η εδω αντιπρωσοποία για την Compact μου παράνομη θα είναι? Αφου γίνεται μέσω αντιπρωσοποίας η μετατροπή!

Μιλάμε για αύξηση κυβισμού...

BMW Power
25-11-04, 13:29
Καλά και η μετατροπή σε Compressor που μου δίνει η εδω αντιπρωσοποία για την Compact μου παράνομη θα είναι? Αφου γίνεται μέσω αντιπρωσοποίας η μετατροπή!


Μιλώντας για μετατροπή σε αυτό το thread εννοούμε αλλαγή μοτέρ όχι tuning στο υπάρχον μοτέρ. Για αυτή την περίπτωση, δηλαδή αύξηση της ιπποδύναμης στον υπάρχον κινητήρα, προς το παρόν τουλάχιστον, δεν φορολογούμαστε!!!! :yippee:

alexk
25-11-04, 16:14
Γενικά διακρίνω ένα ειρωνικό ύφος για το Αιγάλεω και γενικά για τα δυτικά προάστια ή μου φαίνεται? Doctor> ο παραλληλισμός με την μαϊμού απίστευτος!!! χαχαχαχα!

Black5> Και εγώ στο Αιγάλεω μένω! Και δεν μασάμε λέμε! Όλοι στα δυτικά προάστεια θα ήθελαν να μένουν! Και τα ωραιότερα μωρά έχουμε, και φτιαγμένα αυτοκίνητα έχουμε, όλα τα καλά!
Μην κολλάς φίλε!

Geo_3D
25-11-04, 16:32
Doctor> ο παραλληλισμός με την μαϊμού απίστευτος!!! χαχαχαχα!

Black5> Και εγώ στο Αιγάλεω μένω! Και δεν μασάμε λέμε! Όλοι στα δυτικά προάστεια θα ήθελαν να μένουν! Και τα ωραιότερα μωρά έχουμε, και φτιαγμένα αυτοκίνητα έχουμε, όλα τα καλά!
Μην κολλάς φίλε!
Mεχρι και σηριαλ μας εκαναν.
"Εμεις εδω στα δυτικα προαστια κραταμε το λογο μας και πληρωνουμε τις ζημιες που κανουμε,λεμε" :icon42:

DRIFTER
05-12-04, 23:24
Εγώ πάντος σκέφτηκα τι θα πώ μόλις ανοίξουν το καπό και δούνε αλλο μοτερ..........

Θα φωνάξω ΘΑΥΥΜΜΑΑΑ ΘΑΥΥΜΜΑΑΑΑ

MZ3
06-12-04, 00:35
Ο νομος λεει ξεκαθαρα οτι το +25% (που ειναι ΚΑΙ σε κυβικα αλλα ΚΑΙ σε ιπποδυναμη οριο +25%) ισχυει ΜΟΝΟ για την περιπτωση που το συγκεκριμενο μοτερ ΔΕΝ προβλεποταν για το συγκεκριμενο μοντελο. Το γραφει και πανω στην αιτηση αλλαγης μοτερ που στελνεις στο υπουργειο, οτι χρειαζεται να δηλωθει ο κυβισμος και η ιπποδυναμη του νεου μοτερ και να ειναι ΕΩΣ +25% "ΜΟΝΟ ΑΝ το συγκεκριμενο μοτερ δεν προβλεπεται ως εναλλακτικο του αυτοκινητου αυτου απο την βιβλιογραφια του κατασκευαστη".

Δηλαδη σε 316 μπορεις να βαλεις 325 (328, 330) κλπ αρκει να σου δωσει η BMW μια βεβαιωση οτι το συγκεκριμενο αμαξωμα βγαινει με το συγκεκριμενο μοτερ απο το εργοστασιο. Για Μ3 δεν ξερω (λογω ενισχυσεων στο αμαξωμα κλπ κλπ), αλλα σε καθε περιπτωση αυτο εξαρταται απο την ιδια την BMW. Αν σου δωσει χαρτι που λεει οτι η 3αρα βγαινει απο το εργοστασιο με S54, τοτε το υπουργειο το δεχεται.

gia tin istoria kala ta les omto an ksepernas ayto to 25 % iparxei ena paravolo ton 800 eyro pou to plironis se periptosi pou exeis kani iperkivismo kai alla 700 gia tin epanataksinomisi kai kati xartia apo to magazi pou sou evale to moter + timologia kai stin oura sto eliniko alios se kana gnosto na sto dilosi me ta idia fraga ala na glitosis tin taleporia stin oura
ego prin ena mina dilosa to m3 mou e46 kai mou stixise peripou sta 1800 ayro

Fanatic
06-12-04, 19:22
gia tin istoria kala ta les omto an ksepernas ayto to 25 % iparxei ena paravolo ton 800 eyro pou to plironis se periptosi pou exeis kani iperkivismo kai alla 700 gia tin epanataksinomisi kai kati xartia apo to magazi pou sou evale to moter + timologia kai stin oura sto eliniko alios se kana gnosto na sto dilosi me ta idia fraga ala na glitosis tin taleporia stin oura
ego prin ena mina dilosa to m3 mou e46 kai mou stixise peripou sta 1800 ayro

Eχεις Μ3 Ε46 μετατροπη???Μπορεσες και την δηλωσες κανονικα??Με το προβλημα με τις μπιελες τα εσκασες η θα τα σκασεις για να διορθωθει?Και τελος πως δηλωθηκε το Μ3 μοτερ σε σασσι απλο Ε46 (αφου το Μ3 Ε46 εχει διαφορετικο σασσι απο οτι ξερω με τις ''απλες'' 46αρες)!Συγνωμη φιλε για τα πολλα ερωτηματα αλλα οσο μεγαλωνουμε ρωταμε και μαθαινουμε λενε!!! :dance:

MZ3
07-12-04, 12:55
Eχεις Μ3 Ε46 μετατροπη???Μπορεσες και την δηλωσες κανονικα??Με το προβλημα με τις μπιελες τα εσκασες η θα τα σκασεις για να διορθωθει?Και τελος πως δηλωθηκε το Μ3 μοτερ σε σασσι απλο Ε46 (αφου το Μ3 Ε46 εχει διαφορετικο σασσι απο οτι ξερω με τις ''απλες'' 46αρες)!Συγνωμη φιλε για τα πολλα ερωτηματα αλλα οσο μεγαλωνουμε ρωταμε και μαθαινουμε λενε!!! :dance:

nai metatropi einai to amaksi mou e 46 den eimai o protos pou to diloni ..
to provlima me tis mpieles den iparxi dioti einai 2003 to moter pou forao kai kata deyteron an ipirxe tha alaza tis vides pou sou alazoun tin egiisi prin spasi to moter..
kai an spasi tha to pao piso apo ki pou to pira na mou dosoun allo
oso gia to sasi pistevo oti einai akrivos idio kai i alagi sta noumera einai epidi to piso telioma tou aplou einai diaforetiko me ekinou tis M (vlepe reserva pou den iparxei sta M ) alla pros ta kali (eksatmisis diples) ti einai o ponos..
ola metatreponte sto idi iparxon sasi to exw kani kai sto z3 mou.. alagi piso skafis + ftera fouskota to idio isxeih kai gia to M5 e 39 3000cc tou aderfoumou M 5 to ekana piso :feedback:
to thema einai oti ta perisotera apo ayta ginane otan ipirxan ta tekmiria tora tha to skeftomoun sovara gia na kano kati tetio mia pou den iparxoun tekmiria.. otan omos to 2000 ithela veltiosi gia to Z3 mou to Mz3 metatropi itan monodromos mias kai to ekana 2800cc prota ala den eimoun ikanopihmenos..

BMW Power
07-12-04, 15:17
Οχ ρε μανούλα μου!!!!!!!! :bugeye:

Υπάρχει τίποτε άλλο εκτός από Μ στο γκαράζ σου?????? :feedback:

Αυτές οι οικογένειες με πολλά Μ με τρελαίνουν!!!!! :icon11:

pavlos1973
07-12-04, 16:18
an katevaso to kinitira tou 520 kai ton kano 525 i 530 pirazei na min to diloso pouthena? tha me paroune xampari??

kacey
07-12-04, 16:27
Αν το κανεις με στροφαλομπιελοπιστονα και ο κορμος (αρα και τα νουμερα μοτερ) μεινουν τα ιδια, τοτε οχι.

xarisp
08-12-04, 17:49
Δηλωσα ευκολα και γρήγορα την μεταροπή απο 318ις σε Μ3 χώρίς χρήματα οποιος θέλει βοήθεια ας επικοινωνήσει (xarisp@sch.gr)

STR
08-12-04, 19:02
Αν εχεις τροπο να κανω και την μετατροπη χωρις χρηματα καλα θα ηταν

KOSTAS-COMPACT
09-12-04, 01:18
Μαγκες καλα ολα αυτα που λετε αλλα βλεπω οτι σκεφτεσται πως θα κανετε κατι στο αυτοκινητο παρανομα χωρις να σας γραψει η τροχαια.Δυστυχως δεν ειναι τοσο απλο το θεμα!Αν σας σταματησει καποιος τροχονομος και κανει ελεγχο στη μηχανη(που συνηθως δεν κανουν οχι γιατι δεν ξερουν, αλλα γιατι δεν τους ενδιαφερει) και δουν κατι παρανομο θα κοψουν μια κληση :dupe: .Σιγα!
Το θεμα ειναι οτι (ευχομαι να μην συμβει σε κανεναν μας) αν καποιος κανει καποιο ατυχημα θανατηφορο ή με τραυματισμο και υπαρχει παρανομια στη μηχανη ή στο αυτοκινητο γενικα, θα βρει το μπελα του στα δικαστηρια και θα τρεχει για μια ζωη. :smashtard
:bullhorn: Γι΄ αυτο πιστευω πως οτι κανεις καλο ειναι να το δηλωνεις στις αρμοδιες υπηρεσιες.Δεν ειναι καλο για την τσεπη μας αλλα για τον εαυτο μας.

kacey
09-12-04, 11:42
KOSTAS-COMPACT

Κατ'αρχας σε BMW καθως και group VAG η group PSA οι ελεγχοι στο μοτερ ειναι συχνοτατοι, γιατι ειναι και συνιθισμενες και ευκολες οι αλλαγες κινητηρων.

Σε τυχον ελεγχο αμα βρεθεις με αδηλωτο μοτερ (αυξημενων κυβικων) τοτε δεν ειναι καθολου μια απλη κληση. Κατασχεση αυτοκινητου και δικαστηριο για την παραβαση του ΚΟΚ (με υποχρεωτικη ποινη φυλακισης) καθως και πιθανο δικαστηριο για φοροδιαφυγη (για τα αυξημενα τελη που δεν πληρωνεις κλπ κλπ).

Σε αυτο που εχεις δικιο ειναι οτι σε τυχον ατυχημα σιγουρα θα βρεις το μπελα σου καθως οι ασφαλειες γινονται με βαση τους φορολογησιμους ιππους και η ασφαλιστικη σου φυσικα θα αρνηθει να πληρωσει οτιδηποτε με το σκεπτικο οτι η ασφαλεια που εχεις κανει με βαση το μικροτερο μοτερ ειναι ΑΚΥΡΗ.

BMW Power
09-12-04, 15:13
Λοιπόν μια μικρή ιστορία για όλους εμάς τους μάγκες που δεν δηλώνουμε τα μοτέρ.

Πριν από πολλά χρόνια είχα στην κατοχή μου ένα Golf CL (το πρώτο μου αυτοκίνητο) και αφού έκανα ένα φοβερό deal με την μητέρα μου ότι θα αγοράσω ένα τόσο αργό αυτοκίνητο (1.4 60 ολόκληρα PS) μόνο αν έχω γραπτή βεβαίωση ότι θα το κάνω μετατροπή σε Gti 16V, η όμορφη αυτή ημέρα ήρθε. Ο μάγκας ο χοντρός όμως σκέφτηκε ότι τα χρήματα της δήλωσης όπως και τον χρόνο που θα δαπανούσα, μπορούσα να τα γλιτώσω φτιάχνοντας κάθε μήνα ένα τιμολόγιο αλλαγής μοτέρ (έχεις 1 μήνα για να το δηλώσεις από την ημερομηνία που αναγράφεται στο τιμολόγιο).

Έτσι έπαιρνα κάθε μήνα ένα καινούριο τυπικό τιμολόγιο από το συνεργείο. Έλα όμως που μια μέρα, ίσως η μοναδική που πήγαινα πολύ αργά και δεξιά απολαμβάνοντας την επέτειο με το έτερον ήμισυ, με σταματάνε 2 Ζητάδες στον πύργο των Αθηνών και μου ζητούν τα στοιχεία μου και του αυτοκινήτου. Περίλυπος βλέπω ότι το τιμολόγιο που έχω είναι ενός μήνα και 10 ημερών. Οι προαναφερθέντες κύριοι λοιπόν μου ζητούν να ανοίξω το καπό και αφού κάνουν ένα επισταμένο έλεγχο μου λένε κοιτώντας τον αριθμό του σαζμάν ότι το μοτέρ είναι κλεμμένο και ότι ο αριθμός κινητήρα που αναγράφεται στο τιμολόγιο δεν είναι ο ίδιος με αυτόν που διαβάζουν!!!!! Πονταρισμένα νούμερα πάνω στο μοτέρ??? Δεν ντρέπεσαι λίγο??? Κάποιος το κλαίει αυτό το μοτεράκι ούρλιαζε ο μπάτσος!!!!!

Άντε να εξηγήσεις λοιπόν ότι αυτό που διαβάζουν δεν είναι τα νούμερα του μοτέρ αλλά του κιβωτίου!!! Έτσι λοιπόν το αυτοκίνητο κατασχέθηκε και έμεινε στο πάρκινκ της τροχαίας στην Αγίου Κωνσταντίνου και το πήρα μόνο όταν κίνησα την διαδικασία δήλωσης, η οποία ήταν χρονοβόρα και πολύ επώδυνη για την τσέπη μου αλλά και την ψυχική μου υγεία. Και φυσικά είχαμε και δικαστήριο, στο οποίο όμως αθωώθηκα πηγαίνοντας με την καινούρια άδεια και λέγοντας πολλές πίπες. :drive2:

kacey
09-12-04, 17:44
Γινεται και αυτο που λες (καινουριο τιμολογιο καθε Χ μερες, που νομιζω οτι τωρα εχουν γινει 15 αντι για μηνα).
Οταν σου αρχισαν τις παπαριες, δεν μπορουσες απλως να τους δειξεις τα πραγματικα νουμερα του μοτερ και να τους δειξεις οτι κανουν λαθος?

BMW Power
10-12-04, 12:36
Γινεται και αυτο που λες (καινουριο τιμολογιο καθε Χ μερες, που νομιζω οτι τωρα εχουν γινει 15 αντι για μηνα).

Αν είναι πλέον 15 ημέρες η περίοδος για να δηλώσεις την αλλαγή του μοτέρ, τα πράγματα είναι πολύ πιεστικά. Εκτός και αν έχουν απλοποιηθεί οι διαδικασίες από το ’96 που το έκανα εγώ.

Οταν σου αρχισαν τις παπαριες, δεν μπορουσες απλως να τους δειξεις τα πραγματικα νουμερα του μοτερ και να τους δειξεις οτι κανουν λαθος?

Αυτό έκανα αλλά αν θέλει αυτός που έχει εξουσία στα χέρια του να σε τρέξει, μπορεί πολύ απλά να το κάνει. Ήταν πολύ στραβωμένος ο ένας και ενώ ο άλλος ήταν ευγενικός και έδειξε κατανόηση, δυστυχώς ήταν σαν να μιλάω σε τοίχο. :icon02:

MZ3
14-12-04, 19:43
Δηλωσα ευκολα και γρήγορα την μεταροπή απο 318ις σε Μ3 χώρίς χρήματα οποιος θέλει βοήθεια ας επικοινωνήσει (xarisp@sch.gr)


mporo na matho pos ginete ayto akrivos xoris xrimata xoris paravola diladi;

Vanatorul
14-12-04, 23:59
mporo na matho pos ginete ayto akrivos xoris xrimata xoris paravola diladi;

Mallon xwris ladwma ennoei o an8rwpos. Ta nomima parabola ennoeitai pws 8a ta plhrwseis, gia na einai nomimh h metatroph, logw allaghs ths forologikhs klimakas toy oxhmatos.
Mhtsos

kacey
15-12-04, 00:23
Δεν θυμαμαι αν το αναφεραμε, αλλα οταν η συγκεκριμενη αλλαγη που θελουμε να κανουμε εχει ξαναγινει (πχ απο απλη 3αρα σε Μ3 ΣΙΓΟΥΡΑ καποιος θα την εχει κανει+δηλωσει νομιμα) τοτε η διαδικασια απλοποιειται ΠΑΡΑ πολυ, και σε χρονο και σε χρημα και σε τρεξιμο...Τρανο παραδειγμα τα Escort Mk2 με μοτερ Cosworth που κανονικα δεν γινεται, αλλα απο την στιγμη που καποιος την "εκανε", τωρα ειναι πολυ ευκολο να δηλωσεις τετοια μετατροπη.

E36 325i
15-12-04, 17:51
Παίδες δεν υπάρχει πρόβλημα! Πρόσφατα άλλαξα το μοτέρ απο 316 σε 325 με vanos! Το αυτοκίνητο πάει φοβερά. Από ήχο γ....αει! Don't worry υπάρχουν τρύπες παντού αρκεί να τις βουλώσεις με euro καί να βρείς τον κατάλληλο άνθρωπο για να το κάνει!

120ihatch
16-12-04, 08:40
Με μεγαλη μου ευχαριστηση βλεπω οτι το thread που ανοιξα ξεπερασε τις 1000 θεασεις! :nod:



Ευχαριστηση, η οποια μετατρεπεται σε απογοητευση οταν σκεφτομαι ποσοι απο μας θελουν να βελτιωσουν το αυτοκινητο τους και το σκεφτονται πολυ καλα αφου αυτο το κρατος αφηνει να κυκλοφορουν οχηματα χωρις ιχνος πελματος, με κατεστραμενα φωτα και αναρτησεις ενω ταυτοχρονα στρεφεται εναντιων εκεινων που θελουν το οχημα τους να βρισκεται στην καλυτερη δυνατη κατασταση.
Την ιδια στιγμη, δεν κατασκευαζονται στη χωρα μας ουτε... ζαντες. :(


@#%^%$#%^@#...

manosm3
07-01-05, 15:24
ΚΑΙ ΑΝ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΓΙΝΕΙ ΑΠΟ ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΟ ΙΔΙΟΚΤΗΤΗ ΠΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ Η ΔΕ ΖΗΤΗΣΕΙΣ ΤΟ ΤΙΜΟΛΟΓΙΟ ΤΙ ΓΙΝΕΤΑΙ?

VanVIC
11-01-05, 18:00
Ωραία, ας πούμε οτι αναβαθμίζεις το αυτοκίνητο σου και αλλάζεις έναν κινητήρα 1800 με έναν 2500 κ.κ.. Εφ'όσον η εξωτερική εμφάνιση του 6-cylinder είναι ίδια για 2.0, 2.2, 2.5 & 3.0 lt, δεν μπορείς να το δηλώσεις για 2.0 lt? :nixweiss:

ΓΙΩΡΓΟΣ
11-01-05, 19:13
Ωραία, ας πούμε οτι αναβαθμίζεις το αυτοκίνητο σου και αλλάζεις έναν κινητήρα 1800 με έναν 2500 κ.κ.. Εφ'όσον η εξωτερική εμφάνιση του 6-cylinder είναι ίδια για 2.0, 2.2, 2.5 & 3.0 lt, δεν μπορείς να το δηλώσεις για 2.0 lt? :nixweiss:

Ο 2,0 δεν είναι εξακύλινδρος οπότε αν βάλεις 2,2 ή 2,5 ή 3,0 δεν μπορείς να τον δηλώσεις για δύλιτρο.

alpinakias
11-01-05, 19:53
Ο 2,0 δεν είναι εξακύλινδρος οπότε αν βάλεις 2,2 ή 2,5 ή 3,0 δεν μπορείς να τον δηλώσεις για δύλιτρο.

prota apo ola kalispera,
o 2 litros ipirkse eksakilindros mi mperdebese file mou. 2,2 egine argotera sta e39 520 kai e46 320 pou anebike o kibismos kai ipodinami.
o klasikos 2000 24v bgike to 1991 sta e36.
stis kainourgies triares ta iparhei mono 4 kilindros me valvetronik

bmw316i
25-01-05, 12:31
Παιδιά καλημέρα τι κάνετε?
Να σας κάνω εγώ μια άσχετη ερώτηση?
Τι μετατροπές θέλει ένα ε30 να γίνει 318ις?
Αν μπορείτε απαντήστε μου...

tasosbmwe30
25-01-05, 12:37
Παιδιά καλημέρα τι κάνετε?
Να σας κάνω εγώ μια άσχετη ερώτηση?
Τι μετατροπές θέλει ένα ε30 να γίνει 318ις?
Αν μπορείτε απαντήστε μου...



για να εισαι οκ και να μην εχεις προβλημα πρεπει: εγκεφαλο,πλεξουδα,μοτερ,σασμαν και διαφορικο...ααα και το κοντερ του!!!και να προσεξεις να ειναι ολα τα πραγματα απο το ιδιο αμαξι(για να μην εχεις προβλημα οταν θα ανεβασεις το μοτερ)!!!

manosm3
25-01-05, 22:59
prota apo ola kalispera,
o 2 litros ipirkse eksakilindros mi mperdebese file mou. 2,2 egine argotera sta e39 520 kai e46 320 pou anebike o kibismos kai ipodinami.
o klasikos 2000 24v bgike to 1991 sta e36.
stis kainourgies triares ta iparhei mono 4 kilindros me valvetronik
ΑΚΡΙΒΩΣ! Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ ΑΥΤΟΣ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΚΩΔΙΚΟ Μ52. ΥΠΗΡΞΕ ΟΜΩΣ ΚΑΙ 2ΛΙΤΡΟΣ Σ ΑΥΤΑ ΤΑ ΜΟΝΤΕΛΑ (520 Ε39 '96-'98, 318 Ε46 '02-ΤΩΡΑ), ΕΚΤΟΣ ΑΠΟ 2.2, ΜΕ 150 ΑΛΟΓΑ

bmw316i
26-01-05, 09:46
για να εισαι οκ και να μην εχεις προβλημα πρεπει: εγκεφαλο,πλεξουδα,μοτερ,σασμαν και διαφορικο...ααα και το κοντερ του!!!και να προσεξεις να ειναι ολα τα πραγματα απο το ιδιο αμαξι(για να μην εχεις προβλημα οταν θα ανεβασεις το μοτερ)!!!

Σ' ευχαριστώ ρε Τάσο!Θα τα έχω υπόψιν μου

moutraklas
26-01-05, 14:00
Νομίζετε ότι αξίζει αυτή η μετατροπή? ενα 316 ε30 σε 318is... Αφού το κάνεις που το κάνεις, γιατί να μην πας ψηλότερα? Το μόνο θετικό που σκέφτομαι εγώ είναι τα χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας και ασφάλειες. Και αυτά αν το δηλώσεις. Αλλιώς γιατί? ένα 325 ή ένα 320 is φαίνονται πολύ καλύτερες επιλογές. Και δεν πιστέυω ότι θα είναι πολύ ακριβότερες. Τουλάχιστον όχι τόσο ώστε να τη καταστήσουν απαγορευτική σαν επιλογή. Αφού θα το βάλεις που θα το βάλεις το χέρι στην τσέπη. Εξάλλου νομίζω ότι ακόμα κ αν σου φαίνεται αρκετό το 318is τώρα, δεν θα αργήσει η ώρα να σου φαίνεται λίγο... Όπως δεν ροπιάζει και από χαμηλά ιδιαίτερα...

s318is
13-07-12, 21:23
Πάνε χρόνια απο το τελευταίο ποστ, αλλά μήπως ισχύει ακόμα η δυνατότητα να αυξήσεις τον κυβισμό +25% ?

120ihatch
13-07-12, 23:04
8 χρόνια πέρασαν.... τι εποχές!

Gregory-36-235
14-07-12, 23:41
Η ελλαδαρα μας εχει πολλούς τέτοιους νομους!! Όχι μόνο στα μοτέρ αλλα κ σε αξεσουάρ! Οπως νιτρο τουρμπινες εξατμίσεις αναρτήσεις κλπ όλα αυτα ειναι νόμιμα να τα αγοράζεις αλλα παράνομα να τα βάλεις στο αυτοκινητο! Οπως οι ταινίες φιμε. Τις αγοράζεις απολύτως νόμιμα αλλα τελείως παράνομο να τις βάλεις στο αυτοκινητο!!

LEO328
16-07-12, 11:07
Η ελλαδαρα μας εχει πολλούς τέτοιους νομους!! Όχι μόνο στα μοτέρ αλλα κ σε αξεσουάρ! Οπως νιτρο τουρμπινες εξατμίσεις αναρτήσεις κλπ όλα αυτα ειναι νόμιμα να τα αγοράζεις αλλα παράνομα να τα βάλεις στο αυτοκινητο! Οπως οι ταινίες φιμε. Τις αγοράζεις απολύτως νόμιμα αλλα τελείως παράνομο να τις βάλεις στο αυτοκινητο!!

πες τα χρυσοστομε! που εισαι να ερθω να σε φιλησω??? (στο μαγουλο ε? :jester:)
σε γραφει το στρουμφακι επειδη φορας μπουκα η' φιμε αλλα αυτους που τα πουλανε νομιμα κατα τα αλλα περα βρεχει.....

πραγματικη συζητηση με στρουμφ πιο παλια που ειχα σταματημενος για ελεγχο:

στρουμφ:γεια σας κυριε.....:pth:διπλωμα αδεια ασφαλεια τα χαρτια του ρεξ κ.τ.λ. χαχαχαχα

εγω: οριστε εδω ειναι ολα....

στρουμφ: (μετα απο κανα 5λεπτο αφου κοιταζε το αμαξι λες και ηταν διαστημοπλοιο..)
κυριε οι μεμβρανες που φορατε το ξερετε οτι ειναι παρανομες?

εγω: δεν νομιζω οτι ειναι παρανομες διοτι δεν εχω μπροστα.... εγω ξερω οτι μπηκαν σε εξουσιοδοτημενο καταστημα της εν λογω εταιριας.οριστε η αποδειξη αγορας-τοποθετησης με την εγγυηση που μου δωσανε που γραφει και την ημερομηνια τοποθετησης...(αναγραφει μεσα οτι μονο στο μπροστινο παρπριζ η τοποθετηση ειναι παρανομη...).
στρουμφ:τι ειναι αυτα κυριε μου?δεν ξερω εγω απο αυτα....

εγω:ε τοτε ουτε εγω ξερω αυτα που μου λετε.......εγω ξερω αυτο που γραφει μεσα(:flipa:).

στρουμφ:τελος παντων παρτε τα χαρτια σας και φυγετε και εχε χαρη που δεν εχω ορεξη....(:pth:)

εγω:να σας ρωτησω κατι αν επιτρεπεται? (φιρι φιρι το πηγαινα και γω να την φαω)

στρουμφ:παρακαλω κυριε...

εγω: γιατι θεωρουμαι εγω παρανομος για εσας ενω τα καταστηματα-εταιριες που τα πουλανε-τοποθετουνε (εξατμισεις-μεμβρανες κ.λ.π.) δεν εχουν κυρωσεις?αυτοι ειναι μαγκες και μεις τα κοροιδα???

στρουμφ:δεν ξερω το μου λετε κυριε....προχωρηστε να αδειασει ο χωρος....

συμπερασμα:
αφου δεν με γραψανε εκεινη την μερα με τις πιπεριες που του λεγα (τα οποια ειναι σοβαρα ερωτηματα και ποτε μην περιμενετε απο κανεναν να σας τα απαντησει διοτι ολοι βολευονται ετσι και στο τελος εμεις την πληρωνουμε....) μην το πειτε ουτε του παπα...χαχαχαχα

υ.γ. ολα αυτα για πρωινο χαβαλε....ετσι κουβεντα να γινετε,γιατι κατα τα αλλα το κρατος ειναι γιουχου.....
σορρυ για το offtopic....

LEO328
16-07-12, 11:29
προς τους admin:
μπορει να μεταφερθει στο thread στρουμφ vs μεμβρανες αμα νομιζετε οτι δεν εχει θεση εδω...
ευχαριστω....:D

Dim77
16-07-12, 12:08
Για το θέμα της δήλωσης κινητήρα, είναι λίγο μπερδεμένο, αλλά ισχύει το ότι μπαίνει όσο μεγάλος κινητήρας έπαιρνε από εργοστάσιο στο μοντέλο και 25% διαφορά για μοτέρ που δεν έμπαιναν κανονικά.

Για τις μεμβράνες υπάρχει εδώ και 4 χρόνια κανονικός νόμος που λέει τι μπαίνει και πού με τι ακριβώς χαρτιά (και τα αυτοκόλλητα ανάμεσα σε τζάμι και μεμβράνη) που δεν είναι η εγγύηση και η απόδειξη πληρωμής.

Όμως όλοι θέλουν πιο σκούρες από τις νόμιμες οπότε τι χαρτιά να δοθούν...και φυσικά φταίνε πάντα οι άλλοι.

LEO328
16-07-12, 13:28
Για το θέμα της δήλωσης κινητήρα, είναι λίγο μπερδεμένο, αλλά ισχύει το ότι μπαίνει όσο μεγάλος κινητήρας έπαιρνε από εργοστάσιο στο μοντέλο και 25% διαφορά για μοτέρ που δεν έμπαιναν κανονικά.

Για τις μεμβράνες υπάρχει εδώ και 4 χρόνια κανονικός νόμος που λέει τι μπαίνει και πού με τι ακριβώς χαρτιά (και τα αυτοκόλλητα ανάμεσα σε τζάμι και μεμβράνη) που δεν είναι η εγγύηση και η απόδειξη πληρωμής.

Όμως όλοι θέλουν πιο σκούρες από τις νόμιμες οπότε τι χαρτιά να δοθούν...και φυσικά φταίνε πάντα οι άλλοι.

ωραια αφου υπαρχει νομος λοιπον οπως πολυ σωστα λες μητσο αυτους γιατι δεν τους το κλεινουν τα μαγαζια εφοσον εμπορευονται και τοποθετουν παρανομα κατα τον κ.ο.κ. προιοντα??? η' οκ ενα προστιμο στην τελικη για να μην τα ξαναπουλησουν....(εξατμισεις-μεμβρανες κ.λ.π.).
πες οτι εγω δεν ηξερα τον νομο....αυτοι δεν τον ξερουν? αφου με αυτα ασχολουνται....
δεν πρεπει να εχουν κυρωσεις αυτοι?δεν το καταλαιβαινω....

paris_m3
25-07-12, 22:52
Αρχική Δημοσίευση από Dim77
Για το θέμα της δήλωσης κινητήρα, είναι λίγο μπερδεμένο, αλλά ισχύει το ότι μπαίνει όσο μεγάλος κινητήρας έπαιρνε από εργοστάσιο στο μοντέλο και 25% διαφορά για μοτέρ που δεν έμπαιναν κανονικά.

Για τις μεμβράνες υπάρχει εδώ και 4 χρόνια κανονικός νόμος που λέει τι μπαίνει και πού με τι ακριβώς χαρτιά (και τα αυτοκόλλητα ανάμεσα σε τζάμι και μεμβράνη) που δεν είναι η εγγύηση και η απόδειξη πληρωμής.

Όμως όλοι θέλουν πιο σκούρες από τις νόμιμες οπότε τι χαρτιά να δοθούν...και φυσικά φταίνε πάντα οι άλλοι.

Για την δήλωση του κινητήρα ισχύει αυτο που λέει ο Δημήτρης για εργοστασιακό κινητήρα, όμως καμία αντιπροσωπεία (στην Ελλάδα) δεν δίνει την πολυπόθητη βεβαίωση: ότι σε συγκεκριμένο αυτοκίνητο (π.χ. Ε36, 316) μπορεί να τοποθετηθεί μεγαλύτερος κινητήρας (π.χ.2500cc) , έτσι όλοι οι ενδιαφερόμενοι πηγαίνουν με την διαδικασία που ορίζεται στην 12740/737/2009 Υ.Α. και με ποσοστό αύξομοίωσης κ 25 %.

320/2008
02-02-13, 18:08
Καλησπέρα παιδιά
εχω ενα 320 coupe 2008 και για να μην παραδόσω πινακίδες σκέφτομαι να του βάλω τον 1600cc που φοράει η 316 4πορτη. Εχετε ιδέα πόσο μπορεί να πάει απο χρήμα και εαν είναι νόμιμο?