PDA

Επιστροφή στο Forum : Z4 3.0 vs Golf GTi ( πειραγμενα )


DimitrisZ4
19-01-07, 12:42
Γεια σας παιδια ... Ειχα τα χαλια μου χτες που με κερασανε τσαι τα 2 Golfakia..Εκανα κ εγω τις βλακειες μου , αλλα τελος παντων. Μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι ΔΕΝ τους κερασα τσαι ? χαχα . Επισης αν ξεκιναγαμε απο σταση τι θα γινοτανε ? :p Επισης νομιζω οτι τα χθεσινα ητανε λιγο εως πολυ πειραγμενα

alex-kal
19-01-07, 12:48
Αν πέτυχες το golf το κίτρινο με τα 450 άλογα... τι να σου πω..
Τα golfάκια γενικά (αυτά με τους 1.8 20VT) παίρνουν πολύ πείραγμα.
Πως σταματάνε είναι το θέμα;
Αλλο η καμπύλη ροπής του τρίλιτρου, και άλλο η κλωτσιά του turbo που δαγκώνεις το τιμόνι και κάνεις την προσευχή σου.. :).

kimiE46coupe
19-01-07, 12:55
:+1: :+1: :+1: στον Αλεξανδρο.

manosm3
19-01-07, 12:57
Ο Δημητρης μιλαει για 5ης γενιας. Του Tonino και ενος φιλου του.
Δημητρη νομιζω οτι πρεπει να το μαθεις το αυτοκινητο κι αλλο.

Octane
19-01-07, 13:03
Γεια σας παιδια ... Ειχα τα χαλια μου χτες που με κερασανε τσαι τα 2 Golfakia..Εκανα κ εγω τις βλακειες μου , αλλα τελος παντων. Μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι ΔΕΝ τους κερασα τσαι ? χαχα . Επισης αν ξεκιναγαμε απο σταση τι θα γινοτανε ? :p Επισης νομιζω οτι τα χθεσινα ητανε λιγο εως πολυ πειραγμενα

Αν ξεκινουσατε απο σταση θα ηταν καπως καλυτερα για σενα.

Ρεπριζ εινια το χειροτερο ανοιγμα που μπορεις να κανεις με τα turbo-vag...:rockon:

Τα "μικρα" 20vt (αν ηταν golf IV που εβγαινε μονο με την μικρη τουρμπινα) με καλο πρωτο σταδιο βγαζουν πανω απο 38 κιλα ροπη + 230 αλογα...

Τα tfsi (αν ηταν golf V) μονο με προγραμμα (δε μιλαω καν για ολοκληρο πρωτο σταδιο) βγαζουν γυρω στα 245 αλογατα + πανω απο 36 κιλα...

Εφοσον οπως λες εκανες + συ τις βλακειες σου,πως ηθελες να τα περασεις :p:

puck
19-01-07, 13:17
Εγώ είμαι ο ένας , του αλλουνου του έχετε κάνει ban (:D)...Το δικό μου φοράει μόνο πρόγραμα , του αντώνη (το ασπρο) είναι μαμα , αλλα πολύ δυνατο μαμα, κατι σαν του γιατρου το Individual...

+1 για το οτι πρεπει να το μάθεις....3,5+ κενα δεν δικαιολογούντε...

Όριστε και το dyno μου, με σπασμένη βαλβίδα μεταβλητου χρονισμου...

http://img292.imageshack.us/img292/8343/dyno1jm3.jpg

EVANGELOS
19-01-07, 13:34
Εγώ είμαι ο ένας , του αλλουνου του έχετε κάνει ban ...Το δικό μου φοράει μόνο πρόγραμα , του αντώνη (το ασπρο) είναι μαμα , αλλα πολύ δυνατο μαμα, κατι σαν του γιατρου το Individual...

+1 για το οτι πρεπει να το μάθεις....3,5+ κενα δεν δικαιολογούντε...

Όριστε και το dyno μου, με σπασμένη βαλβίδα μεταβλητου χρονισμου...



Που είναι η ροπή ΡΕ Νέο ???? ΟΕΟ .... :icon02:

άντε γιατί θα σε κάνω κι εσένα BAN :takecover άκου να με βάζουν γέρο και άρρωστο να πατάω βραδυάτικα ....
ΒΑΝ όλα τα Gti TΩΡΑ .... :party:

Πάντως guys το s/w μου ΔΟΥΛΕΥΕΙΙΙΙΙΙ ... πατάω 2ες μαζί με τον μουρλό ..... :icon_kidr

P.s. Στους υπόλοιπους μην αρχίσουμε τα τρελά ΠΛΑΚΑ του κάνω με το κόκκινο GTI TROPETO ...

puck
19-01-07, 13:42
χαχαχ, έλα τωρα αλλο που δεν ήθελες...:P :P :P :P...Παντως έχετε πολυ καλο κλαμπ , να το προσέχετε...

EVANGELOS
19-01-07, 13:47
χαχαχ, έλα τωρα αλλο που δεν ήθελες...:P :P :P :P...Παντως έχετε πολυ καλο κλαμπ , να το προσέχετε...

Nαι γι'αυτό ΔΕΝ θα σας ξανακαλέσουμε ... καλά έκανε ο άλλος και στην έχωσε ... :clap: .... να γίνουν εντατικά καφέδες και να μπαχθούν η Τ03 στα Gti λέω...:)

Πάντως αν μας καλέσετε θα έρθουμε και εμείς μια φορά ...

NICK_M3
19-01-07, 13:51
καλως το παληκάρι!!!!
ρε μπας και εσεις με τα golf θελετε κατα βάθος bmw????

νεοκλή στο εχω ξαναπει το αμάξι σου φυσάει και κάνει και τρελό θόρυβο!!!

το λευκό το gti ειναι ΜΑΜΑ 220 στον στρόφαλο!!!!!

οσο για τον Ζ4 δεν δικαιολογείσαι με τίποτα αφου με τον santo που πατησε το λευκό ήταν κόπιες!!!!!!
απο σήμερα ΠΡΟΠΟΝΗΣΗ!!!!!

puck
19-01-07, 13:59
ΛΟΛ....Αιντε ρε, ο νίκος ερχόταν τα καλοκαίρια...

να γίνουν εντατικά καφέδες και να μπαχθούν η Τ03 στα Gti λέω...


Τι εννοεις?

καλως το παληκάρι!!!!
ρε μπας και εσεις με τα golf θελετε κατα βάθος bmw????

Ναι εκείνη την 335 hartge... :P , τι θυρίο ήταν τούτο...

Πάρτε και ένα βίντεο να .......... (βαζεται οτι νομίζετε στις τελειες)

Μ3 (http://www.youtube.com/watch?v=fcRkPcV0gHg)

EVANGELOS
19-01-07, 14:29
ΛΟΛ... Τι εννοεις?


Eννοώ να κανονίσουμε κανά καφέ φουντωματικό και να μπάξεις καμία σοβαρή τουρμπίνα στο GTI ... μετά το 1,5 bar τα φουτνώματα γίνονται πολλά....

puck
19-01-07, 14:50
Εγω μια Κ04 θέλω να βάλω,να το κανω 300, αλλα που λεφτα...Ασε άλλα εχουμε κατα νου για τωρα,βλ.coilover...

EVANGELOS
19-01-07, 14:59
Εγω μια Κ04 θέλω να βάλω,να το κανω 300, αλλα που λεφτα...Ασε άλλα εχουμε κατα νου για τωρα,βλ.coilover...

Θέλει φίλος με gti4 να βάλει τις fsd koni ... τι λέτε ρε επιστήμονες του group vag ??? sorry offtopic ... στείλε pm ...

alex-kal
19-01-07, 15:08
Εγω μια Κ04 θέλω να βάλω,να το κανω 300, αλλα που λεφτα...Ασε άλλα εχουμε κατα νου για τωρα,βλ.coilover...

Tι θάλεγες για αυτό:
http://seatclub.gr/forum/index.php?topic=11020.0

Και είσαι μάγκας μετά..

Υ.Γ.Παλιά λίγο η αγγελία , αλλά μπορείς να βρεις σίγουρα..

puck
19-01-07, 15:53
Θέλει φίλος με gti4 να βάλει τις fsd koni ... τι λέτε ρε επιστήμονες του group vag ??? sorry offtopic ... στείλε pm ...


Να βάλει κανα σοβαρό κιτ και να αφήσει τα Koni για τους ραλλους...:icon18:

Βλ.KW2- KW3
PSS- PSS9....

Eνώ πήγαινα για PSS9 , με ζάλισε ο νικος για TEIN....


http://www.vf-engineering.com/kit_vw_mk5_GJ2.0T.php....Μετα να δεις ροπές....

DimitrisZ4
19-01-07, 18:23
Προπονηση γρηγορα!
Προς υπερασπιση μου:
1) το αμαξι το εχω ενα μηνα περιπου , τον μισο ητανε μεσα
2) ητανε η πρωτη φορα που βαζω κοντρα με 2ες , και γενικα κοντρα , δεν γουσταρω να το σκιζω το αμαξι
3) στη 1η κοντρα ουτε που ακουσα τις κορνες :ρ

...αλλα που θα παει , δε θα βρω GTi σε κανα φαναρι , θα του πιω το αιματακι και στη τελικη θα τον κερασω ενα τσαγακι βουνισιο !!:rofl2:

Lil
19-01-07, 18:28
εμένα μου αρεσε η σιγουρια του νικου εχθες... :p

Christos 330i ///M
19-01-07, 18:34
Προπονηση γρηγορα!
Προς υπερασπιση μου:
1) το αμαξι το εχω ενα μηνα περιπου , τον μισο ητανε μεσα
2) ητανε η πρωτη φορα που βαζω κοντρα με 2ες , και γενικα κοντρα , δεν γουσταρω να το σκιζω το αμαξι
3) στη 1η κοντρα ουτε που ακουσα τις κορνες :ρ

...αλλα που θα παει , δε θα βρω GTi σε κανα φαναρι , θα του πιω το αιματακι και στη τελικη θα τον κερασω ενα τσαγακι βουνισιο !!:rofl2:


Ακριβως ετσι δεν θα μασιξεις . ..
Εχεις ενα αυτοκινητο φοβερο και ενα μοτερ διαμαντι
που κανει θαυματα εκει που δεν το περιμενεις . . .
Την επομενη φορα θα περιμενω καλυτερα νεα σου. . .

EVANGELOS
19-01-07, 18:35
Προπονηση γρηγορα!
Προς υπερασπιση μου:
1) το αμαξι το εχω ενα μηνα περιπου , τον μισο ητανε μεσα
2) ητανε η πρωτη φορα που βαζω κοντρα με 2ες , και γενικα κοντρα , δεν γουσταρω να το σκιζω το αμαξι
3) στη 1η κοντρα ουτε που ακουσα τις κορνες :ρ

...αλλα που θα παει , δε θα βρω GTi σε κανα φαναρι , θα του πιω το αιματακι και στη τελικη θα τον κερασω ενα τσαγακι βουνισιο !!:rofl2:

Nα θητέυσεις δίπλα στο Santo ... αν δεις αλλαγές το τρελού τότε θα καταλάβεις τι εννοούμε "γρήγορα"... για αυτό από στάση δεν πάιζεται το εστορίλ ....

sheriff
19-01-07, 23:15
Προπονηση γρηγορα!
Προς υπερασπιση μου:
1) το αμαξι το εχω ενα μηνα περιπου , τον μισο ητανε μεσα
2) ητανε η πρωτη φορα που βαζω κοντρα με 2ες , και γενικα κοντρα , δεν γουσταρω να το σκιζω το αμαξι
3) στη 1η κοντρα ουτε που ακουσα τις κορνες :ρ

...αλλα που θα παει , δε θα βρω GTi σε κανα φαναρι , θα του πιω το αιματακι και στη τελικη θα τον κερασω ενα τσαγακι βουνισιο !!:rofl2:

να γινουν οι προπονησεις φιλε μου.αν ηθελες θα μπορουσες να ησουν μπροστα και απο δευτερες,αλλα μαλλον σε εφεραν στα μετρα τους...περιπου ποσες στροφες ειχες οταν ανοιξατε?δεν δε ευνοει να ειχες κατω απο 4000-4500 και εκει αρχιζει και λαχανιαζει η τουρμπινα.οποτε την επομενη θα ξερεις...

DimitrisZ4
20-01-07, 00:38
Δωσε μου τα φωτα σου !! χαχα Αν σου πω οτι δεν θυμαμαι ... χαμηλα ητανε παντως

manosm3
20-01-07, 00:47
να γινουν οι προπονησεις φιλε μου.αν ηθελες θα μπορουσες να ησουν μπροστα και απο δευτερες,αλλα μαλλον σε εφεραν στα μετρα τους...περιπου ποσες στροφες ειχες οταν ανοιξατε?δεν δε ευνοει να ειχες κατω απο 4000-4500 και εκει αρχιζει και λαχανιαζει η τουρμπινα.οποτε την επομενη θα ξερεις...

Kωστα επρεπε να σε παρω τηλ να ερχοσουν για εκδικηση!!! :idea:

saikoE39
20-01-07, 01:59
Kωστα επρεπε να σε παρω τηλ να ερχοσουν για εκδικηση!!! :idea:

Για τσοντα θα ερχοταν......:rofl2: :rofl2: :idea:

puck
20-01-07, 11:34
να γινουν οι προπονησεις φιλε μου.αν ηθελες θα μπορουσες να ησουν μπροστα και απο δευτερες,αλλα μαλλον σε εφεραν στα μετρα τους...περιπου ποσες στροφες ειχες οταν ανοιξατε?δεν δε ευνοει να ειχες κατω απο 4000-4500 και εκει αρχιζει και λαχανιαζει η τουρμπινα.οποτε την επομενη θα ξερεις...

Ανοίξαμε στις 3500χιλιαδες, πιστεύω πολυ καλες στροφές και για τους 2, αμα ανοιγαμε στις 4500(!) τοτε πιος ο σκοπός για 2ες,οπώς και να έχει εγώ περιμένω να ξανανοίξουμε....
Πάντως στα 20 vt groupvag & τα tfsi δεν λαχανιάζει τόσο εύκολα το τούρμπο όπως πχ σε ένα πούντο..Σκεφτείτε οτι η πολλαπλή είναι μονοκόματη με την τουρμπίνα , για να εξαλείφεται το λαγκ, αλλα και να μην κρεμάει ψηλά...

Υ.Γ Όλοι μιλάτε για αλλαγες, πιο πολύ σε ένα τουρμπο αυτοκίνητο μετράνε οι αλλαγές παρα σε ένα ατμοσφαιρικό.Αμα χάσεις έστω και καποια δεκατα τότε μπορει ο άλλος να σε πάρει ,εφοσον είναι ισοδύναμο το αυτοκίνητο...

Υ.Γ2 Είδα τον μάστερ των αλλαγών, εχτες είχαμε πάει σχοινια με ένα φίλο μου , που του θα του κάνουν παρουσίαση το golf του στο Power, ήμουνα συνοδηγός με τον Φονσό για μετρήσεις,πο ρε φίλε πώς άλλαζε έτσι....

Dark_Niaou
20-01-07, 11:38
τον Κωστα τον πήρα τηλέφωνο εγω να ερθει αλλά δεν μπορούσε... Κριμα ρε Κωστή...

MICZ
20-01-07, 11:54
χαχαχ, έλα τωρα αλλο που δεν ήθελες...:P :P :P :P...Παντως έχετε πολυ καλο κλαμπ , να το προσέχετε...


Ρε συ Νεοκλή τι δουλειά έχεις εδώ? Αν σε δω την έβαψες! :rofl2:

sheriff
20-01-07, 11:56
Ανοίξαμε στις 3500χιλιαδες, πιστεύω πολυ καλες στροφές και για τους 2, αμα ανοιγαμε στις 4500(!) τοτε πιος ο σκοπός για 2ες,οπώς και να έχει εγώ περιμένω να ξανανοίξουμε....
Πάντως στα 20 vt groupvag & τα tfsi δεν λαχανιάζει τόσο εύκολα το τούρμπο όπως πχ σε ένα πούντο..Σκεφτείτε οτι η πολλαπλή είναι μονοκόματη με την τουρμπίνα , για να εξαλείφεται το λαγκ, αλλα και να μην κρεμάει ψηλά...

Υ.Γ Όλοι μιλάτε για αλλαγες, πιο πολύ σε ένα τουρμπο αυτοκίνητο μετράνε οι αλλαγές παρα σε ένα ατμοσφαιρικό.Αμα χάσεις έστω και καποια δεκατα τότε μπορει ο άλλος να σε πάρει ,εφοσον είναι ισοδύναμο το αυτοκίνητο...

Υ.Γ2 Είδα τον μάστερ των αλλαγών, εχτες είχαμε πάει σχοινια με ένα φίλο μου , που του θα του κάνουν παρουσίαση το golf του στο Power, ήμουνα συνοδηγός με τον Φονσό για μετρήσεις,πο ρε φίλε πώς άλλαζε έτσι....

αγγελε σε ευχαριστω που με θυμηθηκες αλλα ημουν πολυ κουρασμενος και γυρισα αργα...


φιλε μου τι εννοεις δεν εχει νοημα να ανοιξεις στις 4500 και απο δευτερες?εγω οταν ανοιγα ρεπριζ με s2000 το χοντα ειχε 6000 στροφες για να ειναι εντος vtec,και να εχει νοημα το πατημα...τι θα του ελεγα ελα να ανοιξουμε στις 3000?

ειδες που σου λεω οτι το παιδι το φερατε στα μετρα σας?ενα πατημα γινεται εκει που θα συμφωνηθει και απο τους δυο οχι μονο απο την μια πλευρα...
αλλα βεβαια το παιδι δεν ηξερε...

στις 3500 που αναφερεις το 3λιτρο ειναι κασα φιλε μου:bugeye:

παρολ' αυτα μπραβο για το αυτοκινητο σου.

puck
20-01-07, 12:05
Ρε συ Νεοκλή τι δουλειά έχεις εδώ? Αν σε δω την έβαψες! :rofl2:

Ούστ εσύ...Προδότη....Βασικά Χαμένε Προδότη...:bullhorn:...Θα σε πιάσουμε καμία μέρα με τον σπύρο και θα σου πιούμε το αίμα :bugeye:χεχεχε



αγγελε σε ευχαριστω που με θυμηθηκες αλλα ημουν πολυ κουρασμενος και γυρισα αργα...


φιλε μου τι εννοεις δεν εχει νοημα να ανοιξεις στις 4500 και απο δευτερες?εγω οταν ανοιγα ρεπριζ με s2000 το χοντα ειχε 6000 στροφες για να ειναι εντος vtec,και να εχει νοημα το πατημα...τι θα του ελεγα ελα να ανοιξουμε στις 3000?

ειδες που σου λεω οτι το παιδι το φερατε στα μετρα σας?ενα πατημα γινεται εκει που θα συμφωνηθει και απο τους δυο οχι μονο απο την μια πλευρα...
αλλα βεβαια το παιδι δεν ηξερε...

στις 3500 που αναφερεις το 3λιτρο ειναι κασα φιλε μου

παρολ' αυτα μπραβο για το αυτοκινητο σου.

Ωραία την επόμενη φορα, θα ανοίξουμε και από σταση και από ρεπρίζ και ο καθένας στις στροφές που θέλει, δικαιος?Όλα αυτα σε κανα 15ημερο για έχω πήξει,χεχεχεχ

Υ.Γ Ενδιαφέρεται κανένας για το BMW Scanner Tool 1.36?Προσοχή όχι το GT1

sheriff
20-01-07, 12:10
Ωραία την επόμενη φορα, θα ανοίξουμε και από σταση και από ρεπρίζ και ο καθένας στις στροφές που θέλει, δικαιος?Όλα αυτα σε κανα 15ημερο για έχω πήξει,χεχεχεχ

οκ φιλε μου οποτε θες

saikoE39
20-01-07, 12:55
Εσεις οι δυο θα ανοιξετε...?????

Octane
20-01-07, 13:02
Το καθε αυτοκινητο εχει διαφορετικη φιλοσοφια,αναλογα με τον κινητηρα,το σασμαν του,την τελικη σχεση μεταδοσης κλπ αρα εκ των πραγματων γινεται κοντρα μεταξυ πολυ διαφορετικων κονσεπτ + το ζητουμενο ειναι να δωσουν + οι 2 ο,τι μπορουν.

Για ποιο λογο λοιπον οταν πχ κανονιστει να ανοιξει ενα S2000 με 2α + 6-7000rpm (μιλαω για τα χλμ/ωρα) + γω ειμαι διπλα του να εχω + γω 2α στις 4500-5500 + οχι μια 3η στις 3500 εφοσον εχω διπλασια ροπη αλλα πολυ πιο μακριες σχεσεις???
(+ αφου γνωριζω που ακριβως δουλευει καλυτερα το δικο μου οπως αλλωστε + ο αλλος για το δικο του...)

Η κοντρα με συγκεκριμενη σχεση στο κιβωτιο εχει μονο νοημα αναμεσα σε ιδια αυτοκινητα... σε ολα τα υπολοιπα το σωστοτερο ειναι να κανονιζονται χλμ/ωρα που θα ξεκινησει + απο κει + περα ο καθενας κανει ο,τι θελει... ετσι ωστε να βγαλει το maximum σε επιδοση :jumpgirl:

Υ.Γ.Παντως + απ'τις 5000 να ανοιγαν τα golfακια παλι θα τον ειχαν ... :p:

Υ.Γ.2.+ ναι,οπως ειπε + ο puck,πιο πολυ μετρανε οι αλλαγες σε ενα τουρμπο που ξεφουσκωνει + ξαναφουσκωνει παρα σε ενα ατμοσφαιρικο. ;)

puck
20-01-07, 13:04
Το καθε αυτοκινητο εχει διαφορετικη φιλοσοφια,αναλογα με τον κινητηρα,το σασμαν του,την τελικη σχεση μεταδοσης κλπ αρα εκ των πραγματων γινεται κοντρα μεταξυ πολυ διαφορετικων κονσεπτ + το ζητουμενο ειναι να δωσουν + οι 2 ο,τι μπορουν.

Για ποιο λογο λοιπον οταν πχ κανονιστει να ανοιξει ενα S2000 με 2α + 6-7000rpm (μιλαω για τα χλμ/ωρα) + γω ειμαι διπλα του να εχω + γω 2α στις 4500-5500 + οχι μια 3η στις 3500 εφοσον εχω διπλασια ροπη αλλα πολυ πιο μακριες σχεσεις???
(+ αφου γνωριζω που ακριβως δουλευει καλυτερα το δικο μου οπως αλλωστε + ο αλλος για το δικο του...)

Η κοντρα με συγκεκριμενη σχεση στο κιβωτιο εχει μονο νοημα αναμεσα σε ιδια αυτοκινητα... σε ολα τα υπολοιπα το σωστοτερο ειναι να κανονιζονται χλμ/ωρα που θα ξεκινησει + απο κει + περα ο καθενας κανει ο,τι θελει... ετσι ωστε να βγαλει το maximum σε επιδοση :jumpgirl:

Υ.Γ.Παντως + απ'τις 5000 να ανοιγαν τα golfακια παλι θα τον ειχαν ... :p:

Υ.Γ.2.+ ναι,οπως ειπε + ο puck,πιο πολυ μετρανε οι αλλαγες σε ενα τουρμπο που ξεφουσκωνει + ξαναφουσκωνει παρα σε ενα ατμοσφαιρικο. ;)


Με νοιώθει και ένας 20βάλβιδος..χεχεχε:friday:

sheriff
20-01-07, 13:18
Το καθε αυτοκινητο εχει διαφορετικη φιλοσοφια,αναλογα με τον κινητηρα,το σασμαν του,την τελικη σχεση μεταδοσης κλπ αρα εκ των πραγματων γινεται κοντρα μεταξυ πολυ διαφορετικων κονσεπτ + το ζητουμενο ειναι να δωσουν + οι 2 ο,τι μπορουν.

Για ποιο λογο λοιπον οταν πχ κανονιστει να ανοιξει ενα S2000 με 2α + 6-7000rpm (μιλαω για τα χλμ/ωρα) + γω ειμαι διπλα του να εχω + γω 2α στις 4500-5500 + οχι μια 3η στις 3500 εφοσον εχω διπλασια ροπη αλλα πολυ πιο μακριες σχεσεις???
(+ αφου γνωριζω που ακριβως δουλευει καλυτερα το δικο μου οπως αλλωστε + ο αλλος για το δικο του...)

Η κοντρα με συγκεκριμενη σχεση στο κιβωτιο εχει μονο νοημα αναμεσα σε ιδια αυτοκινητα... σε ολα τα υπολοιπα το σωστοτερο ειναι να κανονιζονται χλμ/ωρα που θα ξεκινησει + απο κει + περα ο καθενας κανει ο,τι θελει... ετσι ωστε να βγαλει το maximum σε επιδοση :jumpgirl:

Υ.Γ.Παντως + απ'τις 5000 να ανοιγαν τα golfακια παλι θα τον ειχαν ... :p:

Υ.Γ.2.+ ναι,οπως ειπε + ο puck,πιο πολυ μετρανε οι αλλαγες σε ενα τουρμπο που ξεφουσκωνει + ξαναφουσκωνει παρα σε ενα ατμοσφαιρικο. ;)

τελεια φιλε μου τα λες.γι'αυτο και εγω πλεον ανοιγω παντα απο σταση για να μην υπαρχει κανενα σημειο προστριβης,δεν ακουσα,δεν ξεκινησα,δεν αλλαξα,ειχα 3000,4000,15000 στροφες,2η,3η,οπισθεν κτλ.σταση και συγκεκριμενη αποσταση.
α και παντα απο φαναρι...

DaywalkeR
20-01-07, 13:22
Καλως ή κακως μπορει η διαφορα σε ιπποδυναμη να ειναι μικρη μεταξυ των δυο(υπερ του Ζ4 για την ακριβεια) αλλα μονο η ροπη που βγαζει το μοτερ του GTi φτανει για να σκοτωσει το καημενο το Ζ4 το οποιο ναι μεν θελει αλλα δεν μπορει να ακολουθησει τις ρεπριζ του GTi, μιλαμε για δυο αυτοκινητα με διαφορετικη "νοοτροπια" κινητηρα το οποιο σε ευθεια δινει σαφες πλεονεκτημα στο GTi, μπορει να εχασες απο ενα turbo, αλλα μην μασας εσυ κερδιζεις και χαιρεσαι αλλου, εξαλλου νομιζω οτι το Ζ4 δεν το πηρες για να πηγαινεις τερμα στην ευθεια:ylsuper:, μαλλον για να πηγαινεις πλαγιολισθαινοντας στην ευθεια ;)
οποτε ασε του αλλους να βγαζουν γουστα με κοντρες κι εσυ βγαλε γουστα με μπαντες,(οχι οτι δεν μπορεις να βγαλεις και με κοντρες προσθεου, αλλα δεν νομιζω οτι αυτος ειναι ο χαρακτηρας του οχηματος σου)
Φιλουθκια σε ολους:dance: :dance:

Octane
20-01-07, 13:23
Με νοιώθει και ένας 20βάλβιδος..χεχεχε:friday:

χεχε :cheers:
Αντε να τους εκτελεσουμε γιατι πολυ αυθαδιαζουν τα 3λιτρα μπεμπινια :cool:
(θα μου πεις "εδω το κανουν τα 2.5λιτρα...")

Υ.Γ.Σε 2 βδομαδες ειμαι κατω + ηδη εχει αρχισει να κανονιζεται
το "μπαρμπεκιου"...
Οσοι πιστοι προσελθετε :bullhorn:

sheriff
20-01-07, 13:33
χεχε :cheers:
Αντε να τους εκτελεσουμε γιατι πολυ αυθαδιαζουν τα 3λιτρα μπεμπινια :cool:
(θα μου πεις "εδω το κανουν τα 2.5λιτρα...")

Υ.Γ.Σε 2 βδομαδες ειμαι κατω + ηδη εχει αρχισει να κανονιζεται
το "μπαρμπεκιου"...
Οσοι πιστοι προσελθετε :bullhorn:

φιλε πολυ ευχαριστως να δουμε τα μωρα μας...

να δοκιμασετε και απο σταση με τον δημητρηΖ4

και κανουμε και να ανοιγματακι μαζι... και με το ιμπιζα και με το γκολφ.μια φορα εχω ανοιξει με φρ του λευτερη δεν ξερω αν τον ξερεις...και πηγαινε παρα πολυ ωραια.

ηταν φιλτρο,προγραμμα,εξατμιση,τουρμπινα και μια κολωνα πισω:kissass:

Octane
20-01-07, 13:38
τελεια φιλε μου τα λες.γι'αυτο και εγω πλεον ανοιγω παντα απο σταση για να μην υπαρχει κανενα σημειο προστριβης,δεν ακουσα,δεν ξεκινησα,δεν αλλαξα,ειχα 3000,4000,15000 στροφες,2η,3η,οπισθεν κτλ.σταση και συγκεκριμενη αποσταση.
α και παντα απο φαναρι...


:dblthumb2
Ομως + κει μπορει να σου πει ο αλλος "δεν ξεκινησα καλα","κοιμηθηκα στο φαναρι γιατι περασε μια street με πιπινι + στριγκακι" κλπ.

Βασικα αν ειναι καποιος να πει,θα πει,γι'αυτο + γω ποτε δε βγαζω συμπερασματα οτι "εχω" ενα συγκεκριμενο αυτοκινητο,παρα μονο οταν πατησω με (ή καλυτερα,χωρις το "με" :D ) πολλα ιδια.
Το καλυτερο απ'ολα βεβαια ειναι τα ανοιγματα με φιλους (πραγματικους ομως) που ξερεις οτι δε λενε μουφες + που αν κατι δεν παει για καποιον καλα θα ξαναδοκιμασεις.

Σημειωση:
Εσυ καλα κανεις + ανοιγεις απο σταση,εχεις ομως δοκιμασει να ξεκινησεις με μικρο vag πρωτου σταδιου στην τελεια ελληνικη ασφαλτο?
Θα σου πω εγω,εισαι στον αερα ακομα + με 3η + παρολο που τελειωνει στα 160χλμ/ωρα...
Για να μη μιλησω για το on/off γκαζακι του (στα 20vt -τα ηλεκτρογκαζα μονο- ειναι πολυ πιο εντονο το φαινομενο απ'οτι στα tfsi) που αντε να το ζυγισεις... :angryfire

Octane
20-01-07, 13:58
φιλε πολυ ευχαριστως να δουμε τα μωρα μας...

να δοκιμασετε και απο σταση με τον δημητρηΖ4

και κανουμε και να ανοιγματακι μαζι... και με το ιμπιζα και με το γκολφ.μια φορα εχω ανοιξει με φρ του λευτερη δεν ξερω αν τον ξερεις...και πηγαινε παρα πολυ ωραια.

ηταν φιλτρο,προγραμμα,εξατμιση,τουρμπινα και μια κολωνα πισω

Ναι αμε :cheers:
Σε 2 βδομαδες που κατεβαινω παλι θα κανονιστουν πολλα + διαφορα σκηνικα :yippee:

Τον Λευτερη με το φρ του δεν τον ξερω,ibiza ειναι(?) + τι τουρμπινα φοραει?
Εγω ξερω τα ανοιγματα που εκανα με τον Κωστη (compact) απο σταση το Καλοκαιρι + φοραει + κεινος 3λιτρο.:love:
Το ibizaκι μου ηταν ακομα "μαμα" + με τελειως ακαταλληλα λαστιχα για ανοιγμα απο σταση (+ σκισμενη "αγελαδα" απ'οτι ειδαμε μετα) + μεχρι τη γεφυρα (Κερατεα) ηταν εκεινος μια καροτσα μπροστα.

Ευθειακιας δεν ειμαι ουτε ασχολουμαι με το ποσες καροτσες εφαγε ο ενας + ο αλλος,τα ανοιγματα τα κανουμε για τον χαβαλε,την καλη παρεα + τις συζητησεις, + ολοι ξερουμε πως τιποτα δεν συγκρινεται με μια ωραια διαδρομη...
Απλα ο,τι + αν τυχει σε στιλ κοντρας (φαναρι,ρεπριζ,στροφες) δεν το αφηνουμε ετσι...;)
Η διαδρομη ειναι η "Ιθακη",οχι ο προορισμος. Τωρα το αν κερδισεις μια κοντρα,
ενα χαμογελο παραπανω μεσα στα υπολοιπα...

saikoE39
20-01-07, 14:03
φιλε πολυ ευχαριστως να δουμε τα μωρα μας...

να δοκιμασετε και απο σταση με τον δημητρηΖ4

και κανουμε και να ανοιγματακι μαζι... και με το ιμπιζα και με το γκολφ.μια φορα εχω ανοιξει με φρ του λευτερη δεν ξερω αν τον ξερεις...και πηγαινε παρα πολυ ωραια.

ηταν φιλτρο,προγραμμα,εξατμιση,τουρμπινα και μια κολωνα πισω:kissass:
Eχω λιωσει στα γελια...........
χαχαχααχαχαχαχαχ.......:rockon:
Να γινουν τα ανοιγματα..θα παραβρεθω και εγω με Α3 2.0tfsi dsg....

DaywalkeR
20-01-07, 14:04
Σωστος ο octane:greenboun

DimitrisZ4
20-01-07, 14:39
Καλως ή κακως μπορει η διαφορα σε ιπποδυναμη να ειναι μικρη μεταξυ των δυο(υπερ του Ζ4 για την ακριβεια) αλλα μονο η ροπη που βγαζει το μοτερ του GTi φτανει για να σκοτωσει το καημενο το Ζ4 το οποιο ναι μεν θελει αλλα δεν μπορει να ακολουθησει τις ρεπριζ του GTi, μιλαμε για δυο αυτοκινητα με διαφορετικη "νοοτροπια" κινητηρα το οποιο σε ευθεια δινει σαφες πλεονεκτημα στο GTi, μπορει να εχασες απο ενα turbo, αλλα μην μασας εσυ κερδιζεις και χαιρεσαι αλλου, εξαλλου νομιζω οτι το Ζ4 δεν το πηρες για να πηγαινεις τερμα στην ευθεια:ylsuper:, μαλλον για να πηγαινεις πλαγιολισθαινοντας στην ευθεια ;)
οποτε ασε του αλλους να βγαζουν γουστα με κοντρες κι εσυ βγαλε γουστα με μπαντες,(οχι οτι δεν μπορεις να βγαλεις και με κοντρες προσθεου, αλλα δεν νομιζω οτι αυτος ειναι ο χαρακτηρας του οχηματος σου)
Φιλουθκια σε ολους:dance: :dance:

Καλα τα λες ! χαχα

Octane
20-01-07, 14:49
Eχω λιωσει στα γελια...........
χαχαχααχαχαχαχαχ.......
Να γινουν τα ανοιγματα..θα παραβρεθω και εγω με Α3 2.0tfsi dsg....

Εσυ θα εισαι ταυτοχρονα + live ανταποκριτης για τον Μανο :rofl2:
(Τα νεα του σημερα....χθες...:rofl2: )

Σωστος ο octane:greenboun
:cheers:

manosm3
20-01-07, 15:05
Ισως με παρει μαζι του οποτε δε θα προλαβουμε να δουμε τις κοντρες γιατι το Α3 θα ειναι βαρυ... :kissass:
Υ/Γ: Αν καταφερουμε να φτασουμε θα σας βλεπω απο τη γεφυρα, εγω και ο Θεος να ουμε!!! yiiiiha

EVANGELOS
20-01-07, 16:50
Λοιπόν αυτές οι νέας κοπής κοντρες επινόηση των τουρμπιστών είναι αποθέωση ....
Οκ να πάμε ρολαριστά από τα π.χ. 70 αλλά ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙΣ και τι σχέση θα έχω μέσα ?????
Σε λίγο θα μας πουν να αλλάζουμε και στις 5500 ..... γιατί τα VAG καρφώνουν βαλβίδες μετά τις 6000...
Όταν λέω ότι οι μετρήσεις ρεπρίζ με π.χ. 3η και 30 είναι ΑΠΑΤΗ αυτό εννοώ... ποιός βλάκας θα ανοίξει σοβαρά με n/a πολύστροφο από εκεί κάτω ????
Τι με νοιάζει πόση ώρα κάνει το Μ3 να πιάσει τα 140 από τα 30 με 3η ????
Άντε βρήκατε τον άλλο μικρό και τον δουλέψατε ....

saikoE39
20-01-07, 17:04
Λοιπόν αυτές οι νέας κοπής κοντρες επινόηση των τουρμπιστών είναι αποθέωση ....
Οκ να πάμε ρολαριστά από τα π.χ. 70 αλλά ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙΣ και τι σχέση θα έχω μέσα ?????
Σε λίγο θα μας πουν να αλλάζουμε και στις 5500 ..... γιατί τα VAG καρφώνουν βαλβίδες μετά τις 6000...
Όταν λέω ότι οι μετρήσεις ρεπρίζ με π.χ. 3η και 30 είναι ΑΠΑΤΗ αυτό εννοώ... ποιός βλάκας θα ανοίξει σοβαρά με n/a πολύστροφο από εκεί κάτω ????
Τι με νοιάζει πόση ώρα κάνει το Μ3 να πιάσει τα 140 από τα 30 με 3η ????
Άντε βρήκατε τον άλλο μικρό και τον δουλέψατε ....
:+1: ...
Δημητρη..παθηματα..μαθηματα....
Και εγω απο εδω και περα οταν βλεπω is..δεν πανα να εχει τασια και να ειναι για πεταμα...θα κανω την κοτα......
Με εκανε ο τακης να το φυσαω και να μην κρυωνει...
Μην σκας το αποτελεσμα δεν ειναι πραγματικο....με το καιρο που θα μαθεις το οχημα θα γαζωνεις...για ενα μηνα που το εχεις παλι καλα που δεχτηκες και ανοιξες...
Κυριοι με τα Vag...φοβου του κωστα(Ζ4.3.0)...:gaysex:

Octane
20-01-07, 17:12
Λοιπόν αυτές οι νέας κοπής κοντρες επινόηση των τουρμπιστών είναι αποθέωση ....
Οκ να πάμε ρολαριστά από τα π.χ. 70 αλλά ΓΙΑΤΙ ΝΑ ΜΟΥ ΕΠΙΒΑΛΛΕΙΣ και τι σχέση θα έχω μέσα ?????
???
:shakehead Μαλλον δεν καταλαβες κατι καλα... , αυτο ειπα + γω... :D
Ο "z4 3.0" μιλησε απλα για τα vtec + αναγκαστικα χρησιμοποιησε rpm + σχεσεις κιβωτιου,δεν ειπε κανενας μας το αντιθετο (αυτο που γραφεις εσυ δηλαδη με κεφαλαια...)

Σε λίγο θα μας πουν να αλλάζουμε και στις 5500 ..... γιατί τα VAG καρφώνουν βαλβίδες μετά τις 6000...

Ουτε κατι τετοιο ειπε κανεις.Ισα ισα ο καθενας μπορει να κανει ο,τι θελει...
Το οτι τα vag "καρφωνουν βαλβιδες" μετα τις 6000 το ξερεις απο πρωτο χερι???
Σε μαμα vag δε νομιζω να εχει συμβει κατι τετοιο (εδω δε συμβαινει σε αυξηση ιπποδυναμης + ροπης του ακομα + στο 40% + χωρις αλλαγη σωθικων) , σε αντιθεση με μαμα Μ3... :ices_ange ...

EVANGELOS
20-01-07, 17:25
???
:shakehead Μαλλον δεν καταλαβες κατι καλα... , αυτο ειπα + γω... :D
Ο "z4 3.0" μιλησε απλα για τα vtec + αναγκαστικα χρησιμοποιησε rpm + σχεσεις κιβωτιου,δεν ειπε κανενας μας το αντιθετο (αυτο που γραφεις εσυ δηλαδη με κεφαλαια...)



Ουτε κατι τετοιο ειπε κανεις.Ισα ισα ο καθενας μπορει να κανει ο,τι θελει...
Το οτι τα vag "καρφωνουν βαλβιδες" μετα τις 6000 το ξερεις απο πρωτο χερι???
Σε μαμα vag δε νομιζω να εχει συμβει κατι τετοιο (εδω δε συμβαινει σε αυξηση ιπποδυναμης + ροπης του ακομα + στο 40% + χωρις αλλαγη σωθικων) , σε αντιθεση με μαμα Μ3... :ices_ange ...

ΠΛΑΚΑ κανω ρε ... τον Αντώνη τον ξέρω από καφέδες και ο μικρός ο Νεο είναι γ@μώ τα παιδιά .... ΧΑΒΑΛΕΣ .... cool οι Γκρουπ Βαγκ...

Octane
20-01-07, 17:33
ΠΛΑΚΑ κανω ρε ... τον Αντώνη τον ξέρω από καφέδες και ο μικρός ο Νεο είναι γ@μώ τα παιδιά .... ΧΑΒΑΛΕΣ .... cool οι Γκρουπ Βαγκ...

χαχαχα:)
ok ok,τωρα το'πιασα :hello:

Υ.Γ.Νομιζα οτι ηθελες + συ τσαγακι :flipa: + καβαλησα αμεσως τα οπλα...!!!:rofl2:
(Να μην πουμε + καμια μ@λ@κι@ να περασει η ωρα(?),ολο σοφα πραγματα θα λεμε!?!?)

EVANGELOS
20-01-07, 17:40
χαχαχα:)
ok ok,τωρα το'πιασα :hello:

Υ.Γ.Νομιζα οτι ηθελες + συ τσαγακι :flipa: + καβαλησα αμεσως τα οπλα...!!!:rofl2:
(Να μην πουμε + καμια μ@λ@κι@ να περασει η ωρα(?),ολο σοφα πραγματα θα λεμε!?!?)

Το πουλάω το τροπέτο .... πάω για 336 ή Γκόλφ TSFSGTI20VT18VAG ....

santo
20-01-07, 20:39
Πώπώ.. με έχετε φουντώσει...
Και θα λείπω για λίγο καιρό.. ακόμα..
όταν με το καλό γυρίσω και κάνω σερβισάκι στο εστοριλάκι.. να βρεθούμε .. και να κάνουμε κανένα ανοιγματάκι.. γιατί το αμάξι θα έχει βγάλει αράχνες!!!

Εδώ δεν περνάει ο καιρός.... Πάντως του Κωστή το πράμα (Ζ4 3.0) απλά δεν πιάνεται.. έτσι όπως μου έφευγε βλέπω 4-5 καροτσες άνετα με του Αντώνη γιατί εμένε ξεκόλλαγε.. και άνοιγε συνεχόμενα διαφορά.

Όπως και παλιότερα που είχα ανοίξει με το Ζ4 του mpikouni που είχα φάει 2 καροτσούλες μέχρι 3ές κόφτη..

Το Ζ4 είναι μπροστά κυρίως λόγω βάρους, καί ίσως λόγω κλιμάκωσης 6τάχυτου κιβωτίου σε σχέση με το δικό μου 5τάχυτο.

puck
21-01-07, 13:32
Του παιδιού (Ζ4 3.0) Αν δεν απατωμαι είναι SMG?Έτσι,ομως το αποτέλεσμα δεν θα είναι κάπως συκέ?χεχεχε...Στήνεσαι βάζεις και το LC και κάνεις μαγικά,και μετα αλλάζει σαν F1...Αμα είναι έτσι, να κατεβάσω και ένα DSG που έχουμε, στα ίδια άλογα περίπου, να δούμε σωστά ανοίγματα...

Αλλα στο τέλος θα συμφωνίσω με τον octane, για τον χαβαλε το κάνουμε, δεν τις βγάλαμε έξω να τις μετρήσουμε....

Octane
21-01-07, 15:44
Του παιδιού (Ζ4 3.0) Αν δεν απατωμαι είναι SMG?Έτσι,ομως το αποτέλεσμα δεν θα είναι κάπως συκέ?χεχεχε...Στήνεσαι βάζεις και το LC και κάνεις μαγικά,και μετα αλλάζει σαν F1...Αμα είναι έτσι, να κατεβάσω και ένα DSG που έχουμε, στα ίδια άλογα περίπου, να δούμε σωστά ανοίγματα...
Α,τι με SMG!?!?Δεν παιζω :p: !!Αν ειναι ετσι + θα βαλω ενα playstasion στο αμαξι + οταν κανονισουμε εγω θα κοντραρομαι απο κει...!! Gamepad Vs SMG :thefinger

Αλλα στο τέλος θα συμφωνίσω με τον octane, για τον χαβαλε το κάνουμε, δεν τις βγάλαμε έξω να τις μετρήσουμε....

Ασε φιλε,δε συμφωνουν ολοι μ'αυτο εδω μεσα.Πολλοι πιστευουν οτι το να ανοιξεις με καποιο αυτοκινητο που ξερεις απο πριν οτι θα χασεις σημαινει οτι εισαι μαζοχας...:greenboun (Λες + ξερεις παντα απο που θα τη φας + τι "φοραειο ο καθενας...)
Αλλα βλεπεις στο πληκτρολογιο ολοι γρηγοροι + ξυπνιοι ειναι...,οι μαζοχες ειναι στους δρομους....

ΑΝΤΕ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΤΑ ΑΝΟΙΓΜΑΤΑ -ΜΟΛΙΣ ΕΠΙΣΤΡΕΨΟΥΜΕ ΟΛΟΙ- ΓΙΑΤΙ ΦΟΥΝΤΩΣΑΜΕ ΠΙΑ!!!!!!!!!:rockon:

santo
21-01-07, 18:06
Παίδες.. κατ΄αρχήν όντως για το χαβαλέ κάνουμε ανοιγματάκια, ούτε για λ7, απλά για την φάση.. και να μπριζωθούμε να μπάξουμε τίποτα...

Τώρα από ότι ξέρω και ας με διορθώσει ο Κώστας (Z4 3.0), δεν χρησιμοποιεί L.C. γιατί στην ελληνική άσφαλτο δεν παίζει όπως στην Γερμανική. Και επείσης δεν έχει τους χρόνους αλλαγής της Μ3, είναι πιο ομαλό στις αλλαγές και συνεπώς πιο αργό.

Πάντως τώρα που θα αλλάξω δίσκο-πλατό και θα φορέσω φουλ εξάτμιση θα ήθελα να δώ πως θα πηγαίναμε και παρέα...:kissass:

EVANGELOS
21-01-07, 21:52
SMG = Santo M@λάκ@ Gκόψε το ξεμο$νιασες το σασμαν ...

puck
21-01-07, 22:13
και να μπριζωθούμε να μπάξουμε τίποτα...


Αυτο το μπάξουμε, θα μπάξω κτλ

Είναι επίσημη bmwεδική λέξη?:D :D


ΠΩΛΕΙΤΑΙ : Ξεπερασμένης τεχνολογίας BMW με ιδιαίτερα προβληματικό μοτέρ.
Προσοχή από λάθος στο στροφόμετρο αναγράφεται με κόκκινο το νούμερο 9 "εννιά"...
Δεκτή ανταλλαγή με γρήγορο κατά προτίμηση Γκολφ 1,4 ΦΣΙ ή ΑΟΥΝΤΙ (αυτά με το τούρμπο τα καλά...) ή αφίσα του 335

Καταρχήν , έχω πεθάνει στα γέλια...χαχαχαχαχαχαχαχα
Στα σοβαρά τωρα, έχω αφίσα από 335 ,πότε θες να βρεθούμε να μου δώσεις αυτο το ΤΡΟΠΕΤΟ?:D :bowdown:

EVANGELOS
21-01-07, 22:37
Αυτο το μπάξουμε, θα μπάξω κτλ

Είναι επίσημη bmwεδική λέξη?:D

Kαταρχήν , έχω πεθάνει στα γέλια...χαχαχαχαχαχαχαχα
Στα σοβαρά τωρα, έχω αφίσα από 335 ,πότε θες να βρεθούμε να μου δώσεις αυτο το ΤΡΟΠΕΤΟ? :bowdown:

Kαταρχάς το ΜΠΑΞΙΜΟ ναι είναι μόνο για BMW και σου απαγορεύουμε εμείς οι κ@υλωτές (άλλη λέξη BMW) να την χρησιμοποιείς :thefinger ... Πνευματικά Δικαιώματα στο Στράτο (νομίζω)

Δεύτερον αν έχεις αφίσα 335 με λίγα χλμ και με ηλεκτρικά παράθυρα και κλίμα ναι δέχομαι να σου δώσω το τρόπετ....
Πρόσεξε όμως θα στενοχωρηθείς θα σε περνάνε από πάνω από μαμά S3 μέχρι τα ΥΠΕΡΤΕΡΑΤΑ 335 :bowdown: με τα δυο (2) ναι καλά άκουσες δύο ΟΛΟΚΛΗΡΑ ΤΟΥΡΜΠΟ ΤΟΟΟΣΑ με τα συγχωρήσεως ....

puck
21-01-07, 22:48
Ναι!!! Τα έχει όλα αυτα, αλλα έχει ένα ακόμα έξτρα, έχει cruise control (διατηρεί την ταχύτητα σταθερή κατα την αλλαγές απο τοιχο σε τοιχο)ΣΕ κάνει?

Όσο για το S3 με τόσα λεφτα που θελει η audi,να το βάλει στον Κ*λο της να το χαίρεται...

alexk
21-01-07, 23:22
Αμα είναι έτσι, να κατεβάσω και ένα DSG που έχουμε, στα ίδια άλογα περίπου, να δούμε σωστά ανοίγματα...

Να ρωτήσω κάτι εγώ, λίγο άσχετο ίσως με τη φάση?
Το πρόβλημα/ενδιαφέρον ποιο ακριβώς είναι? Να περάσετε ένα bmw?
Τι ακριβώς εννοείς "να κατεβάσω και ένα DSG" ? Δηλαδή, πρέπει να φοβηθούμε τώρα?

Και φυσικά νομίζω ότι σωστό άνοιγμα είναι 130i εναντίον golf gti ή πιο καλά εναντίον golf R32 (το μπάνιο που θα φάτε θα είναι τρελό βέβαια... αλλά το αφήνω να το πάρει το ποτάμι). Άλλο άν ανοίγουμε όλοι για το χαβαλέ. Οπότε, καλό είναι να δείξεις λίγο χαρακτήρα και να μην κάνεις δηλώσεις του στυλ, θα φέρουμε αυτό να σας "απαυτό".

Τέλος, επειδή κάτι αναφέρθηκε (βλ. EVANGELOS) άν ψήνεστε εγώ ανοίγω 4ες ρολλαριστές, με 40χλμ μέχρι 200. Το 120 θα φέρω. Πες μου άν είναι να το βάλω στο πρόγραμμα.

ΥΓ : ο Αντουάν με ξέρει, οπότε μην νομίσεις ότι δεν στην λέω. Στην λέω :dblthumb2

saikoE39
21-01-07, 23:36
Τέλος, επειδή κάτι αναφέρθηκε (βλ. EVANGELOS) άν ψήνεστε εγώ ανοίγω 4ες ρολλαριστές, με 40χλμ μέχρι 200. Το 120 θα φέρω. Πες μου άν είναι να το βάλω στο πρόγραμμα.



Eπειδη καταλαβα τι ενοεις εχω κλασει στο γελιο.........Θελω να το δω..:gaysex:
Ειναι το καλυτερο thread..εδω και καιρο...:bricks1:

sheriff
21-01-07, 23:41
Του παιδιού (Ζ4 3.0) Αν δεν απατωμαι είναι SMG?Έτσι,ομως το αποτέλεσμα δεν θα είναι κάπως συκέ?χεχεχε...Στήνεσαι βάζεις και το LC και κάνεις μαγικά,και μετα αλλάζει σαν F1...Αμα είναι έτσι, να κατεβάσω και ένα DSG που έχουμε, στα ίδια άλογα περίπου, να δούμε σωστά ανοίγματα...

Αλλα στο τέλος θα συμφωνίσω με τον octane, για τον χαβαλε το κάνουμε, δεν τις βγάλαμε έξω να τις μετρήσουμε....

παιδες συμφωνω με χιλια,θα ηθελα να ανοιξω με ενα γκολφακι με αυτοματο σασμαν στα αλογα μου.φαναρι-γεφυρα στην κερατεα δηλαδη 1300 μετρα η αν θελετε φαναρι-δεντρο στην κρυφη δηλαδη 400 μετρα.οτι σας βολευει...τωρα βεβαια και 300+ αλογα να ειναι το γκολφ (κατι που δεν μπορει κανεις απο εμας να ελεγξει οκ)και να με περασει σαν σταματημενο δεν τρεχει και τιποτα-για τον χαβαλε ανοιγουμε.

αν και φιλε μου δεν ξερεις τι σημαινει smg se Z4 οκ δεν τρεχει και κατι.παρεπιπτωντος LAUNCH CONTROL ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ Ζ4

DimitrisZ4
22-01-07, 00:08
Ρε παιδια ... :ρ τι παθατε ? χαχαχα Δεν ξαναβαζω κοντρα με GTi ... προκαλει προβληματα ! χαχα παντως το να μου φερεις και να σου φερω δεν λεει τιποτα, απλα . Στη τελικη και ενα Starlet με turbo μου ριχνει ... και τι να λεει ? ... peace

Octane
22-01-07, 02:06
Ρε 'σεις!!Χαλαρωστε!!!:icon02:

Ο "puck" εχει βαλει + κατι "χεχεχε..." δεν τα ειδατε?:friday:
Δεν ειπε "θα σου φερω παρεα" σε κανεναν με τον τροπο που τα πηρατε ολοι σας!!
Μιλησε απλα για το σασμαν + αναφερθηκε στο DSG ως αντιστοιχια του SMG για να γινει ακομα πιο αντικειμενικη + πιο "μηχανικα" η συγκριση!!

Ειπαμε να κανουμε λιγη πλακα,αν γινονται συνεχεια παρεξηγησεις ομως δε λεει.....

Εγω απ'τη μερια μου πιστευω οτι η z4 του Κωστα (εμαθα + το ονομα με την ολη φαση,χα) ειναι σιγουρα πιο γρηγορη απ'το πιπινι μου (ειδικα απο σταση) αλλα + σε ρεπριζ , ΟΜΩΣ τα ανοιγματα θα γινουν γιατι ...ΝΑΙ... ειμαι μαζωχας + γουσταρω να με περνανε!!!(Αν μαλιστα βγαζει + ωραιο ηχο το εργαλειο το χαιρομαι ακομα περισσοτερο :icon_kidr ) (τσαμπα το μουσικο αυτι εχουμε!?!?χεχε)

Ακομα,θελω να πω πως ΔΕΧΟΜΑΙ (ως υπερ-μαζωχας) να ανοιξω ΚΑΙ με το 120 του Αλεξη απο τα αδυτα των τεταρτων μας με μια ομως προ'υ'ποθεση.... :
Θα συναντηθουμε με αδεια ντεποζιτα + θα γεμισουμε απ'το ιδιο βενζιναδικο + μαλιστα απ'την ιδια αντλια 100αρα (την καλη :pth: ) ωστε να μειωθουν οσο γινεται τα σφαλματα που εχουν να κανουν με εξωτερικους παραγοντες!!!χεχε

Ερωτηση (ρητορικη...) : Το "d" διπλα απ'το "120" δε σημαινει "d-urbo"??? ........

puck
22-01-07, 02:19
Να ρωτήσω κάτι εγώ, λίγο άσχετο ίσως με τη φάση?
Το πρόβλημα/ενδιαφέρον ποιο ακριβώς είναι? Να περάσετε ένα bmw?
Τι ακριβώς εννοείς "να κατεβάσω και ένα DSG" ? Δηλαδή, πρέπει να φοβηθούμε τώρα?

wtf?Μάλλον δεν κατάλαβες σωστα...Χεστήκαμε αν θα περάσουμε bmw, εγώ προσωπικά καραχέστηκα,έλεος δηλαδη, chill φίλε μου...

Το να καταβέσω ένα dsg,αναφέρεται σε σωστά ανοίγματα, το να ανοίξει ένα smg με ένα manual δεν το θεωρώ σωστο γιατι παίζουν πολλα πράγματα (π.χ στο μανουαλ δεν κούμπωσε σωστα η 2ερα και άλλα τετοια διάφορα)Ενώ το Dsg κρίνεται ισάξιο με ένα Smg για τον λόγο οτι είναι και τα δυο αυτοματα & "αγωνιάρικα" σασμάν , δλδ ουτε steptronic ,ουτε tiptronic...Οπότε θα παίζουμε στα ιδια πράγματα...

Όπως και να έχει ηρεμίστε , δεν πάμε να βγάλουμε τα αυτοκινήτα σας , αχριστα, αμα το πίστευα αυτο εδω ,δεν θα γραφομουν καν σε ένα φόρουμ με Bmw...:dupe:

παρεπιπτωντος LAUNCH CONTROL ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΤΟ Ζ4

Σορρυ φίλε μου , δεν το ήξερα, να και κατι που μαθαινω με τον καιρο :friday:

EVANGELOS
22-01-07, 15:24
Nα πάει να κάνει παρέα στον Τονίνο ο Πάκ ... :ban: :ban: ...

Κώστα φανάρι -γέφυρα πρέπει να το δηλώσεις ως μόνιμη κατοικία ... με Τ.Κ. Ζ4.3.0

Οι λοιποί τσίλ ... εξαιρώ τον Satyre ... που μου είναι φουντωμένος από τα SLR ... ρίξε κανά μπάν ρε .. που οι παλιές καλές εποχές που έπεφτε βροχή το delete post (μιλάμε το βράδυ το ποστ καόυντ ήταν στο 100 και το πρωί στο 50....) και στο 3ο λάθος θρέντ... ΒΑΝ .... τσ τσ τσ φλώρεψε και ο Άλεξ ...

toninogti
22-01-07, 17:47
αααα σε παρακαλω.ban?? evaggele κατσε καλα. η ομαδα τωρα αρχιζει και μαζευεται.:dance:
που ειχαμε μεινει λοιπον??παει πολυς καιρος που εχουμε να τα πουμε απο εδω μεσα.

EVANGELOS
22-01-07, 19:51
αααα σε παρακαλω.ban?? evaggele κατσε καλα. η ομαδα τωρα αρχιζει και μαζευεται.:dance:
που ειχαμε μεινει λοιπον??παει πολυς καιρος που εχουμε να τα πουμε απο εδω μεσα.

Nά τα μαααας ... καλώς τον φονιά των Μ3 ....

Wellcome και εύχομαι να μείνεις καμιά βδομάδα ...

Να ανεβάσω πολ ?

Πότε θελετε να κάνουμε ΒΑΝ τον Αντωνη ?

1)Τώρα ?
2)Αύριο ?
3)Κάθε μέρα ?
4)Χθές ?

:) :gaysex:

danis
23-01-07, 15:52
Γεια σας παιδια ... Ειχα τα χαλια μου χτες που με κερασανε τσαι τα 2 Golfakia..Εκανα κ εγω τις βλακειες μου , αλλα τελος παντων. Μπορει καποιος να μου εξηγησει γιατι ΔΕΝ τους κερασα τσαι ? χαχα . Επισης αν ξεκιναγαμε απο σταση τι θα γινοτανε ? :p Επισης νομιζω οτι τα χθεσινα ητανε λιγο εως πολυ πειραγμενα

Τα vagοειδή είναι δυνατά από μαμά και με το πρώτο στάδιο δυναμώνουν περισσότερο.
Ο αδερφός μου έχει ένα Leon 20vt με πρόγραμμα revo και μια βαλβίδα(δεν ξέρω λεπτομέριες...).Μου 'χει πει οτί είναι γύρω 210 άλογα.
Όταν είχα πάρει το δικό μου (ε36 325) είχαμε κάνει 2-3 ανοίγματα στην Εθνική με άλλο ένα άτομο ο καθένας μέσα και οι διαφορές ήταν σχετικά μεγάλες(ντάξει δεν ήξερα και καλά το αμάξι..τεσπα).Ειδικά σε ανηφόρα από δευτέρες...ψιλοτσοντίτσα.Με το που πατάγαμε το γαμήδι μου πέταγε δύο αυτοκίνητα,μετα πιο σιγά άλλο ένα και γύρω στα 170 σταθεροποιήση της διαφοράς...
Το δυνατό σημείο του δικού μου είναι μετα τα 170-180 που στην κατηφόρα άρχισα να τον μαζεύω άλλα κόψαμε.
Εκεί που γέλασα πολύ ήταν από στάση...Χωρίς μπλοκέ τότε πεταγώμουν 1,5-2 αυτοκίνητα εύκολα αλλά μέχρι να κουμπώσουμε τρίτες,είχε μαζέψει και μου 'χε ρίξει κι ένα ακόμα!
Πάντως απότι έχω καταλάβει η δύναμη των εξακυλίνδρων της BMW φαίνεται στα πολλά και εκεί δείχνουν τα δόντια τους σε αντίθεση με τα τουρμπάτα της vag που στις ψηλές λαχανιάζουν εύκολα..

Τεσπά για την πλάκα όλα αυτα γιατί προσωπικά στα τέτοια μου οι κόντρες...το άχτι μου το'χω βγάλει πιο πιτσιρικάς με μηχανάκια και δεν πήρα την μπέμπα γιαυτό.Εν συγκρίσει το Λεόν του αδερφού μου,μου φαίνεται ένα αμάξι με πολύ ωραίο μοτέρ,όχι ωραίο ήχο και άνοστο γενικότερα(μπροστοκούνα γαρ:twak: )
Η πλάκα είναι οτί παρήγγειλε το καινούριο coupra τώρα και λέει οτι με πρώτο στάδιο πάει περίπου 300+ άλογα!:deal:

alex-kal
23-01-07, 21:05
Τα vagοειδή είναι δυνατά από μαμά και με το πρώτο στάδιο δυναμώνουν περισσότερο.
Ο αδερφός μου έχει ένα Leon 20vt με πρόγραμμα revo και μια βαλβίδα(δεν ξέρω λεπτομέριες...).Μου 'χει πει οτί είναι γύρω 210 άλογα.
.....................................
Η πλάκα είναι οτί παρήγγειλε το καινούριο coupra τώρα και λέει οτι με πρώτο στάδιο πάει περίπου 300+ άλογα!:deal:

Είχα για 3 χρόνια toledo 20VT με full πρώτο στάδιο:
Η βαλβίδα λέγεται Ν75 J (υπάρχει η F που είναι η ''μαμά'' και η Η που θεωρείται πιο άγρια). Την είχα βάλει και εγώ.
Ανάλογα με το πρόγραμμα που θα βάλει , θα πλησιάσει τα 280-290 αλλά με αλλαγή και εξάτμισης..
Το πρόβλημα είναι ότι λόγω μπροστινής κίνησης, θα είναι μια ζωή σπινιάρισμα.
Είχα οδηγήσει toledo με μπλοκέ (αντιπρόσωπος της Giac τότε) και πάλι έγραφε!!
Σε άνοιγμα του δικού μου με το άλλο με μπλοκέ, πρώτες , δευτέρες είμαιστε μαζί, μετά εγώ συναίχιζα να σπινιάρω (έγραφε και η τετάρτη) και ο άλλος... έφευγε!!
Είναι πολύ καλά μοτέρ, (λογικά και τα TFSI) αλλά η ποιότητα κύλισης των BMW απλά είναι σε άλλο επίπεδο..

Octane
23-01-07, 21:24
Πάντως απότι έχω καταλάβει η δύναμη των εξακυλίνδρων της BMW φαίνεται στα πολλά και εκεί δείχνουν τα δόντια τους σε αντίθεση με τα τουρμπάτα της vag που στις ψηλές λαχανιάζουν εύκολα..

Εχει να κανει με τις τουρμπινες των vag που οι περισσοτερες ειναι μικρες + ψηλα οπως λες λαχανιαζουν + επισης εχει να κανει με τις σχεσεις των ταχυτητων,διαφορικου + τελικη σχεση μεταδοσης.Στα vag 4ες 5ες 6ες ειναι πολυ μακριες...

Οπως σου ειπε + ο alex-kal το πολυ να φτασει τα 280-290 με full πρωτο σταδιο + δυνατο προγραμμα.

danis
25-01-07, 14:07
Όχι παιδιά απ' ότι μαθαίνω το νέο Leon Cupra φοράει το καινούριο μοτέρ του S3...εσείς μάλλον λέτε για το παλιό Cupra...
Ήδη κάποιοι το δυναμομέτρησαν και λένε για 307HP και 40+kg ροπή,ΜΟΝΟ με πρόγραμμα!:bs:
Είδα και κάποια links με βελτιωτικούς οίκους του εξωτερικού και λένε για 325 άλογα με πρόγραμμα και φουλ εξάτμιση.
Αν είναι όντως πραγματικά αυτά τα νούμερα προβλέπω πόλεμο στους δρόμους:icon02:
Στραγάλια τα 'χουνε κάνει...

bujinkan
25-01-07, 18:14
αααχχχ ποσο σας ζηλευω (εσας που μενετε αθηνα) και κανετε τα ανοιγματακια σας και το χαβαλε σας:ylsuper:
εδω στην @ωλοεπαρχια τιποτα δεν παιζει:(

Octane
25-01-07, 21:21
Όχι παιδιά απ' ότι μαθαίνω το νέο Leon Cupra φοράει το καινούριο μοτέρ του S3...εσείς μάλλον λέτε για το παλιό Cupra...
Ήδη κάποιοι το δυναμομέτρησαν και λένε για 307HP και 40+kg ροπή,ΜΟΝΟ με πρόγραμμα!
Είδα και κάποια links με βελτιωτικούς οίκους του εξωτερικού και λένε για 325 άλογα με πρόγραμμα και φουλ εξάτμιση.
Αν είναι όντως πραγματικά αυτά τα νούμερα προβλέπω πόλεμο στους δρόμους
Στραγάλια τα 'χουνε κάνει...
Φιλε εχεις απολυτο δικιο!!:bigthumb:

Διαβασα Cupra + σκεφτομουν FR (παλι καλα ομως που καταφερα να σκεφτω το καινουριο,μεσα στην αφηριμαδα μου :smashtard )
Λοιπον λιγο κατω απο τα 300hp το νεο Leon FR με καλο πρωτο σταδιο
+ για Leon Cupra,S3 + Golf Gti 30th Anniversary (που φορανε διαφορετικο μοτερ απ'το FR + αλλη τουρμπινα) καμποσα πανω απο τα 300...


αααχχχ ποσο σας ζηλευω (εσας που μενετε αθηνα) και κανετε τα ανοιγματακια σας και το χαβαλε σας
εδω στην @ωλοεπαρχια τιποτα δεν παιζει:(

Εγω να δεις ποσο ζηλευω που συνηθως δεν ειμαι καν Ελλαδα... :(