PDA

Επιστροφή στο Forum : Βελτίωση για Ζ3 1.8


vasilisZ3
02-12-04, 15:12
Καλησπέρα κ απο μένα αν κ με λίγες εμφανίσεις εδώ μέσα..απλά διαβάζω να μαθαίνω..
έχω να σας κάνω κ γω μία ερωτησούλα γιατί δεν γνωρίζω κ πολλά για μετατροπές κλπ κλπ.
Έχω ένα z3 1.8... τι μπορούμε να κάνουμε να ανεβάσουμε ιπποδύναμη??

Ευχαριστώ προκαταβολικά

Strax
02-12-04, 15:40
Φίλε Βασίλη, έχω εμπειρία από Ζ3 1.8 τουρμπισμένο από τον Αλέκο και μπορώ να σου πω ότι το αμάξι είναι πολύ ευχάριστο και πάει πολύ καλά (γύρω στα 170 άλογα). Εγγυημένη αξιοπιστία και μοναδικό μειονέκτημα το τούρμπο λακ στα χαμηλά. Συνδύασέ το με ένα μπλοκέ διαφορικά και πραγματικά θα λάβεις μεγατόνους απόλαυσης.

Υ.Γ. Ξεκίνησα καινούριο thread με την ερώτησή σου για να μπορούν τα υπόλοιπα μέλη του φόρουμ να το βρουν και να σε βοηθήσουν, αλλά και για πιο αποτελεσματική μελλοντική αναζήτηση.

vasilisZ3
02-12-04, 15:45
'Οπως ανέφερα δεν είμαι κ πολυ σχετικός από ορολογία σχετική..οπότε θα σας ζαλίσω λίγο ακόμα...
Ποιός είναι ο Αλέκος?
Τι είναιο το τουρμπο λακ?
Τι τιμές παίζουνε??
Ευχαριστώ

Strax
02-12-04, 16:03
Ο Αλέκος είναι ο Αλέκος Καρράς και είναι ο ιδιοκτήτης του εξουσιοδοτημένου συνεργείου στο Άργος. Έχει αποκτήσει πολύ μεγάλη φήμη στην τοποθέτηση τουρμπίνας σε BMW κυρίως τετρακύλινδρα. Το μεγάλο του πλεονέκτημα είναι η εργοστασιακή ποιότητα και αξιοπιστία με δεδομένη την απόδοση.
Το τούρμπο λακ είναι μια καθυστέρηση απόκρισης από την στιγμή που πατάς το γκάζι μέχρι τη στιγμή που θα σηκώσει πίεση η τουρμπίνα που παρουσιάζουν όλα τα τούρμπο αυτοκίνητα (άλλα περισσότερο και άλλα λιγότερο).
Από ότι ξέρω το ολοκληρωμένο κιτάκι πρέπει να πηγαίνει γύρω στα 5000€, αλλά καλύτερα να ρωτήσεις.

vasilisZ3
02-12-04, 16:07
Ωραία σ ευχαριστω πολύ...εκτός απο τουρμπίνα παίζει κ κάποιο τσιπάκι με μικρότερο σαφώς κόστος?

Geo_3D
02-12-04, 21:18
Φιλτρο,προγραμμα,εξατμιση(κατα προτιμηση ολοκληρη,και οχι μονο τελικο καζανακι) και εκεντροφορους.Εισαι μεταξυ 1ου και 2ου σταδιου ατμοσφαιρικης βελτιωσης.Λιγο πιο τσιμπημενη η τιμη (μαζι με τους εκκεντροφορους και ολοκληρη την εξατμιση) αλλα σαφως πολυ φτηνοτερη λυση απο το τουρμπο.Το λεγομενο turbo lag δεν θα το εχεις,αντιθετα θα εχεις καλυτερη ροπη και περισσοτερη δυναμη αποση εχεις τωρα,αλλα σαφως λιγοτερα αλογα αποτι σου προσφερει η λυση του τουρμπο.Υπολογισε γυρω στα 2-2.500

MZ3
03-12-04, 05:12
Ωραία σ ευχαριστω πολύ...εκτός απο τουρμπίνα παίζει κ κάποιο τσιπάκι με μικρότερο σαφώς κόστος?βασικα πεζη να πσαξης να βαλης κινητηρα απο τριλητρο με κοστος 5.000 ευρω περιπου ειναι η καλυτερη μετατροπη που μπορησ να κανεις θα κερδισις σε ακσιοπιστια

Dark_Niaou
03-12-04, 06:59
βασικα πεζη να πσαξης να βαλης κινητηρα απο τριλητρο με κοστος 5.000 ευρω περιπου ειναι η καλυτερη μετατροπη που μπορησ να κανεις θα κερδισις σε ακσιοπιστια


Φίλε ΜΖ3 θα ήθελα να σε ρωτήσω που μπορεί κανείς να βρεί ένα 3λιτρο μοτέρ μόνο με 5000;;; Γιατί εγώ κάτω από 8000 δεν έχω βρεί!

MICZ
03-12-04, 07:39
Φίλε ΜΖ3 θα ήθελα να σε ρωτήσω που μπορεί κανείς να βρεί ένα 3λιτρο μοτέρ μόνο με 5000;;; Γιατί εγώ κάτω από 8000 δεν έχω βρεί!



Συμφωνώ με τον Dark Niaou ένας καλός (όχι ταλαιπωρημένος) κινητήρας πεντατάχυτος τρίλιτρος θα πάει γύρω στο δεκάρικο με όλα τα μηχανικά (Παπαδόπουλος-Θεσ/νίκη-κατά τη γνώμη μου κορυφή),χωρίς να υπολογίσεις τα έξοδα της δήλωσης.Εμένα πάντως μου στοίχησε τελικά η μετατροπή μαζί με τα έξοδα της δήλωσης για τον 2.5 μου, 10.000 ευρώ! + την ταλαιπωρία μου.Υπόψιν μόνο ότι ο κινητήρος και τα μηχανικά ήταν ολοκαίνουργια.
Αυτά για όσους νομίζουν ότι η αλλαγή κινητήρα είναι εύκολη υπόθεση. Εγώ πάντως όσο και αν με ευχαριστεί το αυτοκίνητο δεν το ξαναεπιχειρώ! Προτιμώ να μαζέψω χρήματα να πάρω αυτό που θέλω από την αρχή.

Strax
03-12-04, 08:45
Συμβουλή! Όσοι επιθυμούν να αλλάξουν εξάτμιση σε cabrio αυτοκίνητο πρέπει να υπολογίσουν ότι ο θόρυβος είναι αρκετά αυξημένος όταν είναι ανοιχτό. Έτσι θα πρέπει να το λάβουν αυτό υπόψη τους όταν αποφασίζουν τι εξάτμιση θα βάλουν. Υπάρχει περίπτωση να είναι ικανοποιημένοι από τον θόρυβο της εξάτμισης όταν είναι κλειστό το αμάξι, αλλά όχι ανοιχτό. Και κάτι τελευταίο...Ο θόρυβος αυξάνει όσο περισσότερο ζεσταίνεται η εξάτμιση.

Action Man
03-12-04, 08:57
Συμφωνώ με τον Dark Niaou ένας καλός (όχι ταλαιπωρημένος) κινητήρας πεντατάχυτος τρίλιτρος θα πάει γύρω στο δεκάρικο με όλα τα μηχανικά (Παπαδόπουλος-Θεσ/νίκη-κατά τη γνώμη μου κορυφή),χωρίς να υπολογίσεις τα έξοδα της δήλωσης.Εμένα πάντως μου στοίχησε τελικά η μετατροπή μαζί με τα έξοδα της δήλωσης για τον 2.5 μου, 10.000 ευρώ! + την ταλαιπωρία μου.Υπόψιν μόνο ότι ο κινητήρος και τα μηχανικά ήταν ολοκαίνουργια.
Αυτά για όσους νομίζουν ότι η αλλαγή κινητήρα είναι εύκολη υπόθεση. Εγώ πάντως όσο και αν με ευχαριστεί το αυτοκίνητο δεν το ξαναεπιχειρώ! Προτιμώ να μαζέψω χρήματα να πάρω αυτό που θέλω από την αρχή.
Φιλε MICZ to compact μου ειναιΕ46 2.5 το πηρα με 27000km μεταχ.24000€ και η μετατροπη εγινε στον Παπαδοπουλο απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη.
Μοτερ καινουργιο.Ειναι ευκαιρια η τιμη η ειναι φυσιολογικη? :offtopic:

MICZ
03-12-04, 09:24
Με αφορμή τα λεγόμενα του Strax να σας πω τη δική μου εμπειρία από την εξάτμηση.Στη μετατροπή είχα τη μαμά εξάτμηση και ήμουν πολύ ευχαριστημένος γιατί τόνιζε περισσότερο τον ήχο του εξακύλινδρου (που όλοι ξέρουμε πόσο απολαυστικός είναι).Πατούσα το γκάζι μόνο και μόνο για να τον ακούω και δεν γινόταν ενοχλητικός στα μεγάλα ταξίδια.Κάτι σαν θρόοισμα ακούγονταν.Μειονέκτημα το look(μικρές μπούκες) και το μικρόβιο της βελτίωσης που όλοι μας έχουμε.Έτσι άλλαξα (τι τόθελα;) όλη την εξάτμηση από τους καταλύτες και πίσω με σωλήνες ανωξείδωτους (μεσαίο από την BEDA) και τελικό της FESTUS με τις μπούκες στα 76mm η κάθε μία.Αποτέλεσμα ο ήχος να γίνει πιο μπάσος και να αυξηθεί αρκετά (και οι ρεπρίζ έχω την αίσθηση ότι έγιναν ένα κλικ καλύτερες).Αυτό είναι ωραίο στην πόλη αλλά σε μακρινά ταξίδια εμένα τουλάχιστον με ενοχλεί και με κουράζει + το γεγονός ότι όταν ζεσταίνεται νομίζω ότι οδηγώ φορτηγό! (δεν ταιριάζει σε μία BMW) +ότι χάνεται ο πολύ μελωδικός ήχος του εξακύλινδρου +το κόστος. Τελικά η μαμά εξάτμηση (με ένα ζεύγος χρωμιωμένες μπούκες της ίδιας της BMW) είναι πιστεύω η ιδανικότερη λύση.

MICZ
03-12-04, 09:42
Φίλε AXION MAN πιστευώ ότι είναι πολύ καλή τιμή γιατί εγώ την πήρα καινούργια σαν οκταβάλβιδη 316ci και πίστεψε με βάλε το ένα βάλε το άλλο (Μ PACK, καπώ αλουμινένιο M3, 19άρες διαιρούμενες schnitzer,M τιμόνι, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις κλπ κλπ κλπ) μου έχει φτάσει φτάσει ούτε λίγο ούτε πολύ γύρω στα 60 χιλιάρικα!!! Μ3 μεταχειρισμένη έπαιρνα και μου έμεναν και ρέστα! Τελικά μόνο μεταχειρισμένες έτοιμες (γνήσιες ή μετατροπής) μου φαίνεται συμφέρει στα μεγάλα κυβικά. Τέλος πάντων next time (κοντά είναι!).
Πάντως φίλε AXION MAN το όνομα Παπαδόπουλος και μόνο είναι εγγύηση. Γενικά στις μπεμπούλες δύο ονόματα ξεχωρίζουν για τις γνώσεις τους, την ποιότητα της δουλειάς τους στις βελτιώσεις και φυσικά την αγάπη τους για τις απανταχού BMW: ΚΑΡΑΣ-ΑΡΓΟΣ και ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ.
Η προσωπική μου γνώμη πάντα για να μην παρεξηγηθώ.Φιλικά πάντα.

Action Man
03-12-04, 09:46
Φίλε AXION MAN πιστευώ ότι είναι πολύ καλή τιμή γιατί εγώ την πήρα καινούργια σαν οκταβάλβιδη 316ci και πίστεψε με βάλε το ένα βάλε το άλλο (Μ PACK, καπώ αλουμινένιο M3, 19άρες διαιρούμενες schnitzer,M τιμόνι, ρυθμιζόμενες αναρτήσεις κλπ κλπ κλπ) μου έχει φτάσει φτάσει ούτε λίγο ούτε πολύ γύρω στα 60 χιλιάρικα!!! Μ3 μεταχειρισμένη έπαιρνα και μου έμεναν και ρέστα! Τελικά μόνο μεταχειρισμένες έτοιμες (γνήσιες ή μετατροπής) μου φαίνεται συμφέρει στα μεγάλα κυβικά. Τέλος πάντων next time (κοντά είναι!).
Πάντως φίλε AXION MAN το όνομα Παπαδόπουλος και μόνο είναι εγγύηση. Γενικά στις μπεμπούλες δύο ονόματα ξεχωρίζουν για τις γνώσεις τους, την ποιότητα της δουλειάς τους στις βελτιώσεις και φυσικά την αγάπη τους για τις απανταχού BMW: ΚΑΡΑΣ-ΑΡΓΟΣ και ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ-ΘΕΣ/ΝΙΚΗ.
Η προσωπική μου γνώμη πάντα για να μην παρεξηγηθώ.Φιλικά πάντα.Ευχαριστω! :)

Nick_compact
04-12-04, 17:26
ωραίο το τούρμπο του Αλέκου αλλά ρε παιδιά το παρακάναμε πια,το θεοποιήσαμε το θέμα!δεν είναι η μόνη λύση ο Αλέκος!επίσης τα 5000 είναι υπερβολικό ποσό και δεν αξίζει όταν με 10000 το βγάζεισ από το συνεργείο M Roadster.και τα 5000 δεν είναι αντιπροσωπευτικό ποσό γιατί μετά θέλει φρένα και ανάρτηση για να είναι σωστό ενώ στην περίπτωση μετατροπής τα έχεις όλα!και αν τα 10000 είναι πολλά με τα μισά σχεδόν γίνεται 3.0/2.5/2.2 Μ54 και το μοτέρ θα είναι σχεδόν καινούριο.επίσης υπάρχουν πολλά και καλά αποδοτικά πρώτα στάδια.παράδειγμα : χταπόδι χειροποίητο Παπαδόπουλος και μεσαίο-τελικό κόστος 600 ευρώ,ελεύθερο φίλτρο K&N κόστος 65 ευρώ,και πρόγραμμα επώνυμο γύρω στα 450 ευρώ και το αμάξι απλά θα είναι αγνώριστο.

Octane
04-12-04, 19:24
ωραίο το τούρμπο του Αλέκου αλλά ρε παιδιά το παρακάναμε πια,το θεοποιήσαμε το θέμα!δεν είναι η μόνη λύση ο Αλέκος!επίσης τα 5000 είναι υπερβολικό ποσό και δεν αξίζει όταν με 10000 το βγάζεισ από το συνεργείο M Roadster.και τα 5000 δεν είναι αντιπροσωπευτικό ποσό γιατί μετά θέλει φρένα και ανάρτηση για να είναι σωστό ενώ στην περίπτωση μετατροπής τα έχεις όλα!και αν τα 10000 είναι πολλά με τα μισά σχεδόν γίνεται 3.0/2.5/2.2 Μ54 και το μοτέρ θα είναι σχεδόν καινούριο.επίσης υπάρχουν πολλά και καλά αποδοτικά πρώτα στάδια.παράδειγμα : χταπόδι χειροποίητο Παπαδόπουλος και μεσαίο-τελικό κόστος 600 ευρώ,ελεύθερο φίλτρο K&N κόστος 65 ευρώ,και πρόγραμμα επώνυμο γύρω στα 450 ευρώ και το αμάξι απλά θα είναι αγνώριστο.

Συμφωνω με τα γραφομενα (παρολο που ειμαι οπαδος του τουρμπο) εκτος απ'την τελευταια προταση!Τα λεφτα που δινεις σε ενα τετοιο σταδιο (ολοκληρωμενο πρωτο,αντε + λιγο απο δευτερο) ειναι πολλα + το αποτελεσμα (αν φανει) θα ειναι αμελητεο!Ασε που υπαρχει μεγαλη πιθανοτητα να ειναι + χειροτερο!Μονο σε ηχο κερδισει,αλλα + παλι πολλα ειναι!Τετοια αυτοκινητα δεν κερδιζουν απο ελευθερια καυσαεριων!Χανουν!+ το προγραμμα δε χρειαζεται αναγκαστικα ολα τα υπολοιπα για να δουλεψει!

MZ3
05-12-04, 17:20
Φίλε ΜΖ3 θα ήθελα να σε ρωτήσω που μπορεί κανείς να βρεί ένα 3λιτρο μοτέρ μόνο με 5000;;; Γιατί εγώ κάτω από 8000 δεν έχω βρεί!

vasika ayti tin stigmi ksero oti poulithike molis ena moter me ola ta mixanika meri + koder sasman piso sistima anartisis apo m3 97 modelo eksataxito me 321 hp kai poulithike 6.000 eyro kai simioteon tetio moter forao sto z3 mou mono pou gia na mpi se z3 kratas to 5ari sasman.. ayta gia tin istoria kai gia to oti otan psaxnis pada vriskis moter.. tora gia moter trilitro mia erotisoula ston papadopoulo thesaloniki til 2392071800 tha sou pi timi episis iparxei kai alos makis pali salonika ala den ta topotheti til 2310535981 pada me ligo kalo psaksimo vriskis
pistevo episis oti kai athina iparxoun analogoi promitheytes pou promitheyode kai exoun adalaktika kai min ksexnate na pazariazete kala :-)

Nick_compact
06-12-04, 10:10
φίλε octane το αποτέλεσμα ενός καλού πρώτου σταδίου μόνο αμελητέο δεν είναι.εξαρταται πάντα από την ποιότητα της βελτίωσης.μπορεί πολύ άνετα να κερδίσει 12-14 ps και αν απλά θέλει το αυτοκίνητο να πηγαίνει καλύτερα και όχι να βάζει φωτιά στην άσφαλτο είναι καλύτερη λύση από όλες.την κάναμε εδώ μέσα την αλλαγή μοτέρ αλλαγή λαδιών!

vak
12-12-04, 21:32
μηπως εχετε ακουσει για κανενα καλο προγραμμα για αυτο το μοτερ?? (1.8)

Vanatorul
12-12-04, 22:11
φίλε octane το αποτέλεσμα ενός καλού πρώτου σταδίου μόνο αμελητέο δεν είναι.εξαρταται πάντα από την ποιότητα της βελτίωσης.μπορεί πολύ άνετα να κερδίσει 12-14 ps και αν απλά θέλει το αυτοκίνητο να πηγαίνει καλύτερα και όχι να βάζει φωτιά στην άσφαλτο είναι καλύτερη λύση από όλες.την κάναμε εδώ μέσα την αλλαγή μοτέρ αλλαγή λαδιών!

Ο Nick έχει κατεπανάληψη εκφράσει την άποψη ότι η αλλαγή κινητήρα δεν είναι υπόθεση "αλλαγή μπουζί" (καλά θυμάμαι :p ) και εδώ που τα λέμε έχει δίκιο. Από την άλλη να σας πω την αλήθεια κατ' εμέ η γοητεία την BMW και αυτό που εμένα με τραβάει στην BMW είναι η σχεδόν turbo ροπή των ατμοσφαιρικών της συνόλων. Και για μια εταιρεία που βγάζει έκδοση Μ για σχεδόν όλα της τα μοντέλα θεωρώ αμαρτία να πάει κάποιος να βάλει τουρμπίνα. Καλά τα τσαφ τσουφ και εμένα μου αρέσουν αλλά πχ σε ένα δρόμο με στροφές τα τσαφ τσουφ ειναι πολύ πιο επικίνδυνα από την ατμόσφαιρα και απαιτούν πολύ εξοικείωση με το αυτοκίνητο.
Από την άλλη όμως φίλε Νίκο κάποιος ο οποίος απφασίζει (ουσιαστικά) να "αλλάξει" αμάξι, ειδικά BMW, νομίζω ότι καλό θα ήταν να σκεφτεί πιο πολύ την αλλαγή μοτέρ παρά την υπερτροφοδοσία. Παιδιά μην ξεχνάτε ότι ακόμα, στην Ελλάδα, τα πράγματα είναι ασαφή στην νομοθεσία για την μετατροπή αυτοκινήτου. Ακόμα και δικαστικά δεν μπορούν να σας κατηγορήσουν γιατί βάλατε άλλο κινητήρα της γκάμας της εταιρείας μπορούν όμως να σας βάλουν χέρι αν δούν τουρμπίνα γιατί αλλάζουν οι προδιαγραφές του κατασκευαστή. Ή πάρτε turbo και σκίστε το στην μετατροπή ή πάρτε ΒΜW και κάντε το M. Ακόμα και αν δεν σας φτάνουν τα άλογα της Μ, οι επίσημοι βελτιωτές της ΒΜW θα χαρούν πολύ να σας τα αυξήσουν κι άλλο.
Μήτσος

Nick_compact
13-12-04, 10:13
Συμφωνώ απόλυτα!με μια παρένθεση:πολύ θα ήθελα κάποια στιγμή να είχα μια τούρμπο BMW μόνο για την κ....α του τσαφ τσουφ και την ώρα που θα φουσκώνει η τουρμπίνα ο κόλος να λυσάει...

Vanatorul
13-12-04, 21:48
Συμφωνώ απόλυτα!με μια παρένθεση:πολύ θα ήθελα κάποια στιγμή να είχα μια τούρμπο BMW μόνο για την κ....α του τσαφ τσουφ και την ώρα που θα φουσκώνει η τουρμπίνα ο κόλος να λυσάει...

Και ας ήταν και Μ3 bi-turbo ... :bowdown: Θα καθόσουν στο φανάρι, θα :icon02: αδιακρίτως και μετά θα έμπαινες σε μια αλάνα και θα έβγαινες με τα λινά. Θα έβαζες και αλουμινένιο κάθισμα οδηγού να μην κινδυνεύεις πατώντας το γκάζι να βγείς στο πίσω κάθισμα :rofl2: και μετά θα ξυπνήσω και θα :banghead:
Μήτσος

vak
14-12-04, 08:40
παντως δεν γνωριζω κανεναν να ειχε προβλημα λογω βελτιωμενου κινητηρα αν το αμαξι εβγαζε σωστα καυσαερια.
αντιθετα ξερω πολλους που να εχουν μπλεξει με τις μεταμοσχευσεις κινητηρων :shakehead

Vanatorul
14-12-04, 23:58
παντως δεν γνωριζω κανεναν να ειχε προβλημα λογω βελτιωμενου κινητηρα αν το αμαξι εβγαζε σωστα καυσαερια.
αντιθετα ξερω πολλους που να εχουν μπλεξει με τις μεταμοσχευσεις κινητηρων :shakehead

Με την ίδια λογική θα σου έλεγα και εγώ ότι βάζοντας φιλοδώρημα μέσα στην άδεια κυκλοφορίας περνούν ΚΤΕΟ αμάξια που δεν θα έπρεπε καν να κυκλοφορούν. Συμβαίνει, αλλά δεν σημαίνει ότι είναι και νόμιμο. Μην με παρεξηγήσεις, καταλαβαίνω τι λες και έχεις δίκιο. Μια μέρα όμως θα ξυπνήσουμε και θα έχει αποφασίσει κάποιος να βάλει χέρι στα ΚΤΕΟ (μπορεί και η Ευρ. Ένωση) και τότε το 1/4 της Αττικής θα μείνει χωρίς αυτοκίνητο.
Μήτσος

vak
15-12-04, 09:48
Μια μέρα όμως θα ξυπνήσουμε και θα έχει αποφασίσει κάποιος να βάλει χέρι στα ΚΤΕΟ (μπορεί και η Ευρ. Ένωση) και τότε το 1/4 της Αττικής θα μείνει χωρίς αυτοκίνητο.
Μήτσος

Ας ελπίζουμε να ειμαστε στα 3/4 :icon18:
Αν κατάλαβα καλα δεν υπάρχει κάποιος που να έχει βελτιώσει αυτόν τον κινητήρα εδω μέσα?? :(

VanVIC
15-12-04, 17:09
Που μπορεί να απευθυνθεί κανείς για αναβάθμιση Φίλτρο- Πρόγραμμα-Εξάτμιση ?
Ειδικά για πρόγραμμα, υπάρχουν αξιόπιστα συνεργεία?
Το δικό μου Ζ3 είναι 1.9 (8V) και για αναβάθμιση ακούω διάφορα.
Μέχρι και για Kompressor έχω ακούσει απο kafounis.
Ασφαλώς το να το κάνω 3 lt είναι ιδανικό, αλλά ποιόν να εμπιστευτείς για να βρείς και να αγοράσεις moter και παρελκόμενα σε καλή κατάσταση?

vak
15-12-04, 18:45
Που μπορεί να απευθυνθεί κανείς για αναβάθμιση Φίλτρο- Πρόγραμμα-Εξάτμιση ?
Ειδικά για πρόγραμμα, υπάρχουν αξιόπιστα συνεργεία?
Το δικό μου Ζ3 είναι 1.9 (8V) και για αναβάθμιση ακούω διάφορα.
Μέχρι και για Kompressor έχω ακούσει απο kafounis.
Ασφαλώς το να το κάνω 3 lt είναι ιδανικό, αλλά ποιόν να εμπιστευτείς για να βρείς και να αγοράσεις moter και παρελκόμενα σε καλή κατάσταση?
Το φιλτρο ειναι ευκολη ιστορια.
Μπορεις να βαλεις ενα ελευθερο φιλτρο στον παπα και να αφαιρεσεις τους πνηκτες, ακομα και να μεγαλωσεις την εισοδο του αερα μεσα στον παπά(φιλτροκουτι).
Και η εξατμιση ειναι ευκολη, τοσους καλους εξατμισαδες εχει η Ελλαδα.
Βαλε μια χειροποιητη για να μην την πληρωνεις χρυση και την κανεις και οτι σχεδιο θες.
Για το προγραμμα θελει μαλλον ψαξιμο.
Υπαρχουν τα γνωστα Superchips, Powerchips και αλλα συνηθισμενα.
Οπως θα ειδες και εγω ψαχνω για κατι πιο ψαγμενο και προφανως πιο αποδοτικο απο τα συνηθισμενα.
Ας ελπιζουμε να μας βοηθησει καποιος :bowdown:

Nick_compact
17-12-04, 19:39
για πρόγραμμα μάλλον η καλύτερη λύση είναι να φτιάξεις custom στη Vamag πάνω στο δυναμόμετρο και σύμφωνα με τα δεδομένα του αυτοκινήτου σου και του τύπου κασίμου που χρησιμοποιείς ή θέλεις να χρησιμοποιείς.θα δεις και έμπρακτα έτσι το αποτέλεσμα των βελτιώσεων που έχεις κάνει.αν θες έτοιμο υπάρχουν ένα σωρό Γερμανοί βελτιωτές που ασχολούνται μόνο με BMW.Ακόμα και ο Γάλλος δίνει αν ψήνεσαι για επώνυμο!

vak
18-12-04, 23:55
Ακόμα και ο Γάλλος δίνει αν ψήνεσαι για επώνυμο!
για ποιον Γαλλο μιλας?? :idea:

BMW Power
19-12-04, 13:05
www.delagesport.com

vak
20-12-04, 09:08
μηπως ξερετε περιπου ποσο στοιχιζουν τα light turbo στον τυπο στο Αιγιο(Καρρας)?
μιλαω για να μην αλλαχτουν εμβολα και να μην ανοιχτει το καπακι.
φανταζομαι οτι κατι θα εχει φτιαξει

VanVIC
11-01-05, 21:07
Ο τύπος (Αλέλος Καρράς) είναι στο Αργος (όχι Αίγιο) και χρεώνει γύρω στις 5.000 ευρώ. Σε ανεβάζει στους 165-170 ίππους με 0,8 bar. Χρειάζεται 5 εργάσιμες για την τοποθέτηση και ισχυρίζεται οτι η μετατροπή είναι πολύ αξιόπιστη. Σίγουρα γνωρίζει απο BMW γιατί είναι ο τοπικός αντιπρόσωπος.
Απ'ότι θα έχεις δεί στο site, όλοι λένε τα καλύτερα.

Lawdim
09-09-08, 00:04
Συνάδελφοι, το θρέντ είναι παλιό. Το διάβασα, κατάλαβα αρκετά, αλλά αφορούν θέματα του 2005. Σε λίγο θα βγεί όμως και το 2008 και επανέρχομαι επί του ιδίου θέματος.
Το αμάξι μου έχει περίπου 130.000 χλμ. Καλοσυντηρημένο..!! Από δω και πέρα τι κάνω ? Ρεκτιφιέ ?, αλλάζω μηχανή με λιγώτερα χλμ. ? και εάν ναί ποιά βάζω ? 1.8 ή 1.9 Ζ-3 ? μπαίνει και από άλλη σειρά BMW ? Οικονομικές λύσεις ?
Κι' ένα τελευταίο : Τα λαστιχάκια που έχουν γύρω γύρω οι πόρτες, τα τζάμια , τα παράθυρα κ.λ.π, πως αντικαθίστανται και σε ποιά συνεργεία ? ποιό το κόστος ?

6zylindermaniac
09-09-08, 15:30
Πρίν λίγο καιρό πήρα ενα Ε36 κουπέ 316 και αμέσως το κανα 325. Μέχρι τώρα έχω κάνει 5 χιλιάδες χιλιόμετρα και δε το έχω μετανιώσει καθόλου. Σίγουρα το τούρμπισμα είναι καλή λύση αλλά με ενα καλό εξακύλινδρο το αυτοκίνητο θα παραμείνει χρηστικό και αξιόπιστο ενώ ο ήχος και η αίσθηση αλλάζει απίστευτα. Και μην ξεχνάμε το αληθινό γκάζι των κυβικάτων ατμοσφαιρικών κινητήρων σε σχέση με τα πυροτεχνήματα του τούρμπο.

Η κατανάλωση τις περισσότερες φορές φλερτάρει με τα 10λτ/100χλμ

Με το 1.6 κινητήρα το αυτοκίνητο απλά ήταν ενα άψυχο 4τροχο...

Manoz3
09-09-08, 16:48
Kαλησπέρα σε όλους.
Είμαι καινούργιος κάτοχος ενός Ζ3 1.8 8ν 1997 από Γερμανία,(χωρίς αντι-σπιν). Θα ήθελα μερικά άλογα ακόμη αν και με τρομάζει πότε πότε...(Πρώην κάτοχος 106 Rallye-έστριβε μόνο του!). Ποιες επίλογές μου προτείνετε? Πού? Πόσα? Από αξιοπιστία? Η χαρτογράφηση με φίλτρο είναι μάταιη?(3-5 άλογα στις 5500?+).
Με super αμόλυβδη βλέπετε διαφορά? ή όλο νοθευμένη βάζω και δε βλέπω?
Ευχαριστώ,