PDA

Επιστροφή στο Forum : Λάδια, ξύδια και λοιπά υγρά.


Snoopy
11-02-07, 23:12
Γειά σε όλους.
Επειδή έχω βαρεθεί να πηγαίνω για λάδια κάθε 5.000 χιλιόμετρα, υπάρχει κάποιος τρόπος να ξέρει κανείς αν το λάδι του τα έχει παίξει ή αν αντέχει ακόμα?
Δεδομένου οτι το αυτοκίνητο έχει ψυγείο λαδιού, αλλά απο την άλλη όμως το ίδιο κύκλωμα περνάει και απο το τούρμπο (οπότε τραβάει τον τάραχο εκειμέσα) νομίζω οτι όντως τα 5κ είναι ένα ασφαλές όριο για αλλαγή.
Απο την άλλη όμως επειδή αλλάζω και φίλτρο δεν εμπιστεύομαι και δεν εμπιστεύομαι τα βενζινάδικα για αυτή τη δουλειά έχω κουραστεί να τρέχω τα Σάββατα στο μηχανικό μου για αλλαγές.

Εχει κάποιος κάποιο λάδι που να το χρησιμοποιεί σε πολύ ζορισμένο κινητήρα και να αντέχει αποδεδειγμένα πάνω απο 5κ?

Δεν με νοιάζει το κόστος, έτσι και αλλιώς τα άντερά μου πληρώνω...

Μέχρι τώρα βάζω Greddy GR-2 5W-40, έχει κάποιος κάποια ιδέα απο μηχανικό ή κάποιος σχετικός μπορεί να δώσει μια γνώμη?

Ευχαριστώ.

bmw318cabrio
11-02-07, 23:25
Φιλε καλησπερα...συγνωμη για την ερωτηση αλλα τι αμαξι εχεις..εχεις BMW καιτ το εχεις TURBISEI??ΕΤΣΙ θα κανω το δικο μου σε λιγο..αν ειναι να μου πεις μερικα πραγματα..

sheriff
11-02-07, 23:43
Φιλε καλησπερα...συγνωμη για την ερωτηση αλλα τι αμαξι εχεις..εχεις BMW καιτ το εχεις TURBISEI??ΕΤΣΙ θα κανω το δικο μου σε λιγο..αν ειναι να μου πεις μερικα πραγματα..

me gustas subarucla me gustas too:bigthumb: :bigthumb: :bigthumb:

bmw318cabrio
11-02-07, 23:46
me gustas subarucla me gustas too:bigthumb: :bigthumb: :bigthumb:

Γιατι δεν το καταλαβα ρε παιδια...??:PppP

oldcarskickass
12-02-07, 00:28
Είχε BMW και πήρε Subaru!
Mπορείς να βάλεις την τουρμπίνα να τραβάει από άλλο ψυγείο-δεξαμενή λαδιού, με ξεχωριστό λάδι εννοείται.

Τα άλλα πιστεύω είναι ψιλο αλχημειες, με την έννοια
1)από όσο ξέρω ένας τουρμπάτος είναι εδώ και έχει παααααααααααααααααρα πολύ καιρό να γράψει
2)όσο και να πεις άλλο δίλιτρο με 380(καλά θυμάμαι;) και άλλο 1800 - 2000 - 2500 (εξαιρείται ο ιδιοκτήτης του ένα λόγω ξεφευγέ καταστάσεων) με σαφώς λιγότερα ps/lt.
3)επίσης αν δεν κάνει αυτό με την ξεχωριστή δεξαμενή το ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ αποτέλεσμα πιστεύω θα είναι κάτι σαν placebo γιατί το λαδάκι το καημένο την ίδια ταλαιπώρια θα τραβάει και μετά θα πρέπει να λιπάνει και το μοτέρ.

Πάντως αν κανένας SUBAMANIAC πει καμιά συμβουλή και την εφαρμόσεις ρίξε μια βόλτα και από δω να μας κάνεις ένα breefing.

vasilis-E36
12-02-07, 01:18
ενας τροπος να καταλαβεις οτι το λαδι σου εχει αρχισει να γινεται νερακι είναι η θερμοκρασια που αναπτυσει κατα τη διαρκεια λειτουργιας του κινητηρα.Πιστευω να εχεις οργανο για θερμ. λαδιου ετσι?

Χοντρικα οσο το λαδια αχρηστευεται τοσο αυξανει και η θερμοκρασια.Πχ σε μια λαντσια τουρμπο που είχα οταν ηταν φρεσκα τα λαδια,(10-60 εβαζα) ποτε δε σηκωνε πανω απο 100 βαθμους,ακομα και αν γεμιζα 4ες και 5ες.Οταν αρχιζε να παιρνει την κατω βολτα,εβλεπα και 115 ακομα...Μου κρατουσαν σε καλη κατασταση αναλογως τη χρηση,απο 3,000χλμ εως και 7-8,000 χλμ! ποτε δε τα αφησα παραπανω και δε το μετανιωσα ποτε!

melodic
12-02-07, 07:31
Γειά σε όλους.
Επειδή έχω βαρεθεί να πηγαίνω για λάδια κάθε 5.000 χιλιόμετρα, υπάρχει κάποιος τρόπος να ξέρει κανείς αν το λάδι του τα έχει παίξει ή αν αντέχει ακόμα?
Δεδομένου οτι το αυτοκίνητο έχει ψυγείο λαδιού, αλλά απο την άλλη όμως το ίδιο κύκλωμα περνάει και απο το τούρμπο (οπότε τραβάει τον τάραχο εκειμέσα) νομίζω οτι όντως τα 5κ είναι ένα ασφαλές όριο για αλλαγή.
Απο την άλλη όμως επειδή αλλάζω και φίλτρο δεν εμπιστεύομαι και δεν εμπιστεύομαι τα βενζινάδικα για αυτή τη δουλειά έχω κουραστεί να τρέχω τα Σάββατα στο μηχανικό μου για αλλαγές.

Εχει κάποιος κάποιο λάδι που να το χρησιμοποιεί σε πολύ ζορισμένο κινητήρα και να αντέχει αποδεδειγμένα πάνω απο 5κ?

Δεν με νοιάζει το κόστος, έτσι και αλλιώς τα άντερά μου πληρώνω...

Μέχρι τώρα βάζω Greddy GR-2 5W-40, έχει κάποιος κάποια ιδέα απο μηχανικό ή κάποιος σχετικός μπορεί να δώσει μια γνώμη?

Ευχαριστώ.

motul 300V (2litro) 5w-40.

str2004
22-03-07, 23:09
motul 300V (2litro) 5w-40.

+1000 . Απο τα καλυτερα λαδια :)

sthom
23-03-07, 08:30
Να ξερεις οτι το λαδι ειναι αυτο που διατηρει το μοτερ οποτε καλο ειναι να παραμεινεις στην ιδια τακτικη και να τα αλλαζεις καθε 5000χλμ μαζι με το φιλτρο.:dblthumb2
Επισης μην αλλαζεις την μαρκα και τον τυπο του λαδιου καθως αυτο εχει φθορες στο μοτερ,γιατι καθε φορα που αλλαζεις τον τυπο/μαρκα,το νεο λαδι πρεπει πρωτα να "ξεπλυνει" το φιλμ του παλιου απο τους κυλινδρους με οτι συνεπαγεται αυτο(ελλειπη προστασια,φθορες,κλπ).

Οποτε παραμενεις ετσι οπως εισαι!:nod:

Strax
23-03-07, 09:00
Ο μόνος τρόπος για να είσαι σίγουρος είναι να στείλεις για χημική ανάλυση το λάδι σου μετά από 5000 χλμ., μετά από 6000 χλμ ή μετά από τα χιλιόμετρα που θεωρείς ότι σε βολεύουν για τις αλλαγές. Ανάλογα με τις απαντήσεις που θα πάρεις, μπορείς να αποφασίσεις τα χιλιόμετρα που πρέπει να αλλάζεις τα λάδια σου.

Πάρε και μια εταιρεία (http://www.blackstone-labs.com/) που ειδικεύεται σε αυτό. Σου στέλνουν και δωρεάν κουτί για την αποστολή. Βέβαια δεν ξέρω αν θα καταφέρεις να στείλεις τα λάδια από Ελλάδα (αν και στην Αμερική επιτρέπεται). Εγώ έχω το κουτάκι, αλλά δεν έχω προσπαθήσει ακόμα!

Coyot
25-03-07, 04:13
O Στραξ τα είπε όλα.

Όσον αφορά τώρα το MOTUL 300V, να παρατηρήσω ότι είναι μεν κορυφαία λαδάρα (όπως όλα σχεδόν τα MOTUL και ELF) αλλά με αγωνιστικό σχεδόν προσανατολισμό. Ακριβώς γι' αυτό, η μακροζωία δεν είναι από τις προτεραιότητές του. Προτιμότερα (για μακροζωία) τα εστερικά 0/40 ή 5/40 της ίδιας (κορυφαίας) εταιρίας.

sthom
26-03-07, 11:35
O Στραξ τα είπε όλα.

Όσον αφορά τώρα το MOTUL 300V, να παρατηρήσω ότι είναι μεν κορυφαία λαδάρα (όπως όλα σχεδόν τα MOTUL και ELF) αλλά με αγωνιστικό σχεδόν προσανατολισμό. Ακριβώς γι' αυτό, η μακροζωία δεν είναι από τις προτεραιότητές του. Προτιμότερα (για μακροζωία) τα εστερικά 0/40 ή 5/40 της ίδιας (κορυφαίας) εταιρίας.


Αυτο δυστυχως δεν ισχυει καθως να ξερεις οτι ενα αγωνιστικο λαδι δεν εχει σαν αμεση προτεραιοτητα ουτε την σωστη απορυππανση του μοτερ.
Τι σημαινει αυτο;

Το να βλεπεις το λαδι σου "ξανθο" μετα απο 5000χλμ ειναι πολυ κακο γιατι οτι μαυριλες δεν "κραταει" το λαδι,μενουν μεσα στο μοτερ σαν επικαθησεις...
Οποτε ενα αγωνιστικο λαδι που εχει σαν προσανατολισμο μεγιστη αντοχη σε θερμοκρασιες,κλπ σιγουρα δεν κανει για τα καθημερινα μας μοτερ.

Το αναφερω γιατι ειχα προσωπικη εμπειρια απο Motul 300V 15W50 και μονο ευχαριστημενος δεν εμεινα.:banghead:

Coyot
26-03-07, 23:54
Sure, θέλουν ευλάβεια στη χρήση και συχνές αλλαγές, τα αγωνιστικού προσανατολισμού.
Κορυφαίο είναι για τη συγκεκριμένη χρήση που βγαίνει, αλλά δεν κάνει για το φίλο μας.