PDA

Επιστροφή στο Forum : Ρυθμιστής πίεσης καυσίμου


BMW523i
12-02-07, 13:14
Μετά την εισαγωγή ας πούμε και δύο λόγια για αυτόν τον ρυθμιστή! Σε όλα τα BMW από όσο γνωρίζω δουλεύει στα 3,5 Bar, για κάθε είδους μετατροπή καλό είναι να μπει ένας στα 3,8+ Bar! Η αγαπημένη μας μάρκα χρησιμοποιεί την μικρότερη επιτρεπτή πίεση την στιγμή που τα Audi δουλεύουν στα 4 και τα Porsche στα 5 Bar! Οπότε η BMW μας δίνει έναν ακόμη απλό τρόπο για να ζωντανέψει το μοτέρ μας!

kimiE46coupe
12-02-07, 13:21
καλο ακουγεται αλλα απο καταναλωση τι λεει?ποσο παραπανω?

BMW523i
12-02-07, 13:31
Το πόσο παραπάνω κατανάλωση θα έχει δεν γνωρίζω αλλά δεν θα είναι και πολύ μεγάλη! Το Μ5 Ε39 δουλεύει στα 5 Bar καίει αλλά πάει ………….!!!!

kimiE46coupe
12-02-07, 13:36
αν ξερει καποιος απο πειρα αν αυτο το ενχειρημα αποδιδει.και το ποσο καιει ας μας πει!

Tasulis
14-02-07, 23:36
Να μαθουμε βρε παιδια και ποιος θα κανει την εγχειρηση
Η μάλλον να το πω αλλιώς. ΣΕ ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΑΦΗΣΟΥΜΕ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΧΕΡΙ ΣΤΑ ΚΑΜΑΡΙΑ ΜΑΣ???

oldcarskickass
15-02-07, 00:55
Δε νομίζω να αυξηθεί τόσο πολύ η κατανάλωση με αυτή τη μικρή αύξηση πίεσης.

Για παραπάνω όμως καλό θα είναι να κοιτάξεις και πόσο αντέχουν τα μπεκ.(τα οποία πιστεύω έχεις καθαρίσει, έτσι;)

BMW523i
15-02-07, 01:05
Μέχρι 6 Bar πίεση αντέχουν οι μπέμπες αλλά δεν το παρακάνουμε! Ναι όντως η κατανάλωση δεν ανεβαίνει πολύ αντίθετα με την δύναμη που παίρνει τα πάνω της!

MZ3
15-02-07, 01:50
ενδιαφερων...

BMW523i
15-02-07, 01:53
Και να που βρίσκεται και πως είναι! Δεν είναι από το δικό μου!
http://img404.imageshack.us/img404/9208/einb008om5.th.jpg (http://img404.imageshack.us/my.php?image=einb008om5.jpg)

BMW523i
15-02-07, 02:11
Διαβάζω (Γερμανικά είναι) κάποια πράγματα παραπάνω για τον ρυθμιστή της Bosch στα 3,8 Bar που θέλει πατέντα για να μπει και ένας που έχει κάνει 3000 χιλ με αυτόν λέει ότι χαμηλά και στις μεσαίες στροφές είδε πολύ μεγάλη διαφορά, ψιλά είναι πιο μικρή, η κατανάλωση δεν ανέβηκε καθόλου και έχει πιο άμεση απόκριση στο γκάζι, και τέλος ότι για τα 65 Ευρώ που κάνει είναι από τις καλύτερες μετατροπές!

MZ3
15-02-07, 02:18
καλο ακουγετε αλλα μηπως ειδε τοση διαφορα γιατι ο δικος του ριθμηστης να ειχε χαλαση ας πουμαι? παντος ακουγετε πολι καλο

BMW523i
15-02-07, 02:24
Μπα στο φόρουμ το έκαναν και άλλοι και μιλάν με τα καλύτερα λόγια και μιλάμε για τον ρυθμιστή στα 3,8 και όχι 4 που θέλω και δεν βρίσκω εγώ!

BMW523i
15-02-07, 02:27
Με εισαγωγή Μ50 ρυθμιστή και κάτι που έβγαλε από το αμάξι και δεν κατάλαβα, 328 Ε36 166KW(220ps) στις 5900 άλογα δυναμομετρημένο!

MZ3
15-02-07, 02:32
μηπως μπορεις να επεμβεις και στιν αντλια βενζινας? να βαλεις μεγαλυτερη?
διοτη αν το παρακανεις με τον ρυθμηστη και η αντλια δεν συκονει τοση πιεση ειναι ατοπο καπως .. δηλαδη θα εχεις βαλει στα 4 μπαρ αλλα η αντλια βενζινας να ανεβαζει μονο 3.5 μπαρ.. λεμε τωρα δεν ξερω ερωτηση κανω

danis
15-02-07, 13:03
BMW523 μπορείς να βάλεις κάνα λινκ να ξεστραβωθώ λιγάκι?

BMW523i
15-02-07, 14:34
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread.php?threadid=46925&perpage=25&highlight=DIY&pagenumber=1

MZ3
15-02-07, 15:05
α καλα σε αυτο το φορουμ υπαρχουν τα απαντα αλλα στα γερμανικα μονο
παντος ειναι κορυφη κατι για τα πιν τηλεφωνου που εψαχνα εχουν αναλυση τα παντα. Τωρα θα μου πεις ελα παπου μου να σου δειξω τα αμπελοχωραφα σου..

Tasulis
19-02-07, 22:44
Τελικα ακρη βρηκαμε βρε παιδια?? Να το κανουμε η οχι??
Καποια γνωμη???

BMW523i
19-02-07, 22:53
Με κλειστά μάτια το κάνεις! Απλά δεν υπάρχει ρυθμιστής που να μπαίνει κουτί! Ακόμη και της Bosch θέλει πατέντα!

doros-hm-26
20-02-07, 17:44
εγω ειχα αλλαξει ρυθμιστη βενζινης γιατι ειχε κολλησει και ανοιγε πολυ αργα η μαλλον μπορει να μην ανοιγε και καθολου. Καποια στιγμη το αυτοκινητο αρχισε να καιει πολυ βενζινη, να σκαει οποτε αφηνα το γκαζι και οταν δουλευε ρελαντι δεν μπορουσες να κατσεις εξω απο το αυτοκινητο γιατι βρωμουσε ακαυτη απο την εξατμιση, ετσι λοιπον το πηγα στο συνεργειο και στον ελεγχο που ειχαν κανει ειδαν οτι το κυκλωμα δουλευε με 4.2 bar και αλλαξαμε τον ρυθμιστη. Οι διαπιστωσεις που εxω απο το διαστημα που το αυτοκινητο δουλευε με 4.2 bar ειναι η κατα 2 με 3 λιτρα στα 100 αυξηση καταναλωσης, και το οτι μεχρι τις 3500-4000 το αυτοκινητο πηγαινε μπουκωμενο και μετα που ανοιγε το διπλο βανος αισθανοσουν μια κλωτσια να σε τραβαει μπροστα. Τωρα 3,8 με 4,2 που ειχα εγω εχουν μεγαλη διαφορα και δεν ειμαι σιγουρος αν εκει θα υπαρχει μπουκωμα αλλα για καταναλωση ουτε συζητηση οτι θα ανεβει αρκετα εκτος κι αν δεν περνατε συχνα τις 4000σαλ.

danis
22-02-07, 14:42
http://www.auto-treff.com/bmw/vb/showthread.php?threadid=46925&perpage=25&highlight=DIY&pagenumber=1

Παραείναι γερμανικά :banned: (thx πάντως)

Αν πάντως το κάνει κανείς ας μας ενημερώσει ρε παιδιά...

BMW523i
22-02-07, 14:49
doros-hm-26 που τον βρήκες τον 4,2?? Από ποια εταιρία είναι?? Διότι ο ρυθμιστής της BOSCH είναι ο μόνος που μπαίνει σε BMW και είναι 3,8 bar(και αυτός θέλει πατέντα)! Όλοι οι άλλοι ρυθμιστές δεν μπαίνουν!

blackbirdxx
22-02-07, 19:58
Ξέρει κανείς αν κάνει για m5 e34?:gaysex:

argyriskr
02-03-07, 22:27
εγω ειχα αλλαξει ρυθμιστη βενζινης γιατι ειχε κολλησει και ανοιγε πολυ αργα η μαλλον μπορει να μην ανοιγε και καθολου. Καποια στιγμη το αυτοκινητο αρχισε να καιει πολυ βενζινη, να σκαει οποτε αφηνα το γκαζι και οταν δουλευε ρελαντι δεν μπορουσες να κατσεις εξω απο το αυτοκινητο γιατι βρωμουσε ακαυτη απο την εξατμιση, ετσι λοιπον το πηγα στο συνεργειο και στον ελεγχο που ειχαν κανει ειδαν οτι το κυκλωμα δουλευε με 4.2 bar και αλλαξαμε τον ρυθμιστη. Οι διαπιστωσεις που εxω απο το διαστημα που το αυτοκινητο δουλευε με 4.2 bar ειναι η κατα 2 με 3 λιτρα στα 100 αυξηση καταναλωσης, και το οτι μεχρι τις 3500-4000 το αυτοκινητο πηγαινε μπουκωμενο και μετα που ανοιγε το διπλο βανος αισθανοσουν μια κλωτσια να σε τραβαει μπροστα. Τωρα 3,8 με 4,2 που ειχα εγω εχουν μεγαλη διαφορα και δεν ειμαι σιγουρος αν εκει θα υπαρχει μπουκωμα αλλα για καταναλωση ουτε συζητηση οτι θα ανεβει αρκετα εκτος κι αν δεν περνατε συχνα τις 4000σαλ.

Φιλε τον ρυθμιστη 4.2 που τον βρηκες? ποιας εταιριας ειναι? και αν μπορεις να μας πεις και ποσο σου κοστισε..... με πατεντα τον εβαλες?

doros-hm-26
03-03-07, 21:12
Δεν καταλαβατε τι ειπα. Δεν αλλαξα ρυθμιστη απλα για καποιο λογο ο δικος μου δεν ανοιγε και δεν ειχα επιστρεφομενα με αποτελεσμα να να αυξανεται η πιεση στο κυκλωμα. Αν θελετε να αυξησετε την πιεση βενζινης μπορειτε χωρις να αλλαξετε τον ρυθμιστη απλα φραζοντας στο σωληνακι των επιστρεφομενων που περναει διπλα απο το φιλτρο βενζινης.

argyriskr
03-03-07, 21:50
Δεν καταλαβατε τι ειπα. Δεν αλλαξα ρυθμιστη απλα για καποιο λογο ο δικος μου δεν ανοιγε και δεν ειχα επιστρεφομενα με αποτελεσμα να να αυξανεται η πιεση στο κυκλωμα. Αν θελετε να αυξησετε την πιεση βενζινης μπορειτε χωρις να αλλαξετε τον ρυθμιστη απλα φραζοντας στο σωληνακι των επιστρεφομενων που περναει διπλα απο το φιλτρο βενζινης.

Να σας ρωτησω ομοως κατι αλλο ρε παλικαρια... Ο ρυθμιστης πιεσης βενζινης συνδεεται με τον εγκεφαλο? Αν συνδεεται με τον εγκεφαλο λογικα θα εχουμε προβλημα στην αλλαγη του... και για να μου λετε μαρκα BOSCH(η οποια φτιαχνει ηλεκτρονικα) σημαινει οτι ειναι ηλεκτρονικη και οχι μηχανικη βαλβιδα οποτε συνδεεται με εγκεφαλο.... δεν θα εχουμε προβλημα ετσι με την αναγνωριση της με τον εγκεφαλο????

///Mflyin'
10-06-18, 16:05
Παιδια καλησπερα! Γνωριζει κανεις ποσα bar ειναι ο ρυθμιστης πιεσης καυσιμου σε ε36 318ις μ42 ?...εχω εναν 3,5 bar και θελω να τον δοκιμασω.. καμια γνωμη ?

///Mflyin'
11-06-18, 19:40
Δεν γνωριζει κανεις ? Ρωτω επειδη στα site ανταλλακτικων που αναζητω βγαζει ρυθμιστες 3 και 3,5 bar και δεν ξερω ποιο φοραει το αμαξι.. :shakehead

koukesiotis
11-06-18, 21:21
συμφωνα με το realoem 3 bar εισαι

http://www.realoem.com/bmw/enUS/showparts?id=BE51-EUR-04-1992-E36-BMW-318is&diagId=13_0366

///Mflyin'
11-06-18, 23:29
Εχεις δικιο ...νομιζα πως απο realoem δε θα ελεγε και τα χαρακτηριστικα...μιας και διαβαζω
ομως οτι καποιοι βαζουν λιγο μεγαλυτερη πιεση, θα κερδισω τιποτα αν βαλω τον 3,5 η απλα θα καιει παραπανω ?

koukesiotis
11-06-18, 23:50
δοκιμασε το και βλεπεις, εγω δεν εχω εμπειρια απο κατι τετοιο

djkostas
12-06-18, 00:36
Σε Ε30 με μοτέρ Μ42 από Ε36 δεν είδα καθόλου διαφορά.
Βέβαια η αντλία είναι του Ε30 και δεν νομίζω πως σηκώνει πάνω από 3,2-3,3bar.

///Mflyin'
15-06-18, 17:07
Τα μπεκ σε πληρη λειτουργια θεωρουμε οτι δουλευουν το 100% τους? η εχουν παραπανω αποδοση ακομα? απ οσο ξερω, οσο και αν ανεβασεις την πιεση, τοτε αν το μπεκ εχει φτασει το οριο του δεν αλλαζει τιποτα απολυτως...αν ομως εχει περιθωρια ακομα για παραπανω καυσιμο, τοτε αν ανεβει η πιεση θα ψεκασει παραπανω...απο την αλλη αναρωτιεμαι οτι εφοσον το μειγμα ειναι ενα και μοναδικο ωστε να δουλευει σωστα το αυτοκινητο... τι αλλαζει με το απλα να το κανεις πιο πλουσιο? η τρομπα απ οσο ξερω ειναι ιδια για ολα τα μοντελα οποτε εφοσον επαρκει για ενα 328 η ακομα και για ενα μ3 δε θα εχει προβλημα... :shakehead

MZ3
16-06-18, 03:30
Ίσως όσοι είδαν διαφορά να ήταν χαλασμένα τα Μπέκ και να κατουρούσαν αντί να ψεκάζουν και με την παραπάνω πίεση να επανηλθε ο χαμένος ψεκασμός εξού και η διαφορά στην απόδοση, εγώ θα έκανα ένα Σερβις καθαρισμό στα μπεκ από το να εδεινα πίεση στο κύκλωμα