PDA

Επιστροφή στο Forum : e36 318is 140 hp vs 320 e 46 143 hp


B(3)M(1)W(8)is
26-02-07, 09:06
πριν μερικες ημερες απεκτησα ενα ε36 318is του 1992 πραγματικα σχεδον καινουργιο!!!!!! απο ενα επιχειρηματια που το ειχε ξεχασμενο σε ενα υπογειο, με σχεδον 80.000 χλμ και τιμη που ουτε παπι δεν παιρνεις!
μολις πριν 3 μερες ο κολλητος μου απεκτησε ενα 320 ε 46 με τα 143 αλογα φουλ εξτρα!
απο τοτε αρχισε η διαμαχη!!!
με εκραζε συνεχως επειδη το δικο μου ειναι ασπρο και φαινομαι λες και το οδηγει κανενας μπαρμπας ,επειδη εχει τα μαμα τα ζαντολαστιχα τα δεκαπενταρια μεχρι τα μαμα τα λαστιχα τα uniroyal εχει πανω απο το 1992!!!!!!!μιλαμε το αυτοκινητο μαμα μεχρι αηδιας!!!!!!!:smashtard
το καλο ειναι οτι εχει τιμονι και λεβιε φωτιζομενο m και υπολογιστη ταξιδιου!
τελος παντων μετα απο τοσο κραξιμο ειχα ψιλοξενερωσει αφου οταν τα βαζαμε και διπλα εμενα φαινοταν πολυ παλιο!:banghead:
μεχρι που ηρθε η στιγμη και βγηκαμε μια τσαρκα χθες το βραδυ μεχρι τα λιμανακια! σε ολη τη διαδρομη λοιπον κυριλε.
στο γυρισμο ομως πιανουμε βουλιαγμενης για να παμε κεντρο.εγω ομως σκεφτομουν ομως το τοσο κραξιμο που ειχα φαει για αυτο το αυτοκινητο και επρεπε να παρω το αιμα πισω.
του λεω λοιπον να τα ανοιξουμε λιγο για το γελιο ετσι να δουμε λιγο τι γινεται.εγω περιμενα ομως να ειμαι πισω.....σε αυτη την κοντρα γιατι το ε46 υπερτερει κατα 3 ολοκληρα αλογα!!!και κατα 200 κυβικα παραπανω.....ελα που ομως δεν ηταν ετσι τα πραγματα!στηνοματσε λοιπον σε ενα φαναρι στο υψος της βουλας και αρχιζει το πανηγυρι!
ημουν μεχρι τα 160 μια καροτσα μπροστα!
τρελαθηκε!!!!και το καλυτερο του εριξα και τελικη!!!!!
βγηκαμε εθνικη και πηγαμε μεχρι θηβα και ειδα στο κοντερ μου 230!!!!! και τον ειχα αρκετα πισω.....
τι ανοιγματα 2ες
τι 3ες
τι 4ες
τι 5ες συνεχεια μπροστα!
μονο οπισθεν δεν τα ανοιξαμε...........:jester:
απο τοτε δεν μου εχει ξαναπει τιποτα. η απολυτη σιγη!
δεν το περιμενα να τον κουρεψω.
καλο το ε 46 αλλα νομιζω οτι τα ε36 ειναι λιγο πιο μαχιμα.
αυτα!
Υ.Γ το μονο που υστερει το δικο μου ειναι οτι εκαψε τα αντερα του σε βενζινη μετα απο τοσο λιωσιμο!περισσοτερο απο το 46.ισως επειση ειναι παλαιοτερο τεχνολογικα το μοτερ.αλλα μπροστα στα καλη τι ειναι ο πονος....:ices_ange

M3Convertible
26-02-07, 09:13
Και πολύ καλά του έκανες.:greenboun

:+1: Μπράβο συνάδελφε….εύγε, έτσι για να ακούν μερικοί μερικοί που λένε για τα 36άρια.

Χωρίς να του πεις τίποτα βγάλε τα πάντα από μέσα, δηλαδή ρεζέρβα, εργαλεία, τρίγωνο μοκέτες, χωρίς νερό στους υαλοκαθαριστήρες….ούτε λάμπες στην όπισθεν να μην έχεις και ρίξε του 2 καρότσες μετά. χαχαχαχα

xaros
26-02-07, 09:19
αξιος!!!!ευγε!!σεβασμος στους μεγαλυτερους

Dim77
26-02-07, 09:40
Μήπως είχε αφήσει αναμμένο το DSC? Εγώ στο δικό μου (318Ci 2.0-143) αν δε το βγάλω εντελώς off με φρενάρει(!!ναι!!σα να πατάς φρένο για 1-1.5 δευτερόλεπτο) σε κάθε αλλαγή ακόμα και 3η-4η(πιο λίγο ''φρένο'' από τις 2 πρώτες...Η διαφορά με το DSC off είναι πολύ μεγάλη.:deal:

Εν πάσει περιπτώσει, είναι ενδιαφέρον πείραμα που ήθελα και εγώ να κάνω αλλά δε βρίσκω κανέναν με Ε36is (που να ανοίγει φιλικά για να δούμε αν δουλεύουν καλά τα αμάξια-και όχι ποιος θα πατήσει ποιον κλπ.κλπ..:smashtard )...
Όσο για την τελική....Αυτό είναι λίγο χλωμό φίλε μου...(και τα δύο αυτοκίνητα χτυπάνε κόφτη...το δικό σου στα 214 πραγματικά...και το Ε46 στα 218 πραγματικά) (σε ίδιες συνθήκες και με απλό εξοπλισμό και βασικούς τροχούς(15'' το Ε36, 16'' το Ε46))

Πάντως το Ε36 318is είναι από τα καλύτερα μοντέλα που έχει βγαλει η BMW κατά τη γνώμη μου-και ειδικά το πανέμορφο κουπέ(σε ρεαλιστικά χρήματα-και μέχρι τα τελευταία 2-3 χρόνια ήταν στην Ελλάδα τοπ!!)

kimiE46coupe
26-02-07, 09:51
B(3)M(1)W(8)is σε πιστευω απολυτα οτι του τα εριξες.αυτο συμβαινει γιατι το
2λιτρο βαλβετρονικ ειναι στην πραγματικοτητα 135ps και οχι 143 που λεει το εργοστασιο +το βαρος.η διαφορα ομως στην ροπη ειναι μεγαλη καπου 2κιλα υπερ του ε46 που αποτι φαινεται δεν επαιξε ρολο.να σου πω ακομα οτι το συγκεκριμενο 46αρι ειναι 318 οχι 320.320 ειναι το ονομα του 6κυλινδρου 2.2.κατι τελευταιο.δεν νομιζω να εβγαλες σε καμοια περιπτωση 230χλμ.ειναι παρα πολλα.ισως με 170-180αλογα να τα εβγαζες αλλα με 140αλογα με τιποτα.οι τελικες φιλε θελουν αλογα!ισως μπερδευτικες δεν λεει τιποτα.

B(3)M(1)W(8)is
26-02-07, 09:58
ειχε απενεργοποιημενο το dsc και φοραει τα 16αρια 205-55-16!προς θεου δεν προσβαλω τους κατοχους ε46 ειναι πανεμορφο αυτοκινητο!!! θα το προτιμουσα ομως λιγοτερο πολιτισμενο....σαν το 36αρι η αυτα τα μαχιμα τα ε30.!!!!!δεν ξερω ομως τι γινεται γιατι ημουν μπροστα,ισως ειμαι λιγο ελαφρυτερος τι να πω,το 46αρι ομως εχει κυβικα!οσο για τα χιλιομετρα που ειδα στο κοντερ μου σιγουρα δεν ηταν αληθινα!αλλα ο αλλος που ερχοταν απο πισω κοντεψε να παρει φωτια δεν μπορουσε ουτε το κενο να μειωσει.
ισως ενας πολυ εμπειρος bmwδακιας απο εσας δωσει μια εξηγησει!

kimiE46coupe
26-02-07, 10:04
φιλε μου ειναι φυσιολογικο οπως σου ειπα να εισαι μπροστα.τα χιλιομετρα ναι σιγουρα δεν ηταν αληθινα.δεν ειμαι εμπειρος για να σου πω γιατι κλεβει τοσο πολυ το κοντερ σου.

B(3)M(1)W(8)is
26-02-07, 10:14
θελω να αναφερω και κατι αλλο αυτο που παρατηρησα ειναι οτι στο is ολο ο θορυβος απο το μοτερ ερχεται στην καμπινα ειδικα μετα τις τεσσερις.... αλλα εγω ψηνομαι γιατι νιωθω οτι ειμαι ενα με το μοτερ ενω στο 46 τιποτα σαν πουλακι δουλευει αθορυβα.
κατι τελευταιο... εχω ακουσει μπορει να ειναι και ανακριβεια γενικα ο γερμανος κατακευαστης την ιπποδυναμη που αναφερει ειναι στον τροχο παντα ισχυει;
ευχαριστω και συγνωμη αν σας κουρασα

tsouk
26-02-07, 14:40
Αντε με το καλό να ανοιξετε και με ενα Ε30 is(οχι το 320is.....) :) daywalker ακους???

s318is
26-02-07, 19:23
μολις πριν 3 μερες ο κολλητος μου απεκτησε ενα 320 ε 46 με τα 143 αλογα φουλ εξτρα!


Μήπως έχει σημασία αυτό?Είναι αστρωτο ακόμα.
Αν και πιστεύω με καλές αλλαγές και 2 καλούς οδηγούς,είναι καλό ντέρμπυ!!

agrotis328
26-02-07, 19:42
δεν μπορω να καταλαβω γιατι δεν σου εφυγε στην εκκινηση ειναι κατα ενα sec πιο γρηγορος μαλλον δεν ειναι τοσο καλος στις αλλαγες τωρα για την τελικη αν το δικο του ειναι σενταν εχετε ακριβος την ιδια αν ειναι κουπε σου ριχνει 4 χιλ παντως με τα 230 που λες αρχιζω να φοβαμαι και γω γιατι με το ζορι πιανω τα 240

xristaras
26-02-07, 21:33
και εγω εχω ενα 318ci με τα 143 άλογα αλλα σε παρομοια κοντρα ημουν μιση με μια καροτσα πιο μπροστα. Τρία πράγματα παίζουν ρόλο κατα την γνώμη μου :
A) το βάρος
Β) το dsc
Γ) οι αλλαγές ταχυτητων καθως και η διασταση ζαντας και ελαστικου

Fairytale
26-02-07, 21:47
Όλα αυτά είναι πολύ ωραία και σου εύχομαι το αυτοκίνητο σου να είναι καλοτάξιδο ΑΛΛΑ...πριν μερικες ημερες απεκτησα ενα ε36 318is του 1992 πραγματικα σχεδον καινουργιο!!!!!! απο ενα επιχειρηματια που το ειχε ξεχασμενο σε ενα υπογειο, με σχεδον 80.000 χλμ και τιμη που ουτε παπι δεν παιρνεις!
εχει τα μαμα τα ζαντολαστιχα τα δεκαπενταρια μεχρι τα μαμα τα λαστιχα τα uniroyal εχει πανω απο το 1992!!!!!!!
...προφανώς ένα αυτοκίνητο που ήταν σε αχρηστία τόσα χρόνια θέλει ΆΜΕΣΑ συντήρηση. Και από όσα διαβάζω εδώ θέλεις επειγόντως και ΛΑΣΤΙΧΑ. Μην παρασύρεσαι λοιπόν στο να το πλακώνεις γιατί διακινδυνεύεις εκτός από πολύ σοβαρά άμεσα προβλήματα και την μελλοντική αξιοπιστία του..! Εδώ μπορείς να δεις πολύ συγκεκριμένα τι απαιτεί η BMW σου (Τα 80.000χλμ. σε τοποθετούν στο 1o INSPECTION II): http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=72652#post72652
Υ.Γ. Ελπίζω να έχουν ήδη γίνει και απλώς να μην θεώρησες αναγκαίο να τα αναφέρεις...
C U out there

jonmedic
26-02-07, 22:30
Λαστιχα αμεσως....και ελεγξε για διαρροες απο φρενα και βενζινη...

oldcarskickass
26-02-07, 22:42
Μήπως έχει σημασία αυτό?Είναι αστρωτο ακόμα.
Αν και πιστεύω με καλές αλλαγές και 2 καλούς οδηγούς,είναι καλό ντέρμπυ!!

Tα 46 δε σταμάτησαν να παράγονται?

B(3)M(1)W(8)is
27-02-07, 15:52
ευχαριστω για την ενημερωση.ο προηγουμενος ιδιοκτητης μου εδωσε πληρες βιβλιο συντηρησης με ολες τις εργασιες που εγιναν αναλυτικα ολα τα σερβις εχουν γινει σε αρμοδιο εξουσιοδοτημενο συνεργειο της bmw.
το μονο που θελω ειναι ζαντολαστιχα και να το κανω look m..!
δεν ξερω ομως τι ζαντες να του βαλω.θελω να το κανω κτηνος.
λεω για 18αρες αλλα φοβαμαι οτι δεν θα πηγαινει βημα μετα!
ολοι μου λενε 225/45/17
δεν με ενδιαφερει η ταχυτητα θελω να το κανω να δειχνει γκανκστεραδικο!!!!!!!!!!!!
ενα πληρες κιτ m ποσο κοστιζει;
καθρεπτες-εμπροσθιο προφυλακτηρα-πλαινα σποϊλερ-πισω σκαλοπατι.
μεταχεισμενα υπαρχουν;

terastioz
14-03-07, 16:43
ΚΑΙ ΕΜΕΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΠΟΛΛΑ ΤΑ 230 ΕΧΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΝΑ Ε36 318 IS COUPE ΚΑΙ ΤΟ ΕΧΩ ΔΩΣΕΙ ΜΕΧΡΙ 220 ΣΤΙΣ 6500 RPM ΤΙΣ ΥΠΟΛΟΙΠΕΣ ΔΙΑΚΟΣΙΕΣ ΣΤΡΟΦΕΣ ΠΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΟΦΤΗ ΛΥΠΑΜΑΙ ΝΑ ΤΙΣ ΚΑΤΕΒΑΣΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΠΙΣΤΕΥΩ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ +10ΧΛΜ/ΩΡΑ ΠΟΥ ΠΕΡΙΣΣΕΥΟΥΝ

strofimios
30-09-07, 11:54
Παντως εαν εχω τα σωστα στοιχεια,διαφορικο 3,45,5η 1.00 και διαμετρος ελαστικου 24,7''(205/60/15) τοτε στις 6500rpm εχουμε 222,894144 χλμ./ω.

bmw316turbo
30-09-07, 14:18
Πιστευω πως το αποτελεσμα ηταν αναμμενομενο γαι μενα.Το ε36 ειναι αρκετα πιο ελαφρυ αμαξι, δευτερον το μοτερ το 18αρι με τα 140 αλογα της πρωτης γεννιας ειναι πολυ ψυχωμενο και δεν καταλαβαινει τιποτα ενω και η αεροδυναμικη το κουπε ειναι αψογη.Δεν βλεπω καθολου δυσκολο να του πεταχτει ενα ε36 318is μπροστα στην εκκινηση και να κρατηθει ανετα μεχρι την τελικη.Τωρα για 230 χιλιομετρα σιγουρα αυτα ειναι κοντερισια που μπορει να απεχουν απο την πραγματικη τελικη.Βεβαια οι μετρησεις τελικης καθε αυτοκινητου μετρωνται σε μια ορισμενη αποσταση με ορισμενες συνθηκες.Εσυ μπορει να πηρες φορα απο τις αφιδνες και να τα ειδες στο 90 καφε που ναι μεν μπορει να ειναι πραγματικα τα χιλιομετρα των 230 χωρις αποκλιση του κοντερ αυτο ομως δεν σημαινει οτι σε μια συκεκριμενη αποσταση 2 χιλιομετρων μπορεις να τα ξαναδεις.Οσο για την ιπποδυναμη στους τροχους των γερμανων αυτο μου ακουγεται λιγο αμπελοφολοσοφιες.Ναι μεν εχουν περισσοτερη ιπποδυναμη απο αυτη που δηλωνουν σε ορισμενα μοντελα βλεπε golf gti αλλα και το Μ3 δεν εχει 343 ps ροδα αφου οι συναδελφοι τα εχουν δυναμομετρησει πολλακις με τις αναμενομενες απωλειες.

Fairytale
01-10-07, 07:22
Η πραγματική τελική ταχύτητα ενός E36 318is όπως δηλώνεται από την BMW (και αφορά φυσικά απολύτως "μαμά" αυτοκίνητο) είναι τα 214χλμ. Τα υπόλοιπα είναι προφανώς από σφάλματα έως κατηφόρες...
C U out there