PDA

Επιστροφή στο Forum : z4 3.0si coupe vs cayman 2,7


nomikosas
13-03-07, 13:43
η z4 εχει αρχικη τιμη 52000 ευρω κ η cayman 65000 ευρω

πιο θα αγοραζατε κ γιατι?
θα ηθελα να μην πειτε επιχειρηματα σχετικα μονο με την αποδοση των δυο αυτοκινητων αλλα και αλλα οπως ομορφιας,ποιοτητας κατασκευης, στιβαροτητας, οδηγικης συμπεριφορας, αξιας μεταπωλησης, service κτλ κτλ

αν καποιος εχει z4 coupe ή εχει εμπειρια απο porsche τοσο το καλυτερο.
ευχαριστω..


http://img81.imageshack.us/img81/9733/wejm1.jpg

http://img218.imageshack.us/img218/9404/we2sk3.jpg

http://img208.imageshack.us/img208/8012/porschecaymans09lwa7.jpg

http://img81.imageshack.us/img81/4692/20060413africasouth0099jp5.jpg

Fanis
13-03-07, 13:57
Καθαρά προσωπική άποψη είναι η επιλογή, αφού και τα 2 είναι πολύ καλά αυτοκίνητα. :) Η Porsche μου αρέσει λίγο περισσότερο εμφανισιακά...αλλά δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 2 για να μπορώ να εκφέρω γνώμη.

Η διαφορά τιμής δεν είναι αμελητέα...προσωπικά εάν δεν υπήρχε θέμα χρημάτων θα έπαιρνα την Porsche. Καθαρά οικονομοτεχνικά και με την διαφορά τιμής στο 20% πιστεύω ότι η Ζ4 αξίζει περισσότερο τα χρήματά της.

Nick_compact
13-03-07, 14:07
Επίσης σκέψου οτι το Cayman βασικό δεν λέει τίποτα, και οτί αν του βάλεις λίγα έξτρα, μπήκες στην κατηγορία τιμής του Ζ4Μ Coupe.........

Dim77
13-03-07, 14:09
Επίσης σκέψου οτι το Cayman βασικό δεν λέει τίποτα, και οτί αν του βάλεις λίγα έξτρα, μπήκες στην κατηγορία τιμής του Ζ4Μ Coupe.........


Σωστός ο Nick!! +1

gnx
13-03-07, 14:15
Σκεψου το εξης.

Μπορει τα αυτοκινητα αυτα να απευθυνονται στο ιδιο κοινο αλλα αν μιλαμε αποκλειστικα για καινουργια, δε συγκρινονται λογω τιμης...

Εαν δε σε ενοχλει το οτι το Porsche ειναι ΓΥΜΝΟ, τοτε ενταξει.Καλυτερο αμαξι ειναι, πιο βολικο για καθημερινη χρηση.

Εαν ομως το αμαξι σ'αρεσει φορτωμενο, το Cayman θελει αλλα 10 χιλιαρικα. Εκει αλλαζει το πραγμα

nomikosas
13-03-07, 14:34
zed τι εννοεις οτα λες πιο βολικο κτλ?

εγω πιστευω με 70000 ευρω εισαι οκ για cayman 2.7 (μιλαμε μετρητα)
κ με 58000 εισαι οκ για την z4...

gnx
13-03-07, 14:55
Ειναι πιο ανετο, μπαινοβγαινεις πιο ευκολα, η αναρτηση ειναι πιο μαλακη...

Fanis
13-03-07, 15:31
εγω πιστευω με 70000 ευρω εισαι οκ για cayman 2.7 (μιλαμε μετρητα)
κ με 58000 εισαι οκ για την z4...

Μόνο €5.000 έξτρα στην Porsche και €6.000 στην Z4??? Σαν λίγα μου φαίνονται.

Christos 330i ///M
13-03-07, 16:22
Μόνο €5.000 έξτρα στην Porsche και €6.000 στην Z4??? Σαν λίγα μου φαίνονται.

Δεν πιστευω να χρειαζωνται απαραιτητα εξτρα αυτα τα αυτοκινητα . . .
Εχουν σχεδον τα παντα . . . !
Οταν δινεις π.χ 70.000 χιλιαρικα τι να λειπει ; ; ;

Fanis
13-03-07, 16:41
@Christos: Δεν ξλέρω για Pοrsche, αλλά στις BMW o κατάλογος των έξτρα είναι 12-14 σελίδες!! Μερικά παραδείγματα: Xenon, Δέρμα (ή δέρμα/ύφασμα), Navi, Καλό Ηχοσύστημα, Μεταλλικό, Σπορ Καθίσματα. Αυτά τα θεωρώ βασικά (εκτός ίσως από το Navi...το οποίο δουλέυει εκπληκτικά όμως). Μετά όρεξη (και χρήμα) να έχεις για άλλα gadgetakia. Ενδεικτικά για 335i (Touring) που κοίταζε ο πατέρας μου βγήκανε για πλάκα €17.000 έξτρα...τώρα έχω project να τα μειώσω max €10.000

Christos 330i ///M
13-03-07, 17:01
Εγω πιστευω πως ενα 335 οτι εχει πανω τα παντα αντε ας εξαιρεσουμε το
NAVI το οποιο το χρεωνουν αν δεν κανω λαθος 5 χιλιαρικα . . .
Παντως αν πεις να βαλεις εξτρα δεν χωρταινει με τιποτα . . . !

nomikosas
13-03-07, 17:38
@Christos: Δεν ξλέρω για Pοrsche, αλλά στις BMW o κατάλογος των έξτρα είναι 12-14 σελίδες!! Μερικά παραδείγματα: Xenon, Δέρμα (ή δέρμα/ύφασμα), Navi, Καλό Ηχοσύστημα, Μεταλλικό, Σπορ Καθίσματα. Αυτά τα θεωρώ βασικά (εκτός ίσως από το Navi...το οποίο δουλέυει εκπληκτικά όμως). Μετά όρεξη (και χρήμα) να έχεις για άλλα gadgetakia. Ενδεικτικά για 335i (Touring) που κοίταζε ο πατέρας μου βγήκανε για πλάκα €17.000 έξτρα...τώρα έχω project να τα μειώσω max €10.000

η porsche στην αρχικη τιμη εχει τα παντα .. κ δερμα κ ζαντα κ κλιματισμο κ νορμαλ ηχοσυστημα με cd ... μονο που δεν εχει ειναι μεταλικο ειναι φωτα ομιχλης ωπου τα βαζεις κ αυτα κ εισαι οκ...

οσο αναφορα το navi εγω το θεωρω πεταμενα λεφτα ,το ιδιο κ το καλο ηχοσυστημα αφου δεν με ενδιαφερει η μουσικη (μονο κανα ραδιο βαζω, γενικα δεν ειμαι fun της μουσικης κ με τπτ δεν μπορω να εχω δυνατη μουσικη μεσα στο car κτλ κτλ) το μονο σωστο ειναι τα xenon που οκ λεει να βαλεις...

γενικα ειναι πολυ πλουσιο με τα βασικα απο την αρχικη τιμη...

τωρα για τα 17000 που λες.. αν βαζεις ξυλα αν βαζεις το πιο καλο δερμα αν βαλεις το αχρηστο navi που κανει μονο αυτο 5000 ευρω αν πας κ μου βαλεις να κλεινουν η καθρεφτες μονοι τους να εχει καθισματα με θερμανση κ πολλα πολλα αχρηστα εξτρα οκ

για την z4 βαζω λιγο πιο πολλα γιατι στην βασικη τιμη δεν εχει πχ δερμα κ μερικα αλλα που ομως η cayman τα εχει.

αλλα εκτος απο το οικονομικο ρε παιδες ας αναλυσουμε κ αλλου τομεις... :ylsuper:

Fanis
13-03-07, 18:23
Το Navi έχει €3.000 και δουλέυει εκπληκτικά. Και δεν μιλάω για μπιχλιμπίδια (δεν θέλει τέτοια ο πατέρας μου). Μιλάω για Navi, Xenon, ηλιοροφή, Δέρμα/΄Υφασμα (τοδέρμα όλο δεν μου αρέσει από πλευράς πρακτικής), Ένα καλύτερο ηχοσύστημα, και συναγερμό. Τέσπα...αναλύσεις από κοντά ;)

Από τεχνικής άποψης θεωρητικά η Cayman είναι καλύτερα στημένη...αλλά δεν έχω οδηγήσει κανένα από τα 2, οπότε δεν ξέρω πως πάνε.

Nick-D90
13-03-07, 19:36
Εμένα το αυτοκίνητο μου στοίχισε από 52000€ βασική, 55000€ με ελάχιστα extra. Πραγματικά δεν του λείπει τίποτα, μετά κατα την γνώμη μου αγγίζεις την υπερβολή . Την Porsche την θεωρώ υπερτιμημένη....

nomikosas
13-03-07, 20:55
Εμένα το αυτοκίνητο μου στοίχισε από 52000€ βασική, 55000€ με ελάχιστα extra. Πραγματικά δεν του λείπει τίποτα, μετά κατα την γνώμη μου αγγίζεις την υπερβολή . Την Porsche την θεωρώ υπερτιμημένη....


κ εγω την ιδια λογικη εχω με εσενα φιλε μου .. γιατι δεν βαζεις στο γαραζε σου foto :P

κ κατι ακομα γενικα σαν ερωτημα σε ολους.. γιατι λενε οτι η porsche ειναι καλυτερα στημενη απο την z4?επειδη ο κινητηρας ειναι στο κεντρο? εχω ακουσει οτι αυτο δεν ειναι κ τοσο καλο σε ακραιες καταστασεις.. απο θεμα αναρτησης κτλ τι διαφορα εχουν?

EVANGELOS
14-03-07, 09:20
Γενικά ισχύει ότι πληρώνεις παίρνεις.
Το θέμα με τα "μικρά" μοντέλα του Zuffenhausen (που λέει και ο Στράτος) είναι ότι μερικές φορές ΔΕΝ καταλαβαίνεις τι παίρνεις...

Κλασσικό παράδειγμα τα μικρά boxster και cayman.
Oύτε carrera (respect) είναι , ούτε πύραυλοι , ούτε αγωνιάρικα , ούτε φτηνά ... ΜΟΝΟ ΜΟΥΡΗ ...

Κατά τη γνώμη μου ΔΕΝ αξίζει η μικρή cayman τόσα λεφτά. Εγώ προσωπικά δε θα έπαιρνα ΠΟΤΕ entry level , όταν με αρκετά λιγότερα υπάρχει το z4 3.0 lt.

Πάντως και όσον αφορά τα ΚΑΝΟΝΙΚΑ Porshce , η σύντομη βόλτα μου με το 997s ... ήταν eye opener ...

adiaf8oros
15-03-07, 20:54
Πάντως και όσον αφορά τα ΚΑΝΟΝΙΚΑ Porshce , η σύντομη βόλτα μου με το 997s ... ήταν eye opener ...

Ε καλά... μην βάζεις και την Cayman στο ίδιο τσουβάλι με τη "γαμπριάτικη" boxster. H boxster κατ εμέ, έχει τόση σχέση με τις PORSCHE όση και τα Mini με την BMW. Η cayman όμως, παρότι δεν τολμά να συγκριθεί με μία 997s... παραμένει ένα αξιοπρεπές αυτοκίνητο, αντάξιο της μάρκας στο καπώ.
Για την ιστορία... και γώ cayman θα προτιμούσα αν δεν μου ήταν πρόβλημα τα 15χιλιάρικα.

kimiE46coupe
15-03-07, 21:00
cayman ετσι για να γουσταρουμε!σαφος το z4 αξιζει πιο πολυ τα λεφτα του αλλα cayman θα κυκλοφορουν λιγοτερα.

Quickman
15-03-07, 23:56
Z4 :+1:

Μιλάω για Navi, Xenon, ηλιοροφή, Δέρμα/΄Υφασμα (τοδέρμα όλο δεν μου αρέσει από πλευράς πρακτικής), Ένα καλύτερο ηχοσύστημα, και συναγερμό. Τέσπα...αναλύσεις από κοντά ;)



Τα εξτρα που λες φιλε Φανι εχουν γυρο στο 10ρικο.

InsaneDriver
16-03-07, 00:12
Κλασσικό παράδειγμα τα μικρά boxster και cayman.
Oύτε carrera (respect) είναι , ούτε πύραυλοι , ούτε αγωνιάρικα , ούτε φτηνά ... ΜΟΝΟ ΜΟΥΡΗ ...

Το boxter μόνο μούρη;;; Κάπου κάνουμε λάθος. Το boxter έχει χαρακτηρίστεί από το pro facelift μοντέλο ακόμα το roadster με την καλύτερη και πιο σπορ οδική συμπεριφορά. Αν κάνω λάθος διορθώστε με...

Το cayman S νομίζω κάνει φοβερούς χρόνους σε πίστες κτλπ.

Εντάξει...να πούμε ότι σε σχέση με τα carrera κτλπ ίσως είναι λίγο υπερτιμημένα λόγω ονόματος Porsche, οκ, αλλά δεν νομίζω ότι είναι μόνο μούρη.

Άποψή μου

Action Man
16-03-07, 00:30
Το boxter μόνο μούρη;;; Κάπου κάνουμε λάθος. Το boxter έχει χαρακτηρίστεί από το pro facelift μοντέλο ακόμα το roadster με την καλύτερη και πιο σπορ οδική συμπεριφορά. Αν κάνω λάθος διορθώστε με...

Το cayman S νομίζω κάνει φοβερούς χρόνους σε πίστες κτλπ.

Εντάξει...να πούμε ότι σε σχέση με τα carrera κτλπ ίσως είναι λίγο υπερτιμημένα λόγω ονόματος Porsche, οκ, αλλά δεν νομίζω ότι είναι μόνο μούρη.

Άποψή μου


Tην ίδια άποψη έχω και γω.
Και τα δυο αυτοκίνητα είναι πολύ καλά.

E12 520
16-03-07, 01:08
Φιλε μου και τα 2 ειναι μουν@ρες ετσι???Αν ηθελα ενα πολιτισμενο roadster για ταξιδακι κι ετσι θα επαιρνα την Ζ4 αλλιως αν ηθελα ενα πιο αγριο στριφτερο θα επαιρνα PORSCHE γιατι πιστευω και ισχυει αυτο οτι τα PORSCHE ειναι φτιαγμενα για στροφιλικια!!!Οχι πως η Ζ4 δεν στριβει προς θεου!!!
Αλλα ειναι και το αλλο,η διαφορα της τιμης θα με εκανε να παρω την Ζ4 γιατι ειναι πιο φθηνη και πιο μουρατη!!!:pimp:

greekm3
16-03-07, 09:22
....προσωπικα θα επαιρνα την Ζ4,μου αρεσει αισθητικως περισσοτερο και το μοτερ της ειναι καλυτερο της cayman..γενικα δεν θα θεωρουσα κατι το ιδιαιτερο την cayman 2.7....θα επαιρνα μια lotus:)

sakkunen
16-03-07, 17:28
Ωραίο αμάξι η cayman.Έχει καλύτερες αναλογίες απο τη carrera.Αν δεν σε απασχολεί η τιμή κ η ιπποδύναμη χτύπα το.

745power
16-03-07, 23:07
Θέλω μόνο να πω ότι ειδικά στο Cayman 2.7 λείπουν πολλά πράγματα! Το απλό το Cayman έρχεται με 5αρι χειροκίνητο. Άρα θές περίπου 1700 ευρω για να βάλεις το 6αρι χειροκίνητο! Δεν θα βάλεις Xenon, και άλλες μα.....κιες που θα δείς απο τον κατάλογο ότι είναι απαραίτητα. Θεωρώ οτι η Z4 είναι πιο ολοκληρωμένη και καλύτερο ως value for money!! Απο τη άλλη βέβαια έχεις το όνομα και την καρδία ενός Porsche! Α, και το Ζ4 το 3.0si είναι πολύ καλύτερο μοτέρ απο της Cayman. Απλά πυροβολεί.......!!!!!

Panoz_335i
16-03-07, 23:30
Βρισκω την ερωτηση αυτη εντελως ρητορικη...

Θα δωσεις τοσα χρηματα για να παρεις ενα Porsche που δεν εχει ουτε δερματινα καθισματα στο standard εξοπλισμο?

Εγω το βρισκω εντελως απαραδεκτο ...(παρολο που ειναι ισως απο τα ομορφοτερα αμαξια που εχουν κατασκευαστει ποτε..πραγματικα κουκλι)

nomikosas
18-03-07, 11:42
εχει δερματινα κ τα παντα.. το μονο που δεν εχει κ θα βαλεις ειναι χενον ειναι μεταλικο χρωμα κ το 6αρι κιβωτιο... αντε αν θελεις επειδη εχει 17αρες ζαντες βαζεις 18αρες κ εισαι οκ... κ με λιγοτερα απο 70.000 ευρω... αν ειναι κ μετρητα..τοτε ακομα καλυτερα..

tsilis
18-03-07, 12:12
Η Cayman δεν είναι το συμπαθητικό αμάξι που αφήνετε να εννοηθεί κάποιοι...Πρόκειται για όπλο απίστευτων δυνατοτήτων με σαφώς καλύτερο πάτημα από τη Ζ4....ΌΜΩΣ...λόγω του τρομερού πλαισίου της,τα λίγα σχετικά άλογα και την πανάκριβη τιμή της, καθιστάται η βασική έκδοση ασύμφορη σε σχέση με την πολύ ευχάριστη Ζ4 3.0si

Aν μιλάγαμε για Cayman S,τότε χαιρετίσματα σε ακόμη και σε Ζ4 M (δυστυχώς,παρ΄ότι της έχω φοβερή αδυναμία...) και εννοείται Ε46 Μ3..
Tα παραπάνω,μού τα έχει περιγράψει γνωστός μου,κάτοχος στο παρελθόν Μ3 Ε46,Cayman S,και άλλων Πορσικών,οδηγός με παλμαρέ σπάνιο,που λόγω επαγγέλματος οδηγεί τα πάντα..

Πάρτε και ένα συγκριτικό από το περιοδικό 4Τροχοί για το ζητούμενο

http://library.techlink.gr/4t/article.asp?mag=1&issue=569&article=11638