PDA

Επιστροφή στο Forum : E36 1600cc μεταβαση σε TURBO.....


str2004
19-03-07, 21:24
Παιδες εχω μπει σε μια διαδικασια να σκεφτομαι το πως θα Turbισω το 16αρι μου και θελω τα "φωτα" σας ...... Φυσικα εχω "ζωντανο" παραδειγμα την "Μπεμπα" του γειτονα μου η οποια ειναι σαν την δικια μου ΚΑΙ TURBO.

Ζηταω τις γνωμες σας και αν εχει αναφερθει αυτο το project στο οποιο σκεφτομαι να μεταβω.

Ακουω προτασεις.......:)

bmw318cabrio
19-03-07, 21:32
Παιδες εχω μπει σε μια διαδικασια να σκεφτομαι το πως θα Turbισω το 16αρι μου και θελω τα "φωτα" σας ...... Φυσικα εχω "ζωντανο" παραδειγμα την "Μπεμπα" του γειτονα μου η οποια ειναι σαν την δικια μου ΚΑΙ TURBO.

Ζηταω τις γνωμες σας και αν εχει αναφερθει αυτο το project στο οποιο σκεφτομαι να μεταβω.

Ακουω προτασεις.......:)

Φιλε μου και εγω ημουνα πριν λιγο καιρο στην ιδια φαση με σενα...ηθελα καποια δυναμη παραπανω..ολοι μου λεγανε να βαλω 6κυλινδρο αλλα για πολλους και διαφορους δικους μου λογους πηγα σε τουρμπο...

Το κιτακι που θα βαλω ειναι By Καρας στο αργος , κοστιζει 4500 με εργατικα , το αμαξι παει 180 αλογατα και ροπη περιπου 24...αυτα για να δουλευει απροβληματιστα το μοτερ μου...

Αν θες να ρωτησεις κατι αλλο εδω ειμαι...

Φιλικα , Νικος...

str2004
19-03-07, 21:36
bmw318cabrio .... θα σε χρειαστω φιλε μου ......

Τι τουρμπινα θα βαλεις στο "θηριο" σου ....να υποθεσω Τ3?????

kimiE46coupe
19-03-07, 21:36
χοντρικα χρειαζεσαι μια garrett ρουλεμανατη με κωδικο gt28bb με τιμη 865ευρο
αλλα μεγαλητερα μπεκ κατα προτιμηση bosch με κοστος 420ευρο
κολαρα σιλικονης παντου για αξιοπιστια με κοστος 30+ το καθενα
ιντερκουλερ με τιμη περι τα 350ευρο
σκαστρα κλειστου τυπου κανα 50ευρο
αλλος καταλυτης
αλλο τελικο
ελευθερο φιλτρο στο μαμα φιλτροκουτι κατα προτιμηση k&n η green 60ευρο
κανε σουμα και καλο μπαξιμο.

bmw318cabrio
19-03-07, 21:38
bmw318cabrio .... θα σε χρειαστω φιλε μου ......

Τι τουρμπινα θα βαλεις στο "θηριο" σου ....να υποθεσω Τ3?????

Φιλε θα μπει Garret T25 για να φουσκωνει οσο πρεπει και να δινει μεχρι τις ψηλες στροφες...Ολα τα ανταλλακτικα καινουρια εννοειται...μπορεις να βρεις και πιο φτηνα κιτ αλλα δεν νομιζω οτι αξιζει να γλυτωσεις 1000 ευρω και να χασεις την αξιοπιστια μετα...

str2004
19-03-07, 21:48
Αυριο θα ξερω με ακριβεια τι "παιζεται" κατω απο το καπο του "γειτονα" ..... μα τον π@υστ! δεν την εχει ισιωση απο τοτε που την τουρμπισε ..... φυσικα τον εχει "σωσει" αρκετα η αλλαγη σε μπλοκε διαφορικο το οποιο ημουν παρον κατα την αλλαγη του. Α κατι σημαντικο ....ο γειτονας ειναι μηχανικος αυτοκινητων με ειδικοτητα ...( τι αλλο ) στα BMW. :) :)

bmw318cabrio
19-03-07, 21:53
χοντρικα χρειαζεσαι μια garrett ρουλεμανατη με κωδικο gt28bb με τιμη 865ευρο
αλλα μεγαλητερα μπεκ κατα προτιμηση bosch με κοστος 420ευρο
κολαρα σιλικονης παντου για αξιοπιστια με κοστος 30+ το καθενα
ιντερκουλερ με τιμη περι τα 350ευρο
σκαστρα κλειστου τυπου κανα 50ευρο
αλλος καταλυτης
αλλο τελικο
ελευθερο φιλτρο στο μαμα φιλτροκουτι κατα προτιμηση k&n η green 60ευρο
κανε σουμα και καλο μπαξιμο.

Τ28 Για 1600?δεν κανει με τιποτα...θα ξεφουσκωνει πολυ γρηγορα...το ρωτησα παντου αυτο...:nono:

bmw318cabrio
19-03-07, 21:56
Αυριο θα ξερω με ακριβεια τι "παιζεται" κατω απο το καπο του "γειτονα" ..... μα τον π@υστ! δεν την εχει ισιωση απο τοτε που την τουρμπισε ..... φυσικα τον εχει "σωσει" αρκετα η αλλαγη σε μπλοκε διαφορικο το οποιο ημουν παρον κατα την αλλαγη του. Α κατι σημαντικο ....ο γειτονας ειναι μηχανικος αυτοκινητων με ειδικοτητα ...( τι αλλο ) στα BMW. :) :)

Σημασια εχει το τι θες φιλε μου...Αν θες καποια αξιοπρεπη δυναμη και βαλεις το συγκεκριμενο κιτ τοτε θα εισαι κατι παραπανω απο ευχαριστημενος..αν θες να κανεις το αμαξι σου 300 αλογα τοτε βαλε αλλο μοτερ , ειναι μονοδρομος...Παντως εγω που πηρα βολτα Ε36 1600 με τουρμπο το συγκεκριμενο κιτ επαθα πλακα..ειχε τρελλες ροπες και ανοιγε τρελλα...

xaros
19-03-07, 22:16
στρ2004 ποιος ειναι αυτος και με τι αμαξι,γιατι νομιζω 3 συνεργεια εξειδικευμενα υπαρχουν και κανεις δε μοιαζει για αυτο που λες

bmw318cabrio
19-03-07, 22:19
στρ2004 ποιος ειναι αυτος και με τι αμαξι,γιατι νομιζω 3 συνεργεια εξειδικευμενα υπαρχουν και κανεις δε μοιαζει για αυτο που λες

Φιλε χαρος ενας γειτονας του ειπε οτι ειναι..ναι η αληθεια ειναι οτι πολλοι λιγοι κανουν σωστη δουλεια για τουρμπο σε BMW...

xaros
19-03-07, 22:24
το ειδα οτι ειναι γειτονας απλα στη πατρα 3 νομιζω ειναι τα εξειδικευμενα συνεργεια και δε μου θυμιζει κατι

kimiE46coupe
19-03-07, 22:29
bmw318cabrio η συγκεκριμενη τουρπινα ειναι η καταληλη για 316 γιατι αφου ειναι ρουλεμανατη εχει πολυ μικρο lag.βασικα θα εχει το αμαξι την μεγιστη υποδυναμη στις 5000rpm και το lag θα ειναι μεχρι τις 2200rpm.αν το θεωρεις οτι ειναι γρηγορο ξεφουσκωμα δεν μπορω να πω κατι.

bmw318cabrio
19-03-07, 22:43
bmw318cabrio η συγκεκριμενη τουρπινα ειναι η καταληλη για 316 γιατι αφου ειναι ρουλεμανατη εχει πολυ μικρο lag.βασικα θα εχει το αμαξι την μεγιστη υποδυναμη στις 5000rpm και το lag θα ειναι μεχρι τις 2200rpm.αν το θεωρεις οτι ειναι γρηγορο ξεφουσκωμα δεν μπορω να πω κατι.

Φιλε Kimi και εγω νομιζα οτι Τ28 επρεπε να βαλω...ο Καρας μου ειπε οχι ομως...να βαλω Τ25..εγω δεν γνωριζω και παρα πολλα..αλλα αυτος κατι παραπανω θα ξερει...παραπανω δεν γνωριζω...

Dim77
19-03-07, 23:27
Η 28 αρα είναι μεγάλη τουρμπίνα...θα αργεί πολύ να φουσκώσει...και θα έχει σίγουρα lag.Είναι για πιο μεγάλο μοτερ.
Η 25αρα είναι καλύτερη για 1.6-1.8 κινητήρα.

bmw318cabrio
19-03-07, 23:31
Η 28 αρα είναι μεγάλη τουρμπίνα...θα αργεί πολύ να φουσκώσει...και θα έχει σίγουρα lag.Είναι για πιο μεγάλο μοτερ.
Η 25αρα είναι καλύτερη για 1.6-1.8 κινητήρα.

+1000000000000000...καλος τον και ας αργησε ο μεντορας μου :bigthumb:

str2004
20-03-07, 00:13
το ειδα οτι ειναι γειτονας απλα στη πατρα 3 νομιζω ειναι τα εξειδικευμενα συνεργεια και δε μου θυμιζει κατι

Αν εισαι απο Πατρα σιγουρα θα εχεις δει και μια Ε36 Coupe χρωματος Φουξια με 5μπρατσες 17αρες.....:)

kimiE46coupe
20-03-07, 00:17
Δημητρη μπορει να εχεις δικιο για το μεγεθος αλλα αποτι εχω πει το χαρακτηριστικο της ειναι οτι ειναι ρουλεμανατη και γι αυτο μπορει και φουσκωνει γρηγορα με πολυ μικρο lag.η διαμετρος εισοδου της φτερωτης ειναι 46,5 και 42,5mm εξοδου και με 0,9 overboost και 0,7 σταθερη θα σκοτωνει το 16αρι.αυτα.

str2004
20-03-07, 00:32
Οντως εχω ακουσει πως σε 16αρη 8βαλβιδο κινητηρα η 28αρα ρουλεμανατη ειναι οτι καλυτερο ....και δεν κυνηγας ευκολα overboost πανω απο 1bar..... Μπορει να λεω μ@λ@κι@ ....αλλα το εχω ακουσει και το λεω :)

stauros772000
20-03-07, 07:09
Aν προκειτε να το δουλεψεις στο μισο μπαρακι,χωρις ανεβασματα στην πιεση,βαζεις την 25αρα.αν νομιζεις οτι δεν θα αντεξεις,που δεν θα αντεξεις σιγουρα ,και θα την ανεβαζεις που και που,βαζεις την 28αρα.για 500 στροφες ψηλοτερο στροφαρισμα(αν η 25αρα δεν ειναι ρουλεμανατη,εχουν ιδιο στροφαρισμα),εγω θα προτημουσα την 28αρα,γιατι δεν καταπονειτε στα ψηλα οσο η 25αρα,δεν εχει οπισθοπιεση καυσαεριων για να ανεβαζει θερμοκρασιες βαλβιδων και εχεις την δυνατοτητα για μια κοντριτσα με ψηλοτερη πιεση.
=> 28αρα με κλειστα τα φρυδια

xaros
20-03-07, 07:49
str ειχα καιρο να την δω.ναι την ξερω αν και μενω στην αλλη μερια

Dim77
20-03-07, 10:35
Είναι θέμα προτεραιοτήτων!! μια ρουλεμανάτη 28αρα θα έχει λιγότερο lag από μια απλή. Αλλά είναι μεγάλη για 1.6 8βαλβιδο μοτέρ...
Τώρα αν ο σκοπός είναι κάποια στιγμή να σηκωθεί πολύ η πίεση καλό είναι να γίνουν μεγαλύτερες αλλαγές και όχι μια τουρμπίναρα και ρυθμιστή πίεσης...Αυτό θα οδηγήσει σύντομα το καπάκι του κινητήρα να προσπαθήσει να βγεί πάνω από το καπώ!!!:)

konas
20-03-07, 10:37
Το θέμα το έχω ψάξει όσο δεν παίρνει άλλο. Η καλύτερη επιλογή από κάθε άποψη (ποιότητα+ σιγουριά +αποτέλεσμα, σε συνδυασμό με κόστος) είναι αυτή που ανέφερε ο bmw318cabrio.

bmw318cabrio
20-03-07, 15:37
Το θέμα το έχω ψάξει όσο δεν παίρνει άλλο. Η καλύτερη επιλογή από κάθε άποψη (ποιότητα+ σιγουριά +αποτέλεσμα, σε συνδυασμό με κόστος) είναι αυτή που ανέφερε ο bmw318cabrio.

Kαι εγω ετσι νομιζω φιλε Konas...σε λιγο καιρο θα σου πω και πρακτικα αν ειναι η καλυτερη επιλογη...χεχε....:ylsuper: :ylsuper:

george318ci
20-03-07, 16:03
σε 318 8v τι προτινετε γιατι το σαββατοκυριακο το βαζω μεσα και ο μαστορας μου προτινει τ25... φυσικα εγω ολο και καπιο βραδυ θα την τσιγκλισω.... καταλαβενεται...

bmw318cabrio
20-03-07, 16:09
σε 318 8v τι προτινετε γιατι το σαββατοκυριακο το βαζω μεσα και ο μαστορας μου προτινει τ25... φυσικα εγω ολο και καπιο βραδυ θα την τσιγκλισω.... καταλαβενεται...

Φιλε μου εγω για να ειμαι ειλικρινης δεν ξερω πολλα , αλλα σου λεω ενα πραγμα..αφου μου ειπε ο Καρας Τ25 τον εμπιστευομαι...τωρα η αποφαση ειναι δικη σου...αν θες καποια αλογα απροβλιματιστα μην παιζεις με τις πιεσεις ...
Φιλικα , Νικος...

george318ci
20-03-07, 16:15
Ευχαριστώ φίλε Νίκο. Τι τιμές σου έδωσε ο καρας? Για λεφτά μιλάω… α!!! ο δικός μου, μου είπε ότι θα φτάσω τα 190ps

bmw318cabrio
20-03-07, 16:18
Ευχαριστώ φίλε Νίκο. Τι τιμές σου έδωσε ο καρας? Για λεφτά μιλάω… α!!! ο δικός μου, μου είπε ότι θα φτάσω τα 190ps

4500 ολα κομπλε φιλε μου...ισως ειναι λιγο ακριβα αλλα αμα θες τον καλυτερο τοτε πληρωνεται...190 δεν παει..ακουσε με..με δυναμομετρηση θα σου βγαλει 170 τροχο φιλε μου...:search:

george318ci
20-03-07, 16:44
πηρα ενα ε46 1600 turbo και το πραμα πιγενε πολυ καλα... (ηταν του μαστορα και ελεγε οτι ηταν 170 με τ25

bmw318cabrio
20-03-07, 16:47
πηρα ενα ε46 1600 turbo και το πραμα πιγενε πολυ καλα... (ηταν του μαστορα και ελεγε οτι ηταν 170 με τ25

170 μπορει να ητανε..αλλα στροφαλο..οχι τροχο..και μενα 185 θα ειναι αλλα οχι τροχο...Γιατι με μια λογικη πιεση 0.6-0,6 bar ωστε να μην εχεις προβλημα να πεταχτουν τα σωθικα του μοτερ εξω μεχρι εκει παει περιπου..

Θελω να μου πεις 1-2 πραγματακια για το δικο σου :
1)εσενα ποσο σου ειπε τιμη??
2)θα αλλαξει πιστονια και μπιελλες η μονο το κιτ?
3)Απο φρενα τι θα κανεις??

george318ci
20-03-07, 16:51
1800 οχταβαλβιδο.
4500Ε ζηταει
με τοποθέτηση. ακομα μπεκ και εξατμιση...

bmw318cabrio
20-03-07, 16:53
1800 οχταβαλβιδο.
4500Ε ζηταει
με τοποθέτηση. ακομα μπεκ και εξατμιση...

μπεκ και εξατμιση ειναι λογικο...αλλα χωρις πιστονια , μπιελλες..φιλε μου εγω σαν συμβουλη σου λεω να πας στον καλυτερο..δεν εχω κατι να κερδισω απο αυτο που σου λεω ουτε τον ξερω προσωπικα..απλα οποιον και να δεις με bmw τουρμπο θα σου πει για τον Αλεκο...και εγω ετσι πηγα για το κιτακι του...και με ιδια λεφτα παλι...
Φιλικα , Νικος:dblthumb2

george318ci
20-03-07, 16:54
για φρενα απο 330 εμπρως
για πισω αν βαλω θα βαλω απο 328

george318ci
20-03-07, 16:55
στα 4500 βαζει και πιστονια?

bmw318cabrio
20-03-07, 17:01
στα 4500 βαζει και πιστονια?

Πιστονια δεν βαζει αλλα ειναι ακριβως τα ιδια λεφτα με ενα κιτακι το οποιο το δουλευει 15 χρονια ο Αλεκος με αναπροσαρμογες(βεβαια αφου ξερεις το παλικαρι εκει , κανε οτι νομιζεις για σενα καλυτερο)...

Φρενα απο Ε46 μπροστα και Ε36 πισω δεν ειναι σωστο , εχουν αλλο σημειο πεδησης...βαλε μονο μπροστα απο 328..θα εισαι κομπλε..δεν χρειαζεται παραπανω...το 328 εβγαινε με 193 αλογα και ηταν ενταξει τα φρενα του...

xaros
20-03-07, 17:36
tou 328 ειναι ιδια με του 318ις εμπρος.ας πουμε πως ειναι ενταξει τα φρενα του,αν και τοσοι που τα χουν αλλαξει μαλλον δειχνουν το αντιθετο

Snoopy
20-03-07, 19:22
Προσοχή στα κράμματα του κινητήρα.
Αν δεν είναι μαντέμι, τότε...

bmw318cabrio
21-03-07, 18:39
Εγω θα καθυστρερησω να πω γνωμη γιατι θα καθυστερησει και το αμαξι μου να φτιαχτει..μεχρι τοτε θα λεμε ωραιοτατες ιδεες φιλε Str :cheers:

str2004
21-03-07, 19:09
Μπορω να πω πως ειναι ευχάριστες ιδεες......:) :)

bmw318cabrio
21-03-07, 19:21
Μπορω να πω πως ειναι ευχάριστες ιδεες......:) :)

Χτες εμαθα οτι παιζει η δουλεια να γινει και μετα το πασχα...ασε χαλαστηκα..αλλα αμα θες τον καλυτερο ετσι ειναι...:nixweiss:

stauros772000
25-03-07, 03:14
cabriolakia καταφεραν και σε κανανε να λες και "ευχαριστω"..ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ (ΠΟΥ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ).ωρες-ωρες.....με βγαζετε απο τα ρουχα μου.σου ειπε για πιον λογο θα καθυστερησει το τουρμπισμα?ή φοβασε να του την πεις μηπως και δεν σου κανει καλη δουλεια?να ξερεις οτι με αυτην την συμπεριφορα,που εφαρμοζουν παρα πολλοι (πελατες),χαλατε την αγορα.και οταν θα παω εγω,που ξερω τα δικαιωματα μου,θα μαλωσω μαζι του(γενικα μιλαω) γιατι ο τυπος θα περιμενει θυμα-κατι που δεν ειμαι-(99%)

bmw318cabrio
26-03-07, 00:38
cabriolakia καταφεραν και σε κανανε να λες και "ευχαριστω"..ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΠΛΗΡΩΘΗΚΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΜΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ (ΠΟΥ ΕΝΝΟΕΙΤΕ ΟΤΙ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΝ ΣΩΣΤΑ).ωρες-ωρες.....με βγαζετε απο τα ρουχα μου.σου ειπε για πιον λογο θα καθυστερησει το τουρμπισμα?ή φοβασε να του την πεις μηπως και δεν σου κανει καλη δουλεια?να ξερεις οτι με αυτην την συμπεριφορα,που εφαρμοζουν παρα πολλοι (πελατες),χαλατε την αγορα.και οταν θα παω εγω,που ξερω τα δικαιωματα μου,θα μαλωσω μαζι του(γενικα μιλαω) γιατι ο τυπος θα περιμενει θυμα-κατι που δεν ειμαι-(99%)

Ρε ανθρωπε του θεου ελεος...Ξεκινας να τα βαζεις μαζι μου με το πρωτο ποστ και χωρις να με ξερεις??Εγω χαλαω την αγορα???

Δηλαδη αν τον ρωτησεις και σου πει οτι εχει ξεμεινει το εργοστασιο απο τουρμπινες τι θα κανεις??θα βαλεις την μαγικη σφαιρα να δεις αν λεει αληθεια??

Θα πας και θα μαλωσεις μαζι του γιαυτο το λογο??Ενταξει και εγω στραβωμενος ειμαι απο ολη τη φαση αλλα οχι και ετσι...και να μαλωσεις μαζι του τι θα καταλαβεις??το μονο που μπορεις να καταλαφερεις ειναι να παρεις τα λεφτα σου και σε αλλη παραλια(μηχανικο δηλαδη)...Ομως εδω υπαρχει ενα μεγαλο ΑΛΛΑ...Ο Καρας ειναι ο καλυτερος μηχανικος(για τουρμπισμα τουλαχιστον) και αλλου δεν παω...και στην τελικη φιλε μου αμα θες τον καλυτερο στο ειδος του τοτε θα περιμενεις!!!