PDA

Επιστροφή στο Forum : Ποιo πισωκινητο πιστευεται οτι ειναι το καλυτερο ντριφταδικο?


Cabriolakias
29-03-07, 07:46
Ποιο πιστευετε οτι κανει την καλυτερη παντα απο την μανουλα του?

B(3)M(1)W(8)is
29-03-07, 07:51
ε30!
παρολο που εχω ε36....

bmw318cabrio
29-03-07, 08:20
Supra Ντινο..απο τα καλυτερα και δυνατοτερα πισωκινητα...κορυφη μιλαμε...

Cabriolakias
29-03-07, 08:24
Εγω ψηφιζω 2,2 και ΜΚ2 πιστευω οτι ειναι κοντα αμαξια και κανουν το καλυτερο οχταρι....:dupe:

Chris316
29-03-07, 09:28
E30 M3 και Toyota Supra και περισσότερο το πρώτο. Σκεφτείτε ότι τα 30άρια γυρνάνε άνετα και για πλάκα με 100 άλογα πόσο μάλλον το Μ3 τι θα κάνει... Όσο για το Supra απλά το καλύτερο Ιαπωνικό αυτοκίνητο (γνώμη μου) για νρτιφτ και όχι μόνο.

Dim77
29-03-07, 13:34
Μάλλον το RX7 (MK3) 1993-2002 (μέχρι 2002 στην Ιαπωνια)
Τρομερό στήσιμο και πολύ δύναμη και ροπή από τον turbo-wankel. Δυστυχώς όριο ζωής του νορμάλ μοτέρ μέχρι 90.000 χλμ. (με αλλαγή στα σωθικά του, aftermarket μαχαίρια κλπ βελτιώνεται).
Προσοχή...Το τρομερό στήσιμο του RX7 της 3ης και τελευταίας γενιάς ΔΕΝ είναι ακριβώς τρομερό στην ελληνική ασφαλτο (ιδιαίτερα της τότε περιόδου)
Όμως σε πίστα οι Ιάπωνες το χαρακτηριζαν ως το καλύτερο driver's car (και racer's car of choice):drive2:

Επίσης η Supra είναι πολύ καλή.(Αλλά όχι πολύ δυναμωμένες με πάνω από 600 άλογα-ναι τα φτάνουν για πλάκα!!!!!):ban: :icon_pai:

Από κάτι σχετικά φτηνό μόνο το Escort MK2 (αυτό εννοείς με το ΜΚ2 μάλλον)

ninos22
29-03-07, 13:59
Το 22 φυσικά...!

Snoopy
29-03-07, 14:16
δεν είχα την τύχη να οδηγήσω ποτέ μου στράτος, αλλά στο playstation με αυτό το αμάξι, κάνω τους χειρότερους χρόνους αλλά έχω τα πιό εντυπωσιακά replay.
αν λοιπόν υπάρχει μια δόση πραγματικότητας στη συμπεριφορά των ψηφιακών μοντέλων θα έλεγα πως αυτό είναι το απόλυτο drift car και για έναν ακόμα λόγο.
Είναι αξεπέραστα όμορφο.

nassosbmw1
29-03-07, 15:06
Ποιο πιστευετε οτι κανει την καλυτερη παντα απο την μανουλα του?

Διότι αν δεν έχεις στρίψει με τις πόρτες δεν έμαθες καλά τις πάντες...κι όπως έλεγε ένας παλιός αγωνιζόμενος:"για να μάθεις τι εστί πάντα πρέπει να οδηγήσεις Εσκορτ..." ήταν μακράν το Εσκορτ στο στριψιμο παρ'όλη την αρχαία του ανάρτηση...:ylsuper:

Lil
29-03-07, 15:36
sorry κι ολας ρε μαν αλλα τι πιστευες οτι θα απανταγα...?????? χαχαχα....
πιστευω ομως οτι εχεις ξεχασει κι αλλα καλα ντριφταμαξα....
(οπως Nissan 200sx(s13) , Nissan Sylvia S15... ETC)

Lil
29-03-07, 15:40
http://img217.imageshack.us/img217/4286/supradrift4to.gif
wanna be a SUPRAMAN....
Toyota Supra (MKIV) ZR twin turbo, 3.0 330hp....:love: :love:

Dim77
29-03-07, 15:46
sorry κι ολας ρε μαν αλλα τι πιστευες οτι θα απανταγα...?????? χαχαχα....
πιστευω ομως οτι εχεις ξεχασει κι αλλα καλα ντριφταμαξα....
(οπως Nissan 200sx(s13) , Nissan Sylvia S15... ETC)


Σωστός ο lil mike!! Τα Nissan Sylvia/200sx σε όλες τις γενιές S13-14-15 είναι πολύ καλά για drift!!

yiannis2002
29-03-07, 15:50
Το 2-2 δεν κάνει για ντρίφτ λόγω του σπαστού διαφορικού. Γυρνάει πολύ εύκολα, αλλά δεν το κρατάει διπλωμένο με πολλά χλμ, σε κάποια φάση γατζώνει. Για ντρίφτ το αμάξι πρέπει να είναι κούτσουρο, να μην γέρνει και να μην καμπερώνει. Ψηφίζω λοιπόν ΜΚ2 και Ε30

scorpio23
29-03-07, 17:48
ε30 με μοτερ μ5:cheers:

Lil
29-03-07, 17:50
ε ναι ραβει.......
πουλειεται κανενα????

bmw318cabrio
29-03-07, 17:57
ε ναι ραβει.......
πουλειεται κανενα????

ΓΙΑΤΙ θες να το κανεις τροπετο και αυτο???:smashtard :boink: :flipa:

Lil
29-03-07, 18:03
dont worry nikos κ ξερω τι ρωταω...

sotiris 328i
29-03-07, 20:19
sorry κι ολας ρε μαν αλλα τι πιστευες οτι θα απανταγα...?????? χαχαχα....
πιστευω ομως οτι εχεις ξεχασει κι αλλα καλα ντριφταμαξα....
(οπως Nissan 200sx(s13) , Nissan Sylvia S15... ETC)

Παρα πολυ σωστος!
Το nissan 200sx και s15 silvia ειναι κορυφη.

Μπραβο Μανο διαβασμενος εισαι.

Lil
30-03-07, 02:52
Παρα πολυ σωστος!
Το nissan 200sx και s15 silvia ειναι κορυφη.

Μπραβο Μανο διαβασμενος εισαι.

xaxa... thanx sot... γενικα ανεκαθεν ειχα ερωτα με τα ιαπωνκα σαυρωειδη.....

nachtblau
30-03-07, 08:37
mazda mx-5 1.8 6speed με τρελο μπλοκε,το εχεις ανοιχτο και δεν πας ισια ποτε!το προηγουμενο ετσι?

greekm3
30-03-07, 09:16
εαν ητανε αποκλειστικα για παντες ΜΚ2 και Ε30....σαν αυτοκινητο γενικα Lancia Stratos hands down

satanik-os
30-03-07, 11:44
προσωπικά γουστάρω το Ε-30 λόγο και του τρελού θόρυβου που κάνει το εργαλείο!υπάρχουν επίσης και τα πισωκίνητα στάρλετ και τα κορόλα ΑΕ-86

DRIFTER
03-06-07, 01:04
Aν και γουστάρω τρελά το Ε30 ψήφισα το Supra για το λόγο ότι πρέπει να διλέξουμε ένα απο αυτά τα οποία είναι μαμά....τότε σε αυτή την περίπτωση τη σκυτάλη πέρνει το supra λόγω δύναμης.....και γιατί είναι πραγματικά ικανό για πολλά πράγματα απο το μαμά στάδιο.Αν μπορούσαμε να τροποποιήσουμε τότε η επιλογή θα ήταν σίγουρα Ε30

Rezaf
03-06-07, 04:05
Κοίταξε εμενα μου αρέσει το drift όταν βλέπω e30.Αλλα όταν είχα πάει στο athens tuning show
το supra και το sylvia τα σπάγανε όλα.

kakaros
03-06-07, 07:38
Εμπειρηκα θα απαντησω/ψηφισω......Ford Escort RS2000 λιγουλακη ομως σκαλισμενο
Τωρα κολα τα αλλα καλα ειναι απο την TV που τα βλεπω αλλα...

rapid_fast
03-06-07, 09:04
Θα είμαι λίγο απόλυτος, αλλά να μην με "φάτε"...
το καλύτερο ντριφτάδικο είναι το πισωκίνητο που η πίσω ανάρτηση δεν μπορει να
υποστηρίζει σωστά τη δύναμη του κινητήρα..
κάπου στην Ιαπωνια και στην Αμερική θα ψαχνόμουν....

babisbabou
03-06-07, 11:23
Από όσα έβαλες το μακράν καλύτερο και απόλυτα ελεγχόμενο Μ3 Ε30 ;-)

Rezaf
03-06-07, 14:42
Πάντως τώρα που το θυμήθηκα και ο Tery Grand με το TVR δεν πήγαινε πίσω.
Are καινούρια άσφαλτο είχε στο athens tuning show.Και τα λάστιχα driftarane λες και είχε βούτυρο κάτω.

http://www.youtube.com/watch?v=yO4V5c1uogc
http://www.youtube.com/watch?v=CJNuseLDNJs

ninos22
03-06-07, 15:54
Ρε Γιάννη,για εξήγα και σε εμάς τους ''μικρούς'' τι εννοείς "σπαστό διαφορικό",και επίσης γιατί το αυτοκίνητο δεν πρέπει να καμπερώνει αν ο στόχος μας είναι το drift.Δεν αντιλέγω φυσικά στα λεγόμενα σου,απλα θέλω εξηγήσεις!Ευχαριστώ!

yiannis2002
04-06-07, 10:56
Ρε Γιάννη,για εξήγα και σε εμάς τους ''μικρούς'' τι εννοείς "σπαστό διαφορικό",και επίσης γιατί το αυτοκίνητο δεν πρέπει να καμπερώνει αν ο στόχος μας είναι το drift.Δεν αντιλέγω φυσικά στα λεγόμενα σου,απλα θέλω εξηγήσεις!Ευχαριστώ!

Γιώργο, η συγκεκριμένη διάταξη που έχει το 2002 πίσω, έχει μείνει στην ιστορία ως σπαστό διαφορικό. Για πολλούς λόγους. Ο απλούστερος και ο κυριότερος είναι ότι ήταν από τα λίγα αυτοκίνητα με ψαλίδια πίσω σε μια εποχή που όλα είχαν άκαμπτο άξονα.
Πάμε στο 2ο σκέλος.
Αν αντιστρέψουμε τα πράγματα, και καμπερώσουμε μπροστά, φέρνοντας σε όρθια θέση τους πίσω, έχουμε το τέλειο ντριφτάμαξο. Πολύ απλά γιατί το αρνητικό κάμπερ αυξάνει την πρόσφυση. Οπότε γυρνώντας στην πραγματικότητα, το κάμπερ πίσω το οποίο αυξάνει όσο αυξάνεται η πίεση πίσω, βελτιώνει την προσφυση χαλώντας το ντρίφτ. Και φυσικά δεν αναφερόμαστε στο να κάνεις πάντες με 2α και 50-60, μιλάμε να πλαγιάσεις με 3η και 100. Εκεί μία που έφυγες, μία που επανήλθες. Δεν υπάρχει περίπτωση να το κρατήσεις για ώρα, επαναλαμβάνω σε εργοστασιακή μορφή, χωρίς καμπερόκολπα, ζαμφόρ με μπίλιες, ελατήρια κτλ κτλ. Ελπίζω να σε κάλυψα.

M3Convertible
04-06-07, 11:14
Εκτιμώ ότι είναι το Ε30 το καλύτερο με δεύτερο το Ford Escort MK2

ninos22
04-06-07, 22:01
Ναι,αλλα και το Ε30 μαμά καμπερώνει και επισης εχει σπαστό διαφορικό οπως και το 2002.Μαλον τα διπλα ψαλίδια εμπρος στο Ε30 θα κανουν την διαφορά.Ε Γιάννη?

patriarxhs
04-06-07, 22:13
Τέκνα μου,
έχω την εντύπωση ότι το Ε30 δεν καμπερώνει όσο το 2002, και παράλληλα πιστεύω πως στο Ε30 είναι πιο ευκολο να εξουδετερώσεις το κάμπερ πίσω, και όπως αναφέρθηκε να δώσεις αρνητικό κάμπερ έμπροσθεν ώστε να ντριφτάρεις επι ματαίω ως την 2α Παρουσία.

Rezaf
04-06-07, 22:19
ρε παιδιά επειδή είμαι νέος
Και επειδή και εγώ τώρα μαθαίνω περί αμαξιού.
Πείτε μου τι σημαίνει αυτή η λέξη που την ακούω σε όλο το topic.

καμπερώνει ???

NAKATA-E30
04-06-07, 22:25
σεβασμιοτατε και οι λοιποι,θα ξεφυγω λιγο απο τα προς επεξεργασια δοθεντα στοιχεια αλλα για μενα,το καλυτερο driftamaxo ηταν ενα isuzu d-max αγροτικο 3000 κυβικα τουρμπο διπλοκαμπινο (για +2 @βλωμενους φιλους ) που ειχε παρει ενας φιλος απο την εταιρια που δουλευε,του εβαλε πιο μικρα λαστιχα πισω και ενα καλοκαιρι παραδιδαμε ιδιαιτερα σε πολυσυχναστα κορινθιακα στενα...ετσι για να ξεφυγουμε απο την πολυ τεχνολογικη αναλυση:ylsuper:

yiannis2002
04-06-07, 22:26
Ναι,αλλα και το Ε30 μαμά καμπερώνει και επισης εχει σπαστό διαφορικό οπως και το 2002.Μαλον τα διπλα ψαλίδια εμπρος στο Ε30 θα κανουν την διαφορά.Ε Γιάννη?

Δεν έχουν την ίδια ανάρτηση. Το Ε30 έχει πολύ λιγότερο κάμπερ από το 2002, και είναι πολύ πιο έυκολο να το κάνεις να μην έχει κάμπερ.

Η γωνία κάμπερ χοντρικά, είναι η γωνία που σχηματίζει ο τροχός με την κάθετο στο έδαφος.

ninos22
04-06-07, 22:27
Γωνια καμπερ σημαινει οταν οι τροχοι,ειτε εμπρος ειτε πισω,εχουν θετικη κλίση.Δηλαδη να λυγιζουν προς τα μεσα απο την επανω μερια του τροχού και προς τα εξω απο την κατω.Πανε στο γκαραζ μου να δεις το 2002 για να καταλαβεις ακριβως.

ninos22
04-06-07, 22:29
Ωραία.Ας πούμε οτι εξαφανίσαμε την καμπερ και απο τα δυο.Λοιπόν?

NAKATA-E30
04-06-07, 22:30
ενα καλο συμπερασματακι ειναι οτι πολυ καλο drift μαθαινεις οταν δεν ειναι δικο σου αυτο που οδηγας και οσο και να το καις δεν σου καιγεται καρφι!~!!!!~!~!~!~!~!~!~!~!:icon18:

Rezaf
04-06-07, 22:33
A κατάλαβα.Και το καλύτερο για drift τι είναι να μην έχει?Η να έχει?

Είχα δει μια φορα ένα e30 το οποιο ήτανε έτσι και μπρός και πίσω η τροχοί του..Το drift το το έκανε μια χαρά χωρίς πρόβλημα.

ninos22
04-06-07, 22:36
Απο οτι λενε τα αφεντικά πρέπει να μήν εχει καμπερ πισω και να εχει μπροστα,διοτι οταν εχουμε καμπερ εχουμε και προσφυση.

yiannis2002
05-06-07, 12:59
Παιδιά το όλο θέμα είναι τι εννοούμε λέγοντας drift. Το παντηλίκι σου το κάνεις και με κάμπερ και χωρίς. Το θέμα είναι ότι παρατεταμένο παντηλίκι, δηλαδή ντρίφτ διαρκείας κάνεις πιο εύκολα με κάμπερ μπροστά και χωρίς κάμπερ πίσω. Γι αυτό βασιλιάδες του θεάματος εδώ και πολλά χρόνια είναι τα Έσκορτ. Και εξηγούμαι, το Ε30 γίνεται γ@μώ τα ντριφτάδικα άμα του βάλεις μια εξακύλινδρη ένα μπλοκέ και μια καλή ανάρτηση. Το ΜΚ2 με καλό στήσιμο και ένα κολλημένο διαφορικό και 1600 να είναι διαβητώνει μέσα σε τουαλέτα.
Παντηλίκια κάνω και εγώ κάθε μέρα με το 2002 στα κορινθιακά στενά, αλλά στο τελείωμα της Κ9 στα Μέγαρα, εκεί που τα έσκορτ συνεχίζουν πλαγιασμένα με ξερογκαζιές, εγώ έχω βρεί πρόσφυση και αντίο ντρίφτ...

billys.bmw
09-06-07, 16:59
ρε παιδιά το supra είναι 1600kg κοντά το ε30 είναι 1050-1150
και έχει δύναμη.
το porsche έχει πίσο το moter και είναι βαρή στο πίσο μέρος και έτσι δεν πετάει έυκολα κόλο

kounelis
01-02-13, 07:53
kalimera prota apo ola kai kalo mina se olous... Paidia mporeite na mou peite tn apopsi sas gia to opel ascona os autokinito gia drift?
euxaristo polu...

rapid_fast
01-02-13, 08:12
kalimera prota apo ola kai kalo mina se olous... Paidia mporeite na mou peite tn apopsi sas gia to opel ascona os autokinito gia drift?
euxaristo polu...
Διάβασε καλά τους κανόνες του φόρουμ.
Απαγορεύεται η χρήση ελληνικών λέξεων με λατινικούς χαρακτήρες.
Το επόμενο που θα γράψεις με greeklish θα στο σβήσω δίχως άλλη προειδοποίηση.

http://www.bmw-motorsport.gr/forums/faq.php

EVANGELOS
01-02-13, 15:26
http://www.facebook.com/photo.php?v=118131595032308 ... ναφ σεντ