PDA

Επιστροφή στο Forum : Τρέμουλο στο τιμόνι


stefos
02-04-07, 12:40
Ας με βοηθήσει κάποιος χριστιανός να καταλάβω τι γίνεται γιατι θα το λούσω με βενζίνη το ρημάδι και θα του βάλω φωτιά... Έχω το εξής πρόβλημα, έχω τρέμουλο στο τιμόνι από τα 95 km/h στα 110 γίνεται πιο έντονο και μετά τα 140 σταματάει. Μην βιαστήτε να μου πείτε ζυγοστάθμηση... μέχρι σήμερα έχω κάνει 2 ευθυγραμμίσεις και 2 ζυγοσταθμίσεις και ολα είναι οκ, επείσης έχω αλλάξει όλες τις ρόδες με άλλες 16άρες και το πρόβλημα παραμένει και μάλιστα πιο έντονο. Το τιμόνι τρέμει μόνο στην ευθέια όταν επιταχύνω, ή απλά τσουλάω, ή φρενάρω, όταν στρίψω σε στροφή σταματάει τελείως. Σήμερα εχω φάει όλη μου την ημέρα σε 3 διαφορετικά συνεργεία, δοκιμάσεμε όλους τους πιθανούς συνδυασμούς σε ρόδες, ζάντες, λάστιχα και ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ δεν μου έχει δώσει μια απάντηση! Ο ένας με πετάει στον άλλο και κανείς δεν ασχολείτε. Υπάρχει περίπτωση να ξέρει κανείς κάτι με το συγκεκεριμένο πρόβλημα? Ξέχασα να πώ το αυτοκίνητο είναι ένα Ε46 318τι compact...

greekm3
02-04-07, 12:52
...ειχα ενα παρομοιο προβλημα στο Μ3,ειχα κανει πολλες ζυγοσταθμισεις και τιποτα...μετα απο καιρο που ειχα παει για αλλαγη λαδιων μου ειπανε οτι παρουσιαζε τζογο στην κρεμαγιερα εαν θυμαμαι καλα,πραγμα που δεν ειχε φανει στην αρχη...δεν εκανα τιποτα μιας και μετα απο 1 εβδομαδα το πουλησα,αφου ενημερωσα τον ιδιοκτητη...

konas
02-04-07, 12:53
Στέφο η λογική δυστυχως λέει αυτά που αποκλείεις μονος σου. Κοίταξες και τους πισω τροχους?
Πάντως είχα αντιστοιχο πρόβλημα με τρέμουλο σε μικροτερο βαθμό που λυθηκε όταν άλλαξα λάστιχα!!! Ειχαν φαγωθεί μονοπαντα με μεγάλες πιθανοτητες να εφταιγε που πατουσα συχνα απο τη μια πλευρα σε αυτά τα σκ@τ@ που έχουν βαλει να διαχωριζουν τις λεωφορειολωριδες.
Πήγες και στο συνεργειο που σου πρότεινα??

stefos
02-04-07, 13:01
Ναι konas τους κοίταξα όλους τους τροχούς και μέσα στα πολλά ειπώθηκε ότι μπορεί να φταίνε και τα λάστιχα, αλλα δεν υπάρχει περίτωση σε1 χρονο να ειναι για αλλαγή, και αν είναι έτσι δεν μπορώ να δώσω 700 ευρώ για να δώ αν θα...όσο για το συνεργείο που μου είπες πήγα και το είδα για ένα άλλο πρόβλημα που με απασχολούσε και δεν με κέρδισε...όσο για τα λεφτά που σου είχε πάρει νομίζω ότι σε έγδαρε, τα ψαλίδια καινούργια στην Ιαπωνική έχουν 166 ευρώ το ένα (Lembforder, ίδια μετα εργοστασιακά)...όποτέ αφού είδα οτι σε έγδαρε και δεν με βοήθησε όταν έιχα παέι, γι'άυτό δεν ξαναπήγα... Με την απελπησία που εχω τώρα όμως το σκέφτομαι σοβαρά...

stefos
02-04-07, 13:03
...ειχα ενα παρομοιο προβλημα στο Μ3,ειχα κανει πολλες ζυγοσταθμισεις και τιποτα...μετα απο καιρο που ειχα παει για αλλαγη λαδιων μου ειπανε οτι παρουσιαζε τζογο στην κρεμαγιερα εαν θυμαμαι καλα,πραγμα που δεν ειχε φανει στην αρχη...δεν εκανα τιποτα μιας και μετα απο 1 εβδομαδα το πουλησα,αφου ενημερωσα τον ιδιοκτητη...

Το σηκώσανε το αυτοκίνητο και το είδαν ολο από κάτω και δεν βρήκαν τίποτα...

greekm3
02-04-07, 13:05
Το σηκώσανε το αυτοκίνητο και το είδαν ολο από κάτω και δεν βρήκαν τίποτα...

....εξαρχης δεν φαινοτανε τιποτα....:nixweiss:

M3MAN
02-04-07, 13:17
Ειχα ακριβως μα ακριβως τα ιδια συμπτωματα και τελικα ηταν οι ζαντες (κατι ΚΤ4 που ειχα παλια), που δεν παταγαν καλα πανω στο μουαγιε (ομφαλο η αφαλο αλλιως).

Εβαλα κατι δαχτυλιδια που μου εφτιαξε ο Πετας και ολα καλα.

Προσεξε αν οι ανοχες της ζαντας ειναι ΟΚ. Δεν πρεπει να υπαρχει καθολου παιξιμο μεταξυ ζαντας-ομφαλου.

stefos
02-04-07, 13:24
οι ζάντες που έχω είναι γνήσιες της BMW και ταιριάζουν ακριβώς, αλλά και πάλι έτσι όπως λες να ήταν όταν έβαλα μια τετράδα με σιδερένιες ζάντες και άλλα λάστιχα δεν θα έπρεπε να το κάνει....και όμως συνεχίζει. Για να συνεχίζει ανεξάρτητα από το τί ζαντα-ελαστικό βάζεις απάνω με κάνει να πίστεύω ότι το προβλημα πρέπει να είναι οπουδήποτε αλλού εκτός απο εκεί...

vagelisp
02-04-07, 13:31
Σου τρέμει το τιμόνι ή η καμπίνα?

Στην ευθεία "τραβάει" το αυτοκίνητο?

Δοκίμασες ζυγοστάθμιση με τους τροχούς επάνω στο αυτοκίνητο? Αν όχι δοκίμασε το και αυτό!

konas
02-04-07, 13:32
Στεφανε θέλει συστηματικό ψάξιμο ένα-ενα όλα τα σημεία. Ζαντες, λάστιχα, τζογους τα πάντα.
Αποσπασματικά και σε διαφορετικά συνεργεία δεν θα βρεις άκρη.
Όσο για τις τιμές του, πράγματι είναι πιο ακριβά από το να έψαχνα καθε φορά ποιος ειναι ο εκάστοτε original κατασκευαστής, αλλά σίγουρα πιο φθηνος από τα εξουσιοδοτημενα συνεργεία για τα ανταλλακτικα BMW που βάζω.
Και αντε τα αγοράζεις απο πχ Ιαπωνική (Lembforder???), μετά που θα τα αλλάξεις για να εχεις και εμπιστοσυνη?
τεσπα ξαναλεω πρεπει να τα κοιταξεις βημα βημα όλα.
Η σίγουρη παντως λυση ειναι στο γνωστο εξουσιοδοτημένο φαρμακειο στο ξεκινημα της Λαυρίου στο Σταυρό, όπου υπάρχει ενας άριστος μηχανικός ονόματι Σταμάτης Δήμας αλλά είπαμε φαρμακείο.....

DaywalkeR
02-04-07, 13:35
Λοιπον, σε φιλο με 46αρι που ειχε ιδιο προβλημα λυθηκε με αλλαγη αμορτισερ και σινεμπλοκ, το ιδιο εγινε και σε εμενα, αν και εγω ειχα τρεμουλο σε λιγο πιο υψηλες ταχυτητες, μετα την αλλαγη σινεμπλοκ αμορτισερ εξαφανιστηκε, εκτος αυτου παντος κανε και ενα τσεκαρισμα τις ζαντες σου αν ειναι ισιες

konas
02-04-07, 13:37
Σωστος ο Daywalker. Την ιδια περιοδο και εγω τα ειχα αλλαξει ολα. Ζαντες, λάστιχα, αμορτισερ, ψαλιδια, συνεμπλοκ, όλα. Απλα συνεπεσαν χρονικα λογω ηλικιακης φθορας, αλλά μετα έφτιαξε και το τρεμουλο

stefos
02-04-07, 13:38
Δεν άλλαξα εγώ 3 συνεργεία, αυτοί με στέλναν ο ένας στον άλλο..Σκέφτομαι σοβαρα να παώ εκεί αύριο...τουλάχιστον να πάρω μία γνώμη..Στην ευθέια δεν τραβάει το αυτοκίνητο ίσια πάει, και το τρέμουλο είναι στο τιμόνι, ζυγοσταθμιση με τους τροχούς απάνω δν έχω κάνει αλλα δεν βλέπω και το λόγο, θα είναι η τρίτη ζυγοστάθμιση. Εχω βαρεθέι να δίνω λεφτα σε ζυγοσταθμίσεις...

DaywalkeR
02-04-07, 13:40
Κανε μια απορτισερομετρηση και ενα τσεκ τα σινεμπλοκ, μην κανεις τζαμπα ζυγοσταθμησεις, δεν προκειται να αλλαξει κατι, σου μιλαω εκ πειρας

stefos
02-04-07, 13:41
Συνεμπλόκ φοράω powerflex και είναι καινούργια, το τρέμουλο ξεκίνησε όταν έβαλα την καινούργια ανάρτηση. Αν οι ζαντες-λαστιχα είχαν πρόβλημα τότε με τις αλλαγές που έχω κάνει σε όλους τους τροχούς θα είχε εξαφανιστεί το προβλημα. Αυτο επιμένει ότι συνδυσμο ζαντας-ελαστικου του βάλεις..

konas
02-04-07, 13:42
Ίσως γιαυτο κοστιζει λιγο παραπανω. Εγω το αφηνω και του λεω φτιαξτο. Ας το παει αυτος μετα οπου θελει, αρκει ΕΝΑΣ να εχει την ευθυνη

DaywalkeR
02-04-07, 13:44
Μηπως δεν δουλευουν σωστα τα αμορτισερ με τα ελατηρια σου τοτε?

InsaneDriver
02-04-07, 13:46
Αν τα μπαλάκια των ψαλιδιών είχανε τζόγο πιστεύω ότι με την τοποθέτηση μιας καινούργιας και πιο ''σκληρής'' ανάρτησης αυτό θα είναι πιο εμφανές...

Εγώ ψηφίζω μπαλάκια ψαλιδιών λοιπόν...

stefos
02-04-07, 13:47
Ειναι δυνατόν? Μαμά ελατήρια με Bilstein ανάρτηση? Δεν έχω κάνει καμία φοβερή αλλαγή..

DaywalkeR
02-04-07, 13:49
Τι Bilstein, Sprint ή Sport?

konas
02-04-07, 13:49
Insane εχεις δικιο οτι με καινουργια αναρτηση δειχνει και διογκωνει μετα ολα τα ψιλοπροβληματα που υπηρχαν.
Τωρα στην ουσια μπορει να φταιει οτιδηποτε εχει σχεση με το συστημα τροχου, αναρτησης κλπ επιμενω οτι πρεπει να κοιταχτει μεθοδικά

B(3)M(1)W(8)is
02-04-07, 14:07
καλου,κακου κοιτα και το ενδεχομενο μηπως εχεις καμια στραβια δισκοπλακα.

stefos
02-04-07, 14:10
Η δισκόπλακα δεν μπορεί να είναι γιατί θα έπρεπε υπάρχει τρέμουλο όταν φρενάρεις μονο. Πράμα που δεν ισχύει γιατί το κάνει και στην επιτάχυνση, μόνο όταν στρίβεις δεν το κάνει.

VanVIC
02-04-07, 14:33
Εμένα με ταλαιπώρησε το συγκεκριμένο θέμα στις ίδιες ταχύτητες (85-105 Km/h), βρέθηκε όμως οτι είχα στραβή μπροστινή και πίσω αριστερές ζάντες.
Οταν έγινε το ίσιωμα (όχι με τόρνο βέβαια) στον Πέτα, το πρόβλημα λύθηκε.
Βέβαια είμαι σίγουρος οτι η ποιότητα των δρόμων μας, σύντομα θα μου το ξαναδημιουργήσει...

Είναι σίγουρα ίσιες οι ζάντες σου, και οι πίσω?

stefos
02-04-07, 14:39
Έχω αλλάξει και τις 4 ζαντες και τα λάστιχα με άλλες, απο 2 διαφορετικά σετ και πάλι κανει το ίδιο...Αν ήταν εκέι το πρόβλημα τοτε σε μία από όλες τις αλλαγές θα έβλεπα κάποια διαφορά...που δεν είδα φυσικά...

B(3)M(1)W(8)is
02-04-07, 14:46
τα μουαγιε σου τα ελενξες;
θα κανω ενα τηλ σε ενα γνωστο μου μηχανικο και σου απαντω σε λιγο,γιατι πρεπει να εχει αντιμετωπισει τετοια περιπτωση.

B(3)M(1)W(8)is
02-04-07, 14:50
α!ξεχασα να αναφερω οτι ενα τετοιο προβλημα ειχε και ενα φιλαρακι μου με ενα corrola ke35 πισωκίνητο!
και ξερεις τι ηταν;αφου ειχαν αλλαξει 500 φορες τις ζαντες σινεμπλοκ κτλ και κοντεψε να τρελαθει.εντελως τυχαια βρηκαν οτι ειχε στραβωσει λιγο ο κεντρικος αξονας.τον πηγε σε μηχανουργειο και μετα ολα οκ!

stefos
02-04-07, 14:59
Αξονας.....? Είναι δυνατόν? Πάντως το flex disk το έχω δει, είναι σε πολύ καλή κατάσταση και δεν φαίνεται ταλαιπωρημένο...

EVANGELOS
02-04-07, 15:00
Πάρε pm .... με τηλέφωνο εντός λεπτού

Nikos M5
02-04-07, 15:30
Στεφανε, πριν συνεχισεις το ψαξιμο κλπ κλπ, κανε μια δοκιμη.

Βρες ενα καλο δυναμοκλειδο , δες τα nm που χρειαζονται σφυξιμο τα μπουλονια σου (πρεπει να εισαι γυρω στα 100-110) και αφου σηκωσεις στον αερα το αυτοκινητο αλλαξε θεση στη ζαντα στο καρε του μουαγιε και σφυξε με οσο το δυνατον μεγαλυτερη ακριβεια μπορεις τον τροχο. Κανε το ιδιο και για τους δυο μπροστινους .
Κανε μερικα χιλιομετρα και δες αν συνεχιζεται .

stefos
02-04-07, 15:35
Με τόσα βγάλε βάλε σε ζάντες και λάστιχα κάτι τετοιο πού θα βοηθούσε? Μην με παρεξηγήσεις, απλά δεν καταλαβαίνω..

Action Man
02-04-07, 15:36
Στέφο μάλλον είναι ο κεντρικός,και πολύ πιθανόν κάποιο από τα μουαγιέ.
Στο δικό μου είχε πρόβλημα το μπροστά αριστερό μουαγιέ.
Όταν το αλλάξαμε ήταν όλα οκ.

Fairytale
02-04-07, 15:36
...έχω τρέμουλο στο τιμόνι από τα 95 km/h στα 110 γίνεται πιο έντονο και μετά τα 140 σταματάει. Μην βιαστήτε να μου πείτε ζυγοστάθμηση... μέχρι σήμερα έχω κάνει 2 ευθυγραμμίσεις και 2 ζυγοσταθμίσεις και ολα είναι οκ, επείσης έχω αλλάξει όλες τις ρόδες με άλλες 16άρες και το πρόβλημα παραμένει και μάλιστα πιο έντονο. Το τιμόνι τρέμει μόνο στην ευθέια όταν επιταχύνω, ή απλά τσουλάω, ή φρενάρω, όταν στρίψω σε στροφή σταματάει τελείως. Σήμερα εχω φάει όλη μου την ημέρα σε 3 διαφορετικά συνεργεία, δοκιμάσεμε όλους τους πιθανούς συνδυασμούς σε ρόδες, ζάντες, λάστιχα και ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ δεν μου έχει δώσει μια απάντηση! Ο ένας με πετάει στον άλλο και κανείς δεν ασχολείτε. Υπάρχει περίπτωση να ξέρει κανείς κάτι με το συγκεκεριμένο πρόβλημα? Ξέχασα να πώ το αυτοκίνητο είναι ένα Ε46 318τι compact...
...Στην ευθέια δεν τραβάει το αυτοκίνητο ίσια πάει, και το τρέμουλο είναι στο τιμόνι, ζυγοσταθμιση με τους τροχούς απάνω δν έχω κάνει αλλα δεν βλέπω και το λόγο, θα είναι η τρίτη ζυγοστάθμιση. Εχω βαρεθέι να δίνω λεφτα σε ζυγοσταθμίσεις...
Συνεμπλόκ φοράω powerflex και είναι καινούργια, το τρέμουλο ξεκίνησε όταν έβαλα την καινούργια ανάρτηση. Αν οι ζαντες-λαστιχα είχαν πρόβλημα τότε με τις αλλαγές που έχω κάνει σε όλους τους τροχούς θα είχε εξαφανιστεί το προβλημα. Αυτο επιμένει ότι συνδυσμο ζαντας-ελαστικου του βάλεις..
Ειναι δυνατόν? Μαμά ελατήρια με Bilstein ανάρτηση? Δεν έχω κάνει καμία φοβερή αλλαγή..
Η δισκόπλακα δεν μπορεί να είναι γιατί θα έπρεπε υπάρχει τρέμουλο όταν φρενάρεις μονο. Πράμα που δεν ισχύει γιατί το κάνει και στην επιτάχυνση, μόνο όταν στρίβεις δεν το κάνει.
Δεν θα μπω στον πειρασμό να προσπαθήσω να βρω τη λύση από μακριά (αν και έχω κάποια πράγματα στο μυαλό μου, που μάλλον δεν θα σου αρέσουν...) αλλά θα σου προτείνω να πας σε επαγγελματία λύτη (όχι σταυρόλεξων...:)) τέτοιων προβλημάτων...

Δ.Γ Διονυσόπουλος & Σία Ο.Ε.
Ευθυγραμμίσεις - Ζυγοσταθμίσεις - Επαναφορά σασί - Επισκευές εμπρόσθιων συστημάτων - Προέλεγχος ΚΤΕΟ
Κασομούλη 81 & 102,
Αγ. Ιωάννης (λεωφ. Βουλιαγμένης)
Τηλ. 210-9012854 & 210-9012816

Πρόκειται για ένα από τα παλαιότερα μαγαζιά του είδους στην Αθήνα και έχει την φήμη (μεταξύ των συναδέλφων του) ότι λύνει τα άλυτα...

Για την ζυγοστάθμιση επί του αυτοκινήτου, μην παίρνεις όρκο για την γνώμη σου, πολλά επιπλέον μπορεί να αποκαλύψει και να διορθώσει (και υπάρχει τέτοιο μηχάνημα εκεί μέσα).
C U out there

stefos
02-04-07, 15:43
Οκ θα κοιτάξω να πάω εκεί, να δώ μπας και βγάλουμε άκρη...

Nikos M5
02-04-07, 15:45
Με τόσα βγάλε βάλε σε ζάντες και λάστιχα κάτι τετοιο πού θα βοηθούσε? Μην με παρεξηγήσεις, απλά δεν καταλαβαίνω..

Οταν ολα τα μπουλονια δεν σφιχτουν ομοιομορφα τινουν να παραμορφωνουν την επιφανεια του δισκου σου.
Σε εμενα τουλαχιστον και λογω μεγαλων δισκων το προβλημα μειωθηκε αισθητα.
Δεν ειπα οτι χρειαζεται να βγαλεις λαστιχα .

autodream
02-04-07, 15:57
εχεις pm φιλε

Nick_compact
02-04-07, 17:23
Εγώ όταν είχα το ίδιο πρόβλημα, έφταιγαν τα ζαντολάστιχα. Είχα ξεσκίσει τα λάστιχα πολύ ανομοιόμορφα, και ειχαν πάρει και λίγο οι ζάντες, και στα 140 έτρεμε όλο το αμάξι!

gothiam
02-04-07, 18:22
αν θυμαμαι καλα απο το ε36 παλιοτερα με παρομοιο προβλημα...ηταν η κρεμαγιερα...

oldcarskickass
02-04-07, 18:54
Αφού από θέμα ευθυγράμμισης ζυγοστάθμισης είσαι οκ, κάνε ένα τσέκ σε κεντρικό (ας μην είναι φαγωμένο το Powerflex)καθώς και στο διαφορικό,

εμένα σε ένα μαμά παντού ε36 320i δυο τρεις μέρες πριν το διαφορικό παραδώσει πνέυμα (έσπασε ένα δόντι της κορώνας) είχα ένα τρέμουλο στα 100 - 120 (δε πρόλαβα να το πάω παραπάνω) ΑΛΛΆ ψιλοτραβούσε (δεν καθοδηγούσε, τραβούσε το τιμόνι δεξιά αριστερά).

stefos
02-04-07, 19:10
ok, ευχαριστώ θα το κοιτάξω και αυτό...αντε να δούμε πως και πότε θα ξεμπερδέψω...

saikoE39
03-04-07, 01:18
Στέφο μάλλον είναι ο κεντρικός,και πολύ πιθανόν κάποιο από τα μουαγιέ.
Στο δικό μου είχε πρόβλημα το μπροστά αριστερό μουαγιέ.
Όταν το αλλάξαμε ήταν όλα οκ.

Στα σιγουρα ξερω πια ηταν η αιτια για το εμπρος αριστερο μουαγιε....
Γιατι και εγω αυτο πηρα στο χερι..μαζι με μια μπαρα αριστερη παντα τιμονιου...

Σιγουρα εχεις ψαξει τα παντα απο πλευρας τζογου..και σφυξηματος..
Αρα κοιτα τον κεντρικο.....

thanassis
03-04-07, 17:21
@stefos δισκοπλακες από τα δισκόφρενα έλεγξες????

Action Man
03-04-07, 20:57
Στα σιγουρα ξερω πια ηταν η αιτια για το εμπρος αριστερο μουαγιε....
Γιατι και εγω αυτο πηρα στο χερι..μαζι με μια μπαρα αριστερη παντα τιμονιου...

Σιγουρα εχεις ψαξει τα παντα απο πλευρας τζογου..και σφυξηματος..
Αρα κοιτα τον κεντρικο.....

saiko,για την compact λέω...όχι για την Ε39.

nassosbmw1
03-04-07, 22:49
Ας με βοηθήσει κάποιος χριστιανός να καταλάβω τι γίνεται γιατι θα το λούσω με βενζίνη το ρημάδι και θα του βάλω φωτιά... Έχω το εξής πρόβλημα, έχω τρέμουλο στο τιμόνι από τα 95 km/h στα 110 γίνεται πιο έντονο και μετά τα 140 σταματάει. Μην βιαστήτε να μου πείτε ζυγοστάθμηση... μέχρι σήμερα έχω κάνει 2 ευθυγραμμίσεις και 2 ζυγοσταθμίσεις και ολα είναι οκ, επείσης έχω αλλάξει όλες τις ρόδες με άλλες 16άρες και το πρόβλημα παραμένει και μάλιστα πιο έντονο. Το τιμόνι τρέμει μόνο στην ευθέια όταν επιταχύνω, ή απλά τσουλάω, ή φρενάρω, όταν στρίψω σε στροφή σταματάει τελείως. Σήμερα εχω φάει όλη μου την ημέρα σε 3 διαφορετικά συνεργεία, δοκιμάσεμε όλους τους πιθανούς συνδυασμούς σε ρόδες, ζάντες, λάστιχα και ΟΥΤΕ ΕΝΑΣ δεν μου έχει δώσει μια απάντηση! Ο ένας με πετάει στον άλλο και κανείς δεν ασχολείτε. Υπάρχει περίπτωση να ξέρει κανείς κάτι με το συγκεκεριμένο πρόβλημα? Ξέχασα να πώ το αυτοκίνητο είναι ένα Ε46 318τι compact...

Σ'ένα παρόμοιο πρόβλημα που είχα στο Fiesta έφταιγε ο λακαμάς που μου άλλαξε ζάντες από μαμά σιδερένιες σε αλουμινίου...είχε ξεχάσει στο δεξί μπροστινό τροχό μια ροδέλα και έκανε ακριβώς ότι και σένα: στα 90 τρέμουλο,110 κορύφωση,140 τέλος...τώρα θα μου πεις άλλες αιτίες τρέμουλου στο μπροστοκίνητο...αλλα ποτέ δε ξέρεις...α! είπαμε δίσκους κοίταξες;
δεν διευκρινίζεις αν το πρόβλημα απλά παρουσιάστηκε αργά και ύπουλα η μετά απο κάποιο σέρβις/επισκευή/μπαντιλίκι/πίστα..:jester:

:hello:

saikoE39
04-04-07, 00:24
saiko,για την compact λέω...όχι για την Ε39.
Αψιο μαν........για το compact λεω και εγω.....
Αριστερο δεν ειπες....τα μεγαρα την εκαναν την λαμογια...:dance:

watercop143
06-04-07, 13:19
Μηπως σου εχει σφιξει μια απο τις δυο δαγκανες των φρενων και θελει καθαρισμα εκει που ειναι το εμβολο και ενα σετ τσιμουχακια για τα φρενα...ειδικα αν το αμαξι ειναι απο γερμανια...ειχα κι εγω το ιδιο προβλημα!

stefos
11-04-07, 16:52
Μετά από 3 ζυγοσταθμίσεις φανερώθηκε ότι η μία απο τις μπροστά ζάντες μου είναι υποτετράγωνη, ενώ τα 2 εμπρός ελαστικα φαίνεται ότι έχουν "πάρει" τα λινα με αποτέλεσμα να κάνουν διάφορα σκαμπανευάσματα. Μετα την 3 ζυγοστάθμιση το πρόβλημα μειώθηκε σημαντικά αν και υπάρχει ακόμα, αλλα αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι...
1) πως ειναι δυνατόν να μην είχαν βρεί τίποτα στις προηγούμενες ζυγοσταθμίσεις
2) οι 2 άλλες 4άδες που δοκίμασα γιατί έκαναν το ίδιο πρόβλημα? Είναι δυνατόν και οι 2 να ήταν τόσο πολύ αζυγοστάθμιτες?

Τεσπα, σε πρώτη φάση το έχω αφήσει ως έχει, αν και ειμαι αρκετά προσεκτικός οδηγός και αποφεύγω λακούβες και πεζοδρομια δεν καταλαβα πως την έκανα έτσι την ζάντα. Ϊσως να φταίει ότι οι εμπρός ζάντες μου ειναι μαϊμούδες...

VanVIC
11-04-07, 17:02
Πάντως και δικός μου που είχε αντίστοιχο πρόβλημα με πολύ ανησυχητικό (εως και επίφοβο) τρέμουλο ("τον κόβαμε" οτι ήταν κάτι σχετικό με άξονα), αποδείχθηκε οτι ήταν θέμα στραβώματος ζαντών.
Απίστευτο φαινόταν και όμως αυτό ήταν.

Πάντως οφείλουμε να παραδεχτούμε το κουράγιο μας με τέτοιους δρόμους να φοράμε ζάντες 18" και 19".
Φανταστείτε να είχαμε δρόμους σαν τους γερμανικούς, ε..ρε γλέντια οι ζαντολαστιχάδες, τις 19'' ούτε που θα τις φτύναμε !

konas
12-04-07, 09:13
...φανερώθηκε ότι η μία απο τις μπροστά ζάντες μου είναι υποτετράγωνη, ενώ τα 2 εμπρός ελαστικα φαίνεται ότι έχουν "πάρει" τα λινα με αποτέλεσμα να κάνουν διάφορα σκαμπανευάσματα. Μετα την 3 ζυγοστάθμιση το πρόβλημα μειώθηκε σημαντικά αν και υπάρχει ακόμα, αλλα αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι...
1) πως ειναι δυνατόν να μην είχαν βρεί τίποτα στις προηγούμενες ζυγοσταθμίσεις
2) οι 2 άλλες 4άδες που δοκίμασα γιατί έκαναν το ίδιο πρόβλημα? Είναι δυνατόν και οι 2 να ήταν τόσο πολύ αζυγοστάθμιτες?

Τεσπα, σε πρώτη φάση το έχω αφήσει ως έχει, αν και ειμαι αρκετά προσεκτικός οδηγός και αποφεύγω λακούβες και πεζοδρομια δεν καταλαβα πως την έκανα έτσι την ζάντα. Ϊσως να φταίει ότι οι εμπρός ζάντες μου ειναι μαϊμούδες...

Τι να πω ότι στο ειπα αμέσως?:

Στέφο η λογική δυστυχως λέει αυτά που αποκλείεις μονος σου. ....
Πάντως είχα αντιστοιχο πρόβλημα με τρέμουλο σε μικροτερο βαθμό που λυθηκε όταν άλλαξα λάστιχα!!! Ειχαν φαγωθεί μονοπαντα με μεγάλες πιθανοτητες να εφταιγε που πατουσα συχνα απο τη μια πλευρα σε αυτά τα σκ@τ@ που έχουν βαλει να διαχωριζουν τις λεωφορειολωριδες.

1) Τώρα γιατί δεν το βρηκαν οι προηγούμενες ζυγοσταθμίσεις? Μάλλον λόγω πιο προσεκτικής δουλειάς στην τελευταία.
2) Ηταν καινούργια λάστιχα ζάντες? Μάλλον δεν τα είχαν ελέγξει σωστά.
3) Με τους δρόμους που έχουμε τι περιμένεις. Ο παράδεισος των συνεργείων....
Πάντως χαίρομαι που τουλάχιστον εντοπισες το πρόβλημα και το έφτιαξες οσο μπορούσες. Δυστυχως οι καλοι και αξιόπιστοι μηχανικοι-συνεργεια ειναι δυσεύρετοι (και αφου τους βρει κανεις δεν εχει τοσο σχεση με το πόσο τους πληρωνουμε, αλλά με την σχέση εμπιστοσυνης που αναπτυσσεται μετά, ώστε να ασχολούνται πραγματικά επαγγελματικά με την εργασία τους).

stefos
12-04-07, 09:26
Πάντως Κώστα εγώ δε είμαι 100% σίγουρος ότι όντως το πρόβλημα ειναι εκεί..Θα πρέπει να μπούν καινούργια λάστιχα (εμπρός και πίσω) και να ισιώσω την ζάντα την στραβή και να δώ τι γίνεται. Οι δυο οι εμπρός ζάντες μου (που η μία ήταν λίγο στραβή) ήταν καινούργιες (replica όχι γνήσιες) το ίδιο και τα 2 εμπρός λάστιχα, τα οποιά όλα μαζι τα έχω λιγότερο από χρόνο..Τι να πώ? Θα πρέπει να προσέχω ακόμα περισσότερο στο δρόμο...

konas
12-04-07, 11:12
Στεφανε μην το ψαχνεις. Αυτη ειναι η αιτια. Στο λεω εκ πειρας μια και εγω δεν μπορουσα να βρω τι εφταιγε μεχρι που αλλαξα ζαντολαστιχα. Οταν με το καλό μπορεσεις και τα αλλάξεις θα με θυμηθεις. Τουλαχιστον ομως ισιωσε το συντομωτερο την στραβη και θα μειωθεί κι άλλο (και ξανα ζυγοσταθμηση).

stefos
12-04-07, 11:30
Ναι έτσι θα γίνει...Πάντως το όλο θέμα με έκανε να αμφιβάλω για την ποιότητα κατασκευής και την αντοχή των replica ζαντών σε σχέση με τις εργοστασιακές. Η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα να έχω εμπρό και πίσω τις εργοστασιακές μου γνήσιες ζάντες, αλλα οι πίσω είναι τεράστιες (8,5 Χ 17 με 245/40) και δεν τις θέλω στον πίσω άξονα...

Dim77
12-04-07, 11:53
Ελα βρε Στέφανε, βάλε τις εργοστασιακές με τα 245, δεν κόβουν και τόσο πολύ.
Καλύτερα να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

stefos
12-04-07, 11:57
Ναι αλλα φοβάμαι ότι δεν θα γυρνάεϊ" ΠΟΤΕ! Μου αρέσουν τα παιχνίδια και το 245 ειναι υπερβολή για περιπου 160 ίππους. Βεβαια η αλήθεια είναι ότι βοηθάνε οι δρόμοι μας, αλλα...

billparas
06-03-10, 00:01
Επειδή έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα σε 36αρι εδώ και ένα χρόνο από τότε σχεδόν που άλλαξα λάστιχα και έχω κάνει 4 ζυγοσταθμίσεις και πολλαπλούς ελέγχους αλλά καμμία δεν έχει δείξει τίποτα, η μάλλον σε κάθε ζυγοστάθμιση βλέπουν ότι ένας τροχός χάνει 15 γραμμάρια, τα βάζουν, σε άλλη ζυγοστάθμιση τα ίδια σε άλλον τροχό!!!!
Στον κεντρικό τι να ελέγξω; Μπορεί ο κεντρικός να δίνει τρέμουλο στο τιμόνι; μήπως και τα ημιαξόνια;

Στέφανε τελικά στο δικό σου τι έφταιγε;

να προσθέσω ότι όλα στο σύστημα ανάρτησης και διεύθυνσης είναι καινούρια.

billakos-ti
06-03-10, 13:59
Επειδή έχω κι εγώ το ίδιο πρόβλημα σε 36αρι εδώ και ένα χρόνο από τότε σχεδόν που άλλαξα λάστιχα και έχω κάνει 4 ζυγοσταθμίσεις και πολλαπλούς ελέγχους αλλά καμμία δεν έχει δείξει τίποτα, η μάλλον σε κάθε ζυγοστάθμιση βλέπουν ότι ένας τροχός χάνει 15 γραμμάρια, τα βάζουν, σε άλλη ζυγοστάθμιση τα ίδια σε άλλον τροχό!!!!
Στον κεντρικό τι να ελέγξω; Μπορεί ο κεντρικός να δίνει τρέμουλο στο τιμόνι; μήπως και τα ημιαξόνια;

Στέφανε τελικά στο δικό σου τι έφταιγε;

να προσθέσω ότι όλα στο σύστημα ανάρτησης και διεύθυνσης είναι καινούρια.

Ο κεντρικος και τα ημιαξονια δεν προκαλουν τρεμουλο στο τιμονι παρα μονο στη καμπινα.

stefos
06-03-10, 18:31
Δεν έμαθα ποτέ τι φτάει...Το πρόβλημα παραμένει, απλά έχω μάθει να ζω μαζί του. Μετα από αρκετό ψάξιμο δεν έβγαλα άκρη... Το αυτοκίνητο μου παρουσιάζει το συγκεκριμένο τρέμουλο γύρω στα 110 με 125 μετά σταματά. Το περίεργο της υπόθεσης είναι ότι μπορεί να πάω 4-5 ταξίδια και σε αυτή την ταχύτητα το τιμόνι να είναι βράχος, ουτε κούνημα ούτε τίποτα. Στο 6ο αρχίζει πάλι το τρέμουλο, στο 7ο μειώνεται, στο 8ο μια από τα ίδια. Δεν καταλαβαίνω και αυτό που με εκνευρίζει είναι ότι δεν επαναλαμβάνεται συνεχώς για να βγάλεις μια άκρη, τη μία έτσι την άλλη... γιουβέτσι. Όταν το ανακάλυψα τον πρώτο καιρό είχα φαγωθει να βρω τι είναι, ευθυγραμήσεις, ζυγοσταθμήσεις, τοπ μούντ, ελαστικά, ζάντες, πλήμνες, τζόγους... δεν βρήκα τίποτα. Συνεχίζει το χαβά του... Έχω καταλήξει ότι μπορεί να φταίνε τα συνεμπλόκ μου που είναι πολυουρεθάνης (μπρος-πισω και αντιστρεπτικές) και ενδεχομένως να μην αφήνουν καθόλου περιθώρια στο σύστημα διεύθυνσης, αφήνοντας έτσι να περνά το κάθετι στα χέρια μου. Μπορεί διαφορετική ποιότητα ασφάλτου να δημιουργεί διαφορετικό τρέμουλο... δεν ξέρω τι άλλο να υποθέσω...

stefos
06-03-10, 18:33
Ελα βρε Στέφανε, βάλε τις εργοστασιακές με τα 245, δεν κόβουν και τόσο πολύ.
Καλύτερα να εχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

Τελικά μια χαρά γυρνάει... απλα θέλει λαστιχάκι 8ετίας :eek:

sierra
06-03-10, 21:41
:hello:Τους δίσκους τους κοίταξες μήπως είναι στραβοί;:deal:

stefos
07-03-10, 12:11
Τους έχω αλλάξει και τους 4 πριν απο κάποιο χρονικό διάστημα δεν άλλαξε τίποτα. Εξάλλου δεν είχα ποτέ τρέμουλο κατα το φρενάρισμα...

billparas
18-03-10, 23:27
το προηγούμενο σάββατο πήγα για δυναμική ζυγοστάθμιση και παρατήρησα ότι οι ζάντες είναι λίγο στραβές, αλλά δεν θυμάμαι να τις είχα χτυπήσει κάπου.
Η δυναμική ζυγοστάθμιση δεν βελτίωσε αρκετά το θέμα οπότε μάλλον πάμε για τόρνο.

Sp!ros G
19-03-10, 00:03
το προηγούμενο σάββατο πήγα για δυναμική ζυγοστάθμιση και παρατήρησα ότι οι ζάντες είναι λίγο στραβές, αλλά δεν θυμάμαι να τις είχα χτυπήσει κάπου.
Η δυναμική ζυγοστάθμιση δεν βελτίωσε αρκετά το θέμα οπότε μάλλον πάμε για τόρνο.
OFFtopic...... Φιλε μη βαλεις τις ζαντες σε τορνο , ζητησε απο το μαστορα να στις φερει θερμικα και με πρεσσα.

billparas
20-03-10, 16:54
πήγα σήμερα σε γνωστό κατάστημα επισκευής ζαντών στο Περιστέρι, κοντά στην Κωνσταντινουπόλεως που επισκευάζει με Πρέσσα και φαίνεται ότι είναι άψογος στη δουλειά του, έλεγξε τις μπροστά ζάντες και τις είδε μια χαρά. Απλά κάναμε μια ζυγοστάθμιση. Θα το βγάλω εθνική και θα δούμε

billparas
25-03-10, 17:33
Πήγα σήμερα για δοκιμή και το τρέμουλο παραμένει; Τι είναι αυτό με τα Ε36 αν υπάρχει καποιο θέμα, η λύση του είναι μυστήριο. Θα πάω πάλι σε αυτόν που έκανε τη δυναμική ζυγοστάθμιση να δούμε.

Fairytale
25-03-10, 17:39
Βρες ένα ζευγάρι ζαντολάστιχα που να είναι σίγουρα καλα (να μην κάνει τσαλίμια στον ιδιοκτήτη του) και δοκίμασε το στο δικό σου αμάξι.
Αν διαπιστώσεις ότι σου κάνει τα ίδια και με εκείνα θα φταίει κάτι άλλο στο αμάξι.
C U out there

tasos.kamv
21-06-10, 23:33
Βαυαρέ Stefo εκφράζεις ΑΠΟΛΥΤΑ αυτό που συμβαίνει τον τελευταίο καιρό στην 46-άρα μου... ειδικά αυτά που αναφέρεις στο post σου στις 06-03-2010, 07:31 PM.... Σε εμένα πρωτοεμφανίστηκε το πρόβλημα πριν 2 μήνες περίπου που άλλαξα σινεμπλοκ και έβαλα Mayle για κάτι καλύτερο γιατί τα Lemforder που είχα κράτησαν 1.5 χρόνο μόνο από την προηγούμενη αλλαγή τους...!!! Μάλλον τα πιο ενισχυμένα σινεμπλοκ δεν αφήνουν κανένα μικρο-παίξιμο στο μπροστινό σύστημα με αποτέλεσμα να νιώθουμε στο τιμόνι το παραμικρό... Μετά από πολλές ζυγοσταθμίσεις κτλ κατέληξα στο συμπέρασμα ότι μάλλον είναι τα λάστιχα στραβοφαγωμένα ή λίγο στραβές οι ζάντες και λόγω των σφικτών σινεμπλόκ περνάει η παραμικρή δόνηση στο τιμόνι... Εγώ έβαλα τα ζαντολάστιχα μου σ'ενα άλλο 46-άρι ενός φίλου και παρουσίασε τα ίδια συμπτώματα... νομίζω ότι το πρόβλημά μας είναι καθαρά στη ζάντα ή το λάστιχο...