PDA

Επιστροφή στο Forum : Τρέμουλο στην εκκίνηση…


saikoE39
03-04-07, 01:29
Μερικες φορες….άλλοτε πιο έντονα και άλλοτε πιο αχνά εχω ένα τρέμουλο στην αποσυμπλέξει…..μόνο στην εκκίνηση…δλδ βάζω πρώτη και ξεκινάω τοτε το κανει μονο….
Μερικες φορες το κάνει τοσο έντονα που νομίζω ότι κατι θα σπάσει….
Αν το αυτοκίνητο τσουλαει..και ξεκινήσεις δεν το κανει…μονο από στάση συμβαίνει …
Και καμία φορά αν δεν κάνει αυτό κάνει ένα γκαπ….
Τις προάλλες το έκανε αρκετά(μετα από ταξίδι)…το πήγα στο συνεργείο και μόλις το πήγαμε βόλτα για δοκιμή …δεν έκανε τπτ….όποτε και τα πήρα στο κρανίο…
Τωρα είναι οκ..δεν κανει τπτ…
Αλλα εχει καποιος ιδέα τι μπορεί να είναι….
Να πω πως δίσκο πλατό είναι αλλαγμένο με γνήσιο πριν 3.000 χλμ..και το κανει μετα από την αλλαγη…πριν δεν το είχε κάνει ποτέ…:jumpgirl:

InsaneDriver
03-04-07, 01:50
Μήπως δεν έχει κεντραριστεί σωστά το δίσκο πλατώ;;;

Υπάρχει ειδικό εργαλείο που το κεντράρουν σωστά...

stauros772000
03-04-07, 07:05
κλασικ λαλακια που κανουν οι ελληναρες μαστορατζες!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

konas
03-04-07, 08:10
Κοιτα και βάσεις κινητηρα

bmw318cabrio
03-04-07, 08:53
Μερικες φορες….άλλοτε πιο έντονα και άλλοτε πιο αχνά εχω ένα τρέμουλο στην αποσυμπλέξει…..μόνο στην εκκίνηση…δλδ βάζω πρώτη και ξεκινάω τοτε το κανει μονο….
Μερικες φορες το κάνει τοσο έντονα που νομίζω ότι κατι θα σπάσει….
Αν το αυτοκίνητο τσουλαει..και ξεκινήσεις δεν το κανει…μονο από στάση συμβαίνει …
Και καμία φορά αν δεν κάνει αυτό κάνει ένα γκαπ….
Τις προάλλες το έκανε αρκετά(μετα από ταξίδι)…το πήγα στο συνεργείο και μόλις το πήγαμε βόλτα για δοκιμή …δεν έκανε τπτ….όποτε και τα πήρα στο κρανίο…
Τωρα είναι οκ..δεν κανει τπτ…
Αλλα εχει καποιος ιδέα τι μπορεί να είναι….
Να πω πως δίσκο πλατό είναι αλλαγμένο με γνήσιο πριν 3.000 χλμ..και το κανει μετα από την αλλαγη…πριν δεν το είχε κάνει ποτέ…:jumpgirl:



Φιλε και εγω το ειχα παθει αυτο και μαλλον κατα 90% και σενα το ιδιο ειναι...Ηταν ο σωληνας εξαξωγης αναθυμιασεων που ειχε τρυπησει και εχανε πιεση οποτε και εκανε αυτα...δεν ξερω αν βοηθησα αλλα ελπιζω να βρεις την λυση...
Φιλικα , Νικος!!

STELIOS E46
03-04-07, 09:05
Καλημέρα, έχω και εγω ακριβώς το ίδιο, θα το πάω μέσα στη βδομάδα να το ελέγξω.
Τι εννοείς σωληνάκι αναθυμιάσεων? είναι κάτι σημαντικό?εμένα πάντως κάτι σαν συμπλέκτη φαίνεται να είναι, βέβαια δεν είμαι τεχνικός, αλλά πα΄ντως είναι πολύ εκνευριστικό το κάνει συνήθως μετά από ταξίδι(δηλ. όταν είναι ζεστό)

konc
03-04-07, 12:42
το ιδιο συμβαίνει και στο Ε36 μου μετα απο μποτιλιάρισμα,τι είναι??!

Για τα Ε36 είναι γνωστό το πρόβλημα. Με ζεστό και καταπονημένο δίσκο έχεις τρέμουλο στην αποσύμπλεξη με 1η. Όχι τρελά πράγματα, απλά γίνεται αισθητό. Όμως φαντάζομαι πως δεν έχει να κάνει με αυτό που περιγράφεται στην αρχή του thread, εγώ τουλάχιστον άλλο κατάλαβα.

konc
03-04-07, 12:46
Να πω πως δίσκο πλατό είναι αλλαγμένο με γνήσιο πριν 3.000 χλμ..και το κανει μετα από την αλλαγη…πριν δεν το είχε κάνει ποτέ…:jumpgirl:

Αφού δεν το είχε κάνει ποτέ, γνώμη μου είναι να πας εκεί που πλήρωσες δίσκο-πλατό και να του πεις "μάστορα κέρνα καφέ. Μέχρι να τον πιω, να το έχεις κάνει όπως ήταν πριν."
(καλά μην το πεις έτσι ακριβώς γιατί σε βλέπω να το παίρνεις χειρότερο από πριν :))

bmw maniac
03-04-07, 13:59
Φιλαράκι καταρχήν μήπως η εξάτμισή σου είναι πολύ ελεύθερη και γι αυτό συγχρονίζει μοτέρ με σασί; Από την άλλη όντως τα παιδιά έχουν δίκιο για το δισκόπλατο αλλά αν το σηκώσεις έλενξε και το αντίβαρο του σασμάν μήπως και κατά διαβολική σύμπτωση έχει χαλαρώσει. Τέλος και οι βάσεις του μοτέρ μπορούν να προκαλέσουν τον συγχρονισμό δηλαδή το τρέμουλο.. Πάντως κοίτα το γιατί μπορεί να σου κάνει ζημιά. Για παράδειγμα αν είναι βάση να σου ταλαιπωρήσει χωρίς λόγο τις γέφυρες ενώ αν είναι αντίβαρο να αποκολληθεί τελείως και να σου κάνει ζημιά στον κεντρικό

b.m.w.z8
03-04-07, 17:25
πολυ πιθανο να μην παταει καλα ο καινουργιος δισκος με το βολαν λογω φθαρμενου βολαν!να μην εχει κεντραρηστει καλα το δισκο πλατο δεν νομιζω διοτι δεν θα κουμπωνε το σασμαν!!για τσεκαρε και την μεσαια τριβη!!θελει ψαξιμο το θεμα!καλη τυχη φιλε μου και υπομονη!!

saikoE39
04-04-07, 00:33
Τσικα μπου..μπουμ..μπουμ......
Απο εξατμιση δεν ειναι...ειναι η δικια του.....
Το βολα ηταν πενα.....
Το δισκο τον ειδα να μπαίνει…και όλα καλα τα ειδα…
Βασεις μηχανης πριν 1 μηνα ηταν και αυτά μια χαρα……..
Κατι πήραν τα αυτιά μου για ένα αντικραδασμικο κλπ που έχει το σασμαν….
Ειμαι τουβλο που δεν πριζωσα να το βαλουμε στην ραμπα…..
Ο μάστορας αν εχει κανει λακαμια είναι σχεδον σιγουρο ότι θα την παραδεχτεί…
Παντως πολλαπλασιστες και όλα αυτά είναι οκ……
Ερε μέτωπο που μου άνοιξε παλι….

str2004
04-04-07, 00:42
Η περιγραφη του προβληματος σου με απασχολησε και εμενα για πολυ λιγο αφου μου την "εκανε" η "συνηθυσμενη" βαση κινητηρα η οποια ειναι απο την πλευρα του συνοδηγου , η οποια και αλλαχθηκε ΜΟΝΟ με ΓΝΗΣΙΑ....( σημαντικο και αυτο ).

saikoE39
04-04-07, 00:45
Θα παω αυριο και θα δω......
Ευχαριστω για τις συμβουλες.....

str2004
04-04-07, 00:50
Υποψιν τις βασεις του κινητηρα μην δεχθεις απλα να τις "κοιταξει" .....πχ η δικια μου βαση οπτικων φαινοταν "χαρτι" ...ελα ομως που ο πυρος ( βιδα ) ηταν κομμενος και δεν εσφυγγε το μοτερ στην βαση.....:) :)

saikoE39
04-04-07, 00:58
Ναι i know thnks.......οταν παω στο συνεργειο....
Ολοι περνουν την εκφραση.....ωχ,,,ο πρηξας παλι...
Αλλα δεν με νοιαζει καθολου...

streetracing
04-04-07, 09:36
Μερικες φορες….άλλοτε πιο έντονα και άλλοτε πιο αχνά εχω ένα τρέμουλο στην αποσυμπλέξει…..μόνο στην εκκίνηση…δλδ βάζω πρώτη και ξεκινάω τοτε το κανει μονο….
Μερικες φορες το κάνει τοσο έντονα που νομίζω ότι κατι θα σπάσει….
Αν το αυτοκίνητο τσουλαει..και ξεκινήσεις δεν το κανει…μονο από στάση συμβαίνει …
Και καμία φορά αν δεν κάνει αυτό κάνει ένα γκαπ….
Τις προάλλες το έκανε αρκετά(μετα από ταξίδι)…το πήγα στο συνεργείο και μόλις το πήγαμε βόλτα για δοκιμή …δεν έκανε τπτ….όποτε και τα πήρα στο κρανίο…
Τωρα είναι οκ..δεν κανει τπτ…
Αλλα εχει καποιος ιδέα τι μπορεί να είναι….
Να πω πως δίσκο πλατό είναι αλλαγμένο με γνήσιο πριν 3.000 χλμ..και το κανει μετα από την αλλαγη…πριν δεν το είχε κάνει ποτέ…:jumpgirl:
σαν πλατω εμενα μου ακουγεται.
αν μπαινει η 1η κανονικα κ μετα το κανει ,δεν ειναι βαση.
αν ειναι η βαση δεν μπαινουν καλα οι ταχυτητες απο την αρχη.

bmw maniac
04-04-07, 11:17
Το αντικραδασμικό που λες στο σασμάν είναι το αντίβαρο. Όταν αρχίζει και αποκολλάται εκτός από το τρέμουλο νιώθεις και τον λεβγιέ κάποιες φορές να κάνει κινήσεις σαν να θέλει να πετάξει έξω την ταχύτητα. Αυτά στα τελευταία του στάδια. Αν φύγει τελείως, ακούγεται σαν να σου έχει κρεμάσει η εξάτμιση και κοπανάει στο έδαφος αφού "κάθεται" πάνω στον κεντρικό και όσο κινήσε αυτό γυρνάει πάνω του

saikoE39
04-04-07, 12:03
Βασεις-σασμαν-σωληνακια κλπ ειναι ολα οκ.....
Κεντρικος-μεσαια τριβη οκ.......
Αρα κατι με το δισκο πλατο ειναι.....
Αν ειναι κατι τετοιο το συνεργειο το αναλαμβανει...ξεκαθαριστηκε.....

InsaneDriver
04-04-07, 14:18
Κάτι άλλο που έχω σκεφτεί είναι ο τεντοτήρας του μπροστινού ιμάντα ο οποίος έχει ένα μεγάλο ελατήριο για να αποροφάει τους κραδασμούς αν δεν κάνω λάθος και μπροστά ένα ρουλεμάν. Αν φαγωθεί το ρουλεμάν μπορεί να να κολλάει και να μεταφέρει κάποια δόνηση στην εκκίνηση στις χαμηλές στροφές.

Μου έχει τύχει αυτό και είναι ένα ακόμη ενδεχόμενο...

saikoE39
04-04-07, 16:28
Στο Ε39 σου ειχε γινει αυτο......???
Θα το κοιταξω Insane D1........
H πλακα ειναι πως τωρα δεν κανει τπτ....και θα το κανει οταν θα ειναι στην κωλοπετινιτσα....

InsaneDriver
04-04-07, 16:31
Στο compact μου είχε τύχει.

Και το e-39 κάποιες φορές μετά από αλλαγή συμπλέκτη έκανε κάτι περίεργα αλλά δεν βρήκαμε τι ήταν.

saikoE39
05-04-07, 01:13
Αυτο προβλεπω και στην δικια μου περιπτωση......
Τεσπα....μονο μην με σκοτωσει πουθενα μερες που ειναι...
Και ας εχει οτι θελει...

takis
06-04-07, 22:54
Παιδια και εμενα μου το εκανε στο e36 μετα απο ταξιδι το ψαξαμε με τους μαστορους και δεν βρηκαμε τιποτα και βασεις μηχανης κοιταξαμε και δισκο πλατω κ τιποτα δεν βγηκε μου ειπαν ομως πως σχεδον ολα τα πισωκινητα το κανουν κ ειναι συνηθισμενο κ πως δεν ξεμενω με τιποτα εγγυηση...........

bmw5argolida
08-04-07, 03:20
το ιδιο τρεμουλο απο οτι καταλαβα συμφωνα με τα λεγομενα σου το εκανε και το δικο μου ε39 συνηθως οταν ηταν κρυο και οταν ξεκινοντας πιεζοταν σε καποια ανηφορα.Το κακο ηταν οτι οταν το εκανε δεν ητν παρον ο μηχανικος να το δει και οταν του το πηγαινα να το δοκιμασει δεν εβλεπε τπτ.Τελικα απ'οτι θυμαμαι-ηταν πολυ παλιο περιστατικο- καπου υπηρχε μια μικρη διαρροη στο κυκλωμα μεταξυ υγρων φρενων-συμπλεκτη που επιδιορθωθηκε στα πλαισια σερβις χωρις να ξερω πως δυστυχως και απο τοτε ολα ενταξει.Ελπιζω να λυθει το προβλημα σου...

BMW523i
11-04-07, 18:53
Λοιπόν σήμερα πήγα στην αντιπροσωπεία διότι πριν 3 μέρες όταν έβαλα μπρος το αμάξι είχα ένα τρέμουλο, ελάχιστο αλλά το ένιωθα, τι ήταν, η φτερωτή!!! Κόπηκε ένα κομμάτι από το πλαστικό και είχε κάποια κενά αλλάχτηκε και όλα ΟΚ, βέβαια 210 ευρώ με έκπτωση τσούξανε λιγουλάκι!

Nick_compact
11-04-07, 19:00
Kαι εμένα μου το κάνει μερικές φορές, σε κρυα χειμωνιάτικη εκκίνηση, στην αποσύμπλεξη της 1ης, νιώθεις στο πεντάλ και στο αμάξωμα έναν κραδασμό. Μου το εκανε ελάχιστες φορές, και δεν το έκανε ποτέ όσο είχα το μαμά δισκόπλατο :)

spirosz
02-03-08, 13:02
Εγω είχα ένα τέτοιο παρόμοιο πρόβλημα (δεν ξέρω αν είναι ίδιο προφανως) και ήταν ο αισθητήρας του στροφάλου. Με το αλλάχτηκε όλα επανήλθαν στον κανονικό ρυθμό.

haroulis
09-03-08, 11:34
φαινεται κλασικο προβλημα σκορτσαρισματος δισκου συμπλεκτη.συνηθως γινεται πολυ εντονο αν μετα απο ταξιδι πεσεις στην κινηση της πολης οποτε σε καθε ξεκινημα το αμαξι τρανταζεται.συνηθως χρειαζεται εκτος απο αλλαγη δισκου πλατω να πηγαινει το βολαν και σε ρεκτιφιε για να γινει και αυτο επιπεδο οπως ειναι το καινουριο πλατω γιατι και αυτο φθειρεται.

sotiris 328i
10-03-08, 19:13
Eιναι καθαρα θεμα δισκο πλατο..
Μη ψαχνεις τιποτα αλλο.

sakkunen
11-03-08, 15:41
Κ πόσο ας πούμε κάνει ένα καινούριο βολάν?:icon_kidr

InsaneDriver
11-03-08, 16:09
Κ πόσο ας πούμε κάνει ένα καινούριο βολάν?:icon_kidr
Το δικό μας είναι διπλής μάζας και κοστίζει περίπου 900 ευρώ :smashtard

stefos
11-03-08, 16:26
Να κάνω μια off topic ερώτηση? Μπορει να καταργηθεί το βολάν διπλής μάζας? Εκτός από το θετικό ότι δεν θα έχει το "λαστιχένιο" πάτημα και θα πιάνει πιο γρήγορα και άμεσα με το δίσκο τι αρνητικά μπορεί να έχει η κατάργηση του? Περισσότερο θόρυβο ας πούμε...?

InsaneDriver
11-03-08, 16:46
Θα αποκτήσεις τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα ενός πιο ελαφριού βολάν...Τα οποία έχουμε αναλύσει πολλές φορές.

haroulis
11-03-08, 20:10
δεν ειναι απαραιτητη παντα η αλλαγη βολαν.μπορει να τορνιριστει με καταλληλο τροπο.σε βολαν διπλης μαζας ισως χρειαστει αλλαγη αν εχει καταπονηθει και εχει χασει την ελαστικοτητα του και ετσι δεν κανει σωστη αποροφηση των δυναμεων κατα την συμπλεξη.μην ξεχνατε οτι στα διπλης μαζας βολαν ο δισκος δεν εχει ελατηρια και τον ρολο ελατηριου τον παιζει το ιδιο το βολαν.