PDA

Επιστροφή στο Forum : Porsche boxter S


NUOVO..
12-04-07, 00:03
Θελω γνωμες για το συγκεκριμενο αυτοκινητο,οχι αν σας αρεσει σαν εμφανιση αλλα απο στησιμο-επιδοσεις-κινητηρα-οδικη συμπεριφορα-προβληματα.εχει κανεις πρωσωπικη εμπειρια?το tiptronik τι αισθηση δινει,ειναι αναλογο του smgiii της bmw,η ειναι καλυτερη επιλογη το χειροκινητο.
ευχαριστω

InsaneDriver
12-04-07, 00:14
Ξέρω ότι είναι το πιο καλοστημένο roadster που υπάρχει στην αγορά.

Dim77
12-04-07, 00:19
Το tiptronic ΔΕΝ ειναι ανάλογο του SMG της bmw, ίσως να μπορούμε να το χαρακτηρίσουμε σαν το steptronic.
Μάλλον το χειροκίνητο είναι πιο κατάλληλη επιλογή

sheriff
12-04-07, 00:37
Θελω γνωμες για το συγκεκριμενο αυτοκινητο,οχι αν σας αρεσει σαν εμφανιση αλλα απο στησιμο-επιδοσεις-κινητηρα-οδικη συμπεριφορα-προβληματα.εχει κανεις πρωσωπικη εμπειρια?το tiptronik τι αισθηση δινει,ειναι αναλογο του smgiii της bmw,η ειναι καλυτερη επιλογη το χειροκινητο.
ευχαριστω

φανταζομαι θα μιλας για το 987...εννοεις το 3.2 η το 3.4?

αν πας για καινουριο μιλαμε για το 3.4 που δεν εχω αποψη...
για το 3.2 ειναι παρα πολυ γρηγορο αυτοκινητο και τα αλογα του ειναι ολοζωντανα...στησιμο τρομερο,απιαστο σε στροφιλικια η πιστα,για καποιον βεβαια που το πηγαινει...


μακρια απο το τιπτρονικ φιλε μου,η ιδια η εταιρια δινει τις εξης επιδοσεις

χειροκινητο 5.3 για 0-100
τιπτρονικ 6.1 0-100

εμενα παντως πριν λιγες μερες με φιλοδωρησε 5-6 αυτοκινητα στην κερατεα ενα 987 3.2,οποτε σκεψου ποσο καλυτερα θα πηγαινει το 3.4 που ειναι και 295 αλογακια και οχι 280...

greekm3
12-04-07, 06:38
Θελω γνωμες για το συγκεκριμενο αυτοκινητο,οχι αν σας αρεσει σαν εμφανιση αλλα απο στησιμο-επιδοσεις-κινητηρα-οδικη συμπεριφορα-προβληματα.εχει κανεις πρωσωπικη εμπειρια?το tiptronik τι αισθηση δινει,ειναι αναλογο του smgiii της bmw,η ειναι καλυτερη επιλογη το χειροκινητο.
ευχαριστω
ποιο ακριβως σε ενδιαφερει?986 η 987?

sv2
13-04-07, 14:33
Το αυτικίνητο είναι εξαιρετικό.Πολύ καλά στημένο και ευκολοοδήγητο.Μπορείς να οδηγάς σβέλτα και να μιλάς στο κινητό ενώ με ένα άλλο πχ S2000 θα έχουν ιδρώσει οι παλάμες σου από το ζόρι.Για μένα μόνο με Tiptronic(όπως και για κάθε αυτοκίνητο κατά την άποψή μου).Είναι εξαιρετικό.Μόνο από τους δημοσιογράφους των περιοδικών διαβάζω παράπονα.Από ιδιοκτήτες κανείς δεν έχει παράπονο.
Εξαιρετική αγορά.Ποιότητα,ήχος,επιδόσεις,όνομα.

Nikos M5
13-04-07, 15:02
Το tiptronic δεν ειναι οσο κακο παρουσιαζεται απο πολλους .
Εχει και αυτο τα μυστικα του.
Δεν ειναι βεβαια οσο γρηγορο ειναι το manual με την προυποθεση ομως οτι αυτος που οδηγει το manual ξερει και μπορει να κανει πολυ πολυ γρηγορες αλλαγες αφενος , συν το οτι το tiptronic δε χανει ταχυτητες αφετερου.
Για καποιον που δεν κυνηγαει το απολυτο ειναι μια πολυ καλη επιλογη και βεβαια και ανετο οταν το θελησει κανεις μιας και οδηγειται σαν αυτοματο.
Μονο αρνητικο οτι τα κουμπια ειναι πανω στο τιμονι και δεν βολευουν αλλαγες μεσα σε κλειστη στροφη.
Οσο για το boxter S (ακομα και το παλιο), με εξαιρεση τους υψηλοσωμους οδηγους που δεν βολευονται μεσα με τιποτα , ειναι ενα καταπληκτικο αυτοκινητο , ενα πραγματικο fun car και πιστευω οτι εχεις και τα λεφτα σου οποτε θες .

Nikos M5
13-04-07, 15:09
Με το smg ii δε συγκρινεται μιας και ειναι και πιο συγχρονο / γρηγορο αλλα και με περισσοτερα settings.
Το καλο ειναι οτι δεν εχει launch control μιας και ειναι πειρασμος αλλα και βλακεια κατα τη γνωμη μου παντα (ποιο πολυ σε κολπο marketing μου φερνει).
Παντως εχει και το tiptronic τα μυστικα του.
Αν μαθεις να αλλαζεις καταλληλα στις σωστες στροφες μονο αργο δεν ειναι .
Και στο κατω κατω ποσοι μπορουν να πιασουν τις εργοστασιακες επιδοσεις επιταχυνσεις στους "ελληνικους χωματοδρομους" ?

NUOVO..
15-04-07, 19:09
ποιο ακριβως σε ενδιαφερει?986 η 987?
2002 μοντελο με τα 252 αλογα,το 986 ειναι νομιζω.

greekm3
18-04-07, 14:04
2002 μοντελο με τα 252 αλογα,το 986 ειναι νομιζω.

Ναι,το 986 ειναι,μεχρι το 2002 εβγαινε με 252 αλογα ,απο το 2003 και μετα εβγαινε με 260 αλογα και πισω τζαμι κανονικο(εχω δει 286χιλ στο κοντερ στην ιταλια με τετοιο)...η διαφορα των 8 αλογων ακουγεται αμηλητεα αλλα δεν ειναι..ειχα την τυχη να οδηγησω ολα τα μποξτερ που εχουνε κυκλοφορησει μεχρι αυτη την στιγμη,και εχω μια καλη εικονα για το αυτοκινητο, που βασιζεται βεβαια σε προσωπικες αναγκες,απαιτησεις,οδηγικο στυλ και ικανοτητες...ισως καποιος με καλυτερες ή χειροτερες να το κρινει διαφορετικα...το αυτοκινητο ειναι εξαιρετικο ως προς οποιαδηποτε κατευθυνση και αμεσα ανταγωνισιμο με αλλα μοντελα της εταιριας...δεν μπαινω στο κοπο να το συγκρινω με αλλης εταιριας μιας και δεν ειναι αυτο το θεμα μας..σου δινω ομως καποια παραδειγματα/συμπερασματα που εγω κατεληξα...το μποξτερ ειναι απιστευτο fun to drive και θυμιζει Μ// σε οδηγικη απολαυση,δεν εχει σχεση με το 996C2,και με γνωμονα το fun ειναι καλυτερο,χανει σε πιστα και σε οτιδηποτε αφορα "χαρακτηριστικα πιστας"..οπως και το 987S σε σχεση με το 997,αν και η διαφορα της τιμης μεταξυ 986 και 987 δεν δικαιολογειται οπως και μεταξυ 996 και 997(για εμενα παντα)...θεωρω το μποξτερ πιο fun,..η αισθηση ειναι go kart,και παντα με το χειροκινητο κιβωτιο αφου το tip της πορσε χανει σε αισθηση,σαν κεντρομηχανο δεν θα εχεις το grip των αλλων αλλα και την "απολυτη" συμπεριφορα των πισωμηχανων 911..σαν αξιοπιστεια ειναι σκυλια με εξαιρεση τα μοντελα προ 2000...αααα και τα "S" βελτιωνονται ευκολα και αρκετα...για παραπανω μεσω πμ