PDA

Επιστροφή στο Forum : hi


pitbull
17-04-07, 02:35
παιδιά γεια σας δε ξέρω αν έχει απαντηθεί η ερώτηση που θα κάνω τώρα. Έχω μια 320ci 2002 και θέλω να τις ανεβάσω άλογα. απο τα 170 που ε΄λιναι να τη φτάσω 250. Τι να κάνω με συμβουλεύετε? Η Μήπως να της αλλάξω μοτέρ και να της βάλω ενα Μ3? και αν ναι πόσο θα στοιχήσει? ευχαριστώ πολύ:dupe: :soapbox:

B(3)M(1)W(8)is
17-04-07, 09:31
η πιο αξιοπιστη λυση ειναι ενα μοτερακι απο μ3,αλλα τωρα το ποσο θα στοιχισει δεν γνωριζω ακριβως,αλλα να υπολογιζεις γερο πακετο..
πιστευω να σου λυσει την απορια καποιος που την εχει υλοποιησει,την συγκεκριμενη μετατροπη.
γιατι ομως θελεις να αλλαξεις μοτερ;το 2,2 ειναι πολυ καλο μοτερ με ροπη και δυναμη και κινει το αμαξωμα σε πολυ καλο ρυθμο.6 κυλινδρο μαμει....απο ηχο....σβουριζει ανετα τι αλλο θελεις.....
θελει αρκετη σκεψη πρωτου κανεις οτιδηποτε πανω σε αυτο το αυτοκινητο...
καλυτερα, "γνωμη μου" να ομορφυνεις εξωτερικα....με ζαντουλες,φιμε,διακριτικα μαρσπιε κτλ...παρα να αλλαξεις μοτερ.
εμεις με τα 16αρια και τα 18αρια τι να πουμε;!,παρακαλαμε να ειχαμε 6 κυλινδρο...
και εσυ που το εχει θελεις να το αλλαξεις.....
σκεψου το....
φιλικα πετρος!

stefos
17-04-07, 09:33
Μία βελτίωση 1ου σταδίου και τα 180 τα έχεις...μια χαρά δηλαδη. Αστο ώς έχει!

tsouk
17-04-07, 12:31
Mε ενα προγραμματάκι εξατμισουλα κτλ θα πας χαλαρα στα 180.Για 250αλογα δεν χρειαζεται να πας σε ///Μ απαραίτητα.Βάλε ενα 30αρι μοτερ και με λιγο σκάλισμα θα πας στα 250,αλλά γνώμη μου κανε καποιες μικρές βελτιώσεις στο δικό σου και αρκέσου σε 180-190 αλογάκια.Φιλικά πάντα!

Christos 330i ///M
17-04-07, 12:40
Βαλε ενα μοτερ κομπλε 330 Μ 54 και θα το σκεφτεις να το

πειραξεις γιατι 231 αλογα με 30.5 ροπη δυσκολα θα το βαρεθεις . . .

Ειναι ειδη 60 αλογα + απο το δικο σου . . .

konas
17-04-07, 12:46
Βαλε ενα μοτερ κομπλε 330 Μ 54 και θα το σκεφτεις να το

πειραξεις γιατι 231 αλογα με 30.5 ροπη δυσκολα θα το βαρεθεις . . .

Ειναι ειδη 60 αλογα + απο το δικο σου . . .

Η καλύτερη λύση:icon18:

deepblue
17-04-07, 13:03
παιδιά γεια σας δε ξέρω αν έχει απαντηθεί η ερώτηση που θα κάνω τώρα. Έχω μια 320ci 2002 και θέλω να τις ανεβάσω άλογα. απο τα 170 που ε΄λιναι να τη φτάσω 250. Τι να κάνω με συμβουλεύετε? Η Μήπως να της αλλάξω μοτέρ και να της βάλω ενα Μ3? και αν ναι πόσο θα στοιχήσει? ευχαριστώ πολύ:dupe: :soapbox:
Θα σου κοστισει γυρω στα 20000 ευρω

santo
17-04-07, 14:06
παιδιά γεια σας δε ξέρω αν έχει απαντηθεί η ερώτηση που θα κάνω τώρα. Έχω μια 320ci 2002 και θέλω να τις ανεβάσω άλογα. απο τα 170 που ε΄λιναι να τη φτάσω 250. Τι να κάνω με συμβουλεύετε? Η Μήπως να της αλλάξω μοτέρ και να της βάλω ενα Μ3? και αν ναι πόσο θα στοιχήσει? ευχαριστώ πολύ:dupe: :soapbox:

Και εγώ με τη σειρά μου θα προτείνω μία μετατροπή σε 330 3λιτρο με 231 ίππους και 30,5 κιλά ροπής.
Αυτή η μετατροπή στοιχίζει κομπλέ με φρένα από 7-8 Χιλιάδες ευρώ.
Ίσως επειδή έχεις εξακύλινδρο (?) να σου έρθει και 1 χιλ. λιγότερα, επειδή το συνεργείο που θα το πάς θα σου κρατήσει τα πραγματά σου για περισσότερα λεφτα.

Φιλικά.

Dim77
17-04-07, 16:40
Το 2.2 παίρνει compressor kit από τις εταιρείες βελτιώσεων (ή κατευθείαν από την infinitas που τα κατασκευάζει) και παίρνεις περίπου την απόδοση που ζητάς (220-240 άλογα)
Αυτό, εάν δεν θελεις να αλλάξεις το μοτέρ σου με ένα άλλο αγνώστου στην ουσία ιστορικού.
Εννοείται ότι το 3.0-λιτρο είναι πολύ καλή επιλογή επίσης.

GIORGOS
18-04-07, 00:03
Για να πας σε αυτα τα αλογα μονο με compressor που το κοστος δεν εχει κ πολυ διαφορα απο την μετατροπη σε 3λιτρο (Για μ3 ξεφευγει το πακετο)
Σου προτεινω να μπαξεις εναν M54B30 τα 231 αλογα θα δωσουν φτερα στο αμαξι σου.Κ αν τα βαρεθεις βλεπεις μετα για μ3...

optostyle
18-04-07, 07:04
μοτερ 330 ..πολυ καλη λυση

PANOSAG
18-04-07, 08:37
Συμφωνώ με το Santo !!!!
+1 :GrowUp:

bmw maniac
18-04-07, 12:56
Να το παίξω λίγο διαφορετικός? Θα σου πρότεινα τούρμπισμα. Με ένα low turbo (όχι light) θα τα βγάλεις άνετα και με πολύ μικρότερο κόστος από την αλλαγή μοτέρ. Φυσικά πρέπει να βρεις έναν πολύ καλό μηχανικό να κάνει καλή δουλειά για να μην σου βγάζει ζημιές και να αποδεχτείς ότι δεν θα έχεις ατμόσφαιρα, δηλαδή δεν θα είσαι συνέχεια με το πόδι στο πάτωμα (γιατί θα τα πάρεις όλα στο χέρι) και ότι θα χρειαστείς πολύ καλό στήσιμο και πάνω από όλα μεγάλη προσοχή σε στροφιλίκια.. Ό,τι και να κάνεις πάντως φίλε μου φρόντισε να το ψάξεις πολύ και να είσαι σίγουρος ότι αυτό είναι που θέλεις

Snoopy
18-04-07, 22:00
Βάζοντας έναν κομπρέσορα πχ ινφινιτας, θα πάρεις δύναμη.
Μόνο δύναμη.
ένας τέτοιος κάνει 7χιλ. και απο 1 έως 2 τα περαστικά.

Με τα ίδια λεφτά πας σε κομπλέ 330 με όλα τα περιφερειακά + αναρτήσεις.

αν έχεις ήδη κάνει κάποια βήματα πχ αμορτισέρ φρένα κτλ και είσαι σίγουρος για το μοτερ σου πάς σε κομπρέσορα.

αν ήρθε η ώρα για αλλαγή του μοτέρ, τότε πας για τροπέτο.

Τα λεφτά ίδια, τα άλογα ίδια.

Προσοχή όμως γιατί και ο δικός σου κινητήρας (ακόμα και αν δεν είναι καλός) θα πάει τροπέτο για κάποιον άλλον με ότι αυτό σημαίνει για αυτόν που θα πάρεις εσύ.

αν ξέρεις τη μηχανή σου, κομπρέσορας
αν ξέρεις τον μηχανικό σου, 330.
Η και υπερκυβισμός απο την Noelle με κάπου 210 αλογα με ίδιο κόστος περίπου. (γιατι θα θες και φρένα αναρτήσεις κτλ)

sakkunen
19-04-07, 11:02
Μιας κ θα κάνεις έρευνα αγοράς, ρώτα πόσο πάει ο υπερκυβισμός στο μοτέρ σου.Για μένα αποτελεί καλή λύση αν το στείλεις στους γνωστούς βελτιωτές, όπως Hamman, Ac schnitzer κτλ..Κρατάς το μοτέρ σου, που όπως κ ν το κάνουμε είναι καλή βάση κ εξακύλινδρο.

pitbull
31-05-07, 19:57
ΟΚ Παίδες ας κλείσει το ποστ να στε καλά