PDA

Επιστροφή στο Forum : Κάθε πότε αλλάζονται;;;


Stakaman318is
21-04-07, 02:29
Καιρό έχω να ρωτήσω κάτι για το αμάξι μου και θέλω να εκφράσω την απορία μου για κάτι συγκεκριμένο. Από τότε που άλλαξα αμορτισέρ και ελατήρια στο Ε36 μου (τα μαμά αντικαταστάθηκαν από Eibach ελατήρια και Bilstein αμορτισέρ τα χοντρομπούκαλα) έχουν αρχίσει κάποια ενοχλητικά τριξήματα στο εσωτερικό του αυτοκινήτου που εντοπίζονται κυρίως μπροστά (στο ταμπλώ). Μήπως θα πρέπει να αλλάξω και τις λαστιχένιες βάσεις που βρίσκονται πάνω από τα μπροστινά αμορτισέρ (αυτές που φαίνονται μέσα από το καπώ);;; Σημειώστε ότι το αυτοκίνητο είναι από το 94 και δεν έχουν αλλάχτεί πότε!!!

Fairytale
21-04-07, 02:38
Εννοείς μάλλον τα μπροστινά top-mounts. Όταν έβαλες την ανάρτηση ο εφαρμοστής της τι σου είπε..είχαν "πέσει" και χρειάζονταν αλλαγή..?
Για να τα αλλάξεις τώρα σημαίνει ξήλωμα ξανά των μπροστινών και ξανά ευθυγράμμιση...
Αν θυμάμαι καλά στοιχίζουν γύρω στα 75e το σετ των 2.
C U out there

Stakaman318is
21-04-07, 02:44
Πριν καιρό είχε πάρει το αυτοκίνητο ο αδερφός μου και είχε πέσει σε καλή λακούβα!!! Έκανα έναν έλεγχο στα αμορτισέρ και μου έβγαλε 24% στο δεξί μπροστινό και 53% στο άλλο. Σκέφτομαι να αλλάξω τα δύο μπροστινά και μαζί να αλλάξω και αυτά που ανέφερα πριν. Λογικά δεν θα μειωθούν οι κραδασμοί προς το εσωτερικό;;

Stakaman318is
21-04-07, 02:46
Δεν μου μίλησε για τα top-mounts καθόλου

Fairytale
21-04-07, 03:09
Πριν καιρό είχε πάρει το αυτοκίνητο ο αδερφός μου και είχε πέσει σε καλή λακούβα!!! Έκανα έναν έλεγχο στα αμορτισέρ και μου έβγαλε 24% στο δεξί μπροστινό και 53% στο άλλο. Σκέφτομαι να αλλάξω τα δύο μπροστινά και μαζί να αλλάξω και αυτά που ανέφερα πριν. Λογικά δεν θα μειωθούν οι κραδασμοί προς το εσωτερικό;;
Πόσο καιρό-χλμ την έχεις την ανάρτηση..?
Το 53% το συζητάμε, το 24% είναι για πέταμα...
Βέβαια όλα αυτά με την προυπόθεση ότι δεν ήθελε να στα βγάλει σώνει και καλά άχρηστα... Αν ήθελε είναι πολύ εύκολο... αρκεί να μην πατάει η ρόδα ακριβώς στην μέση της μετρητικής βάσης.
Για δοκίμασε ένα ακόμα μαγαζί...
Όταν ξαναλλάξεις ανάρτηση θα δεις σε τι κατάσταση είναι τα top-mounts. Είναι πολύ πιθανόν να έχουν θέμα πια με ανάρτηση σκληρότερη αλλά και στα τελευταία της.
C U out there

Stakaman318is
21-04-07, 03:18
Την ανάρτηση την έχω περίπου 4 χρόνια έχοντας κάνει περίπου 40.000 χλμ.

Fairytale
21-04-07, 03:21
Αν δεν κυκλοφορεί με πλήρες φορτίο συχνά, προσέχεις λακούβες, τάφρους, σαμάρια κλπ δεν είναι χλμ αλλαγής αυτά.
Ξανά ανέβα σε αμορτισερόμετρο...
C U out there

melodic
22-04-07, 14:54
Μια καλη επενδυση στην αναρτηση σου ειναι μια μπαρα θολων εμπρος..... τριξιματα τελος
(αυτο βεβαια ειναι το τελευτεο που θα πρεπει να κοιταμε στην μπαρα θολων απλα θα λυσει το δικο σου προβλημα!!!:dblthumb2 )

oldcarskickass
22-04-07, 23:26
Το 24% όπως είπε και ο Fairytale είναι για πέταμα, αλλά αυτό που με προβληματίζει είναι η μεγάλη απόκλιση από το ομοαξονικο (!) του αμορτισέρ,δλδ το άλλο μπροστινό, και επειδή κάπως έτσι την πάτησα και εγώ (δεν άλλαξα γιαυτό το λόγο βέβαια αμορτισέρ), δλδ δεν πάταγε καλά η πίσω δεξιά και η μπροστά αριστερά (δλδ το αμάξι είχε μπει ΕΛΑΧΙΣΤΑ έκκεντρα) και έβγαζε Μεγάλες αποκλίσεις,όταν κάθισε σωστά οι αποκλίσεις μειώθηκαν στα όρια του στατιστικού λάθους.

Πιθανώς από την λακκούβα να έσπασε (δύσκολα, αλλά όχι απίθανο),

πριν πας πάλι για μέτρηση πήγαινε κάτω από το αμάξι απο την πλευρά του σπασμένου αμορτισέρ και δες αν έχει πιάσει μούργα το καλάμι του ή έχει λιπαντικό στην πάνω πλευρά, αν ναι τότε ΠΛΟΥΦ, έσπασε.

Όσο για τα τοπ μαουντς να σου πω ότι τα δικά μου τα μπροστά τα έχω 20 χρόνια και είναι οκ.

InsaneDriver
23-04-07, 00:09
Αν πας ξανά σε αμορτισερόμετρο ώστε να σιγουρευτείς τι παίζει, να έχεις τσεκάρει τις πιέσεις των ελαστικών γιατί μπορεί να παίζει και αυτό κάποιο λόγο ως προς την διαφορά δεξιά αριστερά. Δηλαδή μπορεί να είναι και τα δύο εξίσου φθαρμένα αλλά η διαφορά πίεσης να μην δίνει το ίδιο αποτέλεσμα.

Για να δεις αν είναι τελιωμένα τα top mouny πρέπει να βγάλεις τα πλαστικά καπάκια(αν υπάρχουν) από τους θόλους και κατά τη διάρκεια της μέτρησης να ακουμπήσεις το χέρι σου στην βίδα του αμορτισέρ. Αν έχει χαλάσει το ρουλεμάν και έχει μπόσικα ή το λάστιχο, θα σου μεταφέρει χαρακτηριστικό θόρυβο στο χέρι.

billparas
09-09-07, 23:34
Σύντομα πάω για αλλαγή αμορτισέρ κι εγώ με χοντομπούκαλα bilstein και ελατήρια HR το αυτοκίνητο έχει 190.000 χλμ και προσ το παρόν εκτός από μικρούς θορύβους δεν μπορώ να δω αν έχουν πέσει τα top mount. Για πίσω σκέφτομαι top mount E46 cabrio απλά προληπτικά, για μπροστά τι να κάνω;

stefos
09-09-07, 23:56
Σου το υπογραφω τώρα ότι είνα διαλύμένα....ΜΗΝ διανοηθείς να μην τα αλλάξεις τώρα με τις καινούργιες αναρτήσεις...μία που θα πληρώσεις τα εργατικά ετσι και αλλιώς, βάλε και αυτά το κόστος δεν είναι μεγάλο....τα πίσω top mount δεν είναι όσο ανθεκτικά θα ήθελε η BMW...εγώ έβαλα ανάρτηση, δεν τα άλλαξα και μετά από 2 μήνες ξεκίνησαν οι τριγμοί στο πίσω μέρος και τώρα πρέπει να τα ξαναλύσω....Όσο για τα εμπρός δεν νομίζω να χρειάζονται αλλαγή γιατί είναι πολύ πιο ανθεκτίκά και τα εργοστασιακα είναι αρκετά καλά...

Δες και τις απόψεις των υπολοίπων αλλά προσωπικά σου προτείνω να τα αλλάξεις, ειδικά τις πίσω...

billparas
11-09-07, 00:16
thanks stefo αυτό θα κάνω τελικά