Snoopy
26-04-07, 08:01
Χρόνος 25-Απριλίου-2007
Τόπος Λ. Ηρακλείτου στο Πάτημα (συμβολική περιοχή) Χαλανδρίου
Το άνοιγμα έγινε στην μεγάλη ευθεία απο την Π.Μπακογιάννη και μέχρι την Αναλήψεως.
Δρόμος ανοιχτός, χωρίς τυφλά σημεία και στενά που να βγαίνουν αυτοκίνητα (υπάρχει ένα στενό αλλά έχει πολύ μεγάλη ορατότητα), άριστα φωτισμένος και καθόλου κατοικημένος τουλάχιστον στο σημείο που αναπτύξαμε υψηλή ταχύτητα.
Ωρα 11.30 βράδυ.
Κουβεντιάζαμε στο σπίτι μου και επειδή ήθελα να δώ τι γίνεται με το αυτοκίνητο αλλά το τρισδιάστατο κόκκινο γ#μίδι είναι εμπλοκή συνήθως όταν μπορώ εγώ, προσφέρθηκε ο φίλος μου με 330 του 2003, χωρίς καμμία μετατροπή αλλά με 18άρες M3 (τέσσερις μπροστινές) να μου κάνει τη χάρη.
Επειδή έχω ολοκαίνουργιο δίσκο πλατώ, μετρήσαμε ρολαριστές δευτέρες και ρολαριστές τρίτες.
Ανοιγμα πρώτο. traction on
Απο τα 30 χιλιόμετρα μέχρι σπάσιμο δευτέρας, τέρμα γκάζι στην κόρνα.
Με χαρά μου διαπίστωσα οτι ήμουν μπροστά μισό αυτοκίνητο μέχρι και τον κόφτη καθώς το 330 έκοβε απο την πολύ κακή και γυαλιστερή άσφαλτο.
Τα ηλεκτρικά μου σταμάτησαν να παρεμβαίνουν στα 80 χιλιόμετρα, το 330 είχε λαμπάκια μέχρι τέλους.
Ανοιγμα δεύτερο. traction off
Εφυγα μισή καρότσα μπροστά και άρχισα να χάνω τον κώλο αριστερά, στη διόρθωση το 330 είχε πατήσει κάτω και μου έκανε δύο καρότσες μέχρι τα 90.
Δεν κατάφερα να μειώσω τη διαφορά με τίποτα.
Ανοιγμα τρίτο traction on
Τρίτες απο τα 40.
Μπροστά εγώ (γιατί άραγε?) και στα 60-70 το 330 έδωσε δύναμη και έφυγε ένα αμάξι, μετά μπήκα και εγώ στο βάνος για τα καλά και έπιασα τον κώλο του προς το τέλος της ευθείας (μάλλον το διαφορικό μου έδωσε δύναμη ψηλά και ψιλοσώθηκα)
Ανοιγμα τέταρτο traction off.
Τα ίδια 3τες απο τα 40.
Σπινιάραμε και οι δύο και πηγαίναμε σχεδόν πλάι πλάι, όταν το 330 μπήκε στην ωφέλιμη περιοχή, έχασε όλο το παιχνίδι γιατί άρχισε πάλι να σπινιάρει και έκανα τη διαφορά με μιά καρότσα.
Ηθικές Παρατηρήσεις.
Η άσφαλτος στο σημείο εκείνο είναι ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ υπάρχει στην Ελλάδα.
Το άνοιγμα έγινε σε μια περιοχή που είναι στην κυριολεξία νεκροταφείο (στα αριστερά του δρόμου) και αν μας είχε βγεί σκύλος, γάτα ή γελάδα, θα είχαμε τραγικά αποτελέσματα.
Παρατηρήσεις επι του πρακτέου
Σαφώς και δεν συγκρίνεται το 28άρι με το 30άρι.
Ομως υπάρχουν περιπτώσεις που η λιγότερη δύναμη, ίσως και να κάνει τη διαφορά.
Φυσικά αν δεν ανοίγαμε τέρμα γκάζι, δεν θα είχα καμμία τύχη...
Αυτά.:peepwall:
Τόπος Λ. Ηρακλείτου στο Πάτημα (συμβολική περιοχή) Χαλανδρίου
Το άνοιγμα έγινε στην μεγάλη ευθεία απο την Π.Μπακογιάννη και μέχρι την Αναλήψεως.
Δρόμος ανοιχτός, χωρίς τυφλά σημεία και στενά που να βγαίνουν αυτοκίνητα (υπάρχει ένα στενό αλλά έχει πολύ μεγάλη ορατότητα), άριστα φωτισμένος και καθόλου κατοικημένος τουλάχιστον στο σημείο που αναπτύξαμε υψηλή ταχύτητα.
Ωρα 11.30 βράδυ.
Κουβεντιάζαμε στο σπίτι μου και επειδή ήθελα να δώ τι γίνεται με το αυτοκίνητο αλλά το τρισδιάστατο κόκκινο γ#μίδι είναι εμπλοκή συνήθως όταν μπορώ εγώ, προσφέρθηκε ο φίλος μου με 330 του 2003, χωρίς καμμία μετατροπή αλλά με 18άρες M3 (τέσσερις μπροστινές) να μου κάνει τη χάρη.
Επειδή έχω ολοκαίνουργιο δίσκο πλατώ, μετρήσαμε ρολαριστές δευτέρες και ρολαριστές τρίτες.
Ανοιγμα πρώτο. traction on
Απο τα 30 χιλιόμετρα μέχρι σπάσιμο δευτέρας, τέρμα γκάζι στην κόρνα.
Με χαρά μου διαπίστωσα οτι ήμουν μπροστά μισό αυτοκίνητο μέχρι και τον κόφτη καθώς το 330 έκοβε απο την πολύ κακή και γυαλιστερή άσφαλτο.
Τα ηλεκτρικά μου σταμάτησαν να παρεμβαίνουν στα 80 χιλιόμετρα, το 330 είχε λαμπάκια μέχρι τέλους.
Ανοιγμα δεύτερο. traction off
Εφυγα μισή καρότσα μπροστά και άρχισα να χάνω τον κώλο αριστερά, στη διόρθωση το 330 είχε πατήσει κάτω και μου έκανε δύο καρότσες μέχρι τα 90.
Δεν κατάφερα να μειώσω τη διαφορά με τίποτα.
Ανοιγμα τρίτο traction on
Τρίτες απο τα 40.
Μπροστά εγώ (γιατί άραγε?) και στα 60-70 το 330 έδωσε δύναμη και έφυγε ένα αμάξι, μετά μπήκα και εγώ στο βάνος για τα καλά και έπιασα τον κώλο του προς το τέλος της ευθείας (μάλλον το διαφορικό μου έδωσε δύναμη ψηλά και ψιλοσώθηκα)
Ανοιγμα τέταρτο traction off.
Τα ίδια 3τες απο τα 40.
Σπινιάραμε και οι δύο και πηγαίναμε σχεδόν πλάι πλάι, όταν το 330 μπήκε στην ωφέλιμη περιοχή, έχασε όλο το παιχνίδι γιατί άρχισε πάλι να σπινιάρει και έκανα τη διαφορά με μιά καρότσα.
Ηθικές Παρατηρήσεις.
Η άσφαλτος στο σημείο εκείνο είναι ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ υπάρχει στην Ελλάδα.
Το άνοιγμα έγινε σε μια περιοχή που είναι στην κυριολεξία νεκροταφείο (στα αριστερά του δρόμου) και αν μας είχε βγεί σκύλος, γάτα ή γελάδα, θα είχαμε τραγικά αποτελέσματα.
Παρατηρήσεις επι του πρακτέου
Σαφώς και δεν συγκρίνεται το 28άρι με το 30άρι.
Ομως υπάρχουν περιπτώσεις που η λιγότερη δύναμη, ίσως και να κάνει τη διαφορά.
Φυσικά αν δεν ανοίγαμε τέρμα γκάζι, δεν θα είχα καμμία τύχη...
Αυτά.:peepwall: