PDA

Επιστροφή στο Forum : E46 328 sedan Vs E46 330 coupe


Snoopy
26-04-07, 08:01
Χρόνος 25-Απριλίου-2007
Τόπος Λ. Ηρακλείτου στο Πάτημα (συμβολική περιοχή) Χαλανδρίου
Το άνοιγμα έγινε στην μεγάλη ευθεία απο την Π.Μπακογιάννη και μέχρι την Αναλήψεως.
Δρόμος ανοιχτός, χωρίς τυφλά σημεία και στενά που να βγαίνουν αυτοκίνητα (υπάρχει ένα στενό αλλά έχει πολύ μεγάλη ορατότητα), άριστα φωτισμένος και καθόλου κατοικημένος τουλάχιστον στο σημείο που αναπτύξαμε υψηλή ταχύτητα.
Ωρα 11.30 βράδυ.

Κουβεντιάζαμε στο σπίτι μου και επειδή ήθελα να δώ τι γίνεται με το αυτοκίνητο αλλά το τρισδιάστατο κόκκινο γ#μίδι είναι εμπλοκή συνήθως όταν μπορώ εγώ, προσφέρθηκε ο φίλος μου με 330 του 2003, χωρίς καμμία μετατροπή αλλά με 18άρες M3 (τέσσερις μπροστινές) να μου κάνει τη χάρη.

Επειδή έχω ολοκαίνουργιο δίσκο πλατώ, μετρήσαμε ρολαριστές δευτέρες και ρολαριστές τρίτες.

Ανοιγμα πρώτο. traction on

Απο τα 30 χιλιόμετρα μέχρι σπάσιμο δευτέρας, τέρμα γκάζι στην κόρνα.
Με χαρά μου διαπίστωσα οτι ήμουν μπροστά μισό αυτοκίνητο μέχρι και τον κόφτη καθώς το 330 έκοβε απο την πολύ κακή και γυαλιστερή άσφαλτο.
Τα ηλεκτρικά μου σταμάτησαν να παρεμβαίνουν στα 80 χιλιόμετρα, το 330 είχε λαμπάκια μέχρι τέλους.

Ανοιγμα δεύτερο. traction off
Εφυγα μισή καρότσα μπροστά και άρχισα να χάνω τον κώλο αριστερά, στη διόρθωση το 330 είχε πατήσει κάτω και μου έκανε δύο καρότσες μέχρι τα 90.
Δεν κατάφερα να μειώσω τη διαφορά με τίποτα.

Ανοιγμα τρίτο traction on
Τρίτες απο τα 40.
Μπροστά εγώ (γιατί άραγε?) και στα 60-70 το 330 έδωσε δύναμη και έφυγε ένα αμάξι, μετά μπήκα και εγώ στο βάνος για τα καλά και έπιασα τον κώλο του προς το τέλος της ευθείας (μάλλον το διαφορικό μου έδωσε δύναμη ψηλά και ψιλοσώθηκα)

Ανοιγμα τέταρτο traction off.
Τα ίδια 3τες απο τα 40.
Σπινιάραμε και οι δύο και πηγαίναμε σχεδόν πλάι πλάι, όταν το 330 μπήκε στην ωφέλιμη περιοχή, έχασε όλο το παιχνίδι γιατί άρχισε πάλι να σπινιάρει και έκανα τη διαφορά με μιά καρότσα.

Ηθικές Παρατηρήσεις.

Η άσφαλτος στο σημείο εκείνο είναι ΟΤΙ ΧΕΙΡΟΤΕΡΟ υπάρχει στην Ελλάδα.

Το άνοιγμα έγινε σε μια περιοχή που είναι στην κυριολεξία νεκροταφείο (στα αριστερά του δρόμου) και αν μας είχε βγεί σκύλος, γάτα ή γελάδα, θα είχαμε τραγικά αποτελέσματα.

Παρατηρήσεις επι του πρακτέου

Σαφώς και δεν συγκρίνεται το 28άρι με το 30άρι.
Ομως υπάρχουν περιπτώσεις που η λιγότερη δύναμη, ίσως και να κάνει τη διαφορά.
Φυσικά αν δεν ανοίγαμε τέρμα γκάζι, δεν θα είχα καμμία τύχη...

Αυτά.:peepwall:

konas
26-04-07, 08:50
Απότι καταλαβαίνω έγινε πολύ καλή δουλειά στον κινητήρα.
Μπράβο!!! το πέτυχες επιτέλους.:cheers:
Δεν έπρεπε ίσως να περιμένεις να το 'στρώσεις' πρώτα? Ή δεν χρειάζεται? Ή πρόλαβες ήδη? (Τι στην ευχή οδηγείς συνέχεια - 24/24 Ω?).
ΥΓ: Ειδες που όπως στα έλεγα :nod: τελικά δεν χρειάζεσαι κομπρέσσορα?? :icon_pai:

GIORGOS
26-04-07, 09:06
Εχουν πολυ διαφορα τα δυο μοτερ κ εγω με 28αρι σε διαφορα ανοιγματα με τον Χρηστο330 μου φευγει πολυ 50 αλογα ειναι αυτα για.

santo
26-04-07, 09:34
Εγώ λέω να γίνει η ρεβάνς.. με μία ποιο σοβαρή ταχύτητα..
Δηλαδή.. από στάση..
ή ΑΟ από 100 μέχρι 200..

Δεν γίνεται να διασύρονται έτσι τα 330!!!:smiley_ab

Christos 330i ///M
26-04-07, 09:53
Εγω παντως με τον GIORGO 328 αυτος coupe με 17αρες . . .

Εγω limousine με 18αρες νομιζω οτι τα πατησαμε και με τις 19αρες μου . . .

Ειμαι αρκετα μπροστα σε ολο το φασμα ειδηκα σε ρεπριζ τον αφηνω ερχεται

και μολις ερχεται το σανιδονω και ουτε καν μπορει να με περασει . . .

Οπως ειπε και ο GIORGOS η διαφορα 28αρι με 30αρι ειναι πολυ μεγαλη . . .

Υ.Γ Σταματη χαρηκα παρα πολυ που επιτελους εγινε κατι καλο στο αυτοκινητο σου . . .

Να γινουν τα (κομπρεσερ φιλε) !!!!!!!!!!!!!!!!!

Geo_3D
26-04-07, 12:04
Μεχρι και Παρασκευη βραδυ ειμαι εξω:icon42:
Σ.Κ. οπως το ειπες...ΕΜΠΛΟΚΗ:bananasmi

konc
26-04-07, 13:20
Όπως είπες και μόνος σου, η άσφαλτος σε αυτόν το δρόμο είναι επικίνδυνη. Δεν είναι για κοντροκαταστάσεις με την καμία, έτσι και χρειαστεί δεν σταματάς και δεν στρίβεις με τίποτα. Άσε που συχνά-πυκνά συναντάς τα datsun με τους μελαμψούς οδηγούς που κυκλοφορούν τριγύρω και τους ανήκει ο δρόμος! (Βέβαια μην με ακούς και πολυ... Σε αυτόν το δρόμο και στον αποπίσω (Κλεισθένους) το 316 μου γράφει πολύ εύκολα όλη τη 2α από τις ροπές μέχρι τον κόφτη, περνάω από εκεί συνέχεια και χαίρομαι παιχνίδι λες και έχω Μ. 316 drift machine :) ) Το σίγουρο είναι πως ο δρόμος δεν προσφέρεται για συμπεράσματα, είναι άθλιος.

GIORGOS
26-04-07, 22:59
Με 19αρες δεν δοκιμασαμε Χρηστο αλλα θα γινει κ αυτο.
Μετα το κουμπομα της δευτερας φαινεται η διαφορα στην δυναμη για ρεπριζ δεν το συζητω αλλα παντα σε καλο οδοστρωμα.

InsaneDriver
26-04-07, 23:06
Ωραίος ο padapanta...