PDA

Επιστροφή στο Forum : Μετατροπη BMW coupe


Stunt Mike
09-05-07, 22:47
Συναδελφοι στην τρελα!Καλως σας βρηκα...Πειτε μου τη γνωμη σας...Εχω ενα BMW 316 coupe και σκεφτομαι να το κανω Μ3 3,0lt η' 3,2lt.Οι τιμες δεν εχουν πολλη μεγαλη διαφορα αλλα εχω ακουσει διαφορα για θεματα αξιοπιστιας του 3200.Εσεις τι προτεινετε?Τι κοστος εχετε υπ'οψιν σας για ολα τα μηχανικα μερη χωρις το σαλονι?Επισης εχω στα χερια μου ενα ολοκληρο BMW 328 τετραπορτο γνησιο ασπρο με κοκκινο ημιδερματινο σαλονι εν λειτουργια για δοκιμη αλλα χωρις πινακιδες.Επισης ειναι αυτοματο!Το δινω οπως ειναι 5000€.Βιαστειτε μη μπω στον πειρασμο να το βαλω εγω πανω.Για σασμαν μη φοβαστε.Μπαινει του 316.και ειναι και λιγο πιο κοντο!!!Πολυ παντιλικι...

matrixlord
10-05-07, 08:01
Αν και έχει αναλυθεί εκτεταμένα το θέμα. Θα σου πρότεινα να βάλεις πάνω 3.2, μόνο και μόνο επειδή είναι πιο καινούριο.

sotiris 328i
10-05-07, 21:02
Εγω θα σου προτεινα 3000 γιατι εχουν βγει καλυτερες σε θεμα αντοχης.

GeorgeE36
10-05-07, 21:11
Eγω παλι που εχω φαει τον κοσμο με την ερωτηση μου η οποια ειναι ιδια ακριβως με την δικια σου θα σου ελεγα για να εισαι ακομα ποιο σιγουρος σε θεματα αντοχης βαλε τον 328 μιας κ εχεις και ολοκληρο το αυτοκινητο πετα τα ολα πανω για να βγει και να ειναι σαν εργοστασιακο το αυτοκινητο απ την μετατροπη.εκανα ακριβως το ιδιο πραγμα.328 ολοκληρο ειχα κ γω κ τα εβαλα ολα πανω.

bmw maniac
11-05-07, 12:42
Φίλε μου το 3.0 έχει 286 άλογα και 32 κιλά ροπή. Το 3.2 έχει 321 άλογα και 35 κιλά ροπή. Οι τιμές χωρίς το σαλόνι παίζουν από 8.000 ευρώ έως και 12.000 ευρώ μαζί με γέφυρες, φρένα, τοποθέτηση και ηλεκτρολογικά. Το σαλόνι καινούργιο έρχεται γύρω στα 2.000 ευρώ. Μεταχειρισμένο θα το βρεις στη μισή τιμή όμως μια φτηνή καλή λύση είναι να βάλεις δύο μπάκετ ανακλινόμενα και να τα ντύσεις σαν του Μ3.
Τώρα λένε ότι το 3.2 παρουσιάζει προβλήματα επειδή έχει διπλό vanus σε εισαγωγή και εκκεντροφόρους και θεωρούν πιο αξιόπιστο το 3.0. Όμως από πείρα σου λέω ότι τα πράγματα δεν είναι τόσο τραγικά όσο τα παρουσιάζουν και το μοτέρ αν δεν "πειραχτεί" δύσκολα θα σου βγάλει πρόβλημα.
Αν δεν θέλεις να έχεις τόσο άγριο μοτέρ πέτα πάνω το 2.8. Ωραίο, δυνατό αλλά πρόβατο σε σχέση με τα Μ3...

bardull
11-05-07, 14:35
Ειμαι στον ιδιο προβληματισμο.Εχω το 2.2 και θελω να βαλω το μοτρ του 330 η να το κανω Μ3.Δεν ξερω τι να κανω.

GeorgeE36
11-05-07, 14:49
Eγω παντως θα λεγα το 330.ενταξει το μ3 ειναι μ3 και γω ειναι στιγμες που εχω το 328 και περνω τηλ τον μηχανικο μου και του λεω τι θα κανουμε με κανα μ?αλλα ρε παιδια ο καθενας οτι και να βαλει ολα ειναι μια ιδεα και μετα θες ολο και ποιο πολυ γκαζι.δεν τελιωνουν τα γκαζια.εγω απο 318 που εβαλα 328 κ οχι μ3 λογω αυτα που ακουγονται κρατησε ολη η υποθεση 2 εβδομαδες.τωρα μετα απο το διαστημα που το εχω βαλει νιωθω τοσο βαρετα σαν να εχω ξανα 318.προς θεου δεν θηγω ουτε το 318 ουτε το 328.απλα ξερω οτι και μ3 αν θα μπει το ιδιο θα ειναι κ μετα απο λιγο καιρο.βαλε ρε φιλαρακο ενα 28αρι.εδω για τους δρομους της ελλαδας οτι πρεπει ειναι κ αξιοπιστο μην σου πω και πολυ για την ελλαδα.ΔΕΝ τελιωνουν ΠΟΤΕ τα γκαζια.

Stunt Mike
11-05-07, 16:02
Εχεις δικιο ρε συ GeorgeE36.Μια χαρα το 28αρι για την Ελλαδα αλλα σιγουρα θελω κατι παραπανω.Ειχα και ενα καταραμενο PUNTO GT 230 αλογακια και μου'χει λειψει η δυναμη ρε φιλε!Να σου πω αν ηθελα μονο παντιλικια και σβελτη οδηγηση θα το'βαζα το 28αρι.Αλλα μ'αρεσαν παντα οι extreme καταστασεις!!Εχω παρει βολτα ενα Μ3,3.2 και εντυπωσιαστηκα!Ειναι αλλου τ'αυτοκινητο σε ολα του!

Stunt Mike
11-05-07, 16:07
[QUOTE=bmw maniac;116156] όμως μια φτηνή καλή λύση είναι να βάλεις δύο μπάκετ ανακλινόμενα και να τα ντύσεις σαν του Μ3.


Καλη ιδεα και θα γινουν και πιο ομορφα πιθανον ασε που τα εργοστασιακα του 3.2 δεν ειναι και πολυ σφιχτα αλλα με τα χειριστηρια στα πλαινα τι γινεται?Θα φαινεται πολυ μαιμουδια...

bardull
12-05-07, 12:58
Εχετε δικιο λεγοντας οτι θα βαρεθεις οτι και να βαλεις.Παντως στρεφομει περισοτερο στο μοτερ του 330.Εχω βρει τρομπετο 328 με 35000 χιλιομετρα και μου ζηταει 5000 και τα δικα μου,περασμενα.Περιμενω απαντηση για 330 και θα δω.

alexk
12-05-07, 21:53
Φίλε πούλησέ τα όλα και πάρε ένα μετ/νο M3 E46.
:bowdown:

GeorgeE36
13-05-07, 21:16
Eνταξει φιλε αλλο το τουρμπο και αλλο η ατμοσφαιρα.οπως και τελειως διαφορετικα τα 2 αμαξια.επειδη καταλαβα με τι ειδους μιλαω εισαι κ συ σαν εμενα.κανε μου οτι θες αλλα μην με περνας στο δρομο γιατι πεθαινω.αν θες μ3 παρτο και σου ευχομαι να σου βγει το καλυτερο φιλε μου.πριν κανεις κινηση παντως σκεψου.

GeorgeE36
13-05-07, 21:18
Eνταξει φιλε αλλο το τουρμπο και αλλο η ατμοσφαιρα.οπως και τελειως διαφορετικα τα 2 αμαξια.επειδη καταλαβα με τι ειδους ανθρωπο μιλαω εισαι κ συ σαν εμενα.κανε μου οτι θες αλλα μην με περνας στο δρομο γιατι πεθαινω.αν θες μ3 παρτο και σου ευχομαι να σου βγει το καλυτερο φιλε μου.πριν κανεις κινηση παντως σκεψου.

onyx
14-05-07, 15:45
....Εχω παρει βολτα ενα Μ3,3.2 και εντυπωσιαστηκα!Ειναι αλλου τ'αυτοκινητο σε ολα του!Το είπες μόνος σου είναι αλλού το αυτοκίνητο ΣΕ ΟΛΑ ΤΟΥ. Οπότε μην νομίζεις ότι βάζοντας έναν κινητήρα το φτάνεις. Όντως έχει προσέξει πολλά μικρά πραματάκια η μαμά εταιρεία για να το κάνει τόσο καλό.... Δεν είναι απλό, δεν παίρνεις απλά ένα άλλο και το φοράς. Πρέπει να τα αλλάξεις όλα και ίσως και να χρειάζονται και κάποιες ενισχύσεις εδώ κι εκεί και κάποιες βάσεις εδώ κι εκεί κλπ κλπ και όλα αυτά πρέπει να περαστούν σωστά με τις σωστές ροπές σφιξίματος κλπ.... και πάλι θα αμφιβάλλεις.... Εγώ νομίζω ότι αφού έχεις την 328 στο χέρι βάλτα όλα από εκεί. Για την Ελλάδα και το βάρος του αυτοκινήτου φτάνει. Για κόντρες δεν φτάνει αλλά αν θέλεις κόντρες με δυνατότητες και ξεκινάς με BMW εύκολα ξεφεύγεις οικονομικά σε άλλα επίπεδα....
Όμορφα και απλά, θα έχεις μια αξιοπρεπέστατη 328. Ενώ αλλιώς θα δώσεις λεφτά και θα δίνεις κι άλλα και Μ3 δεν θα φτάσεις να έχεις. Εκτός αν πάρεις M3. Και M3 φτιάχνει η BMW, οι μάστορες φτιάχνουν διάφορα, ίσως και δυνατότερα από Μ3 αλλά σωστή Μ3 πολύ λίγοι....

matrixlord
14-05-07, 16:03
Συμφωνώ οτι μ3 δεν είναι μόνο το μοτέρ. Για αυτό βλέπεις 330 στα 50.000ε και μ3 στα 90.000ε. Αυτά τα 40.000ε παραπάνω δεν είναι μόνο η μηχανή. Αν θες να τρέχεις και να έχεις και στιλ και θες να παραμείνεις σε bmw, πήγαινε κάνε test drive μια μ3 ε30 και εκεί θα δεις τι σημαίνει αλλουυυυυυυυ. Πολύ πιο ελαφρύ αυτοκίνητο και πολύ πιο φθηνό αν το βρείς.

Στην μ3 γενικότερα αλλάζουν πολλά πράγματα. Δεν είναι όπως όλα τα τετρακύλινδρα που είναι σχεδόν ίδια. Ή όλα τα εξακύλινδρα που είναι σχεδόν ίδια. Η μ3 διαφέρει ακόμα πιο πολύ και σε σημεία ασφαλείας.

Stunt Mike
16-05-07, 02:18
Φιλε ONYX οταν ειπα για μετατροπη σε Μ3 δεν εννοουσα μονο μοτερ αλλα...ολα!!!Ψαλιδια,μπαρες,φρενα οτι περιλαμβανεται σ'ενα ολοκληρο ατυχησαν Μ3 Ε36!Αν γινει σωστα η δουλεια απο καποιον με μερακι δεν εχει καμια διαφορα απο ενα γνησιο.Και εμεις εχουμε πολυ ορεξη ν'ασχοληθουμε με τ'αμαξι μου!Οσο για τις ενισχυσεις,τα coupe Ε36 δεν εχουν καμια διαφορα ειτε ειναι 316 ειτε Μ3.

rapid_fast
16-05-07, 08:26
Μου κάνει εντύπωση πραγματικά, οτι ένα Μ3 που έχει καταστραφεί πέραν
συμφέρουσας επισκευής, έχει καλά ψαλίδια, σωστά φρένα, και δεν έχει καταπονήσει τα μηχανικά του μέρη απο την σύγκρουση που το έκανε άτυχο...
Όπως και το γεγονός οτι ενώ το έχεις έτοιμο για την τράμπα, στο πρώτο
γράμμα, ρωτάς αν θα πρέπει να βάλεις το 3.0, η το 3.2 μοτέρ, που προφανώς
το άτυχο Μ3 δεν έχει 2 κινητήρες..
Επιπρόσθετα, αν και έχεις ένα μπιμπελό 328 που φοριέται άψογα στο δικό σου,
και σου δίνει μια χαρά αποτέλεσμα, το πουλάς σαν ευκαιρία χωρίς δευτερη κουβέντα, και μάλιστα το ταιριάζεις στα λόγια και με χειροκίνητο κιβώτιο απο 316 προκειμένου να το πουλήσεις..
Χωρίς βέβαια να αναφέρεις οτι θα χρειαστεί τουλάχιστον 600 ευρώ πρόσθετα
για κεντρικό άξονα ο αγοραστής..
Μήπως τελικά θέλεις απλά να πουλήσεις το 328, και για να μην σε κάνουν μπάν επειδή ήταν μόλις το 6 πόστ σου, έβαλες και την ερώτηση για το Μ????

matrixlord
16-05-07, 09:26
Αν ένα μ3 με 50.000 χλμ χτυπήσει πλάγια με δύναμη, αυτομάτος το σασί καταστέφεται, αυτό δεν σημαίνει οτι η μηχανή δεν είναι διαμάντι ακόμα. Οπότε γιατί να μην το πάρεις. Εξάλλου αν είναι να πάρεις τροπέτο θα το κοιτάξεις και θα κρίνεις αν αξίζει.

Επίσης ήταν το 3ο post του. Αυτό δεν σημαίνει οτι πρέπει να το αντιμετοπίζουμε με καχυποψία.

thanassis
16-05-07, 14:41
φίλε εγώ θα πρότεινα να βάλεις επάνω το μοτέρ από το 328 που θα σου βγει και πιο φθηνα και ξέρεις αυτή τη στιγμή σε τι κατάσταση είναι και το πως λειτουργεί αφού μπορείς να το οδηγήσεις το αυτοκίνητο

Fairytale
17-05-07, 14:40
...Οσο για τις ενισχυσεις,τα coupe Ε36 δεν εχουν καμια διαφορα ειτε ειναι 316 ειτε Μ3.Ψάξε λίγο το forum πριν μπεις στην διαδικασία της μετατροπής του αυτοκινήτου σου... Σε περιμένουν εκπλήξεις..! Όρεξη λες ότι έχεις...
C U out there

Libanner
20-05-07, 22:41
Φίλε πούλησέ τα όλα και πάρε ένα μετ/νο M3 E46.
:bowdown:Σωστος!Και εγω πιστεύω οτι το M3 το αγοραζεις και δεν το φτιανχνεις δεν ειναι απλα μια μετατροπη σε εξακυλινδρο!

Stunt Mike
21-05-07, 03:20
Μου κάνει εντύπωση πραγματικά, οτι ένα Μ3 που έχει καταστραφεί πέραν
συμφέρουσας επισκευής, έχει καλά ψαλίδια, σωστά φρένα, και δεν έχει καταπονήσει τα μηχανικά του μέρη απο την σύγκρουση που το έκανε άτυχο...
Όπως και το γεγονός οτι ενώ το έχεις έτοιμο για την τράμπα, στο πρώτο
γράμμα, ρωτάς αν θα πρέπει να βάλεις το 3.0, η το 3.2 μοτέρ, που προφανώς
το άτυχο Μ3 δεν έχει 2 κινητήρες............??????????????????
Μήπως τελικά θέλεις απλά να πουλήσεις το 328, και για να μην σε κάνουν μπάν επειδή ήταν μόλις το 6 πόστ σου, έβαλες και την ερώτηση για το Μ????
Ωπααααα φιλε πατα φρενο λιγακι!!!Τι επιθεση ειναι αυτη??Πρωτον οταν ειπα ατυχησαν δεν ειπα αυτοματως και τρακαρισμενο!Καποια φερνονται και ολοκληρα η' κομμενα για ανταλλακτικα(το 90%).Δευτερον δεν εγραψα πουθενα οτι εχω ηδη καποιο τροπετο Μ3 αλλα 328 ολοκληρο και ΝΑΙ δεν μου κανει ρε μαστορα,το θεωρω αργο!Και σκεφτηκα σαν κλασσικος γκαζοφονιας να δωσω το 328 που πηρα και να βαλω κατι παραπανω για Μ3.Που'ναι το προβλημα σ'αυτο?Οσο για το σασμαν και τα 600 ευρω του αξονα πουλωντας το αυτοματο βγαζεις πολυ περισσοτερα...Στο κατω κατω της γραφης δεν πιασαμε κανεναν απο το λαιμο...φιλικα συναδελφε οκ?