PDA

Επιστροφή στο Forum : ΤΑΠΑ ΚΑΡΤΕΡ


eddy_e46
13-05-07, 13:03
Μήπως ξέρει κανείς με τι κ@λοκλειδο ξεβιδώνει τάπα του κάρτερ σε Ε46;
Πήγα να αλλάξω λάδια και με 17αρι κλειδί που ταίριαζε ακριβώς φαγώθηκε και τώρα δεν ξεβιδώνει με τίποτα.
Και όχι τίποτα άλλο πρέπει να το πάω στους λακαμάδες της αντιπροσωπείας τώρα για να μου αλλάξουν τάπα.
Μήπως υπάρχει καμιά πιο "αγωνιστική" τάπα;

ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΡΑΓΑΖΗΣ
13-05-07, 13:23
Αυτά παθαίνουν τα αυτοκίνητα όταν πέφτουν σε λάθος χέρια που σημαίνει ότι τη βίδα τη έχουν γα..... αυτοί που άλλαζαν τα λάδια και τα Φώτα του μαζί......

optostyle
13-05-07, 13:30
Παιδια..εχω χαλασει απειρες ταπες σε αλλα αυτοκινητα μου πιο παλια,για να πηγαινω σε βενζιναδικα,και ο καθε ασχετος να τα αλλαζει....εδω και 2-3 χρονια ΤΕΛΟΣ....να το λαβουμε υπ'οψιν ολοι...

str2004
13-05-07, 14:22
Αν το κλειδι ηταν και πολυγωνο σαφως και δεν θα υπηρξε τετοιο προβλημα ....:) Ενα ΓερμανοΠολυγωνο 17αρι καλο ειναι να το εχεις στο αμαξι σαν "Extra βαρος"...

gnx
13-05-07, 16:59
To TIS της BMW υποδεικνύει αλλαγή τάπας με κάθε αλλαγή λαδιών...Ξέρετε κανένα συνεργείο να το τηρεί;

eddy_e46
13-05-07, 18:27
Αύριο θα ψαξω να βρω μια πιο heavy duty τάπα.
Ωστόσο πρέπει να βρω και ένα τρόπο να βγάλω την παλιά.
Θα δοκιμάσω τη λύση καβουρας+WD40 και βλέπουμε.

Πάντως στην Peugeot (το προηγούμενο αυτοκίνητό μου) την άλλαζαν σε κάθε αλλαγή λαδιών και την χρέωναν 50 λεπτά
(σιγά τα ωά).
Αύριο θα πάρω τηλ. την αντιπροσωπεία να μου πει πόσο κάνει η γνήσια τάπα της BMW. Πραγματικά πεθαίνω να μάθω...

melodic
13-05-07, 18:43
Μονο με καρυδακι η πολυγωνο 17 ... αλλιως πακετο!!!!
σε καθε αλλαγη λαδιων αλλαγη ταπας(ολοκληρης βιδας ειναι υπερβολη μηπως εννοεις ροδελα? (φλατζα)...!!!??????

ακομα σε bmw ειναι προτημοτερο ειναι η αναροφηση παρα η αλλαγη απο κατο!

και οταν βγαζουμε το φιλτρο λαδιου να βαζουμε το καλαμακι αναροφισης να ρουφαει τα λαδια που μενουν στην βαση του φιλτρου!!!

(στhn δικια μου μπουμπου εχω βαλει ταπα καρτερ με μαγνητη made in usa) www.bimmerbum.com (http://www.bimmerbum.com) :nod: αλλα παντα αλλαζω με αναφηση με τερμα ζεστο μοτερ!!!

gnx
13-05-07, 20:28
Melodic,

Όχι τσιμούχα, τη τάπα λέω.

http://www.bimmerfest.com/forums/showthread.php?t=159395&highlight=differential+fluid

sotiris 328i
13-05-07, 20:36
:+1: ΣωστοςΜονο με καρυδακι η πολυγωνο 17 ... αλλιως πακετο!!!!
σε καθε αλλαγη λαδιων αλλαγη ταπας(ολοκληρης βιδας ειναι υπερβολη μηπως εννοεις ροδελα? (φλατζα)...!!!??????

ακομα σε bmw ειναι προτημοτερο ειναι η αναροφηση παρα η αλλαγη απο κατο!

και οταν βγαζουμε το φιλτρο λαδιου να βαζουμε το καλαμακι αναροφισης να ρουφαει τα λαδια που μενουν στην βαση του φιλτρου!!!

(στhn δικια μου μπουμπου εχω βαλει ταπα καρτερ με μαγνητη made in usa) www.bimmerbum.com (http://www.bimmerbum.com) :nod: αλλα παντα αλλαζω με αναφηση με τερμα ζεστο μοτερ!!!

eddy_e46
14-05-07, 04:51
ακομα σε bmw ειναι προτημοτερο ειναι η αναροφηση παρα η αλλαγη απο κατο!


Και δε μου λέτε η αναρόφηση από πού γίνεται, αν όχι από κάτω;;;

konas
14-05-07, 07:31
Η αναρρόφηση γίνεται από πανω. Αφού βγάλουν τη βέργα που δείχνει την ποσότητα των λαδιών, βάζουν ένα σωληνάκι εκεί και μετά τα τραβάνε.

eddy_e46
15-05-07, 09:56
Tελικά δίκιο είχε όποιος έλεγε ότι η τάπα αυτή μπαίνει για να μην μπορούμε να αλλάζουμε τα λάδια μόνοι μας και να πρέπει να απευθυνόμαστε στην αντιπροσωπεία.
Σήμερα πήγα και αγόρασα (από ανταλλακτικά BMW) κανονική τάπα η οποία μοιαζει και μάλλον θα είναι "αθάνατη" έχει μεγάλο κεφάλι και ξεβιδώνει άνετα με ένα απλό καρυδάκι.
Τώρα το θέμα είναι να βγάλω την παλιά.
Εχω κάνει φοβερή πατέντα που θα τη δοκιμάσω σήμερα το απόγευμα και αν έχω επιτυχία θα βάλω φωτογραφίες της πατέντας για όποιον την έχει πάθει σαν κι εμένα.

Sras
22-06-07, 14:06
Καλημερα
Ξερει καποιος απο εσας να μου πει που μπορω να βρω μια μικρη αντλια αναροφισης για αλλαζω τα λαδια της μπεμπας μου μονος μου?
Sras

onyx
22-06-07, 14:23
Υπάρχει χειροκίνητη αντλία αναρρόφησης σε μαγαζιά με ναυτικά είδη. Αυτό γιατί πολλές μηχανές θαλάσσης έχουν πολύ λίγο χώρο κάτω από τη μηχανή.
Μια τέτοια αντλία που είχα πριν από χρόνια ήταν η πιο συνηθισμένη και ήταν μεταλλική με 2 διαφανή ελαστικά σωληνάκια, ένα λεπτό και μακρύ για να μπαίνει στην τρύπα της βέργας κι ένα πιο κοντό και παχύ για να αδειάζει το λάδι.
Θεωρώ πολύ πιθανό να έχουν αναβαθμιστεί σε ηλεκτρικές....
Πάντως μάλλον αδειάζεις καλύτερα τον κινητήρα αν ανοίξεις την τάπα από κάτω...

oldcarskickass
22-06-07, 14:25
Υπάρχει χειροκίνητη αντλία αναρρόφησης σε μαγαζιά με ναυτικά είδη. Αυτό γιατί πολλές μηχανές θαλάσσης έχουν πολύ λίγο χώρο κάτω από τη μηχανή.
Μια τέτοια αντλία που είχα πριν από χρόνια ήταν η πιο συνηθισμένη και ήταν μεταλλική με 2 διαφανή ελαστικά σωληνάκια, ένα λεπτό και μακρύ για να μπαίνει στην τρύπα της βέργας κι ένα πιο κοντό και παχύ για να αδειάζει το λάδι.
Θεωρώ πολύ πιθανό να έχουν αναβαθμιστεί σε ηλεκτρικές....
Πάντως μάλλον αδειάζεις καλύτερα τον κινητήρα αν ανοίξεις την τάπα από κάτω...

Το θέμα είναι τα λάδια μετά να τα πηγαίνουμε στα συνεργεία γιατί είναι κίνδυνος θάνατος για το περιβάλλον.

Αν δεις φίλε μου πως είναι το κάρτερ μετά από αλλαγή με αναρόφηση και πως είναι μετά από το άνοιγμα της τάπας, ίσως και να αλλάξεις γνώμη.

Η αναρόφηση ΡΟΥΦΆΕΙ τα ΠΆΝΤΑ, αντίθετα με το άνοιγμα της τάπας.

jackdaniels
22-06-07, 14:27
Και μπένει από την είσοδο τις βέργας ή από εκεί που βάζουμε τα νέα λάδια ρε παιδιά? Ενδιαφέρον θέμα +1

oldcarskickass
22-06-07, 14:32
Και μπένει από την είσοδο τις βέργας ή από εκεί που βάζουμε τα νέα λάδια ρε παιδιά? Ενδιαφέρον θέμα +1

NΑι από εκεί μπαίνει και πρέπει να τερματίσει, δλδ να φτάσει κάτω στο κάρτερ, όπως και η βέργα.

jackdaniels
22-06-07, 14:36
NΑι από εκεί μπαίνει και πρέπει να τερματίσει, δλδ να φτάσει κάτω στο κάρτερ, όπως και η βέργα.

Μ'άλλα λόγια τα Ε90-92-87 που δεν έχουν βέργα θα έχουν πρόβλημα αν χαλάσει η τάπα τους!
Και υποθέτο το κάνη γυαλλί το κάρτερ ε? Να το δοκιμάσο? Θέλω καιρό τώρα να αλάξω λάδια και δεν ξέρω που να ανεβάσω τ'αμαξη γιατή δεν χωράο απο κάτω! Πόσο κάνει μια χηροκίνητη αντλία?

oldcarskickass
22-06-07, 17:21
Μ'άλλα λόγια τα Ε90-92-87 που δεν έχουν βέργα θα έχουν πρόβλημα αν χαλάσει η τάπα τους!
Και υποθέτο το κάνη γυαλλί το κάρτερ ε? Να το δοκιμάσο? Θέλω καιρό τώρα να αλάξω λάδια και δεν ξέρω που να ανεβάσω τ'αμαξη γιατή δεν χωράο απο κάτω! Πόσο κάνει μια χηροκίνητη αντλία?


Αυτό δεν το γνώριζα και να σου πω την αλήθεια δε με απασχολεί γιατί προς το παρόν και άλλα 10 χρόναι δε σκοπεύω να πάρω E90-92-87, αλλά δε μπορεί κάτι θα έχει προβλέψει η BMW.

Κοίτα εγώ άλλαξα μια φορά με αναρρόφηση, στη συνέχεια το αμάξι σηκώθηκε στο αναβατόρι για κάτι ψιλοδουλείες, στο κατέβασμα λοιπόν ο μηχανικός κάτι είχε ξεχάσει από κάτω με αποτέλεσμα να χτυπήσει (το ήδη ραγισμένο) κάρτερ και κάποια άλλα πράματα, όταν το βγάλαμε ήταν καθαρό αλουμίνιο.

Δε ξέρω βέβαια πως είναι το κάρτερ όταν το αδειάζεις << The Classic Way >> αλλά κάνε το εξής, όταν το κάνεις με αναρρόφηση άνοιξε για έλεγχο την τάπα, θα δεις ότι δε στάζει ΤΊΠΟΤΑ, αντίθετα με τον κλασσικό τρόπο που και μισή ώρα να το αφήσεις πάλι κάτι θα κατουράει.

Για τιμή χειροκίνητης δεν έχω ιδέα.

BILL007
23-06-07, 10:01
Υπάρχει χειροκίνητη αντλία αναρρόφησης σε μαγαζιά με ναυτικά είδη. Αυτό γιατί πολλές μηχανές θαλάσσης έχουν πολύ λίγο χώρο κάτω από τη μηχανή.
Μια τέτοια αντλία που είχα πριν από χρόνια ήταν η πιο συνηθισμένη και ήταν μεταλλική με 2 διαφανή ελαστικά σωληνάκια, ένα λεπτό και μακρύ για να μπαίνει στην τρύπα της βέργας κι ένα πιο κοντό και παχύ για να αδειάζει το λάδι.
Θεωρώ πολύ πιθανό να έχουν αναβαθμιστεί σε ηλεκτρικές....
Πάντως μάλλον αδειάζεις καλύτερα τον κινητήρα αν ανοίξεις την τάπα από κάτω...

+1 Eκεί να ψάξεις φίλε μου...Σε μαγαζιά με ναυτικά είδη.Θα βρείς στάνταρ!