PDA

Επιστροφή στο Forum : ποια η διαφορα του Ν42Β20 κινητηρα με τον Ν46Β20 ?


georggge46
17-05-07, 07:57
Ξερει κανεις ποια η διαφορα του Ν42Β20 valvetronic 143hp κινητηρα με τον Ν46Β20 valvetronic 150hp? Ο Ν42Β20 φοριεται σε Ε46 2001-2004 και ο 46Β20
σε Ε46 2005-2006 . Η διαφορα των 7 αλογων οφειλεται στην διαχειρηση του καυσιμου? και αν ναι , μπορει να γινει αναβαθμηση του Ν42Β20? Τουλαχιστον
εξωτερικα, οι κινητηρες ειναι ιδιοι.

xristaras
17-05-07, 08:50
συνάδελφε καλημέρα, και εγώ την ιδια απορία έχω, ήθελα και εγώ να το ρωτήσω αυτό αλλά με πρόλαβες.Εγώ έχω το 318ci/2000cc μοντέλο 2004 και μαλλον αίναι αυτό με τα 143, αλλά πως πάμε τελικά στα 150, έχω ακούσει και για 147 άλογα. Δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αν το αυτοκίνητο έιναι ελληνικό ή με γερμανικές προδιαγραφές, εμένα είναι απο γερμανία πάντως.

E46-31
17-05-07, 09:04
ο n46β20 ειναι τελειος διαφορετικος κινητηρας απο τον ν42.η διαφορα εντοπιζεται στο καπακι του μοτερ που ειναι τελειος διαφορετικο απο τον ν42β20.ο ν46 κινητηρας τοποθετηται και στο χ3.

Dim77
17-05-07, 09:10
Ο Ν46 έχει συμπίεση 10,5:1 ενώ ο Ν42 έχει συμπίεση 10,2:1
Αυτή είναι η μόνη εμφανής διαφορά που ανακοινώνεται, η οποία προκύπτει από διαφορά στο καπάκι όπως προείπε και ο Ε46-31
Η απόδοση των 2 κινητήρων είναι ίδια στις μεσαίες στροφές και είναι ελαφρώς καλύτερη στον Ν46 όπου και κρατάει λίγο ψηλότερα περισσότερη ροπή (ενώ χαμηλά έχουν την ίδια)
Γιαυτό και τα 143/6000 του Ν42 ενώ ο Ν46 αποδίδει 150/6200.
Η ροπή τους χαμηλά είναι πανομοιότυπη (200Νμ/3750 και 200Νμ/3600)
Λογικά θα έχουν μικρές διαφοροποιήσεις στη διαχείριση του καυσίμου.

B(3)M(1)W(8)is
17-05-07, 09:12
το Ν46Β20 το βαζει σε ζ4 και χ3 αν θυμαμαι.ο κατασκευαστης δινει 150αλογα ισχυ,αλλα στην ελλαδα δυναμομετρηθηκε στα 155αλογα,δεν ξερω βεβαια κατα ποσο ισχυει στην πραξη.....
τωρα ο Ν42Β20 μπηκε σε ε46 318(2.0) κουπε και σενταν καθως και σε ε90.

η διαφορα τους αν δεν κανω λαθος και παρακαλω να με διορθωσει καποιος αν γνωριζει κατι παραπανω,ειναι ο ν46β20 εχεις διαφορετικη εισαγωγη και καπακι.

xristaras
17-05-07, 09:15
μπορεί καποιος που έχει τον ν42 να τον αναβαθμίσει στον ν46?και αν ναι με τι κόστος?γνωρίζει κανείς?

B(3)M(1)W(8)is
17-05-07, 09:19
δεν νομιζω οτι συμφερει....γιατι προφανως θα πρεπει να αλλαξεις καπακι,εισαγωγες,προγραμμα κτλ....
νομιζω οτι με ενα προγραμματακι,φιλτρο,εξατμιση θα ειναι κομπλε ο ν42 και λιγοτερο κοστος.

xristaras
17-05-07, 09:59
κοίτα φίλε έχω ήδη βάλει εξάτμιση και φίλτρο, αλλά για πρόγραμμα πιστεύω θα είναι ημίμετρο με αυξημένη κατανάλωση μάλλον ε?

B(3)M(1)W(8)is
17-05-07, 11:38
καπως ετσι.αλλα γενικα σε επιδοσεις στο δρομο μη φανταστεις οτι στην πραξη εχουν διαφορες τα δυο μοτερ! σε ροπες ειναι τα ιδια.πιστευω οτι ειναι πλασματικες οι τιμες.παιζει ρολο το σκαφος που εχει ο καθενας στη πλατη του.

xristaras
17-05-07, 13:30
σωστός και εγώ έτσι νομίζω, πάντως εγώ μέχρι στιγμής είμαι ικανοποιημένος και από παντιλίκια και απο γκάζια και απο κατανάλωση....