PDA

Επιστροφή στο Forum : MotorKote


God
24-05-07, 21:40
Ανοιξα το εν λογω thread αφου βρηκα λιγο χρονο (και καμερα) και επειτα απο μερικα πραγματα που εμαθα και ειδα τις τελευταιες μερες για τα γνωστα σε ολους μας αντιτριβικα - motorkote.


Λοιπον, ευθεως το Motor Kote 100 που κυκλοφορει στην ελληνικη αγορα (αυτο που κοτσαρει ο καθε μηχανικος 50-60 ευρω στο διαφανο μπουκαλακι) ειναι μια μουφα. Μια αντιγραφη βρε παιδι μου. Γιαυτο και το λογοτυπο του δεν γραφει μονοκομματο το Motorkote οπως ειναι στη πραγματικοτητα αλλα σε 2 λεξεις και πεταει και ενα 100 με ψιλα γραμματα. Πρωτον και κυριοτερον ειναι συνθεση βαλβολινης. Με λιγα λογια αλλαζει το ιξωδες του λαδιου, δεν το χρησιμοποιει απλα ως μεσο μεταφορας στον κινητηρα. Δευτερον, δεν κανει τιποτα και με την πρωτη αλλαγη λαδιου το μεγιστο ποσοστο του, αν οχι ολο, θα βγει.


Το αμερικανικο γνησιο motorkote οχι μονο εχει ΤΕΛΕΙΩΣ διαφορετικη συνθεση και δεν διαλυεται στο λαδι αλλα εμφανως ΚΑΤΙ κανει. Εβαζα motor kote 100 καθε 2ρη αλλαγη λαδιων (μια τον χρονο) και ποτε διαφορα δεν ειδα. Εβαλα το motorkote το γνησιο τωρα και ναι μεν δεν ειδα διαφορα σε θορυβους (ειμαι απο γενικη στο καπακι εξαλου) αλλα η καταναλωση μου επεσε 15% περιπου και εμφανως το αμαξι στα χαμηλα αρπαει καλυτερα. Και δεν εκανα 50 χλμ, εχω κανει πανω απο 1000 ως τωρα.

Edit : Και διορθώνω μετά από 4 χρόνια που δεν έχω ξαναβάλει - Δεν κάνει τίποτα ιδιαίτερο και αυτό, όλη την διαφορά την έκανε η επισκευή που είχα κάνει τότε, 4 χρόνια μετά καμία μεταβολή στην κατανάλωση του αυτοκινήτου.


Α ναι, να μην παραλειψω οτι το ΓΝΗΣΙΟ motorkote που αρκει για ενα 6-κυλινδρο κοστιζει λιανικη το αστρονομικο ποσο των 16 ευρω.

Μια φωτο του γνησιου, mε τις υγειες μας...:

http://img367.imageshack.us/img367/2498/pict0005db0.jpg

gkaos
24-05-07, 21:49
Και ενας φιλος μου τις προαλες μου ελεγε το ιδιο για τη συσκευασια οτι δηλαδη ειναι μουφα αυτο που κυκλοφορει εδω :smashtard
Που το πηρες το αμερικανικο?Απο νετ?Eνημερωσε μας pls

Dim77
24-05-07, 22:16
Να γίνει ενημέρωση για προμήθεια του αμερικάνικου please :)

InsaneDriver
24-05-07, 22:40
http://www.trade-wind.gr/index.php?co=products&cat_id=123&prod_id=520

God
25-05-07, 01:29
Και ενας φιλος μου τις προαλες μου ελεγε το ιδιο για τη συσκευασια οτι δηλαδη ειναι μουφα αυτο που κυκλοφορει εδω :smashtard
Που το πηρες το αμερικανικο?Απο νετ?Eνημερωσε μας pls

Πολυ ευκολοτερα. Απο γνωστο καταστημα με λιπαντικα αυτοκινητων στον Πειραια. Αλιπεδου 21. Εχει τα παντα απο λαδια και ειδη περιποιησης αυτοκινητου.

320 open
25-05-07, 01:43
αφου ειναι αντιγραφη πως και δεν διωκονται ποινικα στην Ελλαδα?

God
25-05-07, 01:48
αφου ειναι αντιγραφη πως και δεν διωκονται ποινικα στην Ελλαδα?

Γιατι οπως ειπα το ονομα δεν ειναι το ιδιο. Δεν μπορεις να τους διωξεις ποινικα αφου δεν κανουν τιποτα κολασιμο. Απλως πουλανε το προιον τους.

320 open
25-05-07, 02:21
καθε ονομασια και συμβολο προιοντος ειναι κατοχυρωμενα.αν χρησιμοποιησεις η παραποιησεις συμβολο η ονομασια προιοντος στην ιδια κατηγορια προιοντων (λιπαντικα η παραγωγα)διωκιεσαι για αντιγραφη. η <μουφα> πωλειται εδω και χρονια στην Ελλαδα χωρις προβληματα.η εταιρεια που το εισαγει εχει διαθεσει κεφαλαια για διαφημιση ,δικτυο πωλησεων.... η εταιρεια που λες αντιπροσωπευεται στην Ελλαδα απο ενα καταστημα. εκτος των αλλων η τιμη που αναφερεις ειναι πολυ χαμηλη για ενα διεθνες αναγνωρισμενο προιον.

God
25-05-07, 02:56
καθε ονομασια και συμβολο προιοντος ειναι κατοχυρωμενα.αν χρησιμοποιησεις η παραποιησεις συμβολο η ονομασια προιοντος στην ιδια κατηγορια προιοντων (λιπαντικα η παραγωγα)διωκιεσαι για αντιγραφη. η <μουφα> πωλειται εδω και χρονια στην Ελλαδα χωρις προβληματα.η εταιρεια που το εισαγει εχει διαθεσει κεφαλαια για διαφημιση ,δικτυο πωλησεων.... η εταιρεια που λες αντιπροσωπευεται στην Ελλαδα απο ενα καταστημα. εκτος των αλλων η τιμη που αναφερεις ειναι πολυ χαμηλη για ενα διεθνες αναγνωρισμενο προιον.


Ακριβως, αλλαξαν λιγο το ονομα και χρησιμοποιουν αλλο λογοτυπο. Καμια ποινικη διωξη.


Τωρα αν το ελληνικο ειναι το γνησιο και το αντεγραψαν οι αμερικανοι, τι να σου πω! Παντως οι αμερικανοι το φτιαχνουν αρκετα χρονια πριν απο μας! :rofl2:
Και λυπαμαι, αλλα αυτη ειναι η πρωτη, γνησια MotorKote. Οχι η δικη μας. Εγω απλα ειδα οτι μας κοτσαρουν ενα πραγμα 50 ευρω που αναμιγνειεται στο λαδι και το κανει πιο 'χοντρο' και ενα αλλο να κανει 16 ευρω, να μην διαλυεται στο λαδι και να μου ριχνει εμφανως την καταναλωση. Κατι μου λεει οτι δεν κολλαει το πραγμα για οπως τα λενε οι δικοι μας.


Το νομικο μερος δεν με ενδιαφερει. Σε αλλες χωρες κυκλοφορουν πολλα παρεμφερη προιοντα, δεν ειμαστε οι πρωτοι ουτε οι τελευταιοι που αντιγραφουμε κατι.

320 open
25-05-07, 03:07
αυτο που πωλειται χρονια εδω δεν ειναι Ελληνικο.εισαγεται.το νομικο μερος μπορει να μην σε ενδιαφερει φιλε μου αλλα ενδιαφερει τις εταιρειες που επενδυουν χρηματα και εχουν και καποια φημη και χανουν χρηματα απο φθηνες αντιγραφες σαν αυτη που ειδα στο thread.εγω δεν θα το προτεινα σε καποιον να βαλει το φτηνο.βεβαια ο καθενας κρινει και ενιοτε ρισκαρει

God
25-05-07, 08:36
αυτο που πωλειται χρονια εδω δεν ειναι Ελληνικο.εισαγεται.το νομικο μερος μπορει να μην σε ενδιαφερει φιλε μου αλλα ενδιαφερει τις εταιρειες που επενδυουν χρηματα και εχουν και καποια φημη και χανουν χρηματα απο φθηνες αντιγραφες σαν αυτη που ειδα στο thread.εγω δεν θα το προτεινα σε καποιον να βαλει το φτηνο.βεβαια ο καθενας κρινει και ενιοτε ρισκαρει

Φιλε μου καπου εχεις μπερδευτει. Το ελληνικο συγνωμη αλλα δεν εισαγεται πρωτον. Δευτερον χυστο σε ενα λιτρο λαδι και ανακατεψε τα. Ανακατευεται. Το αμερικανικο δεν ανακατευεται. Τριτον, το αμερικανικο ειναι το γνησιο και οχι η 'φτηνη αντιγραφη'. Εκτος βεβαια αν εννοεις οτι το εβγαλαν οι αμερικανοι πριν χρονια με το ονομα και ολα τα σχετικα και εμεις οι εξυπνοι πηραμε το ονομα και προσφερουμε ενα πολλαπλασια καλυτερο προιον που απλως δεν φαινεται οτι κανει κατι! Οχι απλα δεν κανει κατι, αλλαζει και το ιξωδες του λαδιου σου, πραγμα ειναι προβλημα. Τωρα οτι θελεις εσυ μπορεις να πιστευεις. Παντως το να μου λες οτι αυτη ειναι η φτηνη αντιγραφη και το δικο μας το γνησιο, δεν ειναι απλα κουφο, ειναι απλως παραλογο. Βεβαια αν θελεις να πληρωνεις τα 50αρια για να βαζεις μια βαλβολινη, με τις ευχες μου. :icon_pai:

ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΡΑΓΑΖΗΣ
25-05-07, 13:24
Φίλε μου God και οι άλλοι μαζί ακουστέ για να βρούμε μια λύση χωρίς παρεξηγήσεις ποιο είναι το σωστό θα σας πω τη δικιά μου εμπειρία από τη χρήση του motor-kote στο διάφανο μπουκάλι αυτό το ακριβό που λέτε και μετά θα διασταυρώσουμε με δικιά σας δοκιμή από το οικονομικό λάδι - αντιτριβικο για να βγάλουμε τα συμπεράσματα μας.
Βέβαια όχι μόνο με το αυτί η με το πως πάει στο δρόμο η αν κάνει οικονομία αλλά θα λάβουμε σοβαρά μόνο αν υπάρχει αλλαγή πάνω σε δυναμόμετρο ......1) εγώ διαβεβαιώνω ότι σε παλαιά δυναμομετριση πριν 2 χρόνια περίπου που είχα κάνει και με νέα που έκανα πέρσι στο ίδιο δυναμόμετρο με χρήση του motor-kote μόνο και τίποτα άλλο είδα 8hp παραπάνω και 1,5kg ροπή.
Δεν θέλω να το διαφημίσω ούτε να το βάλετε αλλά για να βγάλουμε μια άκρη για να ξέρουμε ποιος κοροϊδεύει ποιον κάνε όπως είπα και θα ξέρουμε αμέσως.
Αυτό το είδα στο δρόμο κάνει οικονομία μου φαίνεται πιο ζωηρό άστο καλύτερα γιατί εγώ ξέρω κάποιους που βάζουν αέρα στα λάστιχα και νομίζουν ότι πετάνε..!!!!

Spyros
25-05-07, 13:47
Μανο ωραια τα λες για το γνησιο "Motorkote" και για το μαιμου αλλα παιδακι μου υπαρχουν και αλλα παρομοια προιοντα. Οπως για παραδειγμα αυτο που εχω μπροστα μου το οποιο ειναι ιταλικο και λεγεται "SYNECO Κ14" και για οσους ξερουν κατι απο ιταλικα, γραφει απανω...........Additivo polifunzionale....Antiusura..........Percentuale d'impiego, dal 10 al 20% miscelato all olio lubricante di qualsiasi motore endotermico La stessa percentuale e ottimale per cambi e differenziali.

Μανο και αυτο εισαγετε και πωλειται στην Ελλαδα, ειναι εξισου - μπορει και καλυτερο απο το "Motorkote". Οποτε δεν ειναι "πανακεια" το "Motorkote".

Δεν κανω διαφημιση του παραπανω, το ανεφερα για να μην υπαρχει λαθος εντυπωση οτι υπαρχει ενα μονο στον κοσμο.

God
25-05-07, 13:53
Μανο ωραια τα λες για το γνησιο "Motorkote" και για το μαιμου αλλα παιδακι μου υπαρχουν και αλλα παρομοια προιοντα. Οπως για παραδειγμα αυτο που εχω μπροστα μου το οποιο ειναι ιταλικο και λεγεται "SYNECO Κ14" και για οσους ξερουν κατι απο ιταλικα, γραφει απανω...........Additivo polifunzionale....Antiusura..........Percentuale d'impiego, dal 10 al 20% miscelato all olio lubricante di qualsiasi motore endotermico La stessa percentuale e ottimale per cambi e differenziali.

Μανο και αυτο εισαγετε και πωλειται στην Ελλαδα, ειναι εξισου - μπορει και καλυτερο απο το "Motorkote". Οποτε δεν ειναι "πανακεια" το "Motorkote".

Δεν κανω διαφημιση του παραπανω, το ανεφερα για να μην υπαρχει λαθος εντυπωση οτι υπαρχει ενα μονο στον κοσμο.

Γιατι ειπα εγω οτι δεν υπαρχουν βρε Σπυρο? Οχι ενα-δυο, εκαντονταδες! Απο STP που τα βρισκεις στα βενζιναδικα εως δεν ξερω τι που κανουν 500 ευρω τα 100ml. Απλα δεν εχουν ολα συμπτωματικα παρομοιο ονομα που να ταιριαζει με της πρωτης εταιριας που τα 'λανσαρε'...

Σε υδραυλικο τιμονι που τα βαλαμε ησυχασε πολυ η αντλια...αλλα απο χτες μεχρι σημερα αυτο...ειδωμεν.

320 open
25-05-07, 20:54
φιλε god μπορεις να πιστευεις οτι θες .με 16 ε απο ενα αγνωστο καταστημα του πειραια μπορεις να εχεις τις ιδιοτητες του γνησιου.επιτρεψε σε εμενα και τον ανδρεα να μην εχουμε την ιδια αποψη.και γιατι το χρησιμοποιουμε και προσωπικα γιατι ξερω πως λειτουργει μια σοβαρη εταιρεια!

God
25-05-07, 21:11
φιλε god μπορεις να πιστευεις οτι θες .με 16 ε απο ενα αγνωστο καταστημα του πειραια μπορεις να εχεις τις ιδιοτητες του γνησιου.επιτρεψε σε εμενα και τον ανδρεα να μην εχουμε την ιδια αποψη.και γιατι το χρησιμοποιουμε και προσωπικα γιατι ξερω πως λειτουργει μια σοβαρη εταιρεια!

Το αγνωστο μαγαζι στον Πειραια ειναι πολυ γνωστο, προμηθευει ολα τα καταστηματα της περιοχης, κανει εισαγωγες μονος του, πουλα μεσω internet χρονια τωρα και στο κατω κατω εχεις μπερδεψει το γνησιο με την αντιγραφη. Δεν ανακαλυψαν οι ελληνες το motorkote, αυτο που εβαλα στην φωτογραφια ειναι αυτο που πρωτοβγηκε και εκανε το ονομα της motorkote. Κοιτα το site τους και τις 'διαπιστωσεις' που γραφουν...ολα σε πανεπιστημια της αμερικης, ανακαλυφθηκε σε εργαστηριο της αμερικης το 90 κτλ. Και κατα τα αλλα, αντιγραφη ειναι το Αμερικανικο που εχει και το κατοχυρωμενο ονομα και το καλο ειναι το ελληνικο που αν το χυσεις μεσα σε 2 λιτρα λαδι το ανακατευεις και γινονται ενα. Ε, τι να σου πω απο κει και περα. Μπορεις να πιστευεις οτι θελεις.


Μια σοβαρη εταιρια επισης δεν κανει μια απλη αντιγραφη ενος ηδη γνωστου προιοντος. Αμα μου βρεις απο που το παρασκευαζουν, που το συσκευαζουν και τι συνθεση ακριβως εχει το ελληνικο, θα σου πω και μπραβο. Δεν αναγραφουν πουθενα!

ΥΓ. Ξερω που φτιαχνεται το 'ελληνικο' και δεν ειναι και πολυ μακρια...

oldcarskickass
25-05-07, 21:56
Το αγνωστο μαγαζι στον Πειραια ειναι πολυ γνωστο, προμηθευει ολα τα καταστηματα της περιοχης, κανει εισαγωγες μονος του, πουλα μεσω internet χρονια τωρα και στο κατω κατω εχεις μπερδεψει το γνησιο με την αντιγραφη. Δεν ανακαλυψαν οι ελληνες το motorkote, αυτο που εβαλα στην φωτογραφια ειναι αυτο που πρωτοβγηκε και εκανε το ονομα της motorkote. Κοιτα το site τους και τις 'διαπιστωσεις' που γραφουν...ολα σε πανεπιστημια της αμερικης, ανακαλυφθηκε σε εργαστηριο της αμερικης το 90 κτλ. Και κατα τα αλλα, αντιγραφη ειναι το Αμερικανικο που εχει και το κατοχυρωμενο ονομα και το καλο ειναι το ελληνικο που αν το χυσεις μεσα σε 2 λιτρα λαδι το ανακατευεις και γινονται ενα. Ε, τι να σου πω απο κει και περα. Μπορεις να πιστευεις οτι θελεις.


Μια σοβαρη εταιρια επισης δεν κανει μια απλη αντιγραφη ενος ηδη γνωστου προιοντος. Αμα μου βρεις απο που το παρασκευαζουν, που το συσκευαζουν και τι συνθεση ακριβως εχει το ελληνικο, θα σου πω και μπραβο. Δεν αναγραφουν πουθενα!

ΥΓ. Ξερω που φτιαχνεται το 'ελληνικο' και δεν ειναι και πολυ μακρια...


ΔΕΝ ΕΧΩ χρησιμοποιήσει κανένα μέχρι τώρα απλά μιλάω για τον "'αγνωστο" προμηθευτή στον Πειραία, ο οποίος κάθε άλλο παρά άγνωστος είναι:rtfm:

jonmedic
25-05-07, 23:37
το αυθεντικο ειναι το φθηνο.....το ελληνικο παραγεται εδω με αδεια των αμερικανων......ιδια ειναι....απλα το ελληνικο ειναι πιο πηχτο...ιδιες ουσιες εχουν....το ελληνικο υποτιθεται οτι ειναι πιο συμπηκνωμενο....γιαυτο και πιο ακριβο

320 open
25-05-07, 23:55
φιλοι εγω δεν εχω τιποτα αλλο να προσθεσω.με συμπληρωσε το post του Ανδρεα.ο νοων νοειτο........

ΑΝΔΡΕΑΣ ΔΡΑΓΑΖΗΣ
26-05-07, 11:14
Φίλοι μου ειρήνη ....μόνο το δυναμόμετρο θα λύση το πρόβλημα όσο για εμένα σας λέω την έχω δει πάνω σε δυναμόμετρο και δεν μπορούσα να το πιστέψω αφού ρώτησα και τα παιδιά που μου την έκαναν (POWER) για τη διαφορά αυτή 8hp &1.5kg ροπή και το μόνο που έλεγαν ότι μάλλον η βενζίνα θα είναι......αλλά εγώ που ήξερα ότι το μόνο που του είχα αλλάξει είναι αυτό από μέσα μου το είπα όντως κάνει δουλειά το μαμημενο...!!!!!
Α και η 8hp είναι στους 265 του αυτοκινήτου που ήταν το δικό μου δεν ξέρω τη θα δόση σε ένα αμάξι 100hp 120hp φαντάζομε όχι πάνω 2...,3...,4hp το πολύ.

God
27-02-08, 21:28
Αν και κοντεψε να περασει ενας χρονος, ηρθε η απαντηση σε αυτους που ειχαν αμφιβολιες περι γνησιοτητας η μη και για τα περι 'σοβαρης εταιριας'...


Το 'γνησιο' motor-kote-100 αλλαξε ονομασια σε super dynamic. Τωρα γιατι να αλλαξει η ονομασια ενος εμπορικα πετυχημενου προιοντος την στιγμη που η αρχικη Αμερικανικη εταιρια δεν αλλαξε τιποτα, ο νοων νοειτω. Επισης καλο θα ηταν να αναφερω οτι τοτε (περσι τον Μαιο) τους ειχα στειλει e-mail να ρωτησω που εδρευει η μαμα εταιρια και ποια ειναι η ιστοσελιδα της, στο οποιο δεν πηρα καμια απαντηση. Το ξεχασα τοτε κιολας και ετσι δεν ασχοληθηκα περαιτερω.

Για οσους απορουν 'γιατι super dynamic'....γιατι ετσι ειναι το πραγματικο ονομα του, η εταιρια που τα μαρκεταρει λεγεται MPC και οχι Motorkote (η οποια ειναι ενα 'μαγαζακι' στην Αμερικη σε σχεση με την 2ρη) η οποια βεβιασμενα αναγκαστηκε να τους αλλαξει ονομασια και να τα προσθεσει στην λιστα με τα προιοντα της, υπαρχουν μονο σε Ελλαδα, Ιταλια και Κυπρο και παρασκευαζονται εδω. Δεν εισαγεται τιποτα απο Αμερικη. Εκτος βεβαια αν νομιζει κανεις οτι τα φτιαχνουν εκει για να τα πουλανε μονο στην αλλη μερια του Ατλαντικου.

http://www.mpc-home.com/index.php

http://www.mpc-home.com/products-superdynamic.php

Απλως ειναι μια 2ρου (και κατω) επιπεδου εταιρια που πατησε στην φημη της πρωτης για να κανει πωλησεις. Οριστε η σελιδα της αρχικης εταιριας, απαραλλαχτη.

http://www.motorkote.com/


Τωρα σαν προιον το Super Dynamic μπορει και να σκιζει, αλλα μονο και μονο οταν βλεπω μια εταιρια να κινειται ετσι εγω συγνωμη μα χανω την εμπιστοσυνη μου.

gkaos
27-02-08, 21:58
Μπραβο ρε God για αλλη μια φορα σωστος!

oldcarskickass
27-02-08, 22:00
Αν και κοντεψε να περασει ενας χρονος, ηρθε η απαντηση σε αυτους που ειχαν αμφιβολιες περι γνησιοτητας η μη και για τα περι 'σοβαρης εταιριας'...


Το 'γνησιο' motor-kote-100 αλλαξε ονομασια σε super dynamic. Τωρα γιατι να αλλαξει η ονομασια ενος εμπορικα πετυχημενου προιοντος την στιγμη που η αρχικη Αμερικανικη εταιρια δεν αλλαξε τιποτα, ο νοων νοειτω. Επισης καλο θα ηταν να αναφερω οτι τοτε (περσι τον Μαιο) τους ειχα στειλει e-mail να ρωτησω που εδρευει η μαμα εταιρια και ποια ειναι η ιστοσελιδα της, στο οποιο δεν πηρα καμια απαντηση. Το ξεχασα τοτε κιολας και ετσι δεν ασχοληθηκα περαιτερω.

Για οσους απορουν 'γιατι super dynamic'....γιατι ετσι ειναι το πραγματικο ονομα του, η εταιρια που τα μαρκεταρει λεγεται MPC και οχι Motorkote (η οποια ειναι ενα 'μαγαζακι' στην Αμερικη σε σχεση με την 2ρη) η οποια βεβιασμενα αναγκαστηκε να τους αλλαξει ονομασια και να τα προσθεσει στην λιστα με τα προιοντα της, υπαρχουν μονο σε Ελλαδα, Ιταλια και Κυπρο και παρασκευαζονται εδω. Δεν εισαγεται τιποτα απο Αμερικη. Εκτος βεβαια αν νομιζει κανεις οτι τα φτιαχνουν εκει για να τα πουλανε μονο στην αλλη μερια του Ατλαντικου.

http://www.mpc-home.com/index.php

http://www.mpc-home.com/products-superdynamic.php

Απλως ειναι μια 2ρου (και κατω) επιπεδου εταιρια που πατησε στην φημη της πρωτης για να κανει πωλησεις. Οριστε η σελιδα της αρχικης εταιριας, απαραλλαχτη.

http://www.motorkote.com/


Τωρα σαν προιον το Super Dynamic μπορει και να σκιζει, αλλα μονο και μονο οταν βλεπω μια εταιρια να κινειται ετσι εγω συγνωμη μα χανω την εμπιστοσυνη μου.


Μπράβο ρε συ Μάνο, μπράβο, αλλά πιστεύω ότι το ελληνικό μυαλό είναι ΠΟΛΥ κολλημένο για να καταλάβει ορισμένα πράματα, θα συνεχίσει να ΠΙΣΤΕΥΕΙ ότι ακόμα έχει δίκιο, αγνοώντας τα γεγονότα!

Μου φαίνεται ότι δε μας πιάνουν μ@λάκες τα συνεργεία αλλά ότι στην τελική είμαστε, και πάμε απλά γυρεύοντας.

skatzoxoiros
27-02-08, 22:04
Μιας και αναφέρεστε σε ένα πραγματικά πρωτοποριακό προιόν να πω και εγώ την γνώμη μου σαν επαγγελματίας που κάνω πολλά χιλιόμετρα και το έχω δοκιμάσει

Μιλάω φυσικά για το γνήσιο προιον που πωλείται απο την trade-wind.

To χρησιμοποιώ απο πέρυσι τέτοιο καιρό, σε ενα TOYOTA Avensis taxi του 2004.


Ο θόρυβος του κινητήρα μειώνεται αρκετά (και ας είναι diesel)

Η δύναμη του κινητήρα έρχεται απο πολύ πιο χαμηλά

Παρατήρησα μείωση κατανάλωσης (όχι μεν τρομερή, αλλα φαίνεται)

Τα λάδια του κινητήρα δε ταλαιπωριούνται πλεον τόσο πολύ (φαίνονται στην υφή στις αλλαγές)


Για να έχεις σωστά αποτελέσματα θα πρέπει να προσθέτεις μια δόση (60ml ανα λίτρο λαδιού) στον κινητήρα καθε τρείς αλλαγές λαδιών

Το συστήνω ανεπιφύλακτα!!! :dblthumb2

tasus
27-02-08, 22:23
Σε εξακύλινδρα οπως π.χ. το δικό μου, 2000cc M52 δοσολογία γνωρίζει κανείς???

320 open
27-02-08, 22:24
ειμαι και εγω χρηστης και <κολλημενος> και εκ πρωτης οψεως φαινεται οτι ετσι ειναι.μαλλον η εταιρεια που παραγει το γνησιο αργησε να αντιδρασει και τουλαχιστον εγω επεσα σε πλανη.καποια πλεονεκτηματα θα εχει(οπως ειπε και ο ανδρεας δραγαζης και οπως διαπιστωσα και εγω) και το ιμιτασιον που εβαλα και εγω αλλα δεν θα φτανουν το επιπεδο του γνησιου.φιλε oldcar το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΥΑΛΟ ΠΕΙΘΕΤΑΙ οταν υπαρχουν αποδειξεις....το μονο σιγουρο ειναι οτι απο εδω και εμπρος δεν ξαναβαζω τιποτα απο τα 2.και θα πεσει και τηλεφωνο στην εταιρεια!και κατι αλλο εγω ξερω οτι εδω μεσα μοιραζομαστε καποια πραγματα για να γλιτωνουμε τις κακοτοπιες.αν ειναι να γραφουμε με υπεροπτικο υφος γιορταζοντας την νικη μας μαλλον χανουμε το νοημα.φιλικα παντα!!!!!!!!!

God
27-02-08, 22:26
Σε εξακύλινδρα οπως π.χ. το δικό μου, 2000cc M52 δοσολογία γνωρίζει κανείς???

50-60ml ανα λιτρο λιπαντικου ειναι η δοσολογια. Ενα μικρο μπουκαλακι των 17-18 ευρω (δεν θυμαμαι ποσο κανει τωρα) και εισαι κομπλε.

oldcarskickass
27-02-08, 22:32
ειμαι και εγω χρηστης και <κολλημενος> και εκ πρωτης οψεως φαινεται οτι ετσι ειναι.μαλλον η εταιρεια που παραγει το γνησιο αργησε να αντιδρασει και τουλαχιστον εγω επεσα σε πλανη.καποια πλεονεκτηματα θα εχει(οπως ειπε και ο ανδρεας δραγαζης και οπως διαπιστωσα και εγω) και το ιμιτασιον που εβαλα και εγω αλλα δεν θα φτανουν το επιπεδο του γνησιου.φιλε oldcar ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΜΥΑΛΟ ΠΕΙΘΕΤΑΙ οταν υπαρχουν αποδειξεις....το μονο σιγουρο ειναι οτι απο εδω και εμπρος δεν ξαναβαζω τιποτα απο τα 2.και θα πεσει και τηλεφωνο στην εταιρεια!

Φίλε μου να καταλάβεις ότι για να πάρεις το δίκιο σου μέσω της δικαστικής οδού πρέπει να περάσει αρκετός καιρός, και πόσο μάλλον στην ψωροκώσταινα μας που για να κλείσεις ραντεβού στο ΙΚΑ θες 5 μήνες.

Πόσο μάλλον μια μεγάλη εταιρεία με έδρα την Αμερική να μάθει ότι μια άλλη εταιρεία χρησιμοποιεί εν μέρει το όνομα της στην Ελλάδα.

Αυτό για την αργοπορημένη αντίδραση της γνήσιας εταιρείας.

Ναι ότι θα έχει κάποια θετικά πιθανώς και να έχει, αλλά όταν πας εσύ και ζητάς το MOTORKOTE (το σκέτο) και σου δίνουν το MOTORKOTE 100 είναι ΠΑΡΑΠΛΑΝΗΣΗ, ακόμα και στην περίπτωση που το ΜΟΤORKOTE 100 είναι καλύτερο.

Απλά και μόνο γιατί εσύ ζήτησες MOTORKOTE και σου δώσαν ΑΛΛΟ προϊόν.

Φίλε μου για το ελληνικό ΚΟΛΛΗΜΕΝΟ μυαλό εγώ πλέον έβγαλα πλέον ΒΑΣΙΜΑ συμπεράσματα από αυτό το νήμα, αν έχεις το χρόνο κάτσε διάβασε λίγο από το thread αυτό και θα καταλάβεις. http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?p=177003#post177003

Θα δεις ότι και με γεγονότα ακόμα υπάρχουν ΠΑΡΑ ΜΑ ΠΑΡΑ πολύ κολλημένα άτομα.

oldcarskickass
27-02-08, 22:33
Σε εξακύλινδρα οπως π.χ. το δικό μου, 2000cc M52 δοσολογία γνωρίζει κανείς???

Και καλό είναι να το βάλεις με φρέσκο λάδι ώστε να μείνει για παραπάνω χρόνο μέχρι την επόμενη αλλαγή!

bill987
27-02-08, 22:49
Δηλαδή παίδες είναι αυτό το γνήσιο,
http://www.trade-wind.gr/index.php?co=products&cat_id=123&prod_id=520

Σωστά?????
Σκέφτομαι να κάνω μια δοκιμή στην επόμενη αλλαγή λαδιών!

Dim77
27-02-08, 22:52
Παιδιά ψυχραιμία. Εγώ έχω πάρει 6 μπουκάλια από το Ελληνικό προιόν :bricks1:
Σε διάφορα αυτοκίνητα. Μου φάνηκε ότι κάνει δουλειά, όπως και ένας φίλος μου σε σασμάν που το έβαλε. (παρατήρησα μείωση της κατανάλωσης και ομαλότητα στη λειτουργία σε Fiat Brava 1.6 που είχα παλιά, που έπασχε στο θέμα αυτό, στα άλλα που το χρησιμοποιήσα μόνο διαφορά στην κατανάλωση μου φάνηκε)

Τώρα το πιθανότερο είναι ότι το Ελληνικό ενδέχεται να μην είναι τόσο καλό όσο το αυθεντικό και φυσικά είναι υπερτιμολογημένο (κατά 300% σε σύγκριση με το κανονικό). (Ίσως κάνει δουλειά σε ποσοστό του κανονικού προϊόντος).

Τώρα δε θα σκάσουμε. Water under the bridge. Απλά εγώ από τώρα θα χρησιμοποιώ το Αμερικάνικο.

Προσωπική άποψη εξέφρασα. (για να μην αρχίσουν οι παρεξηγήσεις)
Στο κάτω κάτω αυτά είναι έξτρα, δεν είναι απαραίτητο να τα χρησιμοποιούμε.

Υ.Γ. (Edit) : Επειδή δε πιστεύω με τίποτα τα διαφημιστικά, το προϊόν αυτό μου το είχε συστήσει συνεργείο (που ασχολείτο με αγωνιστικά), και έτσι πείστηκα. Το έβαλα, μου φάνηκε ότι κάτι έκανε και συνέχισα....Τώρα ήρθε η ώρα και του κανονικού :D (τουλάχιστον είναι πολύ φτηνότερο)

KATSARAIOS
27-02-08, 23:28
που μπορουμε να βρουμε το γνησιο προιον?

oldcarskickass
27-02-08, 23:35
που μπορουμε να βρουμε το γνησιο προιον?

www.trade-wind.gr

KATSARAIOS
27-02-08, 23:39
www.trade-wind.gr
μπηκα και ζηταει εγγραφη,εκανα εγγραφη και μετα ζηταει ελαχιστη παραγγελια 30 ευρω!!!
εγω δηλαδη που δεν θελω να παρω κατι αλλο δεν μπορω να το παραγγειλω.

Dimzan
27-02-08, 23:41
Εγω προτεινω να κανουμε καμια μαζικη παραγγελια και να ζητησουμε και καλυτερη τιμη... απ οτι διαβασα παντως πρεπει να κανει δουλεια αυτο το πραμμα...

God
28-02-08, 00:39
μπηκα και ζηταει εγγραφη,εκανα εγγραφη και μετα ζηταει ελαχιστη παραγγελια 30 ευρω!!!
εγω δηλαδη που δεν θελω να παρω κατι αλλο δεν μπορω να το παραγγειλω.

E σου λεει οτι δεν πληρωνεις που δεν πληρωνεις μεταφορικα, αν παραγγειλεις και κανενα σπρει που κανει 2 ευρω δεν θα βγαλει ουτε καν τα μεταφορικα του!

Εχει τα αντερα του απο λιπαντικα, προσθετα, ειδη περιποιησης, μεχρι και μπουζι. Οταν χρειαστεις και κατι αλλο μπορεις να βαλεις την παραγγελια. Αλλιως μπορεις να πας στον Πειραια, Αλιπεδου 21 και να το παρεις αυτοπροσωπος.

Παιδιά ψυχραιμία.

Οχι, δεν μπορω να το ανεχτω αυτο. Δεν μπορει να υπαρχουν 2 μοτο-κοτες. Αυτο ηταν. Ηρθε το τελος του κοσμου. Μετανοειτε. Παω να αυτοκτονησω πινοντας fuel optimizer. Τα λεμε αυριο...:banhim:

manosm3
28-02-08, 00:58
Δηλαδη να αγορασω το αυθεντικο ή θα παρω τον κινητηρα στο χερι;;;

stratos
28-02-08, 01:55
Πάντα πίστευα και πιστεύω πως αυτό είναι μια μούφα. Μηλαάμε οτι οι εταιρίες ξοδεύωουν πολλές ώρες και επιστήμονονε στο R & D τους όπως η Castrol και η Motul. Και μου λέτε να βάλω αυτό πράγμα στον κινητήρα μου και να έχω κανένα πιστόνι κολλημένο ή κανένα διαφορικό στο χέρι? Αν ήταν τόσο σπουδαίο οι ίδιες οι εταιρίες θα το πρότειναν και πολλές αγωνιστικές ομάδες θα δούλευαν με αυτό Και το άλλο το το κουφό διάβασα οτι η μηχανή με Motorkote δούλευε ακόμα και χωρίς λάδι για αρκετές ώρες!!!! Τι λές τώρα λύσαμε το πρόβλημα μας. Φηλική συμβουλή ως μηχανολόγος μηχανικός: πάντα επώνημα και ακριβά λάδια για μέγιστη αξιοπιστία. Ότι πληρώνεις παίρνεις. Και δεν οδηγάμε Datsun αλλά BMW δεν είματε για πειράματα με τέτοι κόλπα

karagchar
28-02-08, 09:22
Συμφωνώ απολύτως. Δεν είναι δυνατόν οι μεγάλες επώνυμες εταιρίες να μην μπορούν να φτιάξουν παρόμοιο..Καλό λάδι και συχνές αλλαγές και στα μπουζί και στα φίλτρα για να είσαι πάντα σίγουρος..

bmw316turbo
28-02-08, 11:41
Κυριοι
MOTORKOTE υπαρχει μονο ενα!!
Αυτο που μπορεις να εισαγεις απο την αμερικη επισημα απο το site της ΜΟTORKOTE.
Ειναι ,ενα απο τα πολλα αντιτριβικα που κυκλοφορουν στην αγορα.Κατ' εμε απολυτα επιτυχημενο ,καλο ,αξιοπιστο και φθηνο αφου κοστιζει 16 ευρω αλλα οι ομοιοτητες σταματουν εκει με το "ελληνικο" προιον.Το ελληνικο προιον, οπως ειχα ενημερωθει απο το παιδι της trade - wind , ειναι παραγωγη του ελληνα αντιπροσωπου Λαγια ,ο οποιος κατα τα λεγομενα του, εισαγει την πρωτη υλη απο Αμερικη και το συσκευαζει μονος του στην Ελλαδα με προδιαγραφες που μονο εκεινος ξερει, βαφτιζοντας το ως MOTORKOTE100.Τωρα , αν καθενας ψαξει στον νετ για το τι και πως θα δει πως εξωτερικο στα φορουμς υπαρχει ΤΟ ΓΝΩΣΤΟ MOTORKOTE THS αμερικανικης εταιριας και μονο.Αυτο δε , χρειαζεται ανανεωση καθε δευτερη αλλαγη και οχι καθε 80000χλμ.
Παντως λιγοτερη δυσπιστια να εχει κανεις μπορει να δει με τα ματια του οτι το "ελληνικο" προιον δουλευει στη πραξη στο πειραμα που κανει ο αντιπροσωπος live στις απανταχου εκθεσεις αυτοκινητων.....
Το αν απο ολα αυτα τα προιοντα δουλευουν στο κινητηρα μας αυτο το ξερει Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ και οχι κανεις αλλος με πτυχιο ή οχι.Κακο δεν κανει κανενα αν συνοδευεται απο σωστη συντηρηση και στα υπολοιπα.Και μην ακουω επιχειρηματα αν εκανε καλη δουλεια δεν θα το χρησιμοποιουσαν οι αυτοκινητοβιομηχανιες???
Με την ιδια εννοια κανενας γιατρος δεν θα καπνιζε και ολοι οι γιατροι στην DHI θα ηταν με κοτσιδες....Ολα ειναι θεμα επιλογων.
Φιλικα

nassosbmw1
28-02-08, 11:47
Με την ιδια εννοια κανενας γιατρος δεν θα καπνιζε και ολοι οι γιατροι στην DHI θα ηταν με κοτσιδες....Ολα ειναι θεμα επιλογων.


man έγραψες... +1000000000 :dblthumb2

panagos_77
28-02-08, 15:54
Παντως λιγοτερη δυσπιστια να εχει κανεις μπορει να δει με τα ματια του οτι το "ελληνικο" προιον δουλευει στη πραξη στο πειραμα που κανει ο αντιπροσωπος live στις απανταχου εκθεσεις αυτοκινητων.....
Το αν απο ολα αυτα τα προιοντα δουλευουν στο κινητηρα μας αυτο το ξερει Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ και οχι κανεις αλλος με πτυχιο ή οχι.

"Αν το λιπαντικό μας χρειαζόταν πρόσθετα, τότε δεν κάναμε σωστά τη δουλειά μας"
Τάδε έφη Frank Sieland, Μηχανικός της Yamaha Gauloises (Valentino Rossi) για λογαριασμό της Motul.

Έχω δει την επίδειξη και δεν μου κάνει καμία απολύτως αίσθηση για 2 λόγους:
α) Ένα 100% συνθετικό, επώνυμο λιπαντικό κάνει ακριβώς την ίδια δουλειά. Παρέχει δηλαδή το πολυπόθητο "φιλμ" λαδιού που προσκολλάται στα μέταλα. Γι' αυτό και το πληρώνουμε τόσο ακριβά! Μάλιστα το καταφέρνει αυτό με επαναστατικές μεθόδους (βλ. εστέρες) και όχι με άλλες που μπορεί να μην είναι τεφλόν (απ' όσο λένε) αλλά δεν είναι γνωστές και οι συνέπειές τους μετά από μακροχρόνια χρήση.
β) Ο κινητήρας δεν είναι στεγνός. Μια ποσότητα λαδιού έχει παραμείνει στο κύκλωμα λίπανσης- αρκετή για να λιπαίνει τον (παμπάλαιο) κινητήρα που δουλεύει ρελαντί κατά τη διάρκεια της επίδειξης.

Το ελληνικο προιον, οπως ειχα ενημερωθει απο το παιδι της trade - wind , ειναι παραγωγη του ελληνα αντιπροσωπου Λαγια ,ο οποιος κατα τα λεγομενα του, εισαγει την πρωτη υλη απο Αμερικη και το συσκευαζει μονος του στην Ελλαδα με προδιαγραφες που μονο εκεινος ξερει, βαφτιζοντας το ως MOTORKOTE100.

Εδώ άλλα μας λέει:
http://www.bpalimos.gr/DocumentShop.asp?ElementId=64263
Βελτιωτικό μετάλων ?????? Άλλο πάλι και τούτο!
Ακόμα κι αν κάνει δουλειά σαν βελτιωτικό λαδιού, κάνει αν το λάδι μας είναι κατώτερης ποιότητας (π.χ. ορυκτέλειο)

Πάντα πίστευα και πιστεύω πως αυτό είναι μια μούφα. Μηλαάμε οτι οι εταιρίες ξοδεύωουν πολλές ώρες και επιστήμονονε στο R & D τους όπως η Castrol και η Motul. Και μου λέτε να βάλω αυτό πράγμα στον κινητήρα μου και να έχω κανένα πιστόνι κολλημένο ή κανένα διαφορικό στο χέρι? Αν ήταν τόσο σπουδαίο οι ίδιες οι εταιρίες θα το πρότειναν και πολλές αγωνιστικές ομάδες θα δούλευαν με αυτό Και το άλλο το το κουφό διάβασα οτι η μηχανή με Motorkote δούλευε ακόμα και χωρίς λάδι για αρκετές ώρες!!!! Τι λές τώρα λύσαμε το πρόβλημα μας. Φηλική συμβουλή ως μηχανολόγος μηχανικός: πάντα επώνημα και ακριβά λάδια για μέγιστη αξιοπιστία. Ότι πληρώνεις παίρνεις. Και δεν οδηγάμε Datsun αλλά BMW δεν είματε για πειράματα με τέτοι κόλπα

+1.000.0000
Με κάλυψες πλήρως! :dblthumb2
Αυτοί οι άνθρωποι κατασκευάζουν συνθετικά λιπαντικά για πάνω από 40 χρόνια, με διακρίσεις στον μηχανοκίνητο αθλητισμό. Γιατί δεν βγαίνουν να πουλάνε τέτοια πράγματα? Μήπως (λέω) κάποιοι εμπορεύονται την "ψώρα" μας?
Ένα επώνυμο (ξανά) λιπαντικό, 100% συνθετικό (και όχι μόνο), εφ' όσον χρησιμοποιείται από την αρχή της ζωής του κινητήρα, δείχνει τα δόντια του όταν μετά από 300.000km τον λύσετε και όλα μέσα είναι κρύσταλλο, η δε απόδοσή του έχει επιρεαστεί στο ελάχιστο!


Περισσότερα περί λιπαντικών στο πολύ καλό thread του GOD
http://www.bmw-motorsport.gr/forums/showthread.php?t=9807

ΠΑΝΤΑ ΦΙΛΙΚΑ!! :)

stratos
28-02-08, 16:43
.....

αυτο το ξερει Ο ΙΔΙΟΣ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ και οχι κανεις αλλος με πτυχιο ή οχι.

Κακο δεν κανει κανενα αν συνοδευεται απο σωστη συντηρηση και στα υπολοιπα

.Και μην ακουω επιχειρηματα αν εκανε καλη δουλεια δεν θα το χρησιμοποιουσαν οι αυτοκινητοβιομηχανιες???

Με την ιδια εννοια κανενας γιατρος δεν θα καπνιζε και ολοι οι γιατροι στην DHI θα ηταν με κοτσιδες....Ολα ειναι θεμα επιλογων.
Φιλικα

Δυστηχώς με τα λεγόμενα σου προσβάλεις την νοημοσύνη μου. Τα forum είναι για να συζητάμε και όχι για να την λέει ο ένας στον άλλο. Εξέφρασα την γνώμη μου και είναι πράγματα που δηδάχθηκα στο πανεπιστήμιο, και επειδή το automotive engineering είναι το πάθος μου έχω διαβάσει αρκετά πράγματα παραπάνω για να μπορώ να μηλάω με σιγουριά.

Όσο αφορά το πείραμα του συγκεκριμμένου τύπου, σε πληροφορώ οτι οι συνθήκες που γίνεται απέχουν πολύ απο την πραγματικότητα. Επίσης μην ξεχνάμε τα ''τρίκ'' που υπάρχουν. Η επιφάνεια μπορεί να έχει υποστεί chemichal etching και να έχει δημιουργήσει τόσους πολλούς πόρους που να συγκρατεί οποιοδήποτε film λιπαντικού επάνω της.

Δεν θα εμπιστευόμουν κανένα τέτοιο χημικό, δεν οδηγάμε LADA και αντι για 16 euro αν ξοδέψουμε 50-60 euro παραπάνω και βάλουμε καλό λιπαντικό τα ωφέλη είναι πολύ περισσότερα. Ειδικά όταν λέτε ότι κάποιος δεν πουλάει το original αντιτριβικό αλλά κάτι άλλο. Και εγώ ένα άμοιρο 3.16 οδηγάω αλλά πειράματα δεν κάνω πάνω του. Για αυτό μετά απο οτιδίποτε σπασιμο/λιώσιμο/στίψιμο του κάνω μετα απο 180.000 km δεν καίει ούτε σταγόνα λάδι

panagos_77
28-02-08, 17:11
Στράτο
Καλό είναι σε ένα φόρουμ να ακούγονται όλες οι απόψεις. Αν όλοι συμφωνούσαμε θα υπήρχε πρόβλημα ή θα σήμαινε ότι κάτι δεν πάει καλά. Οι αναγνώστες έχουν τη νοημοσύνη ώστε να κρίνουν ποιες απόψεις είναι σωστές και εμπεριστατωμένες, και ποιες βασίζονται σε μυθοπλασίες- ίσως και παραπλάνηση. Εγώ σαν μηχανολόγος χάρηκα με το post του bmw318turbo και άλλων παρομοίων γιατί μου δίνει τη λαβή να απομυθοποιήσω με αποδείξεις και επιχειρήματα αυτή και άλλες πολλές "δοξασίες" ή ερωτήματα που πλανώνται στο χώρο της αυτοκίνησης. Το motor kote και άλλα παρόμοια κάνουν δουλειά (με αμφίβολες μακροχρόνιες συνέπειες) σε αυτούς που χρησιμοποιούν κατώτερης ποιότητας λιπαντικά. Οι υπόλοιποι απλά δεν το χρειάζονται.
Πάντα φιλικά
Πάνος

elec
28-02-08, 17:47
εγω παντος εχω βαλει σε ενα μοτερ απο ΚΤΜ LC4 και ειδα διαφορα παντος παιδες.τωρα δεν ξερω για το αμαξι.πιστευω πως τα ΒΜW δεν εχουν αναγκη για τετοιου ειδους λιπαντικα!

stratos
28-02-08, 19:04
Στράτο
Καλό είναι σε ένα φόρουμ να ακούγονται όλες οι απόψεις. Αν όλοι συμφωνούσαμε θα υπήρχε πρόβλημα ή θα σήμαινε ότι κάτι δεν πάει καλά. Οι αναγνώστες έχουν τη νοημοσύνη...

Φυσικά, πρέπει να διαφωνουμε αλλα με τρόπο θεμιτό και όχι προσβλητικό όπως έγινε παραπάνω. Ζητώ να λέμε απόψεις βάσιμες και με υπόσταση και όχι με λόγια του αέρα. Φυσικά, σε δημόσια συζήτηση βρισκόμαστε αλλά δεν γίνεται να προσβάλει ο ένας τον άλλο. Τώρα αν υπάρχουν άλλοι λόγοι που κάποιος υποστηρίζει αυτό το προιόν δεν είμαι σε θέση να το ξέρω. Δεν ζητάω την συγνώμη κανενός, απλά γενικότερο σεβασμό στις απόψεις που εκφράζει ο καθένας μας

Φιλικά πάντα
Στράτος

panagos_77
06-03-08, 17:06
εγω παντος εχω βαλει σε ενα μοτερ απο ΚΤΜ LC4 και ειδα διαφορα παντος παιδες.τωρα δεν ξερω για το αμαξι.πιστευω πως τα ΒΜW δεν εχουν αναγκη για τετοιου ειδους λιπαντικα!

Είδα διαφορά! Τι διαφορά είδες ρε αδερφέ και τι παραπάνω έχει η bmw από το κατέμι σου που δουλεύει 5.οοο στροφές παραπάνω?? Στο σασμάν? Έβαλες ποτέ το λάδι των 15Ε/l για να δεις τι θα πει λάδι μηχανής? Μέτρησες άλογα πριν και μετά? Έλυσες κινητήρα με και χωρίς μοτοκότα? 70.000km έκανα με R6 στις 16-17.000 στροφές, τα μισά μέσα στις Σέρρες και όταν το ανοίξαμε να βάλουμε το αγωνιστικό kit της Yamaha κρεμάσαμε σαγώνια όταν είδαμε τι δουλειά έκανε το λάδι, πόσο καθαρός ήταν ο κινητήρας και τι ανοχές-διάκενα είχε! Θες να σε πω και πώς ήταν το μοτέρ του μοτοκότα? Κλάφτα Χαράλαμπε! Αν αυτό δεν είναι δουλειά και διαφορά που κάνει το καλό λάδι από μόνο του, ε τότε τα σκατά δεν βρωμάνε!
Τα λ'εω σ' εσένα να τα ακούσουν όλοι!

elec
06-03-08, 18:38
Είδα διαφορά! Τι διαφορά είδες ρε αδερφέ και τι παραπάνω έχει η bmw από το κατέμι σου που δουλεύει 5.οοο στροφές παραπάνω?? Στο σασμάν? Έβαλες ποτέ το λάδι των 15Ε/l για να δεις τι θα πει λάδι μηχανής? Μέτρησες άλογα πριν και μετά? Έλυσες κινητήρα με και χωρίς μοτοκότα? 70.000km έκανα με R6 στις 16-17.000 στροφές, τα μισά μέσα στις Σέρρες και όταν το ανοίξαμε να βάλουμε το αγωνιστικό kit της Yamaha κρεμάσαμε σαγώνια όταν είδαμε τι δουλειά έκανε το λάδι, πόσο καθαρός ήταν ο κινητήρας και τι ανοχές-διάκενα είχε! Θες να σε πω και πώς ήταν το μοτέρ του μοτοκότα? Κλάφτα Χαράλαμπε! Αν αυτό δεν είναι δουλειά και διαφορά που κάνει το καλό λάδι από μόνο του, ε τότε τα σκατά δεν βρωμάνε!
Τα λ'εω σ' εσένα να τα ακούσουν όλοι!
λοιπον πρωτον,σε πληροφορω οτι εβαζα και μαλιστα το συνθετικο που εβγαζε με 17 ευρο αλλα εντελως πληροφοριακα για να ξερεις τετοιου ειδους μοτερ(ΚΤΜ,VOR,HUSABERG κλπ) οτι και να βαλεις απο λαδια καθε 5χιλιαδες χιλιομετρα θελουν πιστονι και πολλα αλλα επειδη τα σχιζεις κλπ(δεν θα επεκταθω περισσοτερο..)
κατα δευτερον λεει πουθενα πανω στο προιον οτι ανεβαζει αλογα??
κατα τριτον το μοτερ ηταν ετοιμο να βαρεσει ρουλεμαν στροφαλου(ελπιζω να ξερεις πως βαρει το μοτερ σε τετοιες περιπτωσεις..) και λεω δεν εχω να χασω τιποτα και ριχνω ενα μπουκαλακι και σε πληροφορω οτι οχι μονο ο θορυβος σχεδον εξαφανιστηκε αλλα μετα την πρωτη αλλγη λαδιων μειωθηκαν και τα γρεζια που εβγαζε.
φυσικα ομως επειδη το πιστονι ηταν για αλλαγη λογω γρατζουνιων και ειχε γινει το κακο ανοιχτηκε το μοτερ και
αλλαχτηκαν ολα μεσα.
δεν λεω πως κανει θαυματα αλλα εμενα να φανταστεις ειχε παθει την ζημια και παλι ειδα διαφορα.το δοκιμασα και ειδα ειδα θετικα αποτελεσματα,δεν νομιζω οτι ειναι κακο!
στο αμαξι οπως εχω πει δεν προκειται να ριξω ποτε γιατι οι μπεμπες δεν εχουν τετοιες αναγκες..!!!

panagos_77
06-03-08, 20:12
λοιπον πρωτον,σε πληροφορω οτι εβαζα και μαλιστα το συνθετικο που εβγαζε με 17 ευρο αλλα εντελως πληροφοριακα για να ξερεις τετοιου ειδους μοτερ(ΚΤΜ,VOR,HUSABERG κλπ) οτι και να βαλεις απο λαδια καθε 5χιλιαδες χιλιομετρα θελουν πιστονι και πολλα αλλα επειδη τα σχιζεις κλπ(δεν θα επεκταθω περισσοτερο..)
κατα δευτερον λεει πουθενα πανω στο προιον οτι ανεβαζει αλογα??
κατα τριτον το μοτερ ηταν ετοιμο να βαρεσει ρουλεμαν στροφαλου(ελπιζω να ξερεις πως βαρει το μοτερ σε τετοιες περιπτωσεις..) και λεω δεν εχω να χασω τιποτα και ριχνω ενα μπουκαλακι και σε πληροφορω οτι οχι μονο ο θορυβος σχεδον εξαφανιστηκε αλλα μετα την πρωτη αλλγη λαδιων μειωθηκαν και τα γρεζια που εβγαζε.
φυσικα ομως επειδη το πιστονι ηταν για αλλαγη λογω γρατζουνιων και ειχε γινει το κακο ανοιχτηκε το μοτερ και
αλλαχτηκαν ολα μεσα.
δεν λεω πως κανει θαυματα αλλα εμενα να φανταστεις ειχε παθει την ζημια και παλι ειδα διαφορα.το δοκιμασα και ειδα ειδα θετικα αποτελεσματα,δεν νομιζω οτι ειναι κακο!
στο αμαξι οπως εχω πει δεν προκειται να ριξω ποτε γιατι οι μπεμπες δεν εχουν τετοιες αναγκες..!!!

Τα ξέρω από την καλή κι απ' την ανάποδη και τα ΚΤΜ που δεν περιορίζονται μόνο στο πιστόνι και τα husaberg και τα huksvarna, και τα ducati με τις ιδιοτροπίες τους και τα Yamaha με τα σασμάν-κουδουνίστρες κι άλλα πολλά που δεν είναι για επίδειξη γνώσεων αυτή τη στιγμή! Τα γρέζια που λες ότι δεν έβγαζε και παρέμεναν στο μοτέρ, αναρωτήθηκες ποτέ μήπως έτρωγαν τον κύλινδρό σου και τελικά είναι χειρότερο που έμεναν μέσα και δεν βγαίναν μαζί με το λάδι? Φυσικά η ζημιά ήταν μη αναστρέψιμη αφού έχουμε πει πολλές φορές ότι κανένα λάδι δεν επισκευάζει φθορές! Ούτε το Castrol που προτείνει η αντιπροσωπία αλλά μήπως, λέω, το προτείνει γιατί αποβάλει σε κάθε αλλαγή αυτά που πρέπει? Είδες και πάλι διαφορά, τι διαφορά και θετικό αποτέλεσμα είδες? Αυτό περιμένω να ακούσω! Συγνώμη για το οξύ ύφος μου αλλά έχω ακούσει τόσα κουλά που δεν πάει άλλο!

Υ.Γ ΝΑΙ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΑΥΞΑΝΕΙ ΤΗΝ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ!

nassosbmw1
06-03-08, 20:30
Είδα διαφορά! Τι διαφορά είδες ρε αδερφέ και τι παραπάνω έχει η bmw από το κατέμι σου που δουλεύει 5.οοο στροφές παραπάνω?? Στο σασμάν? Έβαλες ποτέ το λάδι των 15Ε/l για να δεις τι θα πει λάδι μηχανής? Μέτρησες άλογα πριν και μετά? Έλυσες κινητήρα με και χωρίς μοτοκότα? 70.000km έκανα με R6 στις 16-17.000 στροφές, τα μισά μέσα στις Σέρρες και όταν το ανοίξαμε να βάλουμε το αγωνιστικό kit της Yamaha κρεμάσαμε σαγώνια όταν είδαμε τι δουλειά έκανε το λάδι, πόσο καθαρός ήταν ο κινητήρας και τι ανοχές-διάκενα είχε! Θες να σε πω και πώς ήταν το μοτέρ του μοτοκότα? Κλάφτα Χαράλαμπε! Αν αυτό δεν είναι δουλειά και διαφορά που κάνει το καλό λάδι από μόνο του, ε τότε τα σκατά δεν βρωμάνε!
Τα λ'εω σ' εσένα να τα ακούσουν όλοι!

αδερφέ,μην τα ισοπεδώνουμε όλα! άλλο πράμα να γυρίζει ένας 6-κύλινδρος στις 7-8000 στρ και άλλο ένας μονοκύλινδρος ΗΜΙΑΓΩΝΙΣΤΙΚΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ-λέγε με ΚΤΜ-που γυρνάει στις 12000...υπάρχει τεράστια διαφορά στις καταπονήσεις τόσο από τις φυσικές διαφορές (μονοκύλινδρος-πολυκύλινδρος) όσο και στην ειδική ισχύ...(πόσα αυτοκίνητα ξέρεις ατμοσφαιρικά 600 κυβικών που περνάνε τα 100 άλογα;) ) επίσης μην μπερδεύεις είδος μοτερ...η μηχανή σου έχει κινητήρα που είναι ΣΧΕΔΙΑΣΜΕΝΟΣ (υπερτετράγωνος όσο παει) να αποδίδει ψηλά...αυτό σημαίνει πως η γραμμική ταχύτητα στα έμβολα παραμένει σε ασφαλή όρια σε αντίθεση με τα αυτοκινητάδικα μοτέρ που αν θελήσεις να ανεβάσεις στροφές αρχίζουν τα βάσανα.......και φυσικά άλλο σύστημα λίπανσης έχουν τα αμάξια ,άλλο οι μηχανές...(δεν κάνουν σούζες,χεχε)
το θέμα με τα λάδια-πρόσθετα,συνθετικά ορυκτέλαια ημι κλπ,σηκώνει ΜΕΓΑΑΑΑΑΛΗ κουβέντα....στην Αμερική έχουν γραφτεί πολά άρθρα για τα λάδια συνθετικά και μη,για μοτο με 160000 μίλια που τις συντηρούσαν με απλό ορυκτέλαιο,ανοίχτηκαν και δεν είχαν τη παραμικρή φθορά...τι θέλω να πω; όλα παίζουν...από το τι συντήρηση κάνεις μέχρι και πόσο μας κοροιδεύουν οι εταιρείες λαδιών...για το μόνο που μπορώ να μιλήσω σίγουρα είναι για τα μηχανάκια που πέρασαν από τα χέρια μου και τα συντηρώ εγώ....όσο για αυτά τα πρόσθετα αντιτριβικά κλπ,υπομονή...θα μάθετε αν κάνουν δουλειά...;)

όσο για τα ΚΤΜ...ναι θέλουν τακτική συντήρηση,ναι,έχουν ακουστεί διάφορα,αλλά ρε παιδιά! ο Μ.Ο. που τα καβαλάει είναι 20 έτη! δεν έχω βρει και έναν να το σκίζει μεν,αλλά να το συντηρεί κιόλας δε...όλοι τέζα το πάνε!πάντως το ΚΤΜάκι που πήρα και είναι ακμαιότατο από μοτέρ δεν έχει ανοιχτεί για επισκευή ακόμα και πλησιάζει τα 56000κμ...

panagos_77
06-03-08, 21:37
Εγώ δεν μπερδεύω τίποτα από αυτά, άλλοι λένε ότι χρειάζονται αντιτριβικά! Και λέω ότι τα ζόρια που τρώει ο μονοκύλινδρος (άσχετα που ούτε στα πιο τρελλά του όνειρα πιάνει 100hp) δεν τα τρώει κανένας πολυκύλινδρος αυτοκινήτου, αλλά και για να φτάσει ένας 4κύλινδρος 600cc μοτοσυκλέτας στα 120hp έχει φάει τόσο ελάφρωμα από το εργοστάσιο που είναι άστοχη έως άδικη η παραμικρή σύγκριση με οτιδήποτε. Οι καταπονήσεις στα ελαφρύτερα μέταλλα (αλουμίνιο) είναι πολλαπλάσιες όσον αφορά τις παραμορφώσεις σε θλιπτικές και εφελκιστικές τάσεις - εδώ μπαίνει το λάδι να κρατάει χαμηλή θερμοκρασία. Αλήθεια, παρατήρησε ποτέ κανείς ότι τα αντίστοιχα ανά κατηγορία λιπαντικά της ίδιας εταιρίας, είναι ακριβότερα όσον αφορά τη μοτοσυκλέτα? Ας έρθει κι όποιος νομίζει ότι συντήρησε μοτοσυκλέτα supersport με ορυκτο (που καλά καλά δεν έχει κατάλληλη αναλογία πρόσθετων για το σασμάν και φυσικά δεν μπήκε ποτέ του πίστα) να μετρήσει μοτέρ μ' εμένα που έβαζα 100% συνθετικό και του έπινα το αίμα με το καλαμάκι του king kong!
Νάσο, σαν το 100% συνθετικό δεν έχει ρε φίλε! Αυτό λέω!

nassosbmw1
06-03-08, 22:10
Εγώ δεν μπερδεύω τίποτα από αυτά, άλλοι λένε ότι χρειάζονται αντιτριβικά! Και λέω ότι τα ζόρια που τρώει ο μονοκύλινδρος (άσχετα που ούτε στα πιο τρελλά του όνειρα πιάνει 100hp) δεν τα τρώει κανένας πολυκύλινδρος αυτοκινήτου, αλλά και για να φτάσει ένας 4κύλινδρος 600cc μοτοσυκλέτας στα 120hp έχει φάει τόσο ελάφρωμα από το εργοστάσιο που είναι άστοχη έως άδικη η παραμικρή σύγκριση με οτιδήποτε. Οι καταπονήσεις στα ελαφρύτερα μέταλλα (αλουμίνιο) είναι πολλαπλάσιες όσον αφορά τις παραμορφώσεις σε θλιπτικές και εφελκιστικές τάσεις - εδώ μπαίνει το λάδι να κρατάει χαμηλή θερμοκρασία. Αλήθεια, παρατήρησε ποτέ κανείς ότι τα αντίστοιχα ανά κατηγορία λιπαντικά της ίδιας εταιρίας, είναι ακριβότερα όσον αφορά τη μοτοσυκλέτα? Ας έρθει κι όποιος νομίζει ότι συντήρησε μοτοσυκλέτα supersport με ορυκτο (που καλά καλά δεν έχει κατάλληλη αναλογία πρόσθετων για το σασμάν και φυσικά δεν μπήκε ποτέ του πίστα) να μετρήσει μοτέρ μ' εμένα που έβαζα 100% συνθετικό και του έπινα το αίμα με το καλαμάκι του king kong!
Νάσο, σαν το 100% συνθετικό δεν έχει ρε φίλε! Αυτό λέω!

Τα ίδια λέμε...αλλά επειδή είμαι και αρκετά περίεργος και μου αρέσει να κράζω μετά τα κακώς κείμενα και διαφημιζόμενα,τα πειράματα θα γίνουν στο ΚΤΜ...θα γίνονται κανονικότατα φυσικά οι αλλαγές λαδιών,αλλά από δω και πέρα κάθε 2η αλλαγή θα μπαίνει Motorkote (έτσι κι αλλιώς ο Λαμπριανίδης είναι δίπλα μου)... άντε να δούμε έστω για εγκυκλοπαιδικούς λόγους τι θα γίνει...Υπ'όψιν το μοτέρ του έχει 55000κμ ευλαβικά βέβαια συντηρημένο και δουλεμένο,δεν έχει ζοριστεί/τελικιαστεί ποτέ παρατεταμένα,δεν έχει ραγισμένη/αλλαγμένη κεφαλή,δεν έχει ανοιχτεί ποτέ...αλλά από την άλλη,δεν υπάρχει μοτέρ ΚΤΜ LC4 που στα 60000 κμ να μην έχει κατέβει έστω μια φορά ...ίδωμεν...
α,και πούσαι...ανάμεσα Αθήνα -Πειραιά κυκλοφοράει ΧΤ με 90 άλογα τροχό...:nod:

panagos_77
07-03-08, 06:31
Τα ίδια λέμε...αλλά επειδή είμαι και αρκετά περίεργος και μου αρέσει να κράζω μετά τα κακώς κείμενα και διαφημιζόμενα,τα πειράματα θα γίνουν στο ΚΤΜ...θα γίνονται κανονικότατα φυσικά οι αλλαγές λαδιών,αλλά από δω και πέρα κάθε 2η αλλαγή θα μπαίνει Motorkote (έτσι κι αλλιώς ο Λαμπριανίδης είναι δίπλα μου)... άντε να δούμε έστω για εγκυκλοπαιδικούς λόγους τι θα γίνει...Υπ'όψιν το μοτέρ του έχει 55000κμ ευλαβικά βέβαια συντηρημένο και δουλεμένο,δεν έχει ζοριστεί/τελικιαστεί ποτέ παρατεταμένα,δεν έχει ραγισμένη/αλλαγμένη κεφαλή,δεν έχει ανοιχτεί ποτέ...αλλά από την άλλη,δεν υπάρχει μοτέρ ΚΤΜ LC4 που στα 60000 κμ να μην έχει κατέβει έστω μια φορά ...ίδωμεν...
α,και πούσαι...ανάμεσα Αθήνα -Πειραιά κυκλοφοράει ΧΤ με 90 άλογα τροχό...:nod:

Ε καλά άμα το τουμπανιάσεις πάει, μαμά μοτέρ λέω δεν βγαίνει με τόσα. Έχουν και τα παιδιά στο XT club στη Σταυρούπολη Θεσ/νίκης ένα και μάλιστα 550 (από τα παλιά...) που διακοσαρίζει για την πλάκα του! Εξαρτάται για ποιο λόγο θα κατέβει, αν είναι από καρφωμένες βαλβίδες... το πεπρωμένο φυγείν αδύνατο!

panagos_77
07-03-08, 07:29
στην Αμερική έχουν γραφτεί πολά άρθρα για τα λάδια συνθετικά και μη,για μοτο με 160000 μίλια που τις συντηρούσαν με απλό ορυκτέλαιο,ανοίχτηκαν και δεν είχαν τη παραμικρή φθορά...

Πρωινή φλασιά :idea:
Εκεί στο Αμέρικα ξέρεις κυκλοφορούν και πολλές Harley οι οποίες ναι όντως θέλουν ορυκτέλαιο. Από μαμά ακόμα ζητάει μόνο ορυκτέλαιο.
Το καλοκαίρι του 2004 (Ιούλιο αν θυμάμαι καλά) είχε ένα ενδιαφέρον κατά τα άλλα άρθρο της castrol στο περιοδικό moto που έλεγε ότι το 100% συνθετικό εμποδίζει το σωστό στρώσιμο ενός καινούριου κινητήρα. Πετυχαίνω ένα παλικαράκι σ' ένα συνεργείο που είχε διαβάσει αυτό το άρθρο και επέμενε να του βάλουν ορυκτό 20W-50 (Σημ. CBR 1000RR). Βρε αγόρι μου δεν κάνει, "όχι το λέει η castrol", βρε πασάκα μου το λέει αλλά δεν λέει βάλτε ορυκτό, τιιιιιιιποτα! Ο καραγιάννης το βιολί του! Άλλαξε συνεργείο στο τέλος. Στις 20.000km περίπου μάθαμε ότι το πήρε στο χέρι το μοτέρ.... :bricks1:

mourlos
31-01-11, 18:51
καλισπερα και παλι... ήθελα να σαϛ μιλισω για το μοτορ κοτε το όποιο είναι το καλύτερο αντιτριβικο για το αυτοκινιτο... μετά από μελετι και πολύ ψαξιμο έμαθα για το μοτορ κοτε και το δοκιμασα...στο αυτοκινιτο μου άκουγα διαφορουϛ ιχουϛ από μοτερ σασμαν και πιρα και εγώ για να ριξω... εριξα και μειωθικε ο ιχοϛ του κατά θ0% μπορώ να πω... μετά από συγκρισι με διαφορεϛ άλλεϛ εταιριεσ( δεν θέλω να πω ονοματα) οι όποιεϛ υποσχονται πολλά κάνουν λίγα το μοτορ κοτε με βοιθισε πολύ ακομι και στην καταναλωσι βενζινισ... βγαινει σε πακετο αν θελετε με καθαριστικο + ενισχυτικό βενζινιϛ και αντιτριβικο με 40ε... ο μόνοϛ αντιπροσοποϛ που έχω βρει εδώ στην ελλάδα είναι ο λαμπριανιδιϛ ο όποιοϛ βρίσκεται πειραια... τα στελνει παντού και το ξέρω επειδή έστειλα αλεχανδρουπολι ένα σετ... το απλό αντιτριβικο αντεχει μέχρι 500 άλογα αλλα υπάρχει και το αγωνιστικιϛ χρισιϛ με διαφορετικα χιμικα! εγώ πάντωϛ χρισιμοποιισα το απλο... επειδή κάνω πατιματα αν και δεν έχω το τελειο αμαξι (με αυτοκινιτα σαν το δικό μου (bmw μ40))... εγώ το συνιστω ασιζιτιτι... προτεινω να το δοκιμασετε...


υ.γ. δεν ιξερα που να το βάλω και ετσι το αναρτισα εδω...

takis1983
02-02-11, 11:14
ασε τν πατησα κ εγω τοτε με την μουφα!! φτου!!