PDA

Επιστροφή στο Forum : Αναβάθμιση λογισμικού για bmw 335i!


Libanner
24-05-07, 23:04
Σημερα διαβασα αυτο και το αναφέρω γιατι βλέπω οτι υπαρχει μεγαλος ερωτας με το συγκεκριμενο αυτοκινητο στο φορουμ!<<Αναβαθμιση λογισμικου για την νέα bmw 335i που αυξανει την αποδοση απο τα 306ps στα 360ps και την ροπη απο τα 40,8 στα 50,9kgm με την τελικη ταχυτητα να αγγιζει τα 290χμ.Η αναβαθμιση γινεται στο Μοναχο όπου αποστέλλεται ο εγκέφαλος,δινεται εγγύηση δυο χρόνων και το κοστος είναι 2500€ χωρίς Φ.Π.Α!>>

matrixlord
25-05-07, 13:57
Απίστευτη ροπή!!!!! Αν αντέχει τόση ροπή ο δίσκος.....

Snoopy
25-05-07, 14:07
Επίσημο?

Πού το κάνουν αυτό? στη BMW?

Υ.Γ. λέω να κλέψω τον εγκέφαλο του Ευάγγελου να τον στείλω για ΥΠΟ-βάθμιση γιατι αυθαδιάζει...

fotiki
25-05-07, 15:29
Απίστευτη ροπή!!!!! Αν αντέχει τόση ροπή ο δίσκος.....

Μήν ανησυχείς φίλε μου αντέχει κ πολύ μαλιστα, εδω βλέπεις κατι τετρακίνητα evo k sti που δουλεύουν με τρελές πιέσεις και αντέχουν. πόσο μάλλον το 335 που είναι μόνο πισωκούνα με runflat.Αμα είναι και steptronic τότε δεν πιστεύω να τίθεται θέμα. :smokin:

EVANGELOS
25-05-07, 20:24
Μήν ανησυχείς φίλε μου αντέχει κ πολύ μαλιστα, εδω βλέπεις κατι τετρακίνητα evo k sti που δουλεύουν με τρελές πιέσεις και αντέχουν. πόσο μάλλον το 335 που είναι μόνο πισωκούνα με runflat.Αμα είναι και steptronic τότε δεν πιστεύω να τίθεται θέμα. :smokin:

Συγνώμη αλλά γιατί τα πισωκίνητα αντέχουν παραπάνω από τα 4κίνητα ????
Τα runflat πάλι γιατί επηρεάζουν την αντοχή στην αύξηση της ροπής ????
Το steptronic ???

Φίλε fotiki αν δεν κάνεις πλάκα μάλλον τα μπέρδεψες λίγο ...

P.S. Δεν είναι αναβάθμιση (π.χ. καινούργιο update του λογισμικού από τη BMW...) είναι βελτίωση με επαναπρογραμματισμό του εγγεφάλλου , η εταιρία αυτή είναι σαν τη superchips , hartge , κλπ κλπ ... ΓΙΑ TUNING MIΛΑΜΕ ...

fotiki
25-05-07, 21:13
Συγνώμη αλλά γιατί τα πισωκίνητα αντέχουν παραπάνω από τα 4κίνητα ????
Τα runflat πάλι γιατί επηρεάζουν την αντοχή στην αύξηση της ροπής ????
Το steptronic ???

Φίλε fotiki αν δεν κάνεις πλάκα μάλλον τα μπέρδεψες λίγο ...

P.S. Δεν είναι αναβάθμιση (π.χ. καινούργιο update του λογισμικού από τη BMW...) είναι βελτίωση με επαναπρογραμματισμό του εγγεφάλλου , η εταιρία αυτή είναι σαν τη superchips , hartge , κλπ κλπ ... ΓΙΑ TUNING MIΛΑΜΕ ...

Φίλε EVANGELΕ είχε τεθεί σε forum (e90post) το θέμα αξιοπιστίας του chipαρίσματος του 335 και είχα διαβάσει οτι τα 4κίνητα λόγο του οτι έχουν μεγαλύτερη πρόσφυση "γατζώνοντας" στην άσφαλτο υποβάλουν σε μεγαλύτερη κόπωση το κιβώτιο(κατα συνέπεια και το δίσκο) ενώ τα πισωκίνητα σπινιάρουν περισσότερο επιτρέποντας στη δύναμη να εκτονωθεί.Πόσο μάλλον τα runflat που γλυστράνε περισσότερο απο τα κανονικά λάστιχα.
Διόρθωσε με σε παρακαλώ αν κάνω λάθος :chair:

babisbabou
25-05-07, 21:23
Πολύ σωστά,όσο για τον επαναπρογραματισμό φαντάζομαι ανεβάζουν την πίεση.

oldcarskickass
25-05-07, 21:58
Φίλε EVANGELΕ είχε τεθεί σε forum (e90post) το θέμα αξιοπιστίας του chipαρίσματος του 335 και είχα διαβάσει οτι τα 4κίνητα λόγο του οτι έχουν μεγαλύτερη πρόσφυση "γατζώνοντας" στην άσφαλτο υποβάλουν σε μεγαλύτερη κόπωση το κιβώτιο(κατα συνέπεια και το δίσκο) ενώ τα πισωκίνητα σπινιάρουν περισσότερο επιτρέποντας στη δύναμη να εκτονωθεί.Πόσο μάλλον τα runflat που γλυστράνε περισσότερο απο τα κανονικά λάστιχα.
Διόρθωσε με σε παρακαλώ αν κάνω λάθος :chair:


NΑι αλλά εδώ δε μιλάμε για tuning του κιβωτίου και το αν και κατά πόσο μπορεί το μοτέρ να το αντέξει αυτό.

Εν μέρει σωστά αυτά που λες, αλλά στην ελληνική άσφαλτο μόνο Caterpillar μπορεί να βάλει ΟΛΗ τη δύναμη κάτω.

EVANGELOS
26-05-07, 13:28
Φίλε EVANGELΕ είχε τεθεί σε forum (e90post) το θέμα αξιοπιστίας του chipαρίσματος του 335 και είχα διαβάσει οτι τα 4κίνητα λόγο του οτι έχουν μεγαλύτερη πρόσφυση "γατζώνοντας" στην άσφαλτο υποβάλουν σε μεγαλύτερη κόπωση το κιβώτιο(κατα συνέπεια και το δίσκο) ενώ τα πισωκίνητα σπινιάρουν περισσότερο επιτρέποντας στη δύναμη να εκτονωθεί.Πόσο μάλλον τα runflat που γλυστράνε περισσότερο απο τα κανονικά λάστιχα.
Διόρθωσε με σε παρακαλώ αν κάνω λάθος :chair:

Αν εννοείς ότι πάει χαμένο ένα τμήμα ατης ροπής πό το σπινιάρισμα τότε ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ μιλάμε για μικρότερη ροπή ... εταιρον εκάτερον ...

Αν πάντως περνάει κάποιοα ροπή τελικά (όση περνάει) στο δρόμο τότε αυτή τη ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΗ ροπή που περνάει στην άσφαλτο την διαχειρίζεται το σασμάν ανεξάρτητα του που είναι η κίνηση.

Αυτό που είναι ΥΠΕΡ των 4wd είναι ότι εκμεταλεύεται το σύνολο της ροπής του μοτέρ (ελάχιστο σπινιάρισμα) ενώ αυτό που είναι ΚΑΤΑ των 4wd είναι οι μεγαλύτερες απώλειες από το μοτέρ στους τροχούς λόγω μετάδοσης.

Πάντως ακριβώς λόγο της μεταφοράς του συνόλυ της ροπής σε ΕΝΑΝ άξονα ... μάλλον είναι χειρότερα τα 2κίνητα από τα 4κίνητα στην διαχέιρηση μεγάλων ροπών.

Όσον αφορά τα ραν φλάτ ... και του πολύ σπινιαρίσματος ... το επιγχείρημα που έχεις διαβάσει είναι βλακώδες ... δηλαδή επειδή σπινιάρουν πολύ τα λάστιχα ΧΑΝΕΤΑΙ η ροπή και τη βγάζει καθαρή ο δίσκος ... είναι σα να λέμε δε θα πατάω τερμα γκάζι για να μη βγάζω όλη τη ροπή για να μην σπάσει ο δίσκος ....

fotiki
27-05-07, 00:57
Καλά, ίσως και να 'χεις δίκιο. :)
Κάτι άλλο τώρα, έχω βγάλει το παρμπρίζ απο μιά vespa piagio 150 τί λές να γίνει το πάτημα ή δεν το στήνεις με δίχρονα?

E46 POWER
27-05-07, 21:17
NΑι αλλά εδώ δε μιλάμε για tuning του κιβωτίου και το αν και κατά πόσο μπορεί το μοτέρ να το αντέξει αυτό.

Εν μέρει σωστά αυτά που λες, αλλά στην ελληνική άσφαλτο μόνο Caterpillar μπορεί να βάλει ΟΛΗ τη δύναμη κάτω.

αλλά στην ελληνική άσφαλτο μόνο Caterpillar μπορεί να βάλει ΟΛΗ τη δύναμη κάτω.

φιλε μου ακομη γελαω με την ατακα...εγραψες!!!:bananasmi

fotiki
30-05-07, 18:28
Παραθέτω ένα link για τους δύσπιστους και τους αντιδραστικούς :)..

http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=46264&highlight=steptronic+shift+time&page=6

EVANGELOS
30-05-07, 18:43
Προφανώς το 335 είναι το πρώτο αμάξι στον κόσμο που η ικανότητα του κιβωτίου και του διαφορικού να διαχειρίζεται τη ροπή του κινητήρα εξαρτάται από τα run flat και την πίσω κίνηση ...

mark
01-02-11, 15:50
καλησπερα. Τι λετε για την speed and style μου ειπαν γυρω στα 1500ευρω αξιζει ή θα εχω προβληματα;;;