PDA

Επιστροφή στο Forum : E36 απορίες - βελτίωση


ifrit21
31-05-07, 14:47
Παιδιά γεια σας.

Είμαι νέο μέλος εδώ, 20 χρονών , φρέσκος αλλά προσεκτικός στην οδήγηση , και με χαρά ανακάλυψα στο site αυτό. Υπέροχα.

Είμαι κάτοχος.... χμμμμ.... μάλλον οδηγάω μία bmw e36 3.16i απείραχτο(95 μοντέλο) .
Είναι του πατέρα μου , αλλά αφού οικογενειακά έχουμε καιρό να πάμε ταξίδι,
το οδηγάω εγώ . Οι γονείς οδηγούν δύο μικρά και αφού αυτό μένει στο γκαραζ, καταλαβαίνετε . Οι εμπειρίες μου , από την απόδοση του αμαξιού είναι καταπληκτικές . Η αλήθεια είναι ότι είναι προσεγμένο μέχρι τρίχα , και με μόνο 110.000 και αυτά σε ταξίδια πάει τρέλλα.

Ωστόσο , αυτό που ζητάω είναι να με βοηθήσετε , να μου πείτε ποια είναι τα πρώτα πρώτα βήματα που πρέπει να κάνω ώστε να βελτιώσω λίγο την ροπή/επιτάχυνση του αμαξιού, ξέρετε 2α και 3η .

Δεν γνωρίζω ούτε από κόστος ούτε από μηχανολογικά ούτε από τίποτα, δεν ασχολούμε με tunning απλά ενδιαφέρομαι να αλλάξουν κάποια πράγματα και ζητώ απόψεις και προτάσεις , ειδικά από φίλους που έχουν ε36.

Απλά ευχαριστώ ;-)

Johnyb
31-05-07, 15:01
Παιδιά γεια σας.

Είμαι νέο μέλος εδώ, 20 χρονών , φρέσκος αλλά προσεκτικός στην οδήγηση , και με χαρά ανακάλυψα στο site αυτό. Υπέροχα.

Είμαι κάτοχος.... χμμμμ.... μάλλον οδηγάω μία bmw e36 3.16i απείραχτο(95 μοντέλο) .
Είναι του πατέρα μου , αλλά αφού οικογενειακά έχουμε καιρό να πάμε ταξίδι,
το οδηγάω εγώ . Οι γονείς οδηγούν δύο μικρά και αφού αυτό μένει στο γκαραζ, καταλαβαίνετε . Οι εμπειρίες μου , από την απόδοση του αμαξιού είναι καταπληκτικές . Η αλήθεια είναι ότι είναι προσεγμένο μέχρι τρίχα , και με μόνο 110.000 και αυτά σε ταξίδια πάει τρέλλα.

Ωστόσο , αυτό που ζητάω είναι να με βοηθήσετε , να μου πείτε ποια είναι τα πρώτα πρώτα βήματα που πρέπει να κάνω ώστε να βελτιώσω λίγο την ροπή/επιτάχυνση του αμαξιού, ξέρετε 2α και 3η .

Δεν γνωρίζω ούτε από κόστος ούτε από μηχανολογικά ούτε από τίποτα, δεν ασχολούμε με tunning απλά ενδιαφέρομαι να αλλάξουν κάποια πράγματα και ζητώ απόψεις και προτάσεις , ειδικά από φίλους που έχουν ε36.

Απλά ευχαριστώ ;-)
Καλως ήρθες φίλε!Στο θέμα μας...Κατά τη γνώμη μου στο συγκεκριμένο μοτέρ δεν αξίζει να κάνεις τίποτα...Όχι ότι δεν μπορείς να βελτιώσεις την απόδοση του, αλλά το ποσό που θα ξοδέψεις για τη βελτίωση είναι δυσανάλογο του αποτελέσματος που θα πάρεις.Για να καταλάβεις με μια εξάτμιση, ένα πρόγραμμα και ένα φιλτράκι θα πάρεις γύρω στα 10-15 αλογάκια και θα έχεις ξοδέψει 1000+ ευρώ.Τώρα, είναι στην κρίση σου για το πόσα λεφτά εσύ θες να ξοδέψεις για μια τέτοια βελτίωση.

B(3)M(1)W(8)is
31-05-07, 15:11
πετα ενα Is πανω μ42 η μ44 για να δεις κατα καποιο τροπο επιδοσεις

ifrit21
31-05-07, 15:16
Ναι , κάτι τέτοιο μου είπαν σήμερα σε ένα μαγαζί που πήγα και μάλιστα ότι το πολύ 5 με 6 άλογα + (δεν πολυ πείστηκα βέβαια..)

Άρα αλλάζεις μηχανή λες ? Πάντως (μη βαρέσετε) η μηχανή κάνει πολύ όμορφο θόρυβο ,και δίνει όσο θέλεις τουλάχιστον για τους ελλήνικούς δρόμους και σε αναλογία με την πείρα μου , αλλά ξέρεις το μικρόβιο τώρα.

Θα βάλω ζαντες και θα αλλάξω λάστιχα σίγουρα , αλλά αφού καίω που καίω βενζίνη που το οδηγάω , λίγο πιο όμορφο και δυνατό θα ήταν μούρλια .

Anyway , περιμένω και άλλες απόψεις . :-)

ifrit21
31-05-07, 15:17
πετα ενα Is πανω μ42 η μ44 για να δεις κατα καποιο τροπο επιδοσεις

Συγνώμη , ένα τι??και πόσο κάνει? μοτεράκι να φανταστώ?Με τι κόστος ?

konas
31-05-07, 15:18
Φίλε καλώς ήρθες. πριν ξεκινήσεις αλλαγές, διάβασε πολύ εδώ μεσα θέματα και καταστασεις από πικραμένους και μη.

Θέλει πολύ γνώση το πράγμα και η παρέα εδώ έχει γράψει τις εμπειρίες της.

Billism3
31-05-07, 15:19
Γεια σου φιλε
οπως ειπε ο φιλος τζον ολα ειναι θεμα χρηματων,πες ποσα διαθετεις να σου πουμε την καλυτερη λυση.παντως γυρω στα 2000 με 2500 θα χρειαστεις το λιγοτερο , προς τα πανω ειναι ανοιχτο το οριο,λεφτα να εχεις και ολα γινονται!!!!

B(3)M(1)W(8)is
31-05-07, 15:21
μοτερακι εννοω που φοραγανε το οχηματα με κωδικο 318is 1800 η 1900 με 140 αλογα. τωρα για κοστος πιστευω 3000-4000 θα εισαι κομπλε γιατι θελεις και φρενα να αλλαξεις

ifrit21
31-05-07, 15:24
Οκ . Μάλλον , περπατάω σε λάθος μονοπάτι . Κάπου στα 1500 πίστευα , αλλά
από ότι βλέπω , θα πάνε για πέταμα.

ΠΑΝΤΩΣ , το forum και η προσπάθεια των admin είναι πολύ καλή.
Θα σας βρω εδώ γύρω , αφού την αγαπάω την κοκκινομάλα μου !
(βυσινάκι είναι!) και θα μάθω όσα δεν ξέρει και δεν μου έμαθε ο
πατέρας μου , για τις μπέμπες.

E36 RULES!!
31-05-07, 15:25
Εγώ θα προτεινα να εκμεταλλευτεις στο επακρον τις δυνατοτητες του αυτοκινητου στις στροφες (κατανομη βαρους, πισω κινηση κλπ κλπ), να βαλεις 4 καλα αμορτισερ και ελατηριακια να χαμηλωσει λιγο και θα εισαι μπαμ! (στις στροφες τουλαχιστον). Το is που αναφερθηκε ειναι 1800 cc, 143 bhp.

Καλωσόρισες!!

edit: Καλα, ολοι μαζι ποσταραμε? :) :)

Johnyb
31-05-07, 15:26
Εγώ θα προτεινα να εκμεταλλευτεις στο επακρον τις δυνατοτητες του αυτοκινητου στις στροφες (κατανομη βαρους, πισω κινηση κλπ κλπ), να βαλεις 4 καλα αμορτισερ και ελατηριακια να χαμηλωσει λιγο και θα εισαι μπαμ! (στις στροφες τουλαχιστον). Το is που αναφερθηκε ειναι 1800 cc, 143 bhp.

Καλωσόρισες!!

edit: Καλα, ολοι μαζι ποσταραμε? :) :)
Μπα...και για να στρίψεις δύναμη θες!

E36 RULES!!
31-05-07, 15:28
Μπα...και για να στρίψεις δύναμη θες!

Μην το λες φιλε, μην το λες.... :deal::deal::deal:

Johnyb
31-05-07, 15:34
Μην το λες φιλε, μην το λες.... :deal::deal::deal:

Έχω κάνει όλες αυτές τις βελτιώσεις που λες γι'αυτό μιλαω...εντάξει πάτησε καλύτερα το αμάξι στο δρόμο και ειδικά η μούρη του...αλλά εντάξει άμα έχεις αξιο αντίπαλο στις στροφές δεν την παλεύεις...δεν μιλάω για hyundai και kia...

E36 RULES!!
31-05-07, 15:39
Εεεε, καλα, σιγουρα θες το κατι παραπανω, αλλα περισσοτερο κατ΄εμε σε uphill διαδρομες... Σε downhills δεν θες πολυ... (να'ναι καλα το βαρος...)

Μη με ακους και πολυ, απλως παρηγορω τον εαυτο μου....... :D

konc
31-05-07, 15:55
Καλως ήρθες φίλε!Στο θέμα μας...Κατά τη γνώμη μου στο συγκεκριμένο μοτέρ δεν αξίζει να κάνεις τίποτα...Όχι ότι δεν μπορείς να βελτιώσεις την απόδοση του, αλλά το ποσό που θα ξοδέψεις για τη βελτίωση είναι δυσανάλογο του αποτελέσματος που θα πάρεις.Για να καταλάβεις με μια εξάτμιση, ένα πρόγραμμα και ένα φιλτράκι θα πάρεις γύρω στα 10-15 αλογάκια και θα έχεις ξοδέψει 1000+ ευρώ.Τώρα, είναι στην κρίση σου για το πόσα λεφτά εσύ θες να ξοδέψεις για μια τέτοια βελτίωση.

Φιλικά και μιάς και έχω φάει.. τη ζωή μου και τα χρήματά μου με αυτό το μοτέρ, με ΦΠΕ σκέτο θα πάρεις πολύυυ αισιόδοξα 10 άλογα και αν. Αν ξέρεις κάτι διαφορετικό, πάω πάσο, δεν είμαι και ο επίσημος βελτιωτής των Μ43 :) Επίσης αν μιλάς για ολόκληρη εξάτμιση (πολλαπλή, καταλύτη, μεσαίο & τελικό) και 1000κάτι ευρώ, ευχαρίστως να ακούσω που τις πουλάνε γιατί εγώ τόσο πλήρωσα μόνο την εξάτμιση και δεν ήταν καν επώνυμη!
Αποτέλεσμα ΜΕ αυξημένη συμπίεση ΚΑΙ ελαφρύ reprofiling γύρω στα 115hp. (χωρίς δυναμόμετρο, δικιά μου εκτίμηση βάση μετρήσεων με γνωστά BMW με παρόμοια μοτέρ)

Johnyb
31-05-07, 16:40
Φιλικά και μιάς και έχω φάει.. τη ζωή μου και τα χρήματά μου με αυτό το μοτέρ, με ΦΠΕ σκέτο θα πάρεις πολύυυ αισιόδοξα 10 άλογα και αν. Αν ξέρεις κάτι διαφορετικό, πάω πάσο, δεν είμαι και ο επίσημος βελτιωτής των Μ43 :) Επίσης αν μιλάς για ολόκληρη εξάτμιση (πολλαπλή, καταλύτη, μεσαίο & τελικό) και 1000κάτι ευρώ, ευχαρίστως να ακούσω που τις πουλάνε γιατί εγώ τόσο πλήρωσα μόνο την εξάτμιση και δεν ήταν καν επώνυμη!
Αποτέλεσμα ΜΕ αυξημένη συμπίεση ΚΑΙ ελαφρύ reprofiling γύρω στα 115hp. (χωρίς δυναμόμετρο, δικιά μου εκτίμηση βάση μετρήσεων με γνωστά BMW με παρόμοια μοτέρ)

Μην αρπάζεσαι!Σίγουρα και δεν μίλησα για ολόκληρη εξάτμιση σε αυτά τα λεφτά...τώρα δεν θα τα χαλάσουμε για 5 άλογα...!Απλά ήθελα να δώσω ενδεικτικά στο παιδί την εικόνα που θα έχει το αμάξι με αυτές τις βελτιώσεις....

Δημήτρης
31-05-07, 18:45
Αν ο φίλος μας δεν είναι διατεθιμένος για αλλαγή μοτέρ πιστεύω πως καλύτερα να βάλει ένα πρόγραμμα στον εγκέφαλο, μία εξάτμιση (τελικό) για πιο μπάσο ήχο. Εγώ τουλάχιστον δε θα μπλεκόμουνα με αλλαγή μοτέρ μιας και δε ξέρω ο προηγούμενος πως το χρησιμοποιούσε. Οσον αφορά την ανάρτηση είναι καθαρά υποκειμενικό, παρ'όλα αυτά θα ήμουν και πάλι επιφυλακτικός με το χαμήλωμα γιατί χάνεις από άνεση οσο να'ναι καλά τα ελατήρια βρίσκεις και από κάτω και άμα φορτώσεις και τίποτα μπαγκάζια αστα να πάνε.... Τέλος πάντων θα διάλεγα με τα εργοστασιακά ελατήρια boge turbo gas αυθεντικά πράγματα, ή για πιο σπορ οδήγηση bilstein sport 15% σκληρότερα από τα original.

ifrit21
31-05-07, 18:49
Δημήτρη , θα ήθελα να μάθω το κόστος στην απλή μετατροπή που λες , και αν γνωρίζεις κάποιο "αξιόπιστο μέρος" για την αγορά τους καθώς και αν τα βαζουν οι ίδιοι στο αυτοκίνητο.

Δημήτρης
31-05-07, 19:02
Δημήτρη , θα ήθελα να μάθω το κόστος στην απλή μετατροπή που λες , και αν γνωρίζεις κάποιο "αξιόπιστο μέρος" για την αγορά τους καθώς και αν τα βαζουν οι ίδιοι στο αυτοκίνητο.


Για τα αμορτισέρ boge μπορείς να απευθυνθείς σε εξουσιοδοτημένο συνεργείο. Συνήθως κοστίζουν από 180 ή και 200 ή 250 εξαρτάται από που ψωνίζεις. Τα bilstein τα πωλούν περίπου παντου και σε αυτά η τιμή ποικίλει απο 400 μέχρι 500 αν κάνω λάθος ας με διορθώσει κάποιος. Μιλώντας για το τσιπάκι έχεις αρκετές επιλογές από επώνυμες εταιρείες.

Κοιτα http://www.superchips.co.uk/models.php

http://www.wetterauer.com/

Και τέλος για την εξάτμιση (τελικό καζανάκι)
http://www.supersprint.com/homeuk.htm
και ψάξε τη sebring. Αυτά ενδεικτικά. Δυστυχώς δε γνωρίζω πολλά για τις τιμές και τα μαγαζιά, συγγνώμη. Πιστεύω να βοήθησα.

ifrit21
31-05-07, 19:31
Δημήτρη , σε ευχαριστώ .

Λοιπόν , πιστεύω ότι το τσιπάκι/πρόγραμμα που κάνει 650 ε , είναι ότι πρέπει (για λίγο μεγαλύτερη ροπή ).
Αλήθεια , αυτό μπορείς να το βάλεις μόνο του , δηλαδή χωρίς να αλλάξεις τίποτα άλλο στο αμάξι?Εννοώ , χωρίς να βάλω τελικό και να φαίνεται από τον ήχο ότι έχω επέμβει.

Δημήτρης
31-05-07, 19:36
Ναι βέβαια στο τοποθετούν στο κουτί του εγκεφάλου δε πειράζουν τίποτα μηχανικό και δε το καταλαβαίνει κανείς παρα εσύ που το οδηγάς. Το πρόγραμμα αλλάζει τη χαρτογράφηση του κινητήρα και εκμεταλλεύεται καλύτερα τις δυνατότητες του. Μιλώντας για κατανάλωση άλλοι λένε πως αυξάνεται ελάχιστα άλλοι λένε καθόλου πάντως ψιλοπράγματα, το σίγουρο είναι ότι έχεις πιο πολύ νεύρο και καλύτερο ''άκουσμα'' στο γκάζι, ανταποκρίνεται πιο γρήγορα.

ifrit21
31-05-07, 20:03
Ωπα , για κάτσε επειδη είμαι νεούδι σε όλα αυτά .

Μου λες πως με 600 άντε 650 να μου το βάλει κάποιος , θα έχω μία αισθητή
βελτίωση , στο γκάζι? ? ?(δεν με νοιάζει τελική έτσι και αλλιώς στα 150 αφήνω, και απο Ιούλη με τα πρόστιμα, μακριά) Όχι επειδή αυτό , είναι ότι θέλω πρακτικά ,αφού ούτε ο πατέρας θα το πάρει χαμπάρι . Το λέω αυτό επειδή , πιστέυει πως γενικά κάθε ευρώ που θα πάει πάνω του , είναι πέταμα και πως σε 4/5 χρόνια θα πάρουμε άλλο και τέτοια κουλά .

Λοιπόν , για να αρχίσω το ψάξιμο , δεν μειώνεται η ασφάλεια έτσι?
Μπορεί να έχει προβλήματα κάποιος ? Δυσλειτουργία και τέτοια?
Η κατανάλωση δεν με ενοχλεί , δεν λέω τσούζει , αλλά έτσι και αλλιώς δεν πηγαίνω οικονομικά στο δρόμο .

Όσο για το τελική που λες (εξάτμιση) δεν βρήκα τιμές στα links . Αυτή είναι και πάλι αυτόνομη αλλαγή , η χρειάζεται και άλλη πακέτο ; Εννοώ κολλάει στη μαμά όπως πρέπει απο κάτω ;; Ο ήχος της μηχανής μου αρκεί παρά την ηχομονομένη καμπίνα που έχει το αμάξι , δεν θέλω να γίνει κιτς , ωστόσο βοηθάει πουθενά ,η μόνο στην αίσθηση από το γκάζι.

PS - (παιδιά , κατανοώ, αν με σνομπάρει κάποιος για το τρόπο που γράφω και εκφράζομαι , αλλά δεν έχω μηχανικές γνώσεις ..)

Geo_3D
31-05-07, 20:20
Φιλε καλως ηρθες
Η δικια μου συμβουλη μπορει να μην σου αρεσει για τα 20 σου χρονια μιας και το αιμα σου βραζει,αλλά δυστυχως ειναι η αληθεια και ειναι η εξης....θα στην πω λιγο χυμα και τσουβαλατα,να με συμπαθας γιαυτο.
ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.
Θα δωσεις ενα σκασμο λεφτα για να πεις οτι εκανες οντως κατι,και θα ερθω μετα με το δικο μου "πληρες εργοστασιακο μηχανικα αλλά με 'individual':p: μοτερ":D 316 Ε36 και αν δεν εισαι τουλαχιστον πισω,το πολυ πολυ να πηγαινουμε παρεα.
ΠΡΟΣΟΧΗ:Δεν ειμαι ψωνισμενος,αλλά επειδη τον εχω φαει με το κουταλι αυτον το κινητηρα και εχω ακουσει και δει οτι μπορεις να φανταστεις για αυτον,σου λεω οτι ολα ειναι μουφες.Αποδεδειγμενα.Η χάρη και η χαρά αυτου του μοτερ ειναι η εθνικη απτα 120-130 και πανω

Άρα,κρατα αυτα τα 1500 που σκεφτοσουνα,και μαζεψε λεφτα ειτε για να βαλεις ενα άλλο μεγαλυτερο μοτερ καποια στιγμη,ειτε για να παρεις πιο καινουργιο αμαξι.

Καλη περιηγηση στο forum!!!:hello:

konc
31-05-07, 20:22
Μην αρπάζεσαι!Σίγουρα και δεν μίλησα για ολόκληρη εξάτμιση σε αυτά τα λεφτά...τώρα δεν θα τα χαλάσουμε για 5 άλογα...!Απλά ήθελα να δώσω ενδεικτικά στο παιδί την εικόνα που θα έχει το αμάξι με αυτές τις βελτιώσεις....

Όχι, καμία σχέση με άρπαγμα! Ίσα ίσα ξεκίνησα το μήνυμα με "φιλικά"! κανένα πρόβλημα, δεν είπες και τίποτα κουφό εξάλλου.

Περισσότερο μίλησα γιατί τα 7-8 άλογα από τα 15 έχουν μεγάλη διαφορά σε ένα αμάξι 100αλόγων και μπορούν να επηρεάσουν την απόφαση για ΦΠΕ ή όχι.
Όλα καλά και συμφωνούμε

konc
31-05-07, 20:27
Φιλε καλως ηρθες
Η δικια μου συμβουλη μπορει να μην σου αρεσει για τα 20 σου χρονια μιας και το αιμα σου βραζει,αλλά δυστυχως ειναι η αληθεια και ειναι η εξης....θα στην πω λιγο χυμα και τσουβαλατα,να με συμπαθας γιαυτο.
ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΑ.
Θα δωσεις ενα σκασμο λεφτα για να πεις οτι εκανες οντως κατι,και θα ερθω μετα με το δικο μου "πληρες εργοστασιακο μηχανικα αλλά με 'individual':p: μοτερ":D 316 Ε36 και αν δεν εισαι τουλαχιστον πισω,το πολυ πολυ να πηγαινουμε παρεα.
ΠΡΟΣΟΧΗ:Δεν ειμαι ψωνισμενος,αλλά επειδη τον εχω φαει με το κουταλι αυτον το κινητηρα και εχω ακουσει και δει οτι μπορεις να φανταστεις για αυτον,σου λεω οτι ολα ειναι μουφες.Αποδεδειγμενα.Η χάρη και η χαρά αυτου του μοτερ ειναι η εθνικη απτα 120-130 και πανω

Άρα,κρατα αυτα τα 1500 που σκεφτοσουνα,και μαζεψε λεφτα ειτε για να βαλεις ενα άλλο μεγαλυτερο μοτερ καποια στιγμη,ειτε για να παρεις πιο καινουργιο αμαξι.

Καλη περιηγηση στο forum!!!:hello:


Θα συμφωνήσω και εγώ. Και πρόσεξε, στο λέει κάποιος που τα έκανε όλα αυτά και πολλά παραπάνω. Το συγκεκριμένο μοτέρ ΔΕΝ παίρνει πολλά και αυτά που παίρνει δεν συμφέρουν καθόλου για το αποτέλεσμα που δίνουν. Συγκρατήσου τώρα και πήγαινε για μοτέρ μια και καλή. Εγώ έχω ήδη πληρώσει 2

Geo_3D
31-05-07, 20:28
Και για να προλαβω τον φιλο μου Κωσταντινο (konc) η μονη περιπτωση βελτιωσης που δεν εχω δει σε σχεση με το δικο μου,ειναι αυτη που εχει στο δικο του αμαξι.Οποτε το προηγουμενο post μου ισχυει κατα 99%.Το 1% ειναι ο Κωσταντινος.
Ρε Κωστα μηπως να αρχισω να ξαναβγαζω σιγα σιγα τον τιγρη και να βρεθουμε για εκεινον τον καφε που λεγαμε????

konc
31-05-07, 20:36
Και για να προλαβω τον φιλο μου Κωσταντινο (konc) η μονη περιπτωση βελτιωσης που δεν εχω δει σε σχεση με το δικο μου,ειναι αυτη που εχει στο δικο του αμαξι.Οποτε το προηγουμενο post μου ισχυει κατα 99%.Το 1% ειναι ο Κωσταντινος.
Ρε Κωστα μηπως να αρχισω να ξαναβγαζω σιγα σιγα τον τιγρη και να βρεθουμε για εκεινον τον καφε που λεγαμε????

Εύκολα... :) Το πολύ πολύ να κεράσω καφέ, δεν έγινε και τίποτα!
Να με προειδοποιήσεις μόνο να αρχίσω να ξηλώνω sub κλπ...

(Αν και δεν με πρόλαβες, μαζί postάραμε, απ'ότι βλέπεις συμφωνώ και με το παραπάνω μαζί σου.)

Δημήτρης
31-05-07, 21:31
Ωπα , για κάτσε επειδη είμαι νεούδι σε όλα αυτά .

Μου λες πως με 600 άντε 650 να μου το βάλει κάποιος , θα έχω μία αισθητή
βελτίωση , στο γκάζι? ? ?(δεν με νοιάζει τελική έτσι και αλλιώς στα 150 αφήνω, και απο Ιούλη με τα πρόστιμα, μακριά) Όχι επειδή αυτό , είναι ότι θέλω πρακτικά ,αφού ούτε ο πατέρας θα το πάρει χαμπάρι . Το λέω αυτό επειδή , πιστέυει πως γενικά κάθε ευρώ που θα πάει πάνω του , είναι πέταμα και πως σε 4/5 χρόνια θα πάρουμε άλλο και τέτοια κουλά .

Λοιπόν , για να αρχίσω το ψάξιμο , δεν μειώνεται η ασφάλεια έτσι?
Μπορεί να έχει προβλήματα κάποιος ? Δυσλειτουργία και τέτοια?
Η κατανάλωση δεν με ενοχλεί , δεν λέω τσούζει , αλλά έτσι και αλλιώς δεν πηγαίνω οικονομικά στο δρόμο .

Όσο για το τελική που λες (εξάτμιση) δεν βρήκα τιμές στα links . Αυτή είναι και πάλι αυτόνομη αλλαγή , η χρειάζεται και άλλη πακέτο ; Εννοώ κολλάει στη μαμά όπως πρέπει απο κάτω ;; Ο ήχος της μηχανής μου αρκεί παρά την ηχομονομένη καμπίνα που έχει το αμάξι , δεν θέλω να γίνει κιτς , ωστόσο βοηθάει πουθενά ,η μόνο στην αίσθηση από το γκάζι.

PS - (παιδιά , κατανοώ, αν με σνομπάρει κάποιος για το τρόπο που γράφω και εκφράζομαι , αλλά δεν έχω μηχανικές γνώσεις ..)


Από τη στιγμή που η οικογένειά σου ετοιμάζει αγορά καινούριου αυτοκινήτου θα συμφωνήσω απόλυτα με τον geo-3d , μάζεψε τα λεφτά σου. Αν το κράταγες πολλά χρόνια άλλαζε. Πάντως μιας και θα το κρατήσεις 4 χρόνια καλύτερα να το χαρείς έτσι όπως είναι και μετά να πας στο καινούριο.

Φιλικά, Δημήτρης.

BILL007
31-05-07, 22:38
Καλωσήρθες φίλε μου στη παρέα μας...Γνώμη μου είναι τα αμάξια να μην τα πειράζουμε μηχανολογικά μιας και το εργοστάσιο δίνει προδιαγραφές για τα κρατήματα και για τα υπόλοιπα μέρη του αυτοκινήτου για το πακέτο που σου προσφέρει π.χ 316,Μ3,Μ5,850 και ότι άλλο μοντέλο υπάρχει...Αν επέμβεις πας και για αλλαγή σε ένα σωρό άλλα πράγματα(όπως είπαν και οι προλαλήσαντες) που σίγουρα δεν σε συμφέρει μιας και 8α πληρώσεις το ένα αμάξι άλλα δυο και 8α είναι και μετατροπή,δηλαδή θα χάσεις σε αξία μεταπώλησης αν κάποια στιγμή το δώσεις...Αυτή είναι η ταπεινή μου γνώμη...Είμαστε και συνομίλικοι και νομίζω σε καταλαβαίνω απόλυτα...
**Βέβαια εγώ μιλάω εκ του ασφαλούς μιάς και αμα θέλω να ξεκ@υλώσω στο γκάζι "δανείζομαι" το 850 του μπαμπά...χιχιχι! Και πάλι καλή αρχή στο forum... Φιλικά Βασίλης

ifrit21
31-05-07, 23:08
Ic ...

Παιδιά , τι να πω σας ευχαριστώ όλους , δεν περίμενα τόσες απαντήσεις και μάλιστα τόσο κατατοπιστικές .

Λοιπόν , παρόλο που η μάνα μου αύριο θα παραγγείλει το mercedes a150 για εκείνη , το starlet θα περάσει στην 3 χρόνια μεγαλύτερη αδερφή , ο πατέρας θα μείνει με το 1000άρι Yaris να πηγαίνει πρωί στη δουλεια και εγώ να οδηγώ τη 3.16 , σκέφτομαι να μην τη πειράξω . Απλά επειδή έχω οδηγήσει τα τρία που έχουμε και της κοπέλας μου ένα c3 1.4 , απλά έμεινα άφωνος με την απόλαυση της bmw . Σε υπακούει , είναι βαρύ , πισοκίνητο , μουράτο , χαμηλό κλπ ....
Ωστόσο μόνο 1600 κυβικά..... και νομίζω σίγουρα με καταλαβαίνετε ποιος ο λόγος που ένας άσχετος ζήτησε βοήθεια για ελαφρύ tunning . Απλά διάβασα κάπου εδω μέσα , πως καλό θα ήταν να πειράζουμε αμάξια μετά τα 100.000 χιλιόμετρα ,που θα τα έχουμε ζήσει από την μάνα τους , και μετά από καιρό ξεκινά το πάρτυ . Ε κάπως έτσι ψήστηκα και εγώ , αλλά σωστά τα λέτε . Το αμάξι είναι παλιό , και δεν θα καταλάβω και καμιά βελτίωση της προκοπής .

Οπως και να έχει, παραμένω να οδηγώ μία ΜΠΕΜΠΑ , και να είμαι μέλος
στο community εδώ μέσα .
Ευχαριστώ για τις απόψεις , και να βρεθούμε καμιά μέρα (μένω νότια )να κάνετε παντιλίκια και να σας κρατάω τις πετσέτες και το παγουράκι.

BILL007
01-06-07, 00:37
Φίλε μου ένα έχω να σου πω...Ειδικά πισωκουνιές όσο έχεις ΒΜW μην πεις ότι δεν 8α κάνεις ποτέ στη ζωή σου...χαχαχαχα!!!!Εγώ κάποτε έβλεπα αυτούς που πετάγανε κώλους και έλεγα κοίτα κάτι λ@λ@κες...Όμως όταν πήρα τα πισωκίνητα και εγώ στα χέρια μου μπήκα στον πειρασμό να στρίψω λιγάκι απότομα το τιμόνι και να πατήσω γκάζι και φουπ!να μια πισωκουνιά...χαχαχαχα!!!!Είμαι αρκετά συντηρητικός στην οδήγηση αλλά ώρες ώρες και ειδικά αργά το βράδυ και σε πλατείες του στυλ Ρέντη μπαίνω στον πειρασμό να κάνω λίγα "έκτροπα"...χαχαχαχα!!!!Άντε ας χαρούμε όλοι τις "κυρίες" μας,πάντα με προσοχή και ασφάλεια...
**Για καφεδάκι όποτε θες σφύρα και κανονίζουμε,μιας και κινούμαι αρκετά στα νότια λόγω του πανεπιστημίου(είμαστε και φοιτητές πανάθεμα μας..χαχαχαχαχχχα)... Φιλικά Βασίλης

ΚΥΡΙΛΛΑΣ
01-06-07, 01:46
Φίλε, επειδή το έχω ψάξει πολύυυυυ το θέμα, και επειδή βρισκόμαστε ακριβώς στην ίδια κατάσταση, θα σου πω κι εγώ τη γνώμη μου.
Είμαι και εγώ μικρός (23), και με ιδιαίτερα βαρύ πόδι.Εχω ένα 316 coupe E36 το οποίο είναι κούκλα εσωτερικά και εξωτερικά (look M) αλλά δε με ικανοποιεί σε δύναμη (πράγμα που βεβαίως ήξερα εκ των προταίρων όταν το αγόραζα πριν από 1,5 χρόνο). Τελικά η λύση στην οποία κατέληξα είναι η εξής:

Από το να κάνω ένα κάρο μικροαλλαγούλες για να κερδίσω ψιλοπράγματα και ρισκάροντας την ομαλή λειτουργία του αυτοκινήτου, αποφάσισα να κρατήσω τα λεφτα μου, και μετά το καλοκαιράκι να βρω ένα μοτέρ 318is με πλεξούδα και εξάτμιση, και να το ρίξω πάνω. Σου προτείνω το ίδιο γιατί:

1.Είναι μια λύση που θα σου δώσει 40 διόλου ευκαταφρόνητα αλογάκια.

2.Δεν επεμβαίνεις στη λειτουργία ενός κινητήρα με κίνδυνο να τον μπαχαλέψεις, αλλά βάζεις έναν άλλο που είναι από κατασκευής (απείραχτος) πιο δυνατός.

3.Σχετικά οικονομική λύση (γύρω στα 2000€)

4. Είναι μια λύση που δεν επηρεάζει άλλα μέρη του αυτοκινήτου.

5. Θα ρίξεις λίγο και την κατανάλωση σου. (δες την υπογραφή μου...)

Αν κάτι τέτοι δε σε ενδιαφέρει, υπάρχει ΠΑΝΤΑ και η άλλη λύση, να χαρείς το αυτοκίνητο σου όπως είναι (που είναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ) και να μην ξοδέψεις και χρήματα.(Το προτείνει ανεπιφύλακτα και ο πατέρας μου!)

ifrit21
01-06-07, 02:01
Κυριλλά συμφωνώ . . . Και εμένα το ίδιο μου είπαν σε δυο μαγαζιά που ρώτησα , αλλά και τα παιδιά εδώ μέσα . Για τώρα , ήδη αποφάσισα να μείνω ως έχειν.

Τώρα εάν μπορώ να βρω όπως λες με 2000 μοτερ και όλα τα παρελκόμενα,
σίγουρα είναι καλή λύση , αλλά ακόμα σας χρήστης , δεν έχω γνώση ούτε τι είναι η πλεξούδα ούτε και εμπειρία να χειριστώ με έναν μηχανικό την μετατροπή .
Κοροιδο θα με πιάσουν .....

Ωστόσο , αν είναι 2000ε και χωρίς προβλήματα μετά , λίγη σκέψη δεν κάνει κακό.
ΤΥ

matrixlord
01-06-07, 11:51
Παιδιά και εγώ ομοιοπαθής είμαι(ε36 coupe 316). Αν και έχω δώσει λίγα λεφτά για μηχανική βελτίωση, είμαι σίγουρος πλέον οτι να δώσεις για βελτίωση ΦΠΕ πάνω απο 1000ε δεν αξίζει καθόλου. Χίλιες φορές αλλαγή κινητήρα. Με 2000ε 40 άλογα πάνω! Κανένα ΦΠΕ δεν στα δίνει αυτά.....

Nick_compact
01-06-07, 13:03
Και πολλές φορές τα ΦΠΕ φέρνουν το αντίθετο αποτέλεσμα... Άνοιξα με Ε36 Coupe 316i το οποίο φορούσε χοάνη, χταπόδι-καταλύτη-καζανάκι, και πρόγραμμα και παρότι εγώ φοράω ένα φιλτράκι και ένα τελικό μόνο πηγαίναμε κόπιες στα ανοίγματα από δευτέρες χαμηλές και από στάση ήμουν αρκετά μπροστά.(και εγώ φοράω 225-45-17 ενώ ο φίλος 215-45-17, δεν έχει A/C που σημαίνει λιγότερο βάρος και εγώ ήμουν με φουλαρισμένο την ίδια μέρα ρεζερβουάρ και ο φίλος με λαμπάκι!) Με 1500 ευρώ ξεμπερδεύεις όσον αφορά στο μοτέρ, και είσαι στα 140 άλογα μαμά. Το θέμα είναι αν φτάνουν τα 140.....

psimos
01-06-07, 14:12
Αυτο που διαπιστωσα παντως απο αυτη τη συζητηση ειναι οτι ........ δεν ειμαι ο μοναδικος αργος εδω μεσα... ειναι μια ανακουφιση :p:

BILL007
01-06-07, 17:37
Δυστηχώς η αλήθεια είναι ότι αμα θέλεις δύναμη και άλογα μπολικα (μεγάλο στάβλο...χαχααχα!!!)πρέπει να τα ακουμπήσεις, τόσο στην κατανάλωση όσο και στην αγορά ή μετατροπή...Αλλιώς άστο για άλλη μέρα...-Μια γενική αλήθεια λέμε τώρα... :)

Stunt Mike
01-06-07, 23:56
Φιλε akolov αστο τ'αμαξακι σου οπως ειναι μην πειραζεις τιποτα και σε 2 χρονακια δωσ'το και παρε ενα γνησιο 318iS.Βαλ'του και ενα Μ3 look και 17αρες και θα'ναι κουκλα και υπεραρκετο για την ηλικια σου.Υ.Γ.''καμια πιτσιρικα δεν αντισταθηκε στη γοητεια μιας BMW!!!''Καλα να περνας...

ifrit21
10-06-07, 00:42
Παιδιά χαιρετώ ξανά ...

Μετά από μία συνάντηση ,μία εκδρομή, αρκετές συμβουλές face to face αλλά και από το συγκεκριμένο thread που άνοιξα (και σας ευχαριστώ για αυτό)αποφάσισα να μην επέμβω καθόλου στα μηχανικά μέρη του αμαξιού μου και να το χαρώ όπως είναι..

Ωστόσο ζητώ ξανά την βοήθειά σας .

Σκέφτομαι να βάψω τους προφυλακτήρες (μπρος πίσω)και τα πλαινά στο χρώμα του αμαξιού μου(μπορντό) , ώστε να δείχνει πιο ενιαίο και όμορφο . . .

Θα ήθελα να μάθω πόσο περίπου πάει το μαλί και πως περίπου γίνεται το βάψιμο. Εννοώ πως οι προφυλακτήρες είναι μαύροι....Γίνεται να πετύχει το χρώμα ?Επίσης ο μπροστινός προφυλακτήρας έχεις αρκετά γδαρσίματα από κάτω θα δυσκολέψουν το βάψιμο ? Αυτός θα τους ξίσει , θα τους περάσει από πάνω με κάποιο άλλο υλικό , θα τους γυαλίσει . γενικά πως θα γίνει το βάψιμο ξέρει να μου πει κάποιος???

Ακόμα , θα ήθελα να μου πείτε αν πρέπει να προσέξω τι να του πω ώστε να αποφύγω τα τρεχάματα μετά....Δηλαδή εκτός από διαβεβαίωση ότι έχει το συγκεκριμένο χρώμα , υπάρχει κανένα παρατράγουδο για το οποίο πρέπει να φυλάγομαι???

Κάθε βοήθεια , ευπρόσδεκτη..

Fairytale
10-06-07, 10:35
Δεν χρειάζεται να προσέξεις κάτι ιδιαίτερο... Δεν είναι δύσκολη δουλειά για έναν φανοπειό. Ή θα δει τον κωδικό του χρώματος σου (είναι γραμμένος σε μια ταμπέλα στον μπροστινό σου θόλο) και θα αγοράσει το χρώμα βάση του κωδικού ή θα σου βγάλει το πορτάκι του ρεζερβουάρ και θα το "διαβάσει" και θα το "φτιάξει" σε φασματογράφο.
Τις αμοιχές, γρατσουνιές θα τις καλύψει...
Το μόνο που πρέπει να προσέξεις είναι να ρωτήσεις μερικούς και να μην πας σε κάποιον που θα σου δώσει μεγάλη διαφορά τιμής προς τα κάτω. Η αγορά έχει πάνω κάτω τις ίδιες τιμές-ταρίφα και συνήθως αυτοδιορθώνεται. Οποιος σου δώσει αρκετά μικρότερη τιμή συνήθως "τρώει" από τα υλικά (δεν βάζει όλα τα υποστρώματα και τους πλαστικοποιητές κάτω από το χρώμα).
Επειδή το αμάξι έχει χρόνια στην πλάτη του και το μπορντώ είναι χρώμα που κόβει και ξεθωριάζει θα πρότεινα να ρώταγες τον φανοποιό και για ένα γυάλισμα (αν και κυκλοφορούν εδώ μέσα προσφορές για τα μέλη από εταιρείες που ασχολούνται εξειδικευμένα και μόνο με αυτό).
C U out there

ifrit21
10-06-07, 15:09
Fairytale, ευχαριστώ ... Ωστόσο δεν κατάλαβα αυτό για το γυάλισμα....Να ζητήσω γυάλισμα για το υπόλοιπο αμάξι ή για τους προφυλακτήρες??Εννοείς πως αυτός θα μπορεί να πετύχει το χρώμα αλλά αυτό θα απέχει από του αμαξώματος????Πάντως το αμάξι αν εξαιρεθούν τα χιλιόμετρα που έγιναν σε ταξιδάκια τα 13 χρόνια ζωής του ήταν πάντα στο γκαράζ . . .

Παιδιά, ας απαντήσει και κάποιος άλλος , πόσο κοστίζει η βαφή ,ώστε να έχω έναν οδηγό (αν και θα πάω σε 3εις τουλάχιστον να ρωτήσω)και αν κάποιος έχει φωτό με το ίδιο χρώμα , θα ήθελα να μου το πει και να δω τις φωτό (αποτέλεσμα βαφής)στο garage του.

ifrit21
10-06-07, 15:13
Α και κάτι άλλο!!!!!!!!!!!

Αν με το καλό γίνει η βαφή και πετύχει...... Που θα πάω και με τι κόστος θα αλλάξω τα πορτοκαλί φανάρια μπροστά σε λευκά ώστε να μην υπάρχει αντίθεση???

Θέλει μόνο αλλαγή το κάλυμμα μπροστά η και τα λαμπάκια??

Fairytale
10-06-07, 15:21
Εννοώ όλο το αμάξι... λυπάμαι δεν πρόσεξα καλά σε τι κατάσταση είναι το χρώμα του αυτοκινήτου σου στην εκδρομή. Αλλά αν κρίνω από το δικό μου (που σε όλα τα χρόνια του κουρνιάζει σε κλειστό γκαράζ...) θα ενθουσιαστείς. Έγινε σαν να βγήκε εκείνη τη στιγμή από το εργοστάσιο, παρόλο που δεν έδειχνε να είχε ανάγκη τέτοιας φροντίδας πριν και έγινε από την Autoglym.
Ο φανοποιός θα φέρει το χρώμα στα φρεσκοβαμμένα στον ίδιο τόνο με το υπόλοιπο αμάξι, απλά η γυαλάδα σε ότι είναι φρεσκοβαμένο είναι διαφορετική... Το γυάλισμα του υπόλοιπου αυτοκινήτου θα βοηθήσει σε αυτό.
C U out there

dion999
11-06-07, 09:45
Α και κάτι άλλο!!!!!!!!!!!

Αν με το καλό γίνει η βαφή και πετύχει...... Που θα πάω και με τι κόστος θα αλλάξω τα πορτοκαλί φανάρια μπροστά σε λευκά ώστε να μην υπάρχει αντίθεση???

Θέλει μόνο αλλαγή το κάλυμμα μπροστά η και τα λαμπάκια??

Υπαρχουν απειρα καταστηματα που μπορεις να προμιθευτεις λευκας φλας(η λαμπα δε θελει αλλαγη) αλλα καλο ειναι να αλλαξεις και τα πισω φαναρια σε λευκα αν θελεις να διχνει ομορφο.

ifrit21
12-06-07, 14:52
Παιδιά βοηθήστε!!!!!

Πήγα σήμερα σε φανοποιο και μου είπε να μην βάψω τους προφυλακτήρες επειδή δεν είναι από αυτόυς που βάφονται(υπάρχουν λέει δύο ειδών αυτοί που βάφονται και οι άλλοι που ΓΙΟΚ!) και θα σκάσει η μπογιά μετά από λίγο καιρό και θα φαίνεται χάλια, και ότι κάνει και 200 ο ένας ΜΟΝΟ!!!!

Πειτε μου, γιατί με καίει άσχημα να τους βάψω, γίνεται τρέλα το αμάξι , ΜΠΟΡΩ ή έχουν δίκιο ,το αποτέλεσμα δεν κρατά πολύ και ούτε θα είναι όπως το φαντάζομαι????

Έχει αλλάξει κανείς χρώμα στους μαμά προφυλακτήρες και τα πλαινά , με τι κόστος και πόσο κράτησαν!!!!
Ευχαριστώ για κάθε βοηθεία...

ifrit21
12-06-07, 14:54
http://www.mobile.de/SIDiaWzAS1zgzlQiVcD.LkOnw-t-vaN%E3Dex%E9DlCsAsCsK%F3P%F3R~BmSB11LsearchPublic% 81%7C-t-vAUCaCiCoHsMiMkMoPESeTUTsZiaDkWkmrD~BCDA1G2008-08A1FErfurtADA5A8D3500D316iD1600CCarG2008-08C508E99099A1B73F189000G1993-06J1181610741%81%7C-t-vAUCaCiCoHsMiMkMoPESeTUTsZiaDkWkmrD~BCDA1G2008-08A1FErfurtADA5A8D3500D316iD1600CCarG2008-08C508E99099A1B73F189000G1993-06A2LsearchPublicD1100CCar%5B-t-vctpLtt~BmPA1C101B20C369%81%7B-t-vCaMiMkQuRDSeUnVb_X_Y_x_ycldcrdsO~BSRA6D1100Z7%7C8 %7C9%7C10%7C11%7C12%7C13%7C14%7C15%7C56D3500BGND19 98CPKWA0HinPublicA2A0A0A0CrotA4D1993A0/cgi-bin/da.pl?bereich=pkw&sprache=2&sr_qual=GN&top=112&id=11111111259068834&

Είναι τόσο ωραίο.....................Αχχχχ

Christos 330i ///M
12-06-07, 21:21
Δεν πιστευω οτι ισχυει κατι τετοιο . . .

Ειχα Ε36 που πριν το κανω M pack τους ειχα βαψει και δεν ειχαν προβλημα . . . !

Nick_compact
14-06-07, 14:47
Παιδιά βοηθήστε!!!!!

Πήγα σήμερα σε φανοποιο και μου είπε να μην βάψω τους προφυλακτήρες επειδή δεν είναι από αυτόυς που βάφονται(υπάρχουν λέει δύο ειδών αυτοί που βάφονται και οι άλλοι που ΓΙΟΚ!) και θα σκάσει η μπογιά μετά από λίγο καιρό και θα φαίνεται χάλια, και ότι κάνει και 200 ο ένας ΜΟΝΟ!!!!

Πειτε μου, γιατί με καίει άσχημα να τους βάψω, γίνεται τρέλα το αμάξι , ΜΠΟΡΩ ή έχουν δίκιο ,το αποτέλεσμα δεν κρατά πολύ και ούτε θα είναι όπως το φαντάζομαι????

Έχει αλλάξει κανείς χρώμα στους μαμά προφυλακτήρες και τα πλαινά , με τι κόστος και πόσο κράτησαν!!!!
Ευχαριστώ για κάθε βοηθεία...

Eγω τα έχω βάψει όλα εδώ και 7-8 χρόνια χωρίς κανένα πρόβλημα.

bmw316turbo
14-06-07, 15:06
ΓΕΙΑ ΣΟΥ!
Λοιπον...
ΜΗΝ ΚΑΝΕΙΣ ΤΙΠΟΤΕ.......ΟΥΤΕ ΜΟΤΕΡ.
Το κοστος ειτε μικρο ειτε μεγαλο δεν αξιζει για ενα bmw του ΄95.
Αρχιζεις απο 1000 ευρω στα 10 αλογα και ανεβαινεις........
Αξιζει ομως για ενα αμαξι των 4000 ευρω????
Μην παρεξηγησαι , το ιδιο αμαξι εχω και εγω....
φιλικα
Χαιρεται!!!!!

ifrit21
14-06-07, 17:08
Ναι αυτό το είπαμε...το αμάξι δεν το αλλάζω μηχανικά....

Ωστοσο παιδια θλελω λίγο την βοήθεια σας .

1) Θα αλλάξω σε κανά μήν λάστιχα..... Τι έχετε να μου προτείνετε... τα θέλω μαλακά με καλό και σταθερό πάτημα στο δρόμο . Έχει βγει καμιά καλή σειρά να πάρω , μην αγοράσω ότι μου πουν στα τυφλά..... Έχω 15'' άρες στο 3.16 ε36....

2) Μετά από τρεις φανοποιούς , βρήκα έναν που μου είπε πως με 260 τι κάνει την δουλειά . Ωστόσο , δεν παίρνει ευθύνη αν ξεβάψει αλλά με διαβεβαίωσε πως το χρώμα μπορεί να το πετύχει . Ωστόσο οι άλλοι δύο μου είπαν το κόστος περί τα 400 και δεν ξέρω μήπως τρώει από υλικά και εργασία . . . Να προχωρήσω ή να κάτσω όπως είμαι με τους μαύρους από μαμά??

Thank YOU!!!

dion999
14-06-07, 17:12
Ελεος φιλε μου! σε τι ειδους φαναρτζηδες-φανοποιους ρωτας?
400 ευρο ειναι νουμερο περα απο καθε φαντασια.Γυρο στα 200(μαζι με τους μασπιεδες) ειναι ενα νορμαλ νουμερο και φυσικα θα στο περασει και με καποιο γυαλοχαρτο ωστε να καθησει καλητερα το χρωμα.
(αν μενεις προς Χαλανδρι-Ψυχικο στειλε μου pm να σου συστησω καποιον)

Nick_compact
14-06-07, 17:13
Βάψε τα γιατί το αμάξι δεν βλέπετε έτσι ρε φίλε. Είναι πολύ άσχημο με τους μαύρους προφυλακτήρες(χωρίς παρεξήγηση)

ifrit21
14-06-07, 17:35
Βάψε τα γιατί το αμάξι δεν βλέπετε έτσι ρε φίλε. Είναι πολύ άσχημο με τους μαύρους προφυλακτήρες(χωρίς παρεξήγηση)

Πωπω.... νασαι καλά για τα καλά σου λόγια....:(

matrixlord
15-06-07, 08:51
Και εγώ τα έχω βάψει απο την πρώτη στιγμή! Καμία σχέση. Εγώ τα έβαψα σε φαναρτζή που είναι φίλος μου και δεν μου πήρε τίποτα αλλά μου είπε οτι πάει γύρω στα 250-300ε το πολύ. Και αυτός είναι απο τους ακριβούς.

ifrit21
22-06-07, 15:00
Παιδιά ,

Σκέφτομαι εκτός από την βαφή , να αλλάξω κια το τελικό καζανάκι .
Βασικά θέλω να μην φαίνεται κάτω από τους βαμένους προφυλακτήρες το χρώμα από το καζανάκι που έχει ξεφλουδίσει (λίγο σκουριά λίγο ξέφτισμα)αλλά και να ακούγεται πιο όμορφο (και επιθετικό) Δεν θέλω να καγκουριάσω , αλλά αν ακουγόταν ο ήχος του γκαζιού στην καμπίνα μέσα θα ήταν υπέροχα .

Γνωρίζω πως το κόστος είναι 200 με 300.... Ωστόσο γνωρίζει κανείς που να πάω να το φτιάξουν?Και αν θα έχω προβλήματα με τους ρύπους ΚΤΕΟ , κλήσεις και δεν ξέρω και εγώ τι άλλο μου λέει ο πατέρας μου για να με πείσει να μην δώσω χρήματα στο αμάξι....?
Ευχαριστώ :-)

shido
22-06-07, 15:05
Προτιμησε ενα επωνυμο προιον που να βγαζει εξατμιση για το μοντελο σου και οχι κανενα universal.Θα γλυτωσεις και απο πολυ θορυβο και εστω μια ελαχιστη βελτιωση στο αμαξι σου.

BMWE36
22-06-07, 16:34
Φιλε μου τους προφυλακτηρες και τους καθρεφτες τους εχουμε βαμμενους απο το 96 και ουτε ξεφτοισαν ουτε τιποτα ειναι σαν να βγηκε απο το εργοστασιο (συμειωτεο οτι το προσεχουμε σαν τα ματια μας και το αμαξι ειναι σε γκαραζ.Baψ' τους γιατι με το γκρι χανει πολυ το αμαξι. Ωσο για εξατμιση βρες μια επωνυμη και ασε τις universal, και θα ακουγεσαι και θα δεις μια μικρη διαφορα. Α και ενα φιλτρο ελευθερο μεσα στον παπα ειναι οτι πρεπει αν οδηγας νευρικα. Οσο για παραπανω βελτιωσεις αστο τον ηχο και την λειτουργια των 6 κυλινδων δεν την ποιανουμε. Χθες σε μια συντομη βολτα στο βαγδαρη ακουσα 2000 -3000 για 2,0-2,5 και 3,000 και λιγο παραπανω για 2,8 πληρεις μετατροπη. Οσο για το ebay me tοσα λεφτα φερνεις ολοκληρο αμαξι για ανταλλακτηκα. Χρονο χρημα και μερακι να εχεις και ολα γινονται!!!!

billparas
23-06-07, 13:04
Κι εγώ θα πάω για προφυλακτήρες , αλλά θα βάψω και καπώ και μάσκα. ΄Εχουμε και το ίδιο χρωμα