PDA

Επιστροφή στο Forum : E36 - Αλλαγή κινητήρα --ΛΙΓΟ ΕΠΕΙΓΟΝ--


dimigr73
13-06-07, 09:01
Αγαπητά μέλη,

Θα μπω κατευθείαν στο θέμα μια και όλοι ξέρουμε πόσο "προχωρημένο" είναι αυτό το forum και δεν έχει ανάγκη κι άλλα κολακευτικά σχόλια από μένα. Ξεκινώ λοιπόν...
Είμαι κάτοχος μίας BMW 316i Ε36 (Μοντέλο '92) που κοντεύει τα 200.000χλμ. Το αυτοκίνητο το "κληρονόμησα" από τον πατέρα μου και, όπως καταλαβαίνετε, όλα αυτά τα χρόνια δεν μπορούσα να το "πειράξω". Κάποια στιγμή σκέφτηκα να το πουλήσω αλλά με τα χρήματα που θα έπιανε, όχι BMW αλλά ούτε ΚΙΑ δεν θα έπαιρνα (όχι βέβαια, ότι αν τα έπιανε θα το αγόραζα, μην τρελλαθούμε κιόλας...).
Και ορίστε το δίλημμα...Πρόσφατα βρέθηκε αγοραστής με 5.000 €, αλλά την ίδια περίοδο σκέφτομαι να αλλάξω κινητήρα. Πήγα σε γνωστό συνεργείο BMW (μη εξουσιοδοτημένο αλλά καλό θέλω να πιστεύω) και μου είπαν ότι με 8.000€ περίπου μπορώ να βάλω κινητήρα 325i με μηχανικό κιβώτιο (από Γερμανία, αλλά χωρίς να γνωρίζω έτος κατασκευής, επιδόσεις και λοιπά στοιχεία...).
Τι θα με συμβουλεύατε να κάνω σε αυτήν την περίπτωση; Τι θα πρέπει να προσέχω στις αλλαγές κινητήρα; Πόσο καλυμμένος είμαι; (και μερικές ακόμα χιλιάδες ερωτήσεις...)

Όλες οι γνώμες είναι ευπρόσδεκτες και θα χαρώ πολύ να ανταλλάξουμε απόψεις.

Δημήτρης

billos
13-06-07, 09:07
ΔΟΚΙΜΑΣΕ 320ι 6κυλινδρο με Μ 52 και μονο vanos .
150 αλογακια φτηνοτερο αισθητα απο 25αρι και καλυτερη μεταπωληση!!!
παρε και το α/c αν δεν εχειs και εισαι ωραιοs!!!!!
ζητησε και μια εγγυησουλα για κανα 6μηνο και εισαι οκ.

5555
13-06-07, 09:13
Καλημερα ,

Μηπως κανεις καποιο λαθος , διοτι τα 8,000 ειναι εξωφρενικα.
Φιλικα

AK_E30 325
13-06-07, 09:15
το τι θες απο το αμαξι σου...το ποσο καλη ειναι η καροτσα...ειναι μαλλον δικη σου αποφαση αλλα νομιζω οτι 8000 για 325 ειναι υπερβολικα...γνωμη μου παντα ετσι?

dimigr73
13-06-07, 09:20
Παιδιά σας ευχαριστώ για τις άμεσες απαντήσεις σας...
Θέλω το αμάξι μου να είναι πολύ πιο ευέλικτο και πιο γρήγορο. Στα 8000 περιλαμβάνονται τα πάντα, κινητήρας, φρένα μπρος πίσω, άξονες, καταλύτες, με λίγα λόγια το γδύνουν το αυτοκίνητο...δεν αξίζει λέτε;

Υπάρχει τρόπος να ελέγξω κάποιον κινητήρα προτού τον τοποθετήσω ή τι στοιχεία πρέπει να γνωρίζω και να τα ζητήσω από το συνεργείο;

Μέχρι ποιας χρονολογίας 325 μπορεί να φορέσει το αμάξι μου;

dimigr73
13-06-07, 09:21
Για την τιμή δεν κάνω λάθος. Μου είπαν χαρακτηριστικά 7 με 8 χιλιάδες, αλλά εγώ πήρα το μεγαλύτερο γιατί ξέρετε τώρα με τα συνεργεία τι γίνεται...

M3Convertible
13-06-07, 09:24
Καλώς όρισες φίλε.

Με 8.000€ το κάνεις Μ3 – 3.000cc 286hp κομπλέ φρένα, σαλόνι, σασμάν, όργανα, διαφορικό κλπ κλπ.
Σου είπε πάρα πολλά χρήματα.
Και τροπέτο να φέρεις για 25άρι παραπάνω από 3.500€ με 4.500€ δεν στοιχίζει με τίποτα (φουλ μαζί με σαλόνι) πρόσθεσε τι θέλει και ο μηχανικός / ηλεκτρολόγος, το πολύ 6.000 μαζί με service και εγγύηση.

dimigr73
13-06-07, 09:30
Έχετε να μου προτείνετε κάποια αξιόπιστα συνεργεία να επισκεφτώ για αλλαγή κινητήρα;

dimigr73
13-06-07, 09:39
Αγαπητέ φίλε M3Convertible με προβλημάτισες αρκετά και πραγματικά δεν ξέρω τι να κάνω...είμαι σε απόγνωση...μήπως να το δώσω τελικά και να μείνω με το όνειρο;...

Fairytale
13-06-07, 09:43
Αν το αυτοκίνητο σου δεν σε καλύπτει να το πουλήσεις...
Στα 5.000e αν προσθέσεις στα 8.000e της μετατροπής πάμε στα 13.000e. Αν μάλιστα προσθέσεις και τα 1.500e που θα χρειαστείς για "μαζέματα" στην πορεία (ανεξάρτητα από όσα σου λέει το κάθε συνεργείο, θα τα δώσεις...) ανεβαίνεις στα 14.500e.
Με αυτά τα χρήματα αγοράζεις πολύ πιο καινούργιο, πιο γρήγορο και το βασικότερο όλων "μαμά" BMW.
Κάνε την χάρη στον εαυτό σου και μην μπλέξεις με μετατροπές και τροπέτα" που έχουν στην πλάτη τους δεκαετία τουλάχιστον...
C U out there

dimigr73
13-06-07, 09:52
Αγαπητέ Fairytale, ευχαριστώ για την άποψή σου. Το αυτοκίνητο με καλύπτει, μόνο ο κινητήρας δεν είναι σβέλτος, παρόλο που είναι αξιόπιστος. Ναι, μπορώ με 14000€ να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο αλλά και πάλι, δεν θα ξέρω τι με περιμένει (κοινώς, ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μπορεί να είναι "κάφρος" και να τρέχω στα συνεργεία ούτως ή άλλως). Οι τέτοιας έκτασης μετατροπές από την άλλη, πάντα με φόβιζαν, γιατί δεν έχω πλήρη εμπιστοσύνη στα συνεργεία για τέτοιου είδους εργασίες. Εδώ πήγα τις προάλλες και μου κολλήσαν τον εσωτερικό καθρέπτη στραβά και τώρα θα πρέπει να αλλάξω παρμπρίζ...

Με κάτι τέτοια σκέφτεται κανείς να αλλαξοπιστήσει (βλ. Honda Type-R)

M3MAN
13-06-07, 10:02
Φιλε, τα 8000€ μου ακουγονται και εμενα παρα πολλα για 325.

Εγω πληρωσα 10,000 για Μ3 321 το 2004.

Ψαξτο κι'αλλο, εγω πιστευω με 4χιλιαρικα βρισκεις 325 μαζι με την εγκατασταση.

Christos 330i ///M
13-06-07, 10:02
Τι ; ; ; 8.000 ευρο για 325 ; ; ;

Ρε φιλε ειναι παρα πολλα οπως σου ειπαν και τα παιδια . . . .

Με 6.000 αντε 7.000 αν ειχες Ε46 εβαζες τον τριλιτρο πλακα κανεις ; ; ;

4 χιλιαρικα αντε με 5 χιλιαρικα εισαι κομπλε με ολα αυτα που ειπες . . .

Fairytale
13-06-07, 10:04
Θα στο πω διαφορετικά:
Tο νέο μεταχειρισμένο αυτοκίνητο σε φοβίζει...
Το να κάνεις μετατροπή..? Πως ξέρεις ότι το μοτέρ δεν το οδηγούσε κάφρος..? Αν δεν πετύχει η ιστορία ξέρεις σε τι θα μπλέξεις..? Πόσα χρήματα και χρόνο θα δαπανήσεις..?
Γιατί όπως καταλαβαίνεις το να το πουλήσεις μετά θα είναι μια δύσκολη διαδικασία... δεν πουλιέται εύκολα ένα αυτοκίνητο που είναι μετατροπή και που πουλιέται λίγο μετά από την μετατροπή του. Χαζός δεν είναι κανείς... ούτε καν οι μαντράδες...
Απλά θα "παντρευτείς" ένα πρόβλημα.!!!
C U out there

M3Convertible
13-06-07, 10:04
Αν το αυτοκίνητο σου δεν σε καλύπτει να το πουλήσεις...
Στα 5.000e αν προσθέσεις στα 8.000e της μετατροπής πάμε στα 13.000e. Αν μάλιστα προσθέσεις και τα 1.500e που θα χρειαστείς για "μαζέματα" στην πορεία (ανεξάρτητα από όσα σου λέει το κάθε συνεργείο, θα τα δώσεις...) ανεβαίνεις στα 14.500e.
Με αυτά τα χρήματα αγοράζεις πολύ πιο καινούργιο, πιο γρήγορο και το βασικότερο όλων "μαμά" BMW.
Κάνε την χάρη στον εαυτό σου και μην μπλέξεις με μετατροπές και τροπέτα" που έχουν στην πλάτη τους δεκαετία τουλάχιστον...
C U out there

Αυτό είναι η καλύτερη λύση θα έλεγα. Fairy με πρόλαβες. :)
Μαζεύεις τα χρήματα της μετατροπής + το δικό σου αμάξι και τα υπόλοιπα αν υπάρχουν το πολύ 8 με 10 δόσεις και τέλος.
Έτσι έχεις ΜΑΜΑ αμάξι και πιο καινούριο και πιο γρήγορο.

Εκτός αν θέλεις να το κρατήσεις για συναισθηματικούς λόγους, τότε αλλάζει το θέμα.

dimigr73
13-06-07, 10:11
Σας ευχαριστώ και πάλι όλους σας.

Επειδή θα ήθελα να το ψάξω λίγο ακόμα (μπέμπα είναι αυτή και πολύ αγαπημένη), μήπως έχετε να μου προτείνετε κάποια ΑΞΙΟΠΙΣΤΑ συνεργεία για μετατροπές ή...είναι θέμα τύχης;

Ξέρει κανένας εάν αξίζει να φέρεις αυτοκίνητο από Γερμανία και τι θα κοστίσει η εισαγωγή του στην Ελλάδα;

Fairytale έχεις δίκιο σε αυτό που λες...το μόνο θετικό στην περίπτωση της μετατροπής είναι ότι γνωρίζεις το αμάξωμα γιατί είναι το δικό σου...Δύσκολα τα πράγματα...

Christos 330i ///M
13-06-07, 10:12
Αυτό είναι η καλύτερη λύση θα έλεγα. Fairy με πρόλαβες. :)
Μαζεύεις τα χρήματα της μετατροπής + το δικό σου αμάξι και τα υπόλοιπα αν υπάρχουν το πολύ 8 με 10 δόσεις και τέλος.
Έτσι έχεις ΜΑΜΑ αμάξι και πιο καινούριο και πιο γρήγορο.

Εκτός αν θέλεις να το κρατήσεις για συναισθηματικούς λόγους, τότε αλλάζει το θέμα.


:+1::+1::+1: Παρα πολυ σωστο και λογικο . . .

psimos
13-06-07, 10:49
Κρατα τον κινητηρα σου που τον ξερεις και βαλε light τουρμπο...:scratchch
(πολλοι θα με κραξουν το ξερω)

dimigr73
13-06-07, 10:51
Μπορείς να γίνεις πιο συγκεκριμένος (απόδοση κ.λπ.) και να μου προτείνεις συνεργεία;...

matrixlord
13-06-07, 11:14
Θα στο θέσω αλλιώς και πίστεψε αν με ακούσεις δεν θα χάσεις. Κάνε την μετατροπή σε ένα χρόνο απο σήμερα. Ούτε μια μέρα λιγότερο. Αλλά όλες αυτές τις μέρες ρώτα παντού, παίρνε τιμές, απόψεις, γνώμες, κοίτα τιμές στο internet, πήγαινε σε παλιατζήδικα, σε τροπετάδικα, σε μηχανικούς και ζάλισε τους όλους.

Και όταν δίνεις 8000ε πρέπει να ξέρεις απολύτως γιατί το κάνεις. Έχοντας υπόψην σου ακόμα και η τελευταία βαλβίδα σε τι κατάσταση είναι.

Αν τα κάνεις όλα αυτά κατα 99% θα έχεις μια πολύ καλή μετατροπή ή δεν θα την κάνεις καθόλου με όλα αυτά που θα ακούσεις.

Υ.Γ. Κατά την γνώμη μου 8000ε είναι καλή τιμή για full μετατροπή σε 328 με ανακατασκευασμένο μοτέρ, φρένα, άξονα, κιβώτιο, ελλατήρια(αμορτισέρ), full εξάτμηση, σαλόνι, μέχρι και τα πλακέ πλαστικά γύρω γύρω απο το αυτοκίνητο.
Η λέξη κλειδί είναι "ανακατασκευασμένο".

psimos
13-06-07, 11:16
Λεπτομεριες δε μπορω να σου δωσω και ειδικοτερα καποιο συνεργειο δυστυχως , καθοτι δε γνωριζω και πολλα για το που ...

Βασικα εχω τον ιδιο κινητηρα και με τρωει να "δωσω λευτα". Τις μετατροπες τις φοβαμαι για τους λογους που αναφερθηκαν παραπανω. Σκεφτομουν τη λυση τουρμπο καθοτι θα παρω μια αυξηση σε ιππους της ταξης των 50-60 αλογων χωρις να πιεσω τρελα το μοτερ και χωρις να αλλαζω ενα σωρο μπλιμπλικια και μετα να μη μπορω ευκολα να το πουλησω λογω μετατροπης.
Ασε που για τον 1.8 is μου εχουν ζητησει και 2500-3000 Ε .... και δε ξερω κατα ποσο αξιζει...τουλαχιστο το μοτερακι μου δε καιει ουτε σταγονα λαδι και μονο θερμοστατη του εχω αλλαξει (μεχρι στιγμης δηλαδη-μακρυα απο μας).

Βεβαια και για το τουρμο αμα ψαξεις στο φορουμ θα δεις διαφορα στραβα που μπορουν να συμβουν...
Μπερδεμα η υποθεση φιλε :icon11:

ΑΡΑ? ΚΡΑΤΑΜΕ ΤΑ ΜΟΤΕΡΑΚΙΑ ΜΑΣ και παμε σε αλλο αυτοκινητο μολις ειναι εφικτο!!!

matrixlord
13-06-07, 11:16
Εγώ σου έδωσα μια γνώμη. Αν θες να με ρωτήσεις κάτι πάνω σε αυτό πες μου και θα προσπαθησω να στο διευκρινίσω.

dimigr73
13-06-07, 11:17
Matrixlord καλά όλα αυτά που λες, αλλά θα πρέπει να έχω και γνώσεις για να είμαι σε θέση να ελέγχω τα όσα μου λένε...κάτι που δυστυχώς δεν διαθέτω...
Τι σημαίνει ανακατασκευασμένο μοτέρ;

dimigr73
13-06-07, 11:22
Αγαπητέ psimos, πριν από μερικά χρόνια είχα τρελλαθεί να βάλω τούρμπο (από Καφούνη) με κόστος περίπου 3000€, αλλά και πάλι φοβήθηκα ακούγοντας διάφορα (π.χ. προβλήματα στον εγκέφαλο, μπουκώματα κ.λπ.)...ίσως είμαστε καταδικασμένοι να μείνουμε με το ίδιο μοτέρ...Α ρε πατέρα, ας έπαιρνες μια 318 τουλάχιστον...

ifrit21
13-06-07, 11:27
Αγαπητέ psimos, πριν από μερικά χρόνια είχα τρελλαθεί να βάλω τούρμπο (από Καφούνη) με κόστος περίπου 3000€, αλλά και πάλι φοβήθηκα ακούγοντας διάφορα (π.χ. προβλήματα στον εγκέφαλο, μπουκώματα κ.λπ.)...ίσως είμαστε καταδικασμένοι να μείνουμε με το ίδιο μοτέρ...Α ρε πατέρα, ας έπαιρνες μια 318 τουλάχιστον...


Δεν λες τίποτα....:smashtard

psimos
13-06-07, 11:32
Αγαπητέ psimos, πριν από μερικά χρόνια είχα τρελλαθεί να βάλω τούρμπο (από Καφούνη) με κόστος περίπου 3000€, αλλά και πάλι φοβήθηκα ακούγοντας διάφορα (π.χ. προβλήματα στον εγκέφαλο, μπουκώματα κ.λπ.)...

Ακριβως γι αυτο το λεω. Εκτος εαν εισαι διατεθιμενος να χασεις χρημα και χρονο για μετα την εγκατασταση...αν και εχω ακουσει για πετυχημενες μετατροπες, τι να πω...

ίσως είμαστε καταδικασμένοι να μείνουμε με το ίδιο μοτέρ...Α ρε πατέρα, ας έπαιρνες μια 318 τουλάχιστον...

χα χα χα :icon_pai:

matrixlord
13-06-07, 11:42
Το turbo είναι κάτι ακόμα πιο επίφοβο απο την μετατροπή! Σε αυτές τις περιπτώσεις ή δίνεις πολλά λεφτά σε καμια hartge και σου κάνει μετατροπή ή turbo που είναι πιο αξιόπιστο απο την ίδια την BMW ή ψάχνεσαι πολύ να βρεις τον σωστό μάστορα και τον σωστό προμηθευτή.

Αν θες να κάνεις μια τέτοια κίνηση εννοείται οτι πρέπει να έχεις κάποιες βασικές μηχανικές γνώσεις, σε θεωριτικό επίπεδο βέβαια. Πως ξέρεις ασπούμε οτι θα σου βάλει μ50 ή μ52. Ή οτι θα σου βάλει μπλοκέ διαφορικό ή απλό. Για αυτό σου λέω οτι πρέπει να ψαχτείς. Και με τον καιρό θα τις αποκτήσεις τις γνώσεις με τις ερωτήσεις που θα κάνεις. Αλλά μην φοβάσε να ρίξεις τον εγωισμό σου, έστω και για τις πιο απλές ερωτήσεις.

Το ανακατασκευασμένο μοτέρ σημαίνει πολλά πράγματα. Αλλά τα πιο κύρια πράγματα που γίνονται σε μια ανακατασκευή είναι βαλβίδες, ελατήρια πιστονιών και γυάλισμα κυλίνδρου. Τώρα κάποιο μοτέρ μπορεί να θέλει και εκκεντροφόρους και πιστόνια. Σε αυτό το σημείο κατα την γνώμη μου δεν αξίζει η ανακατασκευή.

dimigr73
13-06-07, 12:15
Κοιτούσα το thread που αναφερόταν στο spring booster...τελικά αξίζει τον κόπο να δοκιμάσει κανείς ή δεν κάνει στο δικό μου μοντέλο;...

matrixlord
13-06-07, 13:09
Αν αξίζει δεν ξέρω αλλά σίγουρα δεν κάνει στο δικό σου μοντέλο.

xaros
13-06-07, 13:37
Δεν λες τίποτα....:smashtard
και 318 να επαιρνε τα ιδια θα λεγατε,ενα μηνα μετα ομως

ΚΥΡΙΛΛΑΣ
13-06-07, 16:27
και 318 να επαιρνε τα ιδια θα λεγατε,ενα μηνα μετα ομως

Εννοείται ρε φίλε...
Ολοι πάντα ψάχνουν για κάτι καλύτερο από αυτο που διθέτουν, αλλά σε αναλογία και με τα χρήματα που έχουν να διαθέσουν για τον εν λόγω σκοπό...
Και εγώ 316 έχω και θέλω κάτι πιο γρήγορο. Αφού όμως δε μου περισσεύουν 10000 για να πάρω Μ3, συζητάω μια μετατροπούλα 318is...

bmwjohn
13-06-07, 21:23
ΣΥΜΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΜΕ FAIRYTALE

ifrit21
13-06-07, 21:41
Φίλε μου παρόλο που δεν ξέρω το οδηγικό σου στυλ ή δεν μπορώ να ξέρω τι ακριβώς θέλεις και φαντάζεσαι , να σου πω ότι με το λίγο ψάξιμο και ερωτήσεις που έκανα εγώ αποφάσισα να μην επέμβω καθόλου στα μηχανικά.... Ούτε σε μπερδέματα θέλω να μπλέξω ούτε και πολλά χρήματα να δώσω, στο συγκεκριμένο αμάξι....Γιατί και φρένα θα θες και αμορτισερ και διάφορα άλλα εκτός από μοτέρ, για να πατάς καλύτερα....

Εμένα η δύναμή του τελικά μου φτάνει , μία ιδέα είναι όλα . Αφού ξεκινάει μια χαρά , μετά τις 3.500 στροφές δίνει ικανοποιητικά (τρίτη τετάρτη για τρέχα με 5000!!!!:dblthumb2), και με 5η σε πάει ταξιδάκι άνετα στα 150 , σταμάτα μωρέ να σκέφτεσαι μοτερ και άλογα!Δέξου ότι το αμάξι έιναι μια ωραία BMW , δώσε αν θες και μερικά χρήματα να το κάνεις εξωτερικά όπως θέλει το γούστο σου και άσε την δύναμη στο επόμενο αμάξι σου .Θα το πάρεις από την αρχή θα ξέρεις τα πάντα για την χρήση του , τι πέρασε και τι αντέχει και τότε αν έχεις και άλλα χρήματα κάντο πύραυλο.
Τα 3.16 ζουν και βασιλεύουν !(όπως είναι από την μάνα τους...ΧΑ!)

Quickman
13-06-07, 22:19
Φίλε μου παρόλο που δεν ξέρω το οδηγικό σου στυλ ή δεν μπορώ να ξέρω τι ακριβώς θέλεις και φαντάζεσαι , να σου πω ότι με το λίγο ψάξιμο και ερωτήσεις που έκανα εγώ αποφάσισα να μην επέμβω καθόλου στα μηχανικά.... Ούτε σε μπερδέματα θέλω να μπλέξω ούτε και πολλά χρήματα να δώσω, στο συγκεκριμένο αμάξι....Γιατί και φρένα θα θες και αμορτισερ και διάφορα άλλα εκτός από μοτέρ, για να πατάς καλύτερα....

Εμένα η δύναμή του τελικά μου φτάνει , μία ιδέα είναι όλα . Αφού ξεκινάει μια χαρά , μετά τις 3.500 στροφές δίνει ικανοποιητικά (τρίτη τετάρτη για τρέχα με 5000!!!!:dblthumb2), και με 5η σε πάει ταξιδάκι άνετα στα 150 , σταμάτα μωρέ να σκέφτεσαι μοτερ και άλογα!Δέξου ότι το αμάξι έιναι μια ωραία BMW , δώσε αν θες και μερικά χρήματα να το κάνεις εξωτερικά όπως θέλει το γούστο σου και άσε την δύναμη στο επόμενο αμάξι σου .Θα το πάρεις από την αρχή θα ξέρεις τα πάντα για την χρήση του , τι πέρασε και τι αντέχει και τότε αν έχεις και άλλα χρήματα κάντο πύραυλο.
Τα 3.16 ζουν και βασιλεύουν !(όπως είναι από την μάνα τους...ΧΑ!)


:+1: :+1: ετσι ειναι

320 open
14-06-07, 02:05
συμφωνω και εγω με τον fairytale.αν ομως θελεις οπωσδηποτε παραπανω ισχυ μην παρεις απο Ελλαδα.φερε ενα μεταχειρισμενο 325 η 328 περιποιημενο και εμπιστευσου τα ματια σου.υπαρχουν περιποιημενα αυτοκινητα οπως και σαβουρες αλλα με προσεκτικο ψαξιμο θα βρεις αυτο που θελειςκαι πιθανοτατα σε χαμηλοτερη τιμη απο αυτη που ανεφερες.εκτος των αλλων ολο και κατι θα περισσεψει απο το δικο σου η απο το αλλο αυτοκινητο που μπορεις να πουλησεις και να εξοικονομισεις καποια χρηματα απο το κοστος της μετατροπης.μηχανικοι καλοι υπαρχουν.

dimigr73
14-06-07, 09:14
Πολύ σοφά τα λόγια σου akolov και σε ευχαριστώ πολύ! Στα ταξίδια είναι μια χαρά! 150-160 πάει τέλεια...τι γίνεται όμως όταν θες να προσπεράσεις γρήγορα και με ασφάλεια; Τρως τον μπροστινό σου μέχρι να μπορέσεις να βρεις την κατάλληλη ευκαιρία (που μπορεί και να μην είναι η κατάλληλη γιατί καμιά φορά τα νεύρα επηρεάζουν τις αποφάσεις σου...). Ευτυχώς που είμαι οπλισμένος με αρκετή υπομονή... :)

Αγαπητέ 320 open είχα πάντοτε απορία για τις διαδικασίες που χρειάζονται προκειμένου να φέρεις ένα αυτοκίνητο από το εξωτερικό...αξίζει τον κόπο ή ό,τι γλιτώνεις τα πληρώνεις κατά την εισαγωγή του αυτοκινήτου στη χώρα; Πόσο ασφαλής είναι η διαδικασία;

dion999
14-06-07, 10:01
Ο φιλος,απο οτι καταλαβα,δε θελει να δωσει το αμαξι του και να παρει κατι αλλο,ουτε ομως ειναι ευχαριστημενος(λογικο) απο τα 102 αλογα.Σιγουρα τα 8000 για 325 ειναι υπερβολικο νουμερο(5000 μαζι με εργατικα ειναι πλεον το κοστος στη χειροτερη περιπτωση).
Εγω φιλε μου θα σου προτεινα μια 318is που δε χρειαζετε και τρομπετο και μαζι με την εργασια δε θα σου κοστισει πανω απο 2000-2500χιλ.Οι διαφορες που θα δεις ειναι τραγικες και παντα θα μπορεις να ανεβεις ακομα λιγο με καποιο προγραμμα-φιλτρο-χταποδι.Το κακο βεβαια στο θεμα αλλαγης κινητηρα ειναι να βρεθει ο "σωστος" κινητηρας.Καλη τυχη και ενημερωσε μας σχετικα.

320 open
14-06-07, 20:59
φιλε κατα 90%οταν φερεις αυτοκινητο απο γερμανια για ανταλακτικα δεν πληρωνεις τελωνειο.για σιγουρια ρωτα τελωνειακο.πιστευω οτι αξιζει.